Mamy finał! Arsenal pokonuje Atletico i zagra w Budapeszcie
06.05.2026, 03:52, Patryk Bielski
99 komentarzy
Arsenal po raz drugi w historii awansował do finału Ligi Mistrzów, pokonując Atletico Madryt 1:0 na Emirates Stadium. Dzięki temu zwycięstwu Kanonierzy wygrali dwumecz 2:1. Decydujące okazało się trafienie kapitana Bukayo Saki tuż przed przerwą, które zapewniło gospodarzom awans w zaciętym rewanżu. Arsenal zachował dziewiąte czyste konto w tej edycji rozgrywek.
Podopieczni Mikela Artety zmierzą się teraz z obrońcami tytułu, Paris Saint-Germain, którzy wyeliminowali ich w półfinale poprzedniego sezonu, lub z Bayernem Monachium. Finał odbędzie się 30 maja na Puskas Arenie w Budapeszcie, tydzień po tym, jak Arsenal ma nadzieję zdobyć pierwsze mistrzostwo Anglii od 22 lat. Poprzedni finał Ligi Mistrzów Arsenal rozegrał w 2006 roku, przegrywając z Barceloną.
W dwumeczu Arsenal minimalnie przeważał nad Atletico, którego groźna linia ataku została skutecznie powstrzymana. Wieczór pełen napięcia zakończył się niepohamowaną radością w północnym Londynie.
Powrót Saki po kontuzji okazał się kluczowy dla Arsenalu. Po zdobyciu bramki w wygranym 3:0 meczu z Fulham, Saka ponownie wpisał się na listę strzelców, dobijając piłkę po strzale Leandro Trossarda. - To był mecz pod dużym ciśnieniem. Dla obu drużyn wiele znaczył. Udało nam się go dobrze rozegrać - powiedział Saka. - Czasem piłka odbija się na twoją korzyść, czasem nie, ale tym razem się udało i jesteśmy w finale.
Sezon Arsenalu jeszcze niedawno wydawał się niepewny, ale teraz zmierza ku triumfalnemu zakończeniu. Po tym, jak Manchester City potknął się w meczu z Evertonem, Arsenal jest o krok od pierwszego tytułu mistrza Anglii od 2004 roku i jednocześnie blisko europejskiego sukcesu. Niezależnie od tego, kto stanie im na drodze, będzie musiał uważać na skuteczny Arsenal z historycznymi ambicjami.
Przed meczem kibice Arsenalu zorganizowali pokaz fajerwerków przed hotelem Atletico we wschodnim Londynie, co skłoniło hiszpański klub do złożenia skargi do UEFA.
Sam mecz nie był widowiskiem pełnym fajerwerków, ale zawodnicy Arsenalu nie przejmowali się tym ani trochę, świętując długo po ostatnim gwizdku. Choć styl gry mógł różnić się od ofensywnego spektaklu PSG i Bayernu, nie można zaprzeczyć skuteczności Arsenalu w neutralizowaniu ataków Atletico z Julianem Alvarezem, Marcosem Llorente i Antoine'em Griezmannem na czele.
- Gdy objęliśmy prowadzenie 1:0, wiedziałem, że wygramy. Czułem, że coś wyjątkowego się tworzy - powiedział niezawodny Declan Rice. Atletico ruszyło do ataku w drugiej połowie, a Giuliano Simeone miał szansę wyrównać, ale Gabriel skutecznie zażegnał niebezpieczeństwo.
Arsenal mógł zwiększyć przewagę, gdy Piero Hincapie podał piłkę do Viktora Gyokeresa, który jednak przestrzelił z dogodnej pozycji. Końcowe minuty były nerwowe i chaotyczne, co sprzyjało Arsenalowi. Trener Atletico Diego Simeone coraz bardziej się denerwował i został ukarany żółtą kartką, podobnie jak Arteta. Wieczór Atletico podsumował Alexander Sorloth, który nie trafił w piłkę przy rzadkiej okazji pod koniec meczu.
źrodło: Sowetan.co.za
23 minuty temu 1 komentarzy
28 minut temu 2 komentarzy
30 minut temu 0 komentarzy
31 minut temu 1 komentarzy
16 godzin temu 4 komentarzy
22 godziny temu 8 komentarzy
22 godziny temu 3 komentarzy
23 godziny temu 12 komentarzy
23 godziny temu 5 komentarzy
23 godziny temu 3 komentarzy
| Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
|---|
| Zawodnik | Bramki | Asysty |
|---|
-
Zagadnienia Taktyczne #39: Skrzynka narzędziowa
- 16.10.2025 7 komentarzy
-
80 procent: Gdy statystyka przestaje być przypadkiem
- 29.09.2025 28 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #38: Porażka na Anfield
- 09.09.2025 9 komentarzy
-
Okiem kibica #2: Marzenie młodego chłopca
- 28.08.2025 7 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #37: Manita na Emirates
- 26.08.2025 5 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Mażuś, czy ta nienawiść do Saki jest teraz z Tobą w pokoju?
@pLYTEK napisał: "Calafiori musi się ogarnąć, gdyby nie błąd sędziego Atletico miałoby karnego przez jego faul na griezmanie + pchanie simeone po Spalonym którego mogło nie być też na jedenastkę"
Fakt. Też pomyślałem, że to było bardzo nie odpowiedzialne, zwłaszcza, że to było jeszcze przed gwizdkiem xd ale jeden chłop mu tam na nadgarstek stanął i nie było żadnej reakcji, tylko dlatego, że się nie zwijał z bólu
@Czeczeniec napisał: "fan Farselony"
Oni jak United - byliby mistrzem GDYBY xd i Barcelona też by wygrała LM GDYBY
Arteta 10 lat temu zakończył swoją karierę profesjonalnego piłkarza grając w Arsenalu. W tym sezonie zdobędzie premier league i zagra o historyczny bo pierwszy dla Arsenalu puchar ligii mistrzów.
A wszystko to zaczęło się od tego gdy niedoświadczony trener przyszedł do zespołu w głębokim kryzysie którego marzeniem było zakwalifikować się do ligi mistrzów.
Niezła historia
@Mastec30 napisał: "I jeszcze to gadanie że PSG czy Bayern to dopiero będzie weryfikacja dla nas. Ludzie myślą że do finału, nie przegrywając żadnego meczu, z 9 czystymi kontami i najmniejszą liczbą straconych bramek pokonując pod drodze Bayern, Inter i 2 razy Atletico awansowała niezweryfikowana drużyna na farcie. No rozdupia mnie to"
Zawsze tak było jest i będzie, że rywale a właściwie ich kibice będą umniejszać sukces. Maja jakies tam swoje argumenty - jedne bardziej trafne, inne mniej, a jeszcze inne po prostu z dupy. Ale to jest to co ja zawsze mowię - zwycięzców się nie sądzi. Jak wygramy na ten przykład ligę to za parę lat nikt nie będzie pamiętał stylu drużyny w wielu meczach itd itp. Dlatego tym bardziej cieszy mnie ten ból dupy kibiców rywali bo to znaczy, że piecze... oj i to jeszcze jak :-D
@alexis1908 napisał: "@Marzag: nienawiść w stosunku do Saki ? Ponosi się Saka był krytykowany za słabą formę bo nie grał w tym sezonie nic specjalnego, na szczęście w końcówce wygląda o niebo lepiej."
Wiadomo,że Marzag jest odklejony i takimi tekstami to udowadnia,grał ch**jowo wiekszosc sezonu to była zasłużona krytyka,facet nie odróżnia konstruktywnej krytyki a tu o jakies nienawisci xD ale wiemy co z Gyokeresm jezdzi jakby 2 gole na krzyż miał i ciul tam,że mało dobrych dogran miał,teraz dziwnym trafem piła idzie do przodu i Bestia gra swoje to cisza ze strony Marzaga.
@pLYTEK napisał: "+ pchanie simeone po Spalonym którego mogło nie być też na jedenastkę"
Sędzia by odgwizdał swój gwizdek czy co masz na myśli?
@alexis1908 napisał: "nienawiść w stosunku do Saki ? Ponosi się Saka był krytykowany za słabą formę bo nie grał w tym sezonie nic specjalnego, na szczęście w końcówce wygląda o niebo lepiej."
nie ponosi mnie, zero wsparcia od większości "kibiców" miał, był obarczany za słabą grę kolegów, gdy łapał kontuzję to były słowa o tym, że już nic z niego nie będzie.
Większość kibiców Arsenalu niestety nie zasługuje na nic, ale mimo to zespół może dać im w tym sezonie wszystko.
@Mickeylo: oczywisty fejor z afrykańskiej części internetu.
Calafiori musi się ogarnąć, gdyby nie błąd sędziego Atletico miałoby karnego przez jego faul na griezmanie + pchanie simeone po Spalonym którego mogło nie być też na jedenastkę
@Marzag: nienawiść w stosunku do Saki ? Ponosi się Saka był krytykowany za słabą formę bo nie grał w tym sezonie nic specjalnego, na szczęście w końcówce wygląda o niebo lepiej.
Everton Manager David Moyes on Everton’s Performance tonight:
“I’ve always said Mikel is like a son to me, more than just a former captain, he’s a football son. And today, that result was for him. even though not the result we wanted, I feel gutted, to concede that late equalizer at that late in time, it hurts but we take it. I told the boys before we went out there that I would rather die dancing than see Manchester City walk away with three points at our expense. I did everything in my power for Mikel and the Gunners, I’ve done my part for Arsenal. Now my only hope is that they go on, finish the job, and lift that trophy. The league title belongs in his hands. He deserves it”
@axe napisał: "Oby Bayern, Sito w obronie ze starym neuerem, środek rice zniszczy a atak olise Kane Diaz każdy z premier league to nasi grali z nimi miliony meczy nie straszni poza tym nam się nie da strzelić a Bayernowi na pewno dwie pykniemy także oby Bayern, Kompany też mniej doświadczony"
Dokładnie. Do tego zgarnięcie tytułu LM z przed nosa Harremu.. coś pięknego. Dodam jeszcze że Kompany jest słabszym trenerem niż Enrique i to też może odegrać duża rolę.
Mój były już znajomy, fan Farselony, obudził mnie rano stwierdzeniem, że to oni powinni być teraz w finale, że nie wie jakim cudem przegrali z tak słabym Atletico i jak ja mogę co tydzień oglądać Arsenal, bo tak paskudnie defensywnej drużyny już dawno nie widział.
Napisalem mu tylko, że w dwumeczu strzeliliśmy Atletico tyle samo bramek co ta jego ultraofensywna Barca tylko przy tym straciliśmy 3 razy mniej.
Ale ich wszystkich piecze, coś wspaniałego!
W sumie to nie wiem kogo bym chciał w finale. Obie ekipy będą tak samo trudne. Może Bayern przyjemniejszy ze względu na większą markę niż PSG. Jednak lepiej grać z prawdziwym klubem a nie napędzanym szejkami.
Bo sportowo to w sumie na jedno wychodzi. Obie ofensywy topowe. Obie ekipy gorzej troszkę wyglądają w defie. Podobny styl, podobne słabości, podobne mocne strony. Jeden pies dla mnie ale z Bayernem ewentualna porażka smakowałaby mnie gorzko. Bo jednak obrona LM przez PSG to zła informacja dla piłki
CHyba,że ktoś chce niskobudżetową opcje,to wyjazd w piątek po 20 pociągiem z Krakowa,przed 9 na miejscu i cały dzien na miescie + oglądanie meczu i powrót rano.
Thierry Henry z PRZEPIĘKNYMI SŁOWAMI do Bukayo Saki:
"My w 2006 roku nie daliśmy rady. Mam nadzieję, że Wam się uda! Jeśli Wam się uda i zdobędziecie tytuł, nie chcę niczego zapeszyć, będziecie znani jako „Niezapomniani”, my byliśmy „Niezwyciężeni” - walczcie o to!"!
Oby Bayern, Sito w obronie ze starym neuerem, środek rice zniszczy a atak olise Kane Diaz każdy z premier league to nasi grali z nimi miliony meczy nie straszni poza tym nam się nie da strzelić a Bayernowi na pewno dwie pykniemy także oby Bayern, Kompany też mniej doświadczony
Arteta “I went to some of the players and told them, "I'm sorry, but I'll be picking the same lineup (against Fulham)."
They said to me: "Boss! We're here whenever you need us," and then they hugged me.”
I jeszcze to gadanie że PSG czy Bayern to dopiero będzie weryfikacja dla nas. Ludzie myślą że do finału, nie przegrywając żadnego meczu, z 9 czystymi kontami i najmniejszą liczbą straconych bramek pokonując pod drodze Bayern, Inter i 2 razy Atletico awansowała niezweryfikowana drużyna na farcie. No rozdupia mnie to
@Marzag napisał: "Do CV może sobie wpisać, ale kto ogląda mecze na co dzień ten wie, że kolorowo nie jest, i że w przyszłym sezonie nie ma pewności, że będzie grać w podstawie."
No pewnie, na pewno ściągniemy lepszego napastnika który bedzie przejmował tyle kos na nogi i przepychanie i będzie latał co 2 miesiące na L4 na pół roku. Marzaguś, Gyok to wojownik Artety. Nie ma opcji. Przecież Arteta wybudował sobie pomnik na podwórku Gyokeresa ze wzgledu na to ze chlop bedzie grał do 4k minut bez zająknięcia i będzie w tym czasie tyrany, faulowany, kopany, przewracany i nie opusci 20 meczów z rzędu :)
@vitold napisał: "No cóż, nie wiem czy to historia, ale ma najlepszy debiutancki sezon od wielu wielu lat, z wieloma przerwami między nimi, sam przebił magiczną liczbę goli, której wszyscy w klubie sa swiadomi :)"
Do CV może sobie wpisać, ale kto ogląda mecze na co dzień ten wie, że kolorowo nie jest, i że w przyszłym sezonie nie ma pewności, że będzie grać w podstawie.
@Nicsienieda napisał: "Dziwna sprawa, bo normalnie ogół jest za underdogiem."
Trochę mi to wygląda na taką historię szkolnego nerda którego każdy gnębił i wyśmiewał do czasu aż ten nie przepakował, nie ściągnął okularów żeby nagle okazać się przystojnym. Teraz jesteśmy tym przypakowanym nerdem i już się nie da nami pomiatać. Ja to już na przestrzeni lat zauważyłem bo ta nienawiść rosła. Nam wręcz nie wolno było marzyć o jakimś większym pucharze. I im więcej punktów w lidze mieliśmy tym większe oburzenie było, że jak Arsenal śmie w ogóle próbować wygrać. I chyba ludzie boją się że wreszcie wyjdą na idiotów jak Arsenal coś wygra i już np taka LM zostanie na zawsze w gablocie i skończy się duża część memów na ten temat
@Marzag napisał: "Gyo sobie jeszcze nie wypracowal pozycji w historii klubu,"
No cóż, nie wiem czy to historia, ale ma najlepszy debiutancki sezon od wielu wielu lat, z wieloma przerwami między nimi, sam przebił magiczną liczbę goli, której wszyscy w klubie sa swiadomi :)
@aguero10 napisał: "W sumie to Saka nie gra najlepiej w tym sezonie jak na jego możliwości."
sklada sie na to wiele rzeczy o ktorych wielokrotnie pisalem, ale to dalej nasz najlepszy pilkarz ofensywny.
Stracilismy 6 bramek w 14 meczach w LM,nic nie przegraliśmy i jak czytam lub słyszę że droga do finału była najłatwiejsza a inni mają trudniej to troszkę się można zdenerwować. A kto bronił np Realowi lub City zająć 1 miejsce w fazie ligowej??Nie lubię Artety, ale to jak przeszedł przez LM aż do finału to mega szacun
@toure2: a czy ja napisałem, że to była wymiana zawodników na pozycji 1:1? Po prostu para Rice Zubimendi odnalazłaby się ale w tartaku.
@Marzag:
W sumie to Saka nie gra najlepiej w tym sezonie jak na jego możliwości.
@Bartek_ napisał: "Podejście niektórych fanów na zasadzie - nie musimy wspierać, ale możemy za to wymagać jest komiczne. Wszyscy dobrze wiedzą jak świetny potrafi być Saka, a wystarczył gorszy okres by stał się "Sraką" i kimś gorszym od przeciętnego Madueke."
Polecam np. komentarze na ig City po remisie z Evertonem - dużo było wsparcia, że jeszcze nie wszystko stracone i gramy do końca. U nas już by było wyzywanie piłkarzy i mówienie, że znowu butelkujemy.
To chyba wynika z tego, że jest bardzo duże ciśnienie na puchar wśród kibiców. Inne drużyny to widzą jak się napinamy i im to przeszkadza, bo ich piłkarze się kopią xd
Liczę na Bayern, w tym sezonie juz udało nam się z nimi wygrać, w dodatku u nich na ławce jest Kompany a nie Luis Enrique, który bez większego problemu rozgryzie Artete.
@pawulon napisał: "No już zapomnieli o faulu na Eze tydzień temu"
Z tym faulem na Eze to bym się wstrzymał bo dzień później mi mignęła powtórka z innego ujęcia która faktycznie pokazywała tam ledwie muśnięcie. Bo podczas transmisji oczywiście nie pokazali tej tylko wszystkie sugerujące stempel. Bardziej tam można narzekać na zasadność użycia VAR bo przy braku oczywistego błędu nie powinni go wzywać. No w każdym razie jakby były rzeczy w obie strony i daleko jestem od tego, że ktoś został przekręcony. A pomijając przyznane i ewentualne karne to poza setką Lookmana co pokazało Atletico wczoraj czy tydzien temu. Wczoraj pod względem klarownej sytuacji to mieli chociaż jedną ?
@pawulon napisał: "relacje Gulio Simeone na Instagramie XDD ziomek wrzuca jak go Calafiori pcha jak był gwizdniety spalony XD"
Argentyńczycy nie są najostrzejszymi kredkami w piórniku
Po zwycięstwie z Chelsea w zeszłym sezonie na Sknerusach dałem komentarz, że typowy mecz ze średniakiem ligi XD to było przebudzenie uśpionych kibiców Chelsea na grupie i ludzie zaczeli ze sobą sznur dyskusji i obrażania xd
@Marzag napisał: "Za to ta nienawisc w stosunku do Saki jest niezrozumiala, to jak sie mowilo ze trzeba go sprzedac, ze sie skonczyl, ze juz nic z niego nie bedzie.
Kazdy kto pisal takie rzeczy powinien sie wstydzic jesli mial sie za fana Arsenalu."
To prawda, odkładając szyderkę z Gyo na bok to faktycznie czasami komentarze względem Saki były patologiczne.
Podejście niektórych fanów na zasadzie - nie musimy wspierać, ale możemy za to wymagać jest komiczne. Wszyscy dobrze wiedzą jak świetny potrafi być Saka, a wystarczył gorszy okres by stał się "Sraką" i kimś gorszym od przeciętnego Madueke.
@Mastec30 napisał: "W Budapeszcie to będzie Arsenal vs reszta świata. Ja wiem że nikt nas nie lubi ale te tony jadu to już jest trochę przegięcie. Zwłaszcza że niezależnie od sympatii nadal jesteśmy jedynymi niepokonanymi. Nie wiem jak można kwestionować taki zespół"
Komentarze na fejsie/yt/instagramie są często pisane pod lajki.
Im głupszy/śmieszniejszy/bardziej prowokujący to dostanie więcej lajków i jest dopaminka :)
Już niezależnie jak będziemy grać to będą takie komentarze. Wczoraj zagraliśmy w grę Simeone i było sporo fizycznej, a później brudnej gry, zwłaszcza w końcówce (wyrzucanie piłki etc). Emocje były duże, wynik na styku. Ale potrafimy też zagrać ładną piłę, co już nie raz pokazywaliśmy. I oby tak było w finale. Jesli zagramy szczelnie w obronie to możemy wygrać :)
Ależ to by była piękna historia wygrać final po jakimś farfoclu z różnego w końcówce meczu. Hektolitry szamba wylane na fejsbuczku przez "ekspertów" a Arsenal podnosi puchar :) a teraz kolejny final to mecz z WHU w niedzielę. COYG
@Mastec30 napisał: "Tego się nie da racjonalnie wytłumaczyć"
Dziwna sprawa, bo normalnie ogół jest za underdogiem. Może w Anglii jest trochę inaczej, bo City nie ma historii rywalizacji, ale jak walczyli z Liverpoolem to jednak większość była za Anfield, w tym nasi kibice. Styl gry też nie powinien mieć znaczenia, bo City też przynudzało ostatnie lata.
https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fpreview.redd.it%2Fwhose-fans-of-each-club-would-rather-see-win-the-premier-v0-qm54y5717dqg1.jpeg%3Fwidth%3D640%26crop%3Dsmart%26auto%3Dwebp%26s%3Df6fe24f587c4ff2d92147803a2477ac0b65515dd
@Mastec30: No już zapomnieli o faulu na Eze tydzień temu, już po wczorajszyszym studiu C+ wiedziałem że będzie *******enie, zobaczcie sobie relacje Gulio Simeone na Instagramie XDD ziomek wrzuca jak go Calafiori pcha jak był gwizdniety spalony XD
@Bartek_ napisał: "Zgadzam się, tym bardziej liczę na to, że Gyo tego nie przeczyta, bo dopiero jest na drodze do budowania sobie renomy i jeszcze się chłopak załamie. A wychodzi na to, że będzie nam potrzebny na te ostatnie mecze."
mysle ze zrozumie, bo nie gral najlepiej w tym sezonie
Za to ta nienawisc w stosunku do Saki jest niezrozumiala, to jak sie mowilo ze trzeba go sprzedac, ze sie skonczyl, ze juz nic z niego nie bedzie.
Kazdy kto pisal takie rzeczy powinien sie wstydzic jesli mial sie za fana Arsenalu.
@Marzag napisał: "Gyo sobie jeszcze nie wypracowal pozycji w historii klubu, a Saka oddal tej druzynie nawet nie tyle najlepsze lata co wszystkie lata i bez niego nigdy byśmy nie dotarli do miejsca w którym jesteśmy teraz."
Zgadzam się, tym bardziej liczę na to, że Gyo tego nie przeczyta, bo dopiero jest na drodze do budowania sobie renomy i jeszcze się chłopak załamie. A wychodzi na to, że będzie nam potrzebny na te ostatnie mecze.
@maniekuw napisał: "W ogóle ktoś kojarzy, żeby inny klub był tak jechany przez wszystkich co Arsenal?"
Tego się nie da racjonalnie wytłumaczyć. Ja kumam że komuś może styl nie pasować. Mi też nie pasuje i często to krytykuje. No ale jednak w LM to jest trochę inny Arsenal i tutaj nikt nic nam nie dał. Sami sobie wzięliśmy w każdym meczu. Nawet jak jest ta Imba o Grizmanna to równie dobrze my możemy się oburzać o brak czerwonej i tak się to kręci.
PSG czy Bayern, który z tych zespołów może być dla nasepszą opcją ... ?
@bobslej22 napisał: "a może chodziło o to że coś wydarzyło się u niego prywatnie, może chodziło znowu o rasizm albo nie wiadomo o co . Tego nie wiemy i może się nie dowiemy ale musiało mieć to wpływ. Myślę że Saka jakby czytał nasze wypociny to by grał jeszcze lepiej."
Odpowiedział Saka że mierzenie się z krytyką jest częścią tego wszystkiego, więc raczej nie.
@maniekuw napisał: "W ogóle ktoś kojarzy, żeby inny klub był tak jechany przez wszystkich co Arsenal? A bo styl, a bo drabinka, bo się cieszą za bardzo. Nawet za to że kibice zebrali się pod stadionem przed przyjazdem ekip xD"
kluby Mourinho być może
@Marzag: a może chodziło o to że coś wydarzyło się u niego prywatnie, może chodziło znowu o rasizm albo nie wiadomo o co . Tego nie wiemy i może się nie dowiemy ale musiało mieć to wpływ. Myślę że Saka jakby czytał nasze wypociny to by grał jeszcze lepiej.
Spałem dzisiaj 4 h bo obudził mnie trzask dupy dosłownie wszystkich bo takiej dramy to ja w socialach dawno nie widziałem.
W Budapeszcie to będzie Arsenal vs reszta świata. Ja wiem że nikt nas nie lubi ale te tony jadu to już jest trochę przegięcie. Zwłaszcza że niezależnie od sympatii nadal jesteśmy jedynymi niepokonanymi. Nie wiem jak można kwestionować taki zespół
@damianARSENAL: ludzie kochani... Zubi gra na defensywnym pomocniku Skelly niby wszedł za niego ale gra wyżej bo Rice został cofniety
W ogóle ktoś kojarzy, żeby inny klub był tak jechany przez wszystkich co Arsenal? A bo styl, a bo drabinka, bo się cieszą za bardzo. Nawet za to że kibice zebrali się pod stadionem przed przyjazdem ekip xD
@Bartek_ napisał: "To mam nadzieję, że chociaż Gyo nigdy się nie dowie o tym, co tu pisze o nim Marzag. ; >"
Gyo sobie jeszcze nie wypracowal pozycji w historii klubu, a Saka oddal tej druzynie nawet nie tyle najlepsze lata co wszystkie lata i bez niego nigdy byśmy nie dotarli do miejsca w którym jesteśmy teraz.
@Marzag napisał: "Oho, czyżby Saka widział co o nim piszą na kanonierzy.com?"
To mam nadzieję, że chociaż Gyo nigdy się nie dowie o tym, co tu pisze o nim Marzag. ; >
Thierry Henry powiedział, że Saka przechodzi przez trudne okoliczności od początku sezonu, są w stałym kontakcie, i zasugerował Sace, by powiedział, co sam przechodził podczas wywiadu, ale Saka nic nie powiedział. Po zakończeniu wywiadu Henri powtórzył to w studiu i powiedział: „Nie chcę mówić, co przechodzi Bukayo od początku sezonu, chciałem, żeby sam o tym opowiedział, ale nie będę o tym mówił, dopóki on nie zechce o tym mówić”.
Oho, czyżby Saka widział co o nim piszą na kanonierzy.com?