Oceny Kanonierzy.com: Arsenal vs Huddersfield Town

Oceny Kanonierzy.com: Arsenal vs Huddersfield Town 30.01.2011, 21:31, Eryk Delinger 106 komentarzy

Po raz kolejny prezentujemy oceny spotkania przygotowane przez naszych redaktorów - Eryka Delingera i Michała Lacha. Tym razem, ocenili oni pucharowe starcie Arsenalu z Huddersfield Town.

Manuel Almunia: 5.5 - Powrócił po długiej przerwie, czy może raczej „przerwie”, ale w jego grze niewiele się zmieniło. Wydawał się pewny, całkiem nieźle radził sobie z wysokimi piłkami, w końcu popisał się świetną interwencją, a chwilę później niezdecydowanym wyjściem z bramki i zerową komunikacją z kolegami zapewnił rywalom gola.

Emmanuel Eboue: 6.5 - Bardzo chciał wnieść coś do ofensywy zespołu i zaliczył kilka ładnych wejść, lecz chwilami brakowało mu na połowie rywali zdecydowania.

Laurent Koscielny: 6.5 - Momentami, zwłaszcza w pierwszej części meczu, sprawiał wrażenie jakby był jedynym piłkarzem na boisku, który wie co to właściwie jest, ta cała "obrona”. Zdarzył mu się błąd pozycyjny, jednak popisywał się też kilkoma naprawdę świetnymi odbiorami.

Sebastien Squillaci: 4.5 - Jak na rekonwalescenta prezentował się dobrze, błysnął też kluczową interwencją. Tyle tylko, że jeszcze w pierwszej połowie został „nagrodzony” czerwonym kartonikiem, co oczywiście poważnie osłabiło zespół.

Kieran Gibbs: 4.5 - Chyba najsłabszy jego występ od bardzo, bardzo dawna. Rywale robili z nim dziś wszystko, co tylko przyszło im do głowy. Zostawiał zbyt wiele wolnej przestrzeni, przegrywał pojedynki biegowe, jeżeli już interweniował to niepewnie. W idiotyczny sposób zarobił żółtą kartkę. Jedno z większych rozczarowań tego spotkania.

Denilson: 3.5 - Wniósł dziś wiele dobrego… do gry Huddersfield. Zaliczył mnóstwo prostych strat, a kilka z nich zaowocowało świetnymi okazjami dla rywali. Jeśli chodzi o pozytywy - krótko mówiąc – ciężko jakiekolwiek znaleźć. Fatalny występ.

Abou Diaby: 5.0 - Był niewidoczny, nie wnosił nic ani do ofensywy, ani do defensywy Kanonierów. Słaby występ w wykonaniu Francuza można jednak usprawiedliwić długą absencją od futbolu.

Samir Nasri: 7.0 - Niestety, jego występ zakończył się przedwcześnie. Samir nie zdążył zaprezentować nam nawet naparstka swojego piłkarskiego geniuszu. Gdy opuścił boisko, mogliśmy zobaczyć, jak ważnym jest elementem w układance Wengera. Po jego zejściu jakość gry The Gunners drastycznie spadła.

Andriej Arszawin: 7.0 - W końcu dobry występ! Dużo biegał, walczył, raz za razem straszył bramkarza rywali. Wreszcie w grze Rosjanina widać było ogromne zaangażowanie – koronnym jego dowodem był świetny wślizg, który uratował Kanonierów przed stratą bramki. Jedyne czego dziś zabrakło w grze Andrzeja to skuteczność.

Marouane Chamakh: 4.0 - Jeden z najgorszych występów Marokańczyka, odkąd przybył do północnego Londynu. Nie wniósł zupełnie nic do ofensywy Arsenalu - w ciągu 45 minut nie oddał żadnego strzału na bramkę.

Nicklas Bendtner: 7.0 - Rosły napastnik może zaliczyć ten występ do udanych. Był aktywny, potrafił dobrze się ustawić. Miał ogromny udział przy obu bramkach. Podobnie jak u Arszawina, u Nicklasa zawiodła dziś jedynie skuteczność.

Tomas Rosicky: 5.0 - Czech był dziś niewidoczny. Nie udało mu się zastąpić Nasriego. Jednym z niewielu przebłysków jego niezaprzeczalnego talentu było świetne podanie do Arszawina, które niestety adresat zmarnował. Jego słaby występ usprawiedliwia choroba, którą przeszedł oraz fakt, że wszedł na boisko bez rozgrzewki.

Alex Song: 6.0 - Nie popełniał błędów, do jakich przyzwyczaił nas w tym sezonie zawodnik z numerem ”18”, którego miejsce zajął. Nie miał też zbyt wiele okazji, aby popisać się jakimś efektownym odbiorem. Nie miał nic do powiedzenia przy straconej bramce. Mimo wszystko, Songa wolimy oglądać ustawionego wyżej.

Cesc Fabregas: 8.5 - Kolejny bardzo dobry występ kapitana Kanonierów. Hiszpan ożywił grę The Gunners. Posłał kilka genialnych podań do Bendtnera, po których niestety Duńczykowi nie udało się trafić do siatki. Swój świetny występ przypieczętował dziewiątym golem w sezonie. Oby tak dalej.

Oceny autor: Eryk Delinger źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
Gunnerrsaurus komentarzy: 1189906.01.2016, 16:12

I Lord Bendtner za nisko oczywiście.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1189906.01.2016, 16:12

Bez przesady, Diaby zasłużył na 5,5

cavlary komentarzy: 262001.02.2011, 10:51

@fabregas1987

Ale z Ciebie maruda. Masakra. Co news zawsze jakieś wąty... Dobrze się czujesz?:)

Oceny dość obiektywne ;D

Arkadius92 komentarzy: 169831.01.2011, 20:25

Chamakh zaliczył asystę więc mówienie że nie wniósł nic do ofensywy jest trochę błędne.

fabregas1987 komentarzy: 2581531.01.2011, 16:41

cieszy dobra forma Cesc'a, ale z taka gra, z taka obrona, z taka nieskutecznoscia to nie mamy co liczyc na 1/4 LM ;[

madjer komentarzy: 553431.01.2011, 13:49

Almunia powinien dostać nieco wyżej ... Jak Szczesny nic nie robił przez cały mecz to dostawał zawsze jakieś 6.0 lub 6.5

mooseq komentarzy: 63231.01.2011, 13:17

moim zdanie rosa i diaby powinni dostać 0.5-1 wyzej, zostawili kawal serca na boisku, szczegolnie czech.
A nasz filar? oprocz glupiej kartki nie mozna mu zapomniec podania do niebiesko-bialego, po ktorym goscie wyszli z bardzo grozną kontrą. dla mnie max 4

adam3462 komentarzy: 273231.01.2011, 13:13

Gdyby lepszy był napastnik z przodu to po tych podaniach Cesca powinno paść sporo goli.

HusarzAFC komentarzy: 150231.01.2011, 12:47

Zgadzam się z tymi ocenami i podobne miałem spostrzeżenia odnośnie gry zawodników. Gra niektórych zawodników w tym meczu to poprostu porażka.

clash123 komentarzy: 188331.01.2011, 12:45

laskowski , rozbrajasz mnie...."niby zaliczyl pare dobrych interwencji ale w calym meczu wypadl slabo" ....wyjasnij czemu wypadl slabo, blagam.....powiedz mi czemu oceniasz jego wystep na slaby??????!!!!! ja go nie bronie, tez nie chce zeby byl pierwszym bramkarzem arsenalu ale do cholery, co on takiego wczoraj narobil ze go oceniacie na slaby wystep....uswiadom mnie laskowski plizzzzzz

grzegi_ndg komentarzy: 89631.01.2011, 12:32

pisząc przepiekna, kolega wczesniej nie miał na mysli wykonania bramki ale piekno w znaczeniu :) jkak bardzo pieknie ta bramka była ważna :) :P :D

Mariachi komentarzy: 128531.01.2011, 12:20

maciejewski2345 -> tak strasznie podobają ci się gole strzelone z karnego, czy nie oglądałeś meczu? Bramka jak kazda inna :) Nic nadzwyczajnego.

maciejewski2345 komentarzy: 23531.01.2011, 12:00

Fabregas zagrał dobry mecz i zostal zawodnikiem meczu
jego bramka byla przepiękna

laskowski19051995 komentarzy: 494531.01.2011, 11:58

Myślę że Almunia nie będzie nam już potrzebny, niby zaliczył parę dobrych interwencji, ale w całym meczu wypadł słabo. Cieszę się że Cesc Fabregas zaliczył dobry występ, strzelił gola i dał nam wygraną, nic dodać nic ująć, w końcu to mistrz świata. Oby tak dalej :]

krzychu89KoRn komentarzy: 3631.01.2011, 11:22

Denilson po raz kolejny pokazal ze sie nie nadaje do Arsenalu. Gdyby to byl 1 mecz to ok, ale on teraz gra tak słabo ze nie powinien sie od ławki odrywac

pkArs komentarzy: 46031.01.2011, 10:31

Jak tak patrzę na oceny to aż dziw, że to wygrali...szkoda Samira ale mam nadzieję, że Andre wkońcu oszuka przeznaczenie i odbierze formę wszystko na to wskazuje ostatnio, może brak Samira nie będzie przez to aż tak odczuwalny bo oczywiście jego wkład w grę jest nieoceniony. Nie zmienia to faktu, iż wierzę w to że nawet z Barcą damy radę bez naszego magika jeśli skład będzie optymalny (RvP w ataku brak Squilaciego i Fabs na rozegraniu między innymi)to podołamy każdemu;)

Ciasteck2 komentarzy: 446731.01.2011, 07:18

Słaby skład i ciężka wygrana. Musi się to zmienić, bo nie możemy grać cały czas jednym składem, ale za to rezerwowi grają na gorszym poziomie. Jestem ciekaw kogo teraz Wenger wystawi na skrzydle, jak nie ma Samira. Oceny, jak najbardziej dobre. Czasami brutalne, ale oddają obraz wczorajszej gry.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214331.01.2011, 01:59

adipetre: Taka asysta, że pomógł sobie przy niej ręką. Całe szczęście, że sędzia tego nie zauważył. A w Arsenalu nie mamy efektownie grających dryblerów z przyspieszeniem Bolta, więc porównanie bardzo naciągane z tym przyzwyczajeniem. Ze skrajności w skrajność. Marokański Cristiano (niestety podobieństwo tylko pod względem ilości żelu na głowie) jest mi raczej neutralny, nie przekonał mnie jeszcze niczym, za co mógłbym mu prawić peany, a to, że przyszedł za darmo to zdecydowanie za słaby argument. Dla mnie brak mu cojones, które np ostatnio Bendtner uwidacznia aż za nadto, w cudzysłowie oczywiście.

Co do Almunii, to osobiście dałbym mu identyczną ocenę, lub pół oczka wyżej. Widziałem strasznie spóźnione reakcje przy strzałach (niby autowe, ale mimo wszystko), pomijając oczywiście tę jedną bardzo dobrą interwencję.

adipetre komentarzy: 79731.01.2011, 01:26

Jeszcze jedno, gdyby dzisiaj w bramce Arsenalu stanal Szczesny i zagral tak jak Almunia mialby przynajmniej o 1 stopien lepsza ocene.

adipetre komentarzy: 79731.01.2011, 01:25

Chamakh wniosl do gry Arsenalu asyste i zagral lepiej niz sadzi szanowny redaktor, nie wina Marokanczyka jest ze jego pracy nie potrafi docenic wielu kibicow Arsenalu, przyzwyczajonych do efektownie grajacych dryblerow z przyspieszeniem Bolta. Koscielny zagral bardzo slaby, tradycyjnie jednak otrzymal ocene zawyzona.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56731.01.2011, 00:05

Endrjum > nie sądzę. Ktoś już wspominał, że na stronę wchodzi pełno barca-kidów i innego matołectwa, które wypaczyłoby wyniki takiej sondy. Chyba, że wprowadziłoby się ograniczenie mówiące, że głosować można od takiej i takiej ilości komentów, ale po pierwsze to trochę nie fair, a po drugie - nie wiem czy w ogóle możliwe, nie znam się na tych technicznych rzeczach ;)

Endrjum komentarzy: 1356 newsów: 230.01.2011, 23:57

Vpr - odnośnie ocen - czy da się zrobić na stronce coś takiego jak ma np. Sky Sports:
skysports.com/football/user_ratings/0,19768,11065_3359650,00.html

Topek komentarzy: 13943 newsów: 12630.01.2011, 23:56

Vpr, z WBA to Manuel więcej namieszał :P Ale ogólnie się zgadzam, patrząc na to szerzej. Ciężko zdzierżyć wyjścia nijakie, a my musimy być świadkami tego zdecydowanie zbyt często.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56730.01.2011, 23:52

Topek > pewnie byśmy nie mówili, bo siłą rzeczy to te akcje z których coś wynika wywraca się na lewą stronę i to one przykuwają uwagę w większym stopniu, ale fakt jest faktem - ten błąd tam był, a najgorsze w tym wszystkim jest, że to nie jest pierwszy taki numer w jego wykonaniu, to jest manewr bardzo dobrze nam znany, tak w wykonaniu Almunii jak i Fabiana. Od żałosnego błędu gorszy jest tylko żałosny błąd powtarzany do znudzenia bez jakichkolwiek wniosków. Można powiedzieć, że facet dostał 4 m-ce na przemyślenie pewnych spraw i znajduje się w tym samym miejscu w którym był V WBA - i kiedy tam robił bardzo podobne rzeczy, nikt go nie bronił.

Endrjum komentarzy: 1356 newsów: 230.01.2011, 23:51

Vpr - tak jak już pisałem niżej - jakiekolwiek oceny wystawicie to będą to Wasze subiektywne odczucia.
Zawsze znajdą się tacy, którzy będą z tymi ocenami polemizować. Jak dla mnie Almunia dzisiaj został zbyt surowo oceniony. Dla porównania - za mecz u siebie przeciwko Wigan Wojtek dostał ocenę 6.0.
Statystyka z tego meczu - zero celnych strzałów Wigan.

Topek komentarzy: 13943 newsów: 12630.01.2011, 23:43

Vpr, mimo wszystko uważam, że Almunia zasłużył na 6.5. Taką ocenę dostał Szczęsny po meczu z Ipswich, w którym nie miał takiej interwencji jak dzisiaj Manuel, a minięcie się z piłką i staranowanie Sagny było mocno słabym posunięciem. Nie padła przez to bramka, ale jeśli dzisiaj Rosicky by wygrał główkę z Lee, to mówilibyśmy o "półśrodku"?

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27330.01.2011, 23:37

KwaZI------>tak jak mówisz, każdy ma swoje zdanie. Ciesze się, ze udało nam się zakończyć konwersacje tym miłym akcentem;)

Topek-----> przyznam Ci rację. Trochę się rozpędziłem w poprzednim komentarzu;)

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56730.01.2011, 23:36

Więc... dlaczego Almunia ma 5.5? Pewnie dlatego, że, jak się przez wiele miesięcy dowiadywałem z komentarzy, ślepo i bezpodstawnie nienawidzę Fabiańskiego.
Nieco poważniej, do rzeczy. Radzę się przyjrzeć straconej bramce raz, a porządnie. "Should I stay or should I go?" zapytał sam siebie Manuel... i najwyraźniej odpowiedzi nie otrzymał, bo wyrwał się z bramki na "piątkę", stanął czekając chyba na Boże Narodzenie, a jak tylko wszyscy zaczęli skakać do piłki spróbował się wycofać do budy... Nie zdążył, oczywiście. Bramkarz MUSI się swoich decyzji trzymać! Wychodzę to wychodzę, zostaję to zostaję. Maniuś poszedł w półśrodek. Jak zwykle. Chyba w wolnych chwilach podziwiał na ekranie TV występy Łukasza. Te archiwalne, bo dziś i Fabian już tak nie robi :P
Huddersfield oddało przez cały mecz cztery celne strzały. Warte odnotowania - dwa. Jeden - świetna obrona, nie przeczę. Drugi - w/w gol. A że Almu ładnie łapał piłki? To jest Hiszpana zakichany kelnerski obowiązek, żeby złapać dośrodkowanie piłkarza z trzeciej ligi wbite mu praktycznie prosto w ręce.

Ktoś tu pisał, że powinniśmy być obiektywni i "nie patrzyć na to jako kibice Arsenalu"... A dlaczego niby nie? To nie "obiektywny" serwis sportowy, to vortal o Arsenalu, dla fanów Arsenalu i od fanów Arsenalu. Po "obiektywizm" zapraszamy do "obiektywnych" dziennikarzy sportowych (pozdrawiam L. Orłowskiego!) tutaj się pisze z kanonierskiego punktu widzenia i nie ma w tym absolutnie nic dziwnego, jak sądzę.

Topek komentarzy: 13943 newsów: 12630.01.2011, 23:24

GrizAFCfun, twierdzenie, że nasza gra siadła przez brak Samira jest spłyceniem tematu. Przed czerwem Squilla ? w dziewięć minut to oceniasz - rly? To czerwień Sebastiena nam rozwaliła formację. Najpierw końcówkę pierwszej połowy graliśmy z Denilsonem na ŚO, czyli na przetrwanie, a później przeszliśmy w ułomne 4-3-2. Nieważne, że wypadł marny Chamakh, zespół jako taktyczna całość siadł. Tomas poradziłby sobie z zadaniami Nasri'ego sprzed kontuzji, bo nie było to nic specjalnego.

KwaZI14 komentarzy: 29530.01.2011, 23:23

W takim razie Spoko :]
Masz swoje zdanie. Masz do tego prawo
Ja mam swoje. Mam do tego prawo.
I oczywiście nie zgadzam się z Tobą :]
Do zobaczenia po następnym meczu i pozdrawiam. :)

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27330.01.2011, 23:19

KwaZI-----> jak już mówiłem, gra po zejściu Samira siadła, jeszcze przed czerwem Squilla. Choroba i brak rozgrzewki to częściowe usprawiedliwienie.

aRamsey komentarzy: 948630.01.2011, 23:13

@Endrjum,
Nie jest to możliwe, gdyż wiesz, że tutaj jest masa trolli z Barcelony, z MU i innych klubów. Po prostu te oceny byłyby niemiarodajne, bo jakieś trolle każdemu wciskałyby 1 albo 10.

KwaZI14 komentarzy: 29530.01.2011, 23:11

GrizAFCfun w czym więc przewyższył Tomasza? chyba żaden z nich nie miał asysty a obije mogli popisać się ciekawymi podaniami pod bramka. Uważam że jest po prost między tymi ocenami zbyt duża różnica jak na 2 oczka.
Gigi ma racje.

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27330.01.2011, 23:10

clash123-----> LOL! Gość sprawia wrażenie, jakby z księżyca spadł i widzę to wypowiedziach jak i po ilości komentarzy. I niby dlaczego mówisz tak, jak bym uważał, ze lepsza ilość komentarzy od ich jakości?!

Endrjum komentarzy: 1356 newsów: 230.01.2011, 23:08

@Griz - jak widzisz po komentarzach wystawianie ocen nie jest takie proste.
Jakkolwiek sprawiedliwe i obiektywne są oceny Twoje i Eryka to tak czy inaczej są to Wasze subiektywne odczucia po obejrzeniu meczu.
Może warto zrobić na stronie coś a'la sondę gdzie po każdym meczu użytkownicy k.com ocenialiby piłkarzy na swój sposób? Po wyciągnięciu średnich otrzymalibyśmy rzeczywiste oceny użytkowników stronki a nie tylko redaktorów.

clash123 komentarzy: 188330.01.2011, 23:07

aha, i skoro podejmujesz trud pisania jako redaktor ocen pilkarzy po meczu , i pod owym artykulem dajesz mozliwosc dyskusji na temat artykulu to mysle ze mimo wszystko powiniens sie podzielic swoimi spostrzezeniami na temat gry Almunii, tym bardziej ze jak widzisz, owa ocena wzbudza mase kontrowersji u wielu z uzytkownikow tego portalu, tych z duza iloscia komentarzy tez,,,

KwaZI14 komentarzy: 29530.01.2011, 23:06

sorki ale byłem tutaj za każdym razem gdy wystawialiście oceny i był tak jak mówi david 92
I za każdym razem nie zgadzałem się z nimi jeśli chodziło o nie których zawodników. a z nie którymi się zgadzałem, przyznam uczciwie. jak widać po wpisach nie jestem sam.

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27330.01.2011, 23:06

KwaZI------> ale czy Ty nie rozumiesz, że Nasri przez te 30 minut zrobił więcej niż Rosicky przez 60? Nasri zagrał dobrze, Rosicky zagrał słabo i wg. Ciebie zasłużyli na jednakową ocenę?!

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4830.01.2011, 23:05

Chamakh jednak asystę zaliczył, także ocena nie powinna być niewiele wyższa od tragicznego dzisiaj Denilsona. Bramka obciąża tak samo stoperów jak i Almunię, a musimy pamiętać, że jedna jego kapitalna interwencja uratowała nam tyłek. Bądźmy obiektywni, akurat Almunia zagrał dzisiaj nieźle, więcej niż na 5,5. Ja rozumiem współczucie dla Samira, ale czy te 20-30 minut stawia jego wkład do tego meczu na równi z Bendtnerem i Arshavinem? Pierwszy strzelił gola, drugi dzisiaj się starał jak mało kiedy i mimo niedokładności można być zadowolonym. No i ta interwencja wślizgiem, to było kapitalne, Andrzej po prosty wyrósł spod ziemi, raz w życiu się cofnął i uratował nas od straty gola. Nie bierzcie tego jako czepianie się, bo po to są to oceny, by można dyskutować, ogółem z resztą się zgadzam ;)

clash123 komentarzy: 188330.01.2011, 23:03

GrizAFCfun.....CO TY PLECIESZ???!!! pograzasz sie, co to za tekst ze po ilosci komentarzy okresla sie czestotliwosc odwiedzin portalu???? ja go od prawie dwoch lat odwiedzam regularnie i komentarzy jak widzisz tez nie mam wielu..... znacznie bardziej cenie sobie w piszacych komentarze, poziom owych komentarzy a nie ich ilosc...

Topek komentarzy: 13943 newsów: 12630.01.2011, 23:02

GrizAFCfun, Twoje argumenty odnośnie Nasri'ego są nie do podważenia, ale odnoszą się do 30-stu minut. Przez ten czas Samir owszem nie tracił piłek, owszem nieźle rozgrywał (tj. kilka podań, bo na tyle starczyło) i... tyle. On w zasadzie nie jest do oceny, bo musiałby być traktowany jako zmiennik, a nie w takiej roli występował.

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27330.01.2011, 23:02

skarabeusz-----> wziąłem.

clash123-----> ponieważ wg. mnie Almunia zasłużył na 5.5 i mam co do tego własne przemyślenia, a Eryk, który dogłębnie przeanalizował jego grę ma własne.

KwaZI14 komentarzy: 29530.01.2011, 23:01

GrizAFCfn - - > jak to nie. wystarczy spojrzeć na rozrzut w ocenach zespołu. wszak że w końcu oceniamy zespół. na pierwszy rzut oka widać kogo preferujesz a kogo nie. samir zagrał dobrze i tyle. proste. ocena dobrze miesci sie w przedziale 5 - 6. Nie tracił piłek [ dobrze ] prowadził grę [ dobrze] jak miał Rosicki go zastąpić jak graliśmy w 10 a on jest rekonwalescentem. Ok może tez wymagałem więcej od tomka ale jak to możliwe że on za 60 minut dostał 5 a samir za 30 7. choć oboje utrzymywali się przy piłce oboje biegali.

aRamsey komentarzy: 948630.01.2011, 23:01

Z ocenami nie pozostaje nic innego jak się zgodzić.. Bardzo trafione, strasznie byłem zwiedziony postawą Gibbsa, w ogóle chłopak do defensywy się nie wracał.

David92 komentarzy: 640030.01.2011, 23:00

ee Griz ale moze ktos wchodzic od dawna na K.com ale zwyczajnie nie chce mu sie pisac komentarzy ;p

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27330.01.2011, 22:57

KwaZI-----> co Ty pleciesz?! Po ilości Twoich komentarzy można dojść do wniosku, że niezbyt często odwiedzasz K.com. Poczytaj starsze oceny to zobaczysz, że nawet Cesc i Robin dostawali słabe noty, gdy sytuacja tego wymagała.

Btw. zobacz mój profil. Zwróć uwagę na rubrykę "ulubiony piłkarz". Jest ich tam kilku. Jeden z nich zagrał dziś słabe spotkanie, więc został sprawiedliwie oceniony.

segemis komentarzy: 14130.01.2011, 22:53

Nasri za co 7 xD?
noo oceny sprawiedliwe xD

wronka25 komentarzy: 224530.01.2011, 22:53

rosicky zamalo...

skarabeusz komentarzy: 22530.01.2011, 22:52

Griz -> ale nie wziąłeś pod uwagę tego, że Rosa był jak to Boss ujął po ciężkiej chorobie i tego, że wygrał naprawdę sporo pojedynków jeden na jeden w środkowej strefie. Biorąc pod uwagę te czynniki Czech zasłużył o notę o jedno oczko wyższą w porównaniu do tej, którą mu wystawiłeś.

clash123 komentarzy: 188330.01.2011, 22:51

GrizAFCfun ....hmmmm, nie rozumiem czemu tez nie uargumentujesz oceny dla Almunii skoro jak najbardziej sie z nia zgadzasz...??? potrzebne wsparcie od Eryka, kimkolwiek on jest?

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com