Wenger: Pozostanie Ceska sukcesem całego futbolu

Wenger: Pozostanie Ceska sukcesem całego futbolu 07.08.2010, 00:30, IceMan 37 komentarzy

Arsene Wenger wierzy, że zatrzymanie Ceska Fabregasa na The Emirates Stadium można nazwać zwycięstwem całego futbolu.

Dzisiejszego popołudnia kapitan Arsenalu oświadczył, że w następnym sezonie wciąż bronił będzie barw The Gunners kończąc tym samym wszelkie spekulacje łączące go z przeprowadzką na Camp Nou. Kilka godzin później, po dotarciu do Warszawy, Francuz miał okazję publicznie poruszyć tę kwestię.

Wenger był oczywiście zachwycony końcem wielomiesięcznej sagi transferowej. Boss stwierdził również, że odrzucając oferty Barcelony Arsenal udowodnił, ze w dzisiejszej piłce liczy się nie tylko ilość zer na koncie i opasłość banknotowych stert.

- To ważne dla futbolu, żeby piłkarze nie opuszczali swojego zespołu przed wygaśnięciem kontraktu – powiedział Francuz. – To istotnie, że nie każdy klub może przyjść do innej drużyny i dumnie zakomunikować: „Chcemy tego piłkarza, więc musicie go sprzedać”. To ważne, że polityka którą stosujemy od kilku lat nadal funkcjonuje i ma się dobrze. Wierzę, że powodzenie Arsenalu, które nie jest osiągane za pomocą niebotycznych pieniędzy, jest szalenie ważne dla piłki nożnej na całym świecie.

- Co do sytuacji Ceska, żeby dokonać transakcji zgadzać się muszą na transfer trzy strony – pracodawca, piłkarz i potencjalny nabywca. My nigdy nie pragnęliśmy odejścia Fabregasa. Włożyliśmy wiele pracy i energii w stworzenie młodej, utalentowanej ekipy. Chcemy, aby ci gracze zostali w klubie i udowodnili słuszność naszej ideologii. Cesc jest częścią naszych planów – podsumował Wenger.

Arsene Wenger autor: IceMan źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
Sylver12 komentarzy: 15808.08.2010, 15:25

maxi32----> po pierwsze trochę brakuje ci wiedzy w przepisach. W myśl przepisów UEFA wychowankiem klubu jest każdy zawodnik, który był zgłoszony do rozgrywek jako piłkarz danego klubu przez trzy pełne sezony lub przez 36 miesięcy pomiędzy piętnastymi a dwudziestymi pierwszymi urodzinami (lub początkiem sezonu, w którym kończył 15 lat, a końcem sezonu, w którym kończył 21 lat). Więc mamy Walcotta, Gibbsa i Wilshera. Na upartego możemy nawet powiedzieć że połowa naszych zawodników to wychowankowie.
Po drugie: NIE PROWOKUJ. Na tej stronie większość użytkowników to ludzie szanujący Wengera, Arsenal i jego zawodników.

maxi32 komentarzy: 907.08.2010, 22:16

krawiec256- strona barcy nie ma tu nic do tego,obserwuje historie wielu klubów z wielu lig od 18 lat więc Krawiec 256 nie pieprz mi tu o stronie barcy bo nie jestem ich fanem. Komentowałem mnóstwo artykułów od tylu lat,że ty dopiero skakałeś z jajka na jajko u starego.

dawid250 komentarzy: 407.08.2010, 21:39

krawiec256 - Walcott nie jest akurat wychowankiem arsenalu,tylko southampton...
ale dobra nie ważne

krawiec256 komentarzy: 54207.08.2010, 20:00

MAXI32, to wytłumacz mi kto to jest Walcott, Gibbs, Wilshere...

A swoje napinki świadczące o początkowym wieku dojrzewania zostaw na stronie barcy,
ok ?? :)
Niestety nie różnisz się od 90% polskich odmóżdżonych kibiców.
Życzę troszkę zdystansowania i podejścia obiektywnie do sytuacji

maxi32 komentarzy: 907.08.2010, 18:34

ToMo 18 jesteś naprawde żałosny dzieciaczku..!! czytaj ze zrozumieniem tekst jak sugeruje fabregas 1. Nie ma obecnie w składzie żadnego angielskiego wychowanka Arsenalu,cóz z tego że bryluja w niższych kategoriach wiekowych ale potem znikają. Wenger żeruje i wyszukuje je z innych zagranicznych klubów...niech pokaże kunszt i wychowa angielskiego gracza. Czas pokaże i federacja angielska zmieni zasady zatrudniania obcokrajowców,co zrobi Wenger gdy w składzie będzie musiało być 5 angielskich piłkarzy wychowanków? ciekawe prawda?

laskowski19051995 komentarzy: 494507.08.2010, 16:48

Zgadzam się z Wengerem, to jest sukces w końcu wygraliśmy z Barceloną :)))

fabregas_1 komentarzy: 2307.08.2010, 15:13

ToMo_18 ja tego nie powiedziałem, ty mi to próbujesz wmówić.

vpr nie kibicowałem nigdy Barcelonie, zresztą nie ważne. Nie będę rozmawiać z kimś na tak niskim poziomie jak ty. Gadaj sobie co chcesz i tak jesteś w tym słaby.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56707.08.2010, 15:06

fabregas_1 > szkoda, że jeszcze wczoraj kibicowałeś Barcelonie - co nick, to nowy klub? Faaajnie.
W dodatku zaprzeczasz sam sobie:
" Chodzi mi tylko i wyłącznie o wychowanków z prawdziwego zdarzenia TYCH WYCHOWANYCH W NASZYCH SZKÓŁKACH A NIE KUPIONYCH Z INNYCH KLUBÓW. [...] Takich zawodników nie mamy. Jedynym byłby Fabregas bo jest naszym wychowankiem lecz nie był w naszej szkółce tylko został podkupiony jak większość naszych zawodników."
Masło maślane. Nie mamy masła, tylko samą margarynę, a jedynym masłem mogła by być margaryna, która jest masłem, gdyby nie to, że jest margaryną? Nie nadążam :P

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1507.08.2010, 15:01

fabregas_1-> Wg. wychowanek ma być tylko z Anglii a poza to już nie bo przecież nie z Anglii ;] Brawo za "Mądrość Piłki"

kibic_FCB komentarzy: 54407.08.2010, 14:43

"To ważne dla futbolu, żeby piłkarze nie opuszczali swojego zespołu przed wygaśnięciem kontraktu"

papcio Wenger żyje chyba w epoce sprzed sprawy Bosmana? (Ciekawe ilu kibicw bez Wiki wie o co chodzi)

Toż do ciężkiej cholery tak 3/4 klubów żyje z tego (albo próbuje żyć) ze sprzedawania drożej zawodników, których pozyskali taniej lub wyszkolili.
Ajax najlepszym przykładem.

Wenger zapomniał też o jeszcze jednym elemencie

"To istotnie, że nie każdy klub może przyjść do innej drużyny i dumnie zakomunikować: „Chcemy tego piłkarza, ON TEZ CHCE U NAS GRAĆ więc musicie go sprzedać”". (Podkreślenie moje)
Jak rozumiem Barcelona nie może przyjść do Wengera. A kto może ? Tottenham? real?

Cesc zostaje u was ten sezon mody na Cesca mamy wreszcie z głowy.
Czy zrobiliście dobrze?
W ostatnich latach było kilka spektakularnych przykładów tego, że po odejściu najlepszego gracza drużyna grała lepije i osiągała wiecej.

Chelsea po odejściu The Special One
Barcelona po odejściu R10 i Deco
Inter po odejściu Ibry.

Może wzięcie tych 45 baniek EUR+ też było by dobrą opcją. To kasa na konkretne wzmocnienia + NOWY SZTAB MEDYCZNY

Pojedźcie jutro z kopaczami z ITI TFUtbol Club :)

ArsenalvsManU komentarzy: 6607.08.2010, 14:37

Zgadzam się fabregas_1; Farsa jest naprawde żałosna!!!

ArsenalvsManU komentarzy: 6607.08.2010, 14:36

Zgadzam się z ToMo_18; Zgadzam się z twoją opinią. Najlepsze co powiedziałeś do maxi32 przeżuć się na City :). . . szczerość . . .

fabregas_1 komentarzy: 2307.08.2010, 14:31

Jestem kibicem Arsenalu i nie takim fałszywym jak ty tylko tym prawdziwym. Cieszyłem się z pozostania Fabregasa u nas i nadal się cieszę. Nienawidzę farsy i jest to najbardziej żałosny klubik na świecie wystarczy żebyś przestał mówić iż jestem kibicem więcejniżklubu? Reszta Twojego komentarza jest śmieszna bo nie dotyczy mnie. Chcesz zabłysnąć podaj mi wychowanków z prawdziwego zdarzenia wyszkolonych w naszych szkółkach tak jak gracze Ajaxu. Nie ma takich i taka prawda.

Adamo1006 komentarzy: 49007.08.2010, 14:30

Pięknie powiedziane panie trenerze. Szkoda tylko, że podobnej filozofii nie wyznają pseudozawodowcy z Bracelony. Ten klub jest naprawdę żałosny. Aż szkoda słów.

danai komentarzy: 19307.08.2010, 14:25

fabregas_1 - gołym okiem widać, że jesteś zakompleksionym kibicem Barcelony, który jest wielce obrażony na Arsenal za to, że ma w swoich szeregach gracza, którego za wszelką cenę chciała kupić Barcelona. Nie mów o Arsenalu jako o Naszym klubie, bo Twój klub to nie jest ewidentnie, co widać po twoich wypowiedziach. A tak na marginesie, to śmieszne, że kibice Barcelony, by krytykować Kanonierów, zniżają się do poziomu udawania kibiców innych zespołów, wiedz tylko, że kibice Arsenalu kochają swój klub, a nie nienawidzą go tak, jak ty. Jesteś na stronie od dwóch dni i od razu piszesz tak radykalne posty, wcześniej obrażasz wulgarnie Barcelonę, żeby pokazać rzekomy brak kultury kibiców Arsenalu, którzy zachowują do Barcelony obok nienawiści mimo wszystko więcej szacunku, niż jakikolwiek Katalończyk do Arsenalu. Teraz z kolei mówisz, co myślisz. Widać, że nie jesteś jednym z nas. No chyba, że się mylę, ale możesz to udowodnić postami w zupełnej formie, niż te tutaj, a nie atakowaniem Arsenalu i nazywaniem go prawie bezpośrednio małym, słabym klubikiem.

fabregas_1 komentarzy: 2307.08.2010, 14:10

Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Chodzi mi tylko i wyłącznie o wychowanków z prawdziwego zdarzenia TYCH WYCHOWANYCH W NASZYCH SZKÓŁKACH A NIE KUPIONYCH Z INNYCH KLUBÓW. I chodzi mi też o takich którzy znaczą coś w więcej w seniorskiej piłce a nie wieczne talenty w rezerwach. Takich zawodników nie mamy. Jedynym byłby Fabregas bo jest naszym wychowankiem lecz nie był w naszej szkółce tylko został podkupiony jak większość naszych zawodników. Nie masz wystarczającej wiedzy to nie komentuj bardzo Cię proszę.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56707.08.2010, 14:02

fabregas_1 > duża jest twa wiedza o Arsenalu, rzeczywiście. Djourou, Clichy, Traore, Song, (z litości pomijam Fabregasa, bo przecież wychowała go Wielka Barcelona, tja...) to jest ani jeden wychowanek twoim zdaniem? Że o Gibbsie, Wilsherze i ostatnio Frimpongu nie wspomnę. A to, że Bendtner (w duecie z Lupolim) bił rekordy w kolejnych kategoriach wiekowych od U-16 to taki mały szczegół.

bartios komentarzy: 55907.08.2010, 13:35

Fala krytyki w stronę Bossa ciągnie się nadal (oczywiście nie u każdego!). I być może w GŁĘBOKIM sensie jest słuszna, w ostatnich sezonach nie daje tego, co chyba najważniejsze dla kibiców Kanonierów- Mistrzostwa. Dlaczego więc jest wielbiany na świecie, w Londynie i podczas meczu?
Bo ma charakter, nie prowokuje kibiców, nie obraża dziennikarzy itp.
trzeba też pamiętać o "dawniejszych" sukcesach, na przykład ten z przed siedmiu lat (zapewne wiecie o co chodzi). No i jest wielbiany przez wielu, wielu zawodników.

fabregas_1 komentarzy: 2307.08.2010, 13:28

nie ma u nas ani jednego wychowanka ktory u nas wczesniej gral w szkolce i zgadzam sie z maxi32

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56707.08.2010, 13:23

maxi32 > nie mów o Arsenalu "nasz" i wracaj na swoją stronę, proszę. Przy okazji, ten sezon ewidentnie pokazał, że wychowankowie to podstawa - w końcu składy Interu czy Chelsea są nimi wręcz wypchane :P

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1507.08.2010, 13:20

maxi32---> Z TOTTENHAMEM ? Śmiech na sali człowieku może wróć jak dorośniesz;] to że przegraliśmy 2-1 na WHL w dodatku po lepszej grze gdyby nie "Życiówka gomez'a" to było by z 4-2. mam przypomnieć 3-0 na ES;]?
co do wychowanków zobacz se w kadrach U21 czy innych że w każdej są młodzi kanonierzy;] Gibbs i Wilshare już mają miejsce w Seniorach. tak więc dorośnij chłopcze; p
aha czyli też wolisz wydawać kasę ? proponuje przerzucić się na City;]

maxi32 komentarzy: 907.08.2010, 12:55

Fabregas Arsenalu nie zbawi..Idea Wengera jest śmieszna.prozaiczna wręcz. Zespół który ma zagwarantować sukcesy na arenie krajowej i międzynarodowej powinien być budowany od podstaw,własnych wychowanków i doborze odpowiednich zawodników zagranicznych..ale podstawa to wychowankowie.Niestety nasz Arsenal tego nie spełnia,iluż jest wychowanków ? ilu Anglików gra w zespole? System prowadzenia zespołu przez Wengera się nie sprawdza, nie wróże nam sukcesów w starciu z ekipami z Manchesteru czy tez z Chelsea i Totenhamem. Arsenal coraz bardziej przypomina Inter Międzynarodowy.Dla mnie nie jest to Arsenal który parenaście lat wstecz osiągał sukcesy i zdobywał mistrzostwo a o sile zespołu stanowili Anglicy i w dodatku wychowankowie i do tego dochodziły rodzynki typu Bergkamp..Overmars..Henry..Obecnie ta międzynarodowa składanka nie gwarantuje tego i niech Wenger nie chrzani że to ideologia która przyniesie sukcesy.

