Oficjalnie: Arsenal wycofuje się z Superligi!

Oficjalnie: Arsenal wycofuje się z Superligi! 21.04.2021, 00:54, Wiktor Chrabąszcz 355 komentarzy

Po ogromnych naciskach fanów i środowiska piłkarskiego Arsenal został kolejnym klubem, który postanowił odłączyć się od nowopowstałej Superligi.

Na oficjalnej stronie internetowej Kanonierów pojawił się otwarty list do fanów, w którym możemy przeczytać:

"Ostatnie dni pokazały nam znowu głębie uczuć, jakie fani z całego świata mają do tego klubu i do gry, którą kochamy.

Nie potrzebujemy przypomnienia, żeby być tego uczucia świadomym, ale odzew, jaki dostaliśmy od fanów w ostatnich dniach, zmusił nas do przemyśleń i refleksji.

Nigdy w naszej intencji nie było spowodowanie takiej rozpaczy, jednak kiedy pojawiło się zaproszenie z Superligi, podczas gdy nic nie mieliśmy zagwarantowanego, to nie chcieliśmy zostawać w tyle, aby zapewnić bezpieczeństwo Arsenalowi i jego przyszłości.

W rezultacie tego, co słyszeliśmy od was i społeczności związanej z piłką nożną przez ostatnie dni, postanowiliśmy wycofać się z Superligi. Popełniliśmy błąd i za niego przepraszamy.

Wiemy, że teraz potrzeba będzie czasu, żeby przywrócić waszą wiarę w to, co chcemy osiągnąć w Arsenalu, ale żeby była jasność, nasza decyzja o dołączeniu do Superligi została podyktowana naszym pragnieniem ochrony Arsenalu, klubu, który kochacie i aby wspierać waszą ukochaną piłkę nożną dzięki większej solidarności i stabilności finansowej.

Stabilność jest niezbędna, aby piłka nożna się rozwijała i będziemy nadal dążyć do zapewnienia bezpieczeństwa, którego ta gra potrzebuje do rozwoju.

System musi zostać naprawiony. Musimy pracować razem, aby znaleźć rozwiązanie, które zabezpieczy przyszłość tej gry i wykorzystać niezwykłą siłę, którą ma piłka nożna w przyciąganiu uwagi i budzeniu ekscytacji.

Wreszcie, wiemy, że pod koniec tego niezwykle trudnego roku dla nas wszystkich było to wielce niepokojące.

Naszym celem jest zawsze podejmowanie dobrych decyzji dla tego wspaniałego klubu piłkarskiego, aby zabezpieczyć go na przyszłość i żebyśmy poszli do przodu. W tej sytuacji się myliliśmy i to rozumiemy.

Słyszeliśmy was.
Zarząd Arsenalu."

Wygląda więc na to, że Superliga zakończy się, zanim zdążyła w ogóle wypłynąć na szerokie wody futbolu.

Superliga Europejska autor: Wiktor Chrabąszcz źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Dominik11 komentarzy: 2013421.04.2021, 10:34

Teraz kibice muszą wszystko zrobić by wąsaty sprzedał AFC. Wiadomo że jemu bardzo zależało na SL, ale klub musiał się ugiąć i odejść.

Ale teraz jest najlepsza okazja by sprzedał AFC, jak najwięcej protestów itp on musi sprzedać AFC.

Wtedy jest szansa że wrócimy na szczyt.

ArekKanonier komentarzy: 190021.04.2021, 10:34

@Dziadyga: Post był wyłącznie humorystyczny w celu rozładowania tego napięcia. Po prostu to co usłyszałem/wyczytałem w ostatnich dwóch dniach to istna skarbnica wiedzy. Niesamowite przeżycie ;)

Jacek1s komentarzy: 764621.04.2021, 10:34

@page napisał: "Gadki o zabijaniu piękna sportu ze strony np. kibiców ManC czy Chelsea uważam za dowcip, sorry ale jak obecnie czołowe kluby podrywały się do lotu dziesiątkami przedrożonych transferów to nikt nie bił na alarm"

Zgadzam się. Ale Super Liga jest mi obojętna. Jak PSG kupowało Neymara albo Man City wydawał ogromną kasę na piłkarzy, bo im się coś nie podobało, to wszyscy milczeli.
Super Ligę bym oglądał, ale jakbyśmy dostawali 6:0 od każdego, to szybko by mi się znudziło. Już wolę emocje związane z dołączeniem do LM za jakiś czas i dostanie od Bayernu znowu 10 bramek.

pierre_afc komentarzy: 1207121.04.2021, 10:34

@page: Jeśli nie oglądałeś Misji Futbol to polecam posłuchać Łukasza Wschowskiego, który jest dyrektorem departamentu rozgrywek krajowych PZPN, on wytłumaczył dlaczego nikt UEFA nie podskoczy. W Europie jest inne prawo niż w USA, Komisja Europejska czy sąd, który miałby ostateczne zdanie w tej sprawie stanąłby po stronie UEFA. I zdanie jakiegoś sądu z Madrytu się nie liczy.

A co do struktur. Są jakie są, wszyscy wiemy, że taka UEFA i FIFA mają sporo brudów. Jednak utworzenie Superligi to ograniczenie konkurencji. Obecnie europejskie puchary to nagroda za dobry sezon ligowy i tak powinno zostać. Grasz słabiej? To Liga Mistrzów nie jest dla Ciebie, a może i nawet LE. Tak jest chociażby w przypadku Arsenalu. Chciałbym żeby grali z najlepszymi, ale po prostu trzeba sobie na to zasłużyć, a nie załatwić przy stoliku.

davorsuker komentarzy: 51021.04.2021, 10:34

@ArsenalChampion:
Dokładnie. Jak dla mnie jest to zadziwiające bo dane o finansach czy kwotach transferowych są łatwo dostępne. Jest to też trochę żenujące bo zaniża poziom dyskusji.

Osobiście irytuje mnie też pisanie o tej fatalnej kadrze, podczas gdy jest ona na co najmniej 6 miejsce w lidze, a przed sezonem realnie nie wykluczano walki nawet o top 4. Tym którzy tego nie widzą, polecam wrócić do tego co pisali przed sezonem, lub po pierwszych 3 kolejkach. I co nagle tym samym piłkarzy zabrano połowę umiejętności ? Musi być jakiś powód zjazdów formy i niemożliwości gry na swoim optymalnym poziomie. Jakość Waszych piłkarzy nie jest problemem, ponieważ z dnia na dzień nie stajesz się średniakiem. Problem jest złożony i leży gdzieś indziej.

bizooon komentarzy: 687121.04.2021, 10:25

@pierre_afc napisał: "Ciężko by się grało któremuś z dwóch przez Ciebie wymienionych zawodników jako pół prawy ŚO."
Rozumien, ale ile lat graliśmy z dwoma prawonożnymi np i jakoś się dało ?

pierre_afc komentarzy: 1207121.04.2021, 10:22

@bizooon: Tak, jest powód. Arteta chce grać lewonożnym i prawonożnym środkowym obrońcą. Ułatwia to rozegranie. Ciężko by się grało któremuś z dwóch przez Ciebie wymienionych zawodników jako pół prawy ŚO.

ArsenalChampion komentarzy: 802121.04.2021, 10:20

@davorsuker: Przeciez niektórzy użytkownicy to sobie juz tutaj po wbijali do tych łbów, pewne stwierdzenia których nie zmienią i brakuję u nich jakieś analizy faktów czy faktycznie to co piszą ma miejsce. Te narzekanie na pieniądze w Arsenalu i nie mozliwośc rywalizacji z najlepszymi to jest najwiekszy debilizm jaki widze na tej stronie, kij z tym ze Arsenal pod wzgledem bilansu transferowego jest na minusie i gorszy bilans mają tylko kluby z Manchesteru, co z tego ze Arsenal oferuje najwieksze tygodniówki w premier league obok klubów z Manchesteru, nie grając przy okazji w lidze mistrzów.

