Mamy finał! Arsenal pokonuje Atletico i zagra w Budapeszcie

Mamy finał! Arsenal pokonuje Atletico i zagra w Budapeszcie 06.05.2026, 03:52, Patryk Bielski 246 komentarzy

Arsenal po raz drugi w historii awansował do finału Ligi Mistrzów, pokonując Atletico Madryt 1:0 na Emirates Stadium. Dzięki temu zwycięstwu Kanonierzy wygrali dwumecz 2:1. Decydujące okazało się trafienie kapitana Bukayo Saki tuż przed przerwą, które zapewniło gospodarzom awans w zaciętym rewanżu. Arsenal zachował dziewiąte czyste konto w tej edycji rozgrywek.

Podopieczni Mikela Artety zmierzą się teraz z obrońcami tytułu, Paris Saint-Germain, którzy wyeliminowali ich w półfinale poprzedniego sezonu, lub z Bayernem Monachium. Finał odbędzie się 30 maja na Puskas Arenie w Budapeszcie, tydzień po tym, jak Arsenal ma nadzieję zdobyć pierwsze mistrzostwo Anglii od 22 lat. Poprzedni finał Ligi Mistrzów Arsenal rozegrał w 2006 roku, przegrywając z Barceloną.

W dwumeczu Arsenal minimalnie przeważał nad Atletico, którego groźna linia ataku została skutecznie powstrzymana. Wieczór pełen napięcia zakończył się niepohamowaną radością w północnym Londynie.

Powrót Saki po kontuzji okazał się kluczowy dla Arsenalu. Po zdobyciu bramki w wygranym 3:0 meczu z Fulham, Saka ponownie wpisał się na listę strzelców, dobijając piłkę po strzale Leandro Trossarda. - To był mecz pod dużym ciśnieniem. Dla obu drużyn wiele znaczył. Udało nam się go dobrze rozegrać - powiedział Saka. - Czasem piłka odbija się na twoją korzyść, czasem nie, ale tym razem się udało i jesteśmy w finale.

Sezon Arsenalu jeszcze niedawno wydawał się niepewny, ale teraz zmierza ku triumfalnemu zakończeniu. Po tym, jak Manchester City potknął się w meczu z Evertonem, Arsenal jest o krok od pierwszego tytułu mistrza Anglii od 2004 roku i jednocześnie blisko europejskiego sukcesu. Niezależnie od tego, kto stanie im na drodze, będzie musiał uważać na skuteczny Arsenal z historycznymi ambicjami.

Przed meczem kibice Arsenalu zorganizowali pokaz fajerwerków przed hotelem Atletico we wschodnim Londynie, co skłoniło hiszpański klub do złożenia skargi do UEFA.

Sam mecz nie był widowiskiem pełnym fajerwerków, ale zawodnicy Arsenalu nie przejmowali się tym ani trochę, świętując długo po ostatnim gwizdku. Choć styl gry mógł różnić się od ofensywnego spektaklu PSG i Bayernu, nie można zaprzeczyć skuteczności Arsenalu w neutralizowaniu ataków Atletico z Julianem Alvarezem, Marcosem Llorente i Antoine'em Griezmannem na czele.

- Gdy objęliśmy prowadzenie 1:0, wiedziałem, że wygramy. Czułem, że coś wyjątkowego się tworzy - powiedział niezawodny Declan Rice. Atletico ruszyło do ataku w drugiej połowie, a Giuliano Simeone miał szansę wyrównać, ale Gabriel skutecznie zażegnał niebezpieczeństwo.

Arsenal mógł zwiększyć przewagę, gdy Piero Hincapie podał piłkę do Viktora Gyokeresa, który jednak przestrzelił z dogodnej pozycji. Końcowe minuty były nerwowe i chaotyczne, co sprzyjało Arsenalowi. Trener Atletico Diego Simeone coraz bardziej się denerwował i został ukarany żółtą kartką, podobnie jak Arteta. Wieczór Atletico podsumował Alexander Sorloth, który nie trafił w piłkę przy rzadkiej okazji pod koniec meczu.

Bukayo SakaFinał Ligi MistrzówMikel Arteta autor: Patryk Bielski źrodło: Sowetan.co.za
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Szogun komentarzy: 34016 newsów: 306.05.2026, 13:04

Wesley to bog pilki I on może to rozrysować patykiem na piasku.

