Oficjalnie: Nketiah z nowym kontraktem i "14" na plecach!

Oficjalnie: Nketiah z nowym kontraktem i "14" na plecach! 18.06.2022, 14:11, Mateusz Kubacki 1208 komentarzy

Oficjalna strona internetowa Arsenalu poinformowała, iż Eddie Nketiah podpisał nowy kontrakt z klubem!

23-latek reprezentuje barwy The Gunners od 14. roku życia, kiedy to dołączył do klubowej akademii. Od tamtej pory przebijał się przez wszystkie szczeble akademii, by finalnie zadebiutować w pierwszym zespole w 2017 roku. Dotychczas zanotował 92 występy, strzelając w nich 23 gole.

Ponadto Eddie jest najlepszym strzelcem w historii reprezentacji Anglii U-21, gdzie w 17 spotkaniach zdobył aż 16 bramek.

- Jestem zachwycony, że Eddie zostaje z nami. To idealny przykład tego, jakie wartości wyznajemy w naszym klubie. Naprawdę cieszymy się z przedłużenia jego kontraktu i teraz przed nami ciężka praca, aby kontynuować jego rozwój i wykorzystać jego talent i potencjał - wyznał Mikel Arteta po sfinalizowaniu tej umowy.

- Fundamenty tej drużyny są budowane na młodych talentach i zawodnikach, którzy przeszli przez nasz system szkolenia juniorów. Eddie został zwolniony w młodym wieku z innego klubu, ale zawsze pokazywał odpowiednie zachowania i potencjał, by stać się piłkarzem wielkiego kalibru. Bardzo się cieszymy, że przedłużył z nami kontrakt i jest to bardzo ważna część naszych przygotowań do nowego sezonu - dodał natomiast Edu Gaspar - dyrektor techniczny.

Eddie wraz z nowym kontraktem otrzymał również nowy numer w składzie - jest to ikoniczna "14", z którą na plecach największe sukcesy w klubie odnosił legendarny Thierry Henry.

Eddie Nketiah autor: Mateusz Kubacki źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
KapitanJack10 komentarzy: 5445 newsów: 420.06.2022, 12:14

@arsenallord napisał: "Tak z ciekawości bo nie pamiętam a może masz rację - podaj mi mecz gdzie grał na fałszywej 9."
Na pewno w Lidze Mistrzów. To był bodaj ten z PSG wygrany. Zinchenko grał wtedy bardzo wysoko, ale grał słabo i zaraz na początku drugiej połowy Pep go zdjął

Gilberto55 komentarzy: 63220.06.2022, 12:11

Ja miałem wrażenie, że bez Tierneya i Parteya nie mieliśmy ani poczucia bezpieczeństwa z tyłu, ani odpowiedniej płynności w grze.

Elneny nieźle zastąpił Thomasa, ale po pierwszych paru udanych meczach, lepiej dysponowani rywale skłonili go do błędów i odsłonili sporo braków. Trudno go nie docenić, ale wg mnie to je jest szczelna łata przy absencji Parteya.

Z Tierneyem to samo - dla mnie kluczowy zawodnik. Lewa strona z nim to dla mnie duży spokój przy oglądaniu meczu, Tavares nie ma z nim startu przy uszczelnianiu defensywy, jest mniej ostrożny i na tę chwilę większy z niego pożytek gdy podczas akcji przyjmuje postawę skrzydłowego.

Jeśli chodzi o mój punkt widzenia - nie umniejszając Tomiyasu, bardziej brakowało mi Szkota na lewej niż jego na prawej. Wg mnie Cedric - mimo że idealny nie jest - łatał po Japończyku lepiej niż Tavares po Tierneyu.
Co zrobić, chyba każdy widzi to jednak trochę inaczej.

kwiatinho komentarzy: 1313220.06.2022, 12:10

@mallen napisał: "Podsumowując, to są nazwiska, które najczęściej powtarzają się w najlepszych źródłach odnośnie naszych wzmocnień:

- Matt Turner
- Fábio Vieira
- Gabriel Jesus
- Youri Tielemans
- Raphinha
- Lisandro Martínez"


To by było klasowe okienko

kwiatinho komentarzy: 1313220.06.2022, 12:09

@Be4Again napisał: "Przecież Elneny, który grał za niego z Chelsea i ManU wybierany był na MOTMa. Wszyscy tutaj cmokali jak to nie Elneny wspaniale zastąpił Thomasa. Wywalczył sobie tym nowy kontrakt.

Zgodzę się z Tobą, że Thomas w naszym zespole jest jak słońce w układzie słonecznym, ale spójrz na liczby Gabiego/ESR jak nie było Tierneya w zespole. Lewa strona nie istaniała, a przeciwnicy mieli autostradę do naszej bramki"


Żeby pisać że drużyny miały autostradę do bramki pod nieobecność Tierneya to trzeba przeanalizować czy to jego stroną traciliśmy bramki. Według mnie częściej środkiem.

Masz rację że Elneny dał radę. Z Chelsea i United akurat wygraliśmy i nie było Tierneya :D

Ale zanim Elneny wrócił do grania to Mikel kombinował z Lokongą który jest za słaby

damianARSENAL komentarzy: 855920.06.2022, 12:09

Raphinha, Tielemans i Jesus.
W końcu transfery z Premier League.
Mokry sen, Pinokio się zapali.

mallen komentarzy: 2123920.06.2022, 12:04

Podsumowując, to są nazwiska, które najczęściej powtarzają się w najlepszych źródłach odnośnie naszych wzmocnień:

- Matt Turner
- Fábio Vieira
- Gabriel Jesus
- Youri Tielemans
- Raphinha
- Lisandro Martínez

damianARSENAL komentarzy: 855920.06.2022, 12:04

Ja Tierneya bardzo lubię, ale czy daje nam więcej niż Monreal? Nie widzę dużego progresu na lewej obronie.

kwiatinho komentarzy: 1313220.06.2022, 12:03

GOAL Brasil: Raphinha jest bardzo blisko dołączenia do Arsenalu. Transakcja ma zostać sfinalizowana jeszcze w tym tygodniu. Brazylijczyk nie ma zamiaru czekać na FC Barcelonę, a Leeds nie jest z nimi w kontakcie.

GunnersFan9 komentarzy: 8707 newsów: 820.06.2022, 12:02

Adria Soldevila (Goal) jakie to źródło?

mallen komentarzy: 2123920.06.2022, 12:01

Raphinha jest bardzo blisko dołączenia do Arsenalu.

/ Adria Soldevila (Goal)

miki9971 komentarzy: 6612 newsów: 220.06.2022, 12:00

@mallen napisał: "Fábio Vieira już w naszym składzie:

https://www.premierleague.com/clubs/1/Arsenal/squad"


Nooo i to jest pan od konkretów!

filo94 (miłośnik bułeczek) komentarzy: 8349 newsów: 220.06.2022, 11:59

GOAL Brasil: Raphinha jest bardzo blisko dołączenia do Arsenalu. Transakcja ma zostać sfinalizowana jeszcze w tym tygodniu. Brazylijczyk nie ma zamiaru czekać na FC Barcelonę, a Leeds nie jest z nimi w kontakcie.

notopyk komentarzy: 350520.06.2022, 11:50

Sterling w cfc. Wbija do nas ten Jesus zbawiciel czy co się w końcu dzieje? Przez weekend nie byłem na bieżąco :d

fabregas1987 komentarzy: 2582420.06.2022, 11:49

@Ech0z: byłoby śmiesznie, ale Norweg jest potworem. Niby Lukaku tez i miał w Chelsea strzelić ze 30, ale Haaland może roznieść te ligę z takimi zawodnikami wokół siebie

mallen komentarzy: 2123920.06.2022, 11:49

Fábio Vieira już w naszym składzie:

https://www.premierleague.com/clubs/1/Arsenal/squad

ArsenalChampion komentarzy: 812320.06.2022, 11:46

Akurat w przyszłym sezonie to Halanda i Nuneza pogrąży Eddie Nketiah

Ups147 komentarzy: 349720.06.2022, 11:46

Bardziej niż brak Tierneya było widoczne to, że nie miał go kto zastąpić. Dlatego po jego kontuzji tam był największy problem.

Be4Again komentarzy: 349620.06.2022, 11:46

@kwiatinho napisał: "Tierney nie miał być gwiazdą Arsenalu i całej ligi? Znacząca część kibiców Arsenalu już widziała go jako przyszłego kapitana. Opaskę nosi zawodnik który ma największy wpływ na drużynę. Kieran nie ma."

To, że robiono z niego materiał na kapitana to nie znaczy, że miał być gwiazdą zespołu czy ligi. W ManU kapitanem jest Magłajer, któremu bliżej do miana mema niż gwiazdy, w LFC Henderson, który ma problem żeby załapać się do pierwszego składu, W City Fernandinho, którego też ciężko nazwać gwiazdą ligi. To, że Kieran ma predyspozycje na bycie kapitanem nie oznacza, że to równoważy się byciem gwiazdą ligi. Bez przesady, a jeżeli bierzesz na poważnie to co tutaj ludzie wypisują to już w ogóle szkoda gadać. Tierney przychodził do nas jako utalentowany gracz z nadzieją, że może uda mu się zbliżyć do poziomu Robertsona z LFC. Bycie gwiazdą ligi nikt racjonalny mu nie wróżył. @kwiatinho napisał: "Opaskę nosi zawodnik który ma największy wpływ na drużynę. Kieran nie ma."
Skąd możesz to wiedzieć? Jesteś w szatni?

malyglod komentarzy: 649120.06.2022, 11:45

@Ech0z: Akurat to, że Jesus może wykręcić 20 goli w samej lidze nie jest takie nierzeczywiste. Koledzy raczej będą szukać jego niż sami się decydować. A to jest taki lis.

mallen komentarzy: 2123920.06.2022, 11:44

Również doceniam Tierneya. Idealnie sprofilowany na swoją pozycję plus mega serducho do gry. Jedyny minus urazy, więc powinniśmy mieć dla niego godnego konkurenta.

D14 komentarzy: 437120.06.2022, 11:43

Wszedł temat Tierney'a, więc chętnie się wypowiem.
Dla mnie jak gość jest zdrowy, 1 skład Arsenalu.
Kapitalne przyspieszenie, robi wiatr z przodu, solidny w defensywie, do tego charakterny i pokorny.
Uwielbiam gościa i kompletnie nie rozumiem, dlaczego niektórzy chcą się go pozbyć.
Nasze problemy w końcówce sezonu rozpoczęły się właśnie od jego kontuzji.

Nie mogę się doczekać, gdy wróci na boisko.

Ech0z komentarzy: 1043120.06.2022, 11:38

Chciałbym zobaczyć scenariusz w którym Gabriel Jesus okazuje się brakującym ogniwem i robi 20+ goli w sezonie a Halland staje się drugim Grailshem i zatrzymuje się na 8 trafieniach

Be4Again komentarzy: 349620.06.2022, 11:37

@kwiatinho napisał: "Wraz z Kieranem wypadł Partey i tu bym upatrywał większej szkody niż brak Tierneya."

Przecież Elneny, który grał za niego z Chelsea i ManU wybierany był na MOTMa. Wszyscy tutaj cmokali jak to nie Elneny wspaniale zastąpił Thomasa. Wywalczył sobie tym nowy kontrakt.

Zgodzę się z Tobą, że Thomas w naszym zespole jest jak słońce w układzie słonecznym, ale spójrz na liczby Gabiego/ESR jak nie było Tierneya w zespole. Lewa strona nie istaniała, a przeciwnicy mieli autostradę do naszej bramki.

Paul77 komentarzy: 990320.06.2022, 11:35

Cisza q transferach, bo się o Tierneya przezbywacie.

kwiatinho komentarzy: 1313220.06.2022, 11:33

@Be4Again:
Tierney nie miał być gwiazdą Arsenalu i całej ligi? Znacząca część kibiców Arsenalu już widziała go jako przyszłego kapitana. Opaskę nosi zawodnik który ma największy wpływ na drużynę. Kieran nie ma.

Nasza lewą stroną nie istnieje przy braku Kierana bo Tavares jest za słaby.. Odczuliśmy brak Kierana ale też I Tomyiasu i Parteya w jednym czasie.

Mikel stara się ściągnąć piłkarza który gra lub może grać na lewej obronie po pierwsze żeby nie powtórzyć sytuacji gdzie Tavares kopie się po czole po drugie do rywalizacji żeby podwyższyć poziom na lewej obronie.

Be4Again komentarzy: 349620.06.2022, 11:31

@arsenallord napisał: "No jak to są dla ciebie realne źródła to zaraz The Sun zacznę się jarać"

Scotsman to jeden z najstarszych dzienników, wydawanych bez przerwy, w całej Europie :D Największy brytyjski dziennik wydawany poza Londynem. Ogólnokrajowa gazeta. Wszystkie media idą w kierunku "tabloizacji", ale Sctsman to nie jest jakaś fake gazeta...

lordoftheboard komentarzy: 824020.06.2022, 11:30

@kwiatinho: partey to jedyny World class w drużynie.
Teraz pytanie, czy ktoś wskoczy na, poziom wyżej, bo transfery planowane są dobre, ale to wciąż nie World classy

pierre_afc komentarzy: 1207120.06.2022, 11:28

1. Tierney nie chce odejść z Arsenalu
2. Arteta uwielbia Szkota

Podsumowanie: Tierney nigdzie się nie rusza.

kwiatinho komentarzy: 1313220.06.2022, 11:26

@KapitanJack10 napisał: "Ciekawostka.
W poprzednim sezonie doznaliśmy 13 porażek.
Pierwsze trzy każdy pamięta. W obronie Mari, Chambres, Kolasinac itp.
Sezon się dla nas zaczął od 4 kolejki. Od tego czasu 10 porażek.
Z Live 4:0 - Tierney nie grał
Z Evertonem 2:1 - Tierney zszedł przy stanie 1:0 i straciliśmy dwie bramki
Z MU 3:2 - Tierney nie grał
Z City 2:1 i z Live 2:0 - Tierney grał
Ostatnie pięć porażek na samym końcu sezonu. Z CP, Brighton, Soton, Newcastle i Totkami. Ten okropny okres naszego sezonu nastąpił po dobrym meczu z AV, po którym do końca sezonu wypadł Tierney. Czyli po dobrym okresie nagle zaliczamy 5 porażek w 8 meczach i dziwnym trafem zgrywa się to z brakiem na lewej stronie Kierana.
Czyli z 10 porażek po pozbyciu się parodystów z obrony, Tierney miał udział w dwóch. Z City i Live"


Faktycznie ciekawostka. Nic więcej. Dlaczego nie brać pod uwagę pierwszych trzech porażek? Dlaczego nasz sezon zaczął się od 4 kolejki? A może od 1 stycznia?

Mieliśmy dwie serie porażek po 3 mecze pod rząd. Pierwsza na początku sezonu tuż po okresie przygotowawczym kiedy wyglądaliśmy na zajechanych i pod koniec sezonu z Brighton Southampton i Crystal Palace od razu po przerwie na reprezentacje. Czyli dwie serie po 3 mecze kiedy nie byliśmy w rytmie meczowym albo wybici z ligowego rytmu.

Wraz z Kieranem wypadł Partey i tu bym upatrywał większej szkody niż brak Tierneya. W jednym momencie zabrakło 3 podstawowych piłkarzy. To był problem brak konkretnych zmiennikow.

Partey dowodzi linią pomocy. Kasuje ataki potrafi przytrzymać piłkę i dodaję fizyczności. Kieran robi swoje.

Jestem daleki od tego żeby nazywać go drewniakiem ale Tierney jest tylko solidny. Bez fajerwerków ale bez większych błędów.

Nie ma co robić z niego ogórka ale też i topowego zawodnika

Pewnie gdybyś przeanalizował te porażki to w składzie nie było też Tomyiasu

Be4Again komentarzy: 349620.06.2022, 11:20

@kwiatinho napisał: "Tierney miał być gwiazdą Arsenalu i całej ligi a nie jest. Nie ma co zrzucać winę na brak zdrowia. Nawet jak grał to nie zachwycał."

Nie przychodził do nas z takim "bagażem oczekiwań", przypominam że to zawodnik z ligi szkockiej... Nikt racjonalnie myślący nie uważał, że będzie gwiazdą ligi :D Z takim zamiarem City ściągneło Hallanda, czy wcześniej Grelisha, ManU Sancho, a my parę lat temu Ozila lub Sancheza. Mam nadzieję, że dostrzegasz rozstrzał w klasie zawodników i potencjale na "gwiazdę ligi"?

Bez niego wyglądamy dwa razy gorzej, kolega z nickiem KapitanJack10 świetnie to wyłożył. Nie będę się powtarzał. @kwiatinho napisał: "Genialnych meczów od momentu przyjścia do Arsenalu miał zaledwie kilka."
Takie stwierdzenie można zastosować w sumie do każdego zawodnika w naszym zespole za ostatnie dwa lata.

Tierney to nie jest najlepszy zawodnik na swojej pozycji w lidze. Fakt. Jednak to wciąż spokojnie top5. Bez niego wyglądamy dwa razy gorzej, a lewa strona praktycznie nie istnieje. Sprawdź sobie jak wyglądały liczby ESR lub Gabiego na lewej jak nie było Kierana. @kwiatinho napisał: "Nie ma co zrzucać winę na brak zdrowia"
Nikt nie zrzuca na to winy tylko to w sumie jego największa wada. Podatność na kontuzje. Łapiąc kontuzje praktycznie co sezon nie jesteś w stanie się systematycznie rozwijać i utrzymywać wysokiej formy.

pLYTEK komentarzy: 412020.06.2022, 11:14

@arsenallord napisał: "Wolałem Maddisona od Odegaarda jak coś. I co? Źle? Z nim prawdopodobnie byłaby LM."

Nieladnie tak klamac

@arsenallord napisał: 23.11.2021, 20:28
Odegaard mówiłem. Był, jest i będzie przeciętny


Tak jak wczesniej napisalem, moze i lepiej ze Tierney jest wg ciebie przecietny :)

Dziadyga komentarzy: 838520.06.2022, 11:13

Przyrownajcie takiego Theo Hernandeza do Tierneya..no litosci ludzie :D

arsenallord komentarzy: 29756 newsów: 11720.06.2022, 11:11

@Be4Again: No jak to są dla ciebie realne źródła to zaraz The Sun zacznę się jarać

Be4Again komentarzy: 349620.06.2022, 11:10

@arsenallord napisał: "Jakie podchody? Jakie w miarę realne źródło to mówi?"

https://www.footballscotland.co.uk/spfl/scottish-premiership/kieran-tierney-on-manchester-city-24266382

https://www.scotsman.com/sport/football/international/kieran-tierney-scotland-and-arsenals-mvp-man-city-keeping-tabs-on-one-of-a-kind-3736979

Wystarczająco "realne" źródła? @arsenallord napisał: "Nie wiemy jaka jest sytuacja w City bo Cancelo to nominalny PO i może chciałby grać na swojej pozycji?"

Tak samo proponowany przez Ciebie Zinchenko to ŚP, Martinez ŚO/ŚPD, a Hickey ostatnio LP, więc każdy proponowany przez Ciebie zmiennik dla Tierneya nie jest 100% LO.

kwiatinho komentarzy: 1313220.06.2022, 11:10

@Be4Again napisał: "Nie jaram się, ale to nie jest słaby zawodnik. Jego największym minusem jest "szklane" zdrowie, a nie brak umiejętności. Po jego wypadnięciu w tym sezonie nasza lewa strona przestała istnieć. Zarówno w defensywie jak i ofensywie. Gdyby nie kontuzje to byłby jednym z najbardziej wartościowych graczy w lidze na swojej pozycji. Nawet teraz jest w top 5."

Tierney miał być gwiazdą Arsenalu i całej ligi a nie jest. Nie ma co zrzucać winę na brak zdrowia. Nawet jak grał to nie zachwycał.
Nie jest słaby jest solidny ale żadna rewelacja. Ogranicza się do podawania do najbliższego zawodnika albo biegnie przy lini raptem staje i zagrywa do tyłu.

Od momentu kiedy Martinelli zaczął regularnie latać na skrzydle Tierney ogranicza się do asekuracji a w obronie też nie jest jakiś nadzwyczajny.

Lubię gościa za charakter ale ani nie ma ciągu na bramkę ani super wrzutki też jakoś nie specjalnie stara się mijać przeciwnika.

Genialnych meczów od momentu przyjścia do Arsenalu miał zaledwie kilka.

Jeśli chce zachować miejsce w składzie to musi zdecydowanie się poprawić zarówno z przodu jak i z tyłu.

To że jest naszym najlepszym lewym obrońcą nie znaczy że jest super. Zabrakło go i Parteya w końcówce sezony gdyby nie to to pewnie mieli byśmy Top4 ale.nie zmienia to faktu że jest tylko solidny

arsenallord komentarzy: 29756 newsów: 11720.06.2022, 11:08

@KapitanJack10: A myślisz że Tierney wygrałby rywalizację z Cancelo? Uprzedzam cię - nie i to zdecydowanie. Tak z ciekawości bo nie pamiętam a może masz rację - podaj mi mecz gdzie grał na fałszywej 9.

fabregas1987 komentarzy: 2582420.06.2022, 11:05

@coooyg11: @KapitanJack10:
No to bardziej można mówić o kilku nieobecnościach jednocześnie. Partey, Tomiyasu, Tierney, White w końcówce itd.

KapitanJack10 komentarzy: 5445 newsów: 420.06.2022, 11:05

@arsenallord napisał: "Jakie podchody? Jakie w miarę realne źródło to mówi? Zinchenko to inna sytuacja bo trochę tam już jest i może chce innych wyzwań i innego klubu? Nie wiemy jaka jest sytuacja w City bo Cancelo to nominalny PO i może chciałby grać na swojej pozycji?"
Czyli Zinchenko, półka wyżej od Tierneya, przegrał rywalizację na lewej obronie z prawym obrońcą i teraz szuka wyzwań i chce odejść grać na środku pomocy i City go puszcza, choć Cancelo może chcieć wrócić na swoją nominalną pozycję? XD
Zinchenko w City to zapchajdziura jakim u nas był AMN. Jak miał kontuzję Cancelo, to Zinchenko grał. Jak miał kontuzję Walker to Cancelo na prawą i Zinchenko wskakuje. Grywał też eksperymentalnie na fałszywej 9. W każdym razie kiedy wszyscy byli zdrowi, to Zinchenko nie grał. W reprze nie gra na LO. Nie wiem skąd Ci się to wzięło, że Ukrainiec to taki kozak na lewej obronie..

arsenallord komentarzy: 29756 newsów: 11720.06.2022, 11:02

@pLYTEK: Wolałem Maddisona od Odegaarda jak coś. I co? Źle? Z nim prawdopodobnie byłaby LM.

lordoftheboard komentarzy: 824020.06.2022, 10:59

@KapitanJack10: spoko, ludzie nie widzą co Giroud robił w reprezentacji, to nie zobaczą jaki wpływ mają na grę zawodnicy "mniej widoczni"

arsenallord komentarzy: 29756 newsów: 11720.06.2022, 10:58

@Be4Again: Jakie podchody? Jakie w miarę realne źródło to mówi? Zinchenko to inna sytuacja bo trochę tam już jest i może chce innych wyzwań i innego klubu? Nie wiemy jaka jest sytuacja w City bo Cancelo to nominalny PO i może chciałby grać na swojej pozycji?

Be4Again komentarzy: 349620.06.2022, 10:56

@arsenallord napisał: "Oczywiście że Zinchenko to ŚP. Wiem. Jednak nawet grając na LO to półka wyżej niż Tierney."

To dlaczego Pep robi podchody pod Tierneya? Przecież ma "półkę wyżej" Znichenke, a w obwodzie jeszcze Cancelo (przez wielu wybrany najlepszym LO w zeszłym sezonie) i Ake, który też ogarnia LO.

KapitanJack10 komentarzy: 5445 newsów: 420.06.2022, 10:56

@fabregas1987: Tu jest trochę inna sytuacja. Bo Leno nie grał w ogóle, nie wiemy jak byśmy sobie radzili z nim w bramce. Tierney grał i grał dobrze i cała nasza gra wyglądała dobrze. Kiedy wypadł nagle wszystko siadło. To było bardzo ewidentne, a patrząc, że Tavaresa zmianiano w trakcie meczów, grano na lewej Xhaką, albo Tomim, no ogólnie z tą pozycją kombinowali, to tylko dowodziło, że jest ogromny problem z tą pozycją, kiedy nie ma Kierana i nie potrafimy go rozwiązać.

coooyg11 komentarzy: 320620.06.2022, 10:54

@fabregas1987: no tak, bo to całkowity zbieg okoliczności, że mając Tierneya i Parteya Arsenal punktował 2,43 na mecz, bez tej dwójki poniżej 1 pkt.

To czysty zbieg okoliczności i kontuzja tych Panów w ogóle nie wpłynęła na to, że nie zagramy w LM ...

pLYTEK komentarzy: 412020.06.2022, 10:54

@arsenallord:

Odegaarda tez chciales sie pozbyc, wiec to moze nawet lepiej ze Tierney to wg ciebie placek

Be4Again komentarzy: 349620.06.2022, 10:51

@KapitanJack10 napisał: "Czyli po dobrym okresie nagle zaliczamy 5 porażek w 8 meczach i dziwnym trafem zgrywa się to z brakiem na lewej stronie Kierana.
Czyli z 10 porażek po pozbyciu się parodystów z obrony, Tierney miał udział w dwóch. Z City i Live.

Nazywanie go drewniakiem to trolling albo ślepota. Jak można nie widzieć wpływu Tierneya na naszą grę? Bez niego cały plan się sypie. Nie tylko w obronie, ale ogólnie."


Dokładnie, jakbym mógł to bym Ci polał, jednak wątpię żeby jeden z drugim cokolwiek zrozumiał :)

arsenallord komentarzy: 29756 newsów: 11720.06.2022, 10:50

@Be4Again: Oczywiście że Zinchenko to ŚP. Wiem. Jednak nawet grając na LO to półka wyżej niż Tierney.

@Kaczaza: Ale czemu piszesz tak ogólnie? Ja od dawna chcę się go pozbyć a teraz bredzisz że może chciałbym go jako kapitana?

Be4Again komentarzy: 349620.06.2022, 10:48

@Kaczaza napisał: "Pare miesięcy temu Tierney był przez większość z tej strony nominowany na kapitana a w tej chwili to zbędny drewniak. Jak to się wszystko zmienia"

Szkoda gadać :D

Be4Again komentarzy: 349620.06.2022, 10:46

@arsenallord napisał: "Hickey + Martinez/Zinchenko i na miękko sprzedać drewniak naszego"

Zinczenko to naturalny środkowy pomocnik, który przeszedł szkołę Pepa Guardioli, pozwalającą mu radzić sobie jako lewy obrońca lub wahadłowy. Z niego taki LO jak u nas z Saki czy ANM. Jego agent nawet udzielił wywiadu gdzie mówił, że warunkiem ewentualnego transferu będzie zapewnienie, że w nowym klubie będzie grał w pomocy. Tutaj każdy na siłę próbuje ustawiać go u nas na LO... wbrew jakiejkolwiek logice. Sam też uważa siebie za pomocnika, a nie obrońcę.

Martinez to ŚO z papierami na granie na ŚPD. Bliżej mu do naszego Bena niż LO. Więcej rozegrał spotkań w pomocy niż na LO.

Hickey jest dopiero po jednym dobry sezonie w Serie A, gdzie więcej spotkań rozegrał jako LP niż LO. Fajnie, że strzelił 5 bramek, ale zaliczył tylko jedną asystę, a nam jeżeli już, na lewej obronie potrzeba kogoś z precyzyjnym podaniem i dobrym crossem, a on tego nie ma.

fabregas1987 komentarzy: 2582420.06.2022, 10:46

Takie statystyki „kiedy przegrywamy jak kogoś nie ma” są trochę pozbawione sensu. To samo tyczy się Parteya, bez niego tez częściej przegrywają.
A co z Leno? Może tu tkwił problem? Większość porażek była z Ramsdale’em w składzie, a nie z Niemcem xd

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1