Komentarze użytkownika Armata500

Znaleziono 4454 komentarzy użytkownika Armata500.
Pokazuję stronę 12 z 112 (komentarze od 441 do 480):

Komentowany temat: Pierwszy remis w tym sezonie, Southampton 1-1 Arsenal 25.10.2022, 11:50

Arsenal jest zasłużenie liderem w najmocniejszej lidze świata od paru dobrych kolejek, a tutaj niektórzy widzę chyba przedostali się do naszej rzeczywistości z jakiegoś alternatywnego wymiaru. Co wy musicie mieć w głowach, ludzie? Umniejszanie Arsenalowi, bo a to styl nie taki, a to fart, a to nijakość. Czy wy się dobrze czujecie, Embix, ciebie pytam między innymi?

Ale niektórzy to są chorągiewki. Przed sezonem absolutnie nikt nie zakładał, że 25 października będziemy liderem tabeli. NIKT. Absolutnie NIKT. Jesteśmy tym liderem nie dzięki fartowi, a dzięki temu, że po prostu w końcu gramy w piłkę dobrze. Słabsze mecze zawsze się zdarzą. City też potraciło punkty, też remisowało, też przegrało. W 2004 roku jak wygrywaliśmy ligę bez porażki zanotowaliśmy chyba 12 remisów. A tutaj jedno szczęśliwe zwycięstwo z Leeds i jeden remis i już wypełzło robactwo ze swoich dziur.

Arsenal jest nijaki? Brak powtarzających się schematów taktycznych? Arteta rzuca piłkę i grajcie sobie chłopaki? Chłopie. Gdzie ty masz oczy? Powiedziałbym gdzie, ale nie chcę ryzykować ostrzeżenia. Takiego steku bzdur to już tutaj dawno nie czytałem. Chorągiewko.

Komentowany temat: Pierwszy remis w tym sezonie, Southampton 1-1 Arsenal 24.10.2022, 11:21

A ja też nie twierdzę, że Viaplay jest super bez skazy i wad. No nie jest i na pewno mogłoby być lepiej. To, że planują podwyżkę ceny abonamentu to również mi się nie podoba, no ale co mogę zrobić? Porzucić Viaplay i oglądać na streamach na komputerze?

To jednak kosmiczna wygoda, że siadasz minutę przed meczem na kanapie, włączasz 50 cali i po prostu odpalasz mecz. Tyle. (Na C+ też tak było - jasne , no ale sytuacja się zmieniła i tyle, nie mam na to wpływu i akceptuje, że w ogóle nadal mam taki komfort oglądania). A jak wspomniałem - ja naprawdę nie mam aż takich problemów technicznych, a obejrzałem kilkadziesiąt meczów w tym sezonie z Europa League włącznie. Kilka razy zdarzył się bufor, który trwał max 2-3 sekundy. W jednym meczu (chyba United z Live?) był problem z komentarzem i nie było słychać głównych komentatorów (ale to się może zdarzyć wszędzie, nie oglądam piłki od wczoraj). No i jeden raz była zwiecha serwerów chyba, kiedy to nie działała Multiliga przez dobre 15-20 minut (działał jeden mecz wtedy). No i tyle. Ktoś powie, że płaci i wymaga, że ma nie być w ogóle problemów, ale no to są pobożne życzenia. Technologia zawodzi, czasami nie da się tego przewidzieć, a czasami decyduje błąd ludzki, bo ktoś źle wetknie kabelki, no bywa. Przecież na C+ też zdarzały się problemy z transmisją, no nikt mi nie wmówi, że nie, bo było, pamiętam, bo oglądałem - zarówno w barze, jak i w domu. Bardzo, bardzo rzadko, ale zdarzało się.

A jak oglądam Viaplay, to nie odczuwam żadnego dyskomfortu związanych z problemami technicznymi. Nie mam pojęcia jak jest u innych i szczerze, co mnie to obchodzi? No co mnie to? Mi działa. Tylko tyle mnie interesuje. Jeśli komuś ciągle nie działa, zacina się, buforuje itd, no to nie mam pojęcia o co chodzi. Krytyka może i jest wtedy słuszna, jeśli faktycznie tak się dzieje, no ale ja z mojej strony nie widzę podstaw do aż tak skrajnej krytyki. A jakość? No nawet jeśli jest spora różnica między obrazem oferowanym przez C+, a teraz Viaplay (a jest, w porządku, zgadzam się) , no to sorry, ale to nie jest dla mnie podstawa do aż takiej nagonki na platformę.

Zresztą - nikt nie każe kupować. Są streamy w Ultra HD w Internecie, jakość 10 razy lepsza i za darmo, adblocka tylko ogarnąć i można oglądać, no ludzie. Możliwości jest multum i nie trzeba mieć ani C+, ani Viaplay.

Komentowany temat: Pierwszy remis w tym sezonie, Southampton 1-1 Arsenal 24.10.2022, 10:49

@ArsenalChampion napisał: "Skoro konkurencja oferuję lepszą jakość, która oni nie potrafią zapewnić to nie ma co się dziwić ze jest krytyka."

Jaka konkurencja? To ktoś w Polsce pokazuje jeszcze Premier League oprócz Viaplay? Bo wydaje mi się, że C+ pokazuje ledwie kilka meczów tylko dlatego, że Viaplay wyraziło na to chęć. W tym momencie czy to się komuś podoba czy nie - Viaplay nie ma przecież konkurencji w Polsce, jeśli chodzi o pokazywanie Premier League, ma monopol. A że wczesniej mecze pokazywało Canal + w lepszej jakości i oprawie, no to pokazywało, ale już nie stanowi konkurencji dla Viaplay, jeśli chodzi o Premier League...

Komentowany temat: Pierwszy remis w tym sezonie, Southampton 1-1 Arsenal 24.10.2022, 08:56

@danielosik napisał: "Jak dla mnie viaplay to najlepsze co może być. Zero przycinek, zero problemów, nie muszę szukać po necie streamów, a jak nie jestem w stanie obejrzeć meczu to na następny dzień sobie go odpalam. Mam nadzieję że będą cały czas się rozwijać i że będzie tylko dobrze."

Dokładnie. Mnie się bardzo podoba ta platforma, a tych ujadaczy w Internecie nie ma sensu nawet czytać, szkoda czasu. Mnie praktycznie nic się nie zacina, a problemy techniczne mógłbym wyliczyć maksymalnie na palcach jednej ręki, co chyba jest akceptowalne, bo takie problemy miewają wszystkie stacje i streamingi świata.

A jakość? W dupach się poprzewracało niektórym i chyba nie wiedzą co to znaczy słaba jakość transmisji. Jestem też pewny, że w przyszłości podwyższą standard, ale przecież już teraz nie ma tragedii.

@Ech0z napisał: "Ale te Viaplay ma komentarz opóźniony . Piłka w powietrzu a ten drze mordę że gol 15 sekund przed bramką"

U siebie nie zauważyłem. Darł się w momencie kiedy piłka była już za linią po odbiciu jest u słupka.

Komentowany temat: Zwycięski gol Granita Xhaki, Arsenal 1-0 PSV 21.10.2022, 11:25

"Jak porownujesz doping na Arsenalu a doping w Polsce ? Ciągle mam sprzeczki ze szwagrem, bo wielki kibic Widzewa mówi że na zachodzie i w Anglii to gówno nie kibicowanie i nie mógłby tam kibicować"

Dlaczego by nie mógł? A może właśnie rozkręciłby towarzystwo i zaczął coś nowego? :) Oj, to takie pierdzielenie o szopenie, mądry się znalazł. Wiadomo, że kultura kibicowania w każdym kraju jest troszkę inna, a w Anglii to się mocno uspokoiło, ale przecież nie zawsze było tak sielankowo.

Co do samego zachodu, to przecież jest w totalnym błędzie. Niech spojrzy na to co się dzieje w Niemczech, przecież tam fanatycznie kibicują i jest doping praktycznie cały mecz, a z tego co wiem - Niemcy to zachód, więc albo Twój szwagier ma problemy z geografią, albo po prostu stosuje świetną zasadę "nie wiem, ale się wypowiem".

Wiele klubów we Francji dokładnie to samo, a może nawet bardziej fanatycznie niż w Niemczech. Przecież tam regularnie dochodzi do burd na stadionach, więc na 100% klimacik Twojego szwagra, odnalazłby się. I z tego co wiem, Francja to również zachód. No i oczywiście Holandia - kibice Ajaxu, PSV, Feyenoordu i mniejszych klubów - również spoko.

Tak więc ten Twój szwagier kompletnie nie trafił z "zachodem". Anglia jak wspomniałem jest bardziej sielankowa od wielu lat, ale raz, że nie zawsze tak było, bo były czasy, kiedy było dużo bardziej fanatycznie i wręcz czasem niebezpiecznie, a dwa - no nie na każdym meczu jest słabo. Wiadomo - w Polsce czy w Niemczech na każdy meczu jest głośny doping, niezależnie od klasy rywala czy rangi spotkania. Na Arsenalu nasi kibice spinają się głównie w szlagierach, no ale taki mamy klimat od wielu lat. Mnie to aż tak nie przeszkadza, chociaż w starciu ze słabszymi przeciwnikami faktycznie może i mogłoby być czasem głośniej.

A może Twój szwagier to ten rodzaj kibica, co jeśli nie da komuś po mordzie za to, że jest w innej koszulce albo nie zabierze flagi wroga niczym w Battlefieldzie, to chodzi potem wpieniony przez cały tydzień? To by w sumie wiele wyjaśniało. Takich osobników niewiele mecz i piłka nożna obchodzi przecież. To jest tylko otoczka do wykonywania innych zachowań, typu doping przeplatany obrzucaniem się racami i paleniem zdobytych flag na sektorze. Polskie klimaty zdecydowanie - ale czy to takie fajne? No nie wiem.

Komentowany temat: Zwycięski gol Granita Xhaki, Arsenal 1-0 PSV 20.10.2022, 22:43

Myślę, że to był niezły mecz w naszym wykonaniu, ale bardzo brakowało skuteczności, celowniki rozregulowane. Sambi Lokonga bardzo słaby mecz. Najważniejsze są 3 punkty, teraz mamy spokój. Wyjazd na trudny teren, ale jednak też mecz u siebie z Zurichem, więc nic nam już się stać nie może raczej. 1. miejsce i 1/8 finału wita.

Komentatorzy dzisiaj jacyś tacy jakby wczorajsi. Jeden z panów pomylił City z United jak opowiadał o Ruudzie, potem usłyszałem, że gramy z PSG, a w końcowej fazie meczu gdy strzał na bramkę oddał Xavi (ten z PSV, a nie z Barcelony - dla jasności), komentator stwierdził, że to pierwszy strzał na bramkę w meczu w ogóle, po czym poprawił się, że jednak Jesus przed chwilą oddał taki strzał, zapominając, że przecież Saka miał sam na sam też i ustrzelił bramkarza. No cóż... :)

@Dziadyga: Nie mamy.

Komentowany temat: Arteta po meczu z Leeds 17.10.2022, 23:05

Brzydko i szczęśliwie też trzeba umieć wygrać. Leeds zasłużyło w tym meczu na zwycięstwo, ale za styl i sytuacje nikt punktów nie daje. Po tylu latach niepowodzeń i klęsk w naszym wykonaniu myślę, że zasłużyliśmy na odrobinę uśmiechu losu. Tak po prostu. Może nadszedł czas zerwania z łatką przegrywów i wiecznych pechowców. Od kilkunastu lat zawsze czegoś brakowało. A to graliśmy ładnie, ale rywal miał szczęście, a nam go brakowało. A to my graliśmy źle, a przeciwnik nas łoił niemiłosiernie i bez litości. Na razie wygląda to jakby wszystko się odwróciło. Wpadka prędzej czy później nadejdzie, to pewne. Natomiast mam nadzieję, że do końca sezonu będziemy w stanie utrzymać się w walce z City. Nie będzie to łatwe, ale przecież w końcu musi nadejść "ten" sezon. Nastał czas, kiedy można być dumnym z tej drużyny, drwin słychać co raz mniej. I chciałbym, by to trwało.

Komentowany temat: Wyszarpane punkty na Elland Road, Leeds 0-1 Arsenal 17.10.2022, 09:06

@Mickeylo napisał: "Pod warunkiem że wyłączyć się mózg, i podchodzi do serialu jak do typowego amerykańskiego kina akcji, czyli - to nie ma być realne, to ma cieszyć Oko."

A od kiedy serial/film fantasy ma być realny? Chyba nie o to Ci chodziło.

Mnie się ten serial podoba i bardzo chętnie obejrzę kolejny sezon. Wiadomo, że to nie ma żadnego startu do filmowej trylogii, ale z tego co kojarzę na filmy swego czasu również była ogromna nagonka w czasie premiery, bo odezwali się wielcy wyznawcy i fanboje Tolkiena, którzy przeczytali 1500 książek Tolkiena po 15 000 razy (nawet takie, które nie istnieją, ale przeczytali), 2500 artykułów i w ogóle nie jedzą, nie śpią, nie piją, nie robią kupy - tylko czytają Tolkiena 24/h na dobę. Ja mam wrażenie, że to wśród takich osób jest największy hejt na ten serial.

Sorry, ale jeśli ktoś daje 1/10, a takich ocen jest mnóstwo, to jest to totalnie nieporozumienie i nie jest to krytyka, tylko zwykły hejt. Ja nie twierdzę, że to genialny serial. Oj, daleko mu do takiego, daleko. No ale jak można wystawić 1/10? Za samą widowiskowość, muzykę, krajobrazy, efekty specjalne - temu serialowi należy się znacznie wyższa ocena. Rozumiem, że komuś może nie podejść fabuła, bohaterowie, dobór aktorów - spoko. No ale 1/10? Jest to absolutnie bezpodstawne, a takie oceny strasznie zaniżają średnią, która jest dla mnie niezrozumiała (na filmweb chociażby). I oczywiście jak zawsze, wszędzie eksperci. Nagle wysyp znawców i ludzi, którzy od deski do deski po 1500 razy przeczytali każde dzieło Tolkiena i przecież w serialu coś się nie zgadza, więc od razu 1/10. Żenują mnie tacy ludzie. To takie trochę smutne życie, nie zazdroszczę. Ja nie przeczytałem żadnej książki Tolkiena i nie przeszkadza mi to być wielkim fanem filmów LOTR (Hobbita trochę mniej, ale też nie oglądało się źle, tylko te efekty specjalne bleeh), a wielkim fanem Pierścieni Władzy nie jestem i pewnie nie będę, ale oglądało się spoko i tyle. Jakie 1 czy 2/10? Ci co tak oceniają to chyba naprawdę złego filmu/serialu w życiu na oczy nie widzieli. Polecam Vegę, to może przejrzą na oczy i zrozumieją jak bardzo się wygłupili.

Zresztą ten serial jest zdaje się na podstawie twórczości Tolkiena, a nie wierną kopią 1 do 1 tego, co było w książkach. Niestety ludzie o tym zapominają.

Komentowany temat: Nie oddać fotela lidera: Leeds vs Arsenal 16.10.2022, 15:14

Przecież ktoś za to powinien tak beknąć. No jaja. Jaja. Niech jeszcze mecz odwołają. Przecież to jest niewiarygodne.

Komentowany temat: Nie oddać fotela lidera: Leeds vs Arsenal 16.10.2022, 15:06

Ale przygotowanie... to są jakieś jaja.

Komentowany temat: Nie oddać fotela lidera: Leeds vs Arsenal 16.10.2022, 14:54

@ZebDarek:

Bzdura. Mecz jest na Viaplay... Poszukajcie, a nie od razu panika.

Komentowany temat: Zadanie wykonane: Bodø/Glimt 0-1 Arsenal 14.10.2022, 11:24

Jeśli ktokolwiek jeszcze ma jakieś uprzedzenie do Rudzkiego, to powinien obejrzeć jego najnowszy film na Kanale Sportowym. Szybko zmieni zdanie i nie będzie powielał bzdur na temat tego dziennikarza. Nagrał genialny materiał na temat Arsenalu.

Komentowany temat: Kanonierzy górą w NLD! Arsenal 3-1 Spurs 02.10.2022, 15:15

@darek250s napisał: "Nie wiem jak te patałachy z nami wygrały"

A ja wiem. Byliśmy niestety nieskuteczni pod ich bramką i to się zemściło. Oni wykorzystali co mieli. Natomiast liczę na to, że na Emirates zetrzemy ich z powierzchni ziemi.