protektor komentarzy: 22607.08.2010, 11:58

Michu -> Zgadzam sie z Tobą.

luq007 komentarzy: 289907.08.2010, 11:37

@ fabregas_1

Co Cie tutaj smieszy?

fabregas_1 komentarzy: 2307.08.2010, 10:28

Śmieszny artykuł.

Cesciara komentarzy: 622 newsów: 3007.08.2010, 10:06

Florecito> I co w związku z tym? mamy się też popłakać, czy może jechać do Lądka, powiedzieć Wengerowi: "sprzedaj tego biednego Ceska!"... Wybacz, ale szczerze, Cesc może po nocach zawodzić przy zdjęciach Pique i Puyola a w ciągu dnia popłakiwać przy codziennych czynnościach marząc o katalonii, nie obchodzi mnie to póki dobrze gra na boisku dla Arsenalu. (jeszcze mniej by mnie to obchodziło, gdyby wreszcie odebrano mu opaskę kapitańską)

Michu komentarzy: 171107.08.2010, 10:05

Na pewno nie wygrał cały futbol, ale wygrał Arsenal. Cesc to piłkarz światowej klasy i bez niego ciężko wyobrazić skład The Gunners, jednak według mnie na kapitana się nie nadaje, powinien nim być Van Persie, a najbardziej w tej roli widziałbym Verminatora.

Cesciara komentarzy: 622 newsów: 3007.08.2010, 09:52

Heheh bartaz :-) ale frustracja :-) moze to Więcejniżnajlepszyklubświata nie ma jaj żeby dać tyle kasy ile Fabregas jest wart? Nisko cenisz wychowanków swojego więcejniżukochanegoklubu :D

bartaz komentarzy: 107.08.2010, 09:48

pizdeczka z tego Fabregasa.nie ma jaj zeby grac w najlepszym klubie swiata. Niech gnije w arsenalu a napewno duzo wygra..

florecito komentarzy: 7107.08.2010, 09:46

a widzieliście ten filmik?
youtube.com/watch?v=gNcbEp_vRQ0&feature=player_embedded

Cesc płacze po obejrzeniu swoich zdjęć z Barcelony...

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56707.08.2010, 08:47

patryk878 > albo "Is Cesc staying?" albo "Who would be Cesc' replacement?" - wydaje mi się, że Robin mówi coś w rodzaju "nikt, bo Cesc zostaje" (chociaż nie jestem pewien) więc drugie pasuje.

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9807.08.2010, 08:18

Vpr -> Co to za "sese" na samym początku filmiku po którym następuje "uuuuuuuuuuuu" :P Domniemam, że to pytanie odnośnie przyszłości Fabsa ale nie ma gdzieś jakie ono było.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56707.08.2010, 08:07

pedro > Vieirze czy Titiemu ustępował dopiero kiedy zaczynali się starzeć, to zupełnie inna sytuacja. Cesc został, bo jest młody, ma przed sobą przyszłość i nie mamy żadnego interesu w jego sprzedaży za grosze.

Fajny filmik :)
goonertalk.com/2010/08/07/the-moment-robin-van-persie-told-arsenal-fans-cesc-was-staying-video/

Cesciara komentarzy: 622 newsów: 3007.08.2010, 06:48

There's only one Arsene Wenger :)

pedro61 komentarzy: 219907.08.2010, 00:43

Wenger nauczył się na swoich poprzednich błędach.Musiał ustąpić Vieirze,gdy odchodziłdo Juvetusu,musiał ustąpić Henry'emu odchodzącemu do Barcelony.A teraz(tj.wiosną)- czując pismo nosem-podpisał z Fabregasem wieloletni kontrakt,który- w praktyce-uniemożliwił Barcelonie kupno Fabregasa z Arsenalu.A teraz oddycha z ulgą.Przynajmniej do następnego sezonu.

domino523 komentarzy: 42907.08.2010, 00:39

fajnie ze zostal i fajnie by bylo jakby pomogl nam wreszcie wygrac jakies trofea ;)
"sukces całego futbolu"- ciekawie to brzmi ale chyba troszke przesadzone...

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9807.08.2010, 00:38

Zgadzam się z Wengerem. Wygrał uczciwy futbol :)

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com