Wright: Arsenal potrzebuje transferów

Wright: Arsenal potrzebuje transferów 01.03.2011, 21:47, 64 komentarzy

Legenda Arsenalu - Ian Wright - skrytykował swój były klub za porażkę w finale Carling Cup z Birmingham, sugerując brak doświadczenia i odpowiedniego składu w drużynie Wengera tak potrzebnych do odniesienia sukcesu.

Bohater z Highbury uważa, że brak takich zawodników jak Cesc Fabregas, Theo Walcott czy Robin van Persie ukazuje kruchość kadry Kanonierów. Anglik sądzi również, iż defensywa Arsenalu, która straciła takie bramki nie byłaby tolerowana u bezpośrednich rywali z Premiere League, czyli w Manchesterze United i Chelsea.

Wright twierdzi też, iż czas dla Arsenalu może nadejść, ale aby się tak stało, klub musi zainwestować w dużo większym stopniu niż dotychczas, szczególnie w uznane talenty, jak to zrobiła Chelsea w tym okienku transferowym, ściągając Fernando Torresa i Davida Luiza.

Żywe ikony klubu z północnego Londynu (Wright i Merson) są krytykowane za to, zę są szczere w rozmowach o wadach Arsenalu i sugestiach, że Wenger wreszcie musi zacząć zdobywać trofea.

- Niedziela zdemaskowała brak doświadczenia w drużynie Arsenalu mimo, iż ten team ma wielki potencjał - powiedział Wright dla The Sun. - Jestem o tym święcie przekonany.

- Jeden czy dwaj kibice The Gunners powiedzieli mi, że nie jestem już ich bohaterem, ponieważ myślą, że krytykuję klub kiedy mówię o braku wydatków na transfery. Paul Merson jest również przez nich mocno za to krytykowany.

- Ja tylko mówię, że tacy zawodnicy jak Cesc Fabregas, Theo Walcott, Robin van Persie czy Jack Wilshere potrzebują wsparcia. Kiedy brakuje kluczowych graczy, tak jak obecnie, nie jestem pewien czy rezerwa jest wystarczająca. Arsenal zapłacił wielką cenę za brak transferów, a były ku temu okazje. Ten kluczowy zestaw zawodników jest wykorzystywany w wielkich starciach ale nie ma już różnicy między finałem, a meczem w Premiere League.

- Kilku kibiców mówiło mi, że Djourou i Koscielny są odpowiedzią, ale w finale nie zaprezentowali się wystarczająco dobrze. Koscielny przegrał górną piłkę z Johnsonem i z tego zagrania padła bramka Zigicia, a Djourou nigdzie przy nim nie było. Nie było także komunikacji między Koscielnym i Szczęsnym. Nigdy nie widziałem defensywy Chelsea czy United broniącej w ten sposób. Vidić czy Terry natychmiast wyekspediowali by futbolówkę.

- Po zejściu van Persiego i braku na boisku Ceska i Theo z oczywistych względów, nie widziałem na murawie lidera. Wilshere to przyszłość Arsenalu i reprezentacji Anglii, ale nie spodziewajmy się że 19-latek przejmie kontrolę nad drużyną.

- Trzeba wydać miliony. Spójrzmy na Davida Luiza z Chelsea. On jest typem gracza, którego chciałbym zobaczyć na Emirates, ale ze względu na jego cenę, Arsenal zapewne nigdy nie rozważał jego sprowadzenia.

- Teraz drużynę Wengera czeka wielki tydzień. Leyton, Sunderland i Barcelona - sami trudni przeciwnicy. Nawet Orient przyjadą walczyć do końca, a Arsenal ten mecz musi po prostu wygrać. Podziwiam wiarę Wengera w ten zespół, ale on musi wreszcie zacząć wygrywać. W tym sezonie, nie w przyszłym - rzucił na koniec charyzmatyczny Anglik.

Ian Wright autor: źrodło: sport.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
laskowski19051995 komentarzy: 494503.03.2011, 15:01

Zgadzam się, Arsenal wciąż potrzebuje wzmocnienia w obronie, Wenger musi to przemyśleć.

beny komentarzy: 103902.03.2011, 19:15

afc92
ja tez sie z nim zgadzam co do transferów są potrzebne (napastnik-rywal dla rvp,rozgrywajacy-rywal cesca i oczywiscie def pomocnik-rywal dla songa mam na mysli godnego rywala czyli kgoos lepszego niz np bendner rosicky czy denilson)
ale uważam ze nei trzeba nam orboncy gdyz vermalen to klasa swiatowa a koscielny z dj przez wiekszosc sezonu grali bardzo dobrze ,francuz dawal rade z messim nawet jak ogrywalismy w tym sezonie chelsea,city,barce to wlasnie djourou i koscielny byli obroncami i jakos nie pamietam zeby ktorys z nich popelnil błąd(poza finalem cc z b'ham ale to blad szczesnego i kosy na współe-zdarza sie najlepszym nawet

afc92 komentarzy: 702.03.2011, 19:11

beny ty lepiej porownaj sobie klase alexa i liza do klasy dj i kosy nasi obroncy sa od nich slabsi i nie ma sie co oszukiwac potrzebny nam klasowy stoper do pary z verma i zgadzam sie z wypowiedziami Wrighta mimo ze nie popieram wydawania duzych kwot na zawodnikow to trzeba wkoncu zainwestowac !!!

beny komentarzy: 103902.03.2011, 19:05

panowie nie ma co gadac nie byloby tematu zeby nie kontuzje cesca i van persiego jak widac na ich pozycjach nie ma zastępców i to na te pozycje trzeba kogos pozyskac,jeszcze dla songa kogos dobrego kto bedzie rywalizowal z nim o pierwsza 11.
a nie wiem co sie uczepiliscie środka obrony mamy dobra-vermalen wraca i koscielny z dj sa dobrymi stoperami no i jest filar i miquel na czarna godzinę w takiej czelsea tez jest 3 obroncow dobrych(terry luiz alex) i u nas tez(verma wroci,dj,kosa)

beny komentarzy: 103902.03.2011, 19:01

ciastek
jaki jeden anglik..wilshere i walcott to dwóch anglikow doliczajac gibbsa to mamy 3 wiec..
a poza tym nie chodzi o to czy to anglik czy arab czy egipcjanin czy kamerunczyk czy polak wazne zeby gral w piłke dobrze

trumi komentarzy: 115202.03.2011, 18:08

Myślę że nie należy trzymać już w składzie Rosickiego. Trzeba również zakupić porządnego napadalca bo Robin sam nie da rady grać cały sezon. No i to co zwykle: POTRZEBUJEMY KONKRETÓW W OBRONIE!!!

Ciasteck2 komentarzy: 446702.03.2011, 17:27

Mocne słowa, ale przede wszystkim prawdziwe. Brak doświadczenia spowodował, że Puchar Ligi trafił do zespołu angielskiego - Birmingham City. Uważam również, iż jeden Anglik w podstawowym składzie to zdecydowanie za mało, jak na angielską drużynę!

rage6 komentarzy: 54102.03.2011, 17:21

Mocne i mądre słowa. Luiz z Chelsea wczoraj pokazał za co płaci się ok. 20 mln funtów. Niestety Arsenal już niechlubnie słynie z braku wzmocnień za tzw. "bańki" ,a to nie zawsze przecież powód do dumy.

schade komentarzy: 386202.03.2011, 16:58

Wenger powinien się porządnie zastanowić czy chce zdobywać trofea, a jak nie to do widzenia!

Koroniarz komentarzy: 1035402.03.2011, 16:51

No tak sama prawda i tylko prawda. Skąpość Wengera może pozbawić nas jakiegokolwiek trofea.

HusarzAFC komentarzy: 150202.03.2011, 15:42

Według mnie ma dużo racji.

ala_05 komentarzy: 254302.03.2011, 14:10

My to wiemy , on to wie , każdy to wie , tylko Wenger jak był uparty tak jest :(

Zajcev92 komentarzy: 2302.03.2011, 12:29

Mamy swietna ekipe zbudowana za niewielkie pieniadze, ale pare transferow by sie przydalo, bo sprzedamy Cesca i zostaniemy bez kapitana.

fryko12 komentarzy: 31202.03.2011, 10:46

Trzeba mu przyznać rację. Nasi zmiennicy to nie jest klasa światowa, a w takim klubie jak Arsenal potrzebni są piłkarze najwyższej klasy. Transfery są potrzebne ale czy Wenger jest w stanie wyłożyć grube miliony za np Hazarda lub Van der Wila? wątpie niestety ...

samir87 komentarzy: 259302.03.2011, 10:04

Ian ma 100% racji! Klub musi kupić przynajmniej trzech klasowych piłkarzy. Na niektórych pozycjach naprawdę jest biednie i nie ma kim robić rotacji, a jedną jedenastką przez sezon nie da się prześlizgnąć:/

arsenalbarca komentarzy: 115602.03.2011, 09:48

Troche marudzi, ale ma sporo racji. Nie wyobrazam sobie, zeby Chelsea, czy MU, stawiali na takich zawodników, na jakich stawia Wenger. I jak tak dalej pójdzie, to wkrótce z Fabregasem będzie to samo co z Henrym. Bedzie "musiał" odejść.

bigbusta99 komentarzy: 14002.03.2011, 09:23

Fakt, z calym szacunkiem do Iana ale z tym Torresem to trafil jak dzik w sosne - koles od dwoch lat bez formy.

madjer komentarzy: 553402.03.2011, 09:06

Ale Wright dał przykład... Fernando Torres :P heh

Owenoo komentarzy: 26602.03.2011, 08:53

Co jak co, ale na tą chwile, za OBROŃCE, takiego jak wczoraj widziałem Luiza w Chelsea, dałbym nawet 40mlnf, byle by tylko był... Dobrze mówią, sama prawda

karlo komentarzy: 906902.03.2011, 08:16

Poniekąd ma rację, ale nie do końca.

cavlary komentarzy: 262002.03.2011, 07:44

Gość jest święcie przekonany o potencjale drużyny, ale brakuje jej doświadczenia? No, cholera jasna, gdzie jak nie w takich meczach mają ją nabywać?? Pewnie! Lepiej wywalić mega kasę i się zadłużyć tylko dlatego, że inni tak robią??... Gość jakby pomyślał to doszedł by do wniosku, że z tak dość młodą drużyną, gdy przyjdą już zwycięstwa passa może trwać długie lata. W końcu zgranie już jest na dużym poziomie, a później była by tylko kwestia uzupełniania składu pojedynczymi zawodnikami, a nie wymiana połowy składu. I to z jakiegoś "widzi mi się"...

Poza tym ta jego koszulka jest okropna, zwłaszcza do garniaka... :P

Maikelosik komentarzy: 4654 newsów: 202.03.2011, 07:32

mam nadzieje ze dzisiaj zagra ramsey a jack odpocznie

Damian20 komentarzy: 127502.03.2011, 02:49

Hiugain to moim znadniem nie byl by dobry krok ... Moze strzela duzo bramek (wiekszosc do pustaka) ale gdy przyjdzie grac z kims mocniejszym to nie potrafi juz stzrelac bramek...

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52001.03.2011, 23:40

Sensowny jest Hulk - ale czy realny to osobny temat. Gość mógłby grać na każdej pozycji z przodu to być zmiennikiem RvP ,to zmiennikiem skrzydłowego i następcą Arshy przy czym taka wszechstronność, nasze szczęście do kontuzji i rotacja sprowadziły by się do tego że grałby prawie w każdym meczu. Ktoś bramkostrzelny bardzo wysokiej klasy - to on.

drzunijor komentarzy: 25101.03.2011, 23:36

Murinho nie sprzedałby higuaina, gdy jest zdrowy jest jego podstawowym napastnikiem. Nie krytykujcie tak za chamakha, gdy przechodził wszyscy zachwycaliśmy się że to jet, wreszcie dobry zmiennik RvP. Aktualnie beniek jest w lepszej dyspozycji, ale prawe skrzydło to nie jest jego pozycja. Szczerze mówiąc nie wiem kogo jeszcze można ściągnąć do ofensywy arsenalu, nie bardzo widze kogoś sensownego

Wiola04 komentarzy: 3702 newsów: 301.03.2011, 23:30

Tfu! Nie chodziło mi o lewego, tylko o prawego obrońcę, jako zmiennika dla Baca.

DARKING komentarzy: 33101.03.2011, 23:30

Transfery marny pomysł. Sadze ze na kazda pozycje mamy odpowiednich zmiennikow, tylko musza byc t troszke lepszej formie niz ostatnio (rosa denilson). Tylko najgorzej z napadziorem, ja bym sprzedal szamaka i kupił Hiugaina. Marzy mi sie ten zawodnik na emirates, jego wyszkolenie techniczne jest niesamowite, sadze ze bez problemu wkomponowal by sie do skladu. Ale jak wiadomo wenger i tak go nie sciagnie, hmm to moze Jet jeszcze z jedna szanse?!

jacobsen9214 komentarzy: 26001.03.2011, 23:30

patrykob > tego, ze Hazard na 10000% nie przyjdzie nie byłbym taki pewien, gdyż Arsene już dawno zarzucił jakieś tam wędki na niego. Jeśli by się pojawił to na pewno nie byłby reprezentantem 2 składy, gdyż jest to gracz iście wybitny! Oglądam mecze Lille specjalnie dla niego i wg. mnie ma zadatki na stanie się jedną z największych gwiazd futbolu. Myślę, że ok 25mln umożliwiłoby transfer

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52001.03.2011, 23:24

@patrykob
Takie teksty że kibicuję od pieluch na mnie nie działają bo widziałem ich tu setki. Nie twierdzę że nie kibicujesz ale jak się ma 9 lat to się nie rozumie zbyt wielu spraw a jak się ma 14 to ten odsetek bardzo w górę jeszcze nie idzie.

Dalej to co napisałeś szans powodzenie nie ma. O Vukusiciu słyszałem już ze 2 lata temu. Lepszy od naszych napastników na pewno nie jest bo gdyby był to już by gdzieś się przeniósł.

Wiola04 komentarzy: 3702 newsów: 301.03.2011, 23:22

Jakby nie patrzeć ma chłop rację. Wątpię, żeby w kwestii transferów coś się zmieniło, choć bezsprzecznie przydałoby się zrobić małą rewolucję i zrobić po sezonie czystki. Wenger powinien także sięgnąć głębiej do kieszeni, by kupić ŚO, DP, LO i jak słusznie zauważył aRamsey dobrego zmiennika dla Samira, a przy okazji może jeszcze napastnika. Ale czego ja oczekuję. Przecież chodzi o Arsenal... No, ale pomarzyć można. :P

patrykob komentarzy: 3424 newsów: 301.03.2011, 23:16

@sebasz
Za krótko to ja nie jestem, bo jest kibcem Arsenalu od 2006 roku, czyli jakieś 5 lat, czyli chyba nie tak krótko. Po prostu niedawno się tu zarejestrowałem. ;)
Co do składu to oczywiście wiem, że i Hazard i Sahin naraz na pewno nie przyjdą, ale jeden z nich+Cahill mogliby do nas dołączyć nie jako rezerwowi, a jako zawodnicy walczący o pierwszy skład. Sahin walczyłby z Wilsharem, a Cahill z DJ. Zdrowa rywalizacja jeszcze nikomu nie zaszkodziła.
Vukcic- to mi się pomyliło. Chodziło mi o Vukosic'a.
http://transfermarkt.co.uk/en/ante-vukusic/profil/spieler_99345.html
Wielki, chorwacki talent. 19 lat i w pół sezonu 11 goli. Gdyby Arsene go oszlifował na pewno zostałby jednym z najlepszych napistników świata.

cymus112 komentarzy: 1001.03.2011, 23:10

Ściągnąć Hamsika albo Hazarda. Denilsona sprzedać, bo z niego nie ma pożytku. No i potrzeba nam środkowego obrońcy. Może Sakho, skoro Boss lubi Francuzów. Nie mogę się doczekać powrotu Fabiana. Co jak co, ale to on jest naszym najlepszym bramkarzem.

malyglod komentarzy: 653601.03.2011, 23:08

wg mnie potrzebujemy tylko bramkostrzelnego napastnika i środkowego pomocnika, kogoś kto łączy odpowiedzialność w defensywie z kreacją w ofensywie :) i to nie do uzupełnienia, a do wzmocnienia składu.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52001.03.2011, 23:07

@patrykob
Oj za krótko z nami jesteś kolego. To jest jednym, słowem nierealne. Żaden z trójki Cahill Sahin Hazard nie przyjdzie na ławkę. Zapomnij. I do tego gdzie tu doświadczenie o którym mowa. Jeszcze jakiś Vukcić. Nic z tego.

Qbkins88 komentarzy: 31801.03.2011, 23:03

ja również bym troche pomieszał (sprzedał/kupił)
denilson,diaby,squilaci(póki jeszcze się nie rozpadnie), almunia, rosicky, i 1 z 3 (vela,benio,szamak-mają czas do okienka) trochę mln funtów by się uzbierało i kupiłbym 3 zawodników def pomocnik, napastnik, obrońca

skrzydłowy ktoś pytał o zmiennika dla nasriego może Ryo z fejenordu powinien już dostać pozwolenie

patrykob komentarzy: 3424 newsów: 301.03.2011, 23:02

Wright ma rację. Potrzebujemy dwóch jeśli nie równorzędnych to mocnych jedneastek, z których nawet ta druga wystarczyłaby na pokonanie zespołów klasy Sunderlandu, z którym będziemy grać w tym tygodniu. Jak miałoby to wyglądać(łącznie z realnymi transferami młodych dobrych zawodników jeśli Boss wyłoży trochę kasy):
I.skład:
-----------------------Szczęsny----------------------
--Sagna---------Verma------DJ------------Clichy--
--Walcott----Cesc-----Song---Wilshare---Nasri---
----------------------------RvP-----------------------

II.skład:
------------------------Fabian------------------------
--Eboue---------Koscielny--Cahill--------Gibbs----
--Arsha----Diaby------Hazard----Sahin---????----
----------------------Vukcic--------------------------
Co myślicie o czymś takim i kogo proponujecie jako rezerwowego lewoskrzydłowego?

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52001.03.2011, 23:02

@aRamsey
Ze skrzydłowymi to nie tak. Jest trzech i to wygląda tak. Theo - prawa Samir - lewa prawa Arsha - lewa prawa. Nie ma tu sztywnej reguły konkretnego zmiennika.

Frajer komentarzy: 3701.03.2011, 23:01

Nie odmawiam ktoremukolwiek z nich charyzmy (Merson, Wright) jedynie takie kwitowanie newsa ktorys raz z kolei lekko mnie wnerwia

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52001.03.2011, 22:57

@Frajer
Zobacz sobie jak on grał i co wyprawiał na boisku. Nie do wszystkich to pasuje. Do niego absolutnie tak - jak i do Vieiry czy Adamsa i paru innych. Także czepiasz się.

aRamsey komentarzy: 948601.03.2011, 22:55

Nie sposób się z Ianem nie zgodzić. Obecnie nasza rezerwowa pomoc jest do bani, brak zmiennika dla Songa, RvP, Sagni, Cesca (choć tu będzie teraz lepiej - Aaron), brakuje jeszcze jednego skrzydłowego na zmianę dla Samira (Theo ma Arszę, Nasri ma...? ) Obrona, potrzeba kogoś do pary dla TV, kogoś z doświadczeniem, a nie Francuza, który 2 sezony wcześniej grał w 2 lidze francuskiej.

malyglod komentarzy: 653601.03.2011, 22:53

wszystko od A do Z popieram. 1-2 mocne transfery, zawodnicy mogący pociągnąć zespół. wydatek to wcale nie tak duży jeśli sprzedamy denilsona (jest lepszy ramsey), kogoś jednego z trójki vela, benio, szamak. wtedy realna jest walka na każdym froncie nawet z kilkoma kontuzjami w składzie. i co najważniejsze wysoki poziom przez cały sezon.
PS-> skoro Luiz grał dziś drewno to chyba nie oglądałeś spotkania.

Frajer komentarzy: 3701.03.2011, 22:49

"rzucił na koniec charyzmatyczny Anglik"
"dodał na zakończenie charyzmatyczny Anglik"
to jakis szablon ? dalem 2 ostatnie przyklady ale jezeli mnie pamiec nie myli widze podobny zwrot po raz miliardowy ...
nie zebym sie czepial ;P

Eduardo15 komentarzy: 1151 newsów: 501.03.2011, 22:48

kubinho bez przesady, że mamy tylko RvP i Cesca! A Nasri? Song? Arszawin, który potrafi błysnąć geniuszem, Walcott? Ja uważam, że mamy wartościowy zespół i bardzo szeroką kadrę. Porównajcie sobie ją z kadrami innych klubów i powiedzcie, czy mamy słabych graczy? Jasne, że nie. A finał przegraliśmy na własne życzenie i poprzez brak odpowiedniego zaangażowania, walki.

beny komentarzy: 103901.03.2011, 22:48

a tak wogole co wy z tymi srodkowymi obroncami wg mnie ktos kto potrafi upilonwac messiego (koscielny)i szef obrony(verma)to dobrzy obroncy dodac dj jeszcze do nich na zmiane i jazda

jacobsen9214 komentarzy: 26001.03.2011, 22:47

Po powrocie TV5 będziemy mieli kompletną obronę, tak więc uważam, że 2 kompletny napadzior, którego za ok 20/25mln byśmy pozyskali byłby zbawienny biorąc pod uwagę fakt, że Robin jest szklany.. wg mnie czas na małe roszady : Denilson, Rosa zdecydowanie OUT, Bentdner też ( jeśli dostaniemy za niego ok 15mln a tyle podobno proponował bayern ) za otrzymany hajs trzeba kupić napadziora + def pomocnika, ponieważ na dzień dzisiejszy Song nie ma godnego zastępcy.

beny komentarzy: 103901.03.2011, 22:45

stopera to nie trzeba bo bedzie trzech (vermaelen dj i kosa)mysle ze kogos pokroju cesca cos jak rosicky tylko lepszy np.sahin z borusii dortmund i napadziora zeby nie bylo na kazdym meczu modlitwy o zdrowie rvp trzeba sciagnac kogos swiatowej klasy(napastnika)poza tymi pozycjami skrzydlowi raczej nie bo jest walcott arsha nasri wiec jest ok no i def pomocnik lepszy niz denilson,diaby tak wiec 3 transfery rozgrywajacy w zastepstwie za cesca,napadzior,def pomocnik

kubinho14 komentarzy: 54901.03.2011, 22:42

Popieram Wrighta w całej rozciągłości Fabregas i RVP meczu nie wygrają potrzeba nam więcej takich zawodników...

Czeczenia komentarzy: 1257701.03.2011, 22:40

Luiz to akurat drewno, i nawet dzisiejszy gol nie zmieni mojego zdania na jego temat. Póki co Torres też pokazuje że nie warty jest ceny zapłaconej przez Chelsea. Ale zasadniczo ciężko się nie zgodzić.

Szef komentarzy: 1303501.03.2011, 22:26

przyda sie srodkowy obronca i jakis def pomocnik, zmiennik Songa, nie pogardze dobrym skrzydlowym

JacoTheGunner komentarzy: 7901.03.2011, 22:15

Niektórzy mogą go krytykować ale powiedział szczerą prawdę. 2 dobrych doświadczonych zawodników poprowadziłoby nas po sukcesy , choć liczę że jeszcze coś wywalczymy :) . Podstawa sukcesu to para pewnych niezawodnych stoperów , na tym bazuje np. manu . Nasi stoperzy są na pewno rozwojowi ale niestety grają w kratkę ....bardzo dobry mecz z Barcą a już słaby w finale CC :/. Oby dalej przytrafiały im się już tylko dobre dni, w ataku zawsze coś nam się uda stworzyć. Go go the Gunners !!!!

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Newcastle - Arsenal 2.11.2024 - godzina 13:30
? : ?
Arsenal - Liverpool 27.10.2024 - godzina 16:30
2 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City972023
2. Liverpool971122
3. Arsenal953118
4. Aston Villa953118
5. Chelsea952217
6. Brighton944116
7. Nottingham Forest944116
8. Tottenham941413
9. Brentford941413
10. Fulham933312
11. Bournemouth933312
12. Newcastle933312
13. West Ham932411
14. Manchester United932411
15. Leicester92349
16. Everton92349
17. Crystal Palace91356
18. Ipswich90454
19. Wolves90272
20. Southampton90181
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland100
C. Palmer65
B. Mbeumo60
Mohamed Salah55
N. Jackson53
O. Watkins52
L. Díaz51
D. Welbeck51
K. Havertz41
L. Delap40
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady