Oceny Kanonierzy.com: Braga vs Arsenal

Oceny Kanonierzy.com: Braga vs Arsenal 24.11.2010, 16:19, Eryk Delinger 54 komentarzy

Po raz kolejny prezentujemy oceny spotkania przygotowane przez naszych redaktorów - Eryka Delingera i Kamila Pniaka. Ocenili oni wyjazdowy mecz Arsenalu z Bragą.

Łukasz Fabiański: 5.5 - Przez 80 minut nie był wystawiony na żadną próbę i nie wykazał się żadną interwencją. Przy golach nie miał zbyt wiele do powiedzenia.

Kieran Gibbs: 8.0 - Jeden z bardzo niewielu pozytywów tego spotkania. Całkowicie opanował lewe skrzydło. Był nie do przejścia w obronie i świetnie włączał się do ofensywy, jego rajdy to jedyne co przyspieszało dziś grę zespołu.

Johan Djourou: 6.5 - Solidny występ. Zaliczył kilka naprawdę dobrych odbiorów. Imponował zwłaszcza w powietrzu. Kilka razy próbował nawet wspomóc ofensywę.

Sebastien Squillaci: 4.5 - O ile w pierwszej połowie prezentował się dosyć dobrze, o tyle w drugiej odsłonie z minuty na minutę było coraz gorzej. Nie radził sobie z pilnowaniem przeciwników, zostawiał im zbyt wiele przestrzeni na oddanie strzału. Bramkowe akcje Portugalczyków obnażyły jego braki szybkościowe, oba gole obciążają jego konto.

Emmanuel Eboue: 5.0 - Poza jednym czy dwoma rajdami nie pokazał absolutnie niczego. W dodatku fatalnie zaprezentował się w defensywie. Rywale ogrywali go z dziecinną łatwością.

Denilson: 7.0 - Udany mecz Brazylijczyka. Zaimponował przede wszystkim zdyscyplinowaniem, którego tak brakuje od jakiegoś czasu Songowi i wielką determinacją. Był najgłębiej ustawionym pomocnikiem i tej pozycji się trzymał. Zatrzymywał akcje Bragi, nim zdążyły się na dobre rozpocząć.

Cesc Fabregas: 6.0 - Kilka dobrych podań z głębi pola. Rzuty wolne w dzisiejszym meczu nie były jego mocną stroną. Kapitan Kanonierów od kilku spotkań jest daleki od swej najlepszej formy, nie inaczej było dzisiaj.

Jack Wilshere: 6.5 - Zbyt wiele strat w środkowej części boiska. Starał się, walczył, ale to nie był dzień młodego Anglika. Czasem gdy za bardzo się chce, po prostu nie wychodzi. Trzeba jednak pochwalić Jacka za determinację.

Theo Walcott: 6.0 - Starał się ożywić prawą stronę. Kilka dośrodkowań nie znalazło adresatów, wyglądało to jakby koledzy z drużyny nie nadążali za akcjami Anglika. Miał swoje szanse, lecz nie potrafił ich wykorzystać.

Tomas Rosicky: 6.5 - Próbował ataków to z lewej strony, to środkiem boiska, lecz często zbyt długo holował futbolówkę, zamiast odegrać ją do partnera. Ogólnie dostosował się do dyspozycji całego zespołu.

Nicklas Bendtner: 5.0 - Niewidoczny w pierwszej części spotkania. Udało mu się praktycznie tylko jedno zagranie. Ciężko również doszukiwać się pozytywów w grze młodego Duńczyka w drugiej połowie. Nie wykorzystał szansy, by potwierdzić swe odważne słowa na boisku.

Samir Nasri: 5.5 - Wszedł w miejsce kontuzjowanego Ceska. Nie wniósł do gry zespołu zbyt wiele. Nie mieliśmy okazji oglądać nieszablonowych zagrań, jakimi Francuz raczył nas w ostatnich meczach.

Marouane Chamakh - Grał za krótko, by ocenić jego występ.

Carlos Vela: 5.5 - Podobnie jak Chamakh nie miał zbyt wiele czasu, by zaprezentować swe umiejętności, ale gdyby sędzia odgwizdał karnego po faulu na nim, Meksykanin zostałby bohaterem spotkania.

Oceny autor: Eryk Delinger źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
gargamel800 komentarzy: 53207.12.2010, 14:39

Squillaci miał tak niską ocene! Ale czemu.

waldek_89 komentarzy: 573525.11.2010, 19:13

po prostu fatalna gra całego zespołu, myślę że nie grali na 100% będąc myślami i pamiętając porażkę z Tottenhamem;p

MatArsenal9870 komentarzy: 216725.11.2010, 15:34

Przynajmniej Gibbs Nas nie zawiódł.

laskowski19051995 komentarzy: 494525.11.2010, 13:47

Bardzo słabe oceny, mam nadzieję że w najbliższych spotkaniach Kanonierzy będą wygrywać :P

segemis komentarzy: 14125.11.2010, 13:10

*PvL -->
musimy ten mecz wygrać bo nawet możemy grac w LE a nawet jak wygramy i Szachtar też to wyjdziemy z 2 miejsca . Musimy dość wysoko wygrać ! i liczyć na porażkę Szachtar

PvL komentarzy: 184925.11.2010, 12:10

Jest gdzieś na tej stronie stan naszej grupy w LM? Niestety poza PL nic nie znalazłem, nawet pucharu Anglii. Z góry dzięki za odpowiedź : )

delgard komentarzy: 8525.11.2010, 09:27

Bendtner miał wg was jedno dobre zagranie, otrzymał 5,0. A ile dobrych zagrań miał Wilshere? Daliście mu 6,5 za determinację? Ocenia się wkład piłkarza w grę, wkładem Wilshere'a były straty za każdym razem, gdy dotknął piłki. Ja wiem, że jest młody, ale to nie powód, żeby stosować taryfę ulgową przy ocenie, bo to on moim zdaniem był najsłabszy w drugiej linii.

delgard komentarzy: 8525.11.2010, 09:25

Bendtner miał wg was jedno dobre zagranie, otrzymał 5,0. A ile dobrych zagrań miał Wilshere? Daliście mu 6,5 za determinację? Ocenia się wkład piłkarza w grę, wkładem Wilshere'a były straty za każdym razem, gdy dotknął piłki. Ja wiem, że jest młody, ale to nie powód, żeby stosować taryfę ulgową przy ocenie, bo to on moim zdaniem był najsłabszy w drugiej linii.

Olimpijczyk komentarzy: 109024.11.2010, 22:48

Cesc 6.0 ? O 6 za dużo , niech idzie już do tej Barcy albo gdziekolwiek

karlo komentarzy: 906924.11.2010, 22:33

Wkradła się do naszego zespołu przeciętność, pytanie na jak długo ?

szalen komentarzy: 198224.11.2010, 22:10

Nie oglądałem meczu, ale widząc po ocenach to był tragiczny mecz z pozytywem: Gibbs.

evelred komentarzy: 369124.11.2010, 20:53

denilson był ok aż do straty bramki, kolejny raz dała o sobie znać jego nieodpowiedzialność na tej pozycji

gibbs zagrał kapitalnie. alan w pierwszym meczu wyrósł na najlepszego piłkarza bragi dzięki clichy'emu, z którego zrobił wiatrak, natomiast w rewanżu po prostu go nie było, gibbs go kasował jak chciał

walcott był bezużyteczny, zmarnował świetną okazję, już nawet bendtner bardziej się przydał

kobza22 komentarzy: 422 newsów: 69524.11.2010, 20:40

Niewiele pozytywów...

GunnersFan9 komentarzy: 8703 newsów: 824.11.2010, 20:03

AlexVPR- a jaka jest rola defensywnego pomocnika? w głównej mierze przerywanie akcji przeciwnika czyż nie? to z jakiej racji wymagasz od niego niewiadomo czego? Denilson przerywa akcje i oddaje piłkę zawodnikowi,który jest w stanie lepiej ja rozegrać niż on. Czy do tego potrzeba aż takiej filozofii? Deni nie musi postepowac jak nasz Ronalinho nr II czyli Song,że zapędza sie pod pole karne rywala zapominając o swojej pozycji. Poza tym nikt nie wie czego od niego rząda Wenger. Może tak właśnie ma grać? ma przerywać akcje i oddawać piłke kolegom z zespołu, którzy są w stanie dobrze ją rozegrać?

Tomu15 komentarzy: 77324.11.2010, 19:31

Cieszy wielka forma Gibsa, oby Wenger to docenił.

madjer komentarzy: 553424.11.2010, 19:12

Jedyny pozytyw to gra Gibbsa ... To nie wpadka to jest słaba gra kanonierów

crisadus komentarzy: 850724.11.2010, 19:09

Cieszy mnie postawa Kierana oraz Denilsona, który z meczu na mecz pokazuję, że należy mu się miejsce w pierwszym składzie The Gunners.

crisadus komentarzy: 850724.11.2010, 19:09

Cieszy mnie postawa Kierana oraz Denilsona, który z meczu na mecz pokazuję, że należy mu się miejsce w pierwszym składzie The Gunners.

duch94pmi komentarzy: 11724.11.2010, 19:01

AlexVPR

Coś widzę że nie lubisz Denilsona 9Kilka poprzednich postów). Akurat wcozraj rozegrał porządny mecz, po Gibbsie najlespzy nasz zawodnik.

BudziK komentarzy: 103024.11.2010, 18:55

moim zdaniem jednym z problemów Arsenalu jest to, że chcemy wejść z piłką do bramki, nie kojarzę żeby ktoś ostatnio próbował strzału z dystansu...

AlexVanPersie komentarzy: 806424.11.2010, 18:54

Vpr
Przecież "podania" Denila to podaj-oddaj piłkę. Nic więcej. Nie mogę patrzeć na te jego "cykanie". Jest jedynym, który nie potrafi wykonać klasycznego dla Arsenalu minięcia przeciwnika podaniami. Jego podania są bezproduktywne i posiadające zero kreatywności. A jak czyścił pole to było widać przy obu bramkach.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56724.11.2010, 18:45

AlexVanPersie > naprawdę nie widziałeś jaką robotę Brazylijczyk odwalał przez znakomitą większość meczu. W okolicach 75 min miał już na koncie 81 celnych podań, a cała Braga 160. Przecinał akcje, trzymał się swojej pozycji. Miło było dla odmiany zobaczyć, że ktoś się tej pozycji DMFa trzyma.

Joker_224 komentarzy: 520224.11.2010, 18:44

@AlexVanPersie

Denilson robił to co miał robić, czyli grać DP: trzymał pozycje przed obrońcami i czyścił przedpole, a to mu akurat wychodziło, więc zasłużone 7

krzykus1990 komentarzy: 518424.11.2010, 18:32

Eboue ;(((( Biedak nie dograł 10 minut. Od 81 minuty graliśmy w dziesiątkę tylko jak znieśli z go boiska to już zaczęła się nasza tragedia. Obrona przestała istnieć ! Fabian był bez szans przy obydwu golach.

DayMan_15 komentarzy: 59624.11.2010, 18:23

walcott ocena wyzej. dobrze gral

Barney komentarzy: 2092424.11.2010, 18:12

Fabregas to od początku sezonu jest pod formą. On już chya myślami w Farsie.

AlexVanPersie komentarzy: 806424.11.2010, 18:09

Pięciu naszych pomocników dostało oceny od 6.0 do 7.0, co oznacza, że zagrali w porządku i dobrze+. To dlaczego nie stworzyli ŻADNEJ groźnej akcji?

Denilson 7.0?
Kto pisał te oceny? Arsene Wenger?

Szef komentarzy: 1303524.11.2010, 18:01

Gibbs to jedyny pozytyw z tego blamazu, obysmy awansowali dalej bo wstyd bedzie

pniaq komentarzy: 141 newsów: 71724.11.2010, 17:49

Po to są oceny, by nad nimi dyskutować :) Prawda jest taka, że chłopaki zagrali wczoraj totalny piach i ciężko ich po takim meczu oceniać.

Theo94 komentarzy: 1324.11.2010, 17:35

Kilka dośrodkowań nie znalazło adresatów, wyglądało to jakby koledzy z drużyny nie nadążali za akcjami Anglika.

haha rozwaliło mnie to : DD Nie mają szans go dogonić ; P

^Slim^ komentarzy: 26724.11.2010, 17:23

Zgadzam się z Leppus28. Denislon zawalił kompletnie przy pierwszej bramce, a przy drugiej też mógł się lepiej zachować. Żeby się nie wywrócił jak panienka to bramka pewnie by nie padła.

Leppus28 komentarzy: 21124.11.2010, 17:10

Gibbs i Denilson najlepsi? Przecież to oni zawalili obie bramki. Co mi z tego, że dobrze grali przez 80 minut, kiedy w najważniejszych momentach zupełnie nie nadążyli z pilnowaniem.

adam3462 komentarzy: 273224.11.2010, 17:08

Jedynie Denilson i Gibbs zagrali na przyzwoitym poziomie.

Cisow komentarzy: 138424.11.2010, 17:07

No Gibbs rzeczywiście by nie do zdarcia w obronie, szczerze to nie pamiętam aby jakaś akcja poszła jego stroną, nawet żadne dośrodkowanie z jego flanki nie dotarło w pole karne. Jednak do ofensywy można mieć jakieś zażalenia, choc ten jeden drybling Kierana to po prostu malinka. Ogólnie dobry występ Anglika. Po tym meczu Wenger powinien poważnie zastanowić się nad obsadą lewej flanki. Gael ma czego sie obawiać

Cesku komentarzy: 106124.11.2010, 17:02

Nie wiem czy wy też macie takie uczucie ale moim zdaniem Wenger w jednej kwestii popełnia błąd. Nasri jest ustawiany zazwyczaj na skrzydłach a sam wypowiada się, ze jego ulubioną pozycją jest środek pomocy, zaś Wilshere ktorego Wenger uparcie ustawia na środku pomocy moim zdaniem większy potencjał ma jako skrzydłowy. Sam jego sposób poruszania się nie pasuje mi do typowego playmakera.

FuzBal komentarzy: 832 newsów: 7924.11.2010, 17:01

przy chamakhu powienno byc "nie wniosl nic nowego do gry"

Theo44 komentarzy: 426324.11.2010, 17:01

Kompletnie nie zgadzam sie z opinia nt Denilsona. To zawalil kompletnie pierwsza brame. W momencie dlugiego podania do Matheusa otwierajacego droge do bramki, najblizej stal wlasnie Denilson. Ja nie wiem ile ma ten koles na setke, ale to byla istna zenua.

Topek komentarzy: 13941 newsów: 12624.11.2010, 16:52

Moim zdaniem nikt na ocenę powyżej 6,5 nie zasłużył. Kieranowi wyszedł jeden rajd (wyszedł tzn. przeszedł rywali, bo z tego podania nie dało się nic zrobić) i to tyle pozytywów w ofensywie. Najczęściej kończyło się wszystko zejściem do środka i stratą piłki. Każda taka sytuacja mogła się nieciekawie skończyć. W defie był lepszy od Gaela, ale też skałą nie do przejścia bym tego nie nazwał. Ogólnie przyzwoity występ, ale bez rewelki - tak jak Djoruou.

Denilson również nie błyszczał. Kilka niefajnych strat i truchtów, a poza tym, wyleciał by z boiska, gdyby sędzia nie skorzystał z przywileju korzyści przy drugiej bramce.

pajdek13 komentarzy: 150724.11.2010, 16:52

Bendtner strzeliłby na pewno jakąś bramkę, jakby tylko w odpowiednim momencie był w polu karnym, a tak kilka bardzo dobrych dograń przeleciało sobie przez całe pole karne, a Benia nie było nawet w ich pobliżu.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4824.11.2010, 16:51

Co do stoperów to po 1 połowie byli naszymi najlepszymi zawodnikami wraz z Gibbsem, ew. Jackiem. Szkoda, że potem Squillaci zaczął grać piach, bo Djourou moim zdaniem gra z meczu na mecz lepiej i zasługuje na pierwszy skład. Ile do cholery trzeba czekać, żeby DJ mógł zagrać z Kosem 2-3 mecze. Squilla jest za wolnym partnerem dla DJ-a i już, a to że tam kilka spotkań z nimi nam w miarę dobrze poszło jeszcze o niczym nie świadczy..

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4824.11.2010, 16:48

@how

Chamakh na początku grał średnio, potem zagrał kilka bardzo dobrych spotkań, po czym zaczął się... wypalać i grać gorzej z meczu na mecz. Co do Bendtnera - zgadzam się, zagrał po kontuzji 2 dobre mecze, a potem zajął się narzekaniem i kłapaniem dziobem jaki to on jest genialny.

GunnersFan9 komentarzy: 8703 newsów: 824.11.2010, 16:45

Sebastien Squillaci: 4.5-dopiszcie jeszcze to,że pięknie wystawił piłkę przeciwnikowi na 16 metrze.Mieliśmy szczęcie,że piłka kopnięta przez przeciwnka przeleciała metr od słupka Fabiana.

adipetre komentarzy: 79724.11.2010, 16:42

Moim zdaniem ocena dla Denilsona jest zdecydowanie zawyzona, przed chwila obejrzalem sobie powtorke tego meczu i Brazylijczyk ponownie popelnial mnostwo bledow, niczym nie przewyzszajc Cesca oraz Jacka. Uwazam takze ze ocena dla Bendtnera jest za niska, byl osamotniony, II linia kiepsko funcjonowala, ale on nie zawiodl, nie tracil glupio pilek, szukal wolnych przestrzeni, tka wiec dla mnie:

Denilson - 6
Bendtner - 6,5

aguero10 komentarzy: 856224.11.2010, 16:41

Gibbs jest juz lepszy od Clichego i myśle że juz nie długo bedzie grał w 1 składzie.

Arkadius92 komentarzy: 169824.11.2010, 16:40

Nie zgadzam się z oceną Gibbsa, co najwyżej 7, Ten Matheus czy jak mu tam, zrobił go przy drugiej bramce jak dziecko, DJ i Sqila też, porażka 0:2 i nota dla obrońcy 8?? Za co? Jakieś nieporozumienie.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 724.11.2010, 16:33

@Vpr
Czy ja napisałem, że gdyby Vela grał cały czas, to bylibyśmy dalej? Vela jest jeszcze gorszy, ale wczoraj zagrał akurat lepszy mecz i nie rozumiem stwierdzenia, że "Chamaka oceniać nie można", ale Carlos, który był na boisku krócej i faktycznie coś robił - ocenę otrzymuje. Jeśli ktoś biegał bez sensu i zajmował się traceniem piłek i pokazem braku techniki to właśnie Marokańczyk - jak zresztą w całym sezonie - lepiej wychodzi mu tylko nietrafianie do pustej z 2 metrów. Chociaż i tak wolę jego, niż Bendtnera, który wczoraj przewracał się częściej, niż symulujący Eboue, a najlepszy jest w gadaniu, jaki to on jest zajebisty.

Reasumując:

Chamakh - średni, ale i tak nasz najlepszy napastnik obecnie. (Robina nawet nie liczę, bo ciężko go nazwać piłkarzem - z jego zdrowiem...)
Bendtner - żenada, przebłyski ma, ale najczęściej jest gorszy, niż Marokańczyk - i to sporo gorszy.
Vela - brak... nie wiadomo czego, w każdym razie bez szans na częste występy.
JET - z nim wiążę nadzieję.

patrykocz komentarzy: 12324.11.2010, 16:33

jak dla mnie za wysokie noty... 2-0 w plecy i Fabregas z 6? Kpiny, ten co to pisał, to chyba wzorował się na tym kogo lubi, kogo nie. Fabregas 5 nic nie zrobił. Fabian 6, co miał powiedzieć przy golach?Gibbs zgadzam się, najlepszy gracz. Stoperzy 5....Eboue 4.Denilson 6,5.Jack zgadzam się.Walcott 5,5.Rosa 6.Bendtner 5.Nasri 6. Taka gra jest bez sensu, albo wychodzi się i gra albo to nie ma sensu...Panie Wenger, dlaczego nie grał 1 skład? Teraz możemy z grupy nie wyjść, co będzie hańbą! Arsenal to klub, który musi coś wreszcie wygrać, przestańmy się oszukiwać, Wenger chyba się zamotał...

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56724.11.2010, 16:27

howareyou > cienki Chamakh jest w tej chwili naszym najlepszym strzelcem i nawet nie próbuj mi wmówić, że gdyby Vela grał przez ten cały czas w jego miejscu, strzeliłby te 9 goli i wywalczył te redy/jedenastki co Marokańczyk. On nawet nie znalazłby się na tych pozycjach, bo biegałby po lewym skrzydle...

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56724.11.2010, 16:25

Gooner > to nie ja tylko Kamil, ale mogę to uzasadnić :P Piłkarz wchodzący na "ogon" nie ma świętego obowiązku wejścia w mecz i "wniesienia czegoś" toteż nie ma co takiego Chamakha ganić i wystawiać niskiej noty, ale już występ takiego Veli można jakoś odnotować, bo gdyby sędzia nie był ślepy, to "Meksykanin zostałby bohaterem spotkania" :P

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 724.11.2010, 16:25

Po prostu wszyscy są fanbojami cienkiego Chamakha, łącznie z kibicami i Wengerem, a Vela gra słabiej, nawet, jeśli faktycznie robi od Marokańczyka 2x więcej pożytku - jak wczoraj.

A płakania o karny nie rozumiem - może popłaczcie, że przy tej akcji był spalony, którego sędzia też nie gwizdnął, co?

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com