City wygrywa 3-1 i obejmuje fotel lidera

City wygrywa 3-1 i obejmuje fotel lidera 15.02.2023, 22:56, Patryk Bielski 665 komentarzy

Choć Arsenal na The Emirates grał z Manchesterem City jak równy z równym, to w drugiej połowie meczu Obywatele okazali się drużyną bardziej wyrachowaną i wypunktowali Kanonierów 3-1.

Arsenal: Ramsdale - Tomiyasu (83' White), Saliba, Gabriel, Zinczenko - Jorginho, Xhaka (83' Vieira F.) - Saka, Odegaard, Martinelli (76' Trossard) - Nketiah.

Manchester City: Ederson - Walker, Dias, Ake - Rodri, Gundogan - Mahrez (61' Akanji), De Bruyne (87' Phillips), Silva, Grealish (77' Foden) - Haaland.

Arsenal 1-3 Manchester CIty
0-1 De Bruyne 24'
1-1 B. Saka 42'
1-2 J. Grealish 72'
1-3 E. Haaland 82'

Obszerny skrót spotkania | Szczegóły meczu

Manchester CityPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Garfield_pl komentarzy: 2793117.02.2023, 18:55

Dobra dawać ten mecz z AV i po 3pkt !! Człowiek dopiero się po trasie ogarnął, nienawidzę powrotu z urlopu:D

AR14 komentarzy: 130317.02.2023, 18:23

@Dziadyga napisał: "Nie zaprzeczaj sam sobie,jest kryzys i każdy normalny to widzi a podajesz głupi przykład Emeryego z 30 strzałami w naszą bramkę.Czy to był kryzys? Tego nie wiem,ale na pewno taki debilny styl gry,że cofali się we własne pole karne,że takie leszcze jak watford co mecz oddawali 20 i więcej strzałów w kierunku bramki naszej."

Jak Arsenal wygra następne 3 mecze, to znaczy, że kryzys trwał 3 spotkania? :D

Czeczenia komentarzy: 1248017.02.2023, 18:13

@Piotrek95: napisałem, że nawet nie licząc meczu pucharowego, tak kiepską serię mieliśmy wcześniej tylko trzy razy za Artety. W zasadzie twój pierwszy akapit przyznaje mi rację. Reszta to tylko twoja odklejka. Mniej istotne.

Placio komentarzy: 255517.02.2023, 18:08

@Alexis1908
Właśnie, przyda mu się odpoczynek więc dlaczego go nie dostaje? Trossard w obecnej formie jest po prostu lepszy, dlaczego Arteta na niego nie stawia? Przypomina mi to sytuacje kiedy Pepe wchodził z ławki załadował gola i asyste odmieniając losy spotkania z Wolves i dostał ławkę w następnym meczu bo nie potrafił posadzić Saki w duzo gorszej formie. Kibicuje i kibicować będę, kazdy widzi, że chłopak jest zajechany wiec dlaczego Arteta ciągle na niego stawia?

ozzy95 komentarzy: 1931 newsów: 117.02.2023, 18:08

@BarcArsenal: wydaje mi się, że odniosłem się do kilku punktów/zdań z twojego pierwszego komentarza w dosyć konkretny sposób. Przytaczając prawdziwe dane z meczu z City. Poza tym napisałem, że przegraliśmy też przez to, że nie tworzyliśmy żadnych groźnych sytuacji w drugiej połowie, wymieniając je z grubsza. Też pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę :)

BarcArsenal komentarzy: 135317.02.2023, 18:06

@Piotrek95 napisał: "Ale te argumenty... Gość wszedł na flashscore i patrzy że 4 mecze bez zwycięstwa i stwierdził że napisze swoją mądrość na k.com XD"

Piękne xDDDDDD

Niestety sporo osób tak robi, dlatego myślę że trzeba piętnować takie komentarze i brawo, że chce Ci się to robić!

alexis1908 komentarzy: 360317.02.2023, 18:06

@Placio: O tym właśnie mówię XD jest pod forma przyda mu się odpoczynek ale nie znaczy ze trzeba po nim jechać on ma 21 lat ma prawo miec wahania formy .

Zloty komentarzy: 76617.02.2023, 18:06

Dawno nie było analizy naszej taktyki proszę Pana redaktora o aktualizacje

Czeczenia komentarzy: 1248017.02.2023, 18:04

@jurasmolas44: totalnie się z tym nie zgadzam, bo gra też wygląda gorzej. Sam zauważyłeś, że brakuje bramek. Ale z czegoś to wynika, nie tylko z nieskuteczności Nketiaha.

@Dominik17: Ferguson różne głupoty mówił. Sezon 12/13 - od grudnia nie przegrał przez cztery miesiące. Okres od wielkanocy to tylko trzy zwycięstwa na osiem meczów. United wygrywając ligę w ostatnich sezonach zawsze mieli mocną zimę. Przy tabeli na styku patrzysz tak naprawdę na każdy pojedynczy mecz, a z City musi być walka na styku, bo walcząc z nimi o mistrzostwo musisz celować w około 90 punktów.

Placio komentarzy: 255517.02.2023, 18:02

@alexis1908
Martinelli gra beznadziejnie wiec krytyka jest uzasadniona.

alexis1908 komentarzy: 360317.02.2023, 18:00

Oj żebyśmy jutro stłukli ta Ville bo aż sie człowiekowi odechciewa czytać o urojonych kryzysach jednowymiarowym Martinellim i braku charakteru drużyny XD

Slaviola komentarzy: 1237717.02.2023, 17:55

Iga znowu to zrobiła.

Czyli zniszczyła rywalkę.

Piotrek95 komentarzy: 958717.02.2023, 17:55

@Czeczenia napisał: "Oczywiście, że mamy kryzys. Cztery mecze z rzędu bez zwycięstwa. Pierwsza taka seria od stycznia zeszłego roku. Biorąc pod uwagę tylko mecze ligowe, to ostatni raz tak źle było na starcie poprzedniego sezonu gdzie szorowaliśmy po dnie. Ale jeżeli przyjmiemy, że to była pewnego rodzaju anomalia, to ostatni raz tak źle w lidze było dwa lata temu - oczywiście na przełomie stycznia i lutego. I to są wszystko najdłuższe serie Mika bez trzech punktów w lidze"

Z tym że jest to pewnego rodzaju kryzys można się zgodzić, dla jednych kryzys to 4 mecze bez zwycięstwa, dla innych 10, mniej istotne

Ale te argumenty... Gość wszedł na flashscore i patrzy że 4 mecze bez zwycięstwa i stwierdził że napisze swoją mądrość na k.com XD

To że dwa z City, z czego jeden rezerwami to już nie patrzy
To że blad sędziowski zabrał nam zwycięstwo to też
Ważne że kryzys i już
Co za łeb

Jak przyjdzie czerwiec i lipiec i zobaczysz że Arsenal w tych dwóch miesiącach nie zdobędzie żadnego punktu ligowego to chyba się popłaczesz

damianARSENAL komentarzy: 851717.02.2023, 17:52

@kylo100: raczej nie. Nadal odczuwa dyskomfort wiec pewnie „3 tygodnie”. Żeby tylko…

damianARSENAL komentarzy: 851717.02.2023, 17:45

Xavi Simons

Co powiecie na temat tego małolata?

kylo100 komentarzy: 367517.02.2023, 17:45

Co z Parteyem w końcu? Zagra jutro?

Dominik17 komentarzy: 313617.02.2023, 17:37

@Czeczenia: Ferguson zawsze mówił , jeżeli chcesz wygrać ligę musisz być w topowej formie na Wielkanoc , dobrze że ten kryzys mamy teraz , zaraz wróci ESR i Jesus , inaczej od razu będzie Gabi grał bo dużo traci bez niego

Garfield_pl komentarzy: 2793117.02.2023, 17:35

Barcelona winger Raphinha:

“A team I like outside of Spain? Arsenal & PSG.”

jurasmolas44 komentarzy: 184817.02.2023, 17:29

@Czeczenia: patrzysz na wyniki nie na naszą grę a ta wygląda w dalszym ciągu bardzo dobrze tylko bramek w zasadzie brakuje

Czeczenia komentarzy: 1248017.02.2023, 17:22

Oczywiście, że mamy kryzys. Cztery mecze z rzędu bez zwycięstwa. Pierwsza taka seria od stycznia zeszłego roku. Biorąc pod uwagę tylko mecze ligowe, to ostatni raz tak źle było na starcie poprzedniego sezonu gdzie szorowaliśmy po dnie. Ale jeżeli przyjmiemy, że to była pewnego rodzaju anomalia, to ostatni raz tak źle w lidze było dwa lata temu - oczywiście na przełomie stycznia i lutego. I to są wszystko najdłuższe serie Mika bez trzech punktów w lidze.

BarcArsenal komentarzy: 135317.02.2023, 17:20

@ozzy95 napisał: "Mnie nie przekonuje szukanie drugiego dna w taktyce, stylu meczu z City"

No to faktycznie ciężko będzie pogadać o piłce, masz rację xD

@ozzy95 napisał: "Nic złego, po prostu ciężko rozmawiać o piłce samymi obrazami, bez konkretów."

To zacznij od siebie, a potem jeszcze czytaj ze zrozumieniem, pozdrawiam i mam nadzieję że nie uraziłem zabraniem głosu :*

ozzy95 komentarzy: 1931 newsów: 117.02.2023, 17:17

@KapitanJack10: Nic złego, po prostu ciężko rozmawiać o piłce samymi obrazami, bez konkretów. A zwrot "popatrzeć szerzej" to dla mnie jednak banał. Nie oglądałem meczu z City na flashscorze, widziałem nasze problemy i wkurza mnie to, jak ktoś próbuje hiperbolizować i pouczać, właściwie kogo? Całą stronę? bo pojawiły się głosy, ze Mikel mógłby wcześniej rotować. A jak ja, czy inny użytkownik napisze, że zagraliśmy słabo z City, bo takie są fakty, to ogólnie się nie znamy na piłce, bo będąc kibicem Arsenalu, nie można przecież napisać o słabym występie. Moim zdaniem niektórzy mają odchył w druga stronę i patrzą przez różowe okulary, mają problem z akceptacją obecnego stanu rzeczy, otóż jesteśmy w gorszej formie. No i to jest fakt. Staliśmy się być może bardziej przewidywalni dla przeciwników. Mnie nie przekonuje szukanie drugiego dna w taktyce, stylu meczu z City. Przytaczanie tego korzystnego posiadania piłki, wygląda mi na jakieś dziwne fikołki retoryczne. Trzeba mówić otwarcie, że zagraliśmy słabo/średnio/niemrawo. Najbardziej w drugiej połowie.

alexis1908 komentarzy: 360317.02.2023, 17:14

@BarcArsenal: Absolutnie z umniejszeniem mu i mówieniem ze jest jednowymiarowy tez się nie zgadzam .

BarcArsenal komentarzy: 135317.02.2023, 17:11

@alexis1908: zgadzam się co do rotacji składem i tego, że Gabi ma prawo być zmęczony (Bukajo to chyba robocop).

Nie zgadzam się natomiast z umniejszaniem Martinellemu, co niejednokrotnie się tutaj niestety pojawia

alexis1908 komentarzy: 360317.02.2023, 17:04

@Dziadyga: Jaki kryzys bo nie wygraliśmy 3 meczy w lidze ? Z czym w jednym zabrali nam 3 pkt przez nie narysowanie lini XD gra nadal wyglada dobrze można by było mówić o kryzysie jakby rywale nas klepali nie stwarzali sytuacji ale nie w tym przypadku pechowy remis i porazka z City nie jest wtydem .
@BarcArsenal: wszystko nie zmienia faktu ze Gabiemu przyda się odpoczynek na ławce bo jest cieniem samego siebie a Trossard widać ze ma mega forme i grzechem z tego nie skorzystać .

KapitanJack10 komentarzy: 5379 newsów: 417.02.2023, 16:52

@ozzy95 napisał: "Lubię jak tak wejdzie jakiś użytkownik ubrany cały na biało i powie, że na piłkę trzeba spojrzeć szerzej, wypunktuje nie wiadomo kogo, napisze, że piłeczka to nie tylko fifa, flashscore te sprawy hehe i powie elo mordeczki. A i jeszcze koniecznie coś o sezonowcach, no bo nikt nie może mieć swojego zdania."

Co jest złego w takiej postawie? Każdy patrzy na piłkę imaczej i każdy ma prawo się wypowiedzieć. A szczerze, to przyjemniej się czyta takie komentarze, niż np "Tomi się nie nadaje do pierwszego składu" w 15' meczu z City, chociaż od tygodnia był wałkowany temat tego, że White potrzebuje odpocząć, bo obniżył loty. To oczywiście przykład, ale w taki deseń jest wiele komentarzy około piłkarskich. Ludzi oglądają mecze i pod wpływem emocji oceniają poszczególnych piłkarzy na podstawie pojedynczych zagrań w danym meczu.
I wchodzi ktoś cały na biało i mówi, że trzeba popatrzeć szerzej? No i ma rację, nie wiem dlaczego krytykować taką postawę.

Gofer999 komentarzy: 1465717.02.2023, 16:44

@DexteR_000: Po co ci coś co nie jest trwałe? Chcesz do końca życia to stosować? Zrób przeszczep i tyle jak ci przeszkadza wypadanie włosów.

BarcArsenal komentarzy: 135317.02.2023, 16:43

@InoGArtic napisał: "Dodatkowo ktoś ostatnio pisał tutaj o tym, że potrzebuje przestrzeni tylko sęk w tym, iż nie gramy już długiej piłki na aubameyanga czy martinelliego a zupełnie inny futbol, nastawiony na szybką wymianę podań i kontrolę meczu. Nie jesteśmy już drużyną jednowymiarową w wielkich meczach, gdzie jedyne szanse na zdobycie bramki upatrujemy w kontrze"

Hahahahahhahhahah

Gościu wiesz, że ten sezon to jednocześnie najlepszy sezon Martinellego w Arsenalu? Tak, ma lepsze statystyki, przede wszystkim jeśli chodzi o zdobyte bramki (już 7 do 6 w całym zeszłym sezonie), chociaż Tobie się wydaje, że on się nie odnajduje w graniu kombinacyjnym, czy grze opartej na posiadaniu xD

To tak jeszcze dodam z kim te bramki między innymi strzelał.

Gol z AV, gol prawidłowy (nieuznany bo Mason to idiota) z MU, asysta ze Spurs, gol i asysta z LFC.

To tak tylko dodam, że tylko z LFC mieliśmy mniej niż 50% posiadania piłki, ze Spurs np ponad 65% i 2 razy więcej wymienionych podań. Co więcej, my ogólnie w tym sezonie bazujemy na posiadaniu i grze pozycyjnej, także w meczach z top6.

I Martinelli przy tej taktyce, ma po 22 meczach, 7 bramek (+ 2 poprzeczki) i 2 asysty (przy łącznie 6 big chances created).

Dziwne, nie?

A co do tych przestrzeni, to nie, nie chodzi o robienie mu miejsca 30x30 metrów, to nie jest pociąg towarowy, tylko zawodnik który oddał już 52 strzały w tym sezonie (średnio ponad 2 na mecz), przy 37% shooting accuracy (przy ponad 40% mówimy o poziomie najlepszych shooterów jak Haaland, Kane, Salah czy Rushford).

Martinelli to nie pociąg towarowy, tylko szybki jak przecinak ninja (prościej nie umiem), gdzie "robienie mu przestrzeni" oznacza umożliwienie mu wbiegniecia za plecy obrońców, zrobienie miejsca na wykonanie dryblingu i oddanie piłki lub strzał, a także umożliwienie gry na pograniczu pola karnego. To tyle, nie chodzi o walenie długiej piłki i liczenie na jego szybkość. Kiedy my w ten sposób graliśmy w tym sezonie? Ja sobie nie przypominam, a statystyka nie kłamie, to najlepszy sezon Gabriela odkąd gra w naszym klubie.

Problem leży na łóżku szpitalnym obok Gabriela Jesusa.
Granie Eddiem, choć ma swoje olbrzymie zalety i daje wiele możliwości, powoduje ze gra w pewnych sektorach boiska i zadania poszczególnych zawodników DLA DOBRA DRUŻYNY i ustalonej taktyki podlegają zmianie. I w taki właśnie sposób zmieniły się też zadania dla Martinellego.

Wyobraź sobie np że on sobie wesoło biega w ataku, blisko pola karnego, często wchodzi na pozycję nr 9 jak to miało miejsce niejednokrotnie kiedy grał Jesus, a jednocześnie Zinchenko gra na wolnej pozycji wszędzie na boisku, a zwłaszcza w środku pola (ale na pewno nie na lewej obronie).

Hmmm... no sądzę że mogłoby być ciężko

Nie zapominajmy bowiem, że Martinelli ma też bardzo duży wkład w grę obronną, bardzo dużo pressuje, blokuje podania i strzały i ma chociażby, drobnostka ponad 37% skuteczności pojedynków w obronie. A przecież to zawodnik na wskroś ofensywny, co umie tylko szybko biegac.... ehh

Dodam jeszcze tylko ze aktualnie jest 2 najlepszym dryblerem w lidze (28 dribbles completed), a to wszystko w wieku 21 lat.

Dobra, chyba starczy

Gofer999 komentarzy: 1465717.02.2023, 16:34

@BarcArsenal: Nawet się zaśmiałem. :D:D:D

enrique komentarzy: 1909617.02.2023, 16:15

@Ech0z: Taka praca kolego, kanonierzy zawsze gdzieś tam odpaleni w tle :)

ozzy95 komentarzy: 1931 newsów: 117.02.2023, 16:08

Lubię jak tak wejdzie jakiś użytkownik ubrany cały na biało i powie, że na piłkę trzeba spojrzeć szerzej, wypunktuje nie wiadomo kogo, napisze, że piłeczka to nie tylko fifa, flashscore te sprawy hehe i powie elo mordeczki. A i jeszcze koniecznie coś o sezonowcach, no bo nikt nie może mieć swojego zdania.

No i to sławetne i powielane 70% vs 30%, bo to pasuje pod tezę przecież. Żaden portal nie podaje takiej statystyki, my 64% vs 36%, gdzieniegdzie jeszcze znalazłem info o 60-40. Ale spoko, City jak Everton. Tymczasem ile razy my realnie zagroziliśmy bramce City w drugiej połowie? Nketiah niecelna główka, Trossard centrostrzał. Wszystko miało miejsce dosyć późno. Nie kreowaliśmy sobie w ogóle sytuacji w drugiej połowie. Błędy indywidualne to jedno, ale City nas de facto wykastrowało w drugiej odsłonie. Zabrali to co najlepsze. Do tego nie trzeba używać okrągłych zdań i udawać oświeconego.

Jutro tylko zwycięstwo! COYG!

Dziadyga komentarzy: 825517.02.2023, 16:07

@AR14 napisał: "Arteta to.. Arteta tamto..

Kryzys to był jak za Emerego Watford miało 30 sytuacji bramkowych czy tam strzałów.. A nie jak City ma 30% posiadania piłki

Głowa do góry pesymisci ))"


Nie zaprzeczaj sam sobie,jest kryzys i każdy normalny to widzi a podajesz głupi przykład Emeryego z 30 strzałami w naszą bramkę.Czy to był kryzys? Tego nie wiem,ale na pewno taki debilny styl gry,że cofali się we własne pole karne,że takie leszcze jak watford co mecz oddawali 20 i więcej strzałów w kierunku bramki naszej.

worldcup komentarzy: 116317.02.2023, 16:03

Jutro musimy w końcu przełamać złą serię! COYG

M4rcin komentarzy: 153117.02.2023, 16:01

Jeremy Sochan tez jest chyba naszym kibicem

AR14 komentarzy: 130317.02.2023, 16:00

@Dziadyga napisał: "Arteta niech w końcu coś zrobi,bo zaraz mnie zjecie,ale nie umie sobie radzić z kryzysami podczas sezonu.Tak było 2 lata temu,tak było sezon temu,że jak zaczął się kryzys tak do samego końca sezonu i poprawy widać nie bylo i teraz kryzys i żadnego pomysłu i poprawy,żelazny skład i jedziemy dalej.Oby jutro ta wygrana była,bo jak nie to..to kiedy? Przy takim radzeniu sobie z pożarami to 4-5 wygrany h może być max jak będą w takim dole.

Żebym od was nie dostał bury to napisze,że tak,poradził sobie patrząc od początku tego sezonu nowego,ale właśnie...NOWEGO po 3 miesiącu czasu na reset i trenowaniu nowych rzeczy.To też jest jednak różnica."


Arteta to.. Arteta tamto..

Kryzys to był jak za Emerego Watford miało 30 sytuacji bramkowych czy tam strzałów.. A nie jak City ma 30% posiadania piłki

Głowa do góry pesymisci ))

InoGArtic komentarzy: 25417.02.2023, 15:55

@Fozzie: Po pierwsze Nketiah jest zmiennikiem Jesusa i nie ma co wymagać, żeby mieć trzeciego napastnika, który będzie w stanie trzymać poziom. Po drugie Martinelli ma zjazd od dobrego miesiąca i obiektywnym okiem jesteś w stanie zauważyć różnice w grze między nim a Trossardem. Brazylijczyk stracił pewność siebie nie wchodzi w drybling, a jak już próbuje to zazwyczaj ze stratą piłki. Dodatkowo ktoś ostatnio pisał tutaj o tym, że potrzebuje przestrzeni tylko sęk w tym, iż nie gramy już długiej piłki na aubameyanga czy martinelliego a zupełnie inny futbol, nastawiony na szybką wymianę podań i kontrolę meczu. Nie jesteśmy już drużyną jednowymiarową w wielkich meczach, gdzie jedyne szanse na zdobycie bramki upatrujemy w kontrze. Ewentualnie Arteta, mógłby spróbować wrócić do czasów unaia i pomysłu o graniu Martinellim na szpicy a Trossardem zastąpić Nketiaha, aczkolwiek jeżeli mamy grać dobrze i walczyć o pewne cele to powinnismy robić tak jak Man City. Dokonać zmiany nawet tak kluczowego zawodnika jakim jest Martinelli, jeżeli jest pod formą a drużyna nie straci na jakości po zastąpieniu go pewnym rezerwowym, czyli takim jakim jest Trossard.

Adamarsenal1 komentarzy: 316317.02.2023, 15:51

BREAKING: Manchester City and Arsenal have been charged by the FA over the conduct of their players during their Premier League match this week.

Rynkos7 komentarzy: 677217.02.2023, 15:49

@Ech0z:

https://www.instagram.com/p/CosceHMoAKS/

Adi17 komentarzy: 299217.02.2023, 15:44

A jeszcze apropos znanych ludzi kibicujących Arsenalowi - skoczek Granerud.

Adi17 komentarzy: 299217.02.2023, 15:43

Jak będzie jakiś zlot w Polsce to można ją zaprosić :D

Adi17 komentarzy: 299217.02.2023, 15:42

@Ech0z:

Ja ją obserwuje już od dłuższego czasu i na mecz z City to Arsenal ją zaprosił do jakiegoś kozackiego vip boxa i dostała koszulkę z nazwiskiem :) ale nie zmienia to faktu, że chyba kibicuje Arsenalowi :D

Dominik17 komentarzy: 313617.02.2023, 15:38

@BarcArsenal: Piękne słowa !

Ech0z komentarzy: 1040317.02.2023, 15:36

Widzieliscie ze ta babka miss mundialu z Chorwacji to jest fanka Arsenalu ? Nie mam insta ale podobno wrzuca zdjecia w pokoju calego z plakatow Arsenalu i oglada nasze mecze. Milo

cobi90 komentarzy: 125717.02.2023, 15:25

Pamiętam piękne sezony Wengera i ten nieszczęsny luty. To był miesiąc gdzie wszystko się waliło jak domek z kart. Odpadaliśmy z pucharów w lidze traciliśmy punkty bez szans na odrobienie straty do lidera. Znowu wróciły demony 2 porażki i remis. Oby jutro były 3pkt, bo zaraz nas Maniury przegonią.

BarcArsenal komentarzy: 135317.02.2023, 15:22

Ależ by się przydał nowy artykuł poświęcony taktyce w ostatnich meczach, a zwłaszcza w spotkaniu z City...

Może to kogoś zdzwi, ale z City przegraliśmy nie przez Mikela tylko po błędach indywidualnych.

Najprościej mówiąc, plan taktyczny na ten mecz spowodował, że City grało jak z całym szacunkiem Everton ostatnio. Laga na Haalanda, posiadanie na poziomie 30% i granie na czas od 1 minuty spotkania.

Zadecydowała klasa poszczególnych zawodników, a tutaj pojawiają się głosy o tym że Mikel niczego nie zmienia i trzyma się pupilków.

To są chyba jakieś żarty, zarzucanie Mikelowi, że nie kombinuje i nie zmienia zawodników. Okej, pewnie sporo tu sezonowców, rozumiem i polecam spojrzeć jak zmieniła się nasza kadra pod Artetą.
Natomiast jeżeli takie zarzuty stawia ktoś kto kibicuje Arsenalowi już dłuższy czas, to chyba pora się przewietrzyć i spuścić trochę ciśnienia w głowie.

Naprawdę polecam popatrzeć na piłkę trochę głębiej niż tylko na wynik na flashscore. To serio mega fajna sprawa i dużo można się dowiedzieć, a już na pewno nie gadać głupot.

O Martinellim to już w ogóle szkoda tłumaczyć.

Spokojności życzę i zapamiętania, że piłka to nie FIFA, ani nawet nie FM. Yo

DexteR_000 komentarzy: 762517.02.2023, 15:02

Pany z racji ze na k.com mozna pytac o wszystko to ja z takim zapytaniem. Jak wiadomo genetyk'a to kur%% miła pani i przyszedl ten czas ze zaobserwowalem wypadanie włosow a to jeszcze nie ten wiek, duzo czytalem o leku "minoksydyl" zarowno w tabletkach jak i poglownie, jest tu ktos kto stosowal?

Barney komentarzy: 2090217.02.2023, 14:56

@Fozzie:

Martinelliemu też się należy gra beznadziejnie. Nketiahowi nie idzie od 3 meczy gabiemu od 6-7.

Zobaczymy co jutro zrobi arteta jestem ciekaw.

mackiki komentarzy: 3717.02.2023, 14:53

Nie ma co gadac potrzebna jest wygrana w sobote z Astonami. Stawiam na przelamanie i 0-2.

Dziadyga komentarzy: 825517.02.2023, 14:40

Arteta niech w końcu coś zrobi,bo zaraz mnie zjecie,ale nie umie sobie radzić z kryzysami podczas sezonu.Tak było 2 lata temu,tak było sezon temu,że jak zaczął się kryzys tak do samego końca sezonu i poprawy widać nie bylo i teraz kryzys i żadnego pomysłu i poprawy,żelazny skład i jedziemy dalej.Oby jutro ta wygrana była,bo jak nie to..to kiedy? Przy takim radzeniu sobie z pożarami to 4-5 wygrany h może być max jak będą w takim dole.

Żebym od was nie dostał bury to napisze,że tak,poradził sobie patrząc od początku tego sezonu nowego,ale właśnie...NOWEGO po 3 miesiącu czasu na reset i trenowaniu nowych rzeczy.To też jest jednak różnica.

Adamarsenal1 komentarzy: 316317.02.2023, 14:38

@Marcel90: Wiadomo długo dochodził do siebie, ale brakuje takiego zawodnika, pamiętając dwa poprzednie sezony robił różnice. Oby wchodził pomału i łapał minuty, bo nie ładnie zahamowała jego kariera.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal33235574
2. Liverpool33228374
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham341391248
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves331271443
12. Fulham341261642
13. Bournemouth331191342
14. Crystal Palace33991536
15. Brentford34981735
16. Everton331081530
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd33372316
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com