Wenger następcą Mourinho w Realu Madryt?

Wenger następcą Mourinho w Realu Madryt? 16.12.2012, 12:33, Marcin Witkowski 221 komentarzy

Królewscy wyznaczyli Arsene’a Wengera na następcę Jose Mourinho, jeśli ten odejdzie z drużyny po zakończeniu sezonu.

Francuski menedżer przyznał, że on i zarząd usiądą do rozmów w lato, a tematem ich konwersacji będzie słaba gra Kanonierów w obecnie trwających rozgrywkach.

Wenger jest w tej chwili ostro krytykowany za postawę drużyny, jednak zamierza pozostać w klubie przynajmniej do końca sezonu, by wyciągnąć Arsenal z dołka, między innymi poprzez wzmocnienie zespołu podczas styczniowego okienka transferowego. Francuz prowadzi Arsenal już szesnaście lat, ale po zakończeniu tego sezonu zamierza głębiej zastanowić się, czy warto pozostać w drużynie z Emirates Stadium. W jego planach może znaleźć się chęć przenosin do jednego z największych klubów na świecie – Realu Madryt.

Jest już raczej pewne, że Jose Mourinho odejdzie z drużyny Królewskich po zakończeniu obecnego sezonu.

Menedżer Arsenalu był już wielokrotnie nakłaniany do pracy w Madrycie, jednak zawsze odrzucał przysyłane oferty. Tym razem może być inaczej, jako że Wenger chciałby się podjąć świeżego wyzwania.

Obecny tymczasowy menedżer Chelsea, Rafa Benitez, również jest brany pod uwagę przez włodarzy Realu.

Arsene WengerReal Madryt autor: Marcin Witkowski źrodło: express.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
matt21 komentarzy: 541416.12.2012, 18:25

a na takich piłkarzach jak Yennaris, Afobe, Gnabry, Miquel, Olsson czy Eisfeld nawet by nie spojrzał.

kubanski komentarzy: 2392 newsów: 216.12.2012, 18:22

@holekmichal
Tylko że Mourinho bez wielkich transferów poradziłby sobie pewnie gorzej niż Wenger.

holekmichal komentarzy: 53816.12.2012, 18:05

z wymiany bylbym zadowolony

matt21 komentarzy: 541416.12.2012, 18:05

Jedynym słusznym argumentem przeciwko Wengerowi jest to, iż stawia ciągle na Ramseya i Gervinho którzy są beznadziejni.
Jego wypowiedzi na konferencjach prasowych też nieraz irytują, ale mogą być tylko taką zasłoną dymną, a to co ma naprawdę do powiedzenia mówi w szatni piłkarzom w oczy.

Poza tym, Wenger jest na właściwym miejscu i żaden Mourinho czy inni trenerzy w obecnej sytuacji w jakiej jest Arsenal nie spisałby się lepiej.

Na obecną chwilę niezbędnych jest dwóch/trzech piłkarzy którzy będą gotowi do gry na najwyższym poziomie.
Gdyby dwójka z nich nie odeszła (Song, van Persie) to potrzebny by był Cazorla i w tym momencie bylibyśmy zupełnie w innym położeniu.

piwosz90 komentarzy: 27516.12.2012, 18:04

Necro
Żadnym Cię nie powalę i nie mam nawet zamiaru zmieniać twojego myślenia, to raczej luźna dyskusja (nasze odczucia nie mają największego wpływu na decyzje na górze). Nie wiem do kogo mówiłeś, ale odebrałem też częściowo do siebie, mam konto miesiąc, udzielam się od niedawna, a w dodatku mam odmienne zdanie, mimo to staram się rozwijać swoje wypowiedzi i nie ograniczać do tego, że mam takie widzi mi się aby wyrzucili Wengera. Ale dobra zostawmy to będę unikał komentowania czegokolwiek.

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 17:58


piwosz90, masz prawo mieć swoje zdanie, ale Ty nie masz żadnych argumentów mówisz o jakimś wpływie Wengera na pensje zawodników, co jest warte skwitowania śmiechem. Gdybyś chociaż sensownie się wypowiadał, a nie szukał powodów z du*y to by było inaczej :-)

Necro komentarzy: 243416.12.2012, 17:57

Piwosz90 - ja wciąż czekam, aż powalisz mnie jakimś argumentem, a nie będziesz mnie łapał za słówka. Nie mówiłem konkretnie do ciebie, ale skoro tak cię to poruszyło to chyba coś jest na rzeczy.

matt21 komentarzy: 541416.12.2012, 17:54

Tyle, że Wenger potrzebował czasu.
Teraz go nie ma, bo nim wypromuje 2-3 piłkarzy to 6 odejdzie.

Necro komentarzy: 243416.12.2012, 17:53

Vieira i Campbel zarabiali po około 90 tys, funtów. Teraz nawet tyle nasz klub nie jest w stanie wysupłać, ale jak wejdzie FFP to w Manchesterze będzie słychać tylko płacz i zgrzytanie zębów.

piwosz90 komentarzy: 27516.12.2012, 17:51

Marzag
Ok, ok zrozumiałem, nie mam prawa mieć własnego zdania, a jeśli już mam to nie powinienem go tutaj publikować, ani tym bardziej wchodzić z kimś z 'wszechwiedzącymi' w dyskusję. I tak jak to Necro napisał jestem tylko hejterem, który ma konto od miesiąca i powinienem zniknąć. Przepraszam nie będę już podważał twojego autorytetu, chcesz być opiniotwórczy bądź. Postaram się jak najmniej udzielać, czy też krytykować, wyłączyć myślenie i powtarzać to co Ty sobie tam wymyśliłeś.
Pozdrawiam ;)

matt21 komentarzy: 541416.12.2012, 17:51

arsenalfan98

dobra wypowiedź.

Pomyślcie sobie, jak teraz wyglądałby Arsenal gdyby zarząd nie wydawał za pół darmo najlepszych piłkarzy.

Szczęsny
Sagna Per/Kościelny Toure/Vermaelen Gibbs/Clichy/cole
Song/Flamini/Arteta
Cesc/Jack Cazorla/Rosicky

Walcott/Hleb v.Persie/Adebayor Nasri/AOC

Wystarczyło zatrzymać tych piłkarzy.
Może uznacie to za nie możliwe. Ale spójrzcie na Manchester United. Tam odchodzą piłkarze którzy po prostu się skończyli. Wyjątkiem był Ronaldo, ale za taką sumę tylko głupi by się nie zgodził. United wcale nie potrzebują wielkich transferów. Wenger też ich nie potrzebuje. Wystarczy, że zarząd pozwala mu zatrzymać najlepszych.
Tyle, że Fetguson kupuje za duże sumy gwiazdy do uzupełnienia składu. Wenger sam je promuje.
Może i Arsen nie jest najlepszym taktykiem, ale jest najlepszym na świecie szkoleniowcem młodych piłkarzy. Potrafi do nich trafić i jak to ktoś niżej napisał "z gówna bata ukręcić"

Necro komentarzy: 243416.12.2012, 17:48

Piwosz90 - nie oceniam cię. Nie znam cię. Fakt jest jednak taki, że najmniej cenią Wengera ci, którzy są z klubem od nie dawna. I wcale to nie jest tak, że ci "starsi kibice" nie potrafią sobie powiedzieć, że Wenger się wypalił. Po prostu wiemy, że tylko Wenger trzyma ten klub w jako takim pionie. Jestem pewien, że gdyby Wenger teraz odszedł, to przez następne 10 lat byśmy pisali petycje o przywrócenie Intertoto.

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 17:44


piwosz90, ty czytałeś w ogóle co my pisaliśmy przez ostatnią godzinę czy może wyłączyłeś mózg i włączyłeś dopiero teraz?

Necro komentarzy: 243416.12.2012, 17:43

Piwosz90 - Wenger nie ma problemu znaleźć niedrogich zawodników. Najgorsze, że trzeba im płacić coraz więcej. Campbell, Vieira, Gilberto, Henry, Cole - wszyscy zarabiali 60-90 tys. funtów. Teraz przez City, PSG czy Chelsea piłkarze chcą 2x więcej. Song, Nasri, RvP - wszyscy kosztowali psie pieniądze, ale niestety teraz w swoich klubach zarabiają dużo więcej, czego nie jest w stanie zagwarantować nasz klub. Już rozumiesz?

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 17:43


piwosz90, ty nie bierzesz pod uwagę tego że inny trener będzie miał do dyspozycji takie same pieniądze jak Wenger - czyt. żadne chyba że kogoś sprzeda. Mourinho ci z gówna batu nie ukręci

piwosz90 komentarzy: 27516.12.2012, 17:41

Necro
Tak masz rację największy argument polaka notabene hejtera, ktoś kto ma inne zdanie jest idiotą, hejterem i zabrakło kluczowego, bardzo modnego słowa gimbusem ;)

Necro komentarzy: 243416.12.2012, 17:38

Marzag - najlepiej to chyba w ogóle nie pisać, 95% hejterów i tak jest zarejestrowanych od miesiąca albo nie ma nawet 50 komentarzy. Znikną tak szybko jak się pojawili.

piwosz90 komentarzy: 27516.12.2012, 17:35

arsenalfan98
Ale 90% kibiców Arsenalu powtarza to samo, bo się najnormalniej w życiu do tego przyzwyczaili. Robią to kilka lat. Jest w klubie 16 lat nigdy nie szastał pieniędzmi na lewo i prawo i w sumie nie musiał, potrafił zbudować świetny skład za wcale niewielkie pieniądze. Nie wiem czemu jesteś tak bardzo przekonany, że nie ma innego trenera który zbudowałby równie silny zespół. Mam dla niego szacunek, nawet duży, ale głównie za jego poczynania sprzed kilku lat. Ty z kolei nie masz szacunku dla innych trenerów których wymieniłeś i wygrali więcej niż Wenger (poza Kloppem, też nie widziałbym ich w Arsenalu). Problem w tym, że Wenger wydaje pieniądze i nie wiem czy robi to dobrze (uparł się na ta Francję jak osioł). Nie masz stu procentowej pewności, że gdyby chciał to nie udostępniono by mu funduszy na transfery (wiem ja też nie mam że by takie dostał). Żeby cokolwiek wygrał z Arsenalem musiałby zmienić swoje zachowania. Świetna idea z klubem który jest w stanie samofinansować się, grać młodzieżą, podoba mi się ona, ale w takiej sytuacji w jakiej znajduje się Arsenal nie jest ona najlepsza, może odprowadzić do tego o czym napisałeś, że nastąpi gdy on odejdzie. I ja oczywiście Ciebie nie przekonam, że można tutaj zrobić więcej, bo Arsene nie jest jedynym świetnym trenerem na świecie.
Pozdrawiam

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 17:33

Necro, szkoda że i tak zaraz nasze komentarze pójdą w zapomnienie i po biednym okienku styczniowym będą gadać że Wenger jest idiotą bo nie wydaje pieniędzy.

Necro komentarzy: 243416.12.2012, 17:24

arsenalfan98 - nic dodać, nic ująć. Ja uważam, że każdy, kto myśli, że Wenger nie wydaje pieniędzy bo akurat ma taki kaprys jest idiotą.

FcArs komentarzy: 127516.12.2012, 17:16

Mourinho do Arsenalu a Wenger do Realu ;-)

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 17:16

Wengera Real chce zawsze jak tylko dochodzi tam do zwolnienia obecnego trenera, więc to żadna niespodzianka

henryfun1997 komentarzy: 8216.12.2012, 17:15

Chcialbym zeby zrobili wymiane Murinho na sezon do nas a Wenger do nich i chcialbym zobaczyc jak sobie Wenger poradzi tam

arsenalfan98 komentarzy: 91616.12.2012, 17:13

Wydaje mi się, (pewnie nie tylko mi) że niektórzy w ogóle nie mają szacunku do Wengera za to co zrobił dla klubu? Na prawdę...
Stworzył najlepszy Arsenal w 126 letniej historii klubu, a Wy tak po prostu chcecie go stad wyrzucić? Wenger to trener, który z gówna bat ukręci co pokazał ostatni sezon...
Żaden inny trener (może poza SAFem) nie utrzymałby drużyny z takim składem w top4.
Żaden Mourinho, Klop czy Guardiola, NIKT!
Mamy w zarządzie "byznesmena" i kibica City (jak już niżej zauważyli) i wy dalej myślicie, że winny jest tutaj Wenger?

Oczekujecie, że Wenger będzie miał coś do powiedzenia, ale kto czuje do niego jakiś respekt za to co zrobił? Skoro już nawet część fanów go nie ma. No powiedzcie mi przed kim?
Nie mający nic do powiedzeni obecnie Usmanovem? Przed Amerykaninem, mającym w dupie piłkę nożną Stanem Kroenke? Czym przed fanem City Gazdisem?

Cały czas myślicie, że Wenger to ma do wydania (NIESWOJE) miliony, może dać każdemu tysiące, ale woli żeby pokrywały się kurzem na koncie. Ludzie trochę logicznego myślenia:
Po pierwsze - dlaczego Wenger mógłby bez ograniczenia wydawać nieswoje pieniądze?
Po drugie - dlaczego Arsen mógłby rozdawać innym w pensjach nieswoje pieniądze?
P trzecie- dlaczego Wenger miałby wzmacniać rywali?

Odpowiecie na te pytania, czy dalej będziecie ślepo twierdzić, że Wenger nie ma pomysłu na grę? To zarząd ewidentnie działa przeciwko Arsenalowi, nie Wenger, a jeżeli sytuacja się nie zmieni, to Wenger rzuci to wszystko w cholerę, a my staniemy się średniakiem, bo żaden lepszy menadżer do nas nie przejdzie. Pójdę nawet dalej, jeżeli Wenger przejdzie do Realu, to stworzy najlepszą drużynę na świecie.

Oczywiście was nie przekonam, dalej myślcie sobie, że Wenger ma coś do powiedzenia w zarządzie i mógłby wydawać pieniądze gdyby chciał. A najlepszym waszym pomysłem jest żeby Arsenal przejął Guardiola ( przejmujący po pewnym najwidoczniej zapomnianym holendrze zgraną i praktycznie samogrającą ekipę) lub Mourinho, który zrobi z naszych piłkarzy boiskowych chamów i zniszczy nasz klub z niego odchodząc. Najwidoczniej pod jaraliście się tym co tam napisał sobie Wright myśląc, że on ma większe pojęcia na temat co się dzieje w klubie.
Pozdrawiam

piwosz90 komentarzy: 27516.12.2012, 17:12

Ale tutaj nie ma mowy o żadnej wymianie. Jedynie o tym, że Real chciałby Wengera.

fabregas1987 komentarzy: 2581416.12.2012, 17:08

*najgorszego

fabregas1987 komentarzy: 2581416.12.2012, 17:08

to by było dobre, mieć taką renomę, że pomimo bajgorszego sezonu w życiu składa Ci ofertę Real Madryt

arsenalfann komentarzy: 1024316.12.2012, 17:07

Jajca by były gdyby doszło do wymiany Wenger -> Mourinho XD

Necro komentarzy: 243416.12.2012, 17:06

To, że jest mały błąd w tym newsie, w innych też. Strasznie mnie to razi i po cichu liczę, że ktoś weźmie moją uwagę do siebie.

piwosz90 komentarzy: 27516.12.2012, 17:05

Tak jeszcze zamykając dyskusję. Wszyscy tutaj jesteśmy kibicami Arsenalu i zależy nam na tym, żeby w klubie było jak najlepiej, tylko, że każdy ma swoje zdanie na temat tego co zrobić, aby Arsenal wyglądał tak jak powinien i o tym sobie tutaj dyskutujemy i tak nasze zdanie nie ma żadnego znaczenia. Z pewnością wszyscy będziemy nadal kibicowali temu klubowi niezależnie od decyzji na górze.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 116.12.2012, 17:01

Arsene musi u nas zostać! Legenda.

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 16:57


waldek_89, w newsie jest "w lato"

waldek_89 komentarzy: 573516.12.2012, 16:56

Necro co to ma do rzeczy?

Necro komentarzy: 243416.12.2012, 16:53

"Jak poprawnie powino się powiedzieć: w lecie, latem czy w lato? Mnie najbardziej razi forma w lato. Czy mam rację?

Forma w lato jest potoczna – występuje tylko w języku mówionym i w dialogach literackich stylizowanych na żywą mowę. W oficjalnych wypowiedziach rzeczywiście może razić.
— Mirosław Bańko"

Znalezione w Google.

