Wenger potwierdza zainteresowanie Squillacim

Wenger potwierdza zainteresowanie Squillacim 20.08.2010, 12:19, Michał Kowalczyk 73 komentarzy

W ekskluzywnym wywiadzie dla Arsenal TV Online menadżer Kanonierów przyznał, że klub stara się o pozyskanie obrońcy Sevilli - Sebastiena Squillaciego. Niemniej, Boss wyraźnie zaznaczył, że jest jeszcze zbyt wcześnie by mówić o porozumieniu obu stron.

Przypomnijmy, iż Arsenal ma niemałe problemy w formacji defensywnej. Szeregi zespołu opuścili: Philippe Senderos, William Gallas, Sol Campbell i Mikael Silvestre, a nowo przybyły Laurent Koscielny nie zagra z Blackpool z powodu zawieszenia.

- Potrzebujemy jeszcze co najmniej jednego piłkarza i rzeczywiście Squillaci jest jednym z kandydatów. Jednak nic nie zostało jeszcze postanowione. To zbyt wcześnie, by mówić o jego przejściu do nas - powiedział Francuz.

- Wszystko zależy jak długa jest droga, którą musimy przebyć. Dopiero na nią wkroczyliśmy, nieprawdaż? Jeśli droga jest krótka, to pójdzie szybko. Na razie jest jednak za wcześnie, by mówić o transferze Squillaciego - stwierdził enigmatycznie Wenger.

Wiele mówi się także o tym, że Arsenal, niezadowolony dyspozycją Almunii i Fabiańskiego, stara się pozyskać nowego bramkarza. Podobno wczoraj Fulham odrzucił drugą ofertę za Marka Schwarzera. Co na to Boss?

- Na tę chwilę skupiam się głównie na tym, by nasi bramkarze byli w dobrej kondycji psychicznej, ponieważ ten szum medialny nieco ich zaniepokoił. Czeka nas ważny pojedynek w sobotę i niezwykle istotne jest, by ta dwójka golkiperów skoncentrowała się właśnie na nim - dodał Arsene.

Arsene WengerSébastien Squillaci autor: Michał Kowalczyk źrodło: sport.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
osama92 komentarzy: 27821.08.2010, 10:05

radzio_TRN
ja coś tak czuje że wenger żadnego bramkarza już nie kupi . A szkoda . Ale dwóch obrońców napewno sprowadzi .a spróbuj może sobie wyobrazić wengera na stanowisku menedżera farcy , bo jeśli od nas by go wyrzucili to napewno by się 1 po niego zgłosili i wtedy będzie dopiero źle . A nikogo innego sobie w arsenalu nie wyobrażam na jego stanowisku .
Spadam pod inny artykuł bronić swoich poglądów xd
pozdr.

radzio_TRN komentarzy: 2722 newsów: 1321.08.2010, 02:38

osama92 - ja wiem o co Tobie chodzi, ogólnie nie mam zastrzeżeń do Wengera. Denerwuje mnie tylko jego zbytnia zachowawczość, przecież kupić dobrego obrońcę i bramkarza to nie tak wiele.
pozdr.

