Wenger: Nie wrócę na Emirates

Wenger: Nie wrócę na Emirates 24.05.2020, 12:00, Tomasz Kowalski 47 komentarzy

Arsene Wenger wyznał, iż nie pojawi się na meczu Arsenalu na Emirates Stadium.

Francuski menadżer od momentu swojego odejścia nie znalazł się na trybunach stadionu The Gunners. 70-latek pracuje obecnie dla FIFA i jest odpowiedzialny za rozwój futbolu na całym świecie. Były Boss Kanonierów nie zamierza jednak wrócić na stare śmieci, aby choćby obejrzeć mecz z wysokości trybun:

- Czy powróciłbym na Emirates Stadium? Zawsze powtarzałem sobie, że jeżeli opuszczę Arsenal, to zrobię to całkowicie. To decyzja, którą niegdyś podjąłem.

Francuz został również zapytany o to, czy wciąż myśli o objęciu posady menadżera:

- W tej chwili poświęcam się pracy w FIFA. Jesteśmy odpowiedzialni za 211 federacji piłkarskich i efektywność jest sporym problemem. Nie mówię, że nie brakuje mi rywalizacji, jednak staram się być skutecznym na tym polu.

70-latek skomentował również porażkę Liverpoolu z Watfordem, która przekreśliła szansę na powtórzenie wyczynu jego ekipy z sezonu 2003/04, kiedy to Kanonierzy przeszli przez sezon ligowy bez choćby jednej przegranej:

- Porażka Liverpoolu była w pewnym stopniu satysfakcjonująca. Zawsze chcesz pozostać jedynym, który osiągnął coś wielkiego. Liverpool mógł pójść na całego. To pokazuje, że ciężko powtórzyć ten wyczyn. Tamtego dnia otrzymałem wiele wiadomości od sympatyków Arsenalu.

Arsene Wenger autor: Tomasz Kowalski źrodło: Twitter
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
Smazony komentarzy: 72026.05.2020, 12:19

@RahU: Powiem Ci że idealnie to ująłeś

drewniane_krzeslo komentarzy: 280225.05.2020, 13:23

Arsene ma swoje powody z którymi nie chce się dzielić. Po za tym jak było wcześniej napisane wielokrotnie ratował ten klub i utrzymywał w czołówce a grał ludźmi takimi jak Iwobi i inni. Nie mówię, że jest idealny ale gdyby przykładowo powiedział, że po 22 latach ma Arsenal "gdzieś" też każdy rozumny człowiek powinien to zaakceptować.

Było mówione, że na The Emirates nie czuć takiego ducha co na Highbury, że nie ludzie się nie znają. A jak znaliśmy Arsene'a z ławki to zawszy był romantyk który bezgranicznie wierzył piłkarzom. Po za tym jest wolny i możesz robić co zechce, tylko obawiam się, że część "kibiców" zacznie na niego wieszać psy bo nie przyszedł na mecz, a np Ferguson przyszedł.

Alonso komentarzy: 1282425.05.2020, 12:21

No Fergusonem to on nie jest

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36225.05.2020, 11:17

@Kozak0700: No i to tez zasługa Wengera XD

Kozak0700 komentarzy: 92025.05.2020, 11:13

@n0thing - teraz nie jesteśmy posmiewoskiem od lat bo tam nawet nie gramy

ArsenalChampion komentarzy: 798425.05.2020, 10:12

@lays napisał: "Jako trener miał też wiele wad, ale był jedyną osobą, która mogła jakoś próbować utrzymywać ten klub na horyzoncie, bo reszta nie zgodziłąby się na takie warunki pracy"
W sensie jakie warunki pracy? Wenger swego czasu był najlepiej opłacalnym trenerem w Premier league, dopiero Ferguson go przebił. A potem i tak zawsze był w czołówce pod względem gaży. Myślę że wielu trenerów poszło.by na takie warunki pracy

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36225.05.2020, 09:38

Dobrze ze go wywalili, z calym szacunkiem dla osiagniec Wengera 15 lat temu, ale gosc od kilku lat rujnowal ten klub, robil z nas regularne posmiewisko w lidze mistrzow i jeszcze ma czelnosc byc obrazony na caly swiat. Powinien byc wdzieczny klubowi ze tak dlugo go trzymali, bo w kazdym innym klubie polecialby po 2010 roku

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 325.05.2020, 00:24

Wywalili go z roboty to czemu miałby oglądac te same twarze z zarządu itp.
Gość ma swój honor i dlatego się nie pojawi, a to czego chcą kibice to już go tam mało interesuje. Chłop śpi na kasie.

RahU (administrator) komentarzy: 5061 newsów: 214324.05.2020, 23:07

Wenger był swego rodzaju konserwatystą w wielu kwestiach, widocznie nie uznaje gestów PR-owych, a tym byłoby pewnie jego pojawienie się na trybunach. Skoro nie czuje potrzeby, to tego nie robi.

Pamiętam jego słowa po odejściu, gdy opowiedział o "korporalizacji" Arsenalu. Gdy przychodził do klubu, znał każdego pracownika z imienia i nazwiska, znał imiona ich żon i dzieci, a teraz gdy z klubu zrobiło się klasyczne korpo, milion stanowisk, poziomów, pracowników, on to po prostu przestał czuć. Jego ideały zostały zastąpione trybikami w ogromnej marketingowej maszynie.

Porównałbym to do ulubionego miejsca, które lubiliśmy odwiedzać, np. w górach, gdzie po latach wybudowano wielki hotel zasłaniający cały widok. Człowiek mimo wielkiego sentymentu nie będzie już tam przyjeżdżał.

Cartman_KG komentarzy: 362824.05.2020, 22:41

@Elastico07: z Toba sie nie zgodze. To jest jak z babą. Zrywasz to nie chcesz widziec. Wenger postapil tak samo. Ja mu sie nie dziwie.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1185124.05.2020, 20:38

Nie jest już menadżerem Arsenalu, może sobie pozwolić na całkowitą szczerość i to widać w tym wywiadzie.

Banankiewicz komentarzy: 23024.05.2020, 20:12

Patrząc na ceny biletów na Emirates to ja się Arsenowi nie dziwię, że nie chce iść na mecz... A tak na serio to nie mam do niego żalu, że nie chce przyjść na Emirates, jestem w stanie zrozumieć, że Wenger nie chce się zwyczajnie rozkleić przy kibicach. Wyobrażam sobie że po przyjściu na stadion wróciłyby wszystkie wspomnienia i mógłby to ciężko znieść. Szacunek do Wengera na całe życie, wielu z was mi się wydaje zapomniało ile ten człowiek zrobił dla Arsenalu. Zgodzę się że ostatnie lata zdecydowanie mu nie wyszły, ale nie można mu zabrać tego co dał drużynie przez lata.

Elastico07 komentarzy: 1243724.05.2020, 20:11

@lays napisał: "le gdzie wy wgl widzicie fochy? Wenger ostatnio powiedział, że ogląda normalnie mecze AFC i do końca życia będzie kanonierem, a że nie chodzi na mecze i pracuej w FIFA to wgl odrębna sprawa."
Aha czyli uważasz,że dlatego,że pracuje w Fifie to z szacunku do klubu i dla tych wszytkich kibiców którzy dalej go szanują i kochają nie mogłby sie pojawić na trybunach ? Przecież on w fifie jest od niedawna a wczesniej też go nie było na ES.Jest uraza dumny która widać gołym okiem a twoje argumenty to żadne argumenty.

Elastico07 komentarzy: 1243724.05.2020, 20:09

@Dominik11 napisał: "I Papcio ma o to żal bo, stracił wygodną posadę."
Bardziej ma żal o to,że nie dano mu słusznie szansy na naprawę tego bajzlu.On żył w przekonaniu i dalej myśli,że byłby w stanie naprawić to co zepsuł i wrocić z Arsenalem do LM i ewentualnie wtedy odejść.Po tylu latach liczył,że odejdzie na własnych zasadach a nie po zwolnieniu.

polishbrigadesx komentarzy: 1017424.05.2020, 19:23

Podjął taką decyzję i trzeba to uszanować.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 124.05.2020, 19:19

"Uparty jak Wenger" to najbardziej ekstremalna forma związku frazeologicznego - "uparty jak osioł". Jak Papcio sobie coś umyślił to się tego trzyma, nawet jeżeli nie jest to słuszne. Zamiast puścić w niepamięć to co było złe i pokazać klasę, której mu przecież nie brakuje, będzie udawać, że nie ma żalu, a przecież gołym okiem widać, że go nadal boli sposób w jaki rozstał się z klubem. Gdyby pojawił się na trybunach Emirates to z pewnością zostałby przywitany przez kibiców jak król. Podejmując taką decyzję, najbardziej samemu sobie robi na złość.

arsenalfreak komentarzy: 25624.05.2020, 19:18

Czyli nie kocha Arsenalu i nie jest prawdziwym kibicem a demonstruje fanaberie starego próżnego faceta który nie widzi swojej winy w tym że jego projekt na Emirates naiwnego budowania na samych dzieciakach kompletnie nie wypalił. Za to samo go zwolnił prezes Monaco i ciekawe czy tam też ma focha. Szkoda bo wygrał 3 mistrzostwa a tu tak niefajnie obraża trochę kibiców.

glock9mm komentarzy: 25224.05.2020, 17:55

Nie wierzę w nic co pisza w mediach i w nic co mowia ludzie znani.

adaminho77 komentarzy: 332524.05.2020, 17:43

Ostatni akapit genialny. Super, ze Wenger powiedział prawdę, a nie chciał być na siłę grzecznym. The Invincibles są jedyni i dobrze, że nadal tak jest. Szacunek Arsene :-)

Traitor komentarzy: 10272 newsów: 2424.05.2020, 17:29

Musi miec zal, w sumie to mu sie nie dziwie.

lays komentarzy: 3987124.05.2020, 16:57

Ale gdzie wy wgl widzicie fochy? Wenger ostatnio powiedział, że ogląda normalnie mecze AFC i do końca życia będzie kanonierem, a że nie chodzi na mecze i pracuej w FIFA to wgl odrębna sprawa.

Nie rozumiem kompletnie o co Wam chodzi. Jak był to byłwywalany jak nadalej, jak odszedł to PAPCIO PLS WRÓĆ NA STADION, OGLADAJ NAS.

Dominik11 komentarzy: 2005724.05.2020, 16:29

Sorry za błędy ale pisze z telefonu.

Dominik11 komentarzy: 2005724.05.2020, 16:29

Różnica między Fergusonem a Wengerem jest taka.

Żw Ferguson sam odszedł a Wengwea wywalono.

I Papcio ma o to żal bo, stracił wygodną posadę.

Elastico07 komentarzy: 1243724.05.2020, 14:58

@fabregas1987 napisał: "Zdecydowanie chodzi o powrót w jakiejś konkretnej roli, nie kibica"
No nie,chodzi o kibica.Gdyby nie chodziło o kibica już dawno byśmy go ujrzeli na trybunach i nie byłoby tematu.

Elastico07 komentarzy: 1243724.05.2020, 14:55

@matikanonier napisał: "Niezrozumiała decyzja. Ale skoro taką podjął to należy ją zaakceptować."
Zgadzam się,ale Wenger w ostatnich latach swojej kadencji słynął z takich.

Elastico07 komentarzy: 1243724.05.2020, 14:53

" Czy powróciłbym na Emirates Stadium? Zawsze powtarzałem sobie, że jeżeli opuszczę Arsenal, to zrobię to całkowicie. To decyzja, którą niegdyś podjąłem."
Nie ładnie to zabrzmiało i chciałbym szczegółowych wydarzeń bo dla porównania SAF nie ma problemów z tym żeby regularnie oglądać mecze na OT.

matikanonier komentarzy: 205724.05.2020, 14:49

Niezrozumiała decyzja. Ale skoro taką podjął to należy ją zaakceptować.

madderns29 komentarzy: 3233 newsów: 224.05.2020, 14:42

Szkoda, bo Fergusona bardzo przyjemnie jest oglądać na każdym meczu United.

Montoya komentarzy: 64024.05.2020, 14:30

Wielka szkoda że deklaruje iż nie zobaczymy go na The Emirates, cóż należy mu życzyć dużo zdrowia.
Smutna wiadomość jak dla mnie.

tomash473 komentarzy: 211524.05.2020, 14:28

W mojej opinii Arsene jako legenda i symbol tego klubu powinien często zasiadać w loży honorowej podczas meczów Arsenalu. Jego brak jest przykry...

losnumeros komentarzy: 1315824.05.2020, 14:08

@lays: Jaki żal? Sam sobie zapracował na zwolnienie, to dzięki niemu i zarządowi klub znalazł się w takiej a nie innej sytuacji. Mógł odejść po wygranym meczu w FA CUP, to był idealny moment na pożegnanie w chwale i znalezieniu lepszego trenera. A teraz wielce fochy strzela, niech popatrzy na siebie a nie na innych.

fabregas1987 komentarzy: 2570624.05.2020, 13:28

Zdecydowanie chodzi o powrót w jakiejś konkretnej roli, nie kibica. Papa pojawi się z szalikiem na Emirates myślę, że już niedługo, bo wspiera projekt Artety.

ZielonyLisc komentarzy: 2020224.05.2020, 13:20

@lays: żal? A za co niby? Zawalił 2 sezony, poprawy ni kuc nie było widać na horyzoncie to klub go zwolnił, prosta i logiczna kolej rzeczy.

Gryzek komentarzy: 379624.05.2020, 13:10

Dziwna wypowiedź. Z tego wynika, że Arsene na dobre odciął się od klubu i nie ma zamiaru przyjść nawet na mecz.
Trochę przykre.

lays komentarzy: 3987124.05.2020, 13:07

A moim zdaniem biadolicie, a nie wiecie kompletnie co się działo za tą całą kurtyną. Wenger to inteligentny facet i wspaniały człowiek. Jako trener miał też wiele wad, ale był jedyną osobą, która mogła jakoś próbować utrzymywać ten klub na horyzoncie, bo reszta nie zgodziłąby się na takie warunki pracy.

Moim zdaniem Wenger głupi nie jest i ma wiele słusznego żalu.

Dominik11 komentarzy: 2005724.05.2020, 12:42

Wenger strzela focha bo został wyrzucony z Arsenalu.

mikowhy komentarzy: 3208 newsów: 1024.05.2020, 12:41

Przecież to chyba chodziło o powrót do Arsenalu w innej roli, a nie przyjście na mecz. Jeszcze ta wypowiedź o FIFA.

arsenallord komentarzy: 29572 newsów: 11724.05.2020, 12:37

@thide: To ja mam wrażenie że on na 100% chce wrócić właśnie na Emirates

thide komentarzy: 32389 newsów: 185224.05.2020, 12:33

czego nie rozumiecie?

- Czy powróciłbym na Emirates Stadium? Zawsze powtarzałem sobie, że jeżeli opuszczę Arsenal, to zrobię to w 100%. To decyzja, którą niegdyś podjąłem.

jeżeli opuści, to na 100%, więc nie wróci

"Would I return to the Emirates Stadium? I always said to myself that I would be leaving Arsenal completely," he told BeIN Sport. "That's the decision I made."

ZielonyLisc komentarzy: 2020224.05.2020, 12:29

Ja to odnoszę wrażenie, że Wenger jest obrażony na Arsenal za to, że klub go zwolnił. Wiadomo, Arsene legenda, znakomity trener i człowiek ale można mu też trochę zarzucić. Trzeba wiedzieć kiedy zejść ze sceny, mogły odejść po 3cim wygranym FA CUP, a tak wyrzucił Arsenal z Top4 i LM i w konsekwencji klub słusznie go zwolnił.

arsenallord komentarzy: 29572 newsów: 11724.05.2020, 12:28

Albo news jest źle napisany albo nie rozumiem.

Dziadyga (zawieszony) komentarzy: 812824.05.2020, 12:23

@Rafson95 napisał: "Zawsze powtarzałem sobie, że jeżeli opuszczę Arsenal, to zrobię to w 100%."

Czyli chodziło mu o to,że opusci klub w 100%,czyli,że nie bedzie zaangażowany w sprawy klubu czy też jak w tym przypadku,że nie przyjdzie nigdy na stadion.

A kibicować pewnie kibicuje prywatnie w domu czy zeby sie klubowi dobrze wiodło.

Rafson95 komentarzy: 1045124.05.2020, 12:19

Nie rozumiem.

"Arsene Wenger wyznał, iż nie pojawi się na meczu Arsenalu na Emirates Stadium."

a za chwile

"- Czy powróciłbym na Emirates Stadium? Zawsze powtarzałem sobie, że jeżeli opuszczę Arsenal, to zrobię to w 100%. To decyzja, którą niegdyś podjąłem."

Gunner18AFC komentarzy: 3425 newsów: 324.05.2020, 12:15

Zrobił wiele dla klubu, ale jednocześnie wiele z niego "wydoił". Nie potrafił odejść w odpowiednim momencie. Trochę miał udziału w wyrzuceniu nas z TOP4. Wciągnął nas prawie na szczyt, a później nas wrzucił w bagno.

Ta wypowiedź mnie naprawdę zabolała.

Gunner18AFC komentarzy: 3425 newsów: 324.05.2020, 12:12

Nie wiem jak to nazwać. Jak cios. Takie słowa bolą. Mając w głowie jego wszystkie wypowiedzi. Chyba wolałbym już o Wengerze nie słyszeć.

Dziadyga (zawieszony) komentarzy: 812824.05.2020, 12:08

:(

GunnersFan9 komentarzy: 8682 newsów: 824.05.2020, 12:07

Całe szczęscie.

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6