Walcott: Chciałbym grać w ataku

Walcott: Chciałbym grać w ataku 13.06.2009, 10:50, Łukasz Klimkiewicz 52 komentarzy

W dzisiejszym wywiadzie udzielonym dla The Daily Express, młody gwiazdor Kanonierów - Theo Walcott - wyznał, że w następnych latach, które ma zamiar spędzić na Emirates Stadium, chciałby grać w ataku.

20-letni pomocnik znajduje się obecnie na zgrupowaniu kadry narodowej Anglii do lat 21 i przygotowuje się do Mistrzostw Europy, które rozpoczną się w poniedziałek. Kariera reprezentacyjna młodego Anglika rozpoczęła się wręcz cudownie, ponieważ Theo zdobył hattricka w meczu przeciwko Chorwacji w 2008 roku.

W trakcie sezonu 2008/09 Walcott w barwach Kanonierów na boiskach Premier League występował głównie na prawym skrzydle. Podobnie było w kadrze narodowej.

Jednak w rozmowie z The Daily Express wyznał, że chciałby spróbować swoich sił jako środkowy napastnik, ponieważ jego spokój i opanowanie mogłyby być na tych pozycjach bardzo znaczące.

- Rozmawiałem z Bossem i sam stwierdził, że powoli chciałby zacząć ustawiać mnie w ataku - powiedział Walcott.

- Moją nominalną pozycją jest właśnie atak, ale nikt jeszcze nie widział mnie w tej roli, więc przez najbliższe lata chciałbym ćwiczyć grę na tej pozycji.

Theo Walcott autor: Łukasz Klimkiewicz źrodło: Goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
ThierryHenry4ever komentarzy: 11414.06.2009, 19:24

Moją nominalną pozycją jest właśnie atak, ale nikt jeszcze nie widział mnie w tej roli,

CO ???

Przecież go dawałem w Fifie na Środku ataku xD

napkin komentarzy: 75814.06.2009, 18:51

Bez sensu - na moje powinien grać jako napastnik/pomocnik skrzydłowy który wchodzi do środka...jako normalny napastnik nie zdąży nawet rozwinąć prędkości a tak obrońcy się z boku na nim skupiają co otwiera lukę takim strzelcom jak persil czy arszawin.

wiktorAFC komentarzy: 2414.06.2009, 16:14

dokładnie, jest bardzo szybki niech gra w ataku.

page komentarzy: 1684 newsów: 414.06.2009, 11:26

Bez sensu, kto będzie wtedy biegał na tym skrzydle? Z wielu dobrych zawodników na prawej stronie rezygnowano, bo pozycja była zarezerwowana dla Walcotta; on tam się może wyhasać ile wlezie, a tak... cóż, chyba Wenger liczy na powrót Rosickiego, lub planuje zmianę taktyki na boskie 4-3-3 ;/

fabregas1994 komentarzy: 20113.06.2009, 20:50

Moim zdaniem prawa strona pomocy to jego powołanie, ale może spróbowac sił jako napastnik.

REO komentarzy: 110713.06.2009, 19:58

Również uważam, że Theo powinien grac w ataku

Gujet komentarzy: 98113.06.2009, 18:04

Szkoda go skrajnie ustawiać, bo mniej może wykorzystać swój największy atut: szybkość.

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2009, 16:37

fabri04 - Robin jak gramy 4-4-2 zawsze jest cofnietym napastnikiem... wraca sie do rozgrywania itd. Co do robienia z niektorych piłkarzy na siłe DMów to szkoda ze Wenger predzej zrobi DMa z Nasriego niz z Diabyego, który ma warunki fizyczne zeby grac na tej pozycji, przy stalych fragmentach gry pod polem karnym tez mielibysmy troche wiecej cm z Diabym niz z Denilsonem czy Songiem... no ale niestety ;S. Co do ustawienia to od kad przyszedl Arshavin to mam wrazenie ze czesciej gramy 4-5-1 niz 4-4-2 i chyba nie specjalnie to pierwsze ustawienie nam wychodzi... a co do Theo to niektórzy piszą ze moglby grac jako fałszywy napastnik ale chyba niewielu tak piszących ogląda mecze Arsenalu... polecam zwrocic uwage o ile Theo gra wyzej na prawej stronie niz Nasri na lewej bo jak dla mnie to on fałszywego napastnika gra caly czas no i generalnie taki jest jego styl ze nawet jak gra na skrzydle to gra bardzo wysoko... czasem nawet startuje do piłki jak srodkowy napastnik... polecam obejzec wyjazdowy mecz z Fenerbahce albo chociaz gola Theo, tak dla przykladu. pozdro

