Oficjalnie: Arsenal wycofuje się z Superligi!

Oficjalnie: Arsenal wycofuje się z Superligi! 21.04.2021, 00:54, Wiktor Chrabąszcz 355 komentarzy

Po ogromnych naciskach fanów i środowiska piłkarskiego Arsenal został kolejnym klubem, który postanowił odłączyć się od nowopowstałej Superligi.

Na oficjalnej stronie internetowej Kanonierów pojawił się otwarty list do fanów, w którym możemy przeczytać:

"Ostatnie dni pokazały nam znowu głębie uczuć, jakie fani z całego świata mają do tego klubu i do gry, którą kochamy.

Nie potrzebujemy przypomnienia, żeby być tego uczucia świadomym, ale odzew, jaki dostaliśmy od fanów w ostatnich dniach, zmusił nas do przemyśleń i refleksji.

Nigdy w naszej intencji nie było spowodowanie takiej rozpaczy, jednak kiedy pojawiło się zaproszenie z Superligi, podczas gdy nic nie mieliśmy zagwarantowanego, to nie chcieliśmy zostawać w tyle, aby zapewnić bezpieczeństwo Arsenalowi i jego przyszłości.

W rezultacie tego, co słyszeliśmy od was i społeczności związanej z piłką nożną przez ostatnie dni, postanowiliśmy wycofać się z Superligi. Popełniliśmy błąd i za niego przepraszamy.

Wiemy, że teraz potrzeba będzie czasu, żeby przywrócić waszą wiarę w to, co chcemy osiągnąć w Arsenalu, ale żeby była jasność, nasza decyzja o dołączeniu do Superligi została podyktowana naszym pragnieniem ochrony Arsenalu, klubu, który kochacie i aby wspierać waszą ukochaną piłkę nożną dzięki większej solidarności i stabilności finansowej.

Stabilność jest niezbędna, aby piłka nożna się rozwijała i będziemy nadal dążyć do zapewnienia bezpieczeństwa, którego ta gra potrzebuje do rozwoju.

System musi zostać naprawiony. Musimy pracować razem, aby znaleźć rozwiązanie, które zabezpieczy przyszłość tej gry i wykorzystać niezwykłą siłę, którą ma piłka nożna w przyciąganiu uwagi i budzeniu ekscytacji.

Wreszcie, wiemy, że pod koniec tego niezwykle trudnego roku dla nas wszystkich było to wielce niepokojące.

Naszym celem jest zawsze podejmowanie dobrych decyzji dla tego wspaniałego klubu piłkarskiego, aby zabezpieczyć go na przyszłość i żebyśmy poszli do przodu. W tej sytuacji się myliliśmy i to rozumiemy.

Słyszeliśmy was.
Zarząd Arsenalu."

Wygląda więc na to, że Superliga zakończy się, zanim zdążyła w ogóle wypłynąć na szerokie wody futbolu.

Superliga Europejska autor: Wiktor Chrabąszcz źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
ArsenalChampion komentarzy: 803221.04.2021, 12:50

@enrique napisał: "Ty tak to widzisz. Dla Ciebie to spór tylko pomiędzy UEFA i SL, a to nieprawda. Ty też zapominasz że w tle są miliony kibiców. Nie tylko takich przed tv, ale też takich którzy aktywnie uczestniczą w życiu klubu, którzy wykupują bilety, membershipy, pamiątki, udzielają się, regularnie spotykają na spotkaniach kibicowskich itd.
Ktoś tu naprawdę zapomniał o tym że piłka nożna jest też dla kibiców. Nikt ich nie zapytał o zdanie, nikt z nimi niczego nie skonsultował, zamiast tego jakiś Hiszpan wyskoczył im w tv mówiąc gdzie, kiedy i na jakich zasadach od teraz będzie grał ich klub. No serio ? Wystąpienie Pereza to było samobójstwo.
Może wszyscy mają to w tyłku, ale zdecydowanie wszyscy zauważyli że kibice wszystkich klubów zarówno Big6 jak i całej reszty zjednoczyli są w ogromnym proteście przeciwko tej inicjatywie. Wątpię czy spodziewano się aż tak mocnych reakcji"

Nie bądź naiwny. Kibice w tym sporze nic nie mieli do powiedzenia, bo oni i tak by tą superlige oglądali,a i by przy okazji kluby pozyskaly sporo nowych nowych klientów. Kibice którzy przykładowo spotykają się na spotkaniach kibicowsich czy uczestniczą w życiu klubów to jest nikły procent, który nikogo nie obchodzi. Dzisiejszy kibic topowego klubu to w większości to turystą z innego kraju, który idzie na Emirates posiedzieć jak w teatrze, zjeść przy meczu hot doga i później skoczyć na Stanford Bridge
popatrzec jak gra Werner i Havertz.

Dziadyga komentarzy: 826321.04.2021, 12:46

Najważniejsze,żeby wąsacz wystawił klub na sprzedaż,osmieszył się już całkowicie i te decyzje które będą w klubie w ciągu najbliższego np miesiąca mogą być najważniejsze od blisko 10-15 lat.Mam nadzieję,że się wycofa z Europy,takich tu nie potrzeba,niech sobie dalej inwestuje w Denvery i inne.

I oby na jego ewentualne miejsce przyszedł chłop z ambicjami i z jajem.

Rynkos7 komentarzy: 677821.04.2021, 12:44

@Pietraszko:
Dokładnie, dlatego kontrakty dla piłkarzy powyżej 30 roku życia powinny bazować na premiach i nagrodach po określonych celach, jak np. wypłata pewnej kwoty po strzeleniu 20 lub 30 bramek w sezonie, wygranie pewnych trofeów itd. Kontrakt Auby to żart.

mikowhy komentarzy: 3216 newsów: 1021.04.2021, 12:44

- Szczerze mówiąc to oczywiste, że bez nich nie pójdziemy dalej (mówiąc o 6 angielskich klubach). Jestem jednak wciąż przekonany o pięknie tego projektu. Stworzylibyśmy najpiękniejsze rozgrywki na świecie - powiedział Agnelli.

Piękny to był skok na kasę

Garfield_pl komentarzy: 2795321.04.2021, 12:43

@losnumeros napisał: "Coś w tym jest, jednak Auba to nie jedyny przypadek u nas. Czy w następnym sezonie się odrodzi? Wątpię, ale mogę się mylić."
Oby jednak się odrodził i choć jedną z ostatnich historii naszych kapitanów miała lepszy finał ;)

Garfield_pl komentarzy: 2795321.04.2021, 12:42

@davorsuker: odniosłem się do tego, co było w utd i jest do tej pory a kadrę mieliście na mistrza, 4 trenerów i mistrza dalej nie ma. Być może Arteta jest winny również ale ciężko to ocenić w takich sezonach, gdzie piłka wygląda inaczej. To decyzje od samej góry wpędziły klub w taką sytuację, wysokie kontrakty itd., i ja mówię o transferach piłkarzy z umiejętnościami i chęciami. Przypomnę Ci transfery utd, typu Di Maria, FALCAO, Martial itd., tak samo pisaliście u siebie najpierw lecicie po mistrza a potem nazywacie szrotem . Być może to wina Ogs że dalej nie macie odzyskanego mistrzostwa? Zgadzam się że wiele czynników na to wpływa łącznie z trenerami, co sam widzisz po swoim klubie, a to że ja daje Artecie czas do ułożenia sobie drużyny po swojemu, to co w tym złego? Ty jesteś Ogs in czy out? Każdy jest świadom tego że Arsenal jest nie w tym miejscu gdzie powinien być i ze gdzieś jest problem, i jeśliby był do rozwiązania od ręki, pewnie tak by było, to samo w utd, ale niestety to nie bajka ;)

_Dennis_Bergkamp_ komentarzy: 997321.04.2021, 12:35

btw mozna bylo swietnie zarobic na akcjach MU w ciagu zaledwie 72h, i kto wie, moze ktos kto wiedzial to zarobil...

Garfield_pl komentarzy: 2795321.04.2021, 12:31

@DzejCoop napisał: "Ktoś coś kojarzy co z planami Usmanova lub Dangote odnośnie zakupu Arsenalu? Coś świeżego"
Usmanow zainwestował w Everton chyba.

DzejCoop komentarzy: 326421.04.2021, 12:24

Ktoś coś kojarzy co z planami Usmanova lub Dangote odnośnie zakupu Arsenalu? Coś świeżego?

enrique komentarzy: 1909921.04.2021, 12:21

Minionej nocy sześć klubów z Anglii zdecydowało się na opuszczenie Superligi. Teraz w ich ślady poszły kolejne zespoły. To drużyny z Hiszpanii oraz Włoch - Atletico Madryt i Inter Mediolan.

_Dennis_Bergkamp_ komentarzy: 997321.04.2021, 12:15

oby nastepna secesje organizowali Niemcy

enrique komentarzy: 1909921.04.2021, 12:13

@ArsenalChampion:
Ty tak to widzisz. Dla Ciebie to spór tylko pomiędzy UEFA i SL, a to nieprawda. Ty też zapominasz że w tle są miliony kibiców. Nie tylko takich przed tv, ale też takich którzy aktywnie uczestniczą w życiu klubu, którzy wykupują bilety, membershipy, pamiątki, udzielają się, regularnie spotykają na spotkaniach kibicowskich itd.
Ktoś tu naprawdę zapomniał o tym że piłka nożna jest też dla kibiców. Nikt ich nie zapytał o zdanie, nikt z nimi niczego nie skonsultował, zamiast tego jakiś Hiszpan wyskoczył im w tv mówiąc gdzie, kiedy i na jakich zasadach od teraz będzie grał ich klub. No serio ? Wystąpienie Pereza to było samobójstwo.
Może wszyscy mają to w tyłku, ale zdecydowanie wszyscy zauważyli że kibice wszystkich klubów zarówno Big6 jak i całej reszty zjednoczyli są w ogromnym proteście przeciwko tej inicjatywie. Wątpię czy spodziewano się aż tak mocnych reakcji.

davorsuker komentarzy: 51021.04.2021, 12:10

@Garfield_pl:
Z Tobą się nie dogadam. Nie chce żeby odebrano to jako złośliwość, ale Ty nie przyjmujesz nawet możliwości że to może być wina Artety. Nawet tego nie przymyślisz. Ja twierdzę że problem jest złożony a Arteta jest jego częścią. Nie widać sygnałów że potrafi zmienić ten schemat.

Pół roku po tym jak przyszedł tu Xhaka czy Mustafi też byś napisał że nikt nie nazwie ich szrotem. Gdybym podpisano np. Kounde lub Panu Torresa + Zakarie to też byłbyś zdania że to odmieni zespół. Tak samo postrzegani w momencie transferu byli Niemiec i Szwajcar.

Pamiętasz szalone okienko Milanu gdy przejęli ich Chińczycy? Ilu z tych piłkarzy zagra w przyszłym sezonie w jego barwach Kessie? Dla ciebie transfery są jedynym rozwiązaniem, nie dostrzegasz tego że macie bardzo dobrą kadrę, co najmniej na te 6 miejsce w lidze. Nie dostrzegasz że prawie każdy u was gra poniżej możliwości.

ArsenalChampion komentarzy: 803221.04.2021, 12:07

@Qarol napisał: "To akurat prawda. Wielkie plany, hoho, a potem obsranie, bo jakiś Lineker i inny Neville zaczęli torpedować pomysł.

Jasne było, że zrobi się raban, ale tak samo było jasne, że gdy to ruszy, to wszyscy będą i tak oglądali."

Przypuszczam ze te kluby tak szybko sie wystraszyły, bo wmieszał się w to Brytyjski rząd co absolutnie nie powinno mieć miejsca. Wiec takie informacje nigdy nie wyjdą na światło dzienne, a zostanie to tylko w domysłach. A Lineker i Neville ztorpedowali to tylko dlatego ze pracują w stacjach telewizyjnych, które na Superlidze mogłyby stracić duże pieniądze. Co do kibiców, to było wiadome ze z początku bedą protestować, ale to był spór bogaczy z topowych klubów i bogaczy z Uefa, w tym sporze nikogo nie obchodzi zwykły zjadacz chleba.
Kluby z SuperLigi popełniły fatalny bład ze nie pozyskały sojuszników, ze świata piłki, którzy by to poparli.

enrique komentarzy: 1909921.04.2021, 12:06

@Pietraszko:
W normalnej firmie takiego pracownika który nagle przestaje osiągać jakiekolwiek wyniki można bardzo łatwo doprowadzić do porządku poprzez różnorakie procedury, włączając w to nawet degradację wiążącą się z utratą pensji.
A co mogą zrobić Aubie ? A jajko. Koleś może do końca kontraktu robić Ozila 2.0 a kasa będzie spływać.

losnumeros komentarzy: 1318921.04.2021, 12:04

@Garfield_pl: Coś w tym jest, jednak Auba to nie jedyny przypadek u nas. Czy w następnym sezonie się odrodzi? Wątpię, ale mogę się mylić.

Pietraszko (zawieszony) komentarzy: 141921.04.2021, 12:00

@enrique napisał: "Dziwnym trafem zawodnicy u nas zacinają się prawie zawsze po tym jak dostaną świetne kontrakty... Walcott, Ozil, Auba..."

Co w tym dziwnego? Pracownik zawsze musi mieć jakiś cel. Rok temu celem dla takiego Aubameyanga był lepszy kontrakt, albo transfer do lepszego zespołu. Cel udało mu się zrealizować, ale lepszego kontraktu już nie dostanie. Ten pracownik nie ma już celu, który kazałby mu się rozwijać. To nie jest psychologia tylko podstawy zarządzania firmą.

Garfield_pl komentarzy: 2795321.04.2021, 11:53

@losnumeros napisał: "Strzał w 10, daleko nie trzeba szukać, Auba to kolejny przypadek."
Trochę jednak przesadzone, bo wcześniej ciągnął ten wózek sam, jeszcze bym go nie skreślał, ale kolega z utd trochę zapomniał o tym co za piłkarzy kupowali i jak ich niszczyli ;) rozumiem że tersz 2 miejsce itd, ale troszkę gloryfikuje utd a bardzo podobny okres mieli po odejściu SAFA.

enrique komentarzy: 1909921.04.2021, 11:52

@losnumeros: Dziwnym trafem zawodnicy u nas zacinają się prawie zawsze po tym jak dostaną świetne kontrakty... Walcott, Ozil, Auba...

Garfield_pl komentarzy: 2795321.04.2021, 11:51

@davorsuker napisał: "Problemem jest to że w waszym klubie notują oni regres. Kolejni trenerzy nie potrafią odblokować ich potencjału. Czy Xhaka jest gorszy piłkarsko od Freda ? Mustafi od Lindelofa ? Jeśli nic się nie zmieni to za rok sytuacją się powtórzy i będę czytał analogiczne komentarze względem Parteya. Nie tu leży problem."
Lineloef i Fred są tak samo przecietni jak Mustafi i Xhaka. Przyznasz że po odejściu SAFA w utd też było masa transferów które nie wypaliły, i masa turbulencji, gdzie do tej pory wielkich sukcesów nie ma i utd też kończyło poza top4. Wiadomo dziś 2 miejsce, gratki, ale czas w którym w Arsenalu nastąpiły zmiany wypadł trochę w złym momencie, bo doszła pandemia itd. Zobaczymy jak to pójdzie dalej, Parteya nikt szrotem nie nazwie, bo to klasowy zawodnik, od dłuższego czasu, i właśnie takich trzeba sprowadzać, a każdego któremu nie chce się grać bo hajs się zgadza, trzeba zastąpić, tylko że to potrwa. Nie wszystkie transfery będą trafione, to niemożliwe, wiemy o tym wszyscy doskonale niezależnie jaki to klub.

losnumeros komentarzy: 1318921.04.2021, 11:49

@davorsuker napisał: "Problemem jest to że w waszym klubie notują oni regres. Kolejni trenerzy nie potrafią odblokować ich potencjału."

Strzał w 10, daleko nie trzeba szukać, Auba to kolejny przypadek.

Qarol komentarzy: 1450221.04.2021, 11:45

@ArsenalChampion:

To akurat prawda. Wielkie plany, hoho, a potem obsranie, bo jakiś Lineker i inny Neville zaczęli torpedować pomysł.

Jasne było, że zrobi się raban, ale tak samo było jasne, że gdy to ruszy, to wszyscy będą i tak oglądali.

enrique komentarzy: 1909921.04.2021, 11:44

@ArsenalChampion:

Jak cienka jest ta granica między miłością a nienawiścią - wczoraj najlepszy kumpel, dziś największy wróg. A w tle jak zwykle pieniądze...

BarcArsenal komentarzy: 135321.04.2021, 11:43

@davorsuker: no własnie dlatego uważam że takie blędy transferowe będą sie pojawiać wciąz i nadal. Tyle tylko ze bez hajsu z Superligi margines błędu przy wydawaniu kasy jest dramatycznie mały.

ArsenalChampion komentarzy: 803221.04.2021, 11:41

Josep Pedrerol w programie "Chiringuito" poinformował, że Superliga pozwie angielskie kluby za zerwanie zapisów umowy.
Tak szczerze to Angielskim kluby powinny zebrać tego najpoważniejsze konsekwencje. Bo nie dośc ze chcieli dołaczyć do tej SuperLigi, to jeszcze szybciutko zmienili zdanie gdy zrobiło sie dla nich gorąco. A jeśli sie na coś umawiasz i podpisujesz papiery to powinienieś w tym wytrwać do samego końca, a tak sfrajerzyli się podwójnie.

enrique komentarzy: 1909921.04.2021, 11:39

@FabsFAN: To co się stało wczoraj to ogromny znak ostrzegawczy dla UEFY i uważam że jeszcze sporo się zmieni w kwestii LM. Tam nie pracują głupcy i wiedzą że taka rebelia może się powtórzyć, tyle że tym razem może być bardziej zorganizowana i o wiele bardziej sensowna.
Z pewnością wkrótce padną jakieś propozycje zmian by zażegnać konflikt na tyle na ile się da - przecież wczorajsze odstąpienie Big6 niczego tak naprawdę nie naprawiło, po prostu UEFA więcej czasu.
Pytanie tylko co z Realem i Juve, bo jak długo Perez i Agnelli zasiadają na swoich stołkach tak długo raczej nikt już z nimi rozmawiać nie będzie.

davorsuker komentarzy: 51021.04.2021, 11:38

@Garfield_pl:
Moim zdaniem nie tu jest problem.
Kupywaliście wyróżniających się zawodników, na których chrapkę mieli wszyscy.

Problemem jest to że w waszym klubie notują oni regres. Kolejni trenerzy nie potrafią odblokować ich potencjału. Czy Xhaka jest gorszy piłkarsko od Freda ? Mustafi od Lindelofa ? Jeśli nic się nie zmieni to za rok sytuacją się powtórzy i będę czytał analogiczne komentarze względem Parteya. Nie tu leży problem.

davorsuker komentarzy: 51021.04.2021, 11:34

@BarcArsenal:
No tak masz rację. Bezdyskusyjnie poziom ligi się podniósł i wyrównał. Pytanie tylko kogo tu obwiniać za te floopy ? Komitetu transferowego ? Gdy scìągaliście Mustafiego czy Xhake to 99% kibiców na całym świecie widziałoby dla nich miejsce w kadrze swoich klubów.

Garfield_pl komentarzy: 2795321.04.2021, 11:30

@davorsuker: dlatego w Arsenalu trzeba wreszcie zrobić porządek w kadrze, do której byli kupowani w poprzednich latach piłkarze za gruby hajs, ale kompletnie nie trafieni, później ich kontrakty i tygodniówki, blokowały miejsce w składzie i ze względu na FFP, dopiero zimą udało się wypchnąć część z tych zawodników. Zarząd musi mądrzej wydawać po prostu pieniądze, na wartych tego zawodników i wracamy do czołówki, wiadomo to potrwa, ale niestety nie da się wszystkiego w okienko załatwić.

davorsuker komentarzy: 51021.04.2021, 11:30

@JanikK:
Moim zdaniem w tej sprawie kluczowe będzie to czy Zidane zostanie na stanowisku. Wypuścił już Hakimiego lekką ręką to i Odegaarda pewnie odda. On jest bardzo hermetyczny. Nowy trener będzie robił nowe rozdanie.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 321.04.2021, 11:30

Wychodzi na to, ze o SuperLige najbardziej zabiegaly biedaki z Hiszpanii oraz Wloch, a Angole dolaczyly, bo przeciez nie pogardza dodatkowa kasa. Chcialem reformy, aby rozgrywki europejskie staly sie bardziej elitarne, ale raczej nici z tego, bo Uefa teraz wprowadzi swoje zmiany i nadal zespol z tier 1 topowych lig beda walczyc miedzy soba o awans w kwalifikacjach, a nam zostanie ogladanie jakichs dynamow moskow czy ferencvarosow w fazie grupoweJ LM.

enrique komentarzy: 1909921.04.2021, 11:28

https://sport.interia.pl/reprezentacja-polski/news-boniek-superliga-chcieli-hot-dogow-coli-kupy-kasy-i-zadnych-,nId,5183227

BarcArsenal komentarzy: 135321.04.2021, 11:27

@davorsuker: tak, za wengera wydawaliśmy mniej. Bo za Wengera Spurs byli za naszymi plecami, liverpool był raz wyżej raz niżej, a jak sie cofniemy nieco dalej, to w ogóle nie bylo np City.

W top4 byłes nawet jak pół roku na szpicy grał Chamakh.

BarcArsenal komentarzy: 135321.04.2021, 11:25

@ArsenalChampion: zgadzam się całkowicie, poprostu uważam że nie ma szans na wyeliminowanie takich błędów również w przyszłości, myślę wręcz że brak UCL w przyszłym roku będzie dla nas oznaczał jeszcze bardziej paniczne ruchy transferowe.
A wobec tego, wydając po 40 baniek na kolejnych mustafich naprawdę staniemy się średniakiem nie tylko na boisku ale i w ogóle.

Jak nie teraz to za pare lat Superliga wróci, bogaci zniszczą romantyczny futbol (tak jakby on jeszcze istaniał) a my będziemy płakać tak jak teraz płakał np everton, że nas nie chcą w elicie.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 221.04.2021, 11:24

Już raczej po odegaardzie skoro zostawiliśmy Pereza samego na lodzie

sickstick komentarzy: 276221.04.2021, 11:18

No to od przyszłego sezonu wejściówki na mecze TOP6 za 150-200% dotychczasowej ceny i proste "chcieliście romantyzmu to za niego płaćcie" od właścicieli ;)

davorsuker komentarzy: 51021.04.2021, 11:15

@BarcArsenal:
No ale za ten 'upadek' odpowiada pion sportowy a nie finansowy. Gdyby wyniki osiągane na boisku były proporcjonalne do wydanych pieniędzy to bylibyście w ścisłej czołówce. Za papcia nie wydawaliście dużo to fakt, a wyniki były lepsze. Proponuję porównać wydatki z ostatnich trzech czterech sezonów. Jesteście tam w czołówce, co przy braku dochodów z LM jasno pokazuje że właściciele umieją w Excela. To nie oni zawiedli tylko trenerzy i piłkarze. Tak samo narzekają kibice United, co też jest irracjonalne. Glazerowie wyciągają z klubu wysokie dywidendy, ale nie zmienia to faktu że pieniędzy na dział sportowy nie brakuje. Czy ktoś byłby lepszy, chojniejszy niż Kroenke? Jedynie jakiś szejk.

Arsenalsupporters komentarzy: 62921.04.2021, 11:13

Myślicie, że jakby laca wypadł na dłużej, to florian dostałby prawdziwą szansę u artety?

Slaviola komentarzy: 1237721.04.2021, 11:12

@Garfield_pl:

W końcu jakieś pozytywne info.

ArsenalChampion komentarzy: 803221.04.2021, 11:08

@BarcArsenal napisał: "o powiedz mi jaki masz argument będąc arsenalem zeby ściągac do siebie Aubameyangow, odegaardów i innych parteyów.

> jesteś klubem który podupada bo konkurencja rozbiła rynek (chelsea city)
> ciezko ci rywalizować z budżetami innych, wiec nie stać cie na topowe gwiazdy
> nie ma cie w LM raz, drugi, trzeci po tym jak byles w niej zawsze, wiec tym bardziej zaczynają ci leciec fundusze

jak w takiej sytuacji ciąć koszty? nie da sie
stawiasz wszystko na własnie horrendalne kontrakty, zeby zdobyc jakos co lepszych zawodników, którzy jak mniemasz przywrócą wysokie wyniki sportowe a przez to finansowe, ale chociaz zahamują degrengoladę.

ja nie mowie ze to jest super biznes plan i nikt nie popełnia innych błędów po drodze. Ale no tak to działa stary, oburzanie się na wysokie koszty transferów i wypłat to jest żart.

A jak powiesz ze Bayern jakos umie tak robic, no to fajnie, podaj jakis inny taki klub z topu jesli to nie wyjątek potwierdzający regułę.
A druga sprawa, bardzo bym chciał nałożyć na kluby takie obowiązki jakie przewiduje Bundesliga. Tylko spróbuj to faktycznie zrobić w Anglii czy Francji, to Superliga wróci szybciej niż upadła, a liderem nie będzie Perez tylko szejkowie i Abramowicz (tzw. romantycy i obrońcy wartości)"

Ale ja sobie dokladnie zdaje sprawę, jeśli chce utrzymać sie na topie to równiez musisz wydawać horrendalne pieniądze i to własnie robił Arsenal. Tylko jesli masz taka sytuacje to tez musisz wydawać te środki z głową, a nie to co robił Arsenal przez ostatnie lata. Chcesz mi napisać ze nie było lepszych piłkarzy niz Mustafi za 40 mln funtów czy Xhaka za podobną kwote? W wielu kwestiach zawodzi dobór zawodnika do poziomu druzyny i jescze przepłacenie za niego i do tego oferując mu horrendalny kontrakt.
Czy naprawde Arsenal musiał zaoferować Ozilowi kontrakt na poziomie 350 tyś funtów, zawodnikowi po 30? To tez był fatalny błąd, a potem dokładnie to samo zrobił z Aubameyangiem. Jeśli Arsenal bedzię sie głupio zachowywać na rynku, podczas gdy konkurencja Liverpool wydając mniej robi tą mądrze to nie ma co się dziwić ze Arsenal nie moza sie dostać do ligi mistrzów, a Liverpool ją wygrywa.

Garfield_pl komentarzy: 2795321.04.2021, 11:06

Folarin Balogun has officially signed a four-year contract extension with Arsenal, with official confirmation from the club imminent. [@Podcast_TBG] #afc

MarkOvermars komentarzy: 913221.04.2021, 11:01

W sumie to po raz drugi zostaliśmy Invicibles - nie przegraliśmy meczu w Super Lidze XD

ArsenalChampion komentarzy: 803221.04.2021, 11:00

Większość klubów na tych wielce bogatych właścicielach się przejechała, więc chyba nie byłbym taki chętny na zmianę. To jak próba trafienia szóstki w lotto. Malaga,Real Oviedo,Valencia mimo ogromnie bogatych właścicieli gdzie są te kluby? Podobnie Marsylia czy Nicea we Francji, Milanowi za rządów chinczyków groziło bankructwo. Narzekacie na Kroenke, a dostaniecie kogoś takiego jak Peter Lim to wtedy dopiero poczujecie co to jest beznadziejny właściciel.

BarcArsenal komentarzy: 135321.04.2021, 11:00

@ArsenalChampion: to powiedz mi jaki masz argument będąc arsenalem zeby ściągac do siebie Aubameyangow, odegaardów i innych parteyów.

> jesteś klubem który podupada bo konkurencja rozbiła rynek (chelsea city)
> ciezko ci rywalizować z budżetami innych, wiec nie stać cie na topowe gwiazdy
> nie ma cie w LM raz, drugi, trzeci po tym jak byles w niej zawsze, wiec tym bardziej zaczynają ci leciec fundusze

jak w takiej sytuacji ciąć koszty? nie da sie
stawiasz wszystko na własnie horrendalne kontrakty, zeby zdobyc jakos co lepszych zawodników, którzy jak mniemasz przywrócą wysokie wyniki sportowe a przez to finansowe, ale chociaz zahamują degrengoladę.

ja nie mowie ze to jest super biznes plan i nikt nie popełnia innych błędów po drodze. Ale no tak to działa stary, oburzanie się na wysokie koszty transferów i wypłat to jest żart.

A jak powiesz ze Bayern jakos umie tak robic, no to fajnie, podaj jakis inny taki klub z topu jesli to nie wyjątek potwierdzający regułę.
A druga sprawa, bardzo bym chciał nałożyć na kluby takie obowiązki jakie przewiduje Bundesliga. Tylko spróbuj to faktycznie zrobić w Anglii czy Francji, to Superliga wróci szybciej niż upadła, a liderem nie będzie Perez tylko szejkowie i Abramowicz (tzw. romantycy i obrońcy wartości)

XandeR komentarzy: 966521.04.2021, 10:51

Brytyjski rzad tez jest niezly, robia superlige bo traca hajsy- robimy spotkanie i blokujemy to gowno / Tez rzad - kluby rok sa bez kibicow i sporej czesci dochodu - lezymy plackiem i mamy wywalone.

Craz komentarzy: 356321.04.2021, 10:50

Jeśli dangote w tym momencie chociaż nie spróbuję kupić klubu to będzie oznaczało, że to były tylko zwykle ściemy z jego strony

XandeR komentarzy: 966521.04.2021, 10:49

Oficjalne: Arsenal odpada z europejskich pucharow po 2 dniach ciezkich zmagan.

davorsuker komentarzy: 51021.04.2021, 10:48

@Dominik11:
A w jaki sposób pozytywnie wpłynie inny właściciel ?

Pytam z ciekawości, bo chyba nie chodzi Ci o nakłady finansowe ?

pierre_afc komentarzy: 1207121.04.2021, 10:35

@bizooon: Wizja Artety. Od początku był taki pomysł. W ostateczności David Luiz grał pół lewego głównie ze względu na doświadczenie.

veron komentarzy: 459221.04.2021, 10:34

dobre podsumowanie Superligi :D :D
"This European Super League is like a lads night out before everyone asks their Mrs if it's alright"

Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com