Wenger następcą Mourinho w Realu Madryt?

Wenger następcą Mourinho w Realu Madryt? 16.12.2012, 12:33, Marcin Witkowski 221 komentarzy

Królewscy wyznaczyli Arsene’a Wengera na następcę Jose Mourinho, jeśli ten odejdzie z drużyny po zakończeniu sezonu.

Francuski menedżer przyznał, że on i zarząd usiądą do rozmów w lato, a tematem ich konwersacji będzie słaba gra Kanonierów w obecnie trwających rozgrywkach.

Wenger jest w tej chwili ostro krytykowany za postawę drużyny, jednak zamierza pozostać w klubie przynajmniej do końca sezonu, by wyciągnąć Arsenal z dołka, między innymi poprzez wzmocnienie zespołu podczas styczniowego okienka transferowego. Francuz prowadzi Arsenal już szesnaście lat, ale po zakończeniu tego sezonu zamierza głębiej zastanowić się, czy warto pozostać w drużynie z Emirates Stadium. W jego planach może znaleźć się chęć przenosin do jednego z największych klubów na świecie – Realu Madryt.

Jest już raczej pewne, że Jose Mourinho odejdzie z drużyny Królewskich po zakończeniu obecnego sezonu.

Menedżer Arsenalu był już wielokrotnie nakłaniany do pracy w Madrycie, jednak zawsze odrzucał przysyłane oferty. Tym razem może być inaczej, jako że Wenger chciałby się podjąć świeżego wyzwania.

Obecny tymczasowy menedżer Chelsea, Rafa Benitez, również jest brany pod uwagę przez włodarzy Realu.

Arsene WengerReal Madryt autor: Marcin Witkowski źrodło: express.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
waldek_89 komentarzy: 573516.12.2012, 16:35

matt21 dlatego jak pisałem niżej zarząd ma gdzieś menadżera i dlatego należałoby zrobić porządek na szczycie, ja bronię cały czas Wengera bo jak by miał szansę wyjsc na przeciw oczekiwaniom graczy to bysmy do tej pory mieli Fabregasa, Robina i innych, dla mnie w ogóle smieszne jest odejscie z taką łatwoscią czołowych naszych zawodników do zespołów walczących o top4, czemu nie sprzedajemy ich po za Anglię? Czyżby miał w tym być spisek Pana Gazidisa który w końcu fanem City jest?? Dla mnie to nieporozumienie.

matt21 komentarzy: 541416.12.2012, 16:34

piwosz90

to w tym co napisałeś, gdzie widzisz winę Wengera?

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 16:34

mam na myśli 2 nazwiska które mogłby by zastąpić Fabsa i Nasriego wtedy za 32.5 mln, bądź 1 nazwisko choć 1 takiego gracza za 32.5 mln funtów który w realny sposób mógłby do nas przejść

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 16:31


waldek_89, podaj nazwisko

piwosz90 komentarzy: 27516.12.2012, 16:31

matt21
Może i nie, ale ktoś kto jest w klubie 16 lat powinien mieć chyba duże zaufanie zarządu. Nie mówimy tutaj przecież o jakiś kosmicznych pieniądzach, więc gdyby chciał wywrzeć na nich presje wywalczyłby te 25 tysięcy. Jak się nie mylę podobnie jest z Yangą Mbiwą, kończył mu się kontrakt, żeby klub na nim zarobił dostał podwyżkę i przedłużenie kontraktu, zainteresowanie wcale nie zmalało. Arsenal podpisał niedawno umowę na 150 mln co teoretycznie załatwia spłatę długów.

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 16:30


pronik, w jaki sposób ma wpływ? "Ej Ty, Gazidis, gówno mnie obchodzi że pilnujesz tego by Kroenke zarabiał tyle by go to satysfakcjonowało, masz dać +50 tyś funtów tygodniowo więcej van Persiemu, + 40 tyś funtów tygodniowo więcej Songowi i 20 tyś więcej Walcottowi"

waldek_89 komentarzy: 573516.12.2012, 16:30

Marzag to za te 32,5 mln można było kupić kogoś innego niż Matę, myślę że spokojnie dało by kupić równie dobrego zawodnika co Mata

matt21 komentarzy: 541416.12.2012, 16:29

pronik

Zarządza jakąś pewną sumą z góry ustaloną. A ta suma jest zbyt mała. A tą sumę ustala zarząd.

matt21 komentarzy: 541416.12.2012, 16:27

włodek_89

ale właśnie o to chodzi. Zarząd nie dorzuca ani grosza do transferów. Możemy wykorzystać tylko to ze sprzedaży czołowych piłkarzy.
A sprzedajemy je za nieadekwatne ceny co do obecnego rynku i zastępujemy ich Giroudami i Gervinhami którymi nikt się nie interesuje i nie są na odpowiednim poziomie by z marszu ich zastąpić.

pronik komentarzy: 517916.12.2012, 16:26

matt21
Wenger ma wplyw kto jaka ma tygodniowke

grand92 komentarzy: 793716.12.2012, 16:26

ja tylko proponuje aby Ci co uważają że to wina Wengera że nie przedłużamy kontraktów z zawodnikami i sprzedajemy je za śmieszne sumy udali się jak najszybciej do psychiatryka :) ludzie mamy kibica CITY w zarządzie i amerykańskiego żyda jako właściciela , Wenger zawsze zapewnia nas że robi co tylko może aby zatrzymać gwiazdy a skoro zarząd pozwolił mu dać 130 tyś funtów tygodniowo dla Robina to co ma biedny Wenger zrobić ? z własnej kieszeni dołożyć czy jak ? Zawsze Wenger zapewnia że wolałby sprzedawać zawodników za granicę niż do ligowych rywali , transfery Clichy'ego , Nasriego , Adebayora do City to czyja zasługa ? też Wengera , przypominam że mamy kibica City w zarządzie i daje sobie głowę uciąć że to on odpowiada za te transfery , Songa można było zatrzymać ale po co ? jak zarząd rozmowy kontraktowe miał gdzieś , najpierw wymieńmy zarząd i potem ewentualnie zmieńmy menadzera

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 16:26


waldek_89, no to zostali byśmy z nieopierzonym Gibbsem, bez zmiennika, bez klasowego zmiennika na obronie, Chamberlain i Gervinho byi już kupieni zanim Fabregas, Clichy i Nasri odeszli. Więc na transfery pozostawało nie 66 a 40,5 mln. A trzeba było conajmniej lewego obrońcę ściągnąć, więc Santos został kupiony, zostało 32,5 mln, no i kup teraz 2 piłkarzy co mają zastąpić Nasriego i Fabregasa za 32.5 mln, mieliśmy kupić Matę, ale Chelsea była w stanie więcej zapłacić Valencii, poza tym Mata nie wierzył że u nas by coś wygrał.

matt21 komentarzy: 541416.12.2012, 16:24

piwosz90

a co myślisz, że Wengerowi zależy na tym czy Walcott będzie zarabiał 75 czy 100tys?
Myślisz, że to Wenger rozdaje pieniądze na pensje ?
No chyba nie za bardzo.
Więc nie obwiniajcie za to Arsena

exitpl komentarzy: 595 newsów: 116.12.2012, 16:23

A do nas Mourihno i Guardiola, zgoda :D

Ups147 komentarzy: 346616.12.2012, 16:22

Watpie jak real ma zmieniac trenera to pewnie rzuci hajsem na Low'a albo Kloppa.

polishbrigadesx komentarzy: 1020516.12.2012, 16:21

Ale plota.

waldek_89 komentarzy: 573516.12.2012, 16:19

Marzag, dobra sama sprzedaż i zysk ze sprzedaży i tym tylko dysponujemy, to gdzie w takiej sytuacji zarząd, widać Wengera mają głeboko w 4 literach..na miejscu zarządu powinni wyrzucić z 40 mln na stół to i papcio miał jak liczyć 66 mln, i co za to nie zrobimy transferów na dobrym poziomie? mówię o potencjalnych mocnych 2 wzmocnieniach?!