arsenal_forever_00 komentarzy: 2313.06.2009, 16:15

jasne piowinien grac w środku u mnie w fifie jak go wrzuciłem na środkowy atak to grał fantastycznie 2 rqzy lepoiejh niźli na skrzydle jak on zawalał! niech gra, przyda nam sie taki ktos w środku.

Szef komentarzy: 1303513.06.2009, 14:07

kanonier95>>> dokladnie mi tez wystarczyzeby tylko gole pukal

Kanonier95 komentarzy: 288213.06.2009, 13:54

a graj gdzie chcesz byle byś tylko gole szczelał i grał jak najlepiej ;D

Kanonier95 komentarzy: 288213.06.2009, 13:54

a graj gdzie chcesz byle byś tylko gole szczelał i grał jak najlepiej ;D

krissto87 komentarzy: 11113.06.2009, 13:45

Corthal: Dalej uważam, że twoja propozycja jest dobra jedynie na niektóre momenty w spotkaniu, a z racji tego, że w futbolu nie doczekaliśmy się jeszcze lotnych zmian (na szczęście;p) właściwie jedynie na końcówki spotkań, gdy byłoby to konieczne. Puki w piłkę grają ludzie a nie cyborgi, futbol będzie miał to do siebie, że żadna drużyna nie będzie w stanie szaleńczo atakować i grać pressingiem przez pełne 90 minut :)

a co do Denilsona i Songa też się nie zgodzę, pierwszy miał świetny początek sezonu, ciągnął grę w środku bardziej niż Fabregas, choć fakt wtedy nie trzeba było być geniuszem, żeby wypadać lepiej niż Cesc. Końcówka sezonu, była rzeczywiście fatalna dla Brazylijczyka, ale można było to przewidzieć, z Alexem Songiem było z kolei odwrotnie. Niemniej świadczy to o tym, że oboje mają umiejętności, potrzebna jest tylko stabilizacja formy, co w ich wieku nie koniecznie będzie proste.

fabri04 komentarzy: 338513.06.2009, 13:45

No to dobry pomysł a Robin byłby cofniętym napastnikiem w meczu z Holandia-Norwegia świetnie mu to wychodziło!

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11513.06.2009, 13:36

To nie jest dobry pomysł. Theo ma wszelkie predyspozycje, ale na grę w pomocy, gdzie może zachwycać nas swoją szybkością. Niestety nawet grając na skrzydle Anglik robi z siebie jeźdźca bez głowy, który dysponuje średnią techniką. A ataku byłoby pewnie jeszcze gorzej, ponieważ Walcott nie ma instynktu strzeleckiego, który posiadał w poprzednim na przykład Adebayor. Brak napastnika wykańczającego akcje jest u nas bardzo widoczny, ale moim zdaniem nie powinniśmy na siłę szukać snajpera w pomocy. Ewentualnie może to być Arszawin, który świetnie czuje się w akcjach podbramkowych.

krissto87 --> dokładnie. Wenger prawie w każdym meczu stawia na klasyczne ustawienie 4-4-2. Niestety czasami jeśli nam idzie nasza taktyka sprowadza się do 4-5-1, co można odbierać jako defensywną grę. Kiedyś (chyba wtedy, kiedy zremisowaliśmy ileś tam meczów z rzędu) pamiętam, że Francuz próbował również grę 4-2-3-1, gdzie Song i Denilson byli defensywnymi pomocnikami. Można powiedzieć, że było to rozwiązanie krótkoterminowe, bo mimo że nie traciliśmy wielu bramek, to nasza skuteczność z przodu była fatalna. Jak dla mnie, patrząc na ofensywne usposobienie Arsenalu, najlepszym rozwiązaniem byłoby ustawienie 4-1-3-2 z nominalnym człowiekiem od czarnej roboty. Jak na razie takiego nie posiadamy, bo jak zauważył Corthal, Wenger na siłę robi z niektórych graczy defensywnych pomocników. Nasz trener zapewne dalej będzie grał swoim 4-4-2 lub znów w razie kontuzji zagra jednym napastnikiem. A szkoda, bo mamy kilku uniwersalnych zawodników, którzy mogliby grać w ataku...

solar komentarzy: 146513.06.2009, 13:30

o tak, tez chcialbym bardzo go zobaczyc w ataku, szczegolnie przy boku pozostalej dwojki RvP i Eduardo :) trojka wspanialych moim zdaniem :D

Corthal komentarzy: 110913.06.2009, 13:26

Krissto87- właśnie o to chodzi w tym założeniu-
wszerz boiska nie biegałby nikt :).
Nie, no żart. Biegaliby wszyscy, w przypadku straty piłki. Pressing w tym wypadku wykonywany całą drużyną musiałby być perfekcyjny, ale innej drogi nie ma.

Nie rozumiem też, co uważasz za równą formę Denilsona i Songa- o ile u tego drugiego forma była nierówna przez cały sezon, bo jednak słabe mecze przeplatał całkiem solidnymi, dobrymi występami, o tyle u Brazylijczyka dyspozycja była równiutka przez cały sezon- cały czas prezentował się fatalnie ;) (Pomijam mecze gdy zespół wygrywał po 4:0, bo wtedy to nawet o graczach z ławki można powiedzieć, że wykonali swoją rolę doskonale).

O wiele bardziej prawdopodobne jest stare ustawienie, z Walcottem na prawej pomocy i 2 napastników w przedniej formacji. Nie ma to jednak większego znaczenia w meczu, gdzie i tak zachodzi wymienność pozycji większości graczy (w granicach rozsądku), a Walcott i tak biega po skrzydle aż do linii końcowej boiska, chociaż na papierze wygląda to bardziej stabilnie w środku pola.

Arsenalius komentarzy: 151713.06.2009, 13:25

Szybkość to jego atut ale w przepychankach z rosłymi obrońcami ma on znikome szanse. Spróbować zawsze może.

krissto87 komentarzy: 11113.06.2009, 13:15

@ Corthal

Po pierwsze jeśli wyobrażasz sobie, że Wenger zmieni ustawienie na przyszły sezon to chyba nieco bujasz w obłokach, obecnie nie wiem czy jest wśród najlepszych klubów na świecie szkoleniowiec bardziej przywiązany do 4-4-2, Boss czasem przechodzi na 4-3-3, ale zazwyczaj ma to miejsce w ostatnich kilku minutach meczu, przy niekorzystnym wyniku.

Po drugie twoja propozycja składu do tego 4-3-3 jest też ewidentnie ustawieniem na powyżej przytoczoną ewentualność. Od początku takie ustawienie to samobójstwo, kto będzie biegać w tą i z powrotem w pomocy? Cesc? kto będzie rozbijał ataki rywali? Nasri? Prawda jest taka, że Boss będzie stawiał na DM-ie na Songa czy Denilsona chyba, że uda się sprowadzić kogoś naprawdę z nazwiskiem i 2 razy większymi umiejętnościami. A powiem Ci szczerze jeśli ww. dwójka będzie w stanie utrzymać równą formę przez cały sezon to nie będę narzekał jak nie kupimy DM-a. Polecam fajne porównanie owej dwójki, do ponoć niezawodnego na tej pozycji Flaminiego, mi to dało sporo do myślenia (arsenalcolumn.wordpress.com/2009/05/31/denilson-has-risen-from-the-shadows-to-take-centre-stage/). Poozdro :)

aRamsey komentarzy: 948613.06.2009, 13:06

troche nie te warunki fizyczne, ale spróbować zawsze można....

Corthal komentarzy: 110913.06.2009, 12:51

Zakładając, że nie dojdzie do nas żaden uznany defensywny pomocnik (a po reakcjach zainteresowanych na nasze oferty, widać, że są na to małe szanse) można by zmienić ustawienie na 4:3:3, dając Walcottowi upragnioną pozycję w pierwszej linii i wykorzystać maksymalnie nasz potencjał piłkarzy z linii pomocy:
BR
O
Ruski Cesc Nasri
Walcott Ade van Pershing
Jeżeli nie mamy dobrego defensywnego pomocnika, to nie ma sensu takiego na siłę szukać w naszym obecnym składzie- Denilson, Diaby (który w meczu pokazuje, że nie potrafi się ograniczyć jedynie do defensywy, parcie na bramkę jest silniejsze od niego), czy rozkładanie tego zadania na Fabregasa i Nasriego, ograniczając nasze możliwości ofensywne.

Van Pershing był upatrywany przez Barcę jako następca Henry'ego na lewym skrzydle (teraz, po zwyżce formy, czy raczej powrocie do normalnej dyspozycji Francuza to raczej nieaktualne), więc chociażby z tego powodu ja również nie widzę przeciwwskazań dla takiego ustawienia Holendra.

Na ławce wciąż mamy Rosicky'ego, do którego osobiście pałam sympatią i chętnie bym chciał ujrzeć go znowu na lewej stronie czy też w środku, jednak minie pewnie trochę czasu, zanim Czech zacznie prezentować poziom sprzed kontuzji- jest także Eduardo, który mógłby walczyć z Adebayorem o pozycję klasycznej 9-tki, jednak miło by było, żeby los mu to umożliwił, w przeciwnym razie będzie to znowu nasz fałszywy, niedostępny rezerwowy.

crisadus komentarzy: 850713.06.2009, 12:25

Topek -> Uważam jak ty, prędzej w ataku Arsha. No, ale zobaczymy jak Wenger ich ustawi.

waldek_89 komentarzy: 573513.06.2009, 12:24

Walcott to dobry gracz i z chęcią bym go widział na ataku, zauważyłem że sprawia duży kłopot obrońcom przeciwnych drużyn, mam nadzieję że Wenger da mu szansę w nadchodzącym sezonie na pozycji atak:D

crisadus komentarzy: 850713.06.2009, 12:24

Cholera:/ Tylko nie Toure. Nie wyobrażam sobie Arsenalu bez niego...

Topek komentarzy: 13943 newsów: 12613.06.2009, 12:15

W ataku prędzej widziałbym Arszawina niż Theo, ale on też mógłby się sprawdzić. Zobaczymy jak będzie z formą naszych zawodników, bo napastników i pomocników mamy, tylko w kilku przypadkach zagadką jest dyspozycja.

ArseFan komentarzy: 53513.06.2009, 12:14

Theo powinien grać raz na skrzydle raz na ataku.
Jest młody niech się szkoli na uniwersalnego piłkarza. Na ataku nie wykorzysta swojej szybkości tak jak na skrzydle, lecz na skrzydle nie nastrzela tyle goli co w ataku.
To dobrze, że mamy tak wszechstronnych piłkarzy, którzy nie uzależniają się od jednej pozycji. Doskonałym przykładem jest Arshavin i ostatnimi czasy Fabregas.

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223713.06.2009, 12:06

Widac ze Theo ma chec na gole bo nie raz probuje szybkiego ataku i strzalu ze skrzydla , wiec wydaje mi sie ze to bylby dobry pomysl dac szanse theo na srodku pola

Danielo_Gunners komentarzy: 264313.06.2009, 12:04

Cesc-żartujesz... kurna :/ co do theo ja bym mu dał szanse ustawienia go na bocznym ataku żeby nadal pokazywał swoją szybkość

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2009, 11:56

sciagnac Gervinho na prawe skrzydło i przesunac Theo na szpice, nie widze problemu...

Cesc_Fan komentarzy: 452413.06.2009, 11:55

goal.com/en/news/9/england/2009/06/13/1322331/arsenals-kolo-toure-considering-manchester-city-switch

CF4 komentarzy: 138313.06.2009, 11:52

jezeli bedziemy mieli kogos na skrzydło to bedzie w linii ataku

tintalle komentarzy: 6913.06.2009, 11:49

pożyjemy zobaczymy. teraz wyśmienicie sprawdza się w skrzydle i niech tak zostanie.

krissto87 komentarzy: 11113.06.2009, 11:48

Co jak co, ale jego obecne umiejętności predysponują go bardziej do gry na skrzydle, z kolei potencjał i przede wszystkim szybkość, przebojowość powodują, że szkoda by było w przyszłości nie robić z niego środkowego napastnika, taką maszynkę do strzelania bramek (dla mnie Theo może stać się w przyszłości napastnikiem w stylu Agbonlahora, a może nawet Titiego?). Narazie jednak brakuję mu i to bardzo opanowania, spokoju i warunków fizycznych, ale Boss zapewne i tak będzie go powoli oswajał z grą w ataku i dobrze. Powodzenia Theo!

Edu914 komentarzy: 122713.06.2009, 11:46

Bardzo lubie Theo ale jesli Rosicki będzie w pełni formy( Vpr--> jest to realne:) ) to w pomocy nie będzie dla niego miejsca. Więc jedynym rozwiązaniem jest przesunięcie do ataku :)

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 113.06.2009, 11:46

Theo naprawde moze byc bardziej niebezpieczny w ataku niz w pomocy.

FanekAFC komentarzy: 511213.06.2009, 11:32

Całkiem możliwe, że Theo będzie występował jako napastnik, ale jeśli wróci Rosa.

synced komentarzy: 513.06.2009, 11:29

Mysle, ze lepiej radzilby sobie jednak na skrzydle. Jest szybki, zwinny, ktore sa kluczowe wlasnie na tej pozycji. Ale szanse na pewno trzeba mu dać, niech sprobuje.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56713.06.2009, 11:26

Jeżeli Rosicky wróci do pełnej formy (nierealne), Theo musi powędrować na atak, bo nie wyobrażam sobie żeby któryś z dwójki Rosa-Arszawin miał siedzieć na ławce :P

Gunnersthebest komentarzy: 29313.06.2009, 11:25

Theo w ataku byłby dobrym rozwiązaniem, ale tylko pod warunkiem, że jakiś kozak skrzydłowy by u nas się pojawił. No chyba, że Rosa wróci do formy sprzed kontuzji... :)

remixc4f komentarzy: 20713.06.2009, 11:23

Lepiej graj na pomocy. Może zagrasz w ataku jak napastnicy będą mieli jakieś problemy czy coś.

Arsenal1994 komentarzy: 749713.06.2009, 11:15

Mozna by bylo i takiego wariantu sprobowac ale tylko wtedy jesli mielibysmy klopot z dobraniem napastnika do meczu bo wiecej pozytku z Theo jest na skrzydle tam jego szybkosc jest bardziej potrzebna.

crisadus komentarzy: 850713.06.2009, 11:13

Za kilka lat na pewno będzie grał na ataku. Na razie niech gra jeszcze na prawym skrzydle, bo tam jest świetny:) Zawsze może schodzić ze skrzydła do ataku.

Qaniq komentarzy: 20213.06.2009, 11:12

Zdecydowanie jest lepszy na skrzydle.

leon31 komentarzy: 125813.06.2009, 11:11

Jak wróci Rosa to Boss może Cię tam ustawić ;)

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9813.06.2009, 11:06

Sam Boss kiedyś mówił, że gra na skrzydle ma być dla Theo przygotowaniem i ma tam nabierać doświadczenia przed grą w ataku. Sam też wolałbym widzieć go jako środkowego napastnika, alu już jako ŚP to sobie go nie wyobrażam.

topol95 komentarzy: 152713.06.2009, 11:04

Wolałbym ,żeby grał na skrzydle. Jest szybki a na skrzydle to się bardzo przydaje ,a na środku pomocy lub ataku mniej.

Cesc_Fan komentarzy: 452413.06.2009, 11:03

Ja wolę go na skrzydle ,ale kto wie może będzie grać na ataku . Może to będzie nasz
drugi Henry ? :) Numer ma po nim :P
Jak taki Adebayor ma słabą formę to można by było dać Theo na atak obok Robina . Myślę ,że Walcott byłby świetnym napastnikiem ,ponieważ ma prawie wszystko by się nim stać . Jak Adebayor wyjedzie na PNA ,a Eduardo nie będzie w pełni sił to bym chętnie zobaczył Theo na ataku . Wtedy na skrzydłach pomocy by grali
Arshavin z Nasrim lub Rosickim .

KuBaJo komentarzy: 217413.06.2009, 10:58

według mnie jego optymalna pozycja jest skrzydło może bardziej go boss powinien przedstawić na coś takiego jak ronaldo w manU ?!taki 3 napastnik
No nie wiem ja tam go wole na skrzydle

Zawader komentarzy: 135913.06.2009, 10:52

za cienki w barach na atak

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com