Komentarze użytkownika Numer10

Znaleziono 141 komentarzy użytkownika Numer10.
Pokazuję stronę 1 z 4 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia1234następna

@Marzag: Rice nawet w dzisiejszym meczu stracił piłkę. Ale tu nie w tym rzecz, Pedri też je czasem traci. Chodzi o utrzymywanie się przy piłce mimo dociśnięcia przez rywala, obrócenie się pod pressingiem, przejście 2 rywali wykorzystując ich pressing przeciwko nim. Rice nie traci piłek ale to dlatego że gra bardziej bezpiecznie, co generalnie bardzo doceniam, ale rozmawiając o piłkarzu na nerwowe końcówki do środka który mógłby coś nam do przodu w tym aspekcie zaproponować byłby ktoś w stylu Pedriego i tyle. Rice w tej końcówce też by grał i robił swoje.

Odpowiadam pod nowym newsem na stary koment ;)

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 08.11.2025, 23:22

@Marzag: Rice nawet w dzisiejszym meczu stracił piłkę. Ale tu nie w tym rzecz, Pedri też je czasem traci. Chodzi o utrzymywanie się przy piłce mimo dociśnięcia przez rywala, obrócenie się pod pressingiem, przejście 2 rywali wykorzystując ich pressing przeciwko nim. Rice nie traci piłek ale to dlatego że gra bardziej bezpiecznie, co generalnie bardzo doceniam, ale rozmawiając o piłkarzu na nerwowe końcówki do środka który mógłby coś nam do przodu w tym aspekcie zaproponować byłby ktoś w stylu Pedriego i tyle. Rice w tej końcówce też by grał i robił swoje

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 08.11.2025, 22:18

@Marzag napisał: "Mamy sporo takich, Rice, Zubimendi, Odegaard"

Rice to geniusz faz przejściowych do obrony i stałych fragmentów z niezłym podaniem, ale nijak mu do dryblingu i utrzymania piłki Pedriego.

Ode jest świetny technicznie ale też nie bierze na siebie tyle presji co Pedri, bardziej pcha grę do przodu i szuka podania, inny typ dryblingu do innego przeznaczenia, nawet w formie zdarza mu się tracić piłki.

Najbliżej tego jest Zubi, ale on też nie wchodzi w dryblingi tylko szybko gra podaniem.

Generalnie uważam że kolega ma rację, taki zawodnik w środku byłby świetny na końcówki. (Myślę że MLS ma pewien potencjał na bycie takim, ale no nie teraz).
Ale no też nie jest to jedyna opcja na nietracenie bramek w końcówkach, po prostu jakaś opcja na wychodzenie z takich Klimczów do szybkiego ataku lub utrzymanie piłki w trudnych sytuacjach

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 08.11.2025, 22:04

Szkoda że my w tych końcówkach nie zmieniamy taktyki na cofnięcie i wychodzenie z mocnymi kontrami (powiedzmy że dopracowane do perfekcji Madueke, Gyo i Saka przy zerowym składzie), tylko po prostu bronimy Częstochowy. Kocham Artetę ale mógłby wreszcie coś z tym zrobić.

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 08.11.2025, 21:46

Arteta nawet im zdaje się pokazywał wcześniej żeby siedzieli wysoko. Później chciał zabić mecz 5 obrońcą i tu był jego błąd, bo Sunderland wygrywał przebitki w polu karnym przez cały mecz

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 08.11.2025, 21:17

@DyktatorArsene napisał: "Jak MLS moze nie byc gotowy? Z Atletico byl, teraz nie jest? W tamtym meczu zagral swietnie. Brakowalo ludzi w srodka pola po prostu, MLS bylby tam idealny do uspokojenia a i w zapedach ofenswynych przeciez zawsze daje rade. Nwaneri mogl wejsc lub nie ale przede wszystkim brakowalo pary w nogach z przodu. Nie robmy z niego ogorka jakiegos."


Przypominam że MLS nigdy nie grał w środku pola w seniorach. Uwielbiam gościa, ale to nie był najlepszy moment na testowanie takiego ustawienia (chociaż sam plan takiej gry MLS mi się podoba)

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 08.11.2025, 20:48

Irytujący mecz, bo 2 bramki stracone z gównianych akcji.
2 bramki strzelone z gry, fajna gra w rozegraniu i przyciśnięcie rywala kiedy było trzeba.
Mam nadzieję że Arteta zauważy że wpuszczanie 5 obrońców na zamknięcie meczu wcale nie daje bezpieczeństwa. Mało tego, robi to przewagę w środku, co tworzy więcej akcji pod naszą bramką i deficyt w środku pola, z czego dziś przecież padła bramka (zagranie ze środka za linię obrony)..

Szkoda trochę Mylesa, myślałem że LM jest jego. Może zobaczymy go w drugiej połowie.
Czas sobie przypomnieć dlaczego Merino był najlepszym defensywnym pomocnikiem w ataku w historii!

Komentowany temat: Derby po raz trzeci: Arsenal vs Crystal Palace 26.10.2025, 13:57

Fajny skład, chociaż (nie wierzę że to mówię) zobaczyłbym Gabiego na lewym skrzydle od początku bo zasłużył chłopak tymi wejściami

Komentowany temat: Arsenal triumfuje nad Olympiakosem w Lidze Mistrzów 04.10.2025, 20:38

Za mało oczywiście*

Komentowany temat: Arsenal triumfuje nad Olympiakosem w Lidze Mistrzów 04.10.2025, 20:38

@monterpg12345 napisał: "W zimie Trosiu do Turcji a Semenyo do nas"

Oj marzenie, ale chyba za nam zostało w budżecie do wydania

Komentowany temat: Sobotnie popołudnie na Emirates: Arsenal kontra West Ham 04.10.2025, 18:52

@Nicsienieda napisał: "Dobra gol Caicedo, zmieniamy temat z Gyo"

P••• z 3 funtowej armaty w twierdzy Kłodzko a nie gol. Ale jakoś łatwo Live odpuściło środek pola Caicedo, załatwił ich jednym przyjęciem tak naprawdę

Komentowany temat: Sobotnie popołudnie na Emirates: Arsenal kontra West Ham 04.10.2025, 18:29

Gyo po prostu póki co zderzył się z fizycznością Premier League. W Portugalii kiedy wbiegł przed obrońcę i dostał piłkę to albo odskakiwał na kilka metrów albo biegł z rywalem na plecach, w Anglii żadna z tych sytuacji raczej nie będzie częsta bo tu większość środkowych obrońców jest naprawdę szybka i już na pewno wszyscy są silni. Gyo musi znaleźć swoją niszę znajdowania okazji strzeleckich, nauczyć się gry przy tak szybkim tempie i wypracować nowe automatyzmy. Nie wiem dlaczego ludzie liczyli że chłop z ligi portugalskiej od razu przestawi się na Anglię, to nie FIFA i wiadomo było że tak prosto nie będzie. Dzisiaj wyglądał słabo ale miał kilka swoich momentów w poprzednich meczach i coś tam zespołowi daje - trzeba poczekać jak to się rozwinie, szkoda że już zamiast wsparcia od wielu "kibiców" dostaje hejt, na szczęście na Emirates tak to nie wygląda.

Komentowany temat: Sobotnie popołudnie na Emirates: Arsenal kontra West Ham 04.10.2025, 18:11

Mecz idealny jeśli chodzi o walkę o mistrzostwo, kontrola przez cały czas i pewna przewaga, mogłoby być więcej bramek. Widać że chłopaki się zgrywają z nowymi nabytkami i uczą automatyzmów. Niepokoi jedynie Gyokeres, ale może potrzebuję się przełamać w naszym stylu gry, póki co jedyne co nam daje to szybkie wyjścia na wybieg do przodu co robi miejsce w pomocy - na dłuższy czas nie wystarczy. Kiedy wraca Kai?

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 22:28

@alexis1908: Zgadzam się, na Liverpool to średni pomysł :D Ale czasem jako jakieś zaskoczenie rywala, na prawą Madueke, lewa Eze/ktokolwiek i środek Saka który zarówno umie się urwać jak i od biedy poprzepychać z obrońcą - ciekawe rozwiązanie taktyczne. Na stałe nie, ale czasem myślę że potrafiłby sobie zrobić miejsce na strzał tak jak potrafił z prawego skrzydła jeśli będzie go obiegać jeszcze 2 skrzydłowych

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 22:20

Saka z przodu to ciekawy pomysł, ale to przy naszym aktualnym kreowaniu głównie skrzydłowym na dośrodkowania nie zadziałałoby to najlepiej. Zobaczymy czy Gyo się odbije bo w założeniu on ma zostać takim silnym, szybkim i odwracających się z rywalem na plecach napastnikiem

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 22:10

@Marzag: No jest, to jednak nie swiadio tym że nie wychodzi do piłek, tylko że pomoc nie jest mu w stanie ich zagrać

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 22:07

Generalnie uważam że napisałem całkiem wartościowy komentarz o roli Rice jako 8 i Lewisem-Skellym jako jego uzupełnienie. Oczywiście to tylko kibicowskie gadanie, ale uważam że jak chcemy grać Ricem jako 8 to niech on gra niżej i skupi się na tym co robi najlepiej, czyli zabezpieczaniu obrony i stałych fragmentach, a w jego miejsce w środku niech z pewnym zabezpieczeniem wchodzi młody przebojowy obrońca, który umie podać, obiec a nawet dryblować :D Oczywiście nie mówię żeby teraz zdejmować najlepszego zawodnika w tym sezonie chyba, czyli Cala, ale no tak ja widzę rozwiązanie personalne naszych dylematów z kreacją. Taktycznie to oczywiście jakoś muszą wypracować chłopaki system obiegania, gry na klepkę, tego też zaczyna brakować i męczy takie granie po obwodzie, szczególnie kiedy czas ucieka..

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 21:58

@Marzag napisał: "Jak gra słaby mecz to ani jednej"

I wtedy nie wychodzi do piłek? Przecież to skrzydłowy który ciągle praktycznie szuka prostopadłej piłki.

Serio, nie mówię że to nie kwestia wychodzenia do piłek, ale nasi pomocnicy nie szukają momentów na takie granie, na pewno Ode w formie albo jakiś Bruno Fernandes potrafiłby trochę lepiej zagrać podaniem od Rice czy Merino. I wtedy nasi zawodnicy też wiedzieliby że mogą na takie podanie liczyć. W takim meczu jak dzisiaj podanie prostopadle to nie paradoksalnie takie jak zagrał nawet Eze, ale często musi być wręcz idealnie wymierzone. Inna sprawa że też brakuje dynamicznych wejść z drugiej linii na co liczyliśmy myślę od Merino.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 21:49

@Marzag: ale ile takich dostaje on a ile Salach w Liverpoolu? Inny typ skrzydłowego ale no brakuje tych podających trochę jednak. Nie powiesz mi że środek Ozil Cazorla nie wykorzystałby lepiej tego co mamy z przodu i generalnie nie rozgrywałby lepiej :D

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 21:43

@Marzag napisał: "Niech piłkarze częściej wybiegają do takich podań i niech potrafią przyjąć i opanować piłkę po takim podaniu to będą ich dostawać więcej.

Najgorsze w Gyokeresie jest to że obrońcy po meczu w któym go kryją to nawet nie są zmęczeni. Grają na pół gwizdka i mogą sobie bezproblemowo rozegrać cały mec"


Ci piłkarze to nie tylko Gyokeres, a chyba mi nie powiesz że Saka nie umie wybiec na wolne pole. Oczywiście Gyokeres cieniuje i dzisiaj został stłamszony tak że nawet nie widać było by próbował, ale tak samo jak wybiegający muszą znaleźć pozycję, tak samo pomocnicy muszą znaleźć miejsce do posłania technicznej piłki. Też nie widzę aby to robili, a bez tego tamtym też ciężej wyczuć moment na wybieganie. To bardziej złożony problem

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 21:29

@Marzag: Szczerze mówiąc rzeczywiście nie pamiętam tego podania :D Rzecz jednak w tym że nie można powiedzieć o tym że nasi zawodnicy mają umiejętność tego ostatniego podania na tym wybitnym poziomie. Czasem oczywiście się uda coś zagrać, ale clue mojej wypowiedzi jest to, że to raczej wyjątki, a my potrzebujemy regularnych piłek za linię obrony lub między formacje przy niskiej obronie

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 21:24

@Marzag napisał: "Obstawiam że by prawie do żadnej nie dobiegł bo sam takich nie prowokuje. My mamy piłkarzy potrafiących zagrywać prostopadłe piłki, tylko nie ma do kogo. Martinelli kilka minut na boisku był i taką dostał. Gyokeres po prostu nie potrafi sobie wypracować miejsca by ktoś zechciał mu taką piłkę zagrać, nawet jakby u nas prime messi grał w pomocy albo Iniesta to by miał z tym problemy."

A to ciekawe podejście, ale się nie zgodzę. Mamy przecież skrzydła, nie przypominam sobie aby Rice czy Merino choć raz zagrali jakieś podanie w stylu Ozila czy Fabregasa. Tak samo reszta dzisiejszego składu. Nie bez powodu dopiero wchodzący z ławki Eze zagrał takie podanie. Oczywiście wszyscy mają jakąś umiejętność zagrania lagi, ale chodzi o te dopieszczone podania idealnie na nogę, tego u nas teraz przede wszystkim brakuje :D

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 21:19

@damianARSENAL napisał: "Co ja czytam… Problemem Wengera było brak kreatywnych pomocników?
Rosicky, Cazorla, Wilshere, Ozil, Ramsey"


Problemem przyjacielu nie jest co czytasz, tylko jak czytasz. :D Z tym składem który teraz ma Arteta Wenger nie zrobiłby więcej bo on uwielbiał grać ofensywnymi pomocnikami. My mamy jednego kontuzjowanego Odegarda, Eze który w sumie ma być skrzydłowym i młodego Nwanieriego. Albo by ich wszystkich rozwinął, albo musiał ruszyć na zakupy

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 21:08

@bobslej22 napisał: "Ja się tak zastanawiam jak bardzo Wenger by zniszczył ligę z takim składem hihi"

Nie zniszczyłby. Jego problemem byłoby to samo co teraz Artety, brak kreatywnych pomocników, których przecież tak uwielbiał.. Chyba że zrobiłby pomoc z Eze Odegardem i Nwanieri

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 21:03

@Gofer999 napisał: "Czy w poprzedich dwóch sezonach graliśmy ładnie? :D:D:D"

W ostatnim nie, w dwóch wcześniejszych owszem. Przypominam że w przedostatnim sezonie biliśmy rekordy strzeleckie i mistrzostwo przegraliśmy głównie przez piekielnie mocne City i zostanie się metr przed kiblem:D

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 20:53

Może warto trochę ochłonąć szanowni userowie :D
To dopiero 5 mecz sezonu, gramy kilkoma nowymi zawodnikami których trzeba wkomponować do składu, bez naszego jedynego póki co kreatywnego ŚPO i kapitana, w dodatku kolejny z rywalem z top 5. Owszem, oczy krwawią od grania na trzy 6 można powiedzieć, ale tak naprawdę w żadnym z tych meczów my nie graliśmy gorzej od przeciwnika, zaważyły niuanse z Live, United i dzisiaj. Z mniejszymi rywalami (z którymi jak już się przekonaliśmy dobitnie ostatnimi sezony) gramy pewnie. Ja liczę że w końcu to kliknie i będziemy znów grać pięknie dla oczu. Nie można jednak liczyć na grę co mecz z topem na hurra 5:1 z City, bo żaden klub tak nie gra w takich meczach. To najczęściej właśnie są takie taktyczne szachy i gra błędów.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 20:39

Moje obserwacje: po 1 - środek Rice Merino to katorga dla kreatywności. Rice jest tytanem pracy, świetny w pressingu czy przejmowaniu ale za grosz nie ogarnia gry kombinacyjnej. Żałuję że po przedostatnim sezonie myśleliśmy o nowej ofensywnej 8, a skończyło się póki co na przesunięciu Rice do przodu na stałe. Z drugiej strony, może przesadzam i taka taktyka ma sens, tylko potrzeba może wtedy więcej przebojowości od bocznych obrońców.

Druga sprawa właśnie: Calafiori gra świetnie od początku sezonu, kilka razy możnaby go wybrać piłkarzem meczu, ale.. Lewis-Skelly dawał więcej w rozegraniu i przebojowości od Włocha. Może to jest recepta - Rice jako lewa 8/6 trochę jak Xhaka schodzący do LO aby asekurować obronę i robić przerzuty, a nasz nominalny lewy obrońca idzie w przebojowość i w zasadzie ma i możliwość pójścia na obieg, i rozegrania w środku, a nawet wejścia w drybling co w tamtym sezonie pokazywał młody Anglik. Trochę nieporządku uważam jest aby po takim sezonie, kiedy Myles uratował nam 4 litery teraz poszedł całkiem w odstawkę. Ostatecznie liczę na to że dostanie w tym sezonie swoją szansę, nie tylko dlatego że ma ogromny potencjał i już go pokazał, ale też dlatego że tego typu LO jest zbawieniem przy graniu piłkarzami jak Rice, Merino czy Norgard jako lewa 8.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 19:53

Jak byłem za grą Eze na skrzydle tak po tym meczu tak po ostatniej grze.. Przykro mi to mówić ale najlepszą opcją byłaby gra Eze Odegard Zubi/Rice w środku i jakiś przebojowy lewoskrzydłowy, jak tak dalej pójdzie to nie wierzę że to mówię ale będzie trzeba dać szansę Martinellemu, jest Madueke, Saka może przechodzić na lewo. Rice jako 8 już nawet na dobrych przeciwników prxestaje funkcjonować

Komentowany temat: Dublet Zubimendiego! Arsenal 3-0 Nottingham Forest 16.09.2025, 21:04

Arteta czasem zaserwuje mecz z wymagająca drużyną ofensywny, ale często też taktyczny. To był ten taktyczny..

Miło że z rywalami spoza Anglii Martinelli pokazuje swoją wartość.

Ale błagam, więcej ruchu z przodu i bez Rice i Merino razem jako 8.. Rice kocham cię, ale rozgrywający z ciebie przeciętny.

Komentowany temat: Arsenal demoluje Leeds 5-0, ale traci Odegaarda i Sakę! 26.08.2025, 18:40

Pytanie: ktoś zwrócił uwagę na postawę Trossarda z Leeds? Kurcze, kompletnie nic mu nie wychodziło, każdy drybling to strata i jakby rywale już wiedzieli że jak ma piłkę to trzeba go naciskać. Boję się że nowy kontrakt dla niego mógł by być jednak błędem

Komentowany temat: Arsenal demoluje Leeds 5-0, ale traci Odegaarda i Sakę! 25.08.2025, 12:34

Moim marzeniem jest żeby Eze zjadł pozycję LS u nas, ale zobaczymy czy taki jest też plan Artety. Możliwe że będziemy tam bardziej nieprzewidywalni jeśli będzie on schodził do środka, a lewy obrońca czasem pójdzie klasycznie po linii. Gość ma wszystko na tej pozycji do gry u nas: drybling, ostatnie podanie, strzał z dystansu, wykończenie, dośrodkowanie, jest dość szybki, ale też przy tym silny i dobrze zbudowany, co przełożyć się może na jeszcze lepszy pressing i grę w obronie, ale też na atakowanie dalszego słupka przy dośrodkowaniach z prawej strony (tego też często brakowało). Generalnie wydaje się to być transfer idealnie pod tą pozycję, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce

Komentowany temat: Arsenal demoluje Leeds 5-0, ale traci Odegaarda i Sakę! 25.08.2025, 12:22

marimoshi: Nie śledziłem ich w tamtym sezonie szczerze mówiąc, ale no mając tyle sytuacji logika wskazuje że kiedyś to wypali, szczególnie patrząc na Cunhę, którego im przed transferem Eze nawet zazdrościłem :D

Komentowany temat: Arsenal demoluje Leeds 5-0, ale traci Odegaarda i Sakę! 25.08.2025, 11:57

@youngboy: Chciałbym żebyś się mylił.. No i co wtedy z Lewisem-Skellym?

Komentowany temat: Arsenal demoluje Leeds 5-0, ale traci Odegaarda i Sakę! 25.08.2025, 11:47

@Garfield_pl: dobry zawodnik, pytanie czy zgodzi się na rolę rezerwowego. No i budzi to obawy co do intencji Saliby.

Komentowany temat: Arsenal demoluje Leeds 5-0, ale traci Odegaarda i Sakę! 25.08.2025, 11:35

@marimoshi: Opierając się na skrócie z Fulham i meczu z nami to tak naprawdę nie grają źle, tworzą sobie sytuacje ale nie mogą się wstrzelić. Cunha i Mbuemo wyglądają groźnie.

@Mastec30 napisał: "Proste to jest. Gyokeres nie jest napastnikiem na nasz styl grania. To trochę jak z Haalandem i City jak przychodził. Sam wiele nie zdziała jak dobrej piłki nie dostanie. A my nie byliśmy przyzwyczajeni do tej pory do napastnika który musi dostać dobrą piłkę bo Jesus i Havertz uczestniczyli w grze. Albo się do Gyokeresa dostosujemy albo to będzie porażka transferowa. Dlatego pisałem całe lato że jednoosobowo napastnik nas nie zbawi bo sam Gyo będzie się od ściany odbijać jak nie dostosujemy gry pod niego"

Zgadzam się, gra z Jesusem albo Havertzem to gra na ścianę z pojedynczymi wybiegnieciami ze środka. Z drugiej strony Gyo jednak kilka takich piłek na dobieg na 1v1 z obrońcą z boku pola karnego dostał i poza tą wrzutką na Martinellego który prawie się zabił przewrotką albo przegrywał z obrońcą, albo podawał po prostu fatalnie, a jednak w meczach z takimi rywalami jak ManU nie zawsze dostanie przecież piłkę na sam na sam, musi umieć też pomoc drużynie w inny sposób.

Osobna kwestia to tak jak niżej zostało napisane, musimy nauczyć się grać szybko, wczoraj w kilku akcjach aż prosili się o zagranie i nawet Arteta na konferencji zauważył że tych szans nie wykorzystywaliśmy.

Nie wiem co myśleć o Gyokereszu, widać że jest fizycznie naprawdę silny, zastawiał dobrze tą piłkę i ma pojęcie o wybieganiu na pozycję. Z drugiej strony kiedy przychodziło do dośrodkowania albo proby ostatniego podania to wyglądało to wręcz tragicznie. Pozycji na strzał wczoraj nie miał, liczę że w meczu z Leeds nasza gra będzie wyglądała o wiele ciekawiej i pokaże do cz go jest zdolny

Zgadzam się ze stwierdzeniem że taką grą nie zdobywa się mistrzostwa, ale takimi meczami już tak. Arteta musi wrócić do stylu który sam wypracował w pierwszych sezonach na większość meczów. Oczywiście, czasem trzeba podejść do meczu taktycznie, nawet grać brzydką piłkę, ale to musi być wyjątek od reguły. Wczorajszy mecz dobitnie pokazał, że nawet grając bardzo zachowawczo i defensywnie, starając się przede wszystkim nie stracić, można bardzo łatwo właśnie stracić przypadkową bramkę po błędzie albo losowej akcji przeciwnika. To nie jest tak że nasi wczoraj źle bronili, w defensywie zagraliśmy naprawdę dobrze i tych okazji United tak naprawdę nie miało, strzały były bardzo sytuacyjne (poza 2 obronami Rayi), ale właśnie czasem też z takich sytuacyjnych strzałów coś rywalowi siądzie (wczoraj na przykład słupek) i tyle, myślę że Arteta wie że to nie jest wcale najlepsza droga na mecze z top 6. W tamtym sezonie potrafiliśmy grać i dominować chociażby z City, z Liverpoolem też to potrafiło wyglądać nieźle. Mam nadzieję że ten mecz to po prostu kwestia słabej dyspozycji dnia i braku zgrania nowych nabytków z drużyną i w przyszłości nie będziemy się tak dawać zepchnąć do defensywy, na pewno jest nad czym pracować

@kamo99111: Ale po co podawać za przykład 6,5 roku w klubie jeśli przez pierwsze 3 i pół sezonu odbudowywał drużynę? Ostatnie 2 sezony: 89 punktów i porażka z chorym City i ostatni sezon 2 miejsce w brzydkim stylu, ale naznaczony kontuzjami. Serio czasem warto spojrzeć z szerszej perspektywy niż tabelka pucharów na wikipedii. Guardiola też jest do wywalenia z City bo ostatni sezon przewietrzył szatnię i spadł na 3 miejsce? Trochę to ignoranckie podejście

poprzednia1234następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady