Komentarze użytkownika ozzy95

Znaleziono 2594 komentarzy użytkownika ozzy95.
Pokazuję stronę 5 z 65 (komentarze od 161 do 200):

Komentowany temat: Nie dać się przechytrzyć lisom: Leicester vs Arsenal 19.02.2025, 11:02

@Womanizer napisał: "Patrząc na pecha w tym sezonie. To wylosujemy jeszcze Juventus a nie Feyenoord. Uleciało ciśnienie z chęci oglądania tej LM. Bo każdy wie że gramy w ataku na 30% umiejętności i mozliwości"

No bez przesady. Ja będę oglądał, nie mogę się doczekać. W piątek się okaże kogo wylosujemy, może czas na jakiś uśmiech losu. Najważniejsze przejść 1/8, potem ćwierćfinały to już kwiecień, kiedy pewnie wróci i Gabi i Saka. Jest się czym jarać tak btw. Przecież mamy w tej chwili produkcję w toku gwiazdy i nowego starboya, Trossard który musi grać na lewym skrzydle, bo zapodaje niesamowite wrzutki i potrafi strzelić z obu nóg, jest Olivier Merino, który dokłada nogę nie wiele gorzej niż Lewy, a na pewno lepiej niż Kai ;) jest też ten skrzydłowy z lordozą... no dobra o nim lepiej nie wspominać. Mam nadzieję, że Ode zacznie brać odpowiedzialność na siebie, tak jak w drugiej połowie meczu z Leicester, jak zaczął się wyłamywać ze schematu i schodził czasem do lewej to wyglądało to coraz lepiej. Poza tym mamy na ławce Calafiora, który świetnie się czuje w grze do przodu, potrafi progresować z piłka i mądrze się podłączać do akcji. Może Sterling wchodzący z ławki da coś ekstra od czasu do czasu. Ja jestem w trybie totalnego wsparcia, no bo co zrobić? Drużyna nie dostała pomocy w trakcie okienka, ale to nie jest ich wina.

Komentowany temat: Nie dać się przechytrzyć lisom: Leicester vs Arsenal 19.02.2025, 09:32

@Mastec30 napisał: "NIe ma czegoś takiego w lidze jak korzystnie wylosowany terminarz."

Niby nie, bo każdy musi zagrać z każdym w ciągu sezonu, ale jednak jak masz w miarę łatwych rywali na początku sezonu i zbudujesz serię to jednak to działa na morale. Trochę na tym np. Liverpool poleciał na początku kampanii poza wpadką z Nottingham na Anfield.

Komentowany temat: Nie dać się przechytrzyć lisom: Leicester vs Arsenal 18.02.2025, 14:59

@mel75 napisał: "Rozumiem ,że toczysz beke
??"


Jemu chodzi o to, że w Polsce mogłoby być lepiej, ale nie ma Kim tego zrobić.

Komentowany temat: Nie dać się przechytrzyć lisom: Leicester vs Arsenal 18.02.2025, 09:47

@krzykus1990 napisał: "Korea Północna ZAKAZUJE oglądania meczów Tottenhamu!"

Kim chce zaoszczędzić swoim obywatelom traumy.

Komentowany temat: Nie dać się przechytrzyć lisom: Leicester vs Arsenal 18.02.2025, 09:41

@losnumeros napisał: "Chciałbym zobaczyć własny pomysł Mikela na drużynę, a nie kopie Pepa. Wszystko co graliśmy to kopia Guardioli, a nie pomysły Mikela. Taka jest prawda."

Ty w ogóle chłopie piłki nie rozumiesz, może ją oglądasz, nie twierdzę że nie, ale chyba nie wiesz do końca co się na boisku dzieje. Między stylem i taktyką Pepa a Mikela jest tyle różnic, że nie wiem jak w ogóle można pisać takie dyrdymały. Aaa wiem dlaczego... jak się jest Artetofobem to trzeba wymyślać jakieś foliarskie teorie i umniejszać.

Komentowany temat: Nie dać się przechytrzyć lisom: Leicester vs Arsenal 17.02.2025, 11:06

No z tym Merino to ja trafiłem połowicznie - bo jednak nie grał od początku, więc z tym czytaniem kanonierów przez Mikela myślę, że jest coś na rzeczy. Arczi robi sobie pewnie kawkę (wiemy, że robi dobrą) i śmiga po stronie. Może nawet w DD odświeżał i szukał info od Garfielda, bo nie miał lepszego źródła w klubie co do transferów :(

Komentarze użytkownika ozzy95
14.02.2025, 11:22

Jeśli wierzyć leakom i chcemy próbować włączyć Dowmana to kto wie, czy nie będziemy wychodzić 4 środkowych pomocników w 1 składzie (Merino/Ode/Rice/Partey), mamy wtedy tylko Jorginho na ławce, ewentualnie Skelly może być backupem, ale młody bardzo by się przydał chociaż na ławce. Na konferencji Arteta powiedział dwa razy, że trzeba się zaadaptować do zawodników, których mamy ale zapytany o Sterlinga był dosyć powściągliwy, podkreślił, że wszyscy dostępni musza się wykazać. Jestem w stanie uwierzyć, że Sterling nie wyjdzie n Leceister w pierwszej 11, a Merino faktycznie będzie grał wyżej, może będziemy bazować na dużej wymienności pozycji. No a ktoś na ławce w ofie musi być backupem, więc pewnie padnie na Anglika właśnie.

Jeśli ktokolwiek z obecnie dostępnych w jakikolwiek sposób ma być zbliżony profilowo do Kaia, zachowując wszelkie proporcje oczywiście i biorąc poprawkę na absurd naszej sytuacji to Merino jest tym właśnie graczem (główka, pojedynki fizyczne, press). Wtedy gramy prawie to samo, nie próbujemy jakichś innych ustawień, np. 3-5-2 z klasycznymi wahadłami. Aczkolwiek dla mnie ta druga opcja jest ciekawa i uważam, że mamy do niej niezły potencjał osobowy i profilowy.

Komentowany temat: Nie dać się przechytrzyć lisom: Leicester vs Arsenal 17.02.2025, 09:13

@damianARSENAL napisał: "Ciekawe kiedy Liverpool złapie ten kryzys, o którym tu się mówi od września."

a oglądałeś mecz? widziałeś drugą połowę? Oni zostali totalnie zdominowani w drugiej połowie przez Wilki, grając u siebie. Z drużyną która walczy o utrzymanie. Poza tym widać było, że im brakuje tlenu, co może świadczyć, że przy tym intensywnym najbliższym kalendarzu ich forma nie musi wyglądać różowo. Cudów nie ma, na pewno coś stracą w najbliższych 3 kolejkach. Pytanie czy my będziemy zgarniać pełne pule, bo to jest kluczowe w tej rywalizacji.

Komentowany temat: Nie dać się przechytrzyć lisom: Leicester vs Arsenal 15.02.2025, 23:20

@RaFa2456 napisał: "irytuje nie wpuszczanie nowych młodych na kilka chwil nawet żeby popełnili błędy a odrazu milej się ogląda jak młodzik gra"

My nie mamy przestrzeni na błędy młodzików w ostatnich minutach spotkań. Od razu milej to byłoby naszym rywalom jakbyśmy tak parę razy potracili punkty.

Komentowany temat: Nie dać się przechytrzyć lisom: Leicester vs Arsenal 15.02.2025, 15:41

@pablofan napisał: "Powiem tak. Arteta leci w tym sezonie na farcie. Jak nie młodzi, Gabriel, to taki Merino ratuje mu dpe."

No i jeszcze z tymi kontuzjami to ma niesamowitego farta. Ale farmazonirz chłopie ;)

Komentowany temat: Nie dać się przechytrzyć lisom: Leicester vs Arsenal 14.02.2025, 17:32

@adek504 napisał: "Z drugiej strony nie jest pewne czy Saka wróci na początku marca czy w połowie, a jak w połowie to zaczyna się przerwa na repke, a mecze po reprezentacji zaczynają się za 6.5 tygodni

Więc nawet jak sobie napiszą że wraca za 7 tygodni do gry i rzeczywiście się wyleczy akurat na przerwę to wychodzi ten długi okres

A sensacji trzeba szukać wszędzie niestety"


no clickbait jak nic, Bukayo zaczął już lekki trening w Dubaju, a tytuł jakby zerwał mięsień drugi raz i była potrzebna operacja.

Komentowany temat: Nie dać się przechytrzyć lisom: Leicester vs Arsenal 14.02.2025, 15:09

Drugi jak Liverpool już pod koniec marca!

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 14.02.2025, 14:18

@NicolasJover napisał: "Ja pamiętam jak rok temu w styczniu Liverpool odbierał poczwórną koronę."

a no tak i to akurat w ostatnim sezonie Kloppa, piękne chwile dla wszystkich kibiców Liverpoolu.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 14.02.2025, 14:05

A pamiętacie jak Chelsea walczyła z Liverpoolem do listopada o mistrzostwo z objawieniem światowej trenerki, który zawstydzał baristę Artetę? Ale bym się z nimi zamienił, albo z takim United, bo oni prędzej coś wygrają przecież.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 14.02.2025, 14:00

@Marzag napisał: "Przypomniało mi się przedwczoraj Liverpool zdemolował Everton 2:2, jak sobie pomyślę to aż mnie dreszcze przechodzą"

dokładnie, aż żal było na to patrzeć.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 14.02.2025, 11:51

@Kielnia napisał: "Witam Kanonierzy!!! W końcu po paru latach odzyskałem konto:)
Pozdrawiam"


Super, każdy się teraz przyda, by wspierać.

PS. a mógłbyś zagrać na 9?

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 14.02.2025, 11:22

Jeśli wierzyć leakom i chcemy próbować włączyć Dowmana to kto wie, czy nie będziemy wychodzić 4 środkowych pomocników w 1 składzie (Merino/Ode/Rice/Partey), mamy wtedy tylko Jorginho na ławce, ewentualnie Skelly może być backupem, ale młody bardzo by się przydał chociaż na ławce. Na konferencji Arteta powiedział dwa razy, że trzeba się zaadaptować do zawodników, których mamy ale zapytany o Sterlinga był dosyć powściągliwy, podkreślił, że wszyscy dostępni musza się wykazać. Jestem w stanie uwierzyć, że Sterling nie wyjdzie n Leceister w pierwszej 11, a Merino faktycznie będzie grał wyżej, może będziemy bazować na dużej wymienności pozycji. No a ktoś na ławce w ofie musi być backupem, więc pewnie padnie na Anglika właśnie.

Jeśli ktokolwiek z obecnie dostępnych w jakikolwiek sposób ma być zbliżony profilowo do Kaia, zachowując wszelkie proporcje oczywiście i biorąc poprawkę na absurd naszej sytuacji to Merino jest tym właśnie graczem (główka, pojedynki fizyczne, press). Wtedy gramy prawie to samo, nie próbujemy jakichś innych ustawień, np. 3-5-2 z klasycznymi wahadłami. Aczkolwiek dla mnie ta druga opcja jest ciekawa i uważam, że mamy do niej niezły potencjał osobowy i profilowy.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 13.02.2025, 16:22

A tak btw. ciekawe co teraz się dzieje w gabinetach, bo jakoś tydzień temu Mokbel puścił propagandę, że Kroenke doceniają postawę Ayto w trakcie okienka, czyli w jednym zdaniu właściciele happy, że udało się nie wydać za dużo brokułów. To by było zabawne gdybyśmy z tym Ayto zostali jako dyrem sportowym na stałe, gość pachnie yesmanem Kronkich.

Ja na spotkania czekam z niecierpliwością, może nawet większą niż zwykle. Jakoś tak ta obecna beznadziejna sytuacja kadrowa wzbudza większe pokłady wsparcia i wiary w Artetę i chłopaków, przy okazji obniżając ciśnienie i parcie na top 1. Jestem ciekaw co Arteta ugotuje na najbliższe 4-5 spotkań, potem może zaczną się powroty.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 13.02.2025, 15:03

@Reamoner napisał: "Salibe sprowadzał jeszcze Wenger ... jednak papcio znał się na rzeczy. Szkoda że Miki nie potrafi odkryć jakiegoś młodego grajka który by u nas urósł."

dosłownie żadna z tych rzeczy, o których piszesz w tym komentarzu nie jest prawdą :)

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 13.02.2025, 12:19

@ZielonyLisc napisał: "nie wierz mu, kłamie :D ten tekst występuje tu już od kilku sezonów, pamięcią sięgam do czasów Emeryego ;)"

ja pamiętam, to było albo za czasów późnego Wengera, albo Emerego właśnie, że oficjalne konto Arsenalu na fb po większości wtop wrzucało posta o treści "not the result we wanted, but we keep on going". No nie powiem c**j strzelał, ale od tego czasu sporo się zmieniło, wiadomo dla jednych nic, bo do gabloty nie wpada, ale szczerze? Ja doskonale pamiętam łomoty od Bayernu w LM zakończone dwucyfrówką w dwumeczu, albo za Emerego jak z nami jechały drużyny pokroju Watford i oddawały po 20 parę strzałów, więc te dwa lata to spory progres. Jeśli ktoś zaczął Arsenalowi kibicować po 2004 roku to raczej powinien docenić ;)

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 13.02.2025, 12:09

@Garfield_pl napisał: ""The opportunity has arisen for him. This the time where he should buckle down and say, 'I have to make this work' – otherwise, he’ll go out with a whimper.""

już bym wolał, żeby Arteta spróbował 3-5-2 na słabszych rywali, ale bez Sterlinga w pierwszej 11... chciałbym wierzyć w jego odrodzenie, ale tego obiektywnie nie widzę...

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 13.02.2025, 11:37

@ZielonyLisc napisał: "To ja teraz przypominam: Zabrakło 3 punktów! Dlatego tak ważny jest każdy mecz!"

no to zapominasz, czy pamiętasz?

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 13.02.2025, 09:47

@coooyg11 napisał: "niby będą wypoczęci jednak bez opcji w ataku"

uważaj z takimi zdaniami, bo zaraz będzie szarża, że to był obóz treningowy, więc o żadnym wypoczynku nie może być mowy. Wszak wiadomo, że gdyby zostali na miejscu, to by nie trenowali, a Havertz by się nie połamał w trakcie treningu stałych fragmentów gry.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 12.02.2025, 22:36

Ale się niektórzy sfajdali zamiast poczekać do końca. To było to klasyczne wypróżnienie metr przed kiblem.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 11.02.2025, 22:36

@Mastec30 napisał: "Nie pamiętam kto. Gadał że teraz odpoczną w Dubaju. Ja na to że oni tam jadą trenować i pracować nad formą a nie się opalać. A ten że ale z rodziną i odpoczną. No to tak odpoczął że aż odleżyn na ścięgnie dostał"

Teraz już wiem, że masz takie deficyty w zrozumieniu słowa pisanego, że wchodzić w polemikę z Tobą nie ma sensu. Jak napisałem, że odpoczną od oficjalnych rozgrywek to dla Ciebie jest to równoznaczne z tym, że myślę, że jadą na all inclusive. Z tego co pamiętam to stać Cię na więcej.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 10.02.2025, 14:59

@Ups147 napisał: "Nie wiem, wystarczy włączyć nasz mecz i zobaczyć jak się w większości męczymy, mecz z Newcastle nie był tak dawno i to jest kwintesencja naszych spotkań."

to zależy kiedy włączasz, ja włączyłem kilka dni wcześniej w niedzielę i rozjechaliśmy City 5-1 ;)

Generalnie zgadzam się z Tobą do pewnego stopnia, na pewno bardziej się męczymy w ataku pozycyjnym niż jeszcze rok temu, ale kiedyś o tym pisałem, taktycznie trochę do tego zmierzaliśmy i brakiem pewnych profili piłkarzy ofensywnych w kadrze jeszcze bardziej sobie wszystko skomplikowaliśmy. Mam wrażenie, że po boisku, gdy nie ma Bukayo biega 11 robotów, sami gracze "systemowi", którzy świetnie funkcjonują w danej taktyce, ale czasem nie potrafią dać coś ekstra, wziąć odpowiedzialności i jakimś nietypowym zagraniem/dryblingiem rozmontować obronę przeciwnika. Jeszcze nasz nowy golden boy z Akademii widać, że nie jest tym aż tak skażony, wychodzi na fantazji i potrafi zrobić sam akcję, która daje przewagę, albo gola. Ale summa summarum nie wygląda to źle pod kątem bramek strzelonych (2 miejsce w lidze), więc ja bym nie szukał dziury w całym z tymi stałymi fragmentami gry, bo ostatnio strzelamy głównie z gry. Zgadzam się też, że niestety częściej walimy babole w obronie, często w sytuacjach gdy mamy kontrolę nad spotkaniem i znowu podajemy tlen przeciwnikowi (AV, Fulham), przypomina mi to końcówkę kampanii 22/23 i mecze z tuzami (WHU, Southampton), które spektakularnie wypuściliśmy z rąk. Niestety ale trzeba to powiedzieć głośno, że bardzo często te "odcinki" zdarzają się Salibie w tym sezonie.

Natomiast w kontrze - mamy o wiele cięższą sytuację kadrową związaną z kontuzjami, niestety ale to bardzo rzutuje na wyniki i przebieg pojedynczych spotkań. Jesteśmy liderem ligi po względem liczby kontuzji, taki Liverpool liczbowo ma ich o połowę mniej no i niestety to wychodzi w tabeli. Zarząd/właściciele też nie podali koła ratunkowego Artecie zimą i to mnie martwi, nie wiem sam czy to nie jest grubsza historia na szczycie korporacji i za kuluarami, fajnie jakbyśmy zrobili super okno letnie, ale to znowu będzie musztarda po obiedzie...

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 10.02.2025, 12:28

@Pawelars napisał: "Wytłumacz mi (nam) jak chcesz pojutrze mieć 3 punkty straty do lidera?"

jak Arteta zeskanuje aplikacje Lidla do środy to rabat dostaniemy.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 07.02.2025, 16:27

@MarkOvermars napisał: "Właśnie rozmawiałem ze znajomym, który jest fanem Liverpoolu. Twierdzi, że jeśli wygrają zaległy mecz z Evertonem to będą mieli przewagę psychologiczną i zdobędą majstra. Co by nie mówić przyznałem mu rację XD"

no ciężko się nie zgodzić. Remis bądź wygrana Evertonu to tlen dla nas. Ostatnie derby Merseyside na Goodison Park, no generalnie motywacja dla Evertonu podwójna. Jeśli po tym spotkaniu będzie -9 punktów to szanse na mistrza dla nas są bardziej iluzoryczne/matematyczne.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 07.02.2025, 11:47

@darek250s napisał: ""Nie ma co się przejmować, lecimy dalej""

jak cytujesz to rób to bezbłędnie - zapominamy i lecimy dalej! ;)

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 07.02.2025, 10:00

@Piotrek_175 napisał: "Latem to powinni nas opuścić Martinelli, Jesus, Zinchenko, Jorginho i może Kiwior. Powinno wystarczyć na transfer Zubimendiego i kogoś dobrego do ataku"

Jesus latem to będzie dalej w ortezie chodził i nikt go nie kupi, Jorginho odejdzie za darmo. Na Zinchence może trochę grosza się uda zarobić, Kiwiora to pewnie wypożyczy jakiś włoski klub i tyle. Martinelli? Błagam. My mamy cały czas gonić swój ogonek? Po sezonie mamy 5 atakerów na 3 pozycje, bo Jesusa nie ma co liczyć, a Sterling odchodzi. No i mamy sprzedać Martinellego, który jaki taki jest, ale robi liczby i ściągnąć jednego zawodnika? My musimy zostawić to co dobre i dodać jeden puzelek w postaci rasowej 9, a nie dokładać sobie kolejny problem i wydatek na skrzydle. Chyba że nas właściciele i nowy dyrektor czymś zaskoczą i wydamy latem kasę jakiej ten klub nie widział i będzie i 9 i skrzydłowy i Zubimendi i jeszcze Garcia na rezerwę na bramce, ale ja w cuda nie wierzę. Priorytety na lato to będzie 9, DŚP i rezerwowy bramkarz, ale wyprzedaże ciężko będzie robić, a już na pewno nie wśród zawodników, którzy są wartościowi jak Gabi.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 06.02.2025, 17:02

https://x.com/CFCBlues_com/status/1643345786128695297

Śmiechłem. Najlepsze jest to, że post z kwietnia 2023, czyli oni (Chelsea) to już wtedy wiedzieli ;)

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 06.02.2025, 13:33

@Mastec30 napisał: "To kogo można winić że jest wąska kadra ? Czy w ogóle kogoś można czy jest zakaz odgórny ?"

A wiń kogo chcesz, kogo sobie weźmiesz na celownik, nic mi do tego. Jeśli masz pewność, co do decyzji podejmowanych za zamkniętymi drzwiami to mogę powiedzieć, że nawet zazdroszczę. Jak to mówią Amerykanie: first guy through the wall always gets bloody, więc jeśli dla Ciebie cała odpowiedzialność za wszystkie decyzje klubu, te kadrowe, finansowe i rekrutacyjne spada na Artetę, no to spoko, ale jak ktoś trochę liznał roboty w korpo i to jeszcze amerykańskim to wie, że to tak nie działa. Dla mnie to dalej znak zapytania. Faktem jest, że Arteta dostał władzę w klubie, jakiej nie miał nikt od czasów Wengera, ale do właścicieli w wielu kwestiach należy ostatnie słowo. Ja nie wykluczam scenariusza, że Kroenke postanowili przykręcić nieco kurek, albo woleliby mieć jednak większy wpływ na wydatki transferowe, może mają wrażenie, że nie do końca wszystkie nasze ostatnie transakcje miały uzasadnienie i te pieniądze zostały optymalnie wydane. To są wciąż tylko moje dywagacje, ale zrzucanie wszystkiego na jego barki wydaje mi się spłyceniem tematu.

Druga sprawa jest taka, że sam mam ostatnio wrażenie, że pieniądze wydane na Havertza, Calafiora i Merino to nie były najlepiej wydane środki, kosztowała ta trójka niemało, a właściwie ostatnia dwójka nie wyniosła nas na wyższy level, a chyba taki był zamiar. Można sobie robić w głowie rachunek kosztów traconych możliwości, czyli co by było gdybyśmy część tych środków zainwestowali w napastnika ostatniego lata, no to już są pytania, które właściciele mogą sobie zadawać od paru miesięcy. Przy okazji od lata 2021 do 2023 biliśmy co roku rekordy letnich wydatków transferowych w historii klubu, przy jednoczesnym braku ruchów out, spółka notuje spore straty, a wszystko przecież musi się spinać pod PSR. No niestety nie jesteśmy klubem ropą i kasą płynącym, bycie pod amerykańskim modelem biznesowym to jednak co innego.

No i przy okazji letniego okienka przetoczyły się ploteczki w sieci, że Calafior i Merinos to autorskie pomysły Arcziego i on solidnie lobbował za ich kupnem, w kontekście Calafiora był jakiś leak, że nawet Josh dopytywał go, czy ten transfer jest konieczny. No ale my tyle wiemy, co wyczytamy, czasem od randomów z internetu, które mogą być śmierdzącymi fejuarmi. Także wracam do wcześniej postawionej tezy - wiem, że nic nie wiem, no może coś tam wiem ale to za mało by wydawać jednoznaczne osądy, o tym kto winny lub nie.

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 06.02.2025, 11:22

@Mastec30 napisał: "Przecież to nie będzie odpoczynek tylko obóz treningowy. Oni tam się nie jadą opalać. Co z tego że PL nie zagrają."

Ale ja mam Ci teraz tłumaczyć na czym polega różnica między treningami i grą w oficjalnych spotkaniach, żebyś załapał o co mi chodziło, czy jak? W zeszłym roku pojechali tam z rodzinami, nawet Orni o obozie pisał w ten sposób, że nie chodziło tam o jakiś solidny mikro-cykl i ładowanie baterii jak na obozie zimowym klubu ekstraklasy w latach 90.

"they didn’t do anything spectacular, is my information. They had a change of scenery. There was some debate about whether their families would be permitted to come out. Mikel Arteta decided that yes they would, and I think that was a really nice touch…it came at the right time.”

@Mastec30 napisał: "Serio nie widzisz róznicy pomiędzy zarzutami że Arteta wpuszcza młodego na 5 min na końcówki a tym że nagle musiałby grać 90 min w każdym meczu z konieczności? Idziesz tak samo w skrajności. Jest coś pomiędzy. Można dawać mu szanse w kontrolowany sposób. A przynajmniej można było mu takie dawać wtedy kiedy więcej zawodników było zdrowych. Teraz będziemy zmuszeni go mocno eksploatować albo grać Sterlingiem"

No spoko, jest różnica i co w związku z tym, że są urazy a kadra jest wąska mamy winić Artetę? Bo wystawi młodego który jest zdrowy? Skończmy już z tą retoryką, że Arteta jest winowajcą sytuacji, że nikt do nas nie przyszedł zimą. Mówił o tym kilka razy, że potrzebujemy wzmocnić ofensywę, mówił o tym na konferencjach, po zamknięciu okienka mówił, że jest rozczarowany brakiem wzmocnień. To co on ma teraz zrobić w naszej sytuacji kadrowej? Mamy w niego walić, bo Ethan będzie grał więcej niż my domorośli trenerzy i menedżerowie sobie zakładamy w naszych głowach?

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 06.02.2025, 09:59

@DyktatorArsene napisał: "Sterling ostatnia deska ratunku czy katujemy 17-latka 90 min na mecz po Dubaju?"

No ale go skatujemy po tym 10 dniowym odpoczynku, niesamowite. Wczoraj czytałem przed meczem, że Arteta popełnia błąd, że młodego nie wystawia od 1 minuty, a ja mu się nie dziwie, bo NU grało mega ostro i agresywnie. Dwa miesiące temu były zarzuty do Artety, że młody w ogóle nie gra, a za chwilę będzie obwiniany za to, że młody gra pełne mecze, no to jest kwintesencja kanonierzy.com :)

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 05.02.2025, 22:56

Dobra, zapominamy iiii...lecimy do Dubaju!

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 05.02.2025, 22:46

Nie chcę wyjść na hejtera, zazwyczaj nie wybieram tej drogi. Ale czasem się zastanawiam, jakie właściwie piłkarskie atuty ma Havertz. Poza cechami wolicjonalnymi i tym że jest wybiegany, pracuje w pressingu nie mogę oprzeć się wrażeniu, że chłop umiejętności ma jedne z najrzadszych w zespole, no nic, ani kiwka, ani technika, podań jakichś nieszablonowych nie daje. Ani to pomocnik, ani napastnik. Jak czytam, że 10 to śmiać mi się chce, bo nie wiem czy w jakimkolwiek topowym zespole mógłby grać 10, bo nie daje za wiele w ataku pozycyjnym. Co by było gdybyśmy inaczej zainwestowali te pieniądze? Czy bylibyśmy w innym miejscu?

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 05.02.2025, 22:10

Ten Bruno to typowy ch*j rybi, ale lepiej go mieć u siebie niż za rywala. Strasznie dużo zagrań uchodzi mu płazem, pamiętam te łokcie na Jorginho, gość ma jakąś taryfę ulgową u sędziów.

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 05.02.2025, 22:04

No dobra to możliwości są dwie, albo strzelamy 3 i lecimy po finał, albo zapominamy i lecimy dalej :)

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 05.02.2025, 21:52

@Koroniarz napisał: "Sroki wychodzą atakiem w 3 i robią więcej pożytku niż my atakując niemal całym zespołem"

No to jakby logiczne, bo grają z kontry, a my na autobus NU w polu karnym.

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 05.02.2025, 12:53

@artur759 napisał: "Jedynie można było próbować z Watkinsem, ale zgadzam się z opinią zarządu, że płacenie 60 baniek za 30 letniego zmiennika dla Havertza to gruba przesada."

zauważyłem, że jak ktoś był "za" transferem Watkinsa to pisał o 29 latku, a jak ktoś przeciwny to już pisał o 30 latku ;)

Anglik skończył 29 lat 30 grudnia 2024.

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 05.02.2025, 12:10

@Womanizer napisał: "Zubimendi ma klauzulę 51 mln funtów (60M euro)"

chodzą plotki, że będziemy chcieli zaoferować więcej, żeby można było negocjować raty z Sociedad.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady