Fabregas: Wenger najlepszym trenerem na świecie

Fabregas: Wenger najlepszym trenerem na świecie 26.01.2015, 17:14, Michał Korżak 60 komentarzy

Wychowanek Barcelony i były kapitan Arsenalu, a obecnie gwiazdor Chelsea - Cesc Fabregas - przyznał, że Arsene Wenger dla każdego młodego piłkarza jest najlepszym trenerem na świecie.

Fabregas zadebiutował w koszulce z armatką na piersi w 2003 roku w Pucharze Ligi, a w ciągu kolejnych lat stał się jednym z najważniejszych zawodników Arsenalu i jednym z najlepszych pomocników na świecie. W 2011 roku powrócił do klubu ze swojego dzieciństwa - FC Barcelony.

Wenger zawsze był znany ze znajdowania niesamowitych talentów wśród młodych, nieznanych zawodników i rozwijania ich do maksimum możliwości. Hiszpan uważa, że to jego największy atut.

- Zawsze będę mu wdzięczny. Dla młodych piłkarzy jest on najlepszym trenerem na świecie. Nikt nie potrafi tak dobrze rozwinąć talentu u młodego piłkarza.

- Kiedy popełnisz błąd, on ci wybaczy. Kiedy pomylisz się kolejny raz, on także ci wybaczy. Kiedy publika cię wygwiżdże, on cię zmotywuje i powie coś miłego. Zawsze w ciebie wierzy. Miał do mnie zaufanie i bardzo się z tego cieszę.

Fabregas dodał także, że nie żałuje swojego odejścia z Arsenalu i że jest bardzo zadowolony z gry dla Chelsea.

- Spędziłem osiem lat grając w Arsenalu. Wyjechałem do Barcelony, ale cieszę się, że znowu mogę grać w Anglii. To daje mu dużą satysfakcję.

- Rozgrywam świetny sezon. Moja nowa drużyna daje mi dużo możliwości. Koledzy mi ufają, a ja wiem, że mogę na nich polegać.

- Czuję, że na nowo się odradzam grając w Chelsea. Wiem, że jestem ważny, a to daje mi motywację do cięższej pracy. Może nie czuje się jak kapitan, ale prawie.

- Zaliczam wiele kontaktów z piłką. Jestem typem piłkarza, który bardzo lubi taki styl gry. Brakowało mi tego w ostatnim czasie.

- Mam nadzieję, że wygram ze swoją drużyną wszystko, co tylko możliwe - zakończył reprezentant Hiszpanii.

Arsene WengerCesc Fabregas autor: Michał Korżak źrodło: Express.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
kra7me komentarzy: 727.01.2015, 19:17

ale Wy narzekacie... ludzie :D

@adrian12543

kompromitujesz się takimi wypowiedziami.
Mówisz o tym, że ok możesz to zrozumieć że odszedł z AFC, że chciał wrócić do PL ale nie musiał iść do jednego z największych rywali.

Z tym, że dla Was największymi rywalami są (kolejność przypadkowa):

City
Chelsea
United
Tottenham
Westham
Liverpool

3 kluby pierwsze, to czołówka PL, zespoły które są odpowiednie dla piłkarza takiego kalibru jak Fabregas. Gdzie by nie poszedł, nazywalibyście go zdrajcą. Nie poszedł tam, bo nie chciał do Arsenalu. Poszedł tam, bo tam go chcieli, a Arsenal nie. Więc mówicie, że jeżeli Arsenal go nie chciał, to miał nie przechodzić do Chelsea?

Miał poświęcić swoją karierę na to, aby nie urazić klubu który go już nie chciał i przejść do jakiegoś Newcastle?

Do Milanu czy Juve by nie poszedł, włoska liga to cień tej sprzed lat. Chciał wrócić do PL, a Chelsea to była najlepsza opcja i dlatego tam jest. Nie narzekajcie na niego, a na swój zarząd który go nie chciał.

kzyh komentarzy: 11027.01.2015, 15:02

dodajac wrocil na laweczke szpedal sie !!! dla mnie cesc dolaczyl do listy plebsu wraz z reszta zydkow

kanonier21afc komentarzy: 225727.01.2015, 12:06

gdyby grał teraz u nas...

afc4life komentarzy: 478327.01.2015, 11:03

olizet
Kompletnie nie rozumiem twojego pierwszego zdania. A skoro jego "ukochany" klub nie chcial wydac na niego calej kwoty za najlepszego pomocnika w Anglii (tez TOP5 w Europie) i Cesc musial doplacac z wlasnej kieszeni to wlasnie pokazuje jak im na nim zalezalo. I wyszlo szydlo z worka. Z podkulonym ogonem uciekl z klubu swego zycia.

olizet komentarzy: 24427.01.2015, 08:38

@afc4life
Jak Wenger 8 lat budował zespół, który od 08' był łączony z Barceloną to Cię pozdrawiam. Przy dopłacaniu za transfer nie ma co gadać, bo pewnie większośc osób by tak zrobiła żeby zagrać w najlepszej wtedy drużynie na świecie w swoim rodzimym kraju. Co do Chelsea ja żalu nie mam. Jak miał do wyboru grać niedoceniany syf na idiotycznych pozycjach w FCB, a grać 100% w CFC. To jest ich zawód, a Cesc 20 lat nie ma. Tak twierdzę jeśli faktycznie nie dostał oferty z AFC. Jak dostał to walić leszcza :p

Thierry77 komentarzy: 338027.01.2015, 08:29

Spoko, spoko. Zaraz Mourinho go dojedzie za to i powie, za 2 tygodnie, że to on jest najlepszy.
Szkoda gadać o tym Cescu, niech siedzi w tej rosyjskiej melinie i się nie odzywa na temat Arsenalu czy dobrze czy źle.

afc4life komentarzy: 478327.01.2015, 01:39

Mogl se darowac wypowiedzi o tym jak dobry jest Wenger.
Czlowiek bez kszty honoru w skrocie : "dostalem wszystko od Wengera, wypialem sie na niego i doplacilem do transferu a teraz doszedlem do ****sow bo mnie nie chcieli z powrotem na Emirates. Moze jak poslodze Wengerowi odzyskam honor i milosc kibicow Arsenalu"?

nie czytam nizej komentarzy akurat odpowiem na ten z gory
@DeptaGUNNER
Dobro klubu mowisz. Wenger (a razem z nim Arsenal) stracili moze nie 8 ale wiele lat na budowe druzyny wokol tego goscia, ktory sie tak zachowal doplacajac nawet do transferu. Po takim czyms jak juz raz to zrobil to nawet nie wiadomo czy znowu by w nie doplacil jakby zglosil sie Real czy Bayern. Jesli chodzi o dobro klubu to dobrze akurat, ze trzymamy sie podstawowych zasad i nie wzielismy go. Niech zdobedzie mistrza z Chelsea a pozniej najlepiej niech podzieli los van Persiego (ten to o mistrzostwie chyba juz nie mysli z United).

haczker komentarzy: 135926.01.2015, 23:55

@chelsea989

To przeczytaj jeszcze raz komentarz @michalm1, który skomentowałeś, bo chyba go nie zrozumiałeś trollu ;)

DeptaGUNNER komentarzy: 209726.01.2015, 22:50

Trochę nie rozumiem Wengera, że `nie miał` gdzie go upchać, a czy tu nie liczy się czasem dobro klubu? Przecież Cesc jest od większości jak nie wszystkich naszych playmakerow poziom wyżej.

Danielo_Gunners komentarzy: 264126.01.2015, 22:33

kiedys moj idol...

chelsea989 komentarzy: 26726.01.2015, 22:18

@haczker ja napisalem ze przechodzenie z chelsea do bracy i na odwrot nie jest zle, nie wspomnialem o ewentualnym transferze powrotnym do ligi do innego klubu. Czytanie ze zrozumieniem sie klania :)

taxi_driver komentarzy: 117826.01.2015, 21:41

Po dłuższym namyśle stwierdziłem, że jednak nie jestem w stanie wybaczyć Cescowi tego co zrobił. Nie wiem czy wielu z was pamięta, ale na koniec sezonu 10/11 czyli ostatniego u nas Fabregasa, graliśmy nie pamiętam dokładnie z kim chyba z West Bromem na wyjeździe i musieliśmy ten mecz wygrać żeby utrzymać 4 miejsce. Nasz ówczesny kapitan był w tedy kontuzjowany lub pauzował za kartkę, po prostu nie mógł grać i gdzie był, zamiast wspierać drużynę jako kapitan i być z nią tego dnia to wybrał się na Grand Prix Formuły 1 z kumplami z Barcelony. Idąc dalej ta dopłata żeby przejść do Barcelony i na koniec przejście do Chelsea. Jednym zdaniem, dla mnie Cesc jest skończony.

haczker komentarzy: 135926.01.2015, 21:18

Dla mnie Fabregas przestał istnieć jak przeszedł do Barcelony (nie lubię tego klubu, dlatego bolało mnie jak Henry tam poszedł), dopłacając przy tym do transferu. Niektórzy wtedy nadal go bronili, jednak przejście do Chelsea przelało czarę goryczy.

gizusm komentarzy: 10726.01.2015, 21:14

Wszystko co możliwe? Na pewno nie FA Cup :3

haczker komentarzy: 135926.01.2015, 21:11

@chelsea989

A co byś powiedział, jakby dajmy na to Hazard, cały czas podkreślał swoje przywiązanie do klubu, a później przeszedł do Barcelony, dopłacając przy tym do transferu, a w końcu wróciłby do ligi angielskiej, do jednego z największych rywali, np. do Arsenalu?

AS17 komentarzy: 7526.01.2015, 21:10

To tylko miłe słówka, a fani Arsenalu i tak ci tego nie wybaczą co zrobiłeś.

chelsea989 komentarzy: 26726.01.2015, 20:56

@michalm1 a co jest zlego w przejsciu z Barcelony do Chelsea czy na odwrot? xd Przieciez juz wiele takich transferow bylo i nikt nie ma nikomu za zle...

ljungberg77 (zawieszony) komentarzy: 202326.01.2015, 20:41

najbardziej utalentowany plejmejker w historii tego klubu - Wenger za to że nie potrafił go utrzymać powinien być zesłany na dożywotnie galery bo pomijając powyższe to kluczowa pozycja w taktyce Francuza w całych aż dwóch ustawieniach jakimi gra od ponad 15 lat.... (tak wogóle to jest serio rekord ginesa)

michalm1 komentarzy: 702026.01.2015, 20:27

Gdyby byl prawdziwym kanonierem to by nigdy nie odszedl do Chelsea nawet gdybysmy go nie chcieli z powrotem z Barcelony. Zreszta jest jakas roznica miedzy transferem z Barcelony do Chelsea a z Arsenalu do Chelsea ?

IAlwaysTrust komentarzy: 139526.01.2015, 20:10

garkj:

prawda jest taka, ze w tej lidze mogl isc tylko do Nas. A i tak czuje, ze jakos sie uda zamienic Ozila za niego i bedzie w tedy pieknie. A moze nie Ozila, sam juz nie wiem :D

kozz10 komentarzy: 372426.01.2015, 20:09

zgadzam się z nota bene fabregasem, ale nie piłkarzem, tylko użytkownikiem z komentarzem pode mną :D

fabregas1987 komentarzy: 2577026.01.2015, 19:52

i może to jest właśnie problem Wenger'a, ciągłe głaskanie jest moim zdaniem negatywną cechą, bo trener powinien czasami huknąć na swoich zawodników i po słabszej pierwszej połowie zrównać ich z ziemią w szatni, a nie "wybaczyć błędy i powiedzieć miłe słówko"

Leehu komentarzy: 1049626.01.2015, 19:40

@Ciuus: No bo taka jest prawda że to Wenger w tym sezonie nie chciał Fabregasa i już na co on nam był potrzebny mieliśmy Ozila, Cazorlę, Aarona, Jacka, Rosę, Wenger i tak musi ich rozstawiać na skrzydłach, a Fabregas byłby szóstym kołem u wozu

@taxi_driver: Mógł ich z Songiem do West Hamu. :)

garkj komentarzy: 31126.01.2015, 19:40

Po co on się w ogóle na te tematy wypowiada? Większość kibiców Arsenalu i tak go nienawidzi i nie zmieni tego takimi wypowiedziami. Nie musiał iść do Chelsea, siłą by go nie wypchnęli z Barcy, sam chciał odejść ale nie musiał do Chelsea. Już mniej byłbym zły gdyby poszedł do Man City albo Man Utd ale nie do Chelsea!

Dawid04111 komentarzy: 13295 newsów: 1426.01.2015, 19:38

Tytuł niczym z wp :D
Co do samego newsa, to ja wolałbym nie oglądać takich wypowiedzi Cesca. Poszedł do CFC ok,. ale niech juz sie chociaż nie odzywa.

alekwlodarz komentarzy: 24626.01.2015, 19:36

Panowie - ja też nie cierpię Ceska ale pomyślmy szczerze - na jego miejscu mało kto by do Barcy ( Guardiola ) nie poszedł ... a reszta to już konsekwencja i jego sytuacji rodzinnej ( to musiał być Londyn bo tu ma tzw partnerkę i znią córeczkę ) i tej w Arsenalu ... gdzie go upchać kiedy gra już Ozil ,Ramsey , Wilshire,Chamberlain, Cazorla itd.
Czytałem na stronach ArsenalNewsReview Mylesa Palmera ,że transfery Fabregasa i Alexisa doszły do skutku z powodu gigantycznej podwyżki dla Messiego ( efekt domina podwyżek Cristiano i Rooneya ) ... Barca nie chciała się zgodzić i była blisko pozbycia się gwiazdora ( podobno Arsenal był w stanie go kupić ) ale sponsor Barcy Quatar Airlines zaprotestował - w efekcie dla zbilansowania wydatków zarówno Alexis jak i Fabregas mieli mieć obniżone tygodniówki na co się nie zgodzili ... może coś w tym jest ...
Ja tam wolę Alexisa oglądać ... bo Cesk miał w Arsenalu już swój czas , miał wszystko o czym tylko mógł zamarzyć ( oprócz trofeów ) ..
'Not A Second Time' Cesku :)
http://youtu.be/JQ3PDdI2SK0

taxi_driver komentarzy: 117826.01.2015, 19:23

Aaronowi*

Verminator97 komentarzy: 1490026.01.2015, 19:22

Fabs już niech się nie wypowiada na temat Wengera i Arsenalu bo jest u nas skończony. Odszedł w momencie, w którym Wenger budował na nim skład, a na dodatek dopłacając do transferu, co jeszcze mogłem zrozumieć chęcią powrotu do ojczyzny, ale odejścia do Chelsea mu nie wybaczę. To było po prostu świństwo. Ja szanuję Wengera za to, że nie chciał Fabsa z powrotem. Hiszpan wypiął się na Wengera, gdy ten go potrzebował to bardzo dobrze, że Wenger też się na niego wypiął. Ale to nie oznaczało, że musi odchodzić do innego klubu z PL. Na pewno miał oferty z innych lig, a zeszmacił się przechodząc do Chelsea. Kiedyś mój ulubiony zawodnik Arsenalu, wzór do naśladowania, a teraz gnojka nie cierpię.

taxi_driver komentarzy: 117826.01.2015, 19:22

Na moje oczywiście Cesc stracił w naszych oczach swoją decyzją, ale mozna go troche usprawiedliwic tym, ze chcial koniecznie grac w BPL, a Wenger go nie chciał ale z drugiej strony mozna usprawiedliwic Wengera, ktory wie ze Cesc opuscil nas w kluczowym momencie i teraz blokowal by gre Jackowi lub Aatonowi, który miał sezon życia. Pogmatwana sprawa..

Ciuus komentarzy: 14426.01.2015, 19:16

pauleta19
Gówno prawda.... Fabregas jest szczurem.
Arsenal go nie potrzebował to zachował się jak szmata i poszedł do największego rywala będąc tego w pełni świadomym.
A nie wmówisz mi, że Cheslea była jedynym zespołem chcącym pozyskać Fabregasa.

Fałszywy człowiek.

Leehu komentarzy: 1049626.01.2015, 19:13

To FA Cup już nie wygra. :)

@Gunner18AFC: Czy ja wiem raczej tą wypowiedzią tego nie uniknie, jak dla mnie nawet jeździ tutaj trochę po Arsenalu. Wenger wybacza 1, 2, 3, 4... słabe mecze ale nie wybacza nie lojalności, wydaje mi się że to właśnie to, że mimo iż Wenger tak bardzo zawierzył Cescowi, a ten mu się praktycznie niczym nie odwdzięczył tylko dorzucił 5 mln do swojego transferu to właśnie sprawiło że Wenger nie chciał go już w swojej drużynie choć pewnie żalu do niego nie ma, ale go nie chciał.

I zmieńcie ten tytuł bo jakby Fabregas tak powiedział to wątpię czy by jeszcze murawę powąchał w tym sezonie. :)

Gryzek komentarzy: 379726.01.2015, 19:11

Ktoś coś mówił czy wiatr wieje ?

Alexislove komentarzy: 15926.01.2015, 19:10

Nie muszę już nić pisać panowie z dołu mnie wyręczyli :P #Jeb*ć #Chelsea i #Fabregasa

Paniu76 komentarzy: 1246426.01.2015, 18:57

Tytuł wzięty nie wiem skąd.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 126.01.2015, 18:53

Tytuł faktycznie mylący i niespójny z treścią wypowiedzi. Właściwie to takie wciskanie Fabregasowi czegoś czego nie powiedział, bo z tytułem się nie zgadzam, a z wypowiedzią Cesca tak.

Niektórych strasznie boli, że Fabregas jest jednym z liderów Chelsea prowadząc ją do mistrzostwa, że nie potrafią zobaczyć, że Cesc nadal jest przywiązany do Arsenalu. On chciał wrócić to Wenger go nie chciał, więc czepiać się można tylko tego, że wybrał transfer do ligowego rywala, ale przecież ciężko go winić, że chciał wrócić do Londynu i EPL gdzie gra mu się najlepiej. Teraz z pewnością tego nie żałuje. Fabs zawsze się wypowiadał o Arsenalu w superlatywach, więc ode mnie nie usłyszy złego słowa. A niektórzy mają krótką pamięć i nie pamiętają jak był liderem zespołu i ciągnął grę Arsenalu, a zdarzało mu się, że kontynuował mecz mimo kontuzji. Niektórzy to muszą szukać wrogów, zdrajców i judaszy, a życie wcale nie jest czarno-białe.

Gunner18AFC komentarzy: 3430 newsów: 326.01.2015, 18:43

Chyba mówi to, żeby nie być wygwizdanym na Emirates.

mar12301 komentarzy: 2311526.01.2015, 18:18

Mylący tytuł panie Michale :)

Koti komentarzy: 127726.01.2015, 18:14

Nie rozumiem po co on gada cały czas o Wengerze i wgl... Lepiej jakby siedział cicho a tak tylko drażni nas kibiców ;/ dla mnie to największy zdrajca być kapitanem i mówić że się kocha klub a potem dopłacać do swojego transferu to jak za przeproszeniem nasrać na Wengera i Arsenal. Także podpisuje się pod tym żeby nie dodawać newsów z nim ani z innymi co to nas kochali a potem sie sprzedali/olali..

pawciunio komentarzy: 103026.01.2015, 18:11

Frajer, debil, zdrajca.

Sorry ale nie mogłem się powstrzymać. :D

rayuuuu komentarzy: 313226.01.2015, 18:02

Z tytułem to już nie pierwszy raz, ja już przywykłem.

xGun komentarzy: 45026.01.2015, 17:59

Z D R A J C A ! ! !

executer1 komentarzy: 258426.01.2015, 17:59

Tytuł rodem z Onetu.

Koroniarz komentarzy: 1010626.01.2015, 17:54

niech sie turla, cesk zdrajcca :p

Sztofort komentarzy: 259526.01.2015, 17:51

Kedzior - dokladnie, nic dodac nic ujac.

Szogun komentarzy: 28503 newsów: 326.01.2015, 17:48

Wenger najlepszy dla młodych piłkarzy a nie najlepszym na świecie.

Piotrek_175 komentarzy: 184426.01.2015, 17:47

Swoją drogą tytuł też jest nieadekwatny, bo Cesc powiedział "Dla młodych piłkarzy jest on najlepszym trenerem na świecie" a to ogromna różnica...

KedzioRRz komentarzy: 382526.01.2015, 17:43

Eh, daj sobie pan siana. Mourinho pewnie cieszy michę czytająć takie newsy i jest dumny ze swojego podwójnego agenta.
Pan sie juz konczył w trakcie pana ostatniego sezonu w Arsenalu. Transfer do Barcy i dopłacanie do transferu to jak sobie na plecach "FRAJER" wytatuować. A przejscie potem do Chelsea po głoszeniu wiadomo jakich przemówień to jak na czole wytatuować "ZDRAJCA". Na dzien dzisiejszy słowa Fabregasa są mniej warte od kilograma obornika

Piotrek_175 komentarzy: 184426.01.2015, 17:43

Jak w Chelsea nie będzie już Terrego to pewnie zobaczymy go jako kapitana. Szkoda, kiedyś mój idol, teraz zwykły najemnik ;/
PS. Fajnie by było, jakby redaktorzy przestali wrzucać na tę stronę wypowiedzi byłych piłkarzy Arsenalu ( oczywiście tych nie mile widzianych) a bardziej skupili się na obecnych członkach składu.

jimmykanonier1886 komentarzy: 1078426.01.2015, 17:43

Pstryczek w stronę Mourinho

Dominik11 komentarzy: 2013426.01.2015, 17:29

zdracja

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com