Komentarze użytkownika kamo99111

Znaleziono 9565 komentarzy użytkownika kamo99111.
Pokazuję stronę 6 z 240 (komentarze od 201 do 240):

Komentowany temat: Utrzymać przewagę w tabeli: Arsenal vs Sunderland 07.02.2026, 10:02

@vitold napisał: "Nie znalazł byś w tej cenie lepszego zmiennika niz 23 letni reprezentant Anglii przed najlepszym okresem dla ofensywengo zawodnika. Kogo bys ogarnal za Madueke w cenie ponizej 50 mln funtów?"

Moim zdaniem w jego przypadku my zapłaciliśmy bardziej za możliwość dalszego rozwoju tego zawodnika. Tyle, że on pewnego poziomu nie przeskoczy, tak samo jak poniżej pewnego poziomu nie zejdzie. Według mnie do końca kariery u nas będzie taką trochę "zapchajdziurą". W sensie, że nie będzie wyróżniającą się postacią i będzie grał w przypadku kontuzji/rotacji naszych podstawowych zawodników na skrzydłach.

Komentowany temat: Utrzymać przewagę w tabeli: Arsenal vs Sunderland 07.02.2026, 09:44

@Numer10 napisał: "Przy czym doceniam Madueke i uważam że jako zmiennik to jest topowy transfer - może nawet sporym krokiem w tył byliby pozbycie się akurat jego bo nikt inny o takiej klasie raczej nie zgodziłby się być nr 2 na swojej pozycji. Ale Semenyo mógłby (gdyby to wypaliło) być naszym asem na LS czego w wielu wielu męczach potrzebujemy. W sumie zrobiłbym tak: Semenyo za Gyokeresa. Na 9 w razie W może grać z powodzeniem Merino/zdrowy Jesus czy nawet inne kombinacje i często wyglądają tam po prostu lepiej niż Szwed. W razie kontuzji Saki moglibyśmy być znowu w dupie"

A jak dla mnie trochę duża kwota jak na rezerwowego. Ja odnoszę wrażenie, że nasz sztab miał nadzieję, że uda się go na lewym skrzydle ogarnąć robiąc duet Madueke-Saka, a w razie kontuzji tego drugiego mógłby wskoczyć na prawe, a na lewym wtedy Trossard/Martinelli. Jednak okazało się, że Noni na lewym nie wygląda tak dobrze jak tego oczekiwano. Ale cóż takie życie ;-)

Komentowany temat: Utrzymać przewagę w tabeli: Arsenal vs Sunderland 07.02.2026, 08:48

@Numer10: @Marzag:

A ja nie wiem czy nie wymieniłbym Madueke i spróbował pójść po Semenyo (oczywiście nie wiem na ile realny był jego transfer w lecie).

Komentowany temat: Utrzymać przewagę w tabeli: Arsenal vs Sunderland 07.02.2026, 08:21

Gdybyście mieli możliwość cofnięcia się do letniego okienka transferowego i wymienienie jednego z kupionych w nim zawodników na innego (oczywiście realne opcje, a nie typu Haaland, Mbappe itd) to kogo byście wymienili i kogo na jego miejsce??

@Marzag wiadomo Gyokeress :-D ale na kogo?

Komentowany temat: Utrzymać przewagę w tabeli: Arsenal vs Sunderland 06.02.2026, 19:18

@adek504 napisał: "Doliczając Twój komentarz który też jest osłabiający wychodzimy na -1 xd"

Jak liczymy komentarze, to i Twój też odejmij. Mamy wtedy -2 xD

Komentowany temat: Utrzymać przewagę w tabeli: Arsenal vs Sunderland 06.02.2026, 17:09

@ksowa90 napisał: "Czyli jutro bez Saki i Ode."

Brak pierwszego to osłabienie, brak drugiego to wzmocnienie. Wychodzimy na 0 :-p

Komentowany temat: Utrzymać przewagę w tabeli: Arsenal vs Sunderland 06.02.2026, 09:56

@Garfield_pl napisał: "2
Po 3 pkt!! Nie liczyć na straty punktów rywali, tylko wygrywać swoje mecze!!"


O właśnie - tu się zgadzam z Tobą w 100% xD

Komentowany temat: Kanonierzy w finale Carabao Cup! Arsenal 1-0 Chelsea 04.02.2026, 23:09

@Garfield_pl napisał: "dziś to ciężko powiedzieć czy City takie mocne, czy sroki tak mizerne xD"

Wydaje mi się, że trochę tego i trochę tego ;-) choć dałbym takie 30:70 (czyli 30% mocy City i 70% słabości N'castle).

Komentowany temat: Kanonierzy w finale Carabao Cup! Arsenal 1-0 Chelsea 04.02.2026, 13:47

Oj.. Adam Clery nie znasz się. To na pewno nie jest wina systemowa to piłkarze są winni.

Komentowany temat: Kanonierzy w finale Carabao Cup! Arsenal 1-0 Chelsea 04.02.2026, 13:46

@vitold napisał: "problemy systemowe, a nie braki indywidualne w większości przypadków"

Taa... a ja ostatnio usłyszałem, że to piłkarze grają...

Komentowany temat: Kanonierzy w finale Carabao Cup! Arsenal 1-0 Chelsea 04.02.2026, 06:51

@aikon90 napisał: "Zauważcie z jaką gracją Havertz minął Sancheza. Gyokeres mający promień skrętu ciągnika siodłowego z naczepą skończyłby go mijać gdzieś w okolicy narożnej chorągiewki. Techniczna przepaść."

No niestety. Ale tak się kończy kupowanie menadżerowi/trenerowi zawodników przez dyrektora sportowego. Nigdy nie lubiłem takiego modelu i nie wiem czy sprawdził się w jakimkolwiek klubie. W końcu to trener/menadżer wie jakiego zawodnika potrzebuje do swojej koncepcji.

Komentowany temat: Walka o finał Carabao Cup: Arsenal vs Chelsea! 03.02.2026, 22:59

Havertz :-D

No to final z City :-D tam już trzeba będzie zagrać na wyższych obrotach.

Komentowany temat: Walka o finał Carabao Cup: Arsenal vs Chelsea! 03.02.2026, 22:29

A mi się zdaje, że gramy na tyle ile musimy. Jakby Chelsea postawiła twardsze warunki to zagralibyśmy trochę lepiej. Tu wyszło raczej założenie - przejdźmy dalej jak najmnienszym nakładem sił...

Komentowany temat: Walka o finał Carabao Cup: Arsenal vs Chelsea! 03.02.2026, 19:45

@adek504 napisał: "Zgadza sie, dlatego ten sport ma takie zainteresowanie, ale to nie oznacza ze usprawiedliwiają wszystko i ze jak jest sie w emocjach to mozna wszystko pisać (tzn mozna, bo nie ma zakazu, ale człowiek sie tylko tym często ośmiesza, a potem tego zaluje)"

Gdyby nie emocje to ten sport by miał zainteresowanie porównywalne do meczów A klasy. Więc Twoje wcześniejsze sprowadzenie emocji do "niedzielnego kibica przy piwie i kiełbasie" troche mija się z prawdą. Bo to właśnie Ci kibice wykupują pakiety telewizyjne żeby oglądać mecze swojej ukochanej drużyny, wykupują bilety na stadion, koszulki etc. Za tym idą sponsorzy i cała otoczka. Więc sorry, znowu nietrafione. @adek504 napisał: "Ty skaczesz po tematach jak Ci wygodnie, napisales ze Ty juz wiesz ze nie będzie mistrzostwa, a potem zeby nie mowic ze może byc mistrzostwo bo sie nie chwali dnia przed zachodem, ale jak Ty juz wiesz ze nie będzie to znaczy ze mozna krytykować przed zachodem? Nigdzie tu nie bylo o pojedynczych meczach"

Czytaj ze zrozumieniem. Napisałem, że to jest moje przypuszczenie (założenie), a nie że na pewno nie będzie. Pewne są tylko śmierć i podatki jak to mówią. A swoje przypuszczenia mogę opierać na tendencji naszej gry oraz wydarzeń z zeszłego sezonu, czyż nie? @Garfield_pl napisał: "W styczniu nie może dać żadnego pucharu, więc skąd wiesz że nie przyniosła? A może jednak przyniosła, i dlatego jesteśmy w PL i LM na 1 miejscu, gramy półfinał CC i jesteśmy w grze o FA cup?"

Pragmatycznie gramy już od jakichś 2 sezonów. Co to dało ja się pytam? Na razie nic więc mogę tak twierdzić. Oczywiście na koniec sezonu może się to zmienić. @Garfield_pl napisał: "Marudzisz bezzasadnie na ten moment, i wielce przeszkadza Ci raptem kilka spotkań gdzie straciliśmy punkty, ale już za dobre wyniki takich wypracowań to pisać nie chcesz xD"

A jak Cię nie swędzi to się drapiesz? Jak samochód masz sprawny to wymieniasz silnik? No nie. Tak samo jest z komentowaniem. Wiadomo, że na rzeczy, które działają mają mniejszy potencjał do komentowania. Nawet można zobaczyć to pp Tobie, Adku i innych. Jak napiszę coś pozytywnego to rzadko kiedy odpiszesz. Jak tylko napiszę, że coś mi się nie podoba to pd razu się uruchamiasz Ty lub Adek i sami dyskusje ciągniecie ;-)

Komentowany temat: Walka o finał Carabao Cup: Arsenal vs Chelsea! 03.02.2026, 19:29

@Damper:

Dokładnie. +100

Komentowany temat: Walka o finał Carabao Cup: Arsenal vs Chelsea! 03.02.2026, 09:08

@adek504 napisał: "No, ale jest chyba roznica w pisaniu czegoś krytycznego, a nieprawdy, bo Ty napisales nieprawdę"

Oczywiście, hipoteza może okazać się fałszem. @adek504 napisał: "Wielu sie wydaje, ze jak emocje w piłce nożnej pozostaly dalej proste tak sama pilka nozna tez dalej jest prosta w odbiorze
Ja sam wielu rzeczy nie rozumiem, sam sie pewnie wiele razy mylę co do pewnych rzeczy bo nie rozumiem tego wszystkiego od środka, ale jak sie Ciebie czyta to ma sie wrazenie, ze czyta sie wypowiedzi takiego niedzielnego kibica co to on usiadł z piwem i kiełbasa i te piłkarzyki co zarabiają miliony mają zapieprzać zeby dac mu radość i jak krzywo kopną piłkę to krzyczy, ze za tyle pieniędzy to on by to trafił"


Bo emocje napędzają sport. Gdyby nie te emocje nie byłoby rozrywki. Gdyby grali o kalesony to wątpię aby piłkarze mogli liczyć na takie wynagrodzenia itd. Raczej nikogo by to nie obchodziło. Albo inaczej - zainteresowanie byłoby niewielkie. @adek504 napisał: "No tak nie chwalmy dnia przed zachodem słońca, ale juz krytykujmy przed zachodem słońca to tak xd"

Ale chyba mogę krytykować takie mecze jak z Liverpolem czy United?? Nawet więcej - chyba mogę krytykować nasz obecny styl, który odbiega znacznie od tego z czym kojarzony jest ten klub? Mało tego póki co zmiana stylu na "pragmatyczny nie przyniosła niczego dobrego. Więc sorry ale nietrafione. Bo głównie tego tyczy się moja krytyka. Ale w Twoim przypadku czytanie ze zrozumieniem to niestety wysiłek. @Womanizer napisał: "Jednym zdaniem chłopa wyjaśnił z rana na śniadanie xD"

Czytaj powyższe ;-) @Garfield_pl napisał: "Wiem, ciężko będzie Ci to przełknąć xD"

Hipoteza może okazać się fałszywa. O mnie się nie martw. Jak to mówią: "będzie Pan zadowolony" (jak będzie trofeum).

Komentowany temat: Walka o finał Carabao Cup: Arsenal vs Chelsea! 03.02.2026, 08:36

@Dzulian napisał: "Kurs że Arsenal NIE WYGRA mistrzostwa to aż 5,50 na City.
Jesteś taki pewny, to postaw wypłatę. Będziesz miał na wypasione wakacje :)"


Napisałem, że jest to moje założenie - hipoteza. Oczywiście będzie to zweryfikowane :-) @Dzulian napisał: "Ale ty będziesz miał ból dupska w maju. I na stronę nie wejdziesz przez 2 tygodnie coś czuje. Bo wszystko Ci tu ludzie wygraną. Jaki z Ciebie ekspert z koziej pały"

A niech wygarniają ;-) będę się cieszył i na pewni nie zniknę ze strony. O to się nie martw. No chyba, że wcześniej umrę - bo też tak może być...

Komentowany temat: Walka o finał Carabao Cup: Arsenal vs Chelsea! 03.02.2026, 08:34

@adek504 napisał: "No i widzisz, znowu to Ty robisz Boga z Artety"

Nie, po prostu nie można nic złego na niego napisać bo zaraz się uruchamia któryś z was. @adek504 napisał: "Bo dalej go nie rozumiem na tyle co osoby zajmujace sie tym na codzień"

Jest takie przysłowie "przygarniał kocioł garnkowi". Skoro się przyznajesz, że sam go nie rozumiesz to chyba trochę nie przystoi wytykać tego innym (niezależnie czy jest to prawda czy nie)? ;-) ja wiem jedno, że sport polega na tym aby być najlepszym. Gdyby nie to nie byłoby rywalizacji, emocji itd. Tyczy się każdej dyscypliny i tu nie jest inaczej.

@adek504 napisał: "No tak, bo mamy grudzień 2026"

Nie mamy ale jest to moje założenie... Czy słuszne to się okaże ;-) @adek504 napisał: "No i co chwila tak sie zarzekasz, ze Ty to nie życzysz źle i chcesz mistrzostwa, po czym mamy 6 pkt przewagi I Ty juz wiesz ze nie będzie mistrzostwa"

Tak jak Ci napisałem ostatnio - w takich kwestiach lubię się mylić ;-) jednakże nie chwalmy dnia przed zachodem słońca. 6 pkt to tylko dwa mecze. Będąc w tematach biblijnych śladem losnumerosa - jestem jak niewierny Tomasz - nie uwierzę dopóki nie zobaczę.

Komentowany temat: Walka o finał Carabao Cup: Arsenal vs Chelsea! 03.02.2026, 08:07

@adek504 napisał: "Widzę, ze nie tylko rozumienie piłki sprawia problemy, ale troche trudniejsze działania matematyczne tez"

Jest, czekałem na uruchomienie "kościoła przenajświętszego Mikela Artety". Ja nie wiem, że jak tak rozumiesz football czemu nie zostałeś jakimś memadżerem albo piłkarzem klasy światowej?? :-D

Po drugie grudzien 2026 - grudzien 2019 = 7 lat, czy coś pomyliłem? Ja cały czas utrzymuje swoje założenie, że w tym roku nie ugramy mistrza i jedno zwycięstwo z miernym Leeds tego nie zmieni póki co ;-)

Komentowany temat: Walka o finał Carabao Cup: Arsenal vs Chelsea! 03.02.2026, 07:54

Kurcze jeszcze śpię :-D

Miało być:

7 jak ilość lat pod Artetą bez trofeum w PL i LM.

Komentowany temat: Walka o finał Carabao Cup: Arsenal vs Chelsea! 03.02.2026, 07:52

7 jak ilość lat Arsenalu pod.Artety bez LM i PL.

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 02.02.2026, 09:08

@nielegalny napisał: "Dorzuciłbym jeszcze Kaia"

Też go wspomniałem :-D @Garfield_pl napisał: "Nie będzie kupowania na 90% , mowa o wypożyczeniu, ale tylko jeśli będzie do wzięcia ktoś, kto godnie może zastąpić Merino. Może będzie jakaś ciekawa niespodzianka;)"

No chodziło mi ogólnie o ruchy "in". Moje niedoprecyzowanie :-p

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 02.02.2026, 07:43

Ja bym się wstrzymał z kupowaniem.

Do środka mamy jeszcze kilku kandydatów...

Na 3 pozycje mamy: Ode, Eze, Rice, Zubi, Norgaard i nie należy zapominać o Dowmanie. Plus w razie "w" w środku może zagrać Havertz albo Skelly...

Tak więc jeżeli nikogo nie sprowadzimy to żadnego dramatu nie będzie.

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 21:05

@Numer10 napisał: "To widzisz, mnie nie przekonuje że Rice ma inne zadania. Jak ma być tylko od obrony i różnych to niech idzie na 6. Od gościa którego wszyscy nazywają liderem zespołu i przekazują mu opaskę kapitańską oczekuję, że jeśli gra na 8 to będzie albo dobrze podawał (co robi raczej przeciętnie), albo dobrze się odnajdywał kiedy już dostanie piłkę w dobrej sytuacji.
Odegaard to inna dyskusja i wcale niemoc jednego ostatnio nie wpływa na to że drugi się dobrze prezentuje. Norweg jednak w porównaniu do Rice w rozegraniu jest o niebo lepszy, ale jako że oczekujemy od niego przyspieszania gry i kluczowych podań to też mu daleko do bycia liderem"


Nie napisałem nigdzie, że niemoc jednego sprawia, że drugi gra dobrze. Ale trzeba pamiętać, że każdy zawodnik ma swoje atuty, które w głównej mierze decydują o tym na jakiej pozycji gra. I tak dla mnie Rice idealnie pasuje do roli, którą pełni w tej taktyce. To trochę jak kiedyś było z duetem Pirlo-Gattuso. Jeden był mózgiem, drugi płucami zespołu. Nawet pamiętam jakiś wywiad Genaro, gdzie powiedział, że on przy Pirlo to nie czuje się jak piłkarz. Ale nie zmieniało to faktu, że był nieoceniony w ówczesnym AC Milan. Tak samo tu Rice jest trochę takimi płucami zespołu ale w ofensywie też dużo daje, choćby bite rzuty rożne ;-) To samo w obronie gdzie nie raz nam ratował dupę jakimś wślizgiem albo blokiem :-p Nie na darmo wszyscy mówią, że Arsenal zapłacil za mało za tego zawodnika. To jest lider tego zespołu i nic tego nie zmieni. @Numer10 napisał: "Ja uważam właśnie że dużo też robi brak odpowiedniego ustawienia i brania na siebie szybkich ataków przez skrzydła. Oczywiście, środek też czasem nie pomaga, ale Trossard czy Gyokeres przy dużej części szans na szybki atak stoją albo za obrońcą, albo do krótkiego podania które zwalnia całą dynamikę. Tu by Messi ani Ozil w prime nie zagrał kluczowego zagrania (w takich sytuacjach)."

Ale jak skrzydła mogą brać na siebie szybkie ataki jak w najlepszym do tego momencie taki Zubi albo Ode robią kółko zagrywając w szerz lub w bok. To właśnie z środka powinny wychodzić te piłki do skrzydeł. A nawet jak już jest próba zagrania na skrzydło w szybkim wyjsciu to jest ona w większości albo niecelna albo flegmatyczna i wszystko przez to zwalnia. I tu właśnie Messi w prime by dużo zmienił bo to byl zawodnik, który w takim gąszczu 21 zawodników w 3 tercji potrafił się odnaleźć :-)

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 20:47

@alexis1908 napisał: "Eze Ode Norgaard Havertz Zubi Rice faktycznie mało tych opcji że Aż Norgaard czasem się na ławce nie mieści :D"

A jeszcze jest Dowman po kontuzji, a.myślę że warto dać mu szansę choćby miała to być ławka i końcówki meczów :-)

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 20:45

@Adamarsenal1 napisał: "BREAKING: Arsenal midfielder Mikel Merino expected to miss considerable period with suspected broken bone in foot.

Arsenal are surveying market for potential loan as short-term cover.

[@DavidOrnstein]"


Szkoda Merino... fajny z niego joker jest.. Taki gość od zadań specjalnych :-D

Sterling wróć...?? xD

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 20:43

@Elastico07 napisał: "Tez tak uwazam ale gosc napisal ze jestesmy walcem a ja podchodze do tego racjonalnie i wydaje mi sie ze dobrze napisalem"

Aa no do walca to nam daleko ;-) ale jedno co na pewno należy oddać Artecie to naszą grę w obronie doprowadził niemal do perfekcji. I co jak co gdyby nie kontuzje w bloku obronnym w tym sezonie to nie wiem czy nie poszlibyśmy na rekord w straconych bramkach bo do pewnego momentu na to się zapowiadało.

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 20:41

@adek504 napisał: "No rzeczywiście super, na własnym boisku stać w okopach i kontrować, ja wiem że w United był taki dołek że to im się spodobało, ale to jest aż wstyd na dłuższą metę"

No nie lepiej męczyć bułę wokół 16 rywala i liczyć na SFG... Jeżeli nie idzie gra pozycyjna to może trzeba pomyśleć nad czymś innym? Może powinniśmy zrobić taki trochę mix style? Czyli np. Grać inaczej do momentu "otwarcia" przeciwnika i inaczej po? Tak czy inaczej musimy ogarnąć grę w lidze bo na dłuższą metę taki styl niekoniecznie musi dać to czego chcemy. A zaraz będą Totki i Chelsea, a to nie będą łatwe mecze. Śmiem nawet twierdzixć, że taka gra jak z Leeds nie wystarczy na te drużyny. @adek504 napisał: "Mówiłem o kibicach, piłkarze mają dużą presję mentalna, ale nie powiedziałbym żeby trzęsli portkami, po prostu mają mniejszą skłonność do ryzyka i chcą być pewni swoich decyzji"

No to też jest kwestia trenera żeby umiał tchnąć w zawodnikow tę pewność. Pamiętam jak Wenger w swoim sezonie the Invincibles był po prostu tego pewny. Mało tego on wpajał to do głów piłkarzy już od wcześniejszego mistrzostwa. I nawet jak w sezonie 03/04 były mecze "na krawędzi" to chłopaki dawali radę ;-) tak wiem, wiem zaraz wyjdzedziesz, że to były inne czasy itp itd. Tylko mi chodzi o sam mental i rolę trenera w motywowaniu drużyny ;-) @adek504 napisał: "No nie wiem, jednocześnie pisałeś po porażce z United i czuć było Twój triumf, że to Ty miales rację i to nie był łatwy mecz dla nas"

Akurat w takich kwestiach zawsze "lubię" się mylić jeżeli jest to korzystne dla Arsenalu ;-) @Numer10 napisał: "Ale mi nie chodzi o przyspieszenie gry podaniem- ale jako 8 Declan musi lepiej wykańczać sytuację w szybkim ataku - takie jak w meczu z United gdzie spowolnił i wyrzucił Salibę czy z Leeds gdzie spaprał podanie do Jesusa."

To co powiedziexć o Odegaardzie, który powinien być mózgiem naszego zespołu, a od zeszłego sezony przytrafia mu się bardzo dużo takich zagrań?? Rice ma trochę inne zadania na boisku. I fakt faktem nie zwalnia go to z obowiązku zagrywania celnych podań. Ale Rice ma reż inne atuty dzięki czemu obecnie jest jednym z liderów drużyny. I nawet jak ma gorsze.momenty to poniżej pewnego poziomu nie schodzi. Jak dla mnie Zubi póki co nie daje tego co miał dawać. Przede wszystkin miał regulować tempo, a tego nie robi. No i Ode na ŚpO też obniżył loty przez co tworzymy mniej sytuacji. @Numer10 napisał: "Nie no, ale szybko też jest i chociażby akcja z City przy 5:1 w tamtym sezonie mi się przypomina. Chłop wir jak grać szybko nawet jeśli zdąży już wrócić część obrońców rywala. Naprawdę piłkarskie IQ ma bardzo wysokie Niemiec."

Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Ja pamiętam z kolei jego zagrania s środku pola gdzie robił coś za wolno i straty z tego były. Bo może piłkarskIe IQ ma wysokie (z czym się zgadzam) to jednak braki techniczne oraz motoryczne (chodzi głównie o zwinność i gibkość) nie pozwalają mu na pokazanie tego w środku pola jak jest ciasno. Dla mnie on idealnie pasuje na atak gdzie właśnie ma za zadanie przetrzymać piłkę i odgrywać. Zanim doznał kontuzji często graliśmy nawet tak, że Raya zagrywał bezpośrednio do Niemca bo ten pptrafił utrzymać się przy piłce. To też gra była szybsza bo była bardziej bezpośrednia. @Numer10 napisał: "Martinelli jest po prostu sobą - jak ma rywala to raczej już się spod niego nie uwolni tak żeby coś zrobić bez krycia ale jak dostanie piłkę przed niego to już nikt go nie dogoni. Madueke to prawa stroną którą atakujemy- na lewej póki co prezentował się raczej przeciętnie ;)"

No tak ale pokazałem Ci tylko, że tu dynamiczne skrzydła niewiele zmienią w tej taktyce. Bo mamy takich zawodników tyle, że w ataku pozycyjnym ta dynamika ma mniejszs znaczenie gdy zawodnik jest podwajany lub potrajany bo któryś z obrońców w większości sytuacji i tak przejmie piłkę w takim gąszczu. Tu bardziej jest kwestia fazy przejściowej i przyspieszenia gry w środku pola czego brakuje. I tu właśnie upatruję roli Havertza w ataku i powrotu do bardziej bezpośredniej gry :-) @Gofer999 napisał: "Ja tego nie kwestionuję, że będziemy najlepsi, bo na razie tak jest, jesteśmy najlepsi w lidze, co ładnie pokazuje tabela"

Dlatego tak jak napisałem. Nie ma dla mnie znaczenia jak graja inni :-p Żebybyć najlepszym w każdym sezonie trzeba zdobyć największą ilość punktów. I tyle w temacie :-)

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 19:47

@Elastico07 napisał: "czysto obiektywnie to nie jestesmy walcem ale na tle konkurencji po prostu wpadki zdażają nam sie troche rzadziej" @Gofer999 napisał: "@Elastico07: Dokładnie. To jest po prostu taki sezon jak ten w którym Lisy wygrały mistrza. Top daje ciała i tyle. A nie jakieś wyrównanie się ligi. Jedna jeskółka co jakiś czas."

Ale nic to nie zmienia. Jeżeli wygramy mistrzostwo to po prostu dlatego, że na to zasłużyliśmy. Po prostu będziemy najlepsi z całej stawki i tyle. Dla mnie nie ma znaczenia gra innych. Jeżeli City robi 90 pkt to my musimy zrobić 91 żeby wygrać, ja City zrobi 70 to my musimy zrobić 71 (oczywiście przy założeniu, że City jest drugie). Trzeba też pamiętać, że sezon sezonowi nierówny i czasem zdobyć te 85 pkt jest ciężej niż w innym sezonie. Dlatego nie osądzałbym tego w ten sposób ;-)

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 19:37

@adek504 napisał: "Proszę Cię, Ty się odpalasz już teraz że słabo gramy i brzydko, a co dopiero jakbyśmy stawiali autobus xd"

A może gramy dobrze? Odpowiednio ustawiona gra z kontry wygląda właśnie bardzo fajnie i efektownie bo jest szybko i stwarza dużo sytuacji (patrz United w meczu z City) @adek504 napisał: "No, ale to co mamy teraz przed każdym meczem trząść portkami, bo nie daj Boże stracimy punkty"

No ale tak właśnie jest teraz o czym świadczy ciągła gra do tyłu i do boku. Gdzie wynika to właśnie ze strachu przed stratą bramki. @adek504 napisał: "Ty co najmniej przed połową naszych wygranych meczów pewnie mówiłeś że nie wygramy, więc pewnie jednak Twoje przewidywania się rzadziej sprawdzają"

Twierdź co chcesz. @adek504 napisał: "Widzę, że na rękę Ci ta wygrana United bo można własne ego podbudować ;)"

Nigdy nie jest dla mnie na rękę przegrana mojego Arsenalu. I tak jak dzisiaj np. Pomyliłem się z tym, że Totki nie urwą pkt City to się cieszę, że się pomyliłem bo dzięki temu mamy 6 nad City.

@Numer10: na Twoje odpowiem Ci jak dzieciaki pousypiam :-D

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 19:23

@adek504 napisał: "Ale to co ma się cofnąć i grać na kontrę?
To powiesz, że gra autobus i tak nie gra mistrz"


Cel uświęca środki ;-) @adek504 napisał: "Widzisz, Ty nawet nie czytasz co my piszemy, że potrafimy też powiedzieć że Arteta coś źle zrobił czy ma z czymś problemy, ale tak samo jak pozycja naszego klubu jest na tyle dobrze, żeby nie pisać w co drugim zdaniu jak Ty że jest źle"

Ha ha... Nawet tego nie skomentuję :-D jeszcze do tego wrócimy ;-) @adek504 napisał: "Ręce opadają xd
Jak kula w plot"


Ehe, tak tak... Jeszcze niedawno tak się ze mną spierałeś o mecze z United. Że to nic, że efekt nowej miotły, że my u siebie nie mamy problemów z United itd itp... Chyba jednak Twoje przewidywania się nie sprawdziły ;-)

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 19:17

Pewnienie jeszcze z 10 minut Totki będą.musiały soę bronić. Znając życie sędzie 6-7 minut przedłuży

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 19:14

Dobrze Totki ;-) teraz to tylko utrzymajcie... Błagam!!!

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 19:14

@adek504 napisał: "No, a w LM każe im szybko grać i ma dwubiegunowke?
Po prostu w PL wiele drużyn takie warunki stawia, że nawet nie ma gdzie szybko zagrać"


Być może powinien modyfikować taktykę w zależności od rozgrywek. Wiadomo, że w PL drużyny będą się bardziej cofać więc może trzeba trochę zmienić sposób gry. @adek504 napisał: "No, bo jak piszesz takie rzeczy, że niewiadomo czy się śmiać czy płakać to trzeba dla jasności sprawy Ci wyjaśnić
A z tymi wytłumaczenia mi sobie daruj, bo to kolejna domena przeciwników Artety, a nie zwolenników"


Ni właśnie to u was nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Proszę ja Ciebie nie gadaj głupot. Bo to ciągle od Ciebie, Garfielda czy innych obrońców "bad luck" Artety słyszę, że nic nie jest jego winą... @adek504 napisał: "No tak, bo jeden trener nie może raz wygrać z tym samym przeciwnikiem a raz przegrać
Tak dla jasności mi mieliśmy xG w tym dwumeczu bodajże na poziomie 5, więc chyba trochę dużo jak na ten pragmatyzm..."


No patrząc jak piszesz i tym, że ma dwubiegunówkę bo w LM gramy inaczej i w lidze inaczej tzn. Że w zeszłym sezonie ta dwubiegunówka już dawała o sobie znać ;-)

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 19:07

@Numer10 napisał: "Chodzi mi o to, że jeśli chcemy poprawić grę szybko w lidze - ja patrzyłbym na poprawienie piłkarzy (a w perspektywie przyszłości - transfery dynamicznych, technicznych i sprytnych LS i 9)"

Zacznę od końca żeby utrzymać sens wypowiedzi... Tu dynamiczny LS i 9 nic nie da. Mamy przecież Sake, Madueke, Martinellego... W Ataku rzeczywiście trochę gorzej ale Jesus jest dynamiczny akurat, a gra z nim od pierwszej minuty nie wyglądała jakoś lepiej. Co z dynamicznych piłkarzy jak nie będą mieli gdzie się rozpędzić?? @Numer10 napisał: "W LM istnieje, ale jeśli chodzi o ligę to wydaje mi się że to bardziej kwestia zawodników. Dlaczego Rice patroli każdą szybką piłkę jaką dostanie ostatnio przez środek? Trossard się że jest za wolny i sam spowalnia, Gyokeres potyka się o piłkę, a rywal dobrze wie że będziemy grać przez prawą stronę jeśli tylko będzie można."

Moim zdaniem to właśnie środek pomocy tu może to zmienić najbardziej. Co do Rice.... On nie jest od przyspieszania gry - nigdy nie był w tym jakiś mocny. Ale to chyba powinien robic Zubi z Ode?? Jakoś Partey grajac na pozycji Zubiego pptrafił to robić, a i Ode wyglądał lepiej. Teraz praktycznie każdy z naszych środkowych pomocników gra do boku i do tyłu i doprowadza do ataku pozycjyjnego, w którym nie pptrafimy znaleźć przełamania. @Numer10 napisał: "Ja liczę że Havertz to naprawi bo on akurat na szybkim ataku się zna i wie kiedy fajnie obiec.
Oczywiście wiem, trener wystawia zawodników itd. ale też bym ich wystawiał jakby robili wyniki."


Havertz daje pewne nadzieje ale nie w przyspieszenku gry, a w rozbijaniu obrońców przy low bloku. Potrafi przytrzymać piłkę i zgrać w odpowiednim momencie do slrzydłowego ;-)

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 18:50

@adek504 napisał: "Nie zapomniał pewnie, ale Arsenal to nie CP gdzie drużyna w fazie ataku miała znacznie więcej miejsca

Ty naprawdę myślisz, że Arteta bierze piłkarza a potem mówi mu, nie strzelaj, nie drybluje, podawaj do tyłu?"


Tu nie chodzi tylko i wyłącznie o indywidualne instrukcje. Wiadomo, że Arteta nie zakazuje takich rzeczy. Ale grając atakiem pozycyjnym tylko i wyłącznie i to w tak ułomny i wolny sposób to żaden piłkarz nie będzie miał miejsca.

Więc z tym kastrowaniem to chodzi ogólnie o taktykę. @adek504 napisał: "Najlepsze jest to, że nikt tu nie nazywa Artete Bogiem oprócz jego przeciwników

Ot taka ironia losu xd"


Bo się tak zachowujecie - wy z kościoła Artety.... wystarczy coś wytknąc Hiszpanowi to zaraz się uruchamiacie z "To nien wina Artety to... (wstaw jedno z: sędziowie, kontuzje, piłkarze, pogoda itd)". Tak się właśnie zastanawiałem jaka będzie wasza wymówka w razie fiaska w tym sezonie ale już wiem - piłkarze nie dojechali... ;-) @adek504 napisał: "No, a w LM to prowadzi nas inny trener xd"
Zobaczymy jak będzie dalej ;-) w zeszłym sezonie też z PSG prowadził nas inny trener w fazie grupowej i pucharowej z tego wynika... @Numer10 napisał: "Różnica jest głównie taka, że u nas gra rozgrywającego przeciwko nisko ustawionym defensywie. Tam grał coś pomiędzy skrzydłem a 10 w drużynie która gra ekstremalnie szybko praktycznie każdy atak. Jakby na Crystal drużyny broniły się jak u nas to takie porównywanie by może jeszcze miało sens, ale tak to po prostu trzeba czekać aż się dostosuje do gry w hegemonie ligowym. Nie każda gwiazda średniaka ligowego będzie gwiazdą w drużynach z top 3"

Tak jak pisałem - u nas nie istnieje obecnie kontratak i szybka gra. Każdy gra bezpiecznie do boku lub do tyłu w większości przypadków. Ktoś tę grę im zaszczepił.. chyba nie Święty Mikołaj?

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 18:36

@Numer10 napisał: "Szkoda okazji, ale może w lecie znajdzie się ktoś inny"

Kto by nie przyszedł to nic nie zmieni dopóki nie zmienimy taktyki. My w ofensywie jesteśmy wykastrowani na dobre...

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 18:34

@adek504 napisał: "No tak wszystkiemu winien Arteta, aż dziwne że mrozy w Polsce to nie wina Artety xd"

Jako wszechmocny bog Arteta ma wpływ na wszystko... Wyznawca tego kościoła tego nie wie?? xD

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 18:33

@adek504 napisał: "No tak wszystkiemu winien Arteta, aż dziwne że mrozy w Polsce to nie wina Artety xd"

Porównaj grę Eze w CP i u nas ;-) Twierdzisz, że Anglik zapomniał jak się gra "z dnia na dzień"??

Komentowany temat: Arsenal deklasuje Leeds i umacnia się na pozycji lidera 01.02.2026, 18:25

@krzykus1990 napisał: "Semenyo strzela co mecz. Bez niego City byłoby w D. Tak to walczą o mistrzostwo i to zdecydowanie są w grze. Gościu mógł grać dla nas a chciał tego."

U nas, po Kastracji Artety zjechałby jak Eze pp pdejściu z CP ;-)

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady