Wyszarpane punkty na Elland Road, Leeds 0-1 Arsenal

Wyszarpane punkty na Elland Road, Leeds 0-1 Arsenal 16.10.2022, 16:29, Łukasz Wandzel 1744 komentarzy

W 11. kolejce Premier League Arsenal pojechał na Elland Road, by zagrać z Leeds United. Nie ma co się oszukiwać, że Kanonierzy wygrali 1-0 po golu Bukayo Saki, rozgrywając słabą drugą połowę i mając przy tym masę szczęścia. Nie chodzi tylko o nietrafiony rzut karny przez Patricka Bamforda, ale także o kilka spornych sytuacji, w których po weryfikacji VAR-u, sędzia był dla londyńczyków bardzo łaskawy. Dla podopiecznych Mikela Artety były to z pewnością najtrudniej zdobyte punkty w tym sezonie.

Mecz rozpoczął się o 15.00 czasu polskiego, jednak po chwili został wstrzymany z powodu problemów technicznych zespołu sędziowskiego z urządzeniami elektronicznymi do komunikacji. Kłopotów nie udało się szybko rozwiązać i arbiter główny zaprosił obie drużyny z powrotem do szatni, a spotkanie wznowiono o 15.40.

Składy obu drużyn

Leeds: Meslier – Struijk, Cooper, Koch, Kristensen – Roca (84' Summerville), Adams – Sinisterra (89' Gelhardt), Aaronson, Harrison (75' Klich) – Rodrigo (46' Bamford)

Arsenal: Ramsdale – White (76' Tierney), Saliba, Gabriel, Tomiyasu – Partey, Xhaka – Saka (82' Holding), Odegaard (73' Fabio Vieira), Martinelli – Jesus (82' Nketiah)

Po wznowieniu mecz szybko stał się chaotyczny. Piłkarze Leeds łatwo potrafili zagrozić bramce Arsenalu, a piłka wędrowała między obiema bramkami. Kanonierzy uspokoili i spowolnili grę dopiero około 25. minuty. To jednak właśnie Hiszpan popełnił błąd prowadzący do gola dla Arsenalu. W 35. minucie niecelny przerzut napastnika Leeds przejął Bukayo Saka, zgrywając główką do Martina Odegaarda. Prostopadłe odegranie Norwega w pole karne wykorzystał Saka, trafiając w bramkę z ostrego kąta.

Najwięcej działo się dopiero po przerwie, a jednocześnie Arsenal miał wtedy najmniej z gry. Na drugą połowę piłkarze Leeds wyszli na murawę bez Rodrigo. Zastąpił go Patrick Bamford, który stwarzał nieporównywalnie większe zagrożenie pod bramką Aarona Ramsdale'a. Anglik po kilkudziesięciu sekundach trafił do siatki, lecz sędzia dopatrzył się u niego przewinienia w ataku i nie uznał gola.

Była to jedna z paru kontrowersyjnych decyzji, które arbiter miał do podjęcia. Jednak w 61. minucie powtórka VAR-u nie pozostawiała wątpliwości – William Saliba przyjął piłkę ręką w polu karnym. Do rzutu karnego podszedł Bamford. Ramsdale wyczuł stronę, w którą powinien się rzucić, ale napastnik Leeds nie trafił w bramkę. Całą drugą połowę Arsenal jedynie się bronił. Gospodarze mieli liczne sytuacje, które mogły dać im wyrównanie, ale Kanonierzy mieli mnóstwo szczęścia.

Gorąco zrobiło się też w doliczonym czasie gry, kiedy doszło do kolejnej kontrowersyjnej sytuacji, jaką było fizyczne starcie Bamforda z Gabrielem w szesnastce Arsenalu. Najpierw Brazylijczyk obejrzał czerwoną kartkę, a sędzia wskazał na wapno, lecz po zobaczeniu powtórki na monitorze odwołał swoją decyzję, pokazując stoperowi gości tylko żółtą. Za tą decyzją stał najprawdopodobniej faul Bamforda w ataku, a Gabriel otrzymał żółte ostrzeżenie za zahaczanie napastnika nogami po upadku. Do końca meczu Arsenal nie oddał prowadzenia i zwyciężył 1-0.

Leeds UnitedPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
minio7 komentarzy: 274616.10.2022, 22:52

@danielosik: remis jest dla leszczy. Prawdziwi mężczyźni albo knockoutuja albo sami są knockoutowani, tulenie się 90 minut z przeciwnikiem to nie zabawa dla nas. COYG

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698216.10.2022, 22:50

@minio7: jak to się mówi "lepszy remis niż w dupę p*enis"

minio7 komentarzy: 274616.10.2022, 22:49

Po dzisiejszych meczach jesteśmy jedyna drużyna w lidze bez żadnego remisu. W poprzednim sezonie z tego co pamiętam też nie było ich dużo. Podoba mi się taki coinflipowy charakter. Wszystko albo nic

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:48

@arsenallord napisał: "a) Rzut karny i czerwona Gabriel
b) brak rzutu karnego i czerwona Gabriel
c) brak rzutu karnego i brak czerwonej dla Gabriela
d) @Marzag powinien się z tym przespać i odpuścić."

Dla mnie jak najbardziej b) ale nie zapowiada się żebym w tym sezonie sędziował jakiś mecz Arsenalu więc moje zdanie nie ma tu znaczenia.

TlicTlac komentarzy: 602516.10.2022, 22:48

Z tych meczów/fragmentów co oglądałem, to najbardziej krzywdzące decyzje VARu (kompletnie nielogiczne), to brak karnego dla Barcy w meczu z Interem (ręka Dumfriesa) i brak czerwonej dla Thiago Silvy w meczu z Crystal Palace.

Rynkos7 komentarzy: 684716.10.2022, 22:47

@Marzag napisał: "No ale czy ty naprawdę nie kojarzysz skandalicznych decyzji VARu? Takich których nawet nie można było jakkolwiek bronić a zostały podjęte?

A taką decyzję sędzia mógłby wybronić."


Ja rozumiem o co Tobie chodzi i zgadzam się, że zachowanie Gabriela było niewłaściwe, dał się ponieść itd. Nie on pierwszy raz. Ten sport to wielka dawka emocji, krzyków, prowokacji. Książkowo Gabriel powinien upaść i sobie leżeć i nic nie robić, reszta piłkarzy powinna książkowo być na swoich pozycjach i nie wywierać wpływu na sędziach a rozmawiać z nim powinni tylko kapitanowie. Piłka po faulu powinna automatycznie przechodzić w posiadanie przeciwnika i nie powinieneś mieć jej prawa odkopać/wykopać. Mamy jednak cały czas pyskówki, kłótnie, wykopywanie piłek, złośliwe faule itd. W meczu z City sytuacja Cancelo, czerwona dla Kloppa. Tego nie unikniesz. Sytuacja Gabriela to reakcja już po FAULU, nie ma nad czym dyskutować w kwestii przebiegu meczu. Var. Faul. Jedziemy dalej. Szkoda żółtej kartki, ale to tyle.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:47

@ZielonyLisc napisał: "ja cię rozumiem ale chyba twoja niechęć do mnie nie pozwala ci tego przyznać :("
Doceniam, że mnie rozumiesz. Ale i tak większość nie widzi w tej sytuacji problemu więc mimo wszystko mówię do ściany więc nie będę ciągnął tematu.

ZielonyLisc komentarzy: 2028916.10.2022, 22:45

@Marzag: ja cię rozumiem ale chyba twoja niechęć do mnie nie pozwala ci tego przyznać :(

Paul77 komentarzy: 989816.10.2022, 22:43

Rok temu pewno każdy z nas by powiem brzydko...
Zesrał się że szczęścia jeśli Arsenal byłby po 10 meczach na pierwszym miejscu, z przewagą czterech punków nad City..
Więc proponuję czasem jednak stonować narzekanie.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:43

@RahU napisał: "Ej a co by było gdyby Bamford nie został wpuszczony na boisko, pewnie inny zawodnik w jego miejscu wykorzystałby lepiej sytuacje bramkowe i Arsenal przegrałby pewnie 1:3 lub 1:4, co nie?"
Ech, gdyby to chociaż zabawne było. No cóż, można żyć sobie w świecie w któym problemami się przejmujemy dopiero jak one wystąpią. Nie będę wam bronił takiego podejścia do życia. I tak finalnie wszystko zależy od Artety. I ja po prostu jestem rozczarowany postawą Gabriela pomimo dzisiejszej wygranej, i nie dlatego że słabo zagrał, ale dlatego że mógł zaprzepaścić wysiłek całego zespołu jednym idiotycznym odpałem. Dobra bo i tak chyba nikt nie rozumie o co mi chodzi więc nie chce mi się tu już wypisywać o tym czemu zachowanie Gabriela było bardzo nieodpowiedzialne.

ZielonyLisc komentarzy: 2028916.10.2022, 22:42

Jak to mówi słynne przysłowie ZAPOMINAMY I LECIMY DALEJ

arsenallord komentarzy: 29749 newsów: 11716.10.2022, 22:42

Co do tej sytuacji ankieta na noc.
a) Rzut karny i czerwona Gabriel
b) brak rzutu karnego i czerwona Gabriel
c) brak rzutu karnego i brak czerwonej dla Gabriela
d) @Marzag powinien się z tym przespać i odpuścić.

Dla mnie zdecydowanie d i ewentualnie b.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698216.10.2022, 22:42

@Marzag: był ten karny i czerwoną kartka? Nie! Są 3 punkty? Są! Nie ma co dyskutować chłopie, teraz trzeba się skupić nad kolejnym meczem i tyle.

ZielonyLisc komentarzy: 2028916.10.2022, 22:41

Zgadzam się z Mażakiem, Gabiego trochę poniosło, a ten ruch nogą był niepotrzebny, tamten z Leeds dodał od siebie i byłby klops. Tak, Gabriel musi wystrzegać się takich sytuacji i może Xhaka mu wytłumaczy dlaczego :) VAR i zabiera punkty i daje, dziś dał i fajniusio, można pójść spać szczęśliwym.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:40

@RahU napisał: "Ale rozważanie jakichś alternatywnych scenariuszy "co by było gdyby", tak jak napisał @Rynkos7 w dobie VARu nie ma większego sensu. A Ty to wałkujesz od 17:30."
Ale przecież w dobie VAR na xhace były gwizdane karne które były bardzo krzywdzącą Arsenal interpretacją sytuacji.

Wczoraj Kane wynurkował Karnego mimo VAR.

Godfrey uniknął czerwonej kartki za brutalne wejście w Tomiyasu mimo VAR.

Więc czemu tu się pisze o tym jakby VAR sprawił że sędziowie zawsze podejmują dobre decyzje w dobie VAR?

Paul77 komentarzy: 989816.10.2022, 22:39

@Marzag: bez przesady, choć faktycznie Gabriel gra słabiej, gdzieś zatracił te cechy z poprzedniego sezonu. I jak by nie Saliba oraz Ramsdale to nie raz by to wyglądało słabo.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214316.10.2022, 22:39

Ej a co by było gdyby Bamford nie został wpuszczony na boisko, pewnie inny zawodnik na jego miejscu wykorzystałby lepiej sytuacje bramkowe i Arsenal przegrałby pewnie 1:3 lub 1:4, co nie?

mruw komentarzy: 413716.10.2022, 22:39

A co by było gdyby sędzia podyktował spalonego w finale LM w 2006 roku zamiast czerwonej kartki dla Lehmana?

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698216.10.2022, 22:38

Co tu się dzieje xdd czuję się jakbyśmy ten mecz przegrali :D

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:37

@Rynkos7 napisał: "O Rany. Dlatego mamy teraz VAR aby takie głupie przemyślenia nie musiały spędzać nam snu z powiek..."
No ale czy ty naprawdę nie kojarzysz skandalicznych decyzji VARu? Takich których nawet nie można było jakkolwiek bronić a zostały podjęte?

A taką decyzję sędzia mógłby wybronić.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214316.10.2022, 22:37

@Marzag napisał: "Powinien od Artety dostać reprymendę co najmniej."
Zgoda

Ale rozważanie jakichś alternatywnych scenariuszy "co by było gdyby", tak jak napisał @Rynkos7 w dobie VARu nie ma większego sensu. A Ty to wałkujesz od 17:30.

Paul77 komentarzy: 989816.10.2022, 22:37

Oczywiście jest mega dobrze, ale chyba przydały by się alternatywy dla Parteya, bo tu nie ma dobrego zmiennika, oraz dla Saki i Martinelli. Młodzi skrzydłowi grają od deski do deski często, a to chyba nie do końca dobrze.
Potrzebny dobry skrzydłowy do rotacji.

Rynkos7 komentarzy: 684716.10.2022, 22:36

@TlicTlac napisał: "A kto mi wyjaśni dlaczego Xhaka jest na zdjęciu głównym newsa, a nie np. Saka?"

Weź już nie pij :D

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:35

@RahU napisał: "Nie nie, to nie to, raczej można odnieść wrażenie, że w Twoim mniemaniu jak coś powtórzysz 20 razy to będziesz miał bardziej rację. Po prostu wałkujesz jeden temat do porzygu, co by było GDYBY..."
Bo mam taką filozofię, że wolę być mądry przed niż po fakcie. To że dziś szczęśliwie nie ponieśliśmy konsekwencji za głupotę Gabriela to nie znaczy że jest wszystko wporzo. Powinien od Artety dostać reprymendę co najmniej.

Rynkos7 komentarzy: 684716.10.2022, 22:34

@Marzag napisał: "Wystarczyło żeby sędzia nie zinterpretował zachowania Bamforta jako faulu, a są sędziowie którzy by tak tego nie zinterpretowali. I wtedy by nie było następstwa faulu bo faulu by nie było ze strony Bamforta."

O Rany. Dlatego mamy teraz VAR aby takie głupie przemyślenia nie musiały spędzać nam snu z powiek...

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:33

@Paul77 napisał: "Pozycja środkowego obrońcy to trochę jak praca sapera, jeden błąd i ...
Gabriel gdzieś zatracił koncentrację, bo w poprzednim sezonie był ostoją. Na szczęście jest Withe, Tomijasu więc nawet przy spadku formy Brazylijczyka jest kogo wstawić."

Błędy są wybaczalne gdy się zdarzają w sytuacjach stykowych podczas walki o piłkę albo prób blokowania strzałów, ale kopanie przeciwnika gdy nic Arsenalowi nie zagraża to nie jest błąd tylko kuszenie losu.

ZielonyLisc komentarzy: 2028916.10.2022, 22:32

Ja się obawiam tylko czy ta przerwa mundialowa nie wybije nas z rytmu

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214316.10.2022, 22:32

@ZielonyLisc: raczej imprecis wannabe

@Marzag: Nie nie, to nie to, raczej można odnieść wrażenie, że w Twoim mniemaniu jak coś powtórzysz 20 razy to będziesz miał bardziej rację. Po prostu wałkujesz jeden temat do porzygu, co by było GDYBY...

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:32

@Rynkos7 napisał: "No tutaj zgoda. Dał się sprowokować. Ale to już jest następstwo faulu. Dostał żółtą za niesportowe zachowanie i tyle. Tak samo jak piłkarze dostają takie kartki za "pyskówki" z sędziami, wykłócanie się, wykopanie piłki za boisko itd. Utemperowanie takich zachowań u Gabriela to już zadanie dla Artety."
Wystarczyło żeby sędzia nie zinterpretował zachowania Bamforta jako faulu, a są sędziowie którzy by tak tego nie zinterpretowali. I wtedy by nie było następstwa faulu bo faulu by nie było ze strony Bamforta.

TlicTlac komentarzy: 602516.10.2022, 22:32

A kto mi wyjaśni dlaczego Xhaka jest na zdjęciu głównym newsa, a nie np. Saka?

Paul77 komentarzy: 989816.10.2022, 22:31

Pozycja środkowego obrońcy to trochę jak praca sapera, jeden błąd i ...
Gabriel gdzieś zatracił koncentrację, bo w poprzednim sezonie był ostoją. Na szczęście jest Withe, Tomijasu więc nawet przy spadku formy Brazylijczyka jest kogo wstawić.

ZielonyLisc komentarzy: 2028916.10.2022, 22:31

@RahU: nowy imprecis?

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:29

@RahU napisał: "22 godzina, 5 godzin po wygranym meczu, Arsenal liderem tabeli z 4 punktami przewagi nad City, a Mazak nadal gdyba o tym samym. Który to już raz takie szkodliwe komentarze..."
Bo jak ktoś pyta to odpisuję, na tym polega dyskusja :)

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214316.10.2022, 22:28

22 godzina, 5 godzin po wygranym meczu, Arsenal liderem tabeli z 4 punktami przewagi nad City, a Mazak nadal gdyba o tym samym. Który to już raz takie szkodliwe komentarze...

Rynkos7 komentarzy: 684716.10.2022, 22:27

@Marzag napisał: "Miał nie kopać. Tyle by wystarczyło."

No tutaj zgoda. Dał się sprowokować. Ale to już jest następstwo faulu. Dostał żółtą za niesportowe zachowanie i tyle. Tak samo jak piłkarze dostają takie kartki za "pyskówki" z sędziami, wykłócanie się, wykopanie piłki za boisko itd. Utemperowanie takich zachowań u Gabriela to już zadanie dla Artety.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:26

@arsenallord napisał: ". Ale to o czym rozmawiamy - to zdarzenie poprzedził faul w ofensywie Bamforda. Czyli to co mówie - czerwo ok, ale karny absolutnie nie."
Tylko dlatego że sędzia tak to po długich wahaniach zinterpretował, była szansa że zinterpretuje to jako brak faulu Bamforda, i wtedy byśmy tu wszyscy rozmawiali o idiotycznej decyzji Gabriela i nikt by tu się ze mną nie kłócił że nic takiego się nie stało

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:25

@Moczyknur napisał: "Ok, No to weźmy teraz na tapetę Salibę ponieważ to jego ręka spowodowała podyktowanie karnego dla Leeds. W jednym z poprzednich meczy strzelił bramkę samobójczą a z Liverpoolem nie pokrył dobrze Firmino."
Saliba dziś miał słaby mecz, ale jego ręka wynikła z tego że walczył o piłkę a nie że zachciało mu się gry w siatkówkę. Kopnięcie Gabriela w końcówce było bez powodu, to był faul gatunkowo podobny do tego za który Emerson Royal wyleciał z boiska w meczu z Arsenalem.

arsenallord komentarzy: 29749 newsów: 11716.10.2022, 22:23

@Marzag: Ok. Tylko mówisz że miał nie kopać. Zgadzam się. Ale to o czym rozmawiamy - to zdarzenie poprzedził faul w ofensywie Bamforda. Czyli to co mówie - czerwo ok, ale karny absolutnie nie.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:23

@TlicTlac napisał: "Mega dramatyzujesz. Widziałeś dzisiaj bramkę Liverpoolu i ten kryminał, co zrobił Cancelo? A chciałbym przypomnieć, że to City jest głównym faworytem do zdobycia mistrzostwa."
No fajnie, ale i tak dziś przez Gabriela mogliśmy z wygranego meczu mieć zremisowany. A my potrzebujemy punktów na gwałt jeśli chcemy mieć realne szanse na rywalizację z City. Tylko korzystna interpretacja sędziego ustrzegła Arsenal przed remisem (bo zakładam że dwóch karnych w meczu by nie przestrzelili)

mruw komentarzy: 413716.10.2022, 22:23

@Moczyknur: to może wróćmy do duetu Mustafi Luiz?

Moczyknur komentarzy: 184316.10.2022, 22:22

Ok, No to weźmy teraz na tapetę Salibę ponieważ to jego ręka spowodowała podyktowanie karnego dla Leeds. W jednym z poprzednich meczy strzelił bramkę samobójczą a z Liverpoolem nie pokrył dobrze Firmino.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:21

@Rynkos7 napisał: "To miał uciec według Ciebie? Czy co? Bo zadaniem Gabriela jest obrona i to właśnie robił w tamtej sytuacji. Bronił dostępu do piłki, do Ramsdale'a. Tylko zastawił się ciałem. Trochę zbytnio "demonizujesz" całą tą sytuację do momentu faulu."
Miał nie kopać. Tyle by wystarczyło.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:20

@TlicTlac napisał: "Mega dramatyzujesz. Widziałeś dzisiaj bramkę Liverpoolu i ten kryminał, co zrobił Cancelo? A chciałbym przypomnieć, że to City jest głównym faworytem do zdobycia mistrzostwa." @arsenallord napisał: "Ale powiedz mi jeszcze jedno. Co Gabriel zrobił że według ciebie sprowokował Bamforda? Stał w złym miejscu? Gdyby stał inaczej byłoby 1-1 i byś na niego narzekał że straciliśmy punkty."
Ale nie napisałem że go sprowokował, po prostu piłka była w tamtym rejonie. Sędzia mógł uznać to za walkę o piłkę i tyle. Żadnej prowokacji ze strony Gabriela nie było i być nie musiało żeby sędzia nie uznał tego za faul. @Rynkos7 napisał: "Tutaj zgoda. Widać było, że Gabriel dał się delikatnie sprowokować i za to należy mu się ostra reprymenda od Artety, ale gdyby nie faul to w ogóle by do tego nie doszło. Mamy więc 2 prowokatorów i Gamforda i Gabriela i następstwo zdarzeń. Pierwszy był faul a wszystko potem jest następstwem tego właśnie faulu. Zawsze tak sobie można później gdybać. A gdyby nie faul to by było tamto, gdyby nie czerwona karta piłkarza x to mecz by wyglądał inaczej. Można gdybać i gdybać i pisać takie różne scenariusze i hipotetyczne sytuacje."
Fajnie że się nic nie stało, ale jakby było inaczej i się na koniec okazało że przegraliśmy z City mistrzostwo jednym punktem to te 2 utracone punkty by właśnie nam zabrały mistrzostwo Anglii. Gdyby to był faul przy walce o piłkę, albo jakaś paniczna obrona to zero pretensji, ale to po prostu było zaryzykowanie całego meczu bez powodu.

Rynkos7 komentarzy: 684716.10.2022, 22:19

@Marzag napisał: "Jeśli jest doliczony czas i wynik 1:0 to już ciężko o strzelenie 4 goli. A mówimy tylko o sytuacji w której znalazł się Gabriel. Gdyby nic nie zrobił to Arsenal by dograł na bank do końca bezproblemowo i wygrał 1:0. A tak to zaryzykował że sędzia podyktuje karnego. A to ryzyko było po nic bo Ramsdale już piłkę pod nogami miał, dosłownie zaryzykowanie całego meczu bez sensownego powodu."

To miał uciec według Ciebie? Czy co? Bo zadaniem Gabriela jest obrona i to właśnie robił w tamtej sytuacji. Bronił dostępu do piłki, do Ramsdale'a. Tylko zastawił się ciałem. Trochę zbytnio "demonizujesz" całą tą sytuację do momentu faulu.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:17

@Rynkos7 napisał: "No powinno się. Powinno się też wpakować przeciwnikom od razu z 5 bramek i wtedy też masz spokój. Powinno się też w ogóle utrzymać posiadanie piłki na poziomie 70% i też jest spokój. Przecież nie oddajesz celowo przeciwnikowi inicjatywy w meczu albo nie pozwalasz mu celowo oddać strzału na bramkę. Przebieg meczu był jaki był."
Jeśli jest doliczony czas i wynik 1:0 to już ciężko o strzelenie 4 goli. A mówimy tylko o sytuacji w której znalazł się Gabriel. Gdyby nic nie zrobił to Arsenal by dograł na bank do końca bezproblemowo i wygrał 1:0. A tak to zaryzykował że sędzia podyktuje karnego. A to ryzyko było po nic bo Ramsdale już piłkę pod nogami miał, dosłownie zaryzykowanie całego meczu bez sensownego powodu.

TlicTlac komentarzy: 602516.10.2022, 22:16

@Marzag napisał: "Na błędach się trzeba uczyć i wyciągać z nich wnioski a nie się cieszyć że mimo błędów się upiekło. Arsenal nie może sobie pozwolić na takie zachowania jak to Gabriela jeśli chce się serio liczyć w walce o mistrzostwo Anglii."

Mega dramatyzujesz. Widziałeś dzisiaj bramkę Liverpoolu i ten kryminał, co zrobił Cancelo? A chciałbym przypomnieć, że to City jest głównym faworytem do zdobycia mistrzostwa.

arsenallord komentarzy: 29749 newsów: 11716.10.2022, 22:15

@Marzag: Ale powiedz mi jeszcze jedno. Co Gabriel zrobił że według ciebie sprowokował Bamforda? Stał w złym miejscu? Gdyby stał inaczej byłoby 1-1 i byś na niego narzekał że straciliśmy punkty.

Moczyknur komentarzy: 184316.10.2022, 22:15

Wiecie, że drużyny z top4 mają dokładnie taką samą ilość straconych goli - 10, natomiast Arsenal jest drugi pod względem strzelonych bramek zaraz za City.

Rynkos7 komentarzy: 684716.10.2022, 22:14

@Marzag napisał: "Tylko dlatego że nie rozumiesz tego co napisałem. W obu sytuacjach rozchodzi się o szansę, interpretacja sędziego to już nie jest piłka nożna ale decyzyje podejmowanie o jego widzimisię. I Gabriel sprawił że sędzia mógł tak to zinterpretować że to byłby karny dla"

Tutaj zgoda. Widać było, że Gabriel dał się delikatnie sprowokować i za to należy mu się ostra reprymenda od Artety, ale gdyby nie faul to w ogóle by do tego nie doszło. Mamy więc 2 prowokatorów i Gamforda i Gabriela i następstwo zdarzeń. Pierwszy był faul a wszystko potem jest następstwem tego właśnie faulu. Zawsze tak sobie można później gdybać. A gdyby nie faul to by było tamto, gdyby nie czerwona karta piłkarza x to mecz by wyglądał inaczej. Można gdybać i gdybać i pisać takie różne scenariusze i hipotetyczne sytuacje.

Dziadyga komentarzy: 834816.10.2022, 22:13

@Marzag napisał: "Mam nadzieję że nigdy nie skrytykowałeś Xhaki za czerwoną kartkę ani za karnego inaczej wyjdziesz na debila xd bo wiele decyzji sędziów było bardzo negatywną interpretacją i Xhaka miał dużo pecha że te intrepretacje takie były. A hejt był na niego za to bo dawał sędziom możliwość takiej interpretacji."

No krytykowałem,bo jak przez 5 lat grał jak lama i robił pełno debilnych decyzji to czy mieliśmy chwalić?! I nikt na debila nie wychodził.. xd

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal37275586
2. Manchester City36267385
3. Liverpool36239478
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham361961163
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer219
A. Isak201
O. Watkins1912
Mohamed Salah1810
D. Solanke183
Son Heung-Min179
P. Foden168
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1