Arsenal wpłaci klauzulę za Manolasa?

Arsenal wpłaci klauzulę za Manolasa? 18.05.2019, 11:53, Przemysław Lech 70 komentarzy

Jednym z najważniejszych celów transferowych włodarzy The Gunners jest obsada linii defensywnej. W zeszłych sezonach obrona Arsenalu była jednym z najsłabszych punktów zespołu. W związku z planami przebudowy linii obrony, w mediach łączonych jest wiele nazwisk, które miałyby zasilić szeregi The Gunners.

Według włoskiego źródła Il Messaggero, Arsenal zamierza wykorzystać zapis w kontrakcie Kostasa Manolasa i wpłacić klauzulę w wysokości 31 milionów funtów, która umożliwiłaby rozmowy bezpośrednio między Grekiem, a nowym pracodawcą. 27 letni obrońca jest obecnie związany z AS Romą do 2022 roku.

Zainteresowanie Manolasem przejawiają również Manchester United, Chelsea i Juventus.

AS RomaKostas ManolasTransfery autor: Przemysław Lech źrodło: Daily Star
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
IPiotrek komentarzy: 213122.05.2019, 22:51

@kwiatinho:
Według mnie Manolas nie podniesie poziomu zespołu.

Przy naszym budżecie te 30 baniek raczej trzeba spożytkować tak, jak zrobił to Wenger kiedy nie miał kasy i ściągał Kościelnego.

Ewentualnie trzeba monitorować sytuację na rynku, bo w tym okienku może trafić się jeszcze jakaś lepsza opcja.

kwiatinho komentarzy: 1312621.05.2019, 15:55

@IPiotrek:
Wnioskuję z Twojej wypowiedzi że Manolas to nie najlepszy wybór ale na lepszego nas nie stać więc w sumie co bo się nie dowiedziałem. Jeżeli patrzysz na kadrę Grecji to tak samo jak byś nie chciał Aubameyanga bo gra słabo Gabon. To że grają razem w reprezentacji to jest wielki plus. Z głowy mają docieranie się. Że nie jest to piziom Van Dijka to pewne ale też nie kosztuje 120 mln tylko 36 czyli ponad 3x mniej a 3x gorszy raczej nie jest także stosunek ceny do jakości + idealny wiek i doświadczenie = petarda transfer.
Jak przychodził Kościelny to nikt się nie spodziewał że będzie naszym najlepszym obrońcą przez lata

lis1709 komentarzy: 2321.05.2019, 13:04

Rowerinho
Serio wierzysz w Umtitiego? Pomijając fakt, że zarówno zawodnik jak i prezydent klubu wypowiedzieli się, że Francuz zostaje na kolejny sezon to nawet jeśli miałby odejść to za kwotę podobna do Van Dijka. Gość ma klauzule 200mln euro, jest podstawowym zawodnikiem drużyny mistrzów świata i top 5 stoperów na świecie, zdrowy przykrywa czapka zarówno Pique, De Ligta jak i Lengleta więc jeśli miałby odejść to stałby się najdroższym stoperem na świecie. Druga sprawa to De Ligt jest szykowany jako następca Pique, kiedyś czytałem z nim wywiad i powiedział że w 2021 roku zawiesi buty na kółkach, dlatego min. zrezygnował z gry w kadrze rok temu. Za dwa lata w Katalonii będzie Umtiti, Lenglet i De Ligt, trzech wciąż młodych a już doświadczonych stoperów. Nie po to kupują następcę Pique żeby sprzedać Umtitiego i za rok szukać na rynku następcy Umtitiego.

Dlatego transfer Manolasa to dobra okazja, wciąż młody, dobry stoper. Teraz rozegrał słabszy sezon ale i tak byłby w Arsenalu podstawowym zawodnikiem. Procz niego warto mieć na uwadze Taha z Beyeru Leverkusen.

IPiotrek komentarzy: 213121.05.2019, 11:46

@kwiatinho:
Ok. Zgadzam się, że każdemu zdarzają się kiksy, że potrzebujemy obrońcę na teraz, który z miejsca podniesie poziom defensywy i że budżet jest skromny. Zgodzę się, że Guendozi miał słabszą drugą część sezonu (jak większość), ale pierwszą był wyróżniającą się postacią i kosztował niewiele.

Czy 30 baniek na ŚO to dużo? Dla nas bardzo dużo.
Czy Manolas jest kimś, kto z miejsca podniesie poziom obrony, stanie się jej liderem? Wg mnie - to jest ta sama półka co Sokratis (a ich dotychczasowe wspólne występy w kadrze nie zwiastują rewelacji, żaden z nich nie jest profesorem - nawet przy Mustafim).

Na zawodnika pokroju Van Dijka nas nie stać.
Chyba, że Umtiti, ale nie wierzę, że Barca puszcza go za takie pieniądze, tam muszą być poważne problemy ze zdrowiem, z drugiej strony kupili od nas Vermalena, może należałoby się odwdzięczyć i zaryzykować :)

A jeszcze niedawno (ale za Wengera), Mustafi był określany talizmanem Arsenalu, z nim w składzie nie przegrywaliśmy spotkań...do czasu:)

flax (zawieszony) komentarzy: 18520.05.2019, 21:47

eeee... oby nie wypaliła ta transakcja. niech braknie funta

simson16 komentarzy: 460920.05.2019, 19:26

@Kowal96: dlatego Arsenal wychodzi na Greka;D:)

kwiatinho komentarzy: 1312620.05.2019, 14:22

@IPiotrek:
Ciężko teraz o piłkarza w szczególności obrońcę który nie jest elektryczny. Każdemu zdarza się kiks czy ostre wejście ale zobacz jak grał w LM w tym czy poprzednich sezonach np przeciwko Barcelonie. Jeżeli ktoś mi powie że Sokratis nie jest elektryczny to parsknę śmiechem. Przy Sokratisie to Manolas to profesor. Oczywiście że Roma ma jeden z gorszych sezonów w ostatniej dekadzie ale jest mnóstwo czynników które się do tego przyczyniły i winy należy szukać w całym zespole. Arsenal stracił w 2 sezonach z rzędu po 51 bramek w samej lidze. Potrzebujemy piłkarza na teraz A nie perełki jak Guendo bo on od stycznia gra piach a my potrzebujemy wskoczyć na wyższy level. Oczywiście że znalazł bym lepszego obrońcę ale nie za takie pieniądze i niekoniecznie Arsenal mógłby być jego pierwszym wyborem. Do tego dochodzi nasz budżet i braki kadrowe. Według mnie powinniśmy trzymać kciuki żeby do nas trafił a w Emery'ego nadzieja że go ogarnie na tyle żeby był najmocniejszym punktem w naszej obronie

PanMisiek komentarzy: 61320.05.2019, 13:34

Gość na poziomie Mustafiego. Szkoda kasy wyrzuconej w błoto. Umtiti 10x razy lepszy.

Mariusz28 komentarzy: 495120.05.2019, 12:42

Kiedyś go chciałem. Szkoda, że nie wzięliśmy go zamiast Mustafiego. Obecnie trochę bardziej sceptycznie podchodzę do tego transferu. Zastanawia fakt, że o dobrego obrońce obecnie ciężko, a nie oszukujmy się - 31 milionów to nie jest jakaś wygórowana kwota za dobrego gracza. Dla czego więc dalej kisi się w Romie?

Rowerinho komentarzy: 225220.05.2019, 08:45

Manolas za 31 mln funtów - "tak, to jest super okazja, brać go od razu, za taką cenę nikogo lepszego nie znajdziemy"

Umtiti za 35 mln funtów - "nieee, nie stać nas żeby przepłacać, za duże ryzyko, musimy poszukać okazji gdzie indziej"

Ludzie, trzymajcie mnie... Porażacie mnie czasami.

Na ten moment za Umtitiego zapłacilibyśmy mniej niż zapłaciliśmy za Mustafiego (!). I to pomijając już fakt, jak przez ten czas ceny za obrońców powędrowały w górę. W odwodzie są Koscielny, Sokratis, Holding, Mavropanos i Chambers, a może i Bielik. Nawet jakby Francuz miał grać 10 meczy w sezonie na topowym poziomie, to lepsze 10 takich meczy i ogrywanie młodych, niż 10 meczy z przepalonymi stykami w wykonaniu Mustafiego/Manolasa. Mam spore wątpliwości, czy Grek poradziłby sobie w PL, skoro nawet w Serie A, gdzie intensywność gry jest X razy mniejsza, traci koncentrację.

Albo Umtiti, albo ktoś młody i perspektywiczny. Manolas to półśrodek, do tego 3x droższy niż Sokratis i od niego słabszy. Nie jest złym obrońcą, a nóż widelec by się dobrze wkomponował, ale powinien pozostać co najwyżej solidną opcją zapasową.

IPiotrek komentarzy: 213120.05.2019, 08:37

@kwiatinho:
Oglądałem trochę spotkań Romy. Przyglądałem się Manolasowi, bo już kiedyś był z nami łączony. Gość ma tendencje do zagrań, które w PL nie są tolerowane np. wchodzenie obiema nogami przy stykowych piłkach, często bywa spóźniony przy interwencjach w polu karnym, a potem odruchowo ratuje się nieprzepisowym zagraniem. Jego styl gry mocno przypomina mi Xhake/Mustafiego. Potrafi 80 minut grać świetnie, żeby jednym bezsensownym zagraniem stworzyć zagrożenie pod swoją bramką. On się wpisuje idealnie w obecny charakter naszej obrony. Mówiąc inaczej, gdybyśmy chcieli utrzymać poziom naszej defensywy to właśnie jego widziałbym w składzie :)

Oczywiście nie skreślam go, może w zestawieniu z Sokratisem to zadziała, ale to jest raczej eksperyment niż pewniak do pierwszego składu, który z miejsca podnosi nam jakość.
Liczę na to, że Holding wróci do swojej formy, którą prezentował przed kontuzją. Rywalizacja na ŚO będzie najlepszym lekarstwem w naszej obecnej sytuacji. Z naszym budżetem ciężko liczyć na coś lepszego, chyba, że wyciągniemy jakąś perełkę "no name" za grosze, który z miejsca będzie w stanie z powodzeniem grać na wysokim poziomie, tak jak było z Guendouzim.

Toreira11 komentarzy: 19620.05.2019, 06:47

Czytam komentarze i większość chce tutaj nie wiadomo kogo niektórzy muszą sobie zdawać sprawę jaki mamy budżet

Leehu komentarzy: 1049620.05.2019, 01:58

@Koroniarz: Zależy kogo szukasz... Manolas nie wydaje mi się kimś kto zrobi porządek w szeregach naszej obrony to dobry zawodnik, ale mając w składzie Manolasa, Sokratisa i Kościelnego który z tej trójki ma być liderem defensywy tak jak Van Dijk w Liverpoolu, ale może się mylę i faktycznie ten transfer coś zmieni, w każdym razie dobrze będzie jak chociaż ten Manolas przyjdzie. :)

Koroniarz komentarzy: 1009419.05.2019, 16:17

Za taką cenę to świetny obrońca

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268319.05.2019, 14:41

@zly_kanonier:

Racja :)

zly_kanonier komentarzy: 511119.05.2019, 12:44

@Nomad: No właśnie to jest ten drugi warunek Kapitanie Oczywisty ;)

Patriko komentarzy: 525619.05.2019, 12:21

@NineBiteWolf napisał: "Moim zdaniem powinniśmy poszukać kogoś młodszego, w wieku do 27 lat. Z doświadczonych stoperów mamy już Sokratisa i Koscielnego, teraz przydałby się gracz, który stanowiłby o sile naszej defensywy przez więcej niż 2-3 sezony."
Przecież Manolas ma 27 lat

kwiatinho komentarzy: 1312619.05.2019, 12:05

@IPiotrek:
Na jakiej podstawie wyceniasz jego przyszłą grę? Chodzi mi o te kartki i karne... w ostatnich 4 sezonach Serie A nie dostał ani jednej czerwonej kartki. Co do karnych to nie znam obrońcy który nie zrobił by karnego.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268319.05.2019, 11:58

@zly_kanonier napisał: "Roma bez LM raczej, więc drugi warunek już od nas zależny"

My też jeszcze nie jesteśmy w niej.. a może nawet nie będziemy

Kowal96 komentarzy: 1758819.05.2019, 11:18

Arsenal ma jakąś słabość do Greków?

Adi17 komentarzy: 296319.05.2019, 09:40

Brać, bo w tej cenie nikogo lepszego się nie znajdzie raczej.

zly_kanonier komentarzy: 511119.05.2019, 01:45

Roma bez LM raczej, więc drugi warunek już od nas zależny :D

knedel999 komentarzy: 37818.05.2019, 23:10

Prosze kupcie jakiegos 20 latka z championship za 5-10mln funtow moze akurat wypali. Lepsze to niz wywalanie znowu 30mln na szrot :(

jarod77 komentarzy: 30018.05.2019, 22:47

Brać nie gadac

Joliwier06 komentarzy: 483 newsów: 1518.05.2019, 22:33

Mimo wszystko Manolas mnie przekonuje

varatas komentarzy: 256518.05.2019, 21:26

Z Manolasa tak czy siak byłbym zadowolony.
Do tego można wziąc pod uwagę Jonathana Taha, Maguier (ale to pewnie nie ta cena), nie wiem czy wszyczy kojarzą Georgi Dzhikiya, też dobrze się spisuje albo Salif Sané - silny i solidny.

Barney komentarzy: 2076618.05.2019, 21:21

Dziwne bo wartosc na transgermarkt tylko rosnie

Patriko komentarzy: 525618.05.2019, 21:14

To dobry ten Manolas czy słaby? w 17/18 większość się nad nim rozpływała a teraz to drugi Mustafi? może to tylko gorszy sezon, z tego co można wyczytać na stronie sympatyków merdy to ogólnie Roma jest w rozsypce większej niż Arsenal i ich właściciele też robią tam niezłe cyrki, mimo tego, że mają ciągle szanse zakończyć sezon w top4 Serie A i grać w LM to ich forma absolutnie nie powala

varatas komentarzy: 256518.05.2019, 21:05

hmm ja widziałem Manolasa i na mn ie zrobił dobre wrażenie.
Wgl zobacznie na staty whoscore, tam wychodzi na to, ze z trójki Mustafi, Manolas, Umtiti, to ten pierwszy ma najlepsze statystyki xD

jurasmolas44 komentarzy: 184018.05.2019, 20:30

Nie jeden trener zmienił nastawienie zawodnika i jego psychikę więc nie ocenajmy póki nie zobaczymy jakiegokolwiek zawodnika w naszej koszulce. Transfer do klubu trzeba oceniać po sezonie spędzonym w klubie

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268318.05.2019, 20:09

@D14:

Nie wiem co on gdzie wyrabia poza boiskiem. Tak jak w przypadku Bellerina nie interesuje mnie to dopóki gra dobrze a on jest u nas przez pomyłkę (wengera) tak samo jak Ozil, Xhaka i kilku by się jeszcze znalazło. Dla mnie to główne (słabe) ogniwa do odstrzału.
Im szybciej tym lepiej.. weselej

Co do Manolas'a to nie mam zdania. Raczej jestem na nie ale wiem co mamy w budżecie. Mimo wszystko znalazł bym zawodników w (choćiażby) Ameryce połódniowej lub środkowej za podobne pieniądze byle tylko nie robić tutaj greckiej szopki z tył... ale nie ja mam ruszać wyobraźnią. Są od tego tak wielce wychwalani przez wielu (z nas na tym portalu) dyrektorowie. Co też jest idiotyczne. Bo tytuły są w ogóle nie ważne, byle ludzie robili swoją robotę...

domino178 komentarzy: 241818.05.2019, 18:53

Manolasa? Za każdym razem jak oglądałem mecz Romy, to załączał mu się Mustafi... Sadził babola za babolem. Być może miałem pecha i takie mecze oglądałem, ale mam złe przeczucia co do niego.

IPiotrek komentarzy: 213118.05.2019, 18:26

A podobno mieliśmy podnosić poziom defensywy.

Ten chłopak gwarantuje w sezonie ze 3 czerwone kartki i kilka jedenastek dla przeciwników.
Jak to ktoś napisał, to jest Xhaka środka obrony i nie wiem czy jest w stanie zmienić swój styl gry.

michalal (zawieszony) komentarzy: 1041318.05.2019, 16:48

@softgreat:

Ta ławka jest ok? O co Ty chcesz grać? O 7 miejsce?

Cartman_KG komentarzy: 363218.05.2019, 16:34

@Sobieski14: przecier i na dodatek przereklamowany... Bez sensu transfer

silvano95 komentarzy: 979018.05.2019, 16:05

Lepiej już zostawić Mustafiego i dostanie jeszcze hajs

Kysio2607 komentarzy: 1336018.05.2019, 15:56

ale ladna brameczka Gnabriego :D

MarkOvermars komentarzy: 911518.05.2019, 15:34

@laska1492: nie przesadzaj

White_Walker komentarzy: 30418.05.2019, 15:27

Zamienił stryjek Mustafiego na Manolasa. Jeden pies.

Cartman_KG komentarzy: 363218.05.2019, 15:20

Napiszę to jeszcze raz. Oglądam Serie A i czasem mecze Romy.

To jest Xhaka Lini obrony. Jakby grał z mustafim w jednym meczu to nasz bilans bramkowy byłby ujemny.

Nie dzięki.

Jack_Herrer komentarzy: 6186 newsów: 19218.05.2019, 15:19

3 greków w jednym klubie i to środkowych obrońców to przegięcie.

schnor25 komentarzy: 1854618.05.2019, 15:11

Powtórzę to po raz kolejny, wiem, że jesteśmy w dupie sportowo, nie lepiej jest pod kątem finansów, tym bardziej nie możemy kręcić nosem i wybrzydzać, ale ładować pieniądze w błoto? Ze mnie taki ekspert, jak z koziej dupy trąba, ale czuję, że Grek nie wniesie nic in plus do linii obrony. Albo rozbijać bank na kozaka w stylu Koulibaly`ego, albo czekać na powrót do zdrowia Roba. A nie kolejne zabawy w pół środki. Wenger przez lata nie potrafił zbudować obrony i coś czuję, że podobnie będzie za Emerego.

tom8203 komentarzy: 150418.05.2019, 14:58

Jeśli Włodarze Arsenalu myślał o większych celach na przyszłe lata to powinni sięgać po lepszych graczy przede wszystkim powinni spenetrować wyspiarski rynek , tam też są gracze poziomu Greka i lepsi !!

softgreat komentarzy: 208118.05.2019, 14:40

nie widzialem go wiec ciezko cos powiedziec. mysle ze transfer ok (bo gorzej byc nie moze) ale tylko w przypadku odstrzelenia mustafiego. gdyby sprzedal troche szrotu typu elneny, chambers to moze stac byloby nas na konate - podpisac tego rabiota i frasera i byloby ok.

leno
konate manolas sokratis
bellerin kolasinac
torreira rabiot
auba laca fraser

lawka: martinez koscielny amn xhaka willock iwobi nketiah

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 118.05.2019, 14:31

Grecki Mustafi. Niby gra dobrze, a później miła się z piłką w niewyjaśnionych okolicznościach i pada gol.

D14 komentarzy: 435618.05.2019, 14:28

@Nomad:
I gitara. Już mam dość tego pajacowania jego na instagramie, a na meczach kupa.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268318.05.2019, 14:17

@D14:

Myślę, że taki jest plan. Arsenal sam zaoferował go Milanowi

D14 komentarzy: 435618.05.2019, 14:15

Transfery swoją drogą, ale pamiętajmy, że mamy też wracającego Holdinga + Bielika na wypożyczeniu. Do tego Mavropanos i Chambers. Moim zdaniem Manolas tak, ale w przypadku, gdy Mustafi out.

Argudo komentarzy: 10886 newsów: 618.05.2019, 14:08

No to czekamy na greckie trio Manopanopoulos w obronie.

kwiatinho komentarzy: 1312618.05.2019, 14:02

Okazja jakich mało szczególnie że to może być szybka akcja. Uruchomienie klauzuli i negocjacje kontraktowe a nie targowanie się o kilka funciaków przez 2 miesiące

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea301281044
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton31981427
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz marca wybór redaktorów
0
Gracz marca wybór użytkowników
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com