Ups147 komentarzy: 346616.12.2012, 16:51

a no masz racje nawet nie sprawdzalem myslalem ze w tym samym sezonie byly te transfery ;]

piwosz90 komentarzy: 27516.12.2012, 16:51

Na meczach Arsenalu nie powinno brakować kibiców, przychodzi tam głownie jakieś nowobogackie ścierwo, o czym może świadczyć atmosfera na meczach u siebie. Niewielki odsetek stanowią Ci prawdziwi kibice, których doskonale słychać na meczach wyjazdowych.

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 16:51

Zarząd się zabezpieczył bojkotowaniem kibiców swoim membershipem bez ktorego nie kupicie biletow ;p piknikom szkoda pieniedzy zeby bojkotowac mecze jesli placa membership

winiar1991 komentarzy: 1016.12.2012, 16:50

niech biorą ! z pocałowaniem ręki ! ;) nie będe za nim tęsknił.

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 16:48


Ups147, a moutinho w 2011 nie dołączył do Porto?

waldek_89 komentarzy: 573516.12.2012, 16:47

no właśnie kto ma się sprzeciwić zarządowi?, nie ma do tego żadnego człowieka czy grupy osób, samo bojkotowanie meczu, nie przyjście niewiele da, no chyba że zarząd zacząłby odczuwać straty w postaci biletów nie sprzedanych na mecz, ale to tylko mały odsetek w "morzu gotówki".

piwosz90 komentarzy: 27516.12.2012, 16:47

Oczywiście wasze niektóre argumenty są na obecną chwilę mocniejsze od moich. Chociażby te z tygodniówkami i ogólnie brakiem kasy na transfery. Aby moje się potwierdziły musiałoby dojść do zmiany trenera, ale nie uległego tylko z charyzmą i ambicjami. Arsenal mógłby grać ładnie pod wodzą innego szkoleniowca, kwestia odpowiedniej taktyki i doboru piłkarzy. Wenger jest świetny jeśli chodzi o młodzież, ale ma duże problemy z doborem kogoś za większe pieniądze.

matt21 komentarzy: 541416.12.2012, 16:44

piwosz90

jakby to było takie proste to już by dawno przycisnął zarząd.

Ups147 komentarzy: 346616.12.2012, 16:43

ludzie nie ma nawet polowy sezonu jutro mamy szanse wskoczyc na 4 miejsce w tabeli, a wy przezywacie to jakbysmy spadli z ligi ;x

waldek_89 komentarzy: 573516.12.2012, 16:41

ja widzę że to nie wina Wengera, tylko zarządu, fakt jest faktem że menadżer jest od ustawiania pilkarzy na boisku i powzięcie odpowiedniej taktyki( z czym nie ukrywam Wenger ma wielki problem), z kolei finansami zajmuje się "szczyt władzy", który doprowadza swoimi decyzjami klub do niefortunnego upadku..

piwosz90 komentarzy: 27516.12.2012, 16:40

matt21
W tym, że takie presji na nich nie wywiera, w dodatku w tak beznadziejnym położeniu w jakim się znajduje, podwyżkę dostał chociażby taki Ramsey czy Jenkinson. Nie najeżdżałbym na Wengera gdyby zmienił nieco swoją politykę i filozofię do panujących obecnie warunków w piłce nożnej.

matt21 komentarzy: 541416.12.2012, 16:39

Potrzebni są ludzie którzy sprzeciwiliby się zarządowi.
Ktoś komu będzie zależało na sukcesach.
Gdy kibice przestaną chodzić na stadiony i jawnie protestować przeciwko zarządowi to automatycznie musiałoby się coś zmienić.

waldek_89 komentarzy: 573516.12.2012, 16:38

zarząd powinien być z drużyną, a nie patrzeć gdzie by tu kasę zarobić dla siebie, nic nie dając w zamian..

pumeks komentarzy: 2080816.12.2012, 16:37

Niech się zamienią miejscami !!!

Ups147 komentarzy: 346616.12.2012, 16:37

Marzag np. moutinho.

matt21 komentarzy: 541416.12.2012, 16:35

waldek_89
Co do pytania Marzaga
pamiętaj o tygodniówce która nie może przekraczać 100tys/tyg

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com