osama92 komentarzy: 27821.08.2010, 00:12

radzio_TRN
no tak tak masz oczywiście racje :D zgadzam się z tobą że trzeba oczywiście ściągnąć bramkarza bo almunia i fabian wku*wiają już konkretnie . Tu masz racje . Ale nie zmieniaj tematu bo rozmawiamy o francuzie a nie hiszapanie i polaku . Ty tak jakby ,hmm. Jesteś wkurzony na niego bo nie sprowadza gwiazd a ja nie widze w tym nic aż tak złego . I aż do usrania ty będziesz starał mi wpoić swoje zdanie a ja tobie moje ;) . Ale w jednym musisz przyznać mi racje ...
Nigdy nie wiesz co by było gdyby zwolnili nam boss'a . Bo przyjdzie ktoś inny i może nakupować dla uspokojenia m.in. Ciebie takich gwiazd że ci szczena opadnie . I nagle może się stać że arsenal już nie gra pięknego dla oka futbolu tylko jakiś zachowawczy i staje sie średniakiem bo w anglii gra się szybko . A ja osobiście wole popatrzeć na arsenal który gra cudownie i czasem nie fortunnie przegrywa i pozostaje niedosyt bo wiem że następnym razem będzie jeszcze lepiej niż na arsenal który gra g*wno i przegrywa stanowczo ze średniakami i wiedzeć że to już był maksimum,a gdy ktoś mnie zapyta jaki jest mój ulubiony klub to wole z dumą powiedzieć ARSENAL LONDYN niż ze spuszczoną głową nie przyznać się do kanonierów i powiedzieć ze barca albo mu . Trzeba wybierać . Ja już wybrałem...
Pamiętaj że prawdziwy kibic jest ze swoją drużyną na dobre i na złe .

Kondzior12 komentarzy: 490020.08.2010, 23:02

Squillaciego pamiętam jeszcze z czasów Lyonu i jego gra mi się podobała.

radzio_TRN komentarzy: 2722 newsów: 1320.08.2010, 22:39

osama92 - Wenger jest na tle transferów wręcz upośledzony. W takim klubie z takimi zasobami finansowymi żałować paru milionów na świetnego bramkarza, czy obrońcę? To jest wręcz grzech, bo drużynie nie wiele brakuje do idealnej. Papcio zagubił się w swojej ekonomii, nie ogarnia, że trzeba zainwestować. Jest ślepcem, który nie widzi własnych błędów. Od lat powtarza ten do usrania nudny tekst o rozwoju i nabraniu doświadczenia. Jest tu tylko i wyłącznie za zasługi, bo w ostatnich latach nie zrobił nic dla kibiców. Owszem, robi dużo, ale tylko dla zarządu. Bo to dla nich zarabia kasę, im spłaca długi. A kibic tylko siedzi i się wk*rwia, bo co sezon puste obietnice i rozczarowania. Wenger jak zawsze skąpi, woli stawiać na Almunię czy Fabiańskiego, niż wyłożyć na stół konkretną ofertę i kupić konkretnego piłkarza. Jest uparty jak osioł. W dodatku składa kibicom obietnice, których później nie spełnia. Nie wygrał nic od 5 lat.
No faktycznie, szczyt marzeń -_-

osama92 komentarzy: 27820.08.2010, 22:26

radzio_TRN
to nie ty jesteś trenerem (na szczęście) i nie miej pretensji do wengera co robi z pieniędzmi to jego sprawa . Czemu zarząd mu nie grozi dymisją ? Bo jest po prostu super trenerem i oni wiedzą że jest profesjonalistą . Zawsze mogło być gorzej . Np. Pelegrini wydał miliony na transfery a nic z tego nie miał . Gdyby tak postępował to owszem można by mieć do niego pretensje .

osama92 komentarzy: 27820.08.2010, 22:16

LeBob
tak oczywiście masz racje . Ale popatrz na to że benitez odszedł z klubu tylko dlatego że skład mu się tak jakby 'posypał' . Dwie największe gwiazdy torres i gerrard zaczeły zawodzić . Rafa nie miał już pomysłu na to jak poprowadzić the reeds . A jak nie zauważyłeś od paru lat nie spadamy z top 4. więc czemu ma do cholery odejść ? Przyjdzie ktoś inny któremu nie będzie się podobać wizja wengera budowania drużyny na podstawie młodzieży i zacznie wyprzedaż naszej ekipy zacznie kupować nowych i tu znowu klops bo trzeba poczekać aż ci się zgrają i tak w kółko aż nagle wszyscy nas obskoczą i zostaniemy z niczym . Jeżeli byście byli prawdziwymi kibicami arsenalu to olali byście te 5 lat posuchy bez żadnego trofeum i poczekali jeszcze troche aż w końcu to my zaczniemy wszystkich gnoić .

radzio_TRN komentarzy: 2722 newsów: 1320.08.2010, 22:14

osama92 - ponownie się ogarnij, po pierwsze za ten głupi tekst na końcu, po drugie za głupie myślenie.

Nie powiedziałem, że Squillaci nie jest potrzebny, jedyne co to uważam tak jak większość, że Wenger głupio robi targując się o każdy grosz. Już dawno kadra powinna być skompletowana.

R4d3k99 komentarzy: 169020.08.2010, 21:45

Squillaci będzie dobrym wzmocnieniem naszej defensywy. Czekam na potwierdzenie transferu Francuza i mam nadzieję, że również na The Emirates zobaczymy Shay'a Givena.

osama92 komentarzy: 27820.08.2010, 20:27

radzio_TRN
o lol xd ja nie mówie że ma ściągnąć ramosa czy tam chielliniego . Haha . I wiem że potrzebne nam są transfery . Ale skoro wenger uważa że S.S jest nam potrzebny to tak jest a on ma nosa do ludzi (przeważnie). I nie napisałem nic takiego że kupił NIE WYPAŁY (bo to swoją drogą) tylko ŻE NIGDY NIE KUPIŁ KOGOŚ KTO NIE BYŁ NAM POTRZEBNY . A to jest jednak mała różnica xd to teraz przeproś i wyjdź :P

LeBob komentarzy: 152320.08.2010, 20:24

osama właśnie, dobrze to ująłeś wygrywał, ale już nie wygrywa. W każdym klubie jest tak, że jest era jakiegoś coucha np. Liverpool=Benitez, czy Del Bosque=Real, ale top się kiedyś kończy jak klub gra poniżej oczekiwań.

radzio_TRN komentarzy: 2722 newsów: 1320.08.2010, 19:44

osama92 - ogarnij się, nikt tu nie prosi o Ramosa czy tym bardziej Chielliniego o_O

Każdy jest już ostro wkurzony na to cholerne targowanie się o 0,5 mln i brak wzmocnień, mimo, że tylko ślepy albo ignorant nie potrafią zauważyć, że takowe są konieczne.

Zaliczyłeś też wtopę wypominając nam rok 2004, a nie pamiętając np. Jeffersa, Baptisty, nie mówiąc już o Silvestrze.. parę niewypałów się znajdzie.

osama92 komentarzy: 27820.08.2010, 18:05

sorry za to drugie ;)

osama92 komentarzy: 27820.08.2010, 18:04

odwalcie się od wengera ! Jak arsenal wygrywał puchary itp. To wenger i drużyna byli cacy .tak? A jak teraz chce stworzyć drużyne to wy sie wpierdzielacie z ryjami i mówicie ze ma odejść. Macie poorane mózgi ludzie . Dajcie mu spokuj niech robi co chce . Nigdy nie kupił kogoś kto był nam nie potrzebny . Jak 2004 r wygrywali lige to był kochany ? Połowa z was pewnie nawet wtedy nie wiedziało co to jest Arsenal londyn . Żal mi was . Nie liczcie na to że arsene ściągnie kogoś pokroju chielliniego albo ramosa bo mu tacy ludzie nie są potrzebni .

osama92 komentarzy: 27820.08.2010, 18:04

odwalcie się od wengera ! Jak arsenal wygrywał puchary itp. To wenger i drużyna byli cacy .tak? A jak teraz chce stworzyć drużyne to wy sie wpierdzielacie z ryjami i mówicie ze ma odejść. Macie poorane mózgi ludzie . Dajcie mu spokuj niech robi co chce . Nigdy nie kupił kogoś kto był nam nie potrzebny . Jak 2004 r wygrywali lige to był kochany ? Połowa z was pewnie nawet wtedy nie wiedziało co to jest Arsenal londyn . Żal mi was . Nie liczcie na to że arsene ściągnie kogoś pokroju chielliniego albo ramosa bo mu tacy ludzie nie są potrzebni .

gooner80 komentarzy: 129320.08.2010, 17:30

Jak zawsze, transfer będzie wisiał na włosku z powodu pół miliona w tę lub we wtę... Wenger to Sknerus Makkwacz Premier Leauge. Co innego wydawać pieniądze na lewo i prawo jak City a co innego uzupełniać luki w składzie o niezbędnych piłkarzy, sam Wenger przyznaje, że brakuje nam CO NAJMNIEJ jednego obrońcy, a przecież wiadomo jak nasi piłkarze są podatni na kontuzje, więc 2 transfery na pewno pozwoliłby na nam na pewien komfort psychiczny.

Camilloo komentarzy: 7220.08.2010, 17:13

szalen" wiesz gdyby sevilla nie napisała na oficjjalnej stronie o ofercie arsenalu za squillaciego to na pewno by sie nie przyznał ty se ne boj. ale teraz to by mu bylo glupio powiedziec nie albo jakos sie wymigac skoro oficjalne zrodla podaja cos innego. wenger jest cwany :D

szalen komentarzy: 198220.08.2010, 16:57

Ciekawe. Pierwszy raz od dłuższego czasu Wenger przyznał się, że kimś się interesuje. Niepodobne do niego:)

protektor komentarzy: 22620.08.2010, 16:42

Wydawać sie może, że wszystkie nasze problemy z transferami i kontuzjami można rozwiązać. Jednak tak nie jest. Nikt z kibiców nie wie gdzie leży problem. Wegner jako doświadczonu menadżer powinien zrobić z tym porzadek. Rok temu tez mówił, że możemy wygrać lige.

Kanonier8 komentarzy: 198320.08.2010, 16:12

Bramkarz do nas nie przejdzie. Nie ma co się oszukiwać. Wenger widocznie nie widzi żadnego GK który by nas zaspokoił. Jemu widocznie nie przeszkadzają wtopy Almunii i Fabiana.

karol234 komentarzy: 45320.08.2010, 16:00

pomieszanie z poplątaniem.w innych klubach wykładają kasę i piłkarz gotowy do gry. u nas 3 miesiące podchodów, 3 tygodnie negocjacji a potem i tak jajo. wenger nam nic nie wygra i trzeba się z tym pogodzić, jego polityka prowadzi klub na manowce. pieniądze są, zawodnicy chcą u nas grać to gdzie jest kur.. problem się pytam. sezon się już zaczął a on teraz będzie skład kompletował? to jest profesjonalizm? dość już tego mam.

LeBob komentarzy: 152320.08.2010, 15:59

Squillaci to przeciętniak. Nic nie wniesie do drużyny. Ale żeby zamknąć usta kibicom ściągnie piłkarza który do kadry się nie łapie. A większośc kibiców się ucieszy, że jest transfer, chociaż nie zdaje sobie sprawy, że francóż(już mnie słabi jak widze kolejnego w AFC)jest pionkiem. Jak ma takich zawodników sprowadzać to niech lepiej w ogóle nie kupuje. Miałem nadzieję, że będzie jaki.ś stoper z prawdziwego zdarzenia. Puki co mamy jednego klasowego ŚÓ czyli Verminatora.

LeBob komentarzy: 152320.08.2010, 15:57

Squillaci to przeciętniak. Nic nie wniesie do drużyny, ale zamknąć usta kibicom ściągnie piłkarza który do kadry się nie łapie. Jak ma takich zawodników sprowadzać to niech lepiej w ogóle nie kupuje. Miałem nadzieję, że będzie jaki.ś stoper z prawdziwego zdarzenia. Puki co mamy jednego klasowego ŚÓ czyli Verminatora.

kubas40 komentarzy: 73120.08.2010, 15:49

Uuaaa... Wenger potwierdza zainteresowanie? Squillaci jest nasz. To przesądzone. Squillaci to świetny obrońca z Sevilli. To niepodobne Arsene'a, żeby ściągać znane nazwiska.

wilson4 komentarzy: 7920.08.2010, 15:47

panie wenger. nie kompromituj sie tylko podaj sie do dymisji. od 7 lat nic pan nie zrobil poza narazaniem swoich zawodnikow na utrate zdrowia i kruszeniem ich karier.

dawid_neo komentarzy: 73320.08.2010, 15:40

Dobra, Wenger usprawni defensywę to może zatuszuje nieco brak klasowego bramkarza. Choć w wielkich pojedynkach z ManU, Chelsea czy City może to się nie udać.

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36220.08.2010, 15:31

Nie znam zbytnio Squillaciego, ale mam nadzieję, że będzie to dobry wybór.

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3520.08.2010, 15:20

Trochę nie w stylu Wengera tak sypać nazwiskami :P

adam3462 komentarzy: 273220.08.2010, 15:20

Zapewne i tak nie przejdzie...

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1520.08.2010, 15:12

Jakby chciał, to potwierdziłby też zainteresowanie goalkeeperem, ale może być tak, że rozmowy z Fulham trochę potrwają i Wenger nie chce huczeć o nowym bramkarzu, by Almunia czy też ewentualnie Fabian nie dali ciała w następnych ligowych potyczkach. Chyba dla nikogo nie jest zaskoczeniem, że jeżeli Wenger kupi bramkarza, to będzie to numer 1, inna sprawa jest z obrońcami, tutaj miejsca są 2, zawsze można powalczyć. Wśród bramkarzy raczej nie ma takiej rotacji.

Vandal komentarzy: 3602 newsów: 16820.08.2010, 15:05

"Na tę chwilę skupiam się głównie na tym, by nasi bramkarze byli w dobrej kondycji psychicznej, ponieważ ten szum medialny nieco ich zaniepokoił."

Może od razu wsadzimy im smoczka do buzi, żeby się zbytnio nie gorączkowali. Zamiast się niepokoić, niech lepiej zaczną harować.

aguero10 komentarzy: 856520.08.2010, 14:56

Tak będziemy zwlekać to nikogo nie kupimy .

Java289 komentarzy: 115320.08.2010, 14:55

No najlepiej kupować i sprowadzać rodaków z Francji przecież mamy ich u nas za mało ...

davis komentarzy: 5820.08.2010, 14:52

Jeżeli to prawda o odrzuconej ofercie przez fulham to droga Givena do nas wolna ;p

laskowski19051995 komentarzy: 494520.08.2010, 14:47

Nie znam tego zawodnika ale jak jest dobry to nie widzę przeszkód żeby znalazł się w Arsenalu, tylko ciekawe czy dadzą mu odejść.

mitmichael komentarzy: 4924320.08.2010, 14:40

Bal bla bla a bramkarze i tak jak beda chcieli to błedy popełnia - tutaj nawet nie trzeba rozmawiac o mozliwosci zatrudnienia nowego bramkarza bo i bez tego tak sie moze zdarzyc. Jedno jest pewne 1 stoper konieczie przyjsc musi.

mitmichael komentarzy: 4924320.08.2010, 14:40

Bal bla bla a bramkarze i tak jak beda chcieli to błedy popełnia - tutaj nawet nie trzeba rozmawiac o mozliwosci zatrudnienia nowego bramkarza bo i bez tego tak sie moze zdarzyc. Jedno jest pewne 1 stoper konieczie przyjsc musi.

samir87 komentarzy: 259320.08.2010, 14:10

HAHAHA

sport.pl/pilka/1,65080,8275027,Fulham_chce_Carlosa_Vele
_oraz_gotowke_w_zamian_za.html

Szef komentarzy: 1303520.08.2010, 14:06

przyda sie, doswiadczony gracz, ograny, stosunkowo nie drogi

dawid_neo komentarzy: 73320.08.2010, 14:03

Ciekawe czy Squillaci czy Kościelny wystąpi obok Thomasa? :)

Theo_Fan komentarzy: 180720.08.2010, 14:02

To dobrze ze jest nim zainteresowany moze go kupi

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56720.08.2010, 13:51

Fulham chce Asmira Begovicia. Szkoda, że interesuje się nim także City, CFC i Celtic :/ Kibicujemy The Cottagers, jak go dostaną, oddadzą nam Kangura :D

neastle komentarzy: 59220.08.2010, 13:31

Nie zgodzę się. Joe Cole nie dość, że żądał bajońskich sum, to jeszcze robił by z siebie gwiazdę tak, jak teraz w Liverpoolu. Sam byłem za transferem Cole'a, ale zobaczcie, co pokazał w ostatnim meczu na Anfield. Nic. No właśnie cały Cole. A co do Gallasa to tu też było mnóstwo zamieszania odnośnie opaski kapitańskiej itd. i dobrze, że odszedł. A jeśli dołączy do Tottenhamu to gwizdy na The Emirates nie będą ustawać.

Robson1210 komentarzy: 48420.08.2010, 13:30

Barney - Wenger powiedział, że potrzebują 3-4 tygodni na fizyczne przygotowanie się do sezonu, ale powiedział również, że możliwe jest wystąpienie RvP i Fabregasa w meczu przeciwko Blackpool.

Barney komentarzy: 2094020.08.2010, 13:24

Ja nie licze w tym sezonie na cuda, jesli nie potrafimy w 10 ograc LFC to dla mnie jest pewne, ze trzeba wzmocniec zwlaszcza, ze pojawiaja sie liczne kontuzje. Jak Wenger gada, ze Cesc bedzie z RvP gotowy do gry na max za 1 miesiac to lol.
Z bramkarzy sciagnal bym Freya bo chyba Boruc ostatnim meczem wygral rywalizacje. Zdaje sie, ze Artur jeszcze wroci do czolowki, ostatni wystep swietny.

cegla5055 komentarzy: 152520.08.2010, 13:24

Air4Life ---> masz racje. Powinno tak byc ze jesli nam potrzeba danego pilkarza to go kupujemy a nie szukamy na wszelka cene tanszego, i nam podkradaja, tak bylo z Colem, wszystko fajnie przyda nam sie a papa Wenger zalowal tygodniowki, i juz Liverpool nam go sprzatnal, Gallasowi tez zalowal tygodniowki, itd itd. Ilez mozna byc takim skapym?

Air4Life komentarzy: 48920.08.2010, 13:18

taki klub jak Arsenal powinien miec wszystko dopięte na ostatni guzik, skład z szeroką ławką, a mamy 3 stoperów i mysli ze cos ugramy w ten sposób
pamietam jak Wenger po zakoczeniuubieglego sezonu powiedzial ze stac nas na kazdego pilkarza, skonczyl sie czas oszczedzania i mozemy zacząc kupowac. jak jest wszyscy wiemy, nie chce kosmicznych transferów, ale tez nie chce zeby Wenger sie ''szczypał'' jesli chodzi o kupno potrzebnych nam piłkarzy
peace

Robson1210 komentarzy: 48420.08.2010, 13:18

Owszem najlepiej kupić nowego bramkarza, ale wiadomo, że na czas obecny (kiedy nie mamy jeszcze porządnego bramkarza) trzeba zrobić wszystko, by ci których mamy bronili jak najlepiej :)

GunnersFan9 komentarzy: 8703 newsów: 820.08.2010, 13:16

patryk878;- niech zgadnę,kamera w tunelu pokazuje wszystkich zawodników a Almunia nawet nie spojrzy w kierunku kamerzysty,spocony jakby ktoś na niego kubeł wody wylał,pampers pod spodenkami i można zaczynać mecz;D

Poza tym mi się marzy transfer zawodnika Toulouse-Etienne Capoue.Mówię wam to będzie drugi Yaya Toure.

cegla5055 komentarzy: 152520.08.2010, 13:14

Robson1210---> Naszym bramkarzom juz nic nie pomoze, tak wiec, lepiej skupic sie na kupnie nowego, a nie na tym. Jej czy to tak trudno wydac te kilkadziesiat milionow i miec problem z glowy, a nie ciagle żebranie pilkarzy jak najtanszych?

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com