Wyszarpane punkty na Elland Road, Leeds 0-1 Arsenal

Wyszarpane punkty na Elland Road, Leeds 0-1 Arsenal 16.10.2022, 16:29, Łukasz Wandzel 1744 komentarzy

W 11. kolejce Premier League Arsenal pojechał na Elland Road, by zagrać z Leeds United. Nie ma co się oszukiwać, że Kanonierzy wygrali 1-0 po golu Bukayo Saki, rozgrywając słabą drugą połowę i mając przy tym masę szczęścia. Nie chodzi tylko o nietrafiony rzut karny przez Patricka Bamforda, ale także o kilka spornych sytuacji, w których po weryfikacji VAR-u, sędzia był dla londyńczyków bardzo łaskawy. Dla podopiecznych Mikela Artety były to z pewnością najtrudniej zdobyte punkty w tym sezonie.

Mecz rozpoczął się o 15.00 czasu polskiego, jednak po chwili został wstrzymany z powodu problemów technicznych zespołu sędziowskiego z urządzeniami elektronicznymi do komunikacji. Kłopotów nie udało się szybko rozwiązać i arbiter główny zaprosił obie drużyny z powrotem do szatni, a spotkanie wznowiono o 15.40.

Składy obu drużyn

Leeds: Meslier – Struijk, Cooper, Koch, Kristensen – Roca (84' Summerville), Adams – Sinisterra (89' Gelhardt), Aaronson, Harrison (75' Klich) – Rodrigo (46' Bamford)

Arsenal: Ramsdale – White (76' Tierney), Saliba, Gabriel, Tomiyasu – Partey, Xhaka – Saka (82' Holding), Odegaard (73' Fabio Vieira), Martinelli – Jesus (82' Nketiah)

Po wznowieniu mecz szybko stał się chaotyczny. Piłkarze Leeds łatwo potrafili zagrozić bramce Arsenalu, a piłka wędrowała między obiema bramkami. Kanonierzy uspokoili i spowolnili grę dopiero około 25. minuty. To jednak właśnie Hiszpan popełnił błąd prowadzący do gola dla Arsenalu. W 35. minucie niecelny przerzut napastnika Leeds przejął Bukayo Saka, zgrywając główką do Martina Odegaarda. Prostopadłe odegranie Norwega w pole karne wykorzystał Saka, trafiając w bramkę z ostrego kąta.

Najwięcej działo się dopiero po przerwie, a jednocześnie Arsenal miał wtedy najmniej z gry. Na drugą połowę piłkarze Leeds wyszli na murawę bez Rodrigo. Zastąpił go Patrick Bamford, który stwarzał nieporównywalnie większe zagrożenie pod bramką Aarona Ramsdale'a. Anglik po kilkudziesięciu sekundach trafił do siatki, lecz sędzia dopatrzył się u niego przewinienia w ataku i nie uznał gola.

Była to jedna z paru kontrowersyjnych decyzji, które arbiter miał do podjęcia. Jednak w 61. minucie powtórka VAR-u nie pozostawiała wątpliwości – William Saliba przyjął piłkę ręką w polu karnym. Do rzutu karnego podszedł Bamford. Ramsdale wyczuł stronę, w którą powinien się rzucić, ale napastnik Leeds nie trafił w bramkę. Całą drugą połowę Arsenal jedynie się bronił. Gospodarze mieli liczne sytuacje, które mogły dać im wyrównanie, ale Kanonierzy mieli mnóstwo szczęścia.

Gorąco zrobiło się też w doliczonym czasie gry, kiedy doszło do kolejnej kontrowersyjnej sytuacji, jaką było fizyczne starcie Bamforda z Gabrielem w szesnastce Arsenalu. Najpierw Brazylijczyk obejrzał czerwoną kartkę, a sędzia wskazał na wapno, lecz po zobaczeniu powtórki na monitorze odwołał swoją decyzję, pokazując stoperowi gości tylko żółtą. Za tą decyzją stał najprawdopodobniej faul Bamforda w ataku, a Gabriel otrzymał żółte ostrzeżenie za zahaczanie napastnika nogami po upadku. Do końca meczu Arsenal nie oddał prowadzenia i zwyciężył 1-0.