Be4Again komentarzy: 622406.05.2026, 13:03

@vitold napisał: "Coś pięknego, czysta prawda. Post mocno w moją stronę, mam na myśli to, że ja caly czas powtarzam że tutaj nie daje sie złotych piłek za PRZYNAJMNIEJ DOCHODZI DO SYTUACJI. Liczą sie gole i wynik końcowy - tak samo jak chodzi o trofea. Pozdro"

Przeciętniaki i przegrywy zawsze próbują szukać pozytywów tam gdzie ich nie ma. W sumie nie ma w tym nic złego, ale jak chcesz odnieść sukces, nie ważne w jakiej dziedzinie to nie możesz zadowalać się półśrodkami. Takie jest brutalne prawo sukcesu. Nikt nie pamięta kto był blisko, kto prawie trafił w bramkę, kto prawie obronił strzał...

Wziąłbym co drugiego tutaj i założę się, że 90% nie będzie pamiętać kto był 2 i 3 w lidze 10, 12 czy 15 lat temu. Mistrzów pewnie każdy wskaże. Ja ostatnio musiałem sprawdzić z kim City wygrało CL dwa lata temu... Mimo, że oglądałem ten mecz.

Arsenal to nie jest Tottenham czy Newcastle żeby cieszyć się z samego faktu gry w CL czy z bycia vicemistrzem Anglii...

vitold komentarzy: 745406.05.2026, 13:01

Ale tu sie nikt nie kłóci. Kłoci to sie Aikon

vitold komentarzy: 745406.05.2026, 12:58

@Marzag napisał: "@vitold napisał: "Marzuś, Gyokeres miał większy decydujący wpływ na punkty poprzez gole niz Saka"
I ty Sakę co pół sezonu nie grał uważasz za wyznacznik? xd

Czemu ty tak bardzo chcesz się pokłócić o tego Gyokeresa? xd"


Saka w EPL: 2056 minut
Gyokeres w EPL: 2117 minut

xD

MutatedBlueberry komentarzy: 79006.05.2026, 12:57

@Dziadyga napisał: "@alexis1908 napisał: "Mnie to z tych wszystkich krytyków rozwalil Sneijder wczoraj że po 35 min chciał ogłosić że finał to PSG Bayern chłop nie pamięta już jak z Interem wygrywał że tam też nie było zbyt efektownej piłki ;)"
Tłuszcz na mózg siadł to się dziwisz xD"

Większość piłkarzy to głąby, których nikt nie powinien brać na poważnie. Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi.

Marzag komentarzy: 50930 newsów: 106.05.2026, 12:57

@vitold napisał: "Marzuś, Gyokeres miał większy decydujący wpływ na punkty poprzez gole niz Saka"
I ty Sakę co pół sezonu nie grał uważasz za wyznacznik? xd

Czemu ty tak bardzo chcesz się pokłócić o tego Gyokeresa? xd

vitold komentarzy: 745406.05.2026, 12:56

Marzag, pamietasz swoją wtopę z kontuzja Havertza? Na jak długo był niedostępny?

Teraz popełniłeś znowu. Majaczysz o golach Gyokresa ze wiekszosc to dobitki karne na ustawione mecze.

Dobił ich 14.

Całkiem niedawno byłeś spięty bilansem bramkowym:) Pewnie przed 3:3 City dziekowałes za te gole Bogu, a jak bilans juz sie naprawil to te gole są BEEEEEEEEEE

Dziadyga komentarzy: 1276206.05.2026, 12:51

@alexis1908 napisał: "Mnie to z tych wszystkich krytyków rozwalil Sneijder wczoraj że po 35 min chciał ogłosić że finał to PSG Bayern chłop nie pamięta już jak z Interem wygrywał że tam też nie było zbyt efektownej piłki ;)"
Tłuszcz na mózg siadł to się dziwisz xD

vitold komentarzy: 745406.05.2026, 12:50

W EPL :)

vitold komentarzy: 745406.05.2026, 12:50

@Marzag: Marzuś, Gyokeres miał większy decydujący wpływ na punkty poprzez gole niz Saka

