Wenger: UEFA? Arogancka dyktatura!

Wenger: UEFA? Arogancka dyktatura! 10.03.2011, 16:49, IceMan 99 komentarzy

Arsene Wenger nazwał sposób panowania władzy przez UEFA "arogancką dyktaturą" na dzisiejszej konferencji prasowej.

We wtorkowym spotkaniu z Barceloną, przegranym przez Arsenal 1-3, w kontrowersyjnych okolicznościach z boiska wyleciał Robin van Persie. Ostrych słów po ostatnim gwizdku nie szczędził pod adresem Massimo Busacci zarówno Arsene Wenger, jak i Samir Nasri. Teraz Francuzi zostali przez UEFA oskarżeni o używanie niewłaściwego słownictwa w stronę arbitra, za co grozi im sankcja finansowa.

Szwajcarski sędzia pokazał Robinowi drugą żółtą i w konsekwencji czerwoną kartkę po tym jak Holender uderzył piłkę pomimo gwizdka sygnalizującego pozycję spaloną. Gwizdka, którego, jak twierdzi sam poszkodowany, 27-letni napastnik nie usłyszał we wrzawie 95-tysięcznego tłumu.

Wenger nie mógł pogodzić się z tą decyzją i po zakończeniu pojedynku, w stadionowym tunelu, skonfrontował się z Busaccą i w ostrych słowach wypowiedział swoje zdanie na temat wyrzucenia z murawy van Persiego. Komisja dyscyplinarna UEFA, która omówi całą sprawę, zbierze się 17 marca.

Ten incydent przyćmił słabą postawę Kanonierów, którzy nie oddali w tym meczu ani jednego strzału na bramkę Barcelony.

- Poszkodowanym w całej sytuacji jest Arsenal.

- Wypadliśmy za burtę Ligi Mistrzów, zgasła jedna z naszych nadziei na trofeum, ucierpiała nasza ambicja, zostaliśmy niesłusznie ukarani przez sędziego i dodatkowo musimy wysyłać przeprosiny do UEFA.

- Nie zrobiliśmy nic złego. To oni zorganizowali cały turniej i to oni wyznaczyli arbitrów do poszczególnych spotkań tych zawodów.

- Na najwyższym poziomie rozgrywek tak błędne decyzje sędziów są niedopuszczalne. W całej sprawie UEFA pokazała swoją arogancję.

- Wszyscy rozumiemy, że arbitrzy są tylko ludźmi i mogą popełniać błędy. Ale to już zakrawa na dyktaturę. Zdrowego rozsądku tutaj ze świecą szukać.

- Nie zgadzam się z żadnymi zarzutami, nie rozumiem skąd się one wzięły.

- Wielka szkoda, że arbiter wyrzucił Robina van Persiego z boiska. To była błędna decyzja.

- Pierwsza odsłona tego dwumeczu, na The Emirates, była fantastyczną reklamą futbolu. Pojedynek na Camp Nou został zniszczony. Na ustach wszystkich jest pomyłka arbitra, który bezzasadnie wyrzucił Robina z boiska.

- Przydałoby się, żeby UEFA nabrała nieco pokory. Zamiast obwiniać niewinnych ludzi mogli by skierować w naszą stronę przeprosiny za całą sprawę.

- Ta decyzja arbitra sfrustrowała nas i wszystkich miłośników futbolu.

Pojawiły się spekulacje, według których Arsene Wenger posłał w stronę Busacci soczystą wiązankę przekleństw.

Francuz nie chciał jednak w szczegółach omawiać incydentu w podziemiach Camp Nou.

- Zachowam to dla UEFA, jeśli w ogóle ją to interesuje, bo mam też wiele ciekawych rzeczy do powiedzenia na temat innych osób, z ust których padły niedopuszczalne słowa.

- Można odsłuchać moich wypowiedzi udzielonych dziennikarzom od razu po spotkaniu. Jeśli powiedziałem w nich cokolwiek nieodpowiedniego - z chęcią poddam się karze.

- Jeśli chodzi o wymianę zdań w tunelu, jeśli znajdzie pan chociaż jeden przypadek, gdy przytoczyłem w mediach ostre słowa, które padły pod moim lub sędziego adresem w trakcie mojej piętnastoletniej kariery w Anglii - zafunduję panu luksusowe wakacje.

Arsene Wenger autor: IceMan źrodło: Independent.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12 następna
kluivert18 komentarzy: 110.03.2011, 18:14

Jak można być imbecylem i debilem jak Wenger ale cóż jak się przegrywać nie umie to tak jest. Druga kartka do Van persiego może była i nie słuszna lecz zgodna z przepisami tak czy owak na pewno sędzia nie był tylko po stronie barcy, po pierwsze van persie zasłużył sobie na czerwona kartkę swą debilna gra bez umyślnie faulujac alvesa, po drugie za faul na messim powinien zostać odgwizdany karny lub wolny z lini, po trzecie przy rzucie karnym kościelny powinien wylecieć z boiska, Mógłbym także przytoczyć sytuacje z pierwszego meczu w którym messie zdobył prawidłową bramkę lecz nie została uznana lecz po meczu żaden z zawodników oraz trener nie lamentowali nad tam jak poszkodował ich sędzie podobnie jak to robi trener arsenalu, Wiec nie pie*lcie głupot.

malyglod komentarzy: 649110.03.2011, 18:13

KwaHuMufc->
Powiem ci tak. Byliśmy w drugim meczu słabsi i słusznie odpadliśmy. To fakt. Ale nie przekonasz mnie, że sędzia był obiektywny. Szczególnie jak van Persiego złapano za twarz i jak dostał czerwień. Tak samo nie przekonasz mnie że Arsenal zagrał dobre zawody.

malyglod komentarzy: 649110.03.2011, 18:08

Ma rację, oni( sędziowie ) są bezkarni. Jak można wierzyć że są oceniani sprawiedliwie, jak robią to ich koledzy? Zresztą UEFA i FIFA to dla mnie mafia

KwaHuMufc komentarzy: 610.03.2011, 18:06

vpr

Mamy się licytować ?

A to co to jest ?

yfrog.com/h6bkdvtj

Tak,to niewinny Persi.
Niuznany gol w pierwszym meczu nie miał wpływu ?
Coś tu było napisane o tym że Barca nie potrafi przegrywać,widać że Arsenal tym bardziej.Guardiola i zawodnicy nie byli takimi hipokrytami po meczach z Interem,zraszacze-zraszaczami,lecz zawodnicy nie mieli z nimi nic wspólnego.Może jakiś felietonik o hipokryzji Wengera i o tym jak to klub nie potrafi przegrywać ?

RvPersie komentarzy: 1145810.03.2011, 18:02

No podziwiam Wengera ale tylko za to że nie boi się wypowiedzieć takich słów w stronę UEFA. Oczywiście nie w każdym zdaniu się zgadzam ale ciesze się że wkońcu ktoś się przeciwstawił UEFA.

KwaHuMufc komentarzy: 610.03.2011, 18:00

grzybus91

Idz na grzybyJak nie wiesz,to nie udzielaj się.

Spalony ?
youtube.com/watch?v=71pcQlQKLzg haha

Arkadius92 komentarzy: 169810.03.2011, 17:56

Słowa odważne, ale nic nie pomogą... Niech Arsene lepiej zajmie się lepiej analizą naszej "gry" z Barcą na CN, a nie pracą arbitra. Nic to nie da.

damian199656 komentarzy: 762610.03.2011, 17:54

jesteśmy z tobą Arsene

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56710.03.2011, 17:53

KwaHuMufc > jedna niesłuszna decyzja? Jedna? Van Persie i Nasri chwytani za szyje (ten drugi dwukrotnie), Wilshere zaorany, żaden piłkarz Barcelony nie otrzymał kartki, chociaż w sytuacji Abidal vs. Van Persie żółta to absolutne MINIMUM.

Messiah > "jak porównac odesłanie Rvp z nieuznaną bramką Messiego"? Może tak - po (notabene, słusznie) nieuznanym golu Barcelona nadal grała w jedenastu...

FaceOff komentarzy: 8910.03.2011, 17:52

Panowie, cała ta pieprzona uefa, fifa to jedno Wielkie Gówno!!!!!!!!!!!!!! banda nieudaczników na stołkach, sprzedawczyków, gości urodzeni po to by żyć z korupcji.
Wszystko to co robią robią tylko i wyłącznie z myślą o samych sobie.
Wystarczy żeby wzięli przykład z hokeja na lodzie i było by po problemie ale po co jak można manipulować meczami itd.

grzybus91 komentarzy: 910.03.2011, 17:46

nie bylo gola . ewidentny spalony . a w rugim meczu karny sie nalezal

pkArs komentarzy: 46010.03.2011, 17:44

Trochę to naciągane i przesadzone ze strony Bossa chyba nie może się pogodzić, że Barca okazała się lepsza ale w sumie dobrze pojechał i najwyższa pora by ktoś to zrobił bo UEFA tak się chwali, że jest więcej sędziów, że lepsza komunikacja ale nie mówią, że dalej tyle samo a może nawet teraz więcej błędów od ich strony i niedopatrzeń trzeba walczyć o to by błędy sędziów nie decydowały o tym kto wygra a umiejętności piłkarzy i ich zaangażowanie w grę drużyny.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52010.03.2011, 17:42

Na początku od razu napiszę że na awans nie zasłużyliśmy. Kolejna kwestia to podobno nie słusznie nie uznana bramka Messiego. Może faktycznie padała ale to była po prostu pomyłka nie zamierzona. Kartka dla RvP była na pewno krzywdząca bo za takie coś może i należy się żółta ale nie wtedy kiedy skutkuje wyrzuceniem z boiska w takim meczu. Jeszcze wtedy mieliśmy awans. Gdyby sfaulował na kartkę ok niech spada do szatni ale dla mnie takie coś to chęć arbitra w pozbyciu się naszego zawodnika z boiska.

MeSSiah komentarzy: 4710.03.2011, 17:34

@ KwaHuMufc oczywiście :D

Leehu komentarzy: 1049610.03.2011, 17:33

Nie no to są chyba jakieś żarty jak sędzia popełni błąd to mówi się że to tylko człowiek. A jak Wengerowi nerwy puściły to już od razu kara finansowa i przeprosiny do UEFY. Moim zdaniem to nie był błąd sędziego miał prawo taką karę dać Robinowi, ale nie wielu sędziów by tak zrobiło. Tą decyzją sędzia zabił ten mecz w 11 ciężko było nam się wydostać z własnej połowy, a w 10 to w ogóle graliśmy tylko w swoim polu karnym. Myślałem że UEFIE też zależy na tym aby mecze były ciekawe dla postronnych kibiców ale jak widać się pomyliłem.

MeSSiah komentarzy: 4710.03.2011, 17:31

@ KwaWaMufc

Zauważyłem to samo, zarówno trener, piłkarze i kibice Arsenalu (nie wszyscy) zauważają tylko i wyłącznie pomyłki na ich niekorzyśc. Bo jak porównac odesłanie Rvp z nieuznaną bramką Messiego i nie podyktowanym rzutem karnym po którym Arsenal straciłby obrońce?

KwaHuMufc komentarzy: 610.03.2011, 17:27

martin77888

Dobre,tekst na poziomie gimbusów ! :)

schade komentarzy: 386210.03.2011, 17:26

Trochę się nie może z porażką pogodzić. Ale ma rację, bo UEFA nie jest w stanie powiedzieć "Przepraszamy. Wiemy, że decyzja była błędna i wiemy, że Arsenal jest poszkodowany" tylko woli powiedzieć, że decyzja słuszna i jeszcze karać Wengera!

Ania07 komentarzy: 11610.03.2011, 17:25

Podziwiam Wegnera ;) Nie poddaje się facet tak łatwo.

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2010.03.2011, 17:24

Wenger nie ma racji.

Decyzja Busakki błędna nie była, przepisy go bronią, ale przyznaję, iż zważywszy na okoliczności krzywdząca. Nie kwalifikuje się to jeszcze do pójścia na noże z UEFA. I przede wszystkim, bo od tego powinienem zacząć, jakie on ma instrumenty, żeby móc cokolwiek na kimkolwiek z UEFA wymóc? Żadne.

KwaHuMufc komentarzy: 610.03.2011, 17:24

Pierwszy mecz był absolutnie fantastyczny bo sędzia mylił się na korzyść, Arsenalu(Wenger zapomniał o prawidłowym niezunanym golu Messiego), w drugim była jedna kontrowersyjna decyzja na niekorzyść Arsenalu(ale niekoniecznie błędna) i już mecz zniszczony. To co wygaduje teraz Wenger naprawdę nie mieści się w głowie.
A co z rzutem karnym w pierwszej połowie,też zapomniał,nieuznanym golu w pierwszym meczu również zapomniał ? Czemu o to się nie pluje ?
Niech krytykuje w obie strony,bo inaczej wychodzi na hipokrytę.Jeśteście ślepi czy widzicie tylko nieorzyść w jedną stronę ?

Popieracie taką hipokryzję ?

martin77888 komentarzy: 8210.03.2011, 17:22

howareyou
ale ty glupi jestes ze az zal

paci014 komentarzy: 66810.03.2011, 17:19

widac ze facet walczy o swoich chlopakow i jest w tym konsekwentny ;) choć chce tym tez "zakryć" słabą grę..
ale ja to popieram w 100% !!

Leppus28 komentarzy: 21110.03.2011, 17:18

Arsenal powinien grać w oddzielnych rozgrywkach. To jedyna szansa na to, żeby coś wygrali i żeby Wenger nie obrażał się na koniec na cały świat i nie oskarżał wszystkich o międzynarodowy spisek.

kris18gun88 komentarzy: 52910.03.2011, 17:16

Wenger swoją postawą dał przykład innym i pokazał,że trzeba walczyć o swoje,jeśli po swojej stronie ma się prawdę.Co mogą zrobić!?nałożą sankcje,zawieszą na parę meczy ale wypowiedzi już nie są w stanie zabić, a ust nikt tu nie będzie zamykać.Może się wydawać,że Wenger przypomina Don Kichota w walce z wiatrakami,ale trzeba pamiętać,że nie tylko Arsenal został oszukany, wcześniej Chelsea, jaka jest taka jest, ale została oszukana i to na szeroką skalę.Być może ta postawa Wengera będzię namiastką wielkich zmian...Jeden klub może niewiele ale gdy dojdą kolejne to już nie ma zmiłuj się.Trzeba przyznać, że Wenger jest kulturalny nawet za bardzo ale nie da sobie pluć w twarz.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 710.03.2011, 17:11

Wstyd, po prostu wstyd. Co on wygaduje?...

Żeby Wenger taki uparty i konsekwentny był we wzmacnianiu drużyny, a nie pieprzeniu farmazonów.

Sam nie jestem do końca zadowolony z UEFA, ten opór przed wprowadzeniem powtórek video to tragedia, ale Wenger gada jak totalny hipokryta, zresztą nie pierwszy raz. O karnym na Messim i nieuznanej bramce tego samego zawodnika na Emirates już pewnie nie wspomni.

Sama inicjatywa stawiania się UEFA - OK. Ten sposób i takie gadanie - błagam, NIE!

gnner komentarzy: 710.03.2011, 17:10

Nie powinien tak narzekać przegrał sprawiedliwie. Sędzia nie miał wpływu na bramki !. W lidze mistzów w fazie pucharowej były gorsze sutuacje. Np w meczy Chelsea - Liverpool, albo Chelsea - FCB. Zapmoniał tez ze w pierwszym meczu sędzie nie uznał bramki messiego i nie wyrzucił Songa. Z resztą teraz to niema duzego znaczenia awansował lepszy i trzeba się z tym pogodzic

Endrjum komentarzy: 1356 newsów: 210.03.2011, 17:10

No teraz to nie tylko finansowo go ukarzą ale także zabronią przebywania na ławce trenerskiej przez kilka meczy.

Ciekawe czy ktoś pojedzie na te wakacje... :)

crisadus komentarzy: 850710.03.2011, 17:09

I bardzo dobrze. Trzeba im to w końcu powiedzieć. Cieszy mnie, że Wenger nie boi się powiedzieć tej federacji co o nich myśli.

Arsfabreue komentarzy: 10310.03.2011, 17:08

Teraz już tylko będziemy rozpamiętywać utracone szanse z cyklu "Zawsze przeciwko nam". Cholera, weźmy się wreszcie za grę skoro zależy nam na pucharze...

piter1908 komentarzy: 511910.03.2011, 17:07

no nieźle Wenger idzie na otwartą wojnę z UEFA ...
jeszcze nikt na tym za dobrze nie wyszedł ;/ oby nie odbiło się to nam czkawką

Ciasteck2 komentarzy: 446710.03.2011, 17:06

Mocne słowa Bossa. Oby tylko znów nie został ukarany przez ten cyrk zwany UEFA. Tak w ogóle to Wenger mówi samą prawdę!

ala_05 komentarzy: 254310.03.2011, 17:05

Wreszcie się przełamał-dzięki D::D Super , tlyko , że teraz nieźle po nim pojadą za tą wypowied i będziemy mieli przekichane na całego..ale wreszcie się odważył :)

gooner80 komentarzy: 129310.03.2011, 17:04

Takimi wypowiedziami staje się tylko coraz bardziej zgorzkniałym odludkiem, który obwinia cały świat za niepowodzenia swojej drużyny.... moje serce jest zawsze za Arsenalem ale ja naprawdę nie należę do ludzi, którzy będą pławić się w gorzkich żalach i rozpamiętywać jedną niektorzystną dla nas sytuacje w przekroju meczu, w którym zostaliśmy absolutnie stłamszeni... a jak widać Wenger robi z tego swoista krucjatę.

Wenger zawsze był gentlemanem ale od czasu tego niefortunnego spotkania wyraźnie puściły mu nerwy, to jest zrozumiałe że jest sfrustrowany, ale w oficjalnych wypowiedziach trzeba zachowywać pewne kanony dyplomacji bo jeśli Wenger będzie coraz bardziej się zapieklał to w końcu dojdzie, że nikt nie będzie traktował go poważnie i stanie się swoistym dziwakiem futbolowego świata, niezrozumiałym i niedocenionym, oczywiście w jego mniemaniu.

arni_gunner komentarzy: 31410.03.2011, 17:04

hm od chu** może wyzywał
;p w sumie powiedził pewnie co myśli
dokładnie było mineło...

kanonier91 komentarzy: 457010.03.2011, 17:03

Brawo Wenger!!! trzeba im pokazac ze nie sa najważniejsi na swiecie.... mamy prawa jak wszyscy i kazdy moze miec pretensje do pracy sedziow... a w tym przypadku widzimy ze UEFA nie potrafi przyznać sie do bledu... Mam nadzieje ze ich nie przeproszą bo racja jest po naszej stronie...

TOmm1 komentarzy: 121510.03.2011, 17:02

hehe pojechał po bandzie Arsene. Mimo to nie ma już co nad tym płakać :) sędzia nas nie
usprawiedliwia za słaby mecz i nie ma sensu zwalać całą winę na niego. Było minęło. Skupmy się na przyszłości.

kris18gun88 komentarzy: 52910.03.2011, 16:58

Dokładnie, i dziwić się,że taki PZPN istnieje:/

grand92 komentarzy: 793710.03.2011, 16:57

Wenger by tam porządek zrobił w tej UEFie jak kiedyś zakończy karierę menadżerską to powinien tam iść do pracy

crisfootball41 komentarzy: 87410.03.2011, 16:56

nie pocisnął* sorry za dwa komentarze :p

grand92 komentarzy: 793710.03.2011, 16:56

Arsenal zawsze po tyłku musi dostać przez czyjeś oszustwa. Gramy najbardziej widowiskowo na świecie ( nie zgadzam się z tym że Barca najładniej) i zawsze przez to UEFA nam skrzydła podcina

crisfootball41 komentarzy: 87410.03.2011, 16:56

No, dawno wenger tak pocisnął... ;-)

platinium komentarzy: 139310.03.2011, 16:55

No może to trochę da do myślenia Uefie bo ostatnio sędziowanie stoi na fatalnym poziomie.

grand92 komentarzy: 793710.03.2011, 16:54

kris18gun88

wiesz co naprawdę za UEFA trzeba się porządnie wziąść . To co oni wyprawiają to pod kryminał podchodzi

skoczekKanonier komentarzy: 6210.03.2011, 16:53

Stary się wkurzy - może dzięki temu dokona kilku transferów latem

kris18gun88 komentarzy: 52910.03.2011, 16:52

Dobrze, z chamami trzeba na ostro!!!

grand92 komentarzy: 793710.03.2011, 16:50

Uuu Wenger ostro ciśnie , ale dobrze ma rację

poprzednia12 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1