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 16:14

a w tym sezonie sprzedaż Songa za 16 mln, i sprzedaż RvP za 26(albo mniej) mln. Kupiliśmy Poldiego za 10 mln(karta przetargowa na pozostanie RVP w klubie, niestety nie dał się nabrać), zostało 32 mln, Santiego za 19 mln, zostało 13 mln i Giroud za 10 mln, zostały 3 mln.

rabov komentarzy: 29716.12.2012, 16:14

chętnie bym go zobaczył z takim składem i środkami na transfery. Mógłby się wreszcie wykazać i znów być spokojnym profesorem kontrolującym wszystko z ławki

waldek_89 komentarzy: 573516.12.2012, 16:12

piwosz90, zgadzam się z tym co piszesz, aczkolwiek mamy takie czasy, że bez gotówki cięzko kogoś nakłonić do zostania/przyjścia, jeśli nie ma się też odpowiednich założeń do np.osiągnięcia i wygrania finału LM. Teraz na świecie raczej wchodzą i mają znaczenie pieniądze, niż gra dla klubu, nawet gdy jest w tarapatach.

Theo10 komentarzy: 826716.12.2012, 16:11

@adrian12543

Teraz to rozumiem. Wcześniej pisałeś tylko o tym "jacy to są ci hejci Wengera". Osobiście chyba ani razu nie napisałem "Wenger out". Wszystko co teraz napisze pisałem już w poprzednich komentarzach na ale cóż. Z częścią Twoich argumentów oczywiście się zgadzam. Bo nigdzie nie napisałeś że Wenger jest wszystkiemu winny. Główną przyczyną naszego stanu jest nasz ekonomicznie nastawiony zarząd, ale Arsene też nie jest bez winy. I myślę że można by lepiej prowadzić tę drużynę.

"-Wenger NIE GRA. On trenuje piłkarzy, ustawia ich, ale reszta w nogach zawodników. Idąc Waszym tokiem rozumowania piłkarze to nie wiem jakieś święte krowy wszystkie błędy jakie popełniają są błędami Wengera. Paranoja."

Trener też odpowiada za decyzje personalne i odpowiednią motywację zespołu. Jak wytłumaczysz porażkę z Bradford ? Piłkarze w tym meczu nie mieli ani motywacji, ani pomysłu na grę. Składów obu drużyn nie będę nawet porównywał, bo cała drużyna Bradfordu jest mniej warta niż rezerwowy Arsenalu. Wenger miał w tym meczu wszystkie karty i wystarczyło odpowiednio zmotywować i ustawić drużynę.

"Nikt tak jak Wenger nie pracuje z młodzieżą. On promuje młodych min. Jacka Gibbsa czy AOC. Gdyby nie on prawdopodobnie by ich nie było bo żaden inny trener nie stawia tak na młodych."

Jeszcze 1,5 roku temu bym się z tym zgodził. Aktualnie denerwuje mnie wystawiania totalnie bezużytecznego Gervinho czy Aarona który wykorzystał już wszystkie swoje szanse, a nawet więcej. Natomiast takie diamenty jak Eisfeld cały czas czekają na swój debiut w lidze.

Jeśli chodzi o ostatni argument to po pierwsze jeszcze się nie dostaliśmy do LM w tym roku, a po drugie ciekawi mnie co jest przyczyną że z jednego z lepszych piłkarzy Ligue 1 - Gervinho, po transferze do Arsenalu zrobiła się pokraka która nie potrafi załadować piłki do pustej bramki z metra.

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 16:11


piwosz90, no to weźmy pod uwagę tylko ostatnie 2 sezony Fabregas został sprzedany po promocyjnej cenie, Clichy też, Nasri został po normalnej sprzedany, Wenger w poprzednim sezonie miał problemy z defensywą więc musiał kupić solidnego obrońcę, kupił Pera za 10 mln i z 66 mln zostało mu 56, musiał kupić kogoś na miejsce Clichyego, kupił Santosa który kosztował 6 mln, zostało mu 60 mln, wiedział że Fabregas prawdopodobnie odejdzie więc zabezpieczył się kupnem Gervinho za 10.5 mln(miał grać na pozycji Nasriego, a Nasri na pozycji Fabregasa), więc zostało 49.5 mln, chciał kupić Goetze, ale nie mógł wydawać reszty pieniędzy na 1 piłkarza, więc próbował Cazorle, Cazorla jednak zdecydował się odejść do Malagi. Kupił Chou Younga(10 mln) do ataku, który uciekł z hotelu w Lille po to żeby podpisać kontrakt z Arsenalem zostało mu 39.5 mln,kupiliśmy wcześniej perspektywicznego Chamberlaina(przed transferami nasriego i fabsa) za 15 mln funtów więc zostało no i kupiliśmy Jenkinsona, za chyba 4 mln więc zostało 20.5 mlnw ostatnich minutach okienka w desperacji kupił Artetę za 10 mln(który był na początku ustawiany na CAM, później przesunięty bardziej do tyłu okazał się strzałem w dziesiątkę) i zostało 10.5 mln. Na rynku już nikogo do kupienia Ciekawego nie było, Hazard nie chciał odejść jeszcze z Lille, Arsenal nie dogadał się z klubem Mvili, i wypożyczyliśmy jeszcze Benayouna, za 20 mln Wenger na rynku nie był w stanie znaleźć drugiego Fabregasa więc zostaliśmy z tym co napisałem.

piwosz90 komentarzy: 27516.12.2012, 16:06

matt21
Nawet na przykładzie Walcotta popatrz ile klub może skorzystać dając mu te marne 100 tys/tygodniowo (Dają 75tys, czemu nie dorzucić tych 25? Nie jest to jakieś gigantyczne obciążenie budżetu), zawodnik dogrywa sezon do końca, jeśli utrzymałby taką formę zainteresowanych by przybyło. Po sezonie dostaje zielone światło na transfer dostajemy za niego zapewne co najmniej dwa razy więcej niż marne 8 mln, a jeśli by został Arsenal nic na tym nie traci ma w swoich szeregach dobrego zawodnika.

ArsenalFan92 komentarzy: 183516.12.2012, 16:03

Mourinho i Wenger nie odejdą z klubów. To jest pewne.

waldek_89 komentarzy: 573516.12.2012, 16:02

Marzag dokładanie mi to samo po głowie chodzi, widocznie Wenger jest ustawiony pod zarząd, a nie zarząd pod niego jak jest w przypadku Mourinho (może nie do końca ale zauważam różnicę jesli chodzi o Mou to potrafi powiedzieć potrzebuję tyle i tyle, dajcie mi!, wiadomo że zarząd Realu szasta kasą na lewo i prawo)

matt21 komentarzy: 541416.12.2012, 15:59

piwosz90

a policz ile kasy było ze sprzedaży kluczowych piłkarzy co roku?

oblicz różnicę i zerknij na inne zespoły. Otrzymasz odpowiedź czemu jest tak a nie inaczej.
Co roku tracimy dwie największe gwiazdy, przychodzą do nas zawodnicy dostępni za nikłą kasę których Wenger i tak dobrze wypromuje i później zarząd znów korzysta na atrakcyjności na rynku i sprzedaje ich mimo wszystko po atrakcyjnej cenie, bo nie chcą stracić kupca.

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 15:54


waldek_89, napewno wystawiałby najmocniejszą 11 jaką mamy, ale dostawałby nie więcej pieniędzy na transfery od Wengera, z tym że on prawdopodobnie by zbeształ zarząd w takiej sytuacji, a Wengerowi nie pozwala na to honor.

piwosz90 komentarzy: 27516.12.2012, 15:54

Nie wiem czy tak do końca można zrzucać całą winę na zarząd. Suma transferów w ostatnich 5 latach z klubu- coś około 200 mln, do klubu- około 180 mln, więc teoretycznie nie powinno być problemu z zastąpieniem zawodników, którzy odeszli kimś równie wartościowym (może kwoty nie powalają w porównaniu z wydatkami najbogatszych, ale to też nie są małe sumy i nie jeden trener chciałby 'nie mieć pieniędzy jak on'). Jako wychowawca rzeczywiście się sprawdza nie mogę mu tego odebrać, ale z tego co budował ostatnie kilka lat nie zostało prawie nic, zawodnicy odeszli, zwątpili, że tutaj coś wygrają z tak świetnym przecież menadżerem (chociażby taki Klopp też zbudował prawdziwy zespół niewielkim nakładem, więc i tacy ludzie są na świecie). Dla mnie osobiście nie ma różnicy czy bramki strzela 20 letni piłkarz czy 30 latek. Tak styl to jego zasługa, ale ja wolałbym, żeby Arsenal nieco stracił na stylu, ale grał skuteczniej. Tak on wprowadził nas na wyżyny, ale też pod jego wodzą nasz klub z roku na rok dołuje, coraz szybciej odpada z walki o najwyższe cele. Uważam, że przy niektórych zawodnikach mógłby wywalczyć nieco większe pensje, może nie na poziomie 200 tys./tygodniowo, ale kluczowi zawodnicy mogliby zarabiać nieco więcej niż 100 tys./tydzień, niestety takie są realia. Jeśli mamy być akademią piłkarską to Wenger jest odpowiednią osobą, ale jeśli mamy walczyć o cokolwiek nie do końca.

Nie wiem czy jak wielu tutaj pisze, tak wybornie radziłby sobie w innych klubach. Presja większa, nie ma tyle czasu na budowę czegokolwiek i czy poradziłby sobie z tak wielkimi piłkarzami jak Ronaldo w Realu czy tym bardziej Ibra w PSG. Raczej woli grzecznych zawodników.

waldek_89 komentarzy: 573516.12.2012, 15:50

jestem ciekawy takiego założenia: Wenger do Madrytu, a Mourinho do Londynu, a dokładanie do nas. Niewątpliwie narasta tu ogrom pytań i kowersacji, ale ciekaw jestem co by z tego wynikło, jak by poradzili sobie Panowie w nowej sytuacji;D

matt21 komentarzy: 541416.12.2012, 15:37

Marzag

zgadzam się w 100%
Jakby z United odchodził Rooney i Young a za niego przyszedł by Giroud i Gervinho (bo tylko na to pozwala zarząd) to inaczej by ferguson i kibice śpiewali.

beznazwy komentarzy: 237116.12.2012, 15:35

Kto jak kto, ale Wenger nas nie opuści

Theo10 komentarzy: 826716.12.2012, 15:32

@adrian12543

Z całym szacunkiem, masz wgl jakieś argumenty za tym żeby Wenger został? Bo jak na razie piszesz albo komentarze totalnie pozbawione sensu, albo teksty typu "Hejci Wengera są ślepi". Stwórz jakiś konstruktywny komentarz wnoszący cokolwiek do dyskusji, albo się wgl się nie wypowiadaj bo się tylko ośmieszasz.

Podobnie jak piwosz90 jeszcze niedawno nie wyobrażałem sobie Arsenalu bez Wengera i pisałem teksty typu "In Arsene We Trust", ale to co się ostatnio dzieje w tym klubie jest nie do opisania.

Kondziu10 komentarzy: 89116.12.2012, 15:22

niech zostanie :(

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 15:16


micalangelo, w Realu na pewno by mu Filaru druzyny co rok nie sprzedawali, to już jest Cud że sprzedaliśmy 2 najlepszych graczy sezonu 10/11 nikim ich nie zastąpiliśmy, a i tak byliśmy w top 3. Teraz w sumie nasz skład to może 20% składu z 09/10, a City byliśmy w stanie stawić czoła, Chelsea wygrali z nami minimalnie(niestety porażka u siebie jest i tak bolesna), i United też wygrali tylko 1 bramką. Gdyby Wenger nie przyszedł w 96 roku do klubu to byście nigdy nie narzekali, że teraz Arsenal nie gra efektownie bo by po prostu nigdy tak nie grał.

piwosz90 komentarzy: 27516.12.2012, 15:14

Lukiner
Szacunek do niego mam co wyrażałem nie raz, a to, że przeczytałeś jedną wypowiedź to inna sprawa. To, że patrze na niego obiektywnie to moja prywatna sprawa, jeszcze z pół roku temu byłem też w niego zapatrzony, ale zmieniłem zdanie i będę się go trzymał, nie zmieni tego TOP4, czy kilka lepszych wyników. Jedyna opcja abym odszczekał swoje słowa to potwierdzenie jego przydatności jakimś trofeum.

