Wenger: UEFA? Arogancka dyktatura!

Wenger: UEFA? Arogancka dyktatura! 10.03.2011, 16:49, IceMan 99 komentarzy

Arsene Wenger nazwał sposób panowania władzy przez UEFA "arogancką dyktaturą" na dzisiejszej konferencji prasowej.

We wtorkowym spotkaniu z Barceloną, przegranym przez Arsenal 1-3, w kontrowersyjnych okolicznościach z boiska wyleciał Robin van Persie. Ostrych słów po ostatnim gwizdku nie szczędził pod adresem Massimo Busacci zarówno Arsene Wenger, jak i Samir Nasri. Teraz Francuzi zostali przez UEFA oskarżeni o używanie niewłaściwego słownictwa w stronę arbitra, za co grozi im sankcja finansowa.

Szwajcarski sędzia pokazał Robinowi drugą żółtą i w konsekwencji czerwoną kartkę po tym jak Holender uderzył piłkę pomimo gwizdka sygnalizującego pozycję spaloną. Gwizdka, którego, jak twierdzi sam poszkodowany, 27-letni napastnik nie usłyszał we wrzawie 95-tysięcznego tłumu.

Wenger nie mógł pogodzić się z tą decyzją i po zakończeniu pojedynku, w stadionowym tunelu, skonfrontował się z Busaccą i w ostrych słowach wypowiedział swoje zdanie na temat wyrzucenia z murawy van Persiego. Komisja dyscyplinarna UEFA, która omówi całą sprawę, zbierze się 17 marca.

Ten incydent przyćmił słabą postawę Kanonierów, którzy nie oddali w tym meczu ani jednego strzału na bramkę Barcelony.

- Poszkodowanym w całej sytuacji jest Arsenal.

- Wypadliśmy za burtę Ligi Mistrzów, zgasła jedna z naszych nadziei na trofeum, ucierpiała nasza ambicja, zostaliśmy niesłusznie ukarani przez sędziego i dodatkowo musimy wysyłać przeprosiny do UEFA.

- Nie zrobiliśmy nic złego. To oni zorganizowali cały turniej i to oni wyznaczyli arbitrów do poszczególnych spotkań tych zawodów.

- Na najwyższym poziomie rozgrywek tak błędne decyzje sędziów są niedopuszczalne. W całej sprawie UEFA pokazała swoją arogancję.

- Wszyscy rozumiemy, że arbitrzy są tylko ludźmi i mogą popełniać błędy. Ale to już zakrawa na dyktaturę. Zdrowego rozsądku tutaj ze świecą szukać.

- Nie zgadzam się z żadnymi zarzutami, nie rozumiem skąd się one wzięły.

- Wielka szkoda, że arbiter wyrzucił Robina van Persiego z boiska. To była błędna decyzja.

- Pierwsza odsłona tego dwumeczu, na The Emirates, była fantastyczną reklamą futbolu. Pojedynek na Camp Nou został zniszczony. Na ustach wszystkich jest pomyłka arbitra, który bezzasadnie wyrzucił Robina z boiska.

- Przydałoby się, żeby UEFA nabrała nieco pokory. Zamiast obwiniać niewinnych ludzi mogli by skierować w naszą stronę przeprosiny za całą sprawę.

- Ta decyzja arbitra sfrustrowała nas i wszystkich miłośników futbolu.

Pojawiły się spekulacje, według których Arsene Wenger posłał w stronę Busacci soczystą wiązankę przekleństw.

Francuz nie chciał jednak w szczegółach omawiać incydentu w podziemiach Camp Nou.

- Zachowam to dla UEFA, jeśli w ogóle ją to interesuje, bo mam też wiele ciekawych rzeczy do powiedzenia na temat innych osób, z ust których padły niedopuszczalne słowa.

- Można odsłuchać moich wypowiedzi udzielonych dziennikarzom od razu po spotkaniu. Jeśli powiedziałem w nich cokolwiek nieodpowiedniego - z chęcią poddam się karze.

- Jeśli chodzi o wymianę zdań w tunelu, jeśli znajdzie pan chociaż jeden przypadek, gdy przytoczyłem w mediach ostre słowa, które padły pod moim lub sędziego adresem w trakcie mojej piętnastoletniej kariery w Anglii - zafunduję panu luksusowe wakacje.

Arsene Wenger autor: IceMan źrodło: Independent.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
azsxdc komentarzy: 111.03.2011, 19:36

VP musial slyszec gwizdek.to bylo nawet widac po tym jak strzelil.gdyby rzeczywiscie nie slyszal gwizdka strzelilby w bramke a nie gdzies na bok.wiec niech nie placze ze niby nie slyszal sygnalizacji.

luq007 komentarzy: 289911.03.2011, 16:02

Rozumiem Wengera. Po bramce zaczelo cos ruszac, odzyly nsze szanse i tylko czekalem az chlopaki podbudowani tym golem sprobuja powalczyc. Jednak arbiter zabral im ta szanse. Wtedy wynik dawal nam awans przez co barcelona zaczela sie denerwowac i czuc presje. W tym widzialem nasza nadzieje ale po chwili zgasla. Wyrzucenie Robina przechylilo wszystko na ich strone. Mozna powiedziec, Arsenal nie gral nic nawet nie strzelil na bramke no spoko. Ale po tym golu mecz zaczal sie od nowa lecz grajac w 10 bez napastnika nie mielismy juz nic do powiedzenia.

HusarzAFC komentarzy: 150211.03.2011, 15:31

Według mnie ma rację, bo UEFA zachowuje się jakby była nieomylna.

arsenalbarca komentarzy: 115611.03.2011, 12:43

Panowie, zastanowcie sie co piszecie o korupcji. Naprawde.

1. Tu nie trzeba bylo nikogo korumpowac. Wystarczylo uznac gola Messiego na 2:0, jesli rzeczywiscie jest jakis "spisek" na rzecz Barcy.

2. Jesli o wynikach meczy decydowalaby kasa, to Abramowicz juz dawno kupilby puchar Chelsea.

maciek199022 komentarzy: 90211.03.2011, 11:19

Odnoszę wrażenie, że Wenger jest jedynym managerem, który ma swoje zdanie i nie boi się go wygłaszać. UEFA chce zamknąć usta AFC, żeby sprawa jak najszybciej przycichła i mogli spokojnie cieszyć się licząc zyski z kolejnych występów FCB w LM.

maks20 komentarzy: 44511.03.2011, 10:37

Swietna postawa Wenger, brawo. Tak trzymać, szczególnie , że taka postawa to bardzo dobry przykład dla drużyny i młodzieży. "Arogancka dyktatura" , no świetnie. To przypomnę jeszcze inne kwiatki :
1. Po przegranej ze Stoke w ub. sezonie Wenger stwierdził, że wybijanie piłki z outu ekami należy zastąpić podaniem nogą. Przepisy są głupie i należy je zmienić .
2.Skarżył się, że przełożone mecze rozgrywane w maju to jawna niesprawiedliwość, bo Arsenal gra wtedy z drużynami walczącymi o pozostanie w lidze i one wtedy walczą o wiele bardziej zaangażowane , niz robiłyby to w lutym.
Teraz pyskowanie na sędziego nazywa Arogancką dyktaturą. Powoli chyba już trzeba specjalisty....

PatrolFr komentarzy: 54110.03.2011, 22:47

GENIUSZ, BRAWO DLA WENGER NIE MOŻEMY MILCZEĆ... AW BARDZO DOBRZE POSTĘPUJE

Witasgooner96 komentarzy: 95110.03.2011, 22:38

Wolałbym jednak, żeby się troszkę powstrzymał.. Nie rokuje to dobrze, a obiektywnie patrząc przez pryzmat całego dwumeczu - Barcelona była ekipą lepszą.. Decyzja z wyrzuceniem Robina była no.. niesamowitą pomyłką ze strony Busacci, lecz nie można niestety tak gwałtownie, a przede wszystkim dobitnie, obrażać sędziego na oczach całego świata. ; / Ma rację, ale powinien to ubrać w nieco przyjemniejsze słowa i powstrzymać się od ukazywania emocji tak dosadnie.

Szef komentarzy: 1303510.03.2011, 22:29

oj beda kary dla Wengera ahaha ehhh szkoda ale ma racje

AlexVanPersie komentarzy: 806410.03.2011, 21:43

Szkoda tej kartki, bo przez nią gadamy o sprawach drugorzędnych.

Boss powinien się wytłumaczyć z zawstydzającej gry naszych zawodników!! Niech nie pierdzieli, że to taktyka. Taktyka to nie wymienić trzech podań i rozpaczliwe wykopy??

Zespół z takimi ambicjami jak Arsenal nie może się tak dać zdeklasować, to było wstyd oglądać!!

Przecież my mieliśmy większe kłopoty z Leyton i innymi trzecioligowcami niż Barca z nami!!

Szkoda tej kartki, bo zamiast tłumaczyć się z beznadziejnej gry, Arsen zgrywa bohatera i pokrzywdzonego.
Trenerze, zawodnicy i kibice zostali we wtorek upokorzeni. Kartka dla Robina nie jest wytłumaczeniem. Może jakieś wyjaśnienie??

krzychu89KoRn komentarzy: 3610.03.2011, 21:42

Ani jednego strzalu, a jeden gol jest. Dobrzy są !!!

mixer komentarzy: 21110.03.2011, 21:40

Bylo, minelo. Moze jest troche prawdy w tym co mowi Wenger ale teraz juz nie jest to wazne.

wito88 komentarzy: 38710.03.2011, 21:09

Wenger dobrze wie, że się z tym już nic nie da zrobić ale chodzi o sam fakt no Panowie. Przecież to nie jest normalna sytuacja, co roku takie grube wały są odstawiane w tej lidze mistrzów..

mrau komentarzy: 28510.03.2011, 21:03

Zgadzam się zly_kanonier ..
Ale troszke też w tym prawdy jest niestety. Tez bym sie wku**wiał jakby ktoś drukował i to na takim szczeblu...

zly_kanonier komentarzy: 511110.03.2011, 20:57

Moim zdaniem Wenger chce za dużą winą obarczyć sędziów. Faktem jest, że Busacca popełnił błąd, ale jeszcze większym błędem było nastawienie drużyny na murowanie bramki do czego się niestety arsenal nie nadaje.

mrau komentarzy: 28510.03.2011, 20:51

Zgadzam się z Arsenem. Najlepszy jest ostatni tekst
" zafunduję panu luksusowe wakacje"
A czy nie mozna blokować tych świńskich napinaczy z barcy na ip bądź coś ?
pzdr

mrau komentarzy: 28510.03.2011, 20:51

Zgadzam się z Arsenem. Najlepszy jest ostatni tekst
" zafunduję panu luksusowe wakacje"
A czy nie mozna blokować tych świńskich napinaczy z barcy na ip bądź coś ?
pzdr

kanonier91 komentarzy: 457010.03.2011, 20:44

coraz więcej napinaczy z Barcy na tej stronie =/ dzieci ogarnijcie sie!!!

Vandal komentarzy: 3602 newsów: 16810.03.2011, 20:40

Z jednej strony Wenger ma sporą rację, z drugiej zachowuje się jak dziecko, które przegrało grając w Chińczyka.

wito88 komentarzy: 38710.03.2011, 20:35

edit: to sranie w banie tyczy się wszystkich komentarzy krytykujących Bossa oczywiście

wito88 komentarzy: 38710.03.2011, 20:32

Sranie w banie, niech sie Wenger stawia. Nie można czegoś takiego tolerować.

kibicek barcy: A jak w zeszłym roku was o****li z Interem to wam się morda na śedziego nie zamykała.. :) więc idź już w kimę bo dawno po dobranocce cymbale

casanova komentarzy: 2010.03.2011, 20:29

"Gdyby persil nie dostał czerwonej byślmy awansowali"

MiEvo komentarzy: 6163 newsów: 1410.03.2011, 20:18

Gdyby babcia miała wąsy to by wojewodą została

casanova komentarzy: 2010.03.2011, 20:09

szkode ,że szczesniak nic nie napisał na portalu..Lubie jego ostre krytykowanie .Ale trafi kosa na kamien.
Mysli ,że kozak z nigo a jest przeciętnym bramkarzem.Gdyby on bronił to by było z 6-1 dla Barcy.

Oldgunner3 komentarzy: 973410.03.2011, 20:09

O ile często się nie zgadzam z trenerem odnośnie transferów czy taktyki to tutaj muszę bezwzględnie go poprzeć.Fakt jest taki,że Arsenal wypadł za burtę rozgrywek i jeszcze musi przepraszać pyszałków z UEFA.Prawdą jest,że sędzia miał prawo pokazać żółtą kartkę RvP tak samo jak ma prawo do niemal wszystkiego podczas meczu.Może np. za jedną inwektywę wyrzucić gracza;może podyktować rz.k. gdy piłka trafi obr. w rękę;nawet nabita z metra czy dwóch w narożniku pola k..Może wszystko ,jest przez 90 min. niczym Bóg;ale...na najwyższym poziomie należy wymagać od sędziów pewnego wyczucia którego najlepszym streszczeniem jest powiedzenie: akto sędziuje ten mecz?Niestety większość arbitrów najwyraźniej lubuje się posiadaną władzą i sądzi,że im więcej kontrowersyjnych decyzji tym ciekawszy mecz.Pewnie ktoś wyjedzie z teorią,że ilość błędów w sezonie dla każdej drużyny się zbilansuje,ale wiadomo,że błąd błędowi nierówny.Nam fakt sędziowie przyznali moze ze 2 karne z kapelusza,tyle,że np. w 88` przy stanie 2:0 dla nas;a z drugiej strony mecz z Newcastle,Sunderlandem,Wigan etc.

Zuki komentarzy: 36210.03.2011, 20:06

@underdog

Popieram w 100 %

Wenger powinien już przestać płakać i skupić się na najbliższym meczu z Manchesterem

2 Zawodników zachowało się po meczu jak przystało na profesjonalistów Almunia i jack a reszta szkoda gadać dla mnie dalsze takie rozmowy to czysta kompromitacja dla klubu i kibiców ..

Sam mecz dobitnie pokazał kto na ten awans zasłużył i gdyby nie Lamunia było by więcej niż 3-1 . Gdybyśmy zagrali swoim stylem może by ten mecz inaczej się potoczył a Wenger chciał zrobić " Boring Boring Arsenal " że średnią obroną i bez klasycznego DP nie da rady

można płakać i tak dalej ale co to nam da ?? Nic

W Sobotę gramy na OT i wątpię abyśmy coś tam ugrali jeśli wszyscy dalej będą rozpamiętywać mecz na Camp Nou

GO GO GUNNERS !!!!!! mamy lepszą Pomoc od Manchesteru na ten czas na każdej pozycji trzeba to wykorzystać.

casanova komentarzy: 2010.03.2011, 20:04

Pokory wam potrzeba.
Przed meczem jaka napinka była - jestesmy lepsi , wygramy.
A tu 3 gole ipap liga mistrzów

Czternasty komentarzy: 515 newsów: 210.03.2011, 20:01

Taka sama mafia jak ten nasz cały pzpn

kris18gun88 komentarzy: 52910.03.2011, 19:59

casanova
zjeżdżaj do barcy!

casanova komentarzy: 2010.03.2011, 19:58

kiedy zwolnia wengera on nic nie wygra

Shaqal komentarzy: 51710.03.2011, 19:56

Co z tego, że ma rację, jak i tak wszystko jest przesądzone... szkoda Arsene, trzeba się pogodzić z losem.

casanova komentarzy: 2010.03.2011, 19:48

żal mi wengera i piłkarzy.To jest ich usprawiedliwienie za porażke i tyle.Szukaja dziury w całym

kris18gun88 komentarzy: 52910.03.2011, 19:29

underdog
wyjazd leszczu!

arsenal33fan komentarzy: 149810.03.2011, 19:24

brawoo arsen IN ARSENE WE TRUSt!!!!

wito88 komentarzy: 38710.03.2011, 19:15

Dobrze Arsene ! Z tymi leszczami z UEFA trzeba krótko.. Przecież oni jedyne co, to liczą siano jakie mogą zarobić i nic więcej.

Wielki szacunek dla Wengera za te słowa. Stawia czoła tej bandzie skur****

rudy13jol komentarzy: 40610.03.2011, 19:11

Arsene ma racje zgadzam sie z nim w 100%.

underdog komentarzy: 17810.03.2011, 19:10

Czemu on się znowu kompromituje. CZEMU?

Geistinho komentarzy: 506 newsów: 110.03.2011, 19:09

In Arsene we trust..

Klucha1910 komentarzy: 9210.03.2011, 18:55

Barca była duża lepsza nie ma co. Statsyka strzałów pokazuje to najlepiej. Co do kartki to z jednej strony można powiedzieć że jest słuszna bo strzał był po gwizdku ale czy Robin go słyszal trudno powiedzieć. Nie zapominajmy że w 1 meczu nie uznali im bramki, która została zdobyta prawidłowo. Jak byśmy zagrali lepiej to byśmy awansowali. Mniejmy nadzieje że w lidze będzie szło nam lepiej.

Gunner48 komentarzy: 792910.03.2011, 18:53

Musimy z tym coś zrobić. Po co grać skoro od razy wiadomo, że sędzia zagwiżdże tak abyśmy przegrali mecz?

Wiola04 komentarzy: 3702 newsów: 310.03.2011, 18:43

Boss ma całkowitą rację. Tyle w temacie.

obserwator komentarzy: 16210.03.2011, 18:43

Wenger zamiast się frustrować powinien podziękować sędziemu za tę czerwoną kartkę. Arsenal na boisku nie istniał, statystyki były wręcz upokarzające ale dzięki tej sytuacji Arsene może teraz odwracać uwagę mediów i kibiców od żenującej gry. Dobrze że nie wszyscy dają się nabrać na takie tanie sztuczki.

A tak swoją drogą to zachowanie Wengera coraz częściej przypomina postawę pewnego niezbyt lubianego Portugalczyka. Osobiście uważam że nie jest to najlepszy wzorzec...

malyglod komentarzy: 648910.03.2011, 18:42

KwaHuMufc->
masz rację, tu powinna być uznana bramka.

gunners14 komentarzy: 228410.03.2011, 18:40

No nie ma co, Boss naprawdę się wściekł widać to, myślę, że wszystko to się kumulowało w nim a teraz po tym incydencie z Robinem w końcu miarka się przebrała i powiedziała to co chciał powiedzieć od dawna.
Naprawdę ostro zareagował, ale nie ma co się dziwić, ja też nadal nie rozumiem decyzji sędziego i dlaczego to zrobił, wiedział jakie są okoliczności meczu, tłum krzyczał wręcz darł się na cały regulator, a Robin strzelił zaraz po gwizdku. Jednak tak musiało być, nie cofniemy czasu, jednak może UEFA zacznie coś robić, bo sędziowanie jest do bani. Niestety takie są realia i możliwości sędziowskiego arbitrów, nic tylko płakać.

KwaHuMufc komentarzy: 610.03.2011, 18:37

maly glod

Proszę :

youtube.com/watch?v=71pcQlQKLzg

teo14 komentarzy: 55110.03.2011, 18:34

kluivert18 sam jesteś debilem i jak byś chciał wiedzieć to już nie pierwszy raz kiedy oszukują ARsenal choćby przykład z Sunderlandem,a i w lidze mistrzów już raz ARsenal został oszukany w meczu z ilerpoolem co ARSenal przegrał 4:2 i w ostanich minutach stracił 2 bramki po karnym którego nie byłoi też sędzia nie przyznał Arsenalowi karnego. I ja sie pytam ile razy sędzia się moze ku.. mać mylić na niekorzyść Arsenalu!!

malyglod komentarzy: 648910.03.2011, 18:29

KwaHuMufc->
Powiem szczerze, sytuacji z pierwszego meczu nie pamiętam dobrze więc się nie wypowiem.
Karnego po ręce wg mnie nie było, bo nie było umyślnego zagrania nią.

kluivert18->
nie nazywaj nikogo debilem, bo to tylko świadczy o twoim poziomie. Na tej stronie obowiązuje kultura wypowiedzi.
Nikt nie mówi że sędzia był po stronie barcy, tylko że dał kartkę persiemu praktycznie za nic. Za faul na messim to nawet w lidze hiszpańskiej się za takie coś nie daje kartek.

MiEvo komentarzy: 6163 newsów: 1410.03.2011, 18:27

@kluivert18 Patrze na ciebie i widzę, że jednak można być. Lepiej nabierz trochę szacunku dla ludzi starszych i mądrzejszych od siebie i którzy w przeciwieństwie do ciebie coś w życiu osiągnęli.

KwaHuMufc komentarzy: 610.03.2011, 18:18

malyglod

Ja nic nie muszę udawadniać.Podaję suche fakty.
W pierwszym meczu prawidłoy nieuznany gol był ? -Był.Karny w drugim meczu również być powinien.
Nie tylko Arsenal został skrzywdzony decyzjami śedziego.Niestety Wenger,jak i kibice tego nie widzą,bo po co ? To by nie pasowało do ich teorii.

gooner80 komentarzy: 129310.03.2011, 18:17

Jedno jest pewne, ta wypowiedź w niczym nie pomoże Arsenalowi ani Wengerowi, będzie tylko jeszcze bardziej podatny na krytykę ze strony konkurencji w postaci "życzliwych" trenerów, piłkarzy, ex-piłkarzy i ogólnie środowiska piłkarskiego EPL.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com