Leeds UnitedPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:13

Na błędach się trzeba uczyć i wyciągać z nich wnioski a nie się cieszyć że mimo błędów się upiekło. Arsenal nie może sobie pozwolić na takie zachowania jak to Gabriela jeśli chce się serio liczyć w walce o mistrzostwo Anglii.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:12

@kwiatinho napisał: "Jeżeli jest atak bez piłki bo akcja toczy się w innym miejscu na boisku tak jak pisałeś to jest zwykły atak bandycki wyceniony na czerwoną kartkę a nie karny" @kwiatinho napisał: "Jeżeli jest atak bez piłki bo akcja toczy się w innym miejscu na boisku tak jak pisałeś to jest zwykły atak bandycki wyceniony na czerwoną kartkę a nie karny"
Gdyby sędzia uznał że Bamford nie faulował tylko walczył o piłkę ( a mógł tak to zinterpretować) to wtedy ta sytuacja skończyła się karnym i kartką dla Gabriela (tak jak to miało miejsce przed varem)

ZielonyLisc komentarzy: 2028916.10.2022, 22:12

Gabiemu się upiekło to fakt.

Moczyknur komentarzy: 184316.10.2022, 22:11

Leeds 0 - 1 Arsenal

Rozejść się.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:10

Leeds. Wtedy tutaj by był hejt na Gabriela że się zachował jak debil, że jak on mógł w takim momencie coś takiego zrobić. A że sędzia zinterpretował to inaczej to ludzie piszą "no ale o co chodzi jak przecież nic nie było? :)"

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:09

@arsenallord napisał: "A wiesz że porównanie piłki nożnej z rzucaniem kostki jest totalnie z dupy?"
Tylko dlatego że nie rozumiesz tego co napisałem. W obu sytuacjach rozchodzi się o szansę, interpretacja sędziego to już nie jest piłka nożna ale decyzyje podejmowanie o jego widzimisię. I Gabriel sprawił że sędzia mógł tak to zinterpretować że to byłby karny dla

kwiatinho komentarzy: 1313216.10.2022, 22:09

@Marzag:
Jeżeli jest atak bez piłki bo akcja toczy się w innym miejscu na boisku tak jak pisałeś to jest zwykły atak bandycki wyceniony na czerwoną kartkę a nie karny

Rynkos7 komentarzy: 684716.10.2022, 22:09

@Marzag napisał: "W tym przypadku też większość sędziów by odgwizdała faul na Gabrielu, ale nie wszyscy." @Marzag napisał: "mi się tylko o to rozchodzi w całej dyskusji, ja jestem zdania że taki mecz należy dograć w spokoju a nie ryzykować że sędzia negatywnie dla mnie zinterpretuje tę sytuację (albo że się wylosuje 1 na kostce mimo że szanse na 2-6 dużo większe)"

No powinno się. Powinno się też wpakować przeciwnikom od razu z 5 bramek i wtedy też masz spokój. Powinno się też w ogóle utrzymać posiadanie piłki na poziomie 70% i też jest spokój. Przecież nie oddajesz celowo przeciwnikowi inicjatywy w meczu albo nie pozwalasz mu celowo oddać strzału na bramkę. Przebieg meczu był jaki był.

TlicTlac komentarzy: 602516.10.2022, 22:08

@Marzag napisał: "Wiadomo, dlatego PiS rządzi. Bo większość ma racje, no nie?"

Dlatego dziś żyjemy we w miarę pokojowym świecie, bo nastała demokracja. W średniowieczu i wcześniej cały czas przy rządach mniej lub bardziej absolutnych były wojny, ubóstwo, brak praw dla kobiet;

możemy się prześcigać w argumentach, a tutaj i tak będę miał rację, że większość w ogromnej wierze ma zazwyczaj rację - Ps. dlatego napisałem zazwyczaj, a i tak walnąłeś bezsensowny arguemnt z PiSem.

@ Jeśli sam przyznałeś, że większość sędziów gwizdnęłaby faul, a Ty i sędzia okręgówki nie, czyli twierdzisz, że ta mniejszość w której jesteś jest jedyną prawidłową możliwością rozwiązania tego zdarzenia?

Przepisy nie są napisane 0/1, przepisy można interpretować.
W niektórych przypadkach to dobrze, w innych źle, dla mnie np. jakby wprowadzili 0/1 przepis: ręka w polu karnym drużyny broniącej = karny, to zabiłoby to całkiem piłkę nożną, byłyby te ręce specjalnie nabijane albo nawet niespecjalnie jakaś przypadkowa ręka skutkowałaby karnym.

Paul77 komentarzy: 989816.10.2022, 22:08

Panowie.... Dajcie sobie spokój.
Trzeba się cieszyć, bo tak wysoko o tej porze w tabeli Arsenalu nie widzieliśmy lata świetlne.
Cieszymy się dzisiejszym zwycięstwem.
Jutro można iść do pracy z podniesioną głową. Ja jadę na kilka dni odpoczynku, większość ubrań to będą bluzy i spodnie Arsenalu, można być dumnym z chłopaków.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:07

@Dziadyga napisał: "Marzag odklejenie często który sam wyzywa wielu tu od odklejenia xD szukać dziury w całym przy tak fajnym wyniku.."
Mam nadzieję że nigdy nie skrytykowałeś Xhaki za czerwoną kartkę ani za karnego inaczej wyjdziesz na debila xd bo wiele decyzji sędziów było bardzo negatywną interpretacją i Xhaka miał dużo pecha że te intrepretacje takie były. A hejt był na niego za to bo dawał sędziom możliwość takiej interpretacji.

arsenallord komentarzy: 29749 newsów: 11716.10.2022, 22:07

@Marzag: Tak wiem. A wiesz że porównanie piłki nożnej z rzucaniem kostki jest totalnie z dupy?

Dziadyga komentarzy: 835116.10.2022, 22:06

Marzag odklejenie często który sam wyzywa wielu tu od odklejenia xD szukać dziury w całym przy tak fajnym wyniku..

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:05

@arsenallord napisał: "A jak ja ma dyskontować z kimś kto tak bredzi? Słuchaj, zakończmy ten temat. Uparłeś się coś na Gabriela. Nie wiem czy oglądasz czasami kosza? Gabriel praktycznie bez ruchu i gość na niego wpada. Faul w ofensywie. Jego wina że tam stał? Obstawiam że gdy y na miejscu Gabriela był Saliba albo White to byś się nie przypierdzielił bo nawet jak Gabriel jest najlepszy u nas to moda jest się do niego przywalić za jego słabsze mecze ostatnio."
Ale ty wiesz że Arsenal gra w piłkę nożną tak? I wiesz że zasady z koszykówki różnią się od tych z piłki nożnej?

arsenallord komentarzy: 29749 newsów: 11716.10.2022, 22:04

@Marzag: A jak ja ma dyskontować z kimś kto tak bredzi? Słuchaj, zakończmy ten temat. Uparłeś się coś na Gabriela. Nie wiem czy oglądasz czasami kosza? Gabriel praktycznie bez ruchu i gość na niego wpada. Faul w ofensywie. Jego wina że tam stał? Obstawiam że gdy y na miejscu Gabriela był Saliba albo White to byś się nie przypierdzielił bo nawet jak Gabriel jest najlepszy u nas to moda jest się do niego przywalić za jego słabsze mecze ostatnio.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:03

@Rynkos7 napisał: "Czemu miałbym rzucać? Albo zadałeś nie precyzyjne pytanie albo ja czegoś nie rozumiem."

Bo analogicznie do sytuacji z Gabrielem, szansę na pozytywny wynik masz większą ale nie stuprocentową.

W tym przypadku też większość sędziów by odgwizdała faul na Gabrielu, ale nie wszyscy.

mi się tylko o to rozchodzi w całej dyskusji, ja jestem zdania że taki mecz należy dograć w spokoju a nie ryzykować że sędzia negatywnie dla mnie zinterpretuje tę sytuację (albo że się wylosuje 1 na kostce mimo że szanse na 2-6 dużo większe)

arsenal159 komentarzy: 17186 newsów: 29716.10.2022, 22:02

Jak myślicie, Arteta pozostanie przy tej obronie, czy przesunie Bena na środek za Gabriela?

Spejsik komentarzy: 343416.10.2022, 22:01

@arsenallord napisał: "Względem innych loga nie powinniśmy narzekać. Wysoki poziom to może źle słowa. Wysoki poziom względem innych bardziej pasuje."
Względem innych lig to możliwe, że masz rację, jedna u nas nadal są popełniane takie babole, że człowiek się dziwi jak to jest możliwe w dobie VARu

Rynkos7 komentarzy: 684716.10.2022, 22:00

@Marzag napisał: "Oczywiście, dlatego zadaje Ci teraz pytanie. Czy przy wyniku 1:0, braku zagrożenia jakbym Ci dał kostkę do ręki i powiedział że jak wypadnie 1 to jest remis a jak 2-6 to wygrana to byś rzucał czy wolał dograć na spokojnie?"

Czemu miałbym rzucać? Albo zadałeś nie precyzyjne pytanie albo ja czegoś nie rozumiem.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 22:00

@Rynkos7 napisał: "Tak dokładnie uważam, że Neymar to największy twardziel w historii piłki nożnej i skończmy tą bezsensowną dyskusje."
To tylko odpowiedz czy byś rzucił kostką i możemy zakończyć dyskusję.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 21:59

@arsenallord napisał: "No i FA (sędzia) uznało że faul był tylko w ofensywie a ty szukasz dziury w całym. Czyli wszyscy mają rację oprócz ciebie." ech, no i jak ja mam dyskutować z kimś kto myli regulamin z ludźmi. Sędzia tylko interpretuje sytuację opierając się o regulamin, jeden sytuację bamforda uzna za faul, inny za walkę o piłkę.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 21:58

@TlicTlac napisał: "Większość zazwyczaj ma rację - czy tego chcemy, czy nie."
Wiadomo, dlatego PiS rządzi. Bo większość ma racje, no nie?

arsenallord komentarzy: 29749 newsów: 11716.10.2022, 21:58

@Marzag: No i FA (sędzia) uznało że faul był tylko w ofensywie a ty szukasz dziury w całym. Czyli wszyscy mają rację oprócz ciebie.

Rynkos7 komentarzy: 684716.10.2022, 21:58

@Marzag napisał: "To Neymar to prawdopodobnie według Ciebie największy twardziel ze wszystkich grających piłkarzy, tyle razy faule go kładły na ziemie a ten dalej biega i strzela gole."

Tak dokładnie uważam, że Neymar to największy twardziel w historii piłki nożnej i skończmy tą bezsensowną dyskusje.

TlicTlac komentarzy: 602516.10.2022, 21:57

@Marzag napisał: "większość sędziów by odgwizdała faul na Gabrielu, ale są tez tacy co by podtrzymali karnyego i czerwona kartke."

W sumie sam sobie skończyłeś dyskusję.
Większość zazwyczaj ma rację - czy tego chcemy, czy nie.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 21:57

@Rynkos7 napisał: "No, ale tak samo mogę powiedzieć, że ciężko z tobą dyskutować bo nie jesteś w stanie zrozumieć, że tak samo jest druga połowa sędziów, którzy z miejsca by uznali ten faul na Gabrielu."
Oczywiście, dlatego zadaje Ci teraz pytanie. Czy przy wyniku 1:0, braku zagrożenia jakbym Ci dał kostkę do ręki i powiedział że jak wypadnie 1 to jest remis a jak 2-6 to wygrana to byś rzucał czy wolał dograć na spokojnie?

Damper komentarzy: 238816.10.2022, 21:57

Po cholerę rozważać co by było gdyby, skoro Bamford popełnił ewidentny faul? On już przed polem karnym przegrał pozycję po tym, jak Gabriel przed niego wbiegł. Później, już w polu karnym wpierdzielił się w niego nie mając żadnych szans na przejęcie piłki- ta już dawno była kilka metrów dalej pod kontrolą Ramsdale'a. Jeśli z tego miałby być karny, to byłoby sędziowskie kuriozum sezonu.

arsenallord komentarzy: 29749 newsów: 11716.10.2022, 21:57

@Spejsik: Względem innych loga nie powinniśmy narzekać. Wysoki poziom to może źle słowa. Wysoki poziom względem innych bardziej pasuje.

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 21:56

@arsenallord napisał: "To że polska liga jest do dupy nie oznacza że sędziowie też. Nasz VAR działa TOP5 w Europie, a sędziowie są na wysokim poziomie."
Ech, ale jakie to ma znaczenie, sędzia od warcabów uzna że ruch skoczkiem w szachach jest niedozwolony bo bierki mogą się poruszać tylko do na skos.

FA ma własne zasady dotyczące gwizdania różnych przewinień i PZPN ma pełne prawo nie uznawać zasad które zostały stworzone przez FA.

Rynkos7 komentarzy: 684716.10.2022, 21:56

@Marzag napisał: "Ech, no ciężko z Tobą dyskutowac bo w ogóle nie jesteś w stanie przyjąć do zrozumienia że są sędziowie którzy by tej sytuacji z bamfordem nie uznali za faul Bamforda.

Wtedy nie byłoby faulu bamforda tylko zderzenie z Bamforda z Gabrielem. A faulem byłoby dopiero kopnięcie Gabriela. Tak sytuacja była zinterpretowana początkowo."


No, ale tak samo mogę powiedzieć, że ciężko z tobą dyskutować bo nie jesteś w stanie zrozumieć, że tak samo jest druga połowa sędziów, którzy z miejsca by uznali ten faul na Gabrielu. Wtedy byłby faul i nie było by tematu. Przy każdej sytuacji można tak gadać, że mogły być sędzia, który by tego nie zauważył, albo by tego i tamtego nie podyktował. Trochę to bez sensu. W tej sytuacji mogło zawieźć ustawienie sędziego i fakt, że nie widział tej sytuacji, więc poszedł po opinie do arbitra bocznego. Ten z kolei też mógł nie widzieć całej sytuacji, tylko moment upadku. Po to jest VAR aby właśnie wyeliminować ten czynnik ludzki.

Spejsik komentarzy: 343416.10.2022, 21:54

@arsenallord napisał: "To że polska liga jest do dupy nie oznacza że sędziowie też. Nasz VAR działa TOP5 w Europie, a sędziowie są na wysokim poziomie."
Jeżeli uważasz, że sędzię w ekstraklasie są na wysokim poziomie, to polecam zobaczyć mecz Śląsk - Górnik i za co został podyktowany karny dla Zabrzan.

Er4s komentarzy: 318116.10.2022, 21:54

@Marzag:
Czy człowiek aby na pewno powinien mieć 2 nogi a nie 3? Dlaczego chowają przed nami lek na raka? Czemu nie wiemy co jest na gwiazdach które widzimy z okna? Po co Ty tak grzebiesz? Nie było tam żadnego karnego natomiast wiadomo ze gdyby bieg ewolucji wyglądał inaczej, przepisy się nie zmieniały, nie były produkowane nowe samochody to możliwe ze by został odgwizdany. Tylko ze piszesz ze nie masz czasu odświeżyć sobie skrótu a masz czas zachodzić w głowę co by było gdyby……?

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 21:53

@Rynkos7 napisał: "Materazziego aż położyło na ziemie więc delikatne to na pewno nie było :D"
To Neymar to prawdopodobnie według Ciebie największy twardziel ze wszystkich grających piłkarzy, tyle razy faule go kładły na ziemie a ten dalej biega i strzela gole.

arsenallord komentarzy: 29749 newsów: 11716.10.2022, 21:53

https://mobile.twitter.com/brfootball/status/1581679011574403072/photo/1

Po tym zdarzeniu Thiago prawie opuścił boisko z powodu kontuzji

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 21:52

@Rynkos7 napisał: "Gdyby nie faul Gamforda to w ogóle nie doszło by to tej żółtej kartki i tak możemy sobie gdybać co by było gdyby, albo w którą stronę pomyli się sędzia."
Ech, no ciężko z Tobą dyskutowac bo w ogóle nie jesteś w stanie przyjąć do zrozumienia że są sędziowie którzy by tej sytuacji z bamfordem nie uznali za faul Bamforda.

Wtedy nie byłoby faulu bamforda tylko zderzenie z Bamforda z Gabrielem. A faulem byłoby dopiero kopnięcie Gabriela. Tak sytuacja była zinterpretowana początkowo.

minio7 komentarzy: 274616.10.2022, 21:51

@abeja: był jeden mecz w tym sezonie, w którym nie zagrał. Jedyny, który przegraliśmy

Rynkos7 komentarzy: 684716.10.2022, 21:51

@Marzag napisał: "Masz rację było w klatkę piersiową i pewnie nawet siniaka nie zostawiło na Materazzim."

Materazziego aż położyło na ziemie więc delikatne to na pewno nie było :D

arsenallord komentarzy: 29749 newsów: 11716.10.2022, 21:50

@Marzag: To że polska liga jest do dupy nie oznacza że sędziowie też. Nasz VAR działa TOP5 w Europie, a sędziowie są na wysokim poziomie.

@Rynkos7: Podejrzewam już teraz, że Zidane się potknął i przypadkiem tą łysą glacą uderzył Materazziego.

abeja komentarzy: 26716.10.2022, 21:50

@Sandbead: zastanawiam się a ogóle co jeszcze robi Partey w 11... Ostatnio bardzo irytuje mnie jego gra (mimo strzelonej bramki)

Rynkos7 komentarzy: 684716.10.2022, 21:49

@Marzag napisał: "Ale ty sobie zdajesz sprawę z tego że on za to żółtą kartkę dostał? Jakby sędzia uznał że bamford nie faulował to byłby karny."

Gdyby nie faul Gamforda to w ogóle nie doszło by to tej żółtej kartki i tak możemy sobie gdybać co by było gdyby, albo w którą stronę pomyli się sędzia.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698216.10.2022, 21:49

@Marzag: teraz nie mam jak, pod koniec meczu była taka sytuacja

Er4s komentarzy: 318116.10.2022, 21:49

Gabriel dzisiaj zagrał pierwszy raz w sezonie lepiej od Saliby i całego bloku obronnego wiec bez jaj żeby czepiać się go ze się wkurzył jak debil w niego wleciał na wariata

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 21:49

@danielosik napisał: "obejrzyj sobie mecz jeszcze raz, pod koniec meczu zawodnik Leeds upadał i kolanem uderzył w plecy Martinelliego, więc co byś w takiej sytuacji dał?"
podeślij minutę, nie mam tyle czasu żeby w niedzielę o 22 oglądać mecz który już widziałem

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698216.10.2022, 21:48

@Marzag: a Milik żółta za ściągnięcie koszulki dostał

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 21:48

@Rynkos7 napisał: "Serio :D Dobrze pamiętam ten finał i bardzo dobrze pamiętam ten faul i ani nie był on delikatny ani nie było to trafienie w nos xD"
Masz rację było w klatkę piersiową i pewnie nawet siniaka nie zostawiło na Materazzim.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698216.10.2022, 21:47

@Marzag: obejrzyj sobie mecz jeszcze raz, pod koniec meczu zawodnik Leeds upadał i kolanem uderzył w plecy Martinelliego, więc co byś w takiej sytuacji dał?

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 21:47

@Rynkos7 napisał: "Ty też nie potrafisz pojąć, że samo "wierzgnięcie" to jeszcze nie powód do faulu."
Ale ty sobie zdajesz sprawę z tego że on za to żółtą kartkę dostał? Jakby sędzia uznał że bamford nie faulował to byłby karny.

Rynkos7 komentarzy: 684716.10.2022, 21:46

@Marzag napisał: "jak Zidane delikatnie uderzył Materazziego głową w nos to wyleciał z boiska w finale mistrzostw świata."

@Marzag napisał: "Serio, w finale mistrzostw świata w 2006 roku Zidane uderzył głową Materazziego."

Serio :D Dobrze pamiętam ten finał i bardzo dobrze pamiętam ten faul i ani nie był on delikatny ani nie było to trafienie w nos xD

Marzag komentarzy: 41310 newsów: 116.10.2022, 21:45

@arsenallord napisał: "Aż napisałem do kumpla co sędziuje drugą i pierwszą ligę i potwierdził moje słowa - czerwona mogłaby być ale faulu tylko i wyłącznie w ofensywie."
W sensie że league two?

bo w FA deficja faulu jest taka:

A direct free kick is awarded if a player commits any of the following offences against an opponent in a manner considered by the referee to be careless, reckless or using excessive force

a co się dzieje w polskiej lidze to inna para kaloszy.

https://www.thefa.com/football-rules-governance/lawsandrules/laws/football-11-11/law-12---fouls-and-misconduct

możesz sobie poczytać jeśli chcesz

Rynkos7 komentarzy: 684716.10.2022, 21:44

@Marzag napisał: "Interpretacja kogoś innego mogłaby wyglądać tak:

Sytuacja z Gabrielem. To proste jak budowa cepa, kontakt był ale niewystarczający by uznać to za faul, Gabriel dodał dużo od siebie. Następnie Gabriel zachował się bardzo niesportowo atakując Bamforda za co powinien być karny i czerwona.

Wy po prostu nie potraficie pojąć że:
po pierwsze sędziowie to nie są fani Arsenalu,
po drugie sędziowie popełniają błędy,
po trzecie faul Bamforta był oczywisty tylko dla fanów Arsenalu dla niektórych sędziów by oczywisty nie był i by go nie gwizdnęli.

Skoro można uniknąć ryzyka sprokurowania karnego to po co je prokurować? Jest to dużo cięższe tutaj do zrozumienia niż zakładałem że będzie."


Ty też nie potrafisz pojąć, że samo "wierzgnięcie" to jeszcze nie powód do faulu. I to jest ogromna symulka Gamforda tak samo jak i to co dodał od siebie Gabriel. To tak jakby zaraz dyktowano faule za groźne i złe spojrzenia, bo przeciwnik upadł ze strachu. Mówisz o różnych hipotetycznych sytuacjach. Sędzia może się mylić w 2 strony. Sytuacja jest jednak oczywisty. Faul na Gabrielu i późniejsza symulka Gamforda nawet jeżeli coś tam nogą machnął Gabriel. Ze strony Gabriela masz tylko niesportowe zachowanie tj. tylko intencja jakiejkolwiek krzywdy, natomiast ze strony Gamforda masz oczywisty faul i później symulka. Nie ma nad czym dyskutować tak szczerze. Sytuacja po Varze jest klarowna.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal37275586
2. Manchester City36267385
3. Liverpool36239478
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham361961163
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer219
A. Isak201
O. Watkins1912
Mohamed Salah1810
D. Solanke183
Son Heung-Min179
P. Foden168
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1