Komentowany temat: Kanonierzy górą w NLD! Arsenal 3-1 Spurs 01.10.2022, 15:35

@bayakus napisał: "Zjedliśmy ich jak ja wczoraj 50 hot wings xD"

Oraz wydaliliśmy ich i spuściliśmy w kiblu tak samo jak ty swoje 50 hot wings dzisiaj rano :D he he he :D

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 29.09.2022, 10:03

Wiele razy powtarzałem, że ogromnym plusem naszej strony jest to, że tutaj można porozmawiać właściwie o wszystkim - i oczywiście wciąż to podtrzymuję. Aczkolwiek obserwując ostatnie dni i dyskusje tutaj - jak to dobrze, że Premier League wraca i zaczyna się od derbów. Uff... ;)

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 22.09.2022, 08:51

@Garfield_pl napisał: "inna sprawa, że ruskie nigdy nie mówią prawdy, a skoro obawiali się NATO za blisko swoich granic, to po co im Ukraina? Tak mieli bufor bezpieczeństwa, a teraz mają wpier.... xD"

Rosja mocno obawiała się "romansu" Ukrainy z UE i z NATO, dlatego chciała uprzedzić taki obrót spraw i zająć jej terytorium, oczywiście usprawiedliwiając to bzdurnymi argumentami i pretekstami. Ruskie myśleli, że raz dwa zajmą Kijów, a potem już z górki. Wielu wojskowym wydawało się, że tam ich ludzie przyjmą hucznie i z radością, bo są przecież "wyzwalani" spod ucisku zachodniej propagandy, a tutaj wielkie zdziwienie, że zdecydowana większość Ukraińców stawia zażarty opór. Rosja obawiała się też, że ewentualny flirt Ukrainy z UE i NATO sprawi, że na jej terytorium zostaną utworzone bazy NATO lub rozmieszczony zostanie jakiś sprzęt, na co nie mogli pozwolić. Oczywiście to typowa ruska paranoja, że wszyscy coś knują przeciwko nim. To u nich dziedziczne, powtarzane od setek lat - nie wyleczysz tego, taki to jest naród, zresztą obywatele podatność na manipulacje rządową mają we krwi.

A czy Putin tak naprawdę się czegoś boi? Nie wiem. Ja mam obawy, że on się nie boi niczego. I to jest najgorsze właśnie, bo tacy ludzie są najbardziej nieobliczalni.Tak naprawdę oni zapewne mają gdzieś z kim graniczą i czy mają bufor pomiędzy sobą, a NATO, czy też nie.

Komentowany temat: Arsenal rozważa transfer nowego pomocnika? 20.09.2022, 08:27

@kaman17 napisał: "To że nie znasz jakiegoś zawodnika prędzej świadczy o tym, że Ty masz małą wiedzę piłkarską"


Nie wiedziałem, że trzeba znać każdego zawodnika z Ligue 1 i z Lille, żeby mieć "dużą" wiedzę piłkarską. Rozumiem, że Ty znasz wszystkich rezerwowych z Lille, Lorient i Auxerre i możesz się taką wiedzą chwalić oraz punktować innych. Smokowski może czuć się zagrożony :)

Przecież ten gość od lipca jest bez klubu, nikt go nie chciał, a też i w Lille szału nie robił i specjalnie się nie wyróżniał. Bez przesady, że jak ktoś nie zna typa, to nie zna się na piłce. To trochę głupi przytyk w stronę innej osoby.

Komentowany temat: Wright: To Xhaka w najlepszym wydaniu 19.09.2022, 16:56

Obejrzałem sobie dzisiaj właśnie kilka skrótów naszych meczów sprzed kilkunastu lat (masakra, to już 10 lat jak od nas odszedł, przecież to było jak wczoraj...) i to jakie długie piły dawał Song... Maestria. On w formie był niesamowitym kozakiem.

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 18.09.2022, 17:19

@Moczyknur:

Oczywiście. A tak samo zapominają, że dostali jeden z największych wp... ostatnich lat od Brentford. Krótciutka pamięć hipokrytów. Podniecają się za to zwycięstwem z nami, a także już wieszczą, że jak trafimy na mocniejszego przeciwnika, to stracimy punkty (podobnie jak z nimi). No, tylko wystarczy spojrzeć w tabelę i widać ile im dało to zwycięstwo z nami. Dużo więcej dałyby im zwycięstwa z Brentford czy z Brighton, a z nami mogliby przegrać - a byliby wyżej w tabeli. Ale widać nazwa "debilpage" zobowiązuje i problemy z liczeniem są. Jak dla mnie możemy i przegrać z City czy Liverpoolem, przegraliśmy już z United i trudno, ale właśnie ogrywanie "ogórków" zapewni nam TOP 4, a właśnie o to w tym sezonie walczymy. Za to samo ogrywanie Liverpoolu czy Arsenalu nie musi zapewnić United nic, jeśli będą tracili punkty z "ogórkami", tak jak już to zrobili i jestem przekonany, że jeszcze stracą. Banda hipokrytów i głupków bez wyobraźni. Pomijam nawet fakt, że w PL nie ma ogórków, każdy z każdym może stracić punkty i regularność w punktowaniu teoretycznie słabszych przeciwników jest absolutnie kluczowa dla bycia w czołówce.

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 18.09.2022, 17:07

Monza-Juventus. Przed tym meczem beniaminek Serie A:
1) 20 (ostatnie) miejsce w tabeli z zaledwie 1 pkt
2) Bilans bramkowy 3:14
3) Przy ewentualnym zwycięstwie nad Juventusem wciąż pozostaliby w strefie spadkowej

I uwaga. Wygrali z Juventusem 1:0 w 100% zasłużenie. Statystyki? 60% posiadania piłki, 17:10 w strzałach, 4 do 2 w celnych, spalone 6:0 (to pokazuje, że atakowali), podania 543 do 353 :O

Matko boska. Ten Juventus z każdym kolejnym tygodniem przekracza kolejne granice kompromitacji i żenady. To, że oni zajmują aż 8. miejsce w tabeli, to jest po prostu niesamowite. Tam nie gra totalnie nic, no może poza Milikiem.

Komentowany temat: Utrzymać pozycję lidera: Brentford vs Arsenal 17.09.2022, 21:33

@Slaviola napisał: "Niech zagrają z lepszym rywalem, to zobaczymy.

Tak jak w LM, gdzie nie potrafią zawiązać butów na boisku."



Ale to jest trochę lewy argument. Przy całym braku szacunku do kuraków, ale to samo większość ekspertów mówiła na nasz temat, gdy mieliśmy same zwycięstwa. Po wspaniałym wejściu w sezon i zwycięstwach ze średniakami, mecz z United to miał być prawdziwy test i cóż, sami wiemy jak to się skończyło. Tottenham może i przegrywać sobie z City, Live czy nawet z nami, nie zmienia to faktu, że jeśli będą dobrze punktować ze średniakami i słabeuszami - to będą wysoko w tabeli i będą groźni.

To samo tyczy się nas. Jeśli dalej będziemy ogrywać zespoły niżej notowane, będzie ogromna szansa na TOP 4. Ja już wspominałem tutaj nie raz i nie dwa, że to nie mecze z czołówką są decydujące czy kluczowe dla bycia w samej czołówce, tylko mecze z drużynami, które masz obowiązek ograć, przynajmniej w teorii.

Plujmy na kuraki, nabijajmy się, wyzywajmy ich, spoko. No ale nie można przejść obojętnie obok takiego wyniku. My ograliśmy 4:2 to beznadziejne Leicester. A gole Sona po prostu fantastyczne. Jego powrót do formy na pewno doda mnóstwo jakości kurom.

Komentowany temat: Oficjalnie: Mecz z PSV przeniesiony na 20 października 16.09.2022, 08:04

@Spejsik napisał: "To nieźle silna musi być tak liga austriacka"

A może w końcu Lech zrobił to co do niego należało? Jakby przegrał, to świadczyłoby to o sile ligi austriackiej czy napisałabyś, że takie leszcze biją Lecha? Liga austriacka znajduje się obecnie w TOP 10 lig europejskich wg punktów rankingowych UEFA. Ja daleki jestem od podniecania się rankingami, bo trzeba na nie patrzeć rzecz jasna z przymrużeniem oka, tym bardziej, że to nie dzięki Austrii Wiedeń liga ta jest w TOP 10, a dzięki Salzburgowi przede wszystkim. Poza Salzburgiem, który punktuje w pucharach, ta liga jest bardzo przeciętna, ale czy gorsza od polskiej? No nie powiedziałbym.

Przypominam, że my mieliśmy problem z wygraniem z Zurichem, który obecnie jest na niewiele wyższym poziomie od Austrii Wiedeń. Może więc zamiast doszukiwania się dziury w całym nawet po zwycięstwach polskiej drużyny w pucharze trzeciej kategorii, po prostu cieszmy się, bo następuje to niezwykle rzadko.

Co do słabości lig, no to La Liga musi być po prostu FATALNA, jeśli półfinalista LM daje sobie na swoim terenie strzelić 3 bramki Lechowi, wyszarupując zwycięstwo w koncówce po strzale pomocnika, którzy strzela raz na 100 lat. Ale ta Liga Mistrzów i La Liga słabe...

Komentowany temat: Oficjalnie: Mecz z PSV przeniesiony na 20 października 15.09.2022, 08:21

@Dominik17:

Pewnie oglądali Mudryka. Co chłopak ma gaz i wykończenie. Bardzo chętnie bym go przywitał u nas.

Ja w ogóle przymierzałem się bardzo długi czas na wyjazd na mecz z Evertonem w ostatnią niedzielę. Bardzo mi na tym zależało, ponieważ w ostatniej chwili nie mogłem pojechać na mecz z Leeds w maju. Ależ fart, że i tym razem coś mi wypadło i nie mógłbym wyjechać. Przecież bym sobie wszystkie włosy chyba powyrywał...

Teraz dopiero znowu w maju pewnie będę leciał, prawdopodobnie na Brighton u siebie. Ciekawe co tym razem się stanie. Asteroida spadnie w centrum Londynu?

Przełożenie meczu w Europie to już jest totalne przegięcie. To nie jest normalne, ktoś naprawdę powinien tak rozpędzić się i po prostu przywalić głową w ścianę. No ludzie kochani, bez jaj. Takie rzeczy w tak rozwalonym sezonie, kiedy nakład meczów jest potężny jak nigdy wcześniej? No przecież kogoś naprawdę powaliło. To bankowo kolejna kolejka Premier League przełożona też. Brawo Angole - tego to już naprawdę nie rozumiem.

@Lamoreaux napisał: "@Piotrek95: Dla mnie VAR to jest straszne gówno, które tylko psuje emocje. Przynajmniej dla mnie. Ja rozumiem jeszcze jakby decyzje były podejmowane w 100% właściwe, ale w dobie VARu oni się jeszcze gorzej mylą niż przed VARem.

Ponadto sędziowie są niekonsekwentni w swoich decyzjach. Raz jest miękki faul, raz twardy, raz rączka nie zwiększyła obrysu ciała a innym razem paznokiec małego palca zasłonił pół bramki.

Ze spalonymi to sami - mierzą o jakieś milimetry albo nie rysują linii prostopadle z bocznymi liniami (patrz. gol Rashforda w meczu z live).

No i dla mnie najgorsze jest cofanie goli. Ktoś strzeli cieszysz się a tu weryfikacja."



Bzdury opowiadasz. Mogę się założyć, że jeśli na mistrzostwach świata w meczu reprezentacji Polski lub w jakimkolwiek meczu Arsenalu nie byłoby Varu po oczywistym zagraniu ręką rywala w polu karnym, oczywistym faulu w polu karnym na naszą korzyść, czego nie zauważył sędzia czy oczywistym spalonym po bramce przeciwnika albo niesłusznym spalonym, przez co prawidłowy gol dla Polski lub Arsenalu został anulowany - byłbyś pierwszy do psioczenia, że nie ma Varu albo że sędziowi nie skorzystali z Varu, "gdzie VAR, gdzie VAR??!!".

Problem nie leży w Varze, tylko w ludziach, którzy go obsługują, a to zasadnicza różnica. VAR sam w sobie jest bardzo dobrym pomysłem, który już wielokrotnie pomagał wyjaśniać śliskie sytuacje. Najlepszym świeżym przykładem jest rzut karny dla Viktorii Pilzno z Barceloną. Bez Varu byłby to karny i być może gol, ale powtórki jasno pokazały, że najpierw faulował napastnik Viktorii. Tutaj akurat nawet puszczenie tego może nie miałoby wielkich konsekwencji, bo Barca by to wyciągnęła, ale wyobraź sobie taki błąd w finale mistrzostw świata lub w decydującym meczu fazy pucharowej Ligi Mistrzów. Oczywiście ja nigdy nie byłem zwolennikiem aptekarstwa w piłce i wiem, że czasami te minimalne spalone na milimetry są irytujące. Mac Allister z Brigton i jego nieuznana bomba z 25 metrów w okienko w ostatniej kolejce Premier League to chyba też świeży przykład, a nie uznali, bo ktoś tam był na spalonym, co praktycznie w akcji nie uczestniczył. No ale to kwestia interpretacji. To nie jest wina Varu samego w sobie. Są sędziowie, którzy by to uznali, bo zawodnik, który faktycznie mógł być na spalonym, nie miał wpływu praktycznie żadnego na akcję i gola. Natomiast sytuacja z bramką Milika jest absolutnie karygodna. W czym jest winny system VAR? Przecież to ludzie, którzy go obsługują, są ślepi. To, że jest czasami źle wykorzystywany nie oznacza, że ten system jest zły i niepotrzebny. Jest bardzo potrzebny - ten i inne systemy, jak goal line. Do dzisiaj pamiętam bramkę Lamparda na mundialu, to niepojęte, że nie uznali wtedy gola.

Miej pretensje do idiotów, którzy obsługują VAR, a nie do samego VARU. Bo to tak, jakby mieć pretensję do producentów samochodów, a nie do kierowców, że są wypadki. Przecież to człowiek steruje tym i odpowiada za wykorzystanie maszyny/technologii. Gdyby VAR został wczoraj dobrze wykorzystany - gol Milika zostałby uznany. Jaka to wina systemu, że sędziowie się tak pomylili?

No ale tak jak napisałem na początku - jestem pewny, że gdyby na mundialu Polska miała stykową sytuację z karnym, czerwoną kartką lub golem na jej lub rywala korzyść, lub tak samo Arsenal w lidze, byłbyś pierwszy, żeby to oglądać na VAR, byle uznali korzystnie dla zespołu, któremi kibicujesz. Cieszyłbyś się, jakby sędzia anulował gola, kiedy Lewandowski wyszedłby sam na sam w 85 minucie z Meksykiem i załadował gola, a tu spalony? Powtórki pokazałby, że nie ma mowy o spalonym. Albo na odwrót, jakby to Meksyk nam władował gola, sędzia go uznaje, a powtórki pokazują, że oczywisty, wyraźny spalony. No ale nie ma Varu. Nie sprawdzisz. Z duchem gry, prawda?

@Moczyknur:

Następnym razem napisz do mnie. Ja chętnie pojadę jak coś :) Tylko zaklep od razu 3 bilety, bo moja narzeczona też bardzo chętnie pojedzie.

Na razie nic nie wiadomo przecież. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że odwołają najbliższą kolejkę, ale że odwołają jeszcze kolejną raczej nie wierzę. Bez jaj, kiedy to niby rozegrają? Nie dość, że liga jest i tak rozwalona i ściśnięta na maxa przez mundial, to jeszcze dwie kolejki odwołają? Bez mundialu listopad/grudzień jak najbardziej, na 100% by odwołali i rozegrali po prostu kiedy indziej, ale ten sezon jest tak specyficzny, że nie wiem... No nic. Trzeba czekać na decyzję.

Jeśli liga w weekend ma odpoczywać, to gdzie potem wcisną tą kolejkę, skoro jest i tak niesamowity ścisk przez Mistrzostwa Świata? Niedługo przerwa na reprezentacje, gra Liga Mistrzów, Liga Europy, wystartuje też Puchar Ligi. No nie wiem... Zobaczymy co wymyślą.

Komentowany temat: Koniec serii, Man Utd 3-1 Arsenal 08.09.2022, 09:47

@69Hunter1997:

"Na szczęście" Lewy zakończy kiedyś karierę i sportowe media przestaną pisać o jego wyczynach. Kolejny taki trafi się może za 10, 20, a może za 50 lat. Odetchniecie wszyscy z ulgą, że już nie piszą o kolejnych rekordach i statystykach Lewandowskiego, ani żadnego innego Polaka. Inna sprawa - kto wam każe w ogóle wchodzić i czytać te artykuły? Nie chcesz czytać, to omijasz szerokim łukiem, to chyba nie jest specjalnie trudne.

Dla mnie niezrozumiałe jest to, że są w tym kraju ludzie, którzy ciągle nie doceniają Lewandowskiego i wszystko im przeszkadza. Zamiast cieszyć się, że wszystkie światowe media piłkarskie, a co naturalne najbardziej polskie, rozpływają się nad Lewandowskim, to przeszkadza im to i nie pasuje. Mam wrażenie, że duża część z tych ludzi nawet nie pamięta czasów bez Lewandowskiego i nie ma zielonego pojęcia jak to jest, kiedy przez 2 tygodnie media w Polsce podniecały się jedną jedyną bramką Saganowskiego w LM czy występem Kosowskiego dla APOELU z ławki.

Naprawdę nie rozumiem jak można nie cieszyć się z czasów w jakich żyjemy jeśli chodzi o Lewego czy Zielińskiego, tylko wiecznie szukać dziury w całym, byle do czegoś się dop...

To jest jeszcze słabsze niż multum artykułów o Lewym. Ja nie twierdzę, że nadmiar jest spoko. Twierdzę tylko, że po prostu to rozumiem, bo to jest tu i teraz, ale to się po prostu kiedyś skończy, nie będzie trwało wiecznie. Nie pojmuję jak można tego nie rozumieć, serio.

Komentowany temat: Koniec serii, Man Utd 3-1 Arsenal 06.09.2022, 20:44

Komentarze na jakiejś tam stronie Chelsea:

[i]"Sprawdziło się to że Auba to drewno... zero pożytku"[/i]

[i]Maska w tej 1 połowie bardziej tragiczny niż się tego spodziewałem,nawet dupy do piłki nie chce mu się ruszyć.Tomek dawaj Broje[/i]

Coś pięknego :) I oby tak dalej.

Komentowany temat: Koniec serii, Man Utd 3-1 Arsenal 06.09.2022, 20:05

Tak jak przewidywała La Gazzetta Dello Sport, Milik w wyjściowym składzie z Vlahovicem na PSG. Ależ on ma wejście do tego Juventusu. 2 gole chyba w 58 minut, drugi raz w podstawie wyjdzie już, a ledwo co przyszedł. Nigdy nie zrozumiem tej szydery z tego piłkarza. Jak on ma zdrowie, to jest to bardzo klasowy napastnik. Chyba dwa razy zerwał więzadła, a mimo to wyciska swoją karierę bardzo mocno, grając w jednych z największych klubów lig, w których występował. Banda januszy zapamiętała jakieś pudła sprzed lat i powtarzają w kółko to samo. To chyba ten sam sort idiotów co ci, którzy nazywają Lewego drewnem lub dobijaczem do pustej. Ja Milika bardzo szanuję, a gdyby był słaby, nigdy nie grałby w takich klubach, nie zaliczał tylu występów i nie strzelał goli. Kto wie gdzie by był, gdyby nie był tak łamliwy i nie stracił tyle czasu na poważne urazy, skoro nawet przy takich problemach zdrowotnych jest w takim miejscu.

Co za czasy tak w ogóle. Jak zaczynałem się interesować piłką, a dość późno jak na swój wiek zacząłem tak w ogóle, to podniecałem się występami Mięciela w Bochum, każdym pierdnięciem Wichniarka w słabiutkiej Arminii czy Żurawskiego w beznadziejnej Larisie, wcześniej ławeczka w Celticu i wielki gwiazdor przecież tak czy siak, okładka w PESIE 6, nie wspominając jaka podnieta była, jak Smolarek strzelił gola dla Racingu czy wcześniej Dortmundu. A Jeleń? A Jeleń to była supegwiazda, ten gol z PSG z zerowego kąta czy nożyce z Zenitem w eliminacjach do LM - człowiek tygodniami tym żył. Przecież jeszcze nie tak dawno cały kraj żył też występami Saganowskiego w Aalborgu w LM i jak gola strzelił, to święto narodowe było. A teraz? A teraz mamy napastnika w Juventusie i każdy wzrusza ramionami. Lewy w Barcelonie? Phi...No jest, fajnie. Strzela? No strzela, chyba po to tam przyszedł. Do Barcelony. Tej Barcelony. No to samo mówi za siebie w jakich czasach żyjemy. Wiele osób nie docenia tego co mamy w tej chwili, a może po prostu nie pamiętają czasów, kiedy bohaterami byli wymienieni piłkarze. Oczywiście te wspomnienia są romantyczne, to też nie byli źli piłkarze, ale mimo wszystko to jest przepaść, pod każdym względem. Kiedyś gol Polaka w Lidze Mistrzów to było coś absolutnie rzadkiego, abstrakcja, wielkie wow. A obecnie Polak jest czołowym strzelcem w LM w całej jej historii...

@Ashburton napisał: "No i niestety nie zacznie, bo musi grać pupilek ode"

Pupilek Ode? Chłopie, po pierwsze to jest on kapitanem, więc zdrowy będzie grał, to chyba oczywiste. Po drugie, przecież ten gość od paru meczów jest jednym z najlepszych zawodników. Słabszy mecz z United i już pupilek?

@Ashburton napisał: "i nie wiadomo po co kupili tego vieire"

Co za brednie. Już osądzasz? Przecież chłop dopiero co zaliczył debiut na bardzo trudnym terenie w trudnej sytuacji dla Arsenalu i nie było to złe wejście.

@Ashburton napisał: "No i niestety nie zacznie"

Ale dlaczego nie zacznie i co nie zacznie? Przecież Emile dostał już sporo szans i jeszcze bardzo dużo przed nim, tych okazji będzie miał mnóstwo. Przecież nie mamy szerokiej kadry, a sezon jest długi i gramy w wielu rozgrywkach, na wielu frontach. Będzie dostawał dużo szans, ale szans nie dostaje się za darmo. To Arteta zadecyduje czy zasłużył postawą na treningach oraz tym, jak wygląda na boisku. O czym ty mówisz w ogóle chłopie. Tym bardziej, że i Emile miewał słabsze mecze i też tutaj psioczenie na niego było.

Komentowany temat: Koniec serii, Man Utd 3-1 Arsenal 05.09.2022, 09:29

@lordoftheboard napisał: "Dobra, wróciliśmy na ziemię gramy o top4 i tyle."

Nie wiem jak ty, ale ja cały czas byłem na ziemi, ponieważ brałem pod uwage stratę punktów z United na Old Trafford. Ty po 5 kolejkach uwierzyłeś w mistrzostwo i to, że rozwalimy Manchester na ich terenie, cóż, Twoja sprawa, więc mów za siebie kto gdzie wrócił. Stracimy punkty jeszcze nie raz i nie dwa, bo to jest Premier League. Punkty już straciło też i City i z całą pewnością jeszcze straci, z pewnością wrócili na ziemię dzięki temu :D

Nadal jesteśmy liderem, nadal nasza sytuacja jest... no po prostu bardzo dobra. A że realnie walczymy o TOP 4, a nie o mistrzostwo, to chyba oczywiste dla każdego powinno być. A co przyniesie przyszłość - zobaczymy. Ten sezon może być szalony.

Komentowany temat: Koniec serii, Man Utd 3-1 Arsenal 04.09.2022, 20:17

Szkoda tej porażki, bo nie graliśmy dzisiaj źle. Zabrakło zimnej krwi w polu karnym rywala oraz uwagi w obronie, ale można się było spodziewać, że United będzie bardzo groźne z kontr i tak też się stało. Ta porażka nie musi nic zmieniać. Nadal jesteśmy liderem ligi, a pierwsza porażka przyjść musiała. Nie ma znaczenia czy stało się to z United czy stałoby się z jakimkolwiek innym zespołem w tej lidzie. Głowa do góry, wyciągnąć wnioski, pokonać w czwartek Zurich, a potem Everton u siebie i znowu wrócimy na zwycięski szlak, humor gitówa będzie, jak to mawiają młodzi ludzie (starzy też, jak widać :D) Nie ma co płakać i panikować. Z samej gry możemy być w miarę zadowoleni, z wyniku nie, ale widać, że ta drużyna jest lepsza i na pewno będziemy groźni dla każdego. Rok temu ponieśliśmy 3 klęski na start, a mimo to do końca walczyliśmy o 4. miejsce. Teraz po 6 kolejkach jesteśmy liderem ligi. Ludzie, to jest ogromna zmiana na plus. Nie zapominajmy o tym.

Komentator Viaplay dramat, dramat, dramat. Chłop jest tak zafascynowany United, dawno nie widziałem tak stronniczego komentarza w czasie meczu i po meczu, bo wypowiedź pomeczowa tego typa okropnie stronnicza. Obrzydliwe. Najmądrzej wypowiedział się Wasilewski, który stwierdził, że to Arsenal zagrał dobre spotkanie i dominował przez większość meczu, no ale United pokarało kontrami. I to jest obiektywna ocena meczu, natomiast zachwyty nad grą United, och i ach i niedostrzeganie jakichkolwiek pozytywów w grze Arsenalu, tak jak ten komentator, po prostu żenujące.

Widzę też, że uaktywnił się reddebil. Chłopie, już wylazłeś ze tej swojej zapyziałej nory leszczu? Mam nadzieję, że bardzo szybko wrócisz pod ten kamień z którego wypełzłeś. Nie podniecaj się za bardzo. Wypominasz Arsenalowi, że pokonywał średniaków, a powiedz mi z kim United przegrał na początku sezonu? To ze średniakami zdobywa się TOP 4. Arsenal może przegrać i 2 mecze z United w sezonie, a jeśli będzie tak ogrywał średniaków i słabeuszy ligi, to będzie w TOP 4. Zmień pieluchę już i wypad chłopie.

@ArsenalChampion:

Ty tak poważnie? Chciałbyś już dzisiaj fotel lidera stracić, bo City i tak nas wyprzedzi na koniec sezonu? Czasami zastanawiam się co niektórzy mają w głowie wypisując takie bzdury.

Tak. Pierwszy raz mam problem z Viaplay - nie działa totalnie nic na TV, wyskakuje błąd. Zalogowałem się na kompie i też prawie nic nie działa - jedynie mecz Chelsea-West Ham się odpalił i na kompie go oglądam.

Komentowany temat: Oficjalnie: Bellerin dołącza do Barcelony 02.09.2022, 08:30

@kaman17 napisał: "Bardzo dobrze pamiętam jego pierwszy mecz w PL, mecz z Borussia w LM."


A ja zapamiętałem akcję Bellerina z Bayernem, kiedy na pełnej szybkości fenomenalnie odebrał piłkę rywalom w środku pola, w pełnym biegu wyprzedził obrońcę i wpadł w pole karne i idealnie podał do Ozila, który strzelił na 2:0 na Emirates. To była z pewnością jedna z najlepszych, jeśli nie najlepsza akcja Bellerina w barwach Arsenalu.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Tottenham 15.01.2025 - godzina 21:00
? : ?
Brighton - Arsenal 4.01.2025 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Arsenal18106236
3. Chelsea18105335
4. Nottingham Forest18104434
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1868426
11. Brentford1873824
12. Tottenham1872923
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich18261012
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady