Transfer Cecha początkiem efektu domina?

Transfer Cecha początkiem efektu domina? 19.06.2015, 02:25, Mateusz Słaby 89 komentarzy

Pomimo sprzeciwu menadżera Chelsea, Jose Mourinho, Petr Cech jest coraz bliższy przenosin na Emirates Stadium. Legendzie The Blues zostało udzielone pozwolenie przeprowadzenia się do czerwonej części północnego Londynu, mimo iż portugalski szkoleniowiec nie chciał oddawać swojego podopiecznego do bezpośredniego rywala. Arsene Wenger pewien jest sfinalizowania transakcji, a porozumienie między klubami powinno zostać osiągnięte w najbliższych dniach.

Jednak 33-letni reprezentant Czech chciał ponoć gwarancji, że w przypadku transferu do Arsenalu, będzie bramkarzem numer jeden. Le Professeur zgodził się na to żądanie, co niemal z pewnością wróży koniec kariery Davida Ospiny w ekipie Kanonierów po zaledwie jednym sezonie. Kolumbijczyk kampanię 2014/2015 zakończył jako podstawowy bramkarz i nie śpieszno mu do powrotu na ławkę rezerwowych - jeżeli więc Cech zasili szeregi drużyny, ten będzie chciał je opuścić. Pomocną dłoń wyciąga turecki zespół Fenerbahce, który oferuje za Ospinę 4 miliony funtów. Tymczasem Wojciech Szczęsny, pomimo coraz bardziej pewnego przybycia bardziej doświadczonego konkurenta, pragnie pozostać w Arsenalu, do którego przeniósł się w 2008 roku z Legii Warszawa. Polak jest szczęśliwy w Londynie, gdzie wybudował niedawno nowy dom i jest zdeterminowany, by walczyć o swoje miejsce w składzie.

Trener bramkarzy ekipy z Emirates Stadium, Tony Roberts, ma za to dołączyć do Swansea, gdzie ponownie połączy siły z byłym golkiperem Kanonierów, Łukaszem Fabiańskim. Umiejętności 45-letniego Walijczyka cenione są wysoko i ruch ten rodzi pytanie, czy aby Arsenal nie planował pewnych przemeblowań w sztabie szkoleniowym. Odejście Robertsa potencjalnie zwalnia bowiem miejsce dla trenera Cecha, Christophe Lollichona, z którym to reprezentant Czech pracuje od bardzo dawna i posiada głęboką więź. Gdyby klub z czerwonej części północnego Londynu zdecydował się na jego sprowadzenie, mogłoby to stawiać również pod znakiem zapytania przyszłość głównego trenera bramkarzy, Garry'ego Peytona.

Zawodnik Chelsea odrzucił już zainteresowanie wielkich firm, takich jak Paris Saint-Germain, a ustalenie warunków osobistego kontraktu z Kanonierami uważane jest za czystą formalność.

Chelsea FCPetr Cech autor: Mateusz Słaby źrodło: mirror.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Midgardsorm komentarzy: 15336 newsów: 41220.06.2015, 03:23

Mi mimo wszystko bardzo szkoda będzie Ospiny - niczemu nie zawinił, a najprawdopodobniej odejdzie po zaledwie jednym sezonie.

Mongoose komentarzy: 123119.06.2015, 21:45

Kurde a jeszcze 3-4 lata temu Szczesny zapowiadal się lepiej niż De Gea. Sodowa to jednak sodowa.

RVP87 komentarzy: 116419.06.2015, 21:38

było by bajecznie, obecnie nasi bramkarze nie są to wirtuozi na tej pozycji i sa daleko z tyłu za czołówka, wielkie wzmocnienie...

Ospine sprzedać jak najszybciej Szczęsnego zostawić jako numero 2

Mongoose komentarzy: 123119.06.2015, 20:52

Co sezon to samo, saga z bramkarzami...

Barney komentarzy: 2094119.06.2015, 20:03

Zobaczycie, ze Cech będzie u nas wymiatał i sie skoncza dyskusje.

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 119.06.2015, 19:42


mar12301, wypożyczenie ospiny? lepiej go sprzedać, a jeśli chodzi o wypożyczenie szczęsnego to jednak lepiej mieć na ławce szczęsnego niż martineza.

polishbrigadesx komentarzy: 1020519.06.2015, 16:47

Szkoda jeżeli miał by odejść Ospina lecz pozyskanie Cecha może nam tylko pomóc.

mar12301 komentarzy: 2313719.06.2015, 16:28

Szkoda byłoby rozstawać się z Ospiną po jednym naprawdę dobrym sezonie. Z drugiej strony nie chcę, żeby opuścić Arsenal miał Wojciech. Może rzeczywiście wypożyczenie byłoby dobrą opcją?

Korss komentarzy: 234219.06.2015, 16:21

Czeczenia
Zgadzam się. Ściągamy rezerwowego bramkarza, który powinien udowodnić na boisku, że należy mu się miejsce w pierwszej 11. Warto się jednak zastanowić, czy zawodnik na rezerwie z automatu nie ma statusu "gwiazdy" zespołu? Moim zdaniem Cech nie jest gwiazdą Chelsea, on jest legendą tego klubu, a jeżeli przegrał rywalizacje z Belgiem to znaczy, że jest od niego słabszy. Koniec biadolenia.

Koroniarz komentarzy: 1016319.06.2015, 15:50

Ja bym Ospiny nie sprzedawal tylko wypozyczyl. Na co nam te 4 mln ? Lepiej wypozyczyc Davida nawet na 2 lata i obserwowac jak sie sytuacja u Nas rozgrywa. Byc moze za rok Czech bedzie wpuszczal babole i znowu bedzie potrzeba poszukania kogos.

Theo10 komentarzy: 827519.06.2015, 14:21

@Czeczenia

Ja dobrze wiem jaki jest Twój zarzut odnośnie tego mojego zdania i go rozumiem. Nie wyszło ono do końca tak jak powinno. Ale każdy z odrobiną oleju w głowie (a chyba jesteś taką osobą) z całości komentarza spokojnie wywnioskuje sobie o co mi chodziło. Dlatego Twój pierwszy komentarz w moją stronę i to w takim stylu, był zwykłym dążeniem do spiny i czepianiem się o pierdoły. I o to mi chodzi.
Spadam. Bez odbioru.

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 319.06.2015, 14:19

img-comment-lol.9cache.com/media/c515b0a4143011659308375585_700w_0.jpg

Czeczenia komentarzy: 1248719.06.2015, 14:09

@theo10

Korzystaj póki możesz. Świadomie unikam porównywania Cecha z Courtois, Szczęsnym, bo nie obchodzi mnie to.

Napisałem rano, niewinnie: "Cech gwiazdą CFC? To zawodnik rezerwowy."

To już prędzej spodziewałbym się, że będzie napinka, że jak nie jest gwiazdą? Ale wy cwane bestie jesteście. Bankowo pomyśleliście tak:

1. Facet pisze, że Cech jest rezerwowym.
2. Pewnie myśli, że słaby, a przecież nie jest.
3. Trzeba mu uświadomić, że to nie tak. Że Cech jest super, że jest lepszy niż nasi GK, tylko Courtois taki wonder-kid.

Tylko, że ja to wszystko wiem. Tylko co mnie to obchodzi? Napisałem, że jest rezerwowym bramkarzem CFC.

Resztę sami sobie dopisaliście.

bialysul komentarzy: 369919.06.2015, 14:05

Czeczenia

wydaje mi sie ze Czech jesli tu trafi zagwarantuje sobie w kontrakcie pierwszy sklad...

nie po to podnosi dupe z lawki CFC zeby posadzic ja w AFC, i nie zaryzykuje kolejnego straconego roku, szybciej poszedlby do do mniejszego klubu jak chocby WHU

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 319.06.2015, 14:03

Czeczenia

Ale co Ty próbujesz osiągnąć tymi wpisami bo nie za bardzo rozumiem?

Nie Masz racji z czepianiem się i dalej drążysz temat.

afc4life komentarzy: 478319.06.2015, 14:02

Dlugo nie dlugo, przed rozpoczeciem sezonu.

afc4life komentarzy: 478319.06.2015, 14:01

Czeczenia do tej pory nie rozumie chyba, ze zamiana Courtois na Cecha w 1 skladzie zostala roztrzygnieta jeszcze dlugo przed sezonem i to po samych rozmowach jego z zarzadem, zeby tylko go zatrzymac bo chlop mial ostatni rok kontraktu.
To byla naturalna zamiana miejsc a nie jakas rywalizacja. Gosciu byl po prostu przez pierwszy rok wprowadzany do PL w asysycie najwiekszego profesjonalisty na bramce i legendy Chelsea.

Tak jak podziekowali Lampardowi, tak dziekuja Cechowi. Za rok bedzie to prawdopodobnie Terry kiedy juz Zouma bedzie w 100% gotowy byc pierwszoplanowym obronca Chelsea. Ewentualnie wykombinuja kogos innego.

Czeczenia komentarzy: 1248719.06.2015, 13:59

@illpadrino

Nie dyskutuj. Nie zmuszam cię. Świadomie tracisz czas, tak jak ja.

"Cech był rezerwowym, bo przegrał rywalizację z belgiem. Koniec."

Nie stwierdziłem, że przegrał wyłącznie wiekiem. W dalszej części tego akapitu, czyli

"Słaby, czy *****isty - przegrał. Umiejętności identyczne? Przegrał wiekiem."

Jedyne co napisałem z całą stanowczością, że przegrał, bo przecież przegrał, tak? Dla mnie nie jest ważne dlaczego. Dałem chyba wystarczająco jasno do zrozumienia, że biorę różne warianty pod uwagę.

afc4life

Nic mnie nie boli człowieku. Nic mu nie umniejszam, nic mu nie wytykam. Nic nie przekształcam, bo napisałem (raz zresztą!) dokładnie tak:

""33-letni reprezentant Czech chciał ponoć gwarancji, że w przypadku transferu do Arsenalu, będzie bramkarzem numer jeden."

Mnie to bawi. I co, siedząc na ławce pójdzie poskarżyć się do gazety, że nie gra? Wszyscy go wyśmieją. "

W żaden sposób, nie śmiałem się z Cecha, tylko z takich obietnic, klauzul, czy nazwij to jak chcesz, bo... niczego to nie zmienia. Jak będzie musiał usiąść to usiądzie i tyle. Świat się nie zawali.

bialysul komentarzy: 369919.06.2015, 13:58

archterror

co w tym dziwnego?, nie ma sentymentow!

Cech zagrał swietny sezon zdobyl zlote rekawice a w nastepnym MOu posadzil go na lawkę bo postawil na Curtoisa, i nie dlatego ze Cech czyms zawinil, czy obnizyl loty... ani nie dlatego ze Curtois zrobil cos niesamowitego w bramce, po prostu wybral.

moim zdaniem postawil na bardziej perspektywicznego i mlodszego a juz dorównujacego umiejetnosciami Czechowi. Bycmoze musial to zrobic zeby Curtoisa zwiazac z Chealsy na kolejne lata, wkoncu gdyby nie otrzymal prawdziwej szansy, (ktora wykorzystal swietnie) w Chealsy mogliby go nie zatrzymac... byloby wielu chetnych na jego uslugi a w Chealsy pluliby sobie teraz w brody.

czasem trzeba kogos poswiecic, w tym przypadku byl nim Czech mimo ze sobie nie zasluzyl...

Ospina moze tez sobie nie zasluzyl na wygnanie...

ale poswiecic kogos trzeba i w tym przypadku Wojciech jest bardziej perspektywicznym bramkarzem na kolejne lata.

jesli zgodzi sie stac jakis czas w cieniu Cecha, nie widze problemu zeby to on byl rezerwowym.

Theo10 komentarzy: 827519.06.2015, 13:55

@Czeczenia

Nudzi Ci się chyba strasznie, że się czepiasz o takie pierdoły. Nie udawaj, że jesteś głupi, dobrze wiesz o co mi chodzi. To nie jest matura z biologi rozszerzonej gdzie trzeba pisać wszystko wprost i tłumaczyć tak, żeby to zrozumiał nawet hydraulik, bo taki jest klucz.

Cech jest bramkarzem klasowym i dobrze wiemy, że przez rok nie stał się nagle ogórkiem. Kiedy kupowaliśmy Ozila, to też miał problemy z pierwszym składem w RM, a jednak u nas dostał go z miejsca. To są marki, które zasługują na pierwszą jedenastkę, a w poprzednim klubie zostały odsunięte od składu nie przez zniżkę formy, tylko przez niekorzystne dla nich okoliczności.

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 319.06.2015, 13:52

pumeks

Ale powiedz sam, że to do czego się przyczepił WaćPan "Czeczenia" jest bez sensu i chyba nie przemyślał swojego ataku.

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 319.06.2015, 13:50

... Nie Dyskutujcie z Gościem bo teraz w tej kwestii nie ma sensu.

Cech przez całą swoją karierę w chelsea był lepszym bramkarzem niż nasz Wojtek , Fabiański (były), Ospina i dalej jest lepszy niż Szczęsny i Ospina więc nie takie bez sensu jest zdanie, które napisał Theo...

Nie miałoby to sensu gdyby, w naszej bramce Wojtek zachowywał i bronił jak De gea, Neuer, czy Courtois. Bo wtedy ta wypowiedź byłaby nie na miejscu.

pumeks komentarzy: 2080819.06.2015, 13:47

1. Najpierw muszą kupić Cecha do Arsenalu.
2. Potem Cech musi zagrać powiedzmy z 5 meczów w Arsenalu, żeby go oceniać.
3. Wtedy można hejtować lub chwalić ;)

Do tego czasu rozmowa jest jałowa.

Czeczenia komentarzy: 1248719.06.2015, 13:44

Chłopie, ale jakie znaczenie ma przeszłość Cecha, w kontekście przyszłości?

Przypominam:

"Chłopie, Ty w ogóle wiesz kto to jest Cech? On sobie całą swoją karierą spokojnie zapracował na to, żeby z miejsca wskoczyć do wyjściowej 11."

Tak to nie działa. I nie chodzi o to kto będzie grał, a kto nie, bo Cecha nawet jeszcze oficjalnie tu nie ma.

Chodzi mi o to, że palnąłeś głupotę (świadomie lub nie), że komuś należy się "11" za zasługi.

Ale, że wiem, że zaraz napiszesz, że Cech jest lepszy niż Wojciech (jest, ale co mnie to obchodzi?), to podpowiem ci, że możesz sobie tam wstawić dowolne nazwisko. Mnie to różnicy nie robi. Trenerom, którzy nie takie gwiazdy sadzali na ławce, pewnie też nie.

MarkOvermars komentarzy: 913919.06.2015, 13:44

AlexVP

Dokładnie, wiem o co chodzi;-)

afc4life komentarzy: 478319.06.2015, 13:43

Czeczenia
Jak dobrze rozumiem to boli Cie to, ze sciagamy rezerwowego, ktory z palcem w tylku sadza naszych wszystkich bramkarzy na lawe?

Nikt tu nie twierdzi, ze nie byl rezerwowym. Tylko ty non stop umniejszasz mu lub przeksztalcasz cala sytuacje jakby przegral ze wzgledow sportowych a potem lecial z placzem do gazet jak wczesniej wspomniales bo nie gra regularnie.

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 319.06.2015, 13:39

Czeczenia...

Biadolisz jak potłuczony i tyle powiem. Nie ma sensu z Tobą dyskutować. Skoro sam piszesz, że Cech "przegrał wiekiem".

Nie nie przegrał wiekiem. Po prostu Courtois(czy jak to się pisze) jest w top 2-3 bramkarzy aktualnie na świecie...Ja bym powiedział, że jest zaraz za Neuerem najlepszy na świecie... (NA ŚWIECIE). Więc gra w pierwszym składzie.

Courtois (rewelacyjny) >Cech (bardzo dobry) > Szczęsny/Ospina (dobry).

Tak to wygląda.

Theo10 komentarzy: 827519.06.2015, 13:35

@Czeczenia

Czepiasz się i chyba sam nawet nie wiesz do końca po co. Dobrze wiesz o co mi w cytowanym przez Ciebie fragmencie chodziło, mało tego! - sam się z tym zgadzasz, że "Cech (...) posadzi Wojciecha na dupie". A jednak nazywasz to bzdura...

Ja rozumiem, że modnie jest iść pod prąd, ale bez przesady.

Czeczenia komentarzy: 1248719.06.2015, 13:33

No dobrze. Mogą sobie nawet w CFC pomalować słupki na brązowo, nie interesuje mnie to.

Cech jest rezerwowym bramkarzem CFC. Tyle.

Czy jest słaby, dobry, głodny, głupi albo skąpy - nie interesuje mnie to. Nie interesują mnie porównania z Courtois.

Cech jest rezerwowym bramkarzem CFC.

Spróbuj udowodnić, że tak nie jest.

Kubalsky15 komentarzy: 67019.06.2015, 13:31

A Papcio przecież mówił, że mamy 3 doskonałych bramkarzy i nie potrzebujemy kupować. Co tu jest grane ? Niech jeszcze Jacek odejdzie do $hiti ..
Co tu się wyprawia to ja już nie wiem ..
Co rynek transferowy to samo.

afc4life komentarzy: 478319.06.2015, 13:31

Tfu, nawet 10 lat mlodszy :) Kazdy klub by zrobil to samo, tylko zaden nie ma takiego klopotu bogactwa na bramce.

Czeczenia komentarzy: 1248719.06.2015, 13:30

afc4life

Nie no fajnie, rzeczywiście się mylę.

Odmieniłeś moje spojrzenie na tę sprawę. Courtois Top3 na świecie. To w sumie Cech nie jest rezerwowym :)

Tylko co to zmienia? Czy Courtois jest top1, czy top1138907501? Co zmienia to w sytuacji Petra Cecha. Moim zdaniem, gdyby nie był REZERWOWYM, to za wszelką cenę chciałby zostać w CFC.

I teraz uwaga, ja pytam.

Gdzie napisałem, że Cech nie dorównuje belgowi umiejętnościami? Że jest słaby?

Napisałem, że Cech jest rezerwowym w CFC. Bo jest.

afc4life komentarzy: 478319.06.2015, 13:28

To jest prosty i logiczny ruch. Jak dla Ciebie Cech stracil miejsce w skladzie bo obnizyl loty to ja nie wiem gdzie ty byles przez ostatni rok gdy byla rozstrzygana sytuacja w bramce Chelsea.

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 119.06.2015, 13:25

tacy ludzie jak @bartek powinni byc kastrowani i kąpani w ukropie

afc4life komentarzy: 478319.06.2015, 13:25

ups, nie dokonczylem .
Nie wazne , gosciu w takim wieku osiagnal absolutny TOP bramkarski, pomagajac Atletico zdobyc LE, Lige Hiszpanska, Super Puchar Europy i prawie LM... do 91 minuty.

Jest 8 lat mlodszy od Cecha. Chelsea pozbyla sie Petra tylko i wylacznie, ze byl to ostatni dzwonek, zeby nie stracic go bezpowrotnie. W kolejce po niego ustawialy sie juz Real czy Barca. Teraz minimum przez kolejna dekade albo i dluzej Chelsea bedzie miala spokoj na bramce.

Czeczenia komentarzy: 1248719.06.2015, 13:22

@pitu88

Mnie też jest przykro. Przykro, że nie wskażesz mi, gdzie napisałem, że nie chcę Cecha w AFC. Nie wskażesz, bo tak nie napisałem. Jednak ty już zdążyłeś poświęcić akapit tej sprawie. Współczuję.

Ale to nawet zabawne, więc chyba nawet przykro mi nie będzie.

@theo10

Skąd. Powiem więcej - w żadnym wypadku nie zamierzam się wypowiadać nt. umiejętności, obecnie rezerwowego, bramkarza CFC. Chociaż i tak zasugerowałem, że posadzi Wojciecha na dupie.

Wystarczy przeczytać.

Ubolewasz nad ilością głupot, a sam je powielasz. Tylko o to mi chodzi, bo to co zaznaczyłem w cudzysłowie, jest głupotą oczywistą. Chociaż nie ma żadnego związku z obecną formą Cecha.

afc4life komentarzy: 478319.06.2015, 13:18

Czeczenia
No i widzisz, mylisz sie i to grubo. Albo serio nie jestes zorientowany w sytuacji albo specjalnie wprowadzasz zamieszanie :)

Courtois w wieku 22 lat po wypozyczeniu w Atletico stal sie TOP3 lub przynaj bramkarzem na swiecie zaraz za Neuerem

archterror komentarzy: 428719.06.2015, 13:15

Ospina bronił praktycznie przez cały sezon i to on miałby odejść z dwójki Ospina, Szczęsny?? Coś mi tu nie gra.

AlexVanPersie komentarzy: 806419.06.2015, 13:14

Nosz kuśwa, walczę już z tymi wszystkim Zelalemami i Dan Crawleyami i innymi od tygodnia, a oni się rozmnażają i coraz więcej ich przychodzi ze swoimi mundrościami.

"Mamy dwóch najwyższej klasy bramkarzy".

Prosty test zróbmy. Skoro przychodzi do nas Cech to znaczy, że któryś z "dwóch najwyższej klasy bramkarzy" odejdzie?

Jakie wielki kluby zgłosiły się z tej okazji do nas po tych "dwóch najwyższej klasy bramkarzy"? Absolutny top swiatowy z Turcji i być może coś tam przebąkujemy o Southampton.

Czy ktoś słyszał o zainteresowaniu MU lub PSG, które mocno interesowały się "rezerwowym" Cechem? Może Real wyczuł okazję na wzmocnienie swojej bramki po Casillasie? ŻADEN porządny klub się nimi nie interesuje, tyle więc mają z "dwoma najwyższej klasy bramkarzami" co kot napłakał.

Przestańcie więc pitolić o "dwóch najwyższej klasy bramkarzach", bo nie ma takiego jeszcze w Arsenalu. Ale będzie.

KAPI_IWWT komentarzy: 19019.06.2015, 13:00

A tak btw chłopaki, to Howedes powiedzial ze mial oferty z milanu i arsenalu, ale nie chcial przejsc.. Papcio napewno planuje sciagniecie obroncy :D

Theo10 komentarzy: 827519.06.2015, 12:58

@Czeczenia

Rozumiem, że poprzez ten przytyk w moją stronę, chcesz zakwestionować to, że Cech jest jest bramkarzem z najwyższej półki?

Pitu88 komentarzy: 216619.06.2015, 12:52

Czeczenia, przykro mi to mówić, ale gadasz bzdury. Typowe biadolenie, malkontencie. Jest szansa, że przyjdzie do nas bramkarz klasy światowej, którego nie mieliśmy od czasów Jensa, ale i tak trzeba pomarudzić, bo jest ku temu okazja. Nie ma znaczenia, że był rezerwowym, jest świetnym topowym bramkarzem, którego nie mamy na tę chwilę i kropka. Ale co tu dużo mówić, pewnie jakby miał przyjść do nas Messi, to byś marudził, że nieeee, bo niższy niż Girodu:D

fabregas1987 komentarzy: 2581519.06.2015, 12:41

Trochę to dziwne, Wenger stawiał na Ospinę, a nie Wojtka w ostatnim sezonie, ale to Polak miały zostać ?

gottsu komentarzy: 9119.06.2015, 12:36

Ospiny nie będzie mi szkoda. Mając wreszcie 2 bramkarzy na naprawdę światowym poziomie robimy krok w stronę zbudowania nowego "Wielkiego Arsenalu".

kaden komentarzy: 170319.06.2015, 12:28

Szkoda Ospiny, nawet go polubiłem. No ale nic nie jest jeszcze przesądzone, zobaczymy jak to będzie

MarkOvermars komentarzy: 913919.06.2015, 12:11

W takim razie zapraszamy, przyjmieny z otwartymi ramionami;)

Czeczenia komentarzy: 1248719.06.2015, 12:05

@afc4life

Oczywiście, że tak. Bo broni Courtois. Kropka.

@armata500

"Co za bzdury."

Cieszę się, że potrafisz sklasyfikować to, co napisałeś. To nie jest łatwe :)

Oczywiste dla mnie jest to, że kupujesz zawodnika by wzmocnić skład. Jeżeli jesteś dobry to nie masz problemu z grą, nie potrzebne ci żadne deklaracje dyrektorów, trenerów, bo po prostu grasz. Kiedy masz słabszy okres - siedzisz na dupie. To się podobno nazywa rywalizacja sportowa, ale co ja tam wiem.

Kibicowanie sobie odpuszczę kiedy nabierzesz więcej dystansu, albo chociaż zaczniesz używać sam wiesz czego, czyli nieprędko.

Cech był rezerwowym, bo przegrał rywalizację z belgiem. Koniec. Słaby, czy zajebisty - przegrał. Umiejętności identyczne? Przegrał wiekiem.

Zresztą, gdzie napisałem, że Cech to słaby bramkarz? Gdzie napisałem, że zdecydowanie nie godzę się na Cecha, bo jest mierny? Gdzie, w jakikolwiek sposób, negowałem jego umiejętności? Gdzie i kiedy napisałem, że Wojciech jest lepszy niż Petr? Gdzie napisałem, że jest chociaż równy Cechowi? Itd.

A teraz uwaga, będę pisał bzdury - Cech w minionym sezonie był zawodnikiem rezerwowym.

Później powstają takie gówniane ściany tekstu, jak twoja, bo coś się w głowie zagotuje i piszesz. Tylko żeby pisać, trzeba najpierw czytać. Dużo czytać.

@theo10

"Tyle bzdur co w komentarzach pod tym newsem to dawno nie widziałem."

chwilę wcześniej:

"Chłopie, Ty w ogóle wiesz kto to jest Cech? On sobie całą swoją karierą spokojnie zapracował na to, żeby z miejsca wskoczyć do wyjściowej 11."

I jak tu nie kochać tej strony :)

IAlwaysTrust komentarzy: 139519.06.2015, 12:01

Great News! Czy Ospina powienien odejść? Cieżko mi się do tego odnieść, wolałbym aby opuścił Nas Martinez

camsbruken komentarzy: 125819.06.2015, 11:41

Poziom niektórych użytkowników co najmniej jak u fanów lfc i manu xD Dla mnie umiejętności Cecha i Courtouis są na podobnym poziomie i żaden z nich nie chce być rezerwowym więc jeden z nich musi odejść, co za tym idzie lepiej zatrzymać tego o dekadę młodszego. Przed Cechem jeszcze najmniej 4 sezony bronienia na wysokim poziomie, po za umiejętnościami Cech posiada nieocenione doświadczenie, które wprowadzi jeszcze większy spokój w naszej obronie niż Szczęsny i Ospina razem wzięci i to będzie cel dla Wojtka, żeby nauczyć się od Petra wprowadzania spokoju. Najważniejszy argument przemawiający za Czechem jest taki, że Wenger ma przed sobą pewnie jeszcze ze 2 sezony a potem emerytura więc chce zdobyć ważne trofea zanim to nastąpi (puchar LM, Mistrzostwo BPL) więc na te 2 sezony potrzebujemy bramkarza na teraz a nie na za 3 lata. Ten transfer pokaże, że na poważnie chcemy wygrać wszystko co jest do wygrania i że mamy ambicje być najlepszym klubem w Anglii, Europie i na świecie. InWengerWeTrust !

shark31 komentarzy: 601319.06.2015, 11:40

illpadrino strzał w 10. Poprostu nie zwracajcie uwagi na użytkowników typu "bartek" bo nie dosc ze kompletnie nie wiedza co sie w klubie dzieje, to jeszcze pojecie o pilce zerowe :)

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com