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57016.12.2012, 15:10

Jak czytam, że nie którzy chcą wymiany to się załamuje po prostu. Myślicie, że Mourinho by coś zrobił w Arsenalu. Z takimi środkami jakie by mu dał zarząd, to by nikogo nie kupił. Kupowałby sam szrot, a młodych by nie wytrenował, bo nie umie robić tego tak jak Wenger. Sam fakt, że PSG i Real interesuje się Wengerem tylko znaczy jak ceniony jest Francuz. Dla mnie to najlepszy obecnie trener i nic tego nie zmieni. W naszej obecnej sytuacji często gada głupoty na konferencjach, ale czy ktoś się w ogóle zastanawiał, że on w tym klubie żyje dłużej, niż większość co kibicują AFC wie dużo o zarządzie o tym na co może sobie pozwolić. Dla niektórych dobry menadżer to ten, który tylko wygrywa trofea, ale tak nie jest. Wenger najlepiej zna Arsenal. Zawsze okazywał lojalność i miłość do tego klubu. Dla niektórych jest się po prostu albo białym albo czarnym. Gdyby nie stracił piłkarzy, których SAM wytrenował jak Nasri, RvP, Fabregas, to ze spokojem teraz byśmy budzili strach. Założę się, że to nie była decyzja Wengera, żeby sprzedać Nasri'ego do City, a RvP do MU, tylko zarząd to wymusił na nim. Jego czas się jeszcze nie skończył zobaczymy co zrobi do końca sezonu,a potem jak będą dobre yniki to znowu Ci którzy go hejtują zaczną go z powrotem wielbić.

Lukiner komentarzy: 194916.12.2012, 15:08

@piwosz90

Bez komentarza... Nie masz do niego w ogóle szacunku za to, co zrobił dla Arsenalu? Takich ludzi, którzy piszą podobne komentarze nie powinni być nazywani kibicami Kanonierów. Rozumiem, że każdy może wyrazić swoją opinię, więc ja czynię to samo.

micalangelo komentarzy: 2616.12.2012, 15:07

W Realu by się tak z nim nie pier....lili jak w Arsenalu. W poważnych klubach takich jak real, barcelona, chelsea, manchester city, milan, inter, bayern trener- manager nie będzie świętą krową jak w Arsenalu. W takim realu by conajmniej z kilka razy wyleciał gdyby tak jak w Arsenalu nie wygrał nic od 8 lat.

afckonrad9101 komentarzy: 783416.12.2012, 15:07

W Realu mialby dwoch napastnikow , 3 skrzydlowych i 3 pomocnikow klasy swiatowej porownujac z nasza obecna kadra gdzie zawodnik klasy swiatowej jest jeden Santi Cazorla a i z tym mozna by polemizowac , moim zdaniem wyniki mialby o bardzo dobre

Marzag komentarzy: 41256 newsów: 116.12.2012, 15:05


micalangelo, klapki na oczach to masz Ty, Wenger to tylko człowiek, ale to dzięki Węgerowi(albo przez Wengera) narzekamy na to że Arsenal teraz gra mniej efektownie.

piwosz90 komentarzy: 27516.12.2012, 15:03

Borekenema
Gorzej gdyby nic nie wygrał i po jednym takim sezonie by go pożegnali. Wenger to najbardziej przereklamowany trener jaki może być. Wymyślił sobie tekst, że w piłce nie chodzi o wygrywanie trofeów gdy coraz bardziej zaczął się z nimi mijać. Może i potrafi prowadzić klub generujący zyski, ale chyba powinien kolekcjonować puchary, a nie pieniądze.

micalangelo komentarzy: 2616.12.2012, 15:02

Myślenie wielu fan klubu Wengera jest, że co wszystko dobre to Wenger a co wszystko złe to każdy tylko nie Wenger. Goście z klapkami na oczach.

Borekenema komentarzy: 7887 newsów: 116.12.2012, 15:00

ile hejterów Wengera... założę się, ze jakby odszedł do takiego Realu to lekko 2 puchary w 1 sezon by wygrał

Michal16 komentarzy: 3316.12.2012, 14:57

Raczej taka plotka z du** się nie bierze...z Fabsem, Nasrim, van Persim też tak było. Gdyby odszedł do nich to byłoby grubo, i wątpię aby jakiś trener chciał nas objąc (mam na myśli dobrego trenera z nazwiskiem) choć była mowa o Guardioli że chce..w sumie politykę transferową to chłop ma lepszą niż nasz więc.

vinio komentarzy: 254716.12.2012, 14:54

Nie Wenger nie moze odejsć. Gdy by Wenger prowadził taką ekipę jak np City to 100%, że by wyszedł z grupy w LM, a w PSG ligą już sezon temu była by wygrana.

piwosz90 komentarzy: 27516.12.2012, 14:53

A ja jestem tego samego zdania jak Theo10. Bo wg wielu jedynym zadaniem Wengera jest wystawienie składu, a nawet to ostatnio nie wygląda najlepiej. Idąc tokiem myślenia innych Wenger nie jest tu potrzebny ani jakikolwiek inny trener skoro nic od niego nie zależy, nie ma nic do powiedzenia i nie jest za nic odpowiedzialny. No ale to tylko teoretycznie, bo jeśli drużynie idzie dobrze to wszystko jest zasługą Arsena, a jeśli jest źle to winnych szuka się gdzie indziej, no a jednak 9 mln wpływa na jego konto co roku. Na pewno zmiana trenera w trakcie sezonu nie jest dobrym wyborem, ale poważnie zastanowiłbym się nad tym po zakończeniu obecnego sezonu, za Wengera Arsenal już nic nie wygra. Ale to tylko moje zdanie...

micalangelo komentarzy: 2616.12.2012, 14:51

To byłaby wymiana marzenie dla Arsenalu, ale to zbyt piękne żeby było prawdziwe.

MiEvo komentarzy: 6163 newsów: 1416.12.2012, 14:50

Taaaa Wenger-jedna-taktyka, który przez 7 lat nic nie wygrał do Realu. Bardzo prawdopodobne

matt21 komentarzy: 541416.12.2012, 14:45

Theo10

zgadzam się.. nie da się oglądać obecnego Arsenalu. Ale to kwestia piłkarzy.
Wenger naprawdę nie ma kogo wpuścić na skrzydła. A to tak naprawdę one decydują o atrakcyjności.
Nie rozumiem oczywiście czemu stawia ciągle na Ramseya i Gervinho..
Też mnie to irytuje, zarówno jak i niektóre wypowiedzi.

Zawsze drugą część sezonu gramy lepiej. 3 transfery które wzmocnią rywalizację i wierzę, że wracamy na właściwe tory.
Mam również nadzieję, że obietnice zarządu co do transferów na najwyższym poziomie wkrótce się spełnią.
Musimy przetrwać ten trudny okres.
Musimy go przetrwać z Wengerem.
Nie jestem jego wielkim zwolennikiem, ale on odmienił grę Arsenalu i wierzę, że zrobi to ponownie.
Nie wyobrażam sobie nikogo innego na ławce.

Zmiana trenera w naszym klubie oznaczałaby całkowitą rewolucję, wątpię by od razu zaczęło wszystko w nim funkcjonować.

Lukiner komentarzy: 194916.12.2012, 14:42

Nie, tylko nie to! Wenger jesteś legendą Arsenalu i nie widziałbym Cię na żadnej innej ławce trenerskiej niż z kurtką w oponki z herbem Kanonierów! Nawet z zagranicznej ligi, In Arsene We Trust!

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com