page komentarzy: 1684 newsów: 421.04.2021, 10:19

Mi to jest zwyczajnie przykro, że ta idea Superligi została storpedowana i poszła na dno w dwa dni. Nie dlatego, że mi zależy na partykularnych interesach Kroenke i Pereza, tylko dlatego, że:
1) każdy sposób na rozpieprzenie skorumpowanych panoszących się i po prostu obrzydliwych kacyków z FIFA/UEFA zasługuje na uwagę
2) fiasko tego pomysłu w ciągu 48 godzin oznacza, że długo, DŁUGO nikt nie zagrozi pozycji ww. przebrzydłych struktur

Gadki o zabijaniu piękna sportu ze strony np. kibiców ManC czy Chelsea uważam za dowcip, sorry ale jak obecnie czołowe kluby podrywały się do lotu dziesiątkami przedrożonych transferów to nikt nie bił na alarm

Nie było srania o marzeniach młodego chłopaka..

Dziadyga komentarzy: 824621.04.2021, 10:17

@ArekKanonier napisał: "Chociaż... Czy obcy rzeczywiście odwiedzają naszą planetę?"

Nie wierze w takie bzdury osobiscie ;)

XandeR komentarzy: 965421.04.2021, 10:16

Mozna grac para Holding - Luiz gdzie obaj maja prawa noge, ale juz Mari Gabriel nie mozna.

To jest rasizm nozny!

D14 komentarzy: 436321.04.2021, 10:15

Wydaje mi się, że ruch związany z założeniem super ligi był geniuszem taktycznym, by wymusić więcej $$ od uefy. Nie wierzę, że prezesi największych klubów piłkarskich na świecie nie przewidzieli buntu kibiców.. uefie zaczął palić się grunt pod nogami i zdecydowali się wyłożyć więcej kasy dla gigantów.
Oczywiście sama idea powstania czegoś bez uefy - jak najbardziej OK, ale nie w takiej formie jakby to miało być teraz. Awanse i spadki to absolutny must have w sporcie i prezesi dobrze o tym wiedzieli, więc zagrywka lvl TOP.

bizooon komentarzy: 687121.04.2021, 10:14

@aguero10 napisał: "@Qarol:

Tak jak z Chelsea za Emeryta . Skończyło się jak zwykle ."

No w tamtym sezonie Z Chelsea zdecydowanie mieliśmy bilans korzystny ze Smerfami a w finale LE nam złoili tyłki

ArekKanonier komentarzy: 190021.04.2021, 10:14

Emocje w ostatnich dniach większe niż podczas finałów Ligi Mistrzów, a do tego USA do końca roku ma odtajnić wszystkie akta związane z kontaktami z obcymi cywilizacjami. Ten rok jest naprawdę niesamowicie ciekawy.
(Oczywiście z przymrużeniem oka)
Chociaż... Czy obcy rzeczywiście odwiedzają naszą planetę?

davorsuker komentarzy: 51021.04.2021, 10:09

@Wajdos:
Jako że męczy mnie już dyskusja o tej, bądź co bądź szopce z SL, odniosę się tylko do sportowego wątku.

Jak przychodził do United Cavani to chyba nie jawił się jako top wzmocnienie ? Czekano bardzo długo z tym transferem, w teorii był dla Was do wyciągnięcia. Wasz menago wolał Williama. Ironią jest to że teraz kibice MU narzekają na krótki kontrakt a Wy na za długi.

Co do Bruno to chciałem zaznaczyć, że to jak on się wpasował oraz fakt że długo utrzymuje tak wysoką formę jest w dużym stopniu zasługą pracy całego sztabu. Pokuszę się o stwierdzenie że w innym środowisku Portugalczyk wcale nie musiałby błyszczeć aż tak. Zwłaszcza u trenera który za wszelką cenę preferuje cierpliwe rozgrywanie ataków. Ktoś kto ogląda diabły wie jak wiele Bruno notuje strat i nie dokładnych podań. Wie też jak wiele sytuacji kreuje. Moim zdaniem jest to efekt taktyki, którą nakazuje ofensywnym graczą podejmowanie maksymalnego ryzyka w kreacji.

Chce tylko zwrócić uwagę że wina może nie leżeć tylko po stronie piłkarzy. Przecież przed sezonem każdy widział w tym składzie potencjał by realnie właczyć się do walki o LM. Dlaczego u Was prawie każdy piłkarz notuje regres ? Dlaczego Arteta nie potrafi wykreować kozackiego lidera ? Wasi gracze nie są tak słabi jak miejsce w tabeli, po prostu nie grają na swoim optymalnym poziomie.

Podsumowując; każdy chce wzmocnień - to normalne, lecz one same w sobie nie muszą okazać się zbawienne. Czy tylko ja mam wrażenie że istnieje duże ryzyko że za rok (jeśli się nić nie zmieni) takiego Parteya będziecie wymieniać w gronie szrotu do wymiany?

bizooon komentarzy: 687121.04.2021, 10:08

@fabregas1987: Wygrać z Emerym w drodzę po jego puchar to będzie wyczyn - oby się udało

fabregas1987 komentarzy: 2577021.04.2021, 10:06

Piękna gra słów gdzie z tt:

The Super Leave

Qarol komentarzy: 1450221.04.2021, 10:05

@NaZawszeArsenal: @aguero10:

Skoro tak było wtedy, to na pewno teraz będzie tak samo :D

fabregas1987 komentarzy: 2577021.04.2021, 10:03

No to teraz wypadałoby wygrać tę LE, bo jednak wizja meczów Arsenal - Real czy Arsenal - Juve miała swoje korzyści

bizooon komentarzy: 687121.04.2021, 10:03

Wypróbowanie pary Mari-Gabriel byłoby sporym tematem w meczu z Evertonem. Dacie wiarę że ani razu nie zagraliśmy tak w tym sezonie? Zapewne mieli powody żeby akurat tej kombinacji nie próbować...

kaman17 komentarzy: 497821.04.2021, 10:00

Wolę oglądać Arsenal męczący bułę z Fulham i czekać aż w końcu swoimi siłami wróci do grona drużyn liczących się w walce o mistrzostwo niż takie sztuczne pompowanie klubu za zasługi z przed 15 lat i więcej.
10 miejsce w lidze i miałby grać z najlepszymi drużynami na świecie? Sorry, ale Arsenal obecnie na takie mecze nie zasługuje.

aguero10 komentarzy: 854621.04.2021, 09:58

@Qarol:

Tak jak z Chelsea za Emeryta . Skończyło się jak zwykle .

Slaviola komentarzy: 1237621.04.2021, 09:57

@erykgunner:

HIPOKRYZJA ENDLESS LEVEL!

NaZawszeArsenal komentarzy: 123721.04.2021, 09:57

@Qarol napisał: "Finał to tylko jedno spotkanie, a dodatkowo z takim MU ostatnio radzimy sobie nieźle"

Ekhm, przypominam, że z Chelsea również radziliśmy sobie nie najgorzej w 2018/2019. Przegrana na wyjeździe przez nieskuteczność Obamy 3:2 i wygrana 2:0 u siebie. Przyszedł finał i nagle piłkarze pomyśleli, że grają z Realem czy innym Bayernem. Efekt? 4:1.

Ah i to wieczne schodzenie Ozila z boiska.

Nicsienieda komentarzy: 618 newsów: 121.04.2021, 09:55

@bizooon napisał: "Jak nie zasługujemy sportowo żeby grać w Europie, to tam nie grajmy - proste.
Kibicujemy sportowo czy "sąd sądem ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie?""

Niektórzy tu się zachowują jakby walczyli o ostatni kawałek chleba w obozie. Sorry, ale takie egoistyczne myślenie w sporcie mija się z celem.

Qarol komentarzy: 1450221.04.2021, 09:52

Szansa na wygranie LE jakaś jest. Osobiście wydaje mi się, że trudniej będzie w półfinale na przestrzeni dwumeczu, bo Villarreal wydaje się być mocniejszą drużyną, a Emery będzie bardzo zmotywowany.

Finał to tylko jedno spotkanie, a dodatkowo z takim MU ostatnio radzimy sobie nieźle.

bizooon komentarzy: 687121.04.2021, 09:51

@simson16: Ty no, chyba można trochę kaski zaryzykować. Jakieś głupie czerwo za faul z doopy i po awansie

marcin04c komentarzy: 298121.04.2021, 09:50

@simson16: Czyli CL wygra PSG a LE Villareal albo Roma.

bizooon komentarzy: 687121.04.2021, 09:48

@Garfield_pl napisał: "Swoją drogą było coś o kontuzji Lacazette?"
wciąż czekamy

bizooon komentarzy: 687121.04.2021, 09:47

___________jednak Leno_________
____Chambo_Holding__Mari____
Pepe__Thomas__Xhaka___Saka
_______ESR____Ode/Cebula_____
___________Martinelli___________

Ciekawe jak zdrowie Odegaarda ?
W weekend bym oszczędził najważniejszych: Thomasa, Holdinga, Sakę Gabiego, Xhakę, ESRa i zagrał za nich: Azeezem, Gabrielem, Nelsonem, Bellerinem i Elnenym(chociaż słabo grał w niedzielę)

Garfield_pl komentarzy: 2778421.04.2021, 09:47

@bizooon napisał: "Tylko jak to zrobić? Gabi zbawca z jednym golem w sezonie musi to dźwignąć albo nasz super rezerwowy Ole-Gunnar Nketiah. Fakt że to jest chwila prawdy Xhaki, Thomasa i Pepe bo to oni są najważniejszymi i najbardziej dojrzałymi graczami z tych zdrowych"
Swoją drogą było coś o kontuzji Lacazette?

marcin04c komentarzy: 298121.04.2021, 09:47

Jak dla mnie sytuacja Hiszpańskich klubów nie zmieniła by się ani trochę po powstaniu super ligi. Kluby dawałyby coraz większe kontrakty, fatalnie zarządzana Barcelona dalej wydawałaby niebotyczne sumy na grajków. A i sami piłkarze za grę w super lidze domagaliby się większych pieniędzy. Żeby poradzić sobie z problemami jakie mają hiszpańskie ekipy potrzeba normalnego zarządzania i zmiany polityki rządu który wprowadził podatki rzędu 50% przez co taka barca płaci Messiemu 90 banie aby ten miał 50.

losnumeros komentarzy: 1318921.04.2021, 09:46

@Slaviola napisał: "Jeszcze Ci z Was którzy się teraz cieszą, za kilka lat będą płakać, gdy Arsenal już nie będzie grać regularnie w europejskich pucharach, a w PL standardem stanie się 10 miejsce."

To już może stać się od następnego sezonu, dzięki naszemu kochanemu zarządowi i najlepszemu trenerowi świata MA.

simson16 komentarzy: 461421.04.2021, 09:44

Czyli co Kluby które wypiely się na UEFA nie awansują dlaej w pucharach europejskich, już UEFA odpowiednią nastawia sędziów:)
Dalej Awansuję : Villaresl, PSG oraz Chelsea pokazując środkowy palec Perezowi:) można stawiać Gruba kasę na to :)

ArsenalChampion komentarzy: 802121.04.2021, 09:42

Te zachowanie piłkarzy, którzy teraz cos pierdzielą ze futbol nalezy do fanów itd. To jest dopiero żałosne, oni sami napędzili tą karuzele spierd... chcąc coraz wiecej pieniędzy od tych topowych klubów dla siebie i dla swoich agentów. Zeby szybciutko zarobić na nowe ferrari i inne pierdoły dla bogaczy.
Ciekawe czy bedą tacy wyszczekani, jak przyjdzie im zażądać kolejnej podwyżki od tych klubów, i co wtedy powiedzą.

bizooon komentarzy: 687121.04.2021, 09:39

@Paul77 napisał: "Ważniejsze jest by wygrać dwumecz z Hiszpanami i wejść do finału LE. Mam nadzieję że na boisku wywalczą awans do LM, a nie pod stołem przez pazernych prezesów."

Tylko jak to zrobić? Gabi zbawca z jednym golem w sezonie musi to dźwignąć albo nasz super rezerwowy Ole-Gunnar Nketiah. Fakt że to jest chwila prawdy Xhaki, Thomasa i Pepe bo to oni są najważniejszymi i najbardziej dojrzałymi graczami z tych zdrowych

bizooon komentarzy: 687121.04.2021, 09:37

@XandeR napisał: "Wracamy do rzeczywistości, druga 10 tabeli, walka o LE, cudem uratowany remis z Fulham.

Dobrze ze nie będzie tej Superligi, jesteśmy w świetnym stanie xD"

Jak nie zasługujemy sportowo żeby grać w Europie, to tam nie grajmy - proste.
Kibicujemy sportowo czy "sąd sądem ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie?"

bizooon komentarzy: 687121.04.2021, 09:35

@Rynkos7: Na razie zrobią z tego ligę letnią podejrzewam

marcin04c komentarzy: 298121.04.2021, 09:35

Nie wiem jak co niektórzy mogą żałować że superliga upadała. Był to twór bez pomysłu, żeby stworzyć taką ligę trzeba zbudować infrastrukturę. Ktoś musi sędziować te mecze, ktoś musi ustalać terminarz, ktoś musi ustalać przetargi na transmisję. I najważniejsze, ktoś musi dawać licencje piłkarzom na grę w takiej lidze. Każdy klub jest zrzeszony z krajową federacją a oni chcieli zrobić to bez wiedzy federacji a tam już miesza się w to polityka. Większość pisze tu że UEFA to mafia, może i mafia ale złożona z ludzi związanych z piłką nożną byli piłkarze itp. A super ligę miała stworzyć grupa biznesmenów, do tego amerykańskich. Gdzie tu związek z europejskim futbolem?

Slaviola komentarzy: 1237621.04.2021, 09:27

@Rynkos7:

Też to wiem.

Pytanie tylko, czy wtedy Arsenal będzie brany w ogóle pod uwagę do tej przyszłej super struktury...

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161721.04.2021, 09:27

UEFA w poniedziałek: Złodzieje i niszczyciele futbolu! Nie pozwolimy na to, zostaniecie wykluczeni z naszych struktur!

UEFA we wtorek: ""I am delighted to welcome City back to the European football family. They have shown great intelligence. City are a real asset for the game and I am delighted to be working with them for a better future"- Ceferin said in a statement.

marcin04c komentarzy: 298121.04.2021, 09:27

Schalke spadło z Bundesligi więc Kola wraca do nas.

XandeR komentarzy: 965421.04.2021, 09:23

@rosiu71:

Na wstępie jakieś 300 baniek na transfery to można coś budować

rosiu71 komentarzy: 77021.04.2021, 09:20

@XandeR: A w superlidze było by lepiej ? Jak teraz ledwo remisujemy z Fulham to co by było z topowymi klubami? Bujalibysmy się na końcu tej śmiesznej tabeli, a za sukces uznawali byśmy jakiś magiczny remis raz na jakiś czas. Z sianem może było by lepiej, ale czy przełożyło by się to na nowych lepszych piłkarzy ? Tego niewiem, ale sądzę z hajs poszedł by gdzie indziej. Wszystkie kluby chciały by za swoich piłkarzy mega sum, średniak kosztowałby pod 80/90 baniek. Więc skończyło by się pewnie jakimiś " magicznymi" transferami....

Wajdos komentarzy: 163521.04.2021, 09:14

Bez zmiany właściciela i niestety inwestycji dużych pieniędzy w skład już nigdy nie będziemy na topie.

W ostatnich latach Wengera, młody Mbappe bardzo się zastanawiał nad dołączeniem, przyszedł Aubamayang, kusilismy Benzeme.

Teraz klub marzy o stałym transferze Ryana, szczytem polotu jest transfer Odegaarda ( który idealnie pasuje, ale jeszcze pół roku temu to gnił na ławce Realu), albo zaraz może uda się c transfer Emersona...

Liverpool - bardzo mocno zainwestował żeby się odbudować. Chelsea - zgarnęło każdego perspektywicznego z rynku ( Ziyecg, Havertz, Werner etc - oczywiście na razie wygląda to na niewypal), United - Bruno, Pogba, nawet Cavani za darmo pokazuje ambicje. City. - nie ma co pisać.

Dlatego tyle ludzi jest zawiedzionych brakiem ESL - bo tak, na rozwój sportowy ciężko już liczyć. Skład Arsenalu to od wielu lat ciepła i miła rodzina, która z ambicja, walka, krwią potem i łzami ma już coraz mniej wspólnego.

Rynkos7 komentarzy: 674621.04.2021, 09:11

Super Liga powróci w swoim czasie, z odmienioną formułą, to pewne.

Leehu komentarzy: 1049621.04.2021, 09:08

@XandeR: Brak napastnika na piątek, ktoś w ogóle orientuje się co z Lacazettem? Bo ta Super Liga chyba wypaliła ludziom mózgi i o niczym innym się nie mówiło

Slaviola komentarzy: 1237621.04.2021, 09:07

@Qarol:

Dokładnie.

Zgadzam się z Tobą.

Wszyscy myślą że SL to samo zło!

A Premier League na czele z FA które jest skorumpowane przez takie zespoły jak Manchester City, czy UEFA które w głównej mierze to stare, skorumpowane dziady które tylko chcą jak najwięcej kasy do swoich kieszeń, to są cacy i dalej będą wszystkich dymać.

Już nie mówię jaka to byłaby korzyść dla Arsenalu.

Tu nie chodzi tylko o samą kasę z rozgrywek, ale o prestiż, bo wielu dobrych piłkarzy chciałoby grać w SL.

Jeszcze Ci z Was którzy się teraz cieszą, za kilka lat będą płakać, gdy Arsenal już nie będzie grać regularnie w europejskich pucharach, a w PL standardem stanie się 10 miejsce.

Oby tak się nie stało, oby Arsenal stał się lepszym klubem bez Super Ligii, ale pamiętajcie - była to ogromna szansa by wybić się górę!

Leehu komentarzy: 1049621.04.2021, 09:02

@Qarol: Czy to dobrze dla futbolu to nie wiem, go pewnie nie da się już oderwać od wielkich pieniędzy. Futbol już jest popsuty. Mnie nie zaskoczyło założenie takiej ligi. Tak na prawdę o wycofaniu się z Superligi też decydowały pieniądze. Kluby z Premier League myślały pewnie że będą sobie startować jednocześnie i w Super Lidze i w Premier League, jak FA ich odcieło od mamony z Premier League to klubom zaczął wychodzić minus, do tego doszło niezadowolenie kibiców, czyli potencjalne straty finansowe. Więc jak kluby PL usłyszały że dostaną od UEFA rekompensatę za wycofanie się z rozgrywek Super Ligi po prostu z tego skorzystały. I nie ma co wciskać kitu że zrobili to dla kibiców, bo kibice w futbolu od dawna są traktowani tylko jako cyferki które można pokazać potencjalnym sponsorom przy podpisywaniu nowego kontraktu.

XandeR komentarzy: 965421.04.2021, 09:01

Wracamy do rzeczywistości, druga 10 tabeli, walka o LE, cudem uratowany remis z Fulham.

Dobrze ze nie będzie tej Superligi, jesteśmy w świetnym stanie xD

Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com