Komentarze użytkownika Numer10
Znaleziono 1482 komentarzy użytkownika Numer10.
Pokazuję stronę 14 z 38 (komentarze od 521 do 560):
@pablofan napisał: "Do poziomu z 1 meczu z mulami? Lub z Wilkami czy Evertonem??? Albo z liverpoolem? Do czego mamy wrócić? Bo przypomnę, że mamy za sobą 23 kolejki, a dobrych spotkań zagraliśmy może dwa."
Do poziomu który dał nam dopiero 7 punktów przewagi nad 2 miejscem. Nie tym czy się podoba komuś nasza gra się wygrywa mistrzostwa, tylko konsekwentnym punktowaniem i my to właśnie robiliśmy. Do tego przede wszystkim musimy wrócić, bo mnie drugorzędnie na przykład obchodzi czy będziemy wyglądać jak w 1 połowie z Kairatem czyjak z Bournemouth w drugiej- mamy wygrać mistrza
@alexis1908 napisał: "i Generalnie dla mnie nie ma problemu jak Kai nawet wygryzie Gyo na 9 po prostu uważam że Ode w takiej formie no nie zasługuje na podstawę ja rozumiem że on już nie gra jako 10 ale on nie podejmuje zupełnie ryzyka nie przyspiesza gry. I mówię to z ciężkim sercem bo broniłem go przez 2 lata ale tu widocznie jest coś nie tak"
Ma mecze gdzie naprawdę dużo daje i w sumie zyskujemy z nim na boisku, ale ma też często mecze gdzie łatwo wskazać go palcem jako kogoś kto po prostu nie dojechał na mecz (albo na połowę jak z United). Ja wierzę że z Kaiem odżyje - w końcu prędzej on niż absolutnie tragiczny Gyokeres w tym sezonie, ale jestem ciekawy jak to będzie. Najlepiej jakby obaj odżyli - ciekawe jak to Arteta poukłada jak jeszcze są do pogodzenia Zubi, Rice, Eze i Merino na środek
@alexis1908 napisał: "Ale jest tak jak mówiłem najlepsze mecze gramy bez Ode w składzie 1 połowa fajny atak pozycyjny masa okazji po wejściu el capitano cofanie gry spowalnianie i 0 bramek jakby grał od początku mieli byśmy problem napocząć ten Kairat"
Myślę że też byśmy go przełamali i coś postrzelali, ale generalnie pierwszy raz się zgadzam tak jak pisałem- Ode przy obecności Havertza musi sobie zasłużyć na grę. Coś takiego jak dziś nie wystarczy bo my musimy mieć kogoś kto potrafi przełamywać te low blocki w drugiej linii
@jumanji napisał: "Wygrywamy ale w słabym stylu. Te stracone dwie bramki dają pewną rysę na szkle. To taka trochę ujma i nie ma co mówić trochę się sfrajerowaliśmy tracąc u siebie dwie bramki z outsaiderem Ligi Mistrzów."
Można by tak powiedzieć - ale ten mecz był z gatunku ogrywania rekonwalescentów i nie zmęczenia się za bardzo. Wygraliśmy jako pierwsi wszystkie mecze fazy ligowej LM, myślę że to w zupełności wystarczy aby nikt nie miał prawa nam czegokolwiek przez ten akurat mecz powiedzieć ;)
@pablofan napisał: "na beznadziejna skuteczność z takim rywalem można przymknąć oczy, ale jak Gyo bedzie(a będzie!) odwalał takie cyrki w PL, to my możemy zapomnieć on mistrzostwie. Jesteśmy w beznadziejnej formie, a zawodnicy o umiejętność Gyo nas tym bardziej pogrążają.
Nie wiem czy jest szansa wygrać w tym sezonie ligę… na to co oni grają daje małe szanse, ale bardo mocno liczę na Kaia, który może być po raz kolejny Game changerem. Dodatkowo liczę na czestrze występy Noorgarda bo gra zubim na 6tce wygląda jak gra Ode na 10tce.
Mamy poważne problemy z formą zawodników, stylem gry i z koncentracją na boisku także ciężko wierzyć, że ten sezon będzie tym zwycięskim"
Jesteśmy w kryzysie, ale trochę przesadzasz. Jesteśmy dalej na miejscu w którym jesteśmy, City co jak co ostatnio wyglądało jeszcze gorzej. Wszystko jest w naszych nogach i wystarczy wrócić nawet do tego co było wcześniej w tym sezonie aby dociągnąć, a sam zauważasz że z Havertzem nasza gra w ofensywie może się odmienić.
Gyokeres to technicznie drewno - ale czasem napastnik nie musi być wirtuozem- jak to by siedziało tak jak w pierwszej połowie gdzie się z Kaiem uzupełniali to naprawdę mogłoby to nam zrobić przewagę w lidze. Wiadomo, najprędzej to Havertz zostanie naszą 9 bo jest po prostu lepszy, a Eze i Ode są lepsi od Gyo jako piłkarze, ale zobaczymy - to też jest przewaga Kaia że on może grać na kilku pozycjach i mamy różne możliwości taktyczne.
Nordgard dzisiaj wyglądał super, ale no to był tylko Kairat- w lidze on już pokazywał się z niepewnej strony a i nawet dziś miał głupie niecelne podania - dziś przeszły bez echa bo po sekundzie już mieliśmy piłkę, ale z taką Chelsea to jest piekielnie groźne - to samo co Zubi tylko jeszcze mniej mobilny i też gorzej rozgrywa, a w defensywie w sumie też jest gorszy. No nie przekonuje mnie żeby on grał w lidze jako starter.
Ode dziś pokazał że rzeczywiście może być też problematyczny dla zespołu- niby lepiej rozgrywa niż Kai ale też zupełnie inaczej się ustawia - nie ma tego bezpośredniego zagrożenia. Zawsze go broniłem, ale albo się podciągnie do swojego dobrego poziomu (może obecność Kaia mu w tym pomoże)- albo powinien zostać tylko opcją. Nie stać nas na odbudowywanie go w lidze gdy będziemy mieli zawodnika który po prostu może dawać więcej
@Marzag napisał: "Najgorsze że nie pierwszy raz a jeszcze gorsze że to zawsze wygląda tak samo, w końcówce kryje na pół gwizdka, pozwala swojemu zawodnikowi uciec"
Niechlujnie wygląda w defensywie, ale większe pretensje mam do niego o to jak gra w piłkę. No naprawdę na tym LO już wolałbym poświęcić Rice/Timbera/Zubimendiego żeby ktoś tam do cholery umiał prowadzić i podawać piłkę
@alexis1908 napisał: "Duet GH to będzie ten duet który da nam mistrzostwo :D Może Havertz zrobi wiecej ale po dzisiejszym meczu jestem pełen nadziei co do współpracy tych panów."
Ja dalej jestem zdania że Kai wygryzie po prostu Szweda w lidze, bo ten się po prostu nie nadaje na Anglię.
Nie mniej jednak- dopuszczam możliwość że Gyok się chociaż trochę dzięki Kaiowi odblokuje i będą grać razem. To znowu daje 2 opcje - Havertz jako ta ofensywna 8 za Odegaarda i Eze, no i ciekawsza - Havertz z Ode/Eze ustawieni razem w pomocy. Odegaard może sobie rozgrywać i ma miejsce i z kim, bo Kai z Gyokeresem robią ruch.
Naprawdę uważam że Kai Havertz to może być nasz najważniejszy piłkarz ofensywny (a sam jeszcze sezon temu bym popukał się w głowę jakby mi ktoś coś takiego powiedział)
A no i dodatkowo - Hincapie jest najgorszą naszą opcją na ŚO, a na LO ratuje go to, że MLS zapomniał w lidze jak się broni bramki i jest za wolny. Przecież to aż boli jak on prowadzi piłkę. Możecie się śmiać, ale u nas każdy obrońca musi umieć wyprowadzać piłkę i Calafiori wcześniej to robił dzięki czemu też graliśmy lepiej w ofensywie. Dodatkowo spartolił bramkę
Generalnie mecz w pierwszej połowie idealny (poza głupim faulem Calafioriego, ale chłopak wraca po kontuzji i lepiej z Kairatem niż w Premier League lub w ogóle gdzie indziej). .
Havertz wyglądał naprawdę fajnie jako.podwieszona 10 i jeśli Odegaard dalej będzie grał tak jak teraz to może rzeczy będziemy grać z Gyo na 9 i Havertzem na 8. Dziwne by było jakby Szwed nagle zaczął grać dobrze dzięki Niemcowi, ale.. w pierwszej połowie grał z nim i wyglądał naprawdę dobrze- myślałem sobie że ci obrońcy po prostu nie umieją trafić czasem w piłkę i w Anglii by mu skasowali wszystkie te sytuacje - ale przyszła druga połowa i po zejściu Kaia Gyokeres znowu wyglądał jak w lidze (dramatycznie).
Eze to musi częściej próbować uderzenia- ile razy w tym meczu miał dobrą szansę aby zejść i uderzyć - to ten pchał piłkę na klepkę która nie miała prawa się wydarzyć w gąszcz rywali to się w głowie nie mieści..
A Madueke to chyba wszystkie punkty gry wpakował w drybling xd
@alexis1908 napisał: "on gra na 10 czy bardziej podwieszonego napastnika Ala mulller w Monachium ? Bo mi bardziej wygląda na tą 2 opcje ale co by nie mówić gra świetny mecz i wreszcie zimna krew przy wykończeniu była"
Oni w pierwszej połowie obaj grali tak pół na pół. Też mi to przeszło przez myśl ;) Ale przede wszystkim ustawianie się do podań i rozegrań to przepaść u obu Panów (bo Eze technicznie może być nawet trochę lepszy, ale co z tego skoro pozycyjnie i decyzyjne nie umie tego wykorzystać?)
Niech to będzie mecz założycielski!
Wiem że to Kairat i że Gyo w tamtym sezonie właśnie na takich drużynach nabijał bramki (już widać w jaki sposób).
Moje spostrzeżenie (nie widziałem pierwszych 4 minut) - Havertz >>> Eze na ŚPO dzisiaj.
@alexis1908 napisał: "Ale ja tu nie umniejszylem Havertzowi :D porównałem ich strzały bo były tej samej jakości . Ale chociaż było zagrożenie ale no tak zapomniałem Jesus miał 15 kontaktów z piłką i to bym dobry mecz w jego wykonaniu według niektorych."
To ja nie mówię ;) Jesus może i fajniej podaje w środku, tylko że co z tego jak my go tam nie potrzebujemy, a tam gdzie go trzeba to go nie ma
@alexis1908 napisał: "Gyokeres chociaż się przepchał do pozycji w końcówce fakt że strzał był imienia Kaia Havertza z meczu pucharowego też z United :D"
Różnica taka że Havertz potrafił spartolic wszystko, ale też potrafił strzelać sporo bramek jak grał na 9 i z nim drużyna wyglądała świetnie. Gyok nie daje nic w niczym
@alexis1908 napisał: "oj kręci chore liczby w eliminacjach a ty widziałeś jakich oni mieli rywali oprócz Włochów ? Będziemy teraz żyli wspomnieniami i w nadziej że gość może wróci do formy sprzed 2 lat, sorry nie kupuje tego od jego powrotu gra zaczęła być zła Saka bez gola w lidze od 11 meczy Martinelli od 13 Trossard 11 Gyokeres 11 to też chyba jest wina rozgrywającego."
Właśnie Adek wymienił serię meczów gdy gra naprawdę właśnie po jego powrocie wyglądała lepiej. Ja pamiętam jak on wracał i ludzie tutaj na to czekali bo nasza gra była bardzo szarpana. Problem polega na tym że w ostatnich meczach gramy z nim i znów wróciliśmy do tej samej męczarni - w dodatku bez klasowej 9 bo Arteta zamiast na Merino który cokolwiek dawał stawia na Gyo i Jesusa którzy co najwyżej raz na milion gier mają przebłyski i nie pomagają zespołowi
@adek504 Ode ma też zmysł do dryblingu, ale nie zgodzę się że właśnie w gąszczu rywali. On za mało ryzykuje, nawet w polu karnym zamiast próbować zrobić przewagę to nie chcąc stracić piłki daje się spychać poza nie. Nie ma absolutnie czegoś w stylu Cherkiego czy nawet Doku. Już lepiej z tym akurat u Eze, ale on też swoje zwody robi w miejscu- a my potrzebujemy bardziej dynamicznego wjazdu po prostu - jak dzik ;)
@adek504 napisał: "No wlasnie to jest duży problem, ludzie tutaj piszą niech zagra każdy byle nie Ode I potem okazuje sie, ze Eze nie potrafi sforsować low blocku, a Nwanerii po energicznym wejsciu na PS, w środku na low blocki też sie nie odnalazł i wychodzi na to, ze nawet jak Ode ma słabsze momenty to i tak są one lepsze niz inni
I fakt tutaj też kamyczek dla trenera, ze Eze nie jest inaczej wykorzystywany niz Ode, ale to juz inny temat
A co do samej gry Ode, nawet bym nie powiedział ze nie ma dryblingu, bo ma szybką nogę i potrafi poruszać sie w gąszczu tak pojawiła sie ciekawa statystyka, ze Ode w stosunku do sezonu 23/24 ma ponad dwa razy mniej kontaktów w polu karnym i to juz dużo mowi
Tutaj niestety znowu kamyczek dla Artety, bo domyślam sie ze Ode sam z siebie nie ma tych kontaktów mniej tylko wynika to z taktyki, myślałem ze uwolni go Zubi tak jak w sezonie 23/24 zrobił to na wiosne Jorginho wchodząc na 6
Zastanawia mnie też rola Zubiego, bo uważam ze naprawdę gra fajnie i to ile tu sie hejtu wylalo na niego po ostatnim meczu to aż niepojęte, ale jak przed jego transferem parę razy oglądałem reprezentację Hiszpanii to mam wrazenie, ze tam grał bardzo dużo piłek rzeszywajacych przez środek, natomiast u nas bardzo często akcja ma sie zaczynać od zagrania do boku, bo jak wiadomo po stracie z boku trudniej stracić gola niz po stracie w środku
Tutaj jest duży potencjał niewykorzystany, zeby akcja była rozpoczynana przez środek, kiedy uda sis minąć linie pomocników i dopiero wtedy rozrzucić piłkę na bok, a my od razu wchodzimy w rozrzucenie na bok i dalej mamy 2 linie przeciwnika do miniecia"
Po części się zgadzam, bo chyba każdy po transferze Zubiego oczekiwał że Odegaardowi pozwoli to grać wyżej. Norweg zawsze schodził po piłkę i zawsze trochę będzie tak robić bo na tym polega gra na 8, ale jednak z umiejętnością Zubiego powinno o wiele częściej udawać się grać bezpośrednio. Zubi w Hiszpanii wygląda w tym dobrze, ale u nas czasem mam wrażenie że lepiej jak Rice idzie na 6, a on wychodzi wyżej.. Nie wiem czy tu problem w taktyce - może tak, ale też Zubi czasem sam nie podejmuje ryzyka podania przez środek (wczoraj przy stracie bramki przecież był 2x w sytuacji gdzie mógł próbować podać do Rica czy Ode). Rozumiem że możemy częściej próbować grać przez boki i minimalizować ryzyko, ale u nas właśnie takich szybkich przejść przez środek nie ma.. Tym bardziej czekam na powrót Havertza, może właśnie jego wyjścia do piłek pozwolą na przewagę jednego zawodnika w środku i jakieś zaskakiwanie rywali. Po trochu może to być wina Artety, ale bardziej myślę że chłopaki biorą się wziąć na siebie odpowiedzialność - w końcu gra przez środek jest o wiele bardziej ryzykowna jak sam zauważyłeś
@Barney napisał: "Pamietam jak tu o rekordzie Chelsea mowiliscie co bylo smieszne o tym mozna mowic jakby bylo pare kolejek do konca tymczasem po 23 kolejkach juz wiadomo ,ze po ptakach."
W obecnych czasach ten rekord jest chyba nie do pobicia. Jeszcze jakbyśmy nie mieli znowu miliona kontuzji w obronie i grali ciągle podstawową 4 to może jakieś nadzieje by były, ale nie jak co mecz trzeba kombinować z półśrodkami. Plus zawsze jakiś farfocel wpadnie, a przy dzisiejszej taktyce już takie rzeczy jak za Mourinho działały działać nie będą
@adek504: zgadzam się imo. Eze nie jest zły, ale Ode ma o wiele większy wpływ na grę. Problem polega na tym, że gdy gra źle to zespół gra źle (bo to główna kierownica w pomocy), a gdy zespół gra źle to i on nie pomaga (bo nie ma na przykład dryblingu którym mógłby sam coś zdziałać, więc jeśli koledzy nie zrobią jakiegoś fajnego ruchu to on nie da rady nic konstruktywnego zrobić i przytrzymuje piłkę aby jej nie stracić. Nawet jak znajdzie jakieś lepsze podanie to jak atakujący nic z nim nie zrobi to zresztą też wygląda jakby nic nie wymyślił).
Do tego dochodzi że rywale w lidze już się nauczyli jak gra i nikt go raczej nie atakuje w sposób w którym umie fajnie z tą piłką wyjść sam spod pressingu (bo ma drybling, ale to nie jest typ na wjazd w pole karne, a czasem właśnie takiej szybkiej nogi potrzebujemy).. Jak tu Havertz nie pomoże i opcja z Calafiorim (może się przydać wbiegający w pole karne Włoch jako dodatkowa opcja dla Ode) to szczerze nie mam pomysłu co można zdziałać. Ode powinien też jeszcze więcej popracować nad strzałami, ale też właśnie nad ukrywaniem się obrońcom jeśli mamy tak bardzo na nim polegać
@Garfield_pl napisał: "No brak Calafioriego widoczny bardzo"
Aż zadziwiające jak bardzo. I to nie w defensywie (aż tak), ale w ofensywie - gość sprawiał że ta taktyka z wybiegającymi obrońcami w pole karne naprawdę była niezła
@Garfield_pl napisał: "Calafiori and Havertz both training this morning"
Czekam na nich jak na zbawienie
@alexis1908 napisał: "odblokowanie Ode średnio wierzę od 2 lat się odblokowuje, to jest kopia Artety podaj do tyłu do boku oby było bezpiecznie."
2 sezony temu grał spektakularnie, w reprezentacji przy Haalandzie kręci chore liczby kluczowych podań w eliminacjach. Tu naprawdę jest potencjał i nie bez powodu chłop też został tym naszym kapitanem, ale czegoś ciągle brakuje. Już miał kilka meczów gdzie nie dość że rozgrywał dobrze to zaczynał posyłać te podania na które czekamy, strzelił bramkę i teraz znowu zaczyna grać ciągle "bezpiecznie". Problem w tym że my od niego potrzebujemy gry bezpiecznie przy rozgrywaniu, ale też ryzyka i bajecznej techniki przy ostatnim zagraniu. Tego drugiego ciągle brakuje
Swoją drogą jak na to że gramy wyrzutkami to Declan bardzo rzadko jest ich adresatem. Stosunkowo rzadko wchodzi w to pole karne (bo robi za ten bezpiecznik przy kontrze). Oczywiście dobrze że czeka na przedpolu, ale za to mamy w polu karnym mniej opcji do zamieszania, z lewej strony wrzutki na wchodzącego Ode nie mają przecież sensu
@ozzy95: ale still to dawało punkty też w lidze. Może dlatego właśnie Arteta nic nie zmieniał, potrafiliśmy przecież grać też dobre mecze w lidze (AV chociażby, nawet te 30 min z United było dość dobre). Problem pojawia się właśnie jak już rywal przejdzie do całkowitej obrony Częstochowy. Może coś Arteta nowego wymyśli, może skrzydła pograją bliżej środka boiska, jakieś rozegrania z klepki, ale ja widzę to tak, że albo Havertz uruchomi w naszym ataku wszystko co najlepsze, albo poprawa będzie, ale nie jakaś spektakularna i szybkiej klepki w ataku raczej nie zobaczymy (lewą strona jest za mało dynamiczna, Rice podaje rzadko nieszablonowo, a Gyo średnio ogarnia te rzeczy. Jesus natomiast średnio ogarnia atakowanie więc nawet jak sklepią to nie ma kto się ustawić w polu karnym. Może Ode z Saką się odblokują do szybszej gry z Timberem/Whitem
@ozzy95 napisał: "Gdzieś na pewno popełniono błąd i ja skłaniam się ku tezie, że część jest wykastrowana i nie wie już kim jest, a poza tym nie dostosowaliśmy za bardzo schematów i taktyki pod nowe nabytki, gramy to samo od półtora roku a to już nie działa."
Może tak być, ale jednak do tej pory w tym sezonie te rzeczy działały. W tym sensie że dawały wyniki - może i mozolnie i często niezbyt efektownie, ale dalej jesteśmy na 1 miejscu w lidze i LM. Tyle że to rzeczywiście może nie wystarczyć na resztę sezonu, to znaczy - przydałaby się taka odmiana jak 2 sezony temu po Dubaju. W lidze mistrzów lejemy wszystkich, ale co jeśli przyjdzie mecz z PSG i strzelą nam z dupy bramkę jako pierwsi? Musimy mieć więcej potencjału w ofensywie, zacząć grać szybciej, mądrzej i lepiej. Może Kai w tym pomoże bo ja nie widzę żeby bez niego coś tu mogło ruszyć szybciej - ci.piłkarze (łącznie z rezerwowymi) na low blocki grają w ten sposób, a na szybkie ataki z przodu nadaje się tylko Bukayo póki co
@Traitor napisał: "Lubie Alvareza, ale on ostatniego gola strzelil 1 listopada i ma ich 7 w lidze, to nie sa wybitne wyniki"
Właśnie dlatego zastanawiam się czy to na pewno opcja na 9 dla nas (pełnoetatową, bo opcją nr 2 tak czy inaczej będzie), czy może bardziej na skrzydło. Albo w niektórych meczach Arteta jeszcze inaczej ustawi system i będzie drugim napastnikiem. Statystyki pokazują tylko że nawet tak dobry grajek może się zaciąć. Różnica jest taka że nawet jak nie daje liczb to dalej jest bardzo bardzo pomocny drużynie
@losnumeros napisał: "Emery robi to samo co Guardiola idzie w gierki i zdejmowanie presji, nasz geniusz mówił że trzeba wyciągnąć wnioski"
A co miał powiedzieć? Że nie walczymy o mistrzostwo i City jest najlepsze na wyspach?
W sumie powinien bo trochę to słabe
A no i niech przyjdzie ten Alvarez, wtedy naprawdę będziemy kryci bo czy będzie grał na 9 za Kaia, czy na skrzydle z Kaiem (jeszcze lepiej) to będziemy mieli gości którzy z przodu robią rzeczywistą różnicę. Trossard zbyt często znika a 9 to temat oczywisty
@Furgunn napisał: "Zagra Havertz w środę?"
OBY
quote]@ozzy95 napisał: "Imo to miał być ten sezon już wtedy...gdybyśmy w takim stylu wygrali PL to pewnie Arteta nie poszedłby w stronę większego pragmatyzmu i kontroli od zeszłego roku...taka moja teoria."
Ja mam teorię że poszedł w ten pragmatyzm w tamtym sezonie głównie z uwagi na kontuzje, a w szczególności brak Kaia przez większą część sezonu. Dlaczego to tak ważne: patrz na komentarz niżej. W tym sezonie jednak już nie ma tych kontuzji, a styl gry na męczenie buły bardzo często pozostał. Robimy wyniki, może Mikel stwierdził że nie zabiją się kury znoszącej złote jaja? Tylko że ostatnie mecze w lidze pokazały, że jednak czasem tych meczów może nie udać się przepchnąć i trzeba może stworzyć coś co będzie bardziej aktywne w ofensywie. Może powrót do ustawień z tamtego sezonu? Tylko czy da się to zrobić jeszcze bez Kaia? Wtedy przecież zarówno świetnie asekurowaliśmy tyły jak i atakowaliśmy. Nie wierzę że to absolutnie wina tylko taktyki przeciwników że my mamy czasem takie problemy.
@pablofan napisał: "Kluczowa postacią w tym osiegnieciy był Kai. Jego gra na 9tce odmieniła oblicze naszego ataku. Co więcej white pełnił rolę odwróconego bocznego obrońcy z tym, że również podlczal się do ataków z prawego skrzydła, a Kiwior podczas nieobecności ziny grał wzdłuż lewego skrzydła. Było to ogromnym zaskoczeniem dla wielu drużyn. Nagle graliśmy coś na co nikt nie był przygotowany.
Głównie dlatego, że Kai był praktycznie wszędzie.
Potrafił zejść głębiej do rozegrania, pokazać się do gry na wolne pole, zejść nawet na skrzydło i przeprowadzić atak, a co najistotniejsze wygrywał i górne piłki z obrońcami! Ileż takich podań było od rayi co ten chłop suchy jak tyczka wygrywał i zyskiwał dla nas inicjatyw na połowie rywala!
Gyo pod tym względem nie daje nawet 10%. Jedynie na co go stać to szarpać się z obrońcami biegać bez piłki. No jeb**ac na bramkę ile sił w kopycie. Dowgrade jest niesamowity."
Ze wszystkim tym się zgadzam.
@vitold napisał: "Czy ta strona jest gotowa na wypadek porażki w EPL I LM? XD"
Podobno specjalne serwery wykupują od Google już na wszelki wypadek
@pablofan napisał: "Już nawet nie wspominam, że 3 sezony temu styl i sama gra biła na Alaram! W poprzednich problem się tylko pogłębił, a w obecnym to już nawet nie ma czego bronić."
Akurat sezon 2023/24 mieliśmy rekordową (albo tam 2) w tym klubie liczbę strzelonych bramek w sezonie. W zeszłym sezonie zaczęliśmy grać gówno jak Havertza zabrakło i to się już ciągnie. Tzn. ciągnie się szarpanie z przeciwnikami o te bramki. Nie bez powodu nasz najlepszy strzelec ma 5 bramek w styczniu. Tych bramek nie ma komu strzelać, a całą drużyną cierpi na braku 9. Paradoksalnie jak grał ten Merino to było nas stać na strzelanie lepiej, a jak weszli Gyok i Jesus to zrobiła się jeszcze większą szarpanina..
Ja nie chcę mówić że Havertz to był nasz najważniejszy piłkarz w ofensywie, ale czasami tak to wygląda..
@Rynkos7 napisał: "Bez przesady xd Pamiętam czasy, gdy na ławce trenerskiej był Ferguson i w których takie wpisy były z kategorii tych lekkich i łagodnych. Mam nadzieję, że piłkarze nie wezmą tego do siebie i nie popłaczą się po takim wpisie."
Piłkarze to tym bardziej mają to w dupie. Nie wiem jakie były kiedyś wpisy, ale coś takiego świadczy tylko o piszącym ;)
@hetfield88: ja tam się nie bawię w takie nienawidzenie i odklejanie. Każdy ma jakieś poglądy, każdemu może się zdarzyć kontrowersyjna opinia o piłce i w sumie w 4 literach mam z czego się teraz śmieją na devilpage i tak dalej. Mogą sobie uważać że Maguire > Gabriel Magalhaes.
@arsenallord napisał: "Przeciwko BiG6 wyglądamy fatalnie w tym sezonie"
I to jest strasznie dziwne patrząc na wcześniejsze sezony gdzie punktowaliśmy City 5:1, nie mówiąc już o innych meczach w szczególności na Rmirates
@alexis1908 napisał: "Pedri ma pełną swobodę w barcy np nie przypominam sobie żeby grał do boku i do tyłu Olise w bayernie też jak gra w środku też nie trzyma się schematów, tu nie chodzi żeby kompletnie odpuścić taktykę ale próbować trochę ryzykowniejszych rozwiązań niż Odegard, ale tak jak mówisz skoro u nas nie ma na to miejsca to Eze powinien uciekać jak najszybciej"
Czy ja wiem czy Pedri ma swobodę taktyczną w Barcy? Jest zawsze tam gdzie potrzebuję go drużyna i tyle. Pedri jest po prostu lepszy w rozegraniu nóż obecny Odegaard i też lepszy w defensywie. Nie ma tak że może sobie biegać gdzie chce.
Olisse w Bayernie gra głównie na skrzydle, na 10 pewnie gra w tych meczach z łatwiejszymi przeciwnikami. Jak dla mnie Eze powinien dostać pozycję LS i swobodę w grze - chce to gra przy linii, a chce to idzie do środka i tam szuka miejsca a szeroko obiega skrzydło Calafiori.
@coooyg11 napisał: "„Your only hope is corner (śmiejąca się buźka)
Be humble KID”
Wpis Amada na IG
Pycha kroczy przed upadkiem, wygrali 2 mecze i odklejenie niesamowite, „uwielbiam” United"
Przykład osoby której nikt nie powinien traktować poważnie. Nie przystoi na takim poziomie publikować takich rzeczy, szczególnie patrząc na pozycję w tabeli obu klubów i nie wyobrażam sobie żebyśmy my kiedy walczyliśmy o top 4 pisali takie rzeczy.
@alexis1908 napisał: "ja go widzę w pomocy ale on potrzebuje więcej swobody to nigdy nie będzie zawodnik który się trzyma schematów i mówię to od kiedy go kupiliśmy a jeśli Mikel tego od niego wymaga to nie potrzebnie go braliśmy mógł iść do Kur"
Właśnie u nas w pomocy nigdy nie będzie tyle miejsca na swobodę dla zawodnika. Zresztą w żadnej topowej drużynie nie ma w obecnej rzeczywistości. Natomiast na skrzydle.. tam mógłby naprawdę dostać troszkę więcej swobody - a w defensywie po prostu będzie robić to co Trossard/Martinelli
@aguero10 napisał: "To w takim razie taki Jorginho byl kozakiem bo miał chyba 100 % skuteczności jeśli chodzi o podania."
No Jorginho rozgrywał dobrze. Po prostu był za słaby fizycznie na 6
| Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
|---|
| Zawodnik | Bramki | Asysty |
|---|
-
Zagadnienia Taktyczne #39: Skrzynka narzędziowa
- 16.10.2025 7 komentarzy
-
80 procent: Gdy statystyka przestaje być przypadkiem
- 29.09.2025 28 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #38: Porażka na Anfield
- 09.09.2025 9 komentarzy
-
Okiem kibica #2: Marzenie młodego chłopca
- 28.08.2025 7 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #37: Manita na Emirates
- 26.08.2025 5 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@bobslej22 napisał: "No dobra ale widziałeś jest uderzenia kostka? Dziś i ostatnio z Utd? Gość szuka siebie ale nie wiem czy znajdzie . Jego pierwsze przyjęcie piłki jest dramatyczne podania też nie za bardzo bo często za mocne. Nie wiem czy to jest możliwe żeby wszyscy się tak na niego nabrali. Dziś może wyglądał dobrze ale jeżeli ktoś liczy że w lidze będzie miał tyle miejsca i przeniesie to choćby na mecz z Leeds to musi być mega oportunistą."
Ja nie wiem czy na to liczę i w to wierzę, ale no chciałbym. W pierwszym meczu z Leeds w sumie dał nadzieję na lepszą przyszłość to może i teraz ;)