Marzag komentarzy: 50930 newsów: 106.05.2026, 12:46

@vitold napisał: "Oj, ale miałbyś pieluszkę pełną jakbyśmy wygrywali te spotkania BEZ GOLI Gyokeresa i bilans bramkowy,"
Wolę żeby 3-4 najlepiej strzelających zawodników miało 10 goli i Arsenal w lidze miał 80 bramek, niż żebyśmy mieli 70 bramek ale za to jeden z zawodników miał 15.

vitold komentarzy: 745406.05.2026, 12:43

@Marzag napisał: "Jeśli by strzelał po 20 goli w lidze na sezon i nie byłyby to rzuty karne na podwyższenie wyniku do 3:0 tylko rzeczywiście gole zmieniające przebieg meczu to bym jak najbardziej zdzierżył, ale jest od tego daleko i z obecną grą i wynikiem strzeleckim się nie broni."

Nie wiem czy wiesz, ale każdy gol jest ważny. Oj, ale miałbyś pieluszkę pełną jakbyśmy wygrywali te spotkania BEZ GOLI Gyokeresa i bilans bramkowy,

CO ZA ABSURD

Marzag komentarzy: 50930 newsów: 106.05.2026, 12:42

@vitold napisał: "Mimo wszystko świeny fundament na dyskusje. Czy zdzierżyłbyś i krwawił kolejne sezony z Gyokeresem mimo jego duzej ilosci goli itd?"
Jeśli by strzelał po 20 goli w lidze na sezon i nie byłyby to rzuty karne na podwyższenie wyniku do 3:0 tylko rzeczywiście gole zmieniające przebieg meczu to bym jak najbardziej zdzierżył, ale jest od tego daleko i z obecną grą i wynikiem strzeleckim się nie broni.

vitold komentarzy: 745406.05.2026, 12:42

Ja chyba nawet zacząłem taka dyskusje ale chyba sie nie przyjela. Ze Wy jestescie w stanie przyjac ten styl oby dawał tylko trofea

Ale juz brzydko grajacego piłkarza który daje gole potrzebne do sukcesów to nie dobra jest i wolicie innego ?

vitold komentarzy: 745406.05.2026, 12:40

@Marzag: Mimo wszystko świeny fundament na dyskusje. Czy zdzierżyłbyś i krwawił kolejne sezony z Gyokeresem mimo jego duzej ilosci goli itd?

vitold komentarzy: 745406.05.2026, 12:39

@Marzag napisał: "Ty wszystko potrafisz sprowadzić do Gyokeresa? xd"

No tak, bo ja tu dla niego jestem

Marzag komentarzy: 50930 newsów: 106.05.2026, 12:38

@vitold napisał: "Coś pięknego, czysta prawda. Post mocno w moją stronę, mam na myśli to, że ja caly czas powtarzam że tutaj nie daje sie złotych piłek za PRZYNAJMNIEJ DOCHODZI DO SYTUACJI. Liczą sie gole i wynik końcowy - tak samo jak chodzi o trofea. Pozdro"
Ty wszystko potrafisz sprowadzić do Gyokeresa? xd

Jak ktoś powie "Źle się dziś czuję, chyba sobie odpuszczę dziś" to mówisz "No, widzę że trochę przytyk do mnie jak źle się czułem po tym jak Gyokeresa obrażali, też wtedy sobie odpuściłem bo dyskusja z tymi ludźmi nie miała sensu"

:P

Goonder komentarzy: 1377 newsów: 106.05.2026, 12:38

Naszła mnie jeszcze myśl, że te same osoby co mówią, że nie zasługujemy na bycie w finale. Gdybyśmy przegrali, to by mówiły, że jesteśmy frajerami dekady, że przy takiej drabince nie awansowaliśmy. Jeszcze Barca i Inter się wykruszył. I że wstyd

vitold komentarzy: 745406.05.2026, 12:36

Jak Gyokeres z swoją "techniką" będzie strzelał gole, które będą nas przybliżać do trofeów, to jestem gotów "krwawić" na każdym meczu i drżeć o wynik do końcowego gwizdka, aż nabawia się nerwicy i chronicznego nadciśnienia spowodowanego przewlekłym stresem. Mimo "krwawiących oczu" od tego stylu i przesytu banteru na internecie z tym związanego będę pierwszym, który będzie go bronił.

O to to to :D

vitold komentarzy: 745406.05.2026, 12:35

@Be4Again napisał: "Na samym końcu w tym sporcie chodzi o trofea. To nie są skoki narciarskie czy łyżwiarstwo figurowe gdzie dostaje się punkty za styl. Jak wygrywasz mistrzostwo lub puchar to jesteś zwycięzcą i nie ważne, że innym się to nie podoba"

Coś pięknego, czysta prawda. Post mocno w moją stronę, mam na myśli to, że ja caly czas powtarzam że tutaj nie daje sie złotych piłek za PRZYNAJMNIEJ DOCHODZI DO SYTUACJI. Liczą sie gole i wynik końcowy - tak samo jak chodzi o trofea. Pozdro

ozzy95 komentarzy: 3571 newsów: 106.05.2026, 12:34

@Be4Again napisał: "Wszystko zgoda, to bardzo dobry zawodnik. Jednak dyskusja toczyła się tego, że kolega niżej powiedział, że Ben jest najlepszym na świecie PO pod kątem gry kombinacyjnej, a to po prostu lekka odklejka."

no pewnie, że nie jest w tej chwili, ale jak był podstawowym graczem i był zdrowy i w pełnej dyspozycji to za jednego z najlepszych w Europie spokojnie mógł uchodzić i to moim zdaniem nie jest odklejka.

@Be4Again napisał: "Z drugiej strony mówimy o aktualnej sytuacji, a Ty wyciągasz statystyki sprzed 3 lat prawie... W piłce to wieczność. Za sezon 23/24 Foden zgarniał statuetkę za gracza sezonu w EPL, a dzisiaj nie pojedzie nawet na mundial jako rezerwowy."

od stycznia 2024 graliśmy najlepszy football z tej prawej strony za Mikela, więc jeśli skrupulatnie liczyć to było 2 lata temu, ale rozumiem prawie 3 to już brzmi jak prehistoria. A z jakiego proszę Pana mam przytoczyć jeśli w 24/25 i 25/26 chłop zagrał jakieś 20%-30% możliwych minut przez kontuzje i w tym czasie nie był dostępny przez około 40 spotkań? Ustaliliśmy, że w tej chwili nie jest topowym obrońcą i nie jest najlepiej rozgrywającym, ale ja przytaczam fakty i statystyki, by udowodnić, że technicznie jest na wysokim poziomie w co zdaje się wątpisz. Pewnie że nikt poważny nie uważa Benka w tej chwili za topkę, ze względu na brak regularnych występów i kolejne kontuzje, ale akurat umiejętności technicznych nie można mu odmówić.

Marzag komentarzy: 50930 newsów: 106.05.2026, 12:33

@thegunner4life napisał: "@VitiDeii:
Czasami sukces wymaga upartości. Bo musisz wierzyć, aż na poziomie fanatyzmu że masz rację i to się uda. Inaczej krytyka, zwątpienie i opinie innych spowodują że odpuścisz."

Dokładnie, zwłaszcza gdy wszyscy poddają Cię w wątpliwość, to nawet jeśli masz rację to przy braku tej upartości możesz się złamać i zwątpić.

Be4Again komentarzy: 622406.05.2026, 12:31

Jak Mikel z swoim "haramball" będzie wygrywał trofea to jestem gotów "krwawić" na każdym meczu i drżeć o wynik do końcowego gwizdka, aż nabawia się nerwicy i chronicznego nadciśnienia spowodowanego przewlekłym stresem. Mimo "krwawiących oczu" od tego stylu i przesytu banteru na internecie z tym związanego będę pierwszym, który będzie go bronił.

Na samym końcu w tym sporcie chodzi o trofea. To nie są skoki narciarskie czy łyżwiarstwo figurowe gdzie dostaje się punkty za styl. Jak wygrywasz mistrzostwo lub puchar to jesteś zwycięzcą i nie ważne, że innym się to nie podoba.

Jednak jak się okaże, że te "męki" są po nic i zostajemy z niczym to niestety fala krytyki będzie podwójna. Niestety tak to działa... Arsenal już jest na takim poziomie, że naprawdę nikogo nie satysfakcjonuje 1/2CL i kolejne vicemistrzostwo czy finał Carabao Cup. Jak to ma być dla nas "wartością" to chociaż fajnie by było jakbyśmy się przy tym dobrze bawili i mieli radość z oglądania meczy częściej niż 3-4 razy w sezonie...

thegunner4life komentarzy: 1138906.05.2026, 12:30

@VitiDeii:
Czasami sukces wymaga upartości. Bo musisz wierzyć, aż na poziomie fanatyzmu że masz rację i to się uda. Inaczej krytyka, zwątpienie i opinie innych spowodują że odpuścisz.

Socjopata komentarzy: 78606.05.2026, 12:27

Wszyscy zagrali cudownie, jedynie na mały minus Calafiori, a Madueke powinien być z miejsca wystawuony na sprzedaż, kolejny flop z Chelsea

Goonder komentarzy: 1377 newsów: 106.05.2026, 12:24

@Marzag: sprzedał dom stawiając na City. Ponoć internet odcięli

Marzag komentarzy: 50930 newsów: 106.05.2026, 12:20

Ktoś wie co się dzieje z użytkownikiem @Ech0z? Po remisie Evertonu z City słuch po nim zaginął

VitiDeii komentarzy: 2206.05.2026, 12:19

Mikel jest uparty i to jest jego słabość, ale gdy nauczy się lepiej rotować składem przez cały sezon to co roku możemy liczyć na uzupełnienie gablotki.

szyszak komentarzy: 126106.05.2026, 12:17

La Liga is supporting Atlético Madrid in the Champions League.

Ligue 1 is supporting Paris Saint-Germain in the Champions League.

Bundesliga is supporting Bayern Munich in the Champions League.

Epl is supporting any club playing against Arsenal in tbe champions league

Ooh to be an arsenal fan

alexis1908 komentarzy: 1109306.05.2026, 12:17

Sam lubię ofensywna piłkę i często krytykuje Arcziego, ale my na ten finał sobie zasłużyliśmy nie jesteśmy przypadkową drużyną Raya 11 czystych kont nie przegraliśmy w tej edycji LM żadnego meczu do tego zlaliśmy w fazie ligowej Bayern Atletico Inter

Rosomak komentarzy: 293206.05.2026, 12:13

@alexis1908: dokładnie Mou zmuszający Eto był grał jako w zasadzie lewy obrońca

alexis1908 komentarzy: 1109306.05.2026, 12:12

Mnie to z tych wszystkich krytyków rozwalil Sneijder wczoraj że po 35 min chciał ogłosić że finał to PSG Bayern chłop nie pamięta już jak z Interem wygrywał że tam też nie było zbyt efektownej piłki ;)

Be4Again komentarzy: 622406.05.2026, 12:05

@ozzy95 napisał: "Sprawdziłem sobie staty z jego ostatniego pełnego sezonu 23/24 - 86,9% celnych podań i 15 miejsce w lidze pod względem podań w ostatnią tercję, i top 3 obrońców w lidze pod tym względem w tamtym sezonie, do tego 7 goli i 11 asyst. Jego zawieszone w powietrzu dośrodkowania to poezja. Benek technikę ma na bardzo wysokim poziomie."

Wszystko zgoda, to bardzo dobry zawodnik. Jednak dyskusja toczyła się tego, że kolega niżej powiedział, że Ben jest najlepszym na świecie PO pod kątem gry kombinacyjnej, a to po prostu lekka odklejka.

Z drugiej strony mówimy o aktualnej sytuacji, a Ty wyciągasz statystyki sprzed 3 lat prawie... W piłce to wieczność. Za sezon 23/24 Foden zgarniał statuetkę za gracza sezonu w EPL, a dzisiaj nie pojedzie nawet na mundial jako rezerwowy.

Mastec30 komentarzy: 1204206.05.2026, 12:05

Zresztą w tym bólu dupy o styl to dobrze, że Ci krytycy na ogół nie oglądali ligi bo tam to by zawału dostali. Ograniczone pojmowanie traktyk przez Januszy każe im myśleć że my stawiamy autobus a autobus to bardziej synonim podwójnej obrony czasami wręcz rozpaczliwej. A my LM jak tak gramy to jest to przeważnie zamierzone i nie ma tu wiele przypadku, czy paniki. Po prostu wyrachowania to to już jest zupełnie co innego. Po prostu mistrzowska dyscyplina taktyczna i dązenie do celu. Tak jakby Włosi tak 4 razy mudnial wygrali i nikt nie płakał.

Be4Again komentarzy: 622406.05.2026, 12:00

Mnie naprawdę śmieszy to stękanie i lament dotyczący Arsenalu. Gramy jak gramy, ale każdy kto choć trochę zna się na piłce nożnej i widział więcej niż dwa mecze Atletico Simaone w CL ten wie, że to chyba najbardziej niewygodny rywal jaki można sobie wymyślić. Simaone zaczyna swoją taktykę od tego jak uprzykrzyć granie w piłkę rywalowi. Niejedna mocna ofensywnie ekipa się o tym przekonała na przestrzeni ostatnich lat. Oni mają większy problem z słabszymi drużynami, gdzie trzeba stworzyć przewagę i pograć atakiem pozycyjnym niż jak są zepchnięci do defensywy przez taką Barcelonę. Ta drużyna potrafi "cierpieć" i neutralizować ataki największych klubów. Najlepsze sposób na wygranie z nimi to przełamanie ich pod kątem fizyczności i intensywności. Na to też postawił Mikel.

Jak ATM by strzeliło jako pierwsze to na 90% to oni by zagrali w finale. Dlatego tam nikt nie mógł sobie pozwolić na "radosny" football a`la Hansi Flick bo skończyło by się to dla nas płaczem.

Naprawdę wątpię żeby Bayern czy PSG byli w stanie wygrać z nimi różnicą goli 2+. Jedyną ekipą w tym sezonie CL, która wygrała z nimi różnicą goli 1+ byliśmy My :)

ozzy95 komentarzy: 3571 newsów: 106.05.2026, 12:00

@Be4Again napisał: "Ruch bez piłki i umiejętność ustawiania się Ben ma topowym poziomie. Z celnością podań i umiejętnościami technicznymi bym mocno dyskutował. Z wyjściem spod pressingu też u niego bywa ciężko."

2023-24 Premier League: Maintained an 86.9% pass completion rate.2025/26 Season: Data indicates passing accuracy around 83-84% across competitions.

Sprawdziłem sobie staty z jego ostatniego pełnego sezonu 23/24 - 86,9% celnych podań i 15 miejsce w lidze pod względem podań w ostatnią tercję, i top 3 obrońców w lidze pod tym względem w tamtym sezonie, do tego 7 goli i 11 asyst. Jego zawieszone w powietrzu dośrodkowania to poezja. Benek technikę ma na bardzo wysokim poziomie.

Mastec30 komentarzy: 1204206.05.2026, 11:58

No właśnie dla dobra futbolu Arsenal powinien wygrać ten finał. Bayern to tam jeszcze ale nikt mi nie powie że lepiej dla piłki będzie jak kolejny raz wygra Katarski ciapak z Paryża. Właśnie widzimy w tym sezonie jak jest traktowana liga we Francji. PSG wywalone a jak rywal nie zgodzi się przełożyć spotkania tak jak oni chcą to liga to zrobi za nich. Trzeba to ukrócić

losnumeros komentarzy: 1688906.05.2026, 11:58

@Womanizer: Ogólnie jest niezły ból dupy że jesteśmy w finale, nie dawno przestałem sprawdzać FB. Dramat jak to większość boli i ma boleć

Marcinafc93 komentarzy: 34365 newsów: 106.05.2026, 11:56

Pięknie dupsko piecze, co niektórych pseudo ekspertów, że Arsenal zagra w finale i hasła "Dla dobra futbolu" niech PSG/Bayern to wygra xdd

Mastec30 komentarzy: 1204206.05.2026, 11:54

@Womanizer napisał: "akiś Ciona z TVP"

Ciona jest z Republiki

Marzag komentarzy: 50930 newsów: 106.05.2026, 11:53

@vitold napisał: "a następnie jednym tym 31 ośmieszyć całą defensywe xD"
albo przy wyniki 0:1 gdy potrzebują gola w 93 minucie wymieniac podania bez oddania strzalu az sedzia w koncu gwizdal koniec meczu

Nicsienieda komentarzy: 3570 newsów: 106.05.2026, 11:49

@Be4Again napisał: "to nie tylko gra na tzw. "obieg"
Wiem, zresztą równie często Saka gra na obieg niego, więc nie wiem skąd założenie że tylko o tym mówię. @Be4Again napisał: "Ruch bez piłki i umiejętność ustawiania się Ben ma topowym poziomie."
Dokładnie. @Be4Again napisał: "Z celnością podań i umiejętnościami technicznymi bym mocno dyskutował. Z wyjściem spod pressingu też u niego bywa ciężko"
Celność długich podań przeciętna (stąd może szukasz porównania do TAA), ale zmiana tempa, skryte podania, decyzyjność - topka. Wyjście spod pressingu i technika się nie zgadzam z tobą, bo regularnie przyjmuje trudne piłki na skrzydle i sobie z nimi radzi.
@Be4Again napisał: "Z Madueke już jego gra nie wygląda tak dobrze w ofensywie."
To Madueke.

Zresztą zagrał dwa dobre mecze, ale sezon ma słaby i jest zabiegiwany regularnie, więc nie chcę tu go przesadnie pompować. W każdym razie jeśli wróci do pełni zdrowia to można wrócić do tej dyskusji.

szyszak komentarzy: 126106.05.2026, 11:45

@ArsenalChampion napisał: "Akurat paradoksalnie to że Arsenal do końca będzie w swojej lidze rywalizował o mistrza to może pomóc"
No właśnie wczoraj np wygrała drużyna w rytmie meczowym vs wypoczęty skład xd

vitold komentarzy: 745406.05.2026, 11:43

A nie Arsenal który powolutku wycofuje 10 razy piłke do Rayi a ten wali podanie na bok i laga do przodu xd

vitold komentarzy: 745406.05.2026, 11:41

Aeeeeeee kombinacyjnie to grała Barca Pepa wymieniając 30 podań w minute, a następnie jednym tym 31 ośmieszyć całą defensywe xD

Nicsienieda komentarzy: 3570 newsów: 106.05.2026, 11:40

Zubi jak wszedł wczoraj na 20 minut to też się dobrze pokazał. Podobnie Saka po przerwie wygląda super. Po prostu zajechani są

Be4Again komentarzy: 622406.05.2026, 11:39

@Nicsienieda napisał: "Hmm TAA to bardziej Beckham, rozgrywający PO. Nie widziałem go w takich rotacjach co u nas na skrzydle."

No to nie oglądałeś LFC w zeszłym sezonie. Po drugie o jakich rotacjach mówisz? Wybieganie Bena za plecy Saki? Powiedziałeś, że Ben to najlepszy PO w grze kombinacyjnej, a gra kombinacyjna to nie tylko gra na tzw. "obieg". Gra kombinacyjna to przede wszystkim gra krótkimi podaniami, wymiana pozycji i szybkim przenoszeniu ciężaru gry między skrzydłami. Kluczowe elementy to dokładność podań, ruch bez piłki i wysoka intensywność.

Ruch bez piłki i umiejętność ustawiania się Ben ma topowym poziomie. Z celnością podań i umiejętnościami technicznymi bym mocno dyskutował. Z wyjściem spod pressingu też u niego bywa ciężko.

vitold komentarzy: 745406.05.2026, 11:38

Oni myślą, że gdyby wrzucić aktualny Bayern lub PSG w EPL to oni dalej mieliby po 120+ bramek i jechaliby kazdy mecz po 4:0 3:0 xD

Adrian1111 komentarzy: 27006.05.2026, 11:37

@sWinny: nie no Zubi do stycznia to był nasz najlepszy transfer, po prostu jest zajechany ale umiejętności ma potężne, Zubi!/Skelly na 8 jedynie Declan potrzebuje dobrego zmiennika, ale w sumie jest jescze Merino więc nie wiem czy kogoś kupimy latem.

Marzag komentarzy: 50930 newsów: 106.05.2026, 11:37

@Womanizer napisał: "Jakiś Ciona z TVP napisał, że szkoda że ktoś z tej pary zagra w finale. To ludzie z nim jadą, w jakiej szklarni takich dziennikarzy sadzą."
Ciona to jest półgłówek :P Nie ma co się nim przejmować.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady