Fabregas na sprzedaż?

Fabregas na sprzedaż? 31.05.2009, 21:06, Krzysztof Mierkiewicz 362 komentarzy

Wydaje się, iż negatywna odpowiedź na pytanie: "Czy sprzedać Cesca Fabregasa do Barcelony?" przyszłaby menadżerowi Arsenalu wyjątkowo szybko. W końcu to 21-letniego Hiszpana Wenger obdarzył wielkim zaufaniem, powierzając mu kapitańską opaskę. Pochodzący z Katalonii rozgrywający niejednokrotnie deklarował swe przywiązanie do klubu z Emirates Stadium, do którego trafił mając lat 16.

Jednak możliwe jest, iż szkoleniowiec Kanonierów mógłby - z uwagi na czwarty kolejny sezon bez trofeum - zdecydować się na transfer swojego kapitana. Oferta opiewająca na 40 milionów funtów nie zdarza się zbyt często.

Fabregas oczywiście mógłby mieć odmienne zdanie co do swoich przenosin, ale nie ma wątpliwości, że to do Francuza należałoby ostatnie zdanie. Nie można także zapominać, że hiszpański zawodnik niejednokrotnie wypowiadał się z uznaniem o stylu gry Barcelony, a także o swojej przyjaźni z jej zawodnikami.

Ze względów finansowych odpowiedź wydaje się być oczywista, ponieważ Fabregas trafił do Arsenalu jako 16-latek za równowartość 750 tysięcy funtów. Jeśli jednak chodzi o kwestie czysto sportowe, to Wenger musiałby rozważyć, jaki wpływ na jego wciąż rozwijający się zespół miałoby odejście "reżysera gry".

Ale czy Hiszpan w tym sezonie był aż tak ważnym piłkarzem dla The Gunners? Fabregas - podobnie jak cały zespół z The Emirates - miał problemy z kondycją na początku sezonu. Późną jesienią wydawało się, że forma Kanonierów zaczyna wzrastać, ale właśnie wtedy Fabregas doznał kontuzji, która wykluczyła go z gry aż do kwietnia. Jednak - co ciekawe - nie spowodowało to katastrofy w grze zespoły, a wręcz przeciwnie. Klub zajął czwarte miejsce w Premiership oraz dotarł do półfinałów rozgrywek Ligi Mistrzów i FA Cup - a to wszystko pod nieobecność swojego hiszpańskiego kapitana.

Menadżer Kanonierów zdaje sobie sprawę, że zawodnicy tacy jak Denilson, Diaby czy Nasri - czując na plecach oddech młodych graczy Arsenalu, którzy zdobyli w tym roku FA Youth Cup - mogą w przyszłym sezonie grać dużo lepiej. A to przecież oni grali w środku pola pod nieobecność Fabregasa.

W chwili obecnej Kanonierzy niewątpliwie potrzebują zawodników mających doświadczenie, a za 40 milionów funtów można sprowadzić ich aż nadto. To może być okoliczność, która każe Wengerowi trochę dłużej zastanowić się nad pytaniem: "Czy warto sprzedać Fabregasa?".

BarcelonaCesc Fabregas autor: Krzysztof Mierkiewicz źrodło: Mirror.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
9depcik4 komentarzy: 12905.07.2009, 21:53

Nigdy ... Fabregas to kluczowa postac całj układanki

kubeusz95 komentarzy: 132102.06.2009, 20:36

Ale kocha też Barcę,niestety. Ale on nie odejdzie po następnym bezowocnym sezonie chyba już tak

beniomk komentarzy: 16501.06.2009, 20:47

Fabregas nigdy!!! Sam się wypowiadał że kocha Arsenal !

Peter_HK44 komentarzy: 168701.06.2009, 19:58

ksisiu >>> gdybyś nauczył się czytać ze zrozumieniem to wiedziałbyś kto to napisał... A taki komentarz mógłbyś sobie darować, bo jest żenujący.

kubeusz95 komentarzy: 132101.06.2009, 18:55

ostatni akapit ----> lepiej kupić pełno 16-latków może coś z nich będzie... przynajmniej ja tak to rozumiem. To głupie

kubeusz95 komentarzy: 132101.06.2009, 18:52

Cesc jest częścią tej drużyny, mówisz FAbregas myślisz Arsenal, mówisz Lampard myślisz Chelsea. On nie może odejjść, na pewno

KasiulaKsC komentarzy: 13901.06.2009, 18:04

sranie w banie.

ksisiu komentarzy: 24101.06.2009, 17:45

ostatni akapit=ŻAL!!! chca doswiadczonych pilkarzy to niech sobie sciagna Costacurte albo Ronaldo tylko czy oni cos wniosa?? czy sa lepsi od Cesca?? Nie wiem co za pajac napisal takie brednie?? Bez aurazy ale...no właśnie :)

onliner komentarzy: 2401.06.2009, 17:42

Kolejne ploty.... tara lalala la

Caroline komentarzy: 48501.06.2009, 17:37

co to w ogóle za rozważania... No i tak właściwie to nie jest news, nie dowiedziałam się z niego żadnej nowej informacji.
A Fabregas musi zostać.

Quake85 komentarzy: 1016 newsów: 101.06.2009, 17:09

hmm no ciekawe jest dużo za i przeciw jeżeli sprzedalibyśmy go i kupili Alonso Veloso i Barrego to ok ale jeżeli żadnego z tych graczy to zdecydowanie nie

mierkiew komentarzy: 750 newsów: 35501.06.2009, 16:14

a Dziękuję i Pozdrawiam.

Tak, ad rem - Cesc zostanie. Jego wartość jest dużo większa niż podania, strzały i - niekiedy - faule ;) A najważniejsze jest to, że ta wartość z pewnością nie będzie, z biegiem lat, maleć.

Kleiter komentarzy: 10201.06.2009, 16:08

mierkiew ---------> Wiem, wiem, że to nie Ty jesteś autorem tego tekstu tylko go tłumaczyłeś na język polski, więc moje zarzuty w zupełności nie są skierowane do Ciebie, a do "orginalnego" autora ;)
Tak po za tym gratuluję nowej posady ;)

mierkiew komentarzy: 750 newsów: 35501.06.2009, 15:53

Kleiter -----> pragnę zwrócić Twoją uwagę na fakt, że powyższy artykuł jest jedynie polską translacją oryginalnego tekstu zamieszczonego na łamach Mirror.co.uk. Nie wyraża on mojej opinii, a nawet jest z nią sprzeczny. Ja również dostrzegam i doceniam ten -niedający się uchwycić statystykom- zbawienny wpływa Hiszpana na The Gunners.

kubeusz95 komentarzy: 132101.06.2009, 15:05

Świetny "artykuł" Kleiter, masz całkowitą rację

Kleiter komentarzy: 10201.06.2009, 14:49

Rozumiem, że autor tego artykułu chciał pokazać swoje "za" i "przeciw" sprzedaży Cesca, ale wg. mnie coś mi nie wyszło. A to raczej głównie przez nie zbyt dokładne zapoznanie się z tematem, bo jak czytałem ten tekst to dostrzegłem sporo błędów.
Może zacznę do tego, że autor zbytnio nie dostrzega jak Cesc ważną jest postacią dla zespołu nie tylko ze względu na to, że jest "reżyserem" naszej gry, ale też ze względu na to, że jest osobą silnie związaną mentalnie z naszą drużyną. To on motywuje resztę zawodników podczas meczów, pomaga im gdy coś się nie uda, itp. Świadczy o tym choćby to, że Boss właśnie jemu powierzył opaskę kapitana.

Jeżeli zaś chodzi o zdolności piłkarskie Fabregasa i jego wpływ na grę, to tak jak już wcześniej było powiedziane to on jest naszym motorem napędowym. On kreuje naszą grę (co można było choćby zobaczyć w większości jego spotkań po powrocie po kontuzji).
To, że po kontuzji Cesca nie graliśmy źle też prawdą nie jest. Praktycznie przez cały styczeń i luty jechaliśmy na bezbramkowych remisach, lub szczęśliwych wygranych. Wydaje mi się, że gdyby był wtedy dostępny Fabregas gralibyśmy lepiej... A tak przebudzenie nastąpiło dopiero po wygranych karnych z Romą.
To, że doszliśmy do półfinału FA Cup raczej też nie było spowodowane świetną grą naszego zespołu, a tym, że trafiliśmy na niezbyt mocnych przeciwników (z całym szacunkiem dla Plymouth, Cardriff, Burnley, czy Hull).

Ogólnie rzecz biorąc nie uważam za dobry pomysł sprzedaż Fabregasa. Cesc już wiele razy pokazał jak ważną jest postacią w naszym zespole i uważam, że w nadchodzącym sezonie, (miejmy nadzieję) silniejsi o nowych, doświadczonych zawodników będzie jednym z czołowych graczy Arsenalu.
Po za tym po co mamy sprzedawać Hiszpana i z pięniędzy z jego sprzedaży, kupować nowych zawodników skoro podobno i bez tego mamy wystarczającą ilość kasy na letnie transfery?

kubeusz95 komentarzy: 132101.06.2009, 14:15

nie wyobrażam sobie Arsenalu bez Cesca przez najbliższych kilka lat

Henry12 komentarzy: 41901.06.2009, 14:11

Nawet nie ma mowy o transferze Cesca gdziekolwiek.!
Zbyt cenny dla druzyny Wengera.. ;]

Danielo_Gunners komentarzy: 264101.06.2009, 13:35

to było by głupstwo...

kubeusz95 komentarzy: 132101.06.2009, 12:52

No właśnie "jest zbyt stary" kiedy kanonier zostaje gwiazdą natychmiast trzeba go sprzedać jak Henry'ego i spółkę...bez przesady z tymi młodzikami

KuBaJo komentarzy: 217401.06.2009, 10:21

Tak fabregas jest za stary sprzedajmy go..Za 40MLN Wzmocnijmy się kilkoma 16 latkami I Będziemy marzyć o czwartym miejsca :(

kasiacesc komentarzy: 187801.06.2009, 08:21

wchodzac na strony Barcy i Realu mozna przeczytac ze daja 40/45 mln ale sadze ze jeszcze w tym sezonie Cesc nie odjedzie....chociaz gdyby przeszedł Xavi Alonso to pewnie by został...

crisadus komentarzy: 850701.06.2009, 07:31

Wenger nie zdecyduję się sprzedać swojego ulubieńca:P Nigdy w życiu:] Cesc jeszcze przez wiele lat zostanie na Emirates!

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1501.06.2009, 06:53

Odnoszac sie do stwierdzen niektorych, ze ewentualne odejscie Fabregasa, byloby gorsze od odejscia Henry'ego, to powiem, ze nie da sie tego porownac. Po odejsiu Henrego wszyscy plakali, nad odchodzaca legenda, zywym symbolem Arsenalu, ale tak naprawde, malo kto wierzyl, ze Henry jest jeszcze takim zawodnikiem, ktory moze sprawic, ze zaczniemy wygrywac. Gdyby Fabregas odszedl, wszyscy plakali by nad zawodnikiem, ktory realnie moze nam pomoc w sukcesach, ale, po co to wszystko, Fabregas i tak zostanie :)

mierkiew komentarzy: 750 newsów: 35501.06.2009, 06:34

olo_18 i Peter_HK44 ----> Bardzo Wam Dziękuję za dobre słowo i - tak potrzebne w fachu redaktora - wsparcie Czytelników :)
Niezwykle miło jest zostać w ten sposób wynagrodzonym za trud włożony w redakcję news'a.
Jak już wspominałem, będę się starał, by pisać jak najlepiej, bo dla Takich Czytelników, dla Takich Fanów, dla Takiego Klubu warto się starać być najlepszym.

Pozdrawiam.

Peter_HK44 komentarzy: 168701.06.2009, 00:26

Artykuł dość ciekawy, ale oczywiście na pytanie "Czy warto sprzedać Fabregasa?" - odpowiedź może być tylko jedna - nie. Jak pisali poprzednicy, Fabregas jest ważną częścią drużyny nie tylko piłkarsko, ale też mentalnie. Poza tym, nawet wracając po tej długiej i ciężkiej kontuzji, od razu dał próbkę swoich umiejętności, genialnymi podaniami w meczach z Man City i Villarreal. Gdyby miał w środku pomocy partnera pokroju Flaminiego, mógłby skupić się tylko na rozgrywaniu piłki i z pewnością dałoby to wymierne efekty w grze Kanonierów.

mierkiew >>> serdecznie gratuluję posady redaktora i udanego debiutu w tej roli!

mariusz14 komentarzy: 16501.06.2009, 00:14

Sprzedaż Fabregasa to byłaby głupota.Wtedy polityka Wengera traciłaby sens.W końcu Boss wyszukuje talenty,aby po jakimś czasie mogliby pomóc drużynie.Arsenal to wielki klub.a nie jakaś szkółka młodych talentów,która wyszukuje,szkoli a gdy piłkarz jest gwiazdą,i jest gotowy aby grać na wysokim poziomie to go sprzedaje.Niedługo polityka Wengera zacznie przynosić efekty,ale podstawą jest zatrzymanie najważniejszych graczy,żeby po każdym okienku transferowym nie budować drużyny na nowo

pkArs komentarzy: 46031.05.2009, 23:25

Osobiście jestem przeciwko sprzedawaniu kogokolwiek z obecnego składu, nieprawdą jest moim zdaniem, że Fabregas nie miał dużego wpływu na grę Arsenalu w obecnym sezonie, może nie najlepszym posunięciem było przekazanie właśnie jemu opaski kapitana, ale takiego playmakera ciężko byłoby zastąpić, wydaje mi się, że spośród wszystkich piłkarzy środka pola to Cesc spisywał się najrówniej. Głupotą byłoby pozbycie się go teraz, po takim sezonie, w którym cała drużyna mimo zajścia tak daleko w rozgrywkach pucharowych została oceniona słabo. Co innego gdyby Cesc był po 30 roku życia ale on jest w kwiecie wieku i dopiero ma szanse pokazać pełnię swoich możliwości, z doświadczeniami poprzedniego sezonu nasi piłkarze powinni być teraz mocniejsi fizycznie i mentalnie. Myślę, że dopiero nadchodzący sezon będzie podsumowaniem pracy Wengera przez ostatnie lata i jeżeli teraz nie nadejdą upragnione puchary będzie można mówić o ewentualnym sprzedawaniu piłkarzy..mimo wszystko Cesc znalazłby się na mojej liscie na koncowych pozycjach..

GunneralMenager komentarzy: 6031.05.2009, 22:58

Za 40 baniek + jeszcze parę groszy przewidziane na transfery ( np. wspominane często 13 milinów funtów) to można byłoby wzmocnić każdą formację jakimś wartościowym graczem.
Patrząc na czołowych pomocników w drużynach wielkiej czwórki. To Cesc w porównaniu z np. Lampardem czy Gerrardem odstaje od nich szybkością, walecznością czy łatwością zdobywania bramek. Inną sprawą jest jak odejście kapitana wpłynęłoby na resztę drużyny? Pozdrawiam.

waldek_89 komentarzy: 573531.05.2009, 22:49

ciekawy tekst, jednak myślę, że Fabregas zostanie.

mierkiew komentarzy: 750 newsów: 35531.05.2009, 22:38

Szef ----> Dziękuję :)
Wiesz, mój pierwszy news i już pochwała od "Szefa" to dobrze wróży karierze i motywuje poważnie ;)

Szef komentarzy: 1303531.05.2009, 22:31

tekst mi sie podoba, fajnie napisane. A co do transferu Cesca to jestem pewien ze Hiszpan zostanie jeszcze przez wiele sezonow w naszych szeregach.

mierkiew komentarzy: 750 newsów: 35531.05.2009, 22:30

RahU ----> Dziękuję Ci bardzo za to, że stanąłeś w mojej obronie :) Teraz już spróbuję się jakoś samodzielnie...no właśnie, na pewno nie "tłumaczyć".
Drogi Kipling ---> w innych okolicznościach nie podjąłbym z Tobą polemiki, bo - jak wspomniał RahU - Twój komentarz nie należy do wyszukanych. Jednak z uwagi na fakt, że jest to mój debiut w roli redaktora na Kanonierzy.com chciałbym Ci napisać, że treść powyższej wiadomości nie jest mojego autorstwa, ja ją jedynie przetłumaczyłem na język polski z oryginalnej, anglojęzycznej formy.
Uwierz mi, że trudno mi się pisało, że Cesc mógł nie być tak ważnym dla The Gunners piłkarzem jakim jest w rzeczywistości. Nie zgadzam się z wieloma przytoczonymi w tekście stwierdzeniami, ale cóż - taka praca ;) Wiesz, napisanie tego news'a sprawiło mi bardzo dużo radości i mam nadzieję, że dane mi będzie pisać dużo dla Was, Użytkowników mojej Ulubionej Strony, mojego Ukochanego Klubu. Oby ARSENAL grał tak, że w przyszłym sezonie będę tłumaczył tylko wiadomości zaczynające się od słów "Another ARSENAL victory!" :)

piootrek2 komentarzy: 101831.05.2009, 22:27

Strach pisać xD Przeczytałem artykuł i powiem tylko że wcale nie będę zdziwiony jeżeli Wenger sprzeda naszego kapitana. Piłkarsko to będzie duża strata ale niestety naszemu Bossowi to odpowiada. 40 baniek może być ważniejsze ;]. Pożyjemy zobaczymy.

solar komentarzy: 146531.05.2009, 22:24

to sa jakies jaja

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214331.05.2009, 22:00

Kipling: Poziom komentarza poniżej krytyki, aż wieje ignorancją. Po pierwsze, to debiut Krzysztofa "mierkiewa" Mierkiewicza jako redaktora na łamach naszego portalu, a nie jest on dla Ciebie ani znajomym ani kolegą, więc jedynie co Ci pozostaje to zwracać się do niego per Panie redaktorze. Dwa, ten tekst to transkrypcja, (czytaj: tekst przetłumaczony z obcego języka) z Mirror.co.uk - może użyczę Ci soczewek, byś mógł to dostrzec. Po trzecie, w publicystyce nie spodobał Ci się artykuł Marcin Wierciński, który bądź co bądź, ma prawo do prezentowania własnych poglądów w formie felietonów.

Wstyd mi za takich użytkowników naszego serwisu, którzy najpierw piszą, a potem myślą. A za obrażanie poświęcających swój czas redaktorów ostrzeżenie.

A co do reszty, to pewnie więcej niż połowa nie przeczytała nawet artykułu przed dodaniem komentarza (albo nie zrozumiała jego treści), sugerując się samym tytułem. Autor (ten z Mirror) przedstawił tylko jego argumenty "za" i tyle. To jest powód, żeby tekst nazywać plotką? (przecież tam nie ma żadnych cytowanych wypowiedzi, ani nawet parafrazy)

Topek komentarzy: 13940 newsów: 12631.05.2009, 21:59

O takich rzeczach czyta się co rok, i co rok, większość okazuje się bzdurami. Trzeba to traktować z dystansem, jako luźne przemyślenia wynikające z teoretycznych opcji. Gazety, portale itd. nie rozdzielają kontraktów i nie mają wpływu na postawę zawodników. Jak pojawi się coś oficjalnego to można rozmawiać o konkretach.

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97931.05.2009, 21:58

Tak, sprzedamy Cesca a Hill Wood z Wengerem wynajmą następnej nocy samolot do Szwajcarii i kasa tam sobie poleży na lokacie i będzie procentować. Potem zorganizują konferencję prasową i powiedzią -- ludzie, za 25 lat będziemy mieli drużynę marzeń a chwilowo możecie iść kibicować Barcelonie:/

Fierce_girl komentarzy: 219431.05.2009, 21:54

Już nawet na stronie Realu huczą o 'polowaniu Barcy na Cesca'.
Francesc nie może odejść! Dopiero co został kapitanem, nie wspominając jak ważną funkcje pełni w naszej drużynie (nie tylko piłkarską ale i mentalną). Przecież on jest mózgiem naszej drużyny. Jeśli Wenger wypuścił by go do Barcy to chyba dosłownie postradałby zmysły. Mimo, że zakończony już sezon nie był dla niego zbyt dobry nie zapominajmy o tych pięknych latach i momentach które już tu spędził. Nowy sezon, odrodzenie Cesca i walka o najwyższe cele. To priorytet...
Nawet nie chcę o tym myśleć. Choć coraz mniej zaczynają mi się podobać te sensacje, które z każdym dniem coraz częściej pojawiają się w mediach. Jak tak wszechstronny piłkarz ma iść na zmarnowanie/ławkę do Barcelony? Bez jaj.

Kipling komentarzy: 46031.05.2009, 21:53

debilizm, kompletna bzdura ten artykuł.. to jest ten sam autor, ktory napisał artykul, ze AW musi odejsc.. wstyd mi za KOLEJNA wypowiedz na tym portalu, bo tak prawidziwy kibic AFC nawet nie mysli, a co dopiero o wdrazaniu na portal! ...

xqvz komentarzy: 2030 newsów: 531.05.2009, 21:51

Masakra... zaczyna się. Teraz co dzień będziemy czytać nowy odcinek telenoweli "Cesc do Barcy" ;)

ivexo123 komentarzy: 176631.05.2009, 21:50

za takiego piłkarza jak Cesc (swiatowej klasy rozgrywający, młody wiec napewno jeszcze bedzie sie rozwijal) z reszta, kazdy z was dobrze o tym wie, w kazdym razie minimalna cena jaka bym chcial za niego to 60 mln funtów, taniej bym nie oddal..

fabianski1111 komentarzy: 15931.05.2009, 21:48

bzdury wyssane z palca

fabianski1111 komentarzy: 15931.05.2009, 21:48

bzdury wyssane z palca

aRamsey komentarzy: 948631.05.2009, 21:45

oby nie odszedł bo drużyna się załamie...

fabri04 komentarzy: 338531.05.2009, 21:45

ja piedole kto to pisze i tak *******i za przeproszeniem.... wara od Cesc!!!!

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56731.05.2009, 21:43

Jako zawodnik nic wielkiego nam w tym sezonie nie dał, ale jest w drużynie ważną osobowością. Gdyby odszedł zespół podłamałby się, opuściliby nas kolejni zawodnicy. Cesc pokazał już że jest świetnym graczem i otoczony piłkarzami swojej klasy, a nie Denilsonami i Diabymi, z pewnością powróciłby do dobrej formy. Brukowce jak zwykle szukają sensacji...

Koo7i komentarzy: 66231.05.2009, 21:43

ale by dopie****l jakby go sprzedal . Porazka gorsza niz sprzedaz Henrego .

wojtasik96 komentarzy: 8731.05.2009, 21:42

Nie nie warto! Kazdy wielki klub powinien miec jakas wielka gwiazde w pomocy! ManU - C.ronaldo , Chelsea - Lampard, Liverpool - Gerrard, Milan - Kaka, Barca - Messi,Xavi i Arsenal - Fabregas
A zdaje mi sie że Wenger dal Fabregasowi opaske dlatego zeby nie odchodzil.

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223731.05.2009, 21:39

jak dla mnie to wszystko zalezy od Cesca , jest genialny , ale jesli chcialby isc do Barcelony , niech idzie , wiem to wielka strata , ale mialby tu grac na sile , uwazam ze nie , zawsze znalazlo by sie w jego miejsce kogos chociaz grajacego na podobnym poziome co Cesc...

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com