Wyszarpane punkty na Elland Road, Leeds 0-1 Arsenal

Wyszarpane punkty na Elland Road, Leeds 0-1 Arsenal 16.10.2022, 16:29, Łukasz Wandzel 1744 komentarzy

W 11. kolejce Premier League Arsenal pojechał na Elland Road, by zagrać z Leeds United. Nie ma co się oszukiwać, że Kanonierzy wygrali 1-0 po golu Bukayo Saki, rozgrywając słabą drugą połowę i mając przy tym masę szczęścia. Nie chodzi tylko o nietrafiony rzut karny przez Patricka Bamforda, ale także o kilka spornych sytuacji, w których po weryfikacji VAR-u, sędzia był dla londyńczyków bardzo łaskawy. Dla podopiecznych Mikela Artety były to z pewnością najtrudniej zdobyte punkty w tym sezonie.

Mecz rozpoczął się o 15.00 czasu polskiego, jednak po chwili został wstrzymany z powodu problemów technicznych zespołu sędziowskiego z urządzeniami elektronicznymi do komunikacji. Kłopotów nie udało się szybko rozwiązać i arbiter główny zaprosił obie drużyny z powrotem do szatni, a spotkanie wznowiono o 15.40.

Składy obu drużyn

Leeds: Meslier – Struijk, Cooper, Koch, Kristensen – Roca (84' Summerville), Adams – Sinisterra (89' Gelhardt), Aaronson, Harrison (75' Klich) – Rodrigo (46' Bamford)

Arsenal: Ramsdale – White (76' Tierney), Saliba, Gabriel, Tomiyasu – Partey, Xhaka – Saka (82' Holding), Odegaard (73' Fabio Vieira), Martinelli – Jesus (82' Nketiah)

Po wznowieniu mecz szybko stał się chaotyczny. Piłkarze Leeds łatwo potrafili zagrozić bramce Arsenalu, a piłka wędrowała między obiema bramkami. Kanonierzy uspokoili i spowolnili grę dopiero około 25. minuty. To jednak właśnie Hiszpan popełnił błąd prowadzący do gola dla Arsenalu. W 35. minucie niecelny przerzut napastnika Leeds przejął Bukayo Saka, zgrywając główką do Martina Odegaarda. Prostopadłe odegranie Norwega w pole karne wykorzystał Saka, trafiając w bramkę z ostrego kąta.

Najwięcej działo się dopiero po przerwie, a jednocześnie Arsenal miał wtedy najmniej z gry. Na drugą połowę piłkarze Leeds wyszli na murawę bez Rodrigo. Zastąpił go Patrick Bamford, który stwarzał nieporównywalnie większe zagrożenie pod bramką Aarona Ramsdale'a. Anglik po kilkudziesięciu sekundach trafił do siatki, lecz sędzia dopatrzył się u niego przewinienia w ataku i nie uznał gola.

Była to jedna z paru kontrowersyjnych decyzji, które arbiter miał do podjęcia. Jednak w 61. minucie powtórka VAR-u nie pozostawiała wątpliwości – William Saliba przyjął piłkę ręką w polu karnym. Do rzutu karnego podszedł Bamford. Ramsdale wyczuł stronę, w którą powinien się rzucić, ale napastnik Leeds nie trafił w bramkę. Całą drugą połowę Arsenal jedynie się bronił. Gospodarze mieli liczne sytuacje, które mogły dać im wyrównanie, ale Kanonierzy mieli mnóstwo szczęścia.

Gorąco zrobiło się też w doliczonym czasie gry, kiedy doszło do kolejnej kontrowersyjnej sytuacji, jaką było fizyczne starcie Bamforda z Gabrielem w szesnastce Arsenalu. Najpierw Brazylijczyk obejrzał czerwoną kartkę, a sędzia wskazał na wapno, lecz po zobaczeniu powtórki na monitorze odwołał swoją decyzję, pokazując stoperowi gości tylko żółtą. Za tą decyzją stał najprawdopodobniej faul Bamforda w ataku, a Gabriel otrzymał żółte ostrzeżenie za zahaczanie napastnika nogami po upadku. Do końca meczu Arsenal nie oddał prowadzenia i zwyciężył 1-0.

Leeds UnitedPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Spejsik komentarzy: 341718.10.2022, 23:20

@Slaviola napisał: "W Cupertino :D"
:D

ZielonyLisc komentarzy: 2028218.10.2022, 23:20

Czy Iphone osiągnął 1/7 Sancheza?

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 23:19

@Spejsik:

W Cupertino :D

CiapsonPL komentarzy: 20718.10.2022, 23:19

@Rynkos7: a to ciekawe co piszesz o Samsungu, bo mam flagowca z serii Galaxy z 2016 roku i śmiga do dzisiaj prawie jak w dniu nabycia.

imprecis komentarzy: 65018.10.2022, 23:19

@Slaviola: wiesz, ze gdyby tak nie było to byłaby afera? Myślisz, ze Google by nie użyło tego jako argumentu przeciw Apple? Myślisz, ze Facebook jak Apple dało opcje wyłączenia trackowania nie użyłby tego w walce z nimi? Ze żaden guru technologiczny by tego nie podważył? Naczytałeś się jakiś bzdur randomow i wszystko łykasz.

Spejsik komentarzy: 341718.10.2022, 23:18

@imprecis napisał: "W wielu korpo jest nawet zakaz używania androida ze względu na obawę przed kradzieżą intelektualna."
Możesz podać przykład takiego korpo?

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 23:17

Moim zdaniem czy to Apple, czy Google, czy może inny Microsoft z Huawei nie zbierają danych na temat Ciebie? Mnie? Was?

Spejsik komentarzy: 341718.10.2022, 23:17

Wgl użytkownicy urządzeń Apple to ciekawe zjawisko.
Tylko powiesz, że jakiś np. telefon jest na takim samym poziomie lub (o zgrozo) lepszy niż iPhone to się zlecą i zaczną na siłę udowadniać jaki to iPhone jest super.
Osobiście nie spotkałem się z takim fanboyem użytkowników innym marek telefonów.

A tak naprawdę jednemu pasuję iPhone, a innemu Samsung. Oba telefony mają swoje wady i zalety.

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 23:16

@imprecis:

Wierzysz w to co Piszesz?

ZielonyLisc komentarzy: 2028218.10.2022, 23:15

A pamiętacie apke Snapchat i te filtry co skanowały mordy? Podobno te skany były potem kolekcjonowanie, z tymi pokémonami też coś było na rzeczy

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 23:15

@Rynkos7:

Ja też nie twierdzę że urządzenia apple to najgorsze gruzy na świecie.

Po prostu śmieszy mnie to podejście, jak kroją swoich fanów z kasy.

Taki Samsung też w pewnym stopniu to robi.

Ale przykład: Galaxy Fold.

Jest drogi, ale przynajmniej jest tu uzasadnienie dlaczego - to innowaycjne urządzenie.

Idźmy dalej.

Galaxy Tab S8 Ultra.

Można kupić już za 5k.

Jakby apple miało takie urządzenie w swojej ofercie, to kosztowałoby 50k, a może więcej!

imprecis komentarzy: 65018.10.2022, 23:15

Apple nie zarabia na danych bo to im się nie opłaca. Nikt nie twierdzi, ze robią to dla dobra ludzkości. To po prostu jeden z ważniejszych selling pointow. W wielu korpo jest nawet zakaz używania androida ze względu na obawę przed kradzieżą intelektualna.

Rynkos7 komentarzy: 678218.10.2022, 23:14

@Slaviola napisał: "Dobrze.

Mój szydzony Xiaomi, ma ten sam staż, co iphone mojej Żony.

Do tego, mój telefon ma ładowanie 120W, więc w teorii bateria powinna dostać bardziej w pipe.

A jest odwrotnie.

Mam ten sam SOT jak był nowy, a u Żony już gorzej."


Ja miesiąc temu sprzedałem iPhone'a 13 Pro po roku użytkowania z wydajnością baterii 98%.

imprecis komentarzy: 65018.10.2022, 23:13

@Slaviola: teraz jestem pewien, ze nie wiesz o czym piszesz.

When Apple does process or store data on our servers, it's associated with a random identifier — a long string of letters and numbers. That data is used only to improve Siri, and we never share or sell it. Apple doesn't retain audio of your requests unless you choose to share it with us to improve Siri

Porównaj sobie to z polityka Google gdzie twoje dane są wykorzystywane przy ich każdym produkcie.

Spejsik komentarzy: 341718.10.2022, 23:12

@imprecis napisał: "Myśle, ze samo to, ze Apple nie zarabia na moich danych to coś do czego warto dopłacić jak kogoś stać."
Na pewno :D

Zawsze mnie śmieszy to, jak użytkownicy produktów Apple przedstawiają tą firmę jako jedną moralną na świecie.
A to, że celowo spowalniali telefony to kto by to pamiętał :D

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 23:12

@Rynkos7:

Dobrze.

Mój szydzony Xiaomi, ma ten sam staż, co iphone mojej Żony.

Do tego, mój telefon ma ładowanie 120W, więc w teorii bateria powinna dostać bardziej w pipe.

A jest odwrotnie.

Mam ten sam SOT jak był nowy, a u Żony już gorzej.

Rynkos7 komentarzy: 678218.10.2022, 23:11

@Slaviola napisał: "Ale to tylko przykład.

Przecież takie info można wszędzie wyczytać.

Wielu ludzi skarży się na to, że w starszych iphonach po aktualizacjach telefon zwalnia. Poczytaj sobie."


Ale dokładnie tak samo jest z Samsungami. Nie twierdzę, że tak nie jest. To jest praktyka każdego producenta elektroniki. Sam kiedyś kupowałem regularnie nowe Galaxy i wszystkie po 2 latach muliły jak stare Siemensy.

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 23:09

@Rynkos7:

Ale to tylko przykład.

Przecież takie info można wszędzie wyczytać.

Wielu ludzi skarży się na to, że w starszych iphonach po aktualizacjach telefon zwalnia. Poczytaj sobie.

Rynkos7 komentarzy: 678218.10.2022, 23:09

@Slaviola napisał: "Co ma bateria do szybkości działania urządzenia?"

Oczywiście, że ma. Im mniejsza wydajność akumulatora tym cały system/telefon działa wolniej. Telefony wtedy działają w większym trybie oszczędzania energii bo w końcu bateria to jest to co zasila całe to urządzenie. Dlatego ważne jest aby regularnie co 2-3 lata wymieniać baterie jeżeli telefon jest mocno eksploatowany. Widać, że nie masz pojęcia o technologiach :D

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 23:08

@imprecis:

No i właśnie tu się mylisz.

Poczytaj sobie, bo apple tak samo zbiera dane, jak znienawidzone huawei.

Tk całe bezpieczeństwo u Apple to taki sam mit jak ich niezawodność.

Rynkos7 komentarzy: 678218.10.2022, 23:07

@Slaviola napisał: "Po za tym, w zeszłym roku kupiony było NOWY, a nie używany. To co, po roku trzeba w iphonach wymieniać baterie?"

Nie wiem co robi twoja żona, że twój telefon niby co aktualizacje zwalnia, całość brzmi jak absurd tak szczerze, więc albo jesteś tak bardzo uprzedzony do Apple i walisz takie bezpodstawne posty albo masz uszkodzony egzemplarz lub twoja żona zaśmieciła telefon jakimś syfem.

ZielonyLisc komentarzy: 2028218.10.2022, 23:07

Choć również nie rozumiem fenomenu iPhonów to każdy kupuje co lubi, jakbym zarabiał z 20k to bym na próbę kupił sobie 14stke dla samego aparatu, a tak jako zwykły polski kmiot śmigam na Xiaomi.

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 23:07

@trempa:

Tu Masz, ale to raczej same statystyki

https://www.sofascore.com/player/brooke-norton-cuffy/1087514

imprecis komentarzy: 65018.10.2022, 23:06

Ogólnie to mam wrażenie, ze oceniasz cała markę przez pryzmat telefonów. Dla mnie akurat iPhone to najsłabszy produkt Apple, czyt. najmniejsza różnica między nimi a flagowymi produktami innych firm. Zgodzę się, ze nowe iphony są za drogie i trochę ceny w Polsce wyskoczyły w kosmos. Do iphone’a głównie warto dopłacić ze względu na bezpieczeństwo, prywatność i ekosystem. Myśle, ze samo to, ze Apple nie zarabia na moich danych to coś do czego warto dopłacić jak kogoś stać.

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 23:05

@Rynkos7:

Po za tym, w zeszłym roku kupiony było NOWY, a nie używany. To co, po roku trzeba w iphonach wymieniać baterie?

Moczyknur komentarzy: 182018.10.2022, 23:04

@Theo10: również mam jaPkofon SE z tym że 2022 ponieważ miesiąc temu przedłużyłem umowę z operatorem. Użytkuję jabłuszka od ponad 10 lat i nie wrócę do andrutów. Żona miała i ma dość, szwagier to samo, nagle się przesiadł na iOS i zadowolony. Syn idąc teraz na studia kupił sobie laptop maca pro bo przeszedł internety i stwierdził że jest to najlepsza opcja. Zgadzam się, że system iOS to dobrze skomponowany system pod odpowiednie modele telefonów i o zacinkach nie ma mowy. Sąsiad uzytkuje Motorole i mówi, że to jedyne telefony z czystym Androidem bez dodatkowego szajsu i nie ma zamiaru zamienić na nic innego. Każdy ma swoje preferencje.

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 23:03

@Rynkos7:

Co ma bateria do szybkości działania urządzenia?

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 23:03

A, do wszystkich fanów apple: gdybyście chcieli usłyszeć konkretne brzmienie ze słuchawek, wystarczy kupić 1sze lepsze z ldac, najlepiej nauszne i Wasze airpodsy czy inne, to sobie mogą pograć co najwyżej disco polo.

Trempa (redaktor) komentarzy: 1143 newsów: 12118.10.2022, 23:02

Można gdzieś poczytać, jak radzi sobie Norton-Cuffy na wypożyczeniu w Rotheram? Są jakieś stronki z podsumowaniem?

Rynkos7 komentarzy: 678218.10.2022, 23:02

@Slaviola napisał: "No chyba sobie żartujesz. Przykład: moja Żona. Iphone 11 pro max. Co aktualizacja to wolniejsze działanie urządzenia."

Baterie wymień xD

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 23:02

@Marzag:

Sony są zdecydowanie lepsze, a to dopiero czubek góry lodowej.

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 23:01

@imprecis:

Iphony nie spowalniają?

No chyba sobie żartujesz. Przykład: moja Żona. Iphone 11 pro max. Co aktualizacja to wolniejsze działanie urządzenia.

Następnie. Miałem wiele sprzętów, wiele. Dużo więcej nic jestem w stanie sobie przypomnieć. Apple też, co najmniej 3 iphony.

Smartphony Asus, Xiaomi, Panasonic, Sharp, Onkyo, Nokia, HTC, ZTE, LG oraz wiele, wiele innych.

Wszystkich nie pamiętam.

I wiesz czy to? Żaden z nich mi się nigdy nie zepsuł. Nigdy!

imprecis komentarzy: 65018.10.2022, 23:00

@Marzag: nie są wiele tańsze i nie maja spatial audio ani opcji by działały od razu po założeniu jak airpodsy, czy tez automatycznie przełączaly sie pomiędzy urządzeniami.

imprecis komentarzy: 65018.10.2022, 22:58

@Slaviola: a ile kosztują topowe garminy? Apple Watch ma lepszy wyświetlacz, wiec trudno by trzymał tyle co smart zegarki z uproszczonym wyświetlaczem. Ultra to tez jest bardziej pod sportowców wyczynowych zrobiony. Cenowo i tak jest zbliżony do garminow, ale tego pewno nie raczyłeś sprawdzić.

Marzag komentarzy: 41242 newsów: 118.10.2022, 22:56

@imprecis napisał: "Airpodsy - łatwość połączenia, spatial audio, świetne noise reduction. Nic nie ma porównywalnej jakosci na rynku."
To jest przecież nieprawda, takie SONY WF-1000XM4 są tańsze a lepsze (i można sparować 2 urządzenia bluetooth ze słuchawkami)

imprecis komentarzy: 65018.10.2022, 22:55

Trochę sprzętu uzbierałem przez lata z Apple. Miałem/mam:

Iphone’a 4s, iPhone’a 6s, iPhone 8, iphone’a 11 pro, macbooka pro 13” 2010, iMaca 27” 2011, iPada 12.9” 2018 Pro, MacBook Pro 15” 2017, macbooka pro 16” m1 max, homepoda dużego, airpodsy max, airpodsy pro, apple watcha 4.

Wiec no trochę sprzętu przez moje ręce się przewinęło. Poza wymiana karta graficznej po 8 latach w imacu i wymianie klawiatury po 3 latach w MB pro 2017 (tutaj akurat wada fabryczna o której było głośno i była afera) to z niczym nie miałem problemu. Jak na tak duża ilość sprzętu to imo świetny wynik. Sprzęt tez wyraźnie dłużej działa bez spowolnienia od konkurencji.

mruw komentarzy: 413418.10.2022, 22:55

Fajnie sie oglada to trio ofensywne CP: Zaha, Eze, Olise. Wszyscy szybcy, dynamiczni, z dobrą techniką i efektownym dryblingiem. Ale do nas to bym żadnego z nich nie chciał, bo to są gracze do meczów z dużą ilością wolnej przestrzeni a nie do ataków pozycyjnych

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 22:54

Dobra. Teraz sobie przypomniałem.

Apple Watch ultra za jedyne 4799 zł.

XDDD

Teraz już na prawdę kończę.

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 22:52

@imprecis:

Nie chcę się z Tobą wielce droczyć, ale choćby taki Apple Watch!

Ile on 3ma na baterii? Hmmm? 24 godziny? Może? To ma być zegarek?

Kończę.

Freo98 komentarzy: 639818.10.2022, 22:51

@Slaviola: A dobra jednak ogladalem z opoznieniem XD nie było tematu

Freo98 komentarzy: 639818.10.2022, 22:51

@Slaviola: szac hahaha Zaha 2;1

Cesc1994 komentarzy: 447018.10.2022, 22:50

Diego to jest niezły świr xd

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698218.10.2022, 22:49

Wrócił stary dobry Costa :)

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 22:48

@imprecis:

No to już znasz.

Ja zmieniłem IPhone'a na tel. z androidem (aktualnie Xiaomi).

I tu niespodzianka: nie ze względu na cenę, bo mnie stać nawet na ipada za 18 tysięcy.

imprecis komentarzy: 65018.10.2022, 22:48

Pokaz mi komputer, który chociaż zbliża sie do komfortu pracy, baterii, oprogramowania i jakosci Macbooka Air. To przykład urządzenia, które jest imo tańsze od konkurencji pod względem parametrów.

iPad? Jaka jest dla niego konkurencja? Shitowate androidy co wieszają sie co chwile? A ich koszt jest na poziomie iPadów.

iPhone to jedyny produkt dla szerszego grona odbiorców, który ma cenę „premium” obecnie, ale tez są tańsze modele do wyboru.

Airpodsy - łatwość połączenia, spatial audio, świetne noise reduction. Nic nie ma porównywalnej jakosci na rynku.

iMac - sama matryca jest warta ok 5k, a do tego dostajemy jeszcze więcej.

Apple Watch nie jest droższy od Garmina.

MacBooki Pro to najlepsze laptopy.

Argument z Mac Pro z dupy, bo to komputer dla profesjonalistów dla których nawet te kółka to grosze.

Theo10 komentarzy: 826218.10.2022, 22:46

@Slaviola:

Strasznie szufladkujesz ludzi kupujący Appla, a przecież tak samo jest z innymi markami - cześć dla szpanu kupuje co roku najnowszego Samsunga, a kolejna cześć ma potrzebę bycia snobem, więc nie ruszy żadnej z wyżej wymienionych marek.

Ja na przykład mam iphone’a i iPada bo po prostu lubię iOSa i jestem do niego już przyzwyczajony. Iphona mam SE (i to tego poprzedniego), a IPada kupiłem ze starszej, a nie najnowszej serii, więc nie wydałem jakiejś fortuny na nie, a sprzęt spełnia moje oczekiwania.

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 22:46

Zaha na 2:1

Slaviola komentarzy: 1237718.10.2022, 22:46

@Rowerinho:

No tak :)

Cesc1994 komentarzy: 447018.10.2022, 22:46

Brawo CP, fajnie grają

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698218.10.2022, 22:45

Zaha 2-1

Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com