Ostre starcie na Selhurst Park: Crystal Palace 1-1 Arsenal

Ostre starcie na Selhurst Park: Crystal Palace 1-1 Arsenal 11.01.2020, 16:24, Tomasz Kowalski 2252 komentarzy

Arsenal wciąż dociera się z Mikelem Artetą, czego byliśmy świadkami w dzisiejszym spotkaniu. Kanonierzy po raz kolejny mieli problem z ustabilizowaniem swojej formy na przestrzeni całego meczu i z tego też powodu musieli podzielić się punktami z ekipą Crystal Palace. Cały mecz był rozgrywany w bardzo chaotyczny sposób, a zawodnicy grali niesamowicie ostro.

Składy, w jakich oba zespoły rozegrały to spotkanie:

Arsenal: Leno - Maitland-Niles, Sokratis, David Luiz, Kolasinac - Torreira (46' Guendouzi), Xhaka - Pepe, Özil (70' Martinelli), Aubameyang - Lacazette (90' Nelson)

Crystal Palace: Guaita - Kelly, Tomkins, Cahill, Riedewald - McCarthy, Kouyate, McArthur - Meyer (68' Tosun), Zaha - Ayew

Arsenal wyszedł na ten mecz z jednym celem. Było to widać od samego początku, gdyż to goście w pierwszych sekundach meczu ruszyli na bramkę Guaity. David Luiz co i rusz uruchamiał skrzydła The Gunners swoimi długimi podaniami.

Kanonierzy całkowicie zdominowali początkową fazę tego spotkania, które było rozgrywane w bardzo chaotyczny sposób. Obrona The Eagles często panikowała i wybijała piłki na oślep.

Efektem tej dominacji była akcja Mesuta Özila, Alexandre Lacazette'a i Pierre'a-Emericka Aubameyanga. Ten pierwszy dograł do Francuza, który pomimo asysty trzech obrońców, wypatrzył najlepszego strzelca Arsenalu, a ten nie pomylił się z okolicy 11 metra i pokonał Guaitę.

Arsenal złapał wiatr w żagle i mógł podwyższyć prowadzenie, jednak w 17. minucie meczu Nicolas Pepe zbyt mocno wypuścił sobie piłkę przy zwodzie w polu karnym, a futbolówkę pewnie złapał hiszpański bramkarz.

Coraz częściej niż aplauz za ładne akcje mogliśmy słyszeć gwizdek pana Paula Tierneya. Obie drużyny nie szczędziły środków przy odbiorze piłki.

Gdy dochodziła 30. minuta meczu, gospodarze wybudzili się z letargu i zaczęli pojawiać się coraz bliżej bramki Bernda Leno. Na pięć minut przed przerwą Cheikhou Kouyaté oddał mocny strzał na bramkę Niemca, który wybronił go na raty. Chwilę później Nicolas Pepe mógł wylecieć z boiska za kopanie leżącego McCarthy'ego, ale sędzia wlepił mu żółtą kartkę.

W doliczonym czasie pierwszej połowy zawodnicy Roya Hodgsona znaleźli się w polu karnym, a nieporozumienia Davida Luiza i Seada Kolasinaca nie wykorzystał Jordan Ayew.

W kolejnych 45 minutach to gospodarze byli przeważającą stroną i co i rusz przeprowadzali akcje na połowie Arsenalu. Ich zapał przyniósł rezultat w 54. minucie. Jordan Ayew oddał strzał na bramkę Leno, a futbolówka odbiła się od stopy Davida Luiza. To zmyliło niemieckiego golkipera, któremu pozostało przyglądanie się, jak piłka wpada do siatki.

Chwilę później rozjuszeni Kanonierzy mogli po raz drugi w tym meczu wyjść na prowadzenie, ale Lacazette zbyt mocno wypuścił sobie piłkę i finalnie cała akcja spaliła na panewce.

W 61. minucie David Luiz oddał strzał głową po kornerze Nicolasa Pepe, jednak piłka poleciała tuż nad poprzeczką.

Kilka minut później Pierre-Emerick Aubameyang w bezmyślny i brutalny sposób sfaulował Maxa Meyera, który nie mógł kontynuować gry. Gabończyk otrzymał żółtą kartkę, jednak po konsultacji z VAR'em, sędzia cofnął swoją decyzję i wyrzucił 30-latka z boiska.

W 78. minucie gospodarze byli bliscy zdobycia drugiej bramki, ale Sokratis okazał się bohaterem Arsenalu i wybił piłkę z linii bramkowej. Chwilę później to Kanonierzy znaleźli się w podobnej sytuacji. Alexandre Lacazette przyjął piłkę od Martinellego w polu karnym, obrócił się i dograł do Nicolasa Pepe, który uderzył z lewej nogi. Guaita musnął piłkę koniuszkami palców i w ostateczności sparował ją na słupek. Futbolówka wróciła do gry i odbiła się od Hiszpana, co natychmiast starał się wykorzystać Lacazette, ale 33-letni bramkarz złapał ją niczym jego odpowiednik w meczu hokeja.

W ostatnich sekundach regulaminowego czasu gry Wilfried Zaha padł w polu karnym po tym, gdy poczuł delikatny kontakt Gabriela Martinellego. Paul Tierney nie dał się oszukać i nie wskazał na wapno. Wynik meczu do końca spotkania nie uległ zmianie, a Arsenal był zmuszony podzielić się punktami ze swoimi sąsiadami.

Crystal PalacePremier LeagueRaport pomeczowy autor: Tomasz Kowalski źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
filo94 (miłośnik bułeczek) komentarzy: 8349 newsów: 217.01.2020, 11:15

Pamiętajcie, że wszyscy ludzie są równi i powinni być tak samo traktowani. Nieważne czy jesteś czerwony, żółty, czarny czy normalnego koloru.

call_me komentarzy: 272717.01.2020, 11:14

@ziom:

Nie rozumiem Twoich emocji. Ja uważam, że w tym zakresie Arsenal zawiódł jako całość. Zrzucanie odpowiedzialności na brak LM tylko na to iż w składzie mamy średniaków w mojej opinii jest nadużyciem.
W finale LE graliśmy z teoretycznie najsłabszą od lat Chelsea. Ponad nami w lidze od kilku sezonów "lądowały" zespoły, które wcale nie były naszpikowane gwiazdami.
Po za tym w innych ligach też jest konkurencja i nie wydaje mi się, że w każdej do LM kwalifikowali się tylko Ci, którzy średniaków nie mieli.

call_me komentarzy: 272717.01.2020, 11:12

@ziom:

Nie rozumiem Twoich emocji. Ja uważam, że w tym zakresie Arsenal zawiódł jako całość. Zrzucanie odpowiedzialności

thegunner4life komentarzy: 897717.01.2020, 11:08

@Ranczomen:
A kogo to opis?

ziom komentarzy: 190017.01.2020, 11:03

@call_me: A jak ty chcesz aby Arsenal regularnie był w top4 grając średniakami?Wytłumacz mi jak my tam się znajdziemy biorąc pod uwagę konkurencję w najlepszej lidze świata.My obecnie mamy takie miejsce w tabeli grając takimi takimi zawodnikami poza kilkoma wyjątkami jak np.Auba.

Marcinafc93 komentarzy: 32834 newsów: 117.01.2020, 11:01

Kurzawa niby na dniach ma już być, a nie w lato, źródła z Francji podają

bokser83 komentarzy: 41017.01.2020, 10:59

Pewien gość na YouTube zrobił fajną analizę i wskazał zawodników o których mógłby się postarać nasz zespół. To dość ciekawa analiza, a nazwiska nie jakieś mega znane, część z nich to perełki typu Geundo czy Martinelli.

Na lewą obronę jest proponowany Anthony Caci ze Strasburga: 1 gol, 4 asysty, odbiory 3,6 na mecz, przejęcia 2,3 na mecz, kluczowe podania 1,5 na mecz, wartość 3,6 mln £
Na środek obrony Martin Hinteregger z Eintrachtu: 8 goli, 1 asysta, odbiory 2 na mecz, przejęcia 1 na mecz, 0,5 kluczowe podania 0,5 na mecz, wartość 13,5 mln £
Kolejny środkowy obrońca Alexander Djiku ze Strasburga: 1 asysta, 2,2 odbiorów i przejęć na mecz, wartość 7,2 mln £, może grać jako śo i dm.
Defensywy pomocnik Ibrahim Sangaré z Toulouse: 1 asysta, 2,8 odbioru na mecz, 1,1 przejęć na mecz, 1 kluczowe podanie na mecz, wartość 12,6 mln £.
Kolejny defensywy pomocnik Pape Gueye z Le Havre: 2 asysty, więcej statystyk nie mogę znaleźć, wartość 1,58 mln £.
Poza obrońcami którzy są dobrze po 20tce, to reszta pilkarzy jest w okolicy 20 roku życia i są bardzo perspektywiczni.
Zachęcam do oglądnięcia:
https://youtu.be/xIc5Vcl-I2I

Ranczomen komentarzy: 1232117.01.2020, 10:58

@Womanizer napisał: "Arteta pewnie dostał alergii na jego dzbanowatość w obronie i brak kondycji w 65 minucie."

Dlatego biorą gościa, który jest dzbanowaty w całokształcie i leży w szpitalu. Klap klask.

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 317.01.2020, 10:58

Kogo tam dajecie na kapcia w fplu? szczerze mówiąc na początku dałem Ingsa, ale się rozmyśliłem(chyba), i myślę nad Salah/De Bruyne

Womanizer komentarzy: 990617.01.2020, 10:56

Kurzawa raczej oznacza transfer Seada do Włoch w lecie za 14-15 mln.
Arteta pewnie dostał alergii na jego dzbanowatość w obronie i brak kondycji w 65 minucie.

filo94 (miłośnik bułeczek) komentarzy: 8349 newsów: 217.01.2020, 10:55

Jakieś doniesienia w kwestii Bruno?

ziom komentarzy: 190017.01.2020, 10:52

@thegunner4life: Oczywiście,że tak.To nie ta skala talentu.Oglądam regularnie mecze od 20 lat.Widziałem w naszym klubie naprawdę wielkie i prawdziwe talenty jak np.Wilshere,Cesc,Reyes,Ramsea czy Vela.Guendozi czy Willock ze względu na skalę swojego talentu nigdy by się nie przebili do pierwszej drużyny w latach świetności drużyny Wengera kiedy nasz klub był na topie.Przecież my kibice Arsenalu chcemy abyśmy wrócili piłkarsko do tamtych czasów.Bez odpowiedniego materiału ludzkiego nigdy tego nie zrobimy!Młodzi powinni dostawać szansę w pierwszej drużynie,ale tylko ci którzy mają wielki talent.Jedynym diamentem w klubie jest Martinelli.Z wielką przyjemnością patrzy się na grę tego chłopaka.Bije od niego blask umiejętności,talentu i pewności siebie.Z całym szacunkiem do Willocka czy Guendoziego ale oni nie powinni grać w pierwszej drużynie a tylko być na wypożyczeniu.

Pablo11 komentarzy: 82617.01.2020, 10:51

L'Equipe, Le10Sport: Arsenal zapłaci za Kurzawe 5,7 mln €. Transfer jest bliski finalizacji.

Pablo11 komentarzy: 82617.01.2020, 10:51

call_me komentarzy: 272717.01.2020, 10:46

@ziom napisał: "Jak my mamy wrócić do ligi mistrzów grają średniakami"

To by świadczyło, że wszystkie kluby które grają w LM mają składy naszpikowane ponad przeciętnymi graczami, żeby nie napisać gwiazdami.:)

Montoya komentarzy: 64017.01.2020, 10:46

A Giroud nasz dawny Kanonier, ma podpisać z Interem kontrakt na 2,5 roku

mallen komentarzy: 2123917.01.2020, 10:44

PSG jest gotowe sprzedać Kurzawę już w styczniu. Klub ze stolicy Francji ocekuje jednak, że Arsenal zapłaci za lewego obrońcę około €7 milionów.

L'Equipe

thegunner4life komentarzy: 897717.01.2020, 10:43

@ziom:
Xhaka nigdy czegoś takiego nie zrobi..

ziom komentarzy: 190017.01.2020, 10:38

@El_Artillero: Szansę to oni dostali i nic wiele nie pokazali.Ja pamiętam dobrze,jak grał Cazorla w lidze hiszpańskiej przed przyjściem do Arsenalu.On był kozakiem,takie są fakty!Mam na myśli jego umiejętności,jak on przyszedł do nas to z miejsca był gwiazdą,tak samo jak w swoich wcześniejszych drużynach!Cazorla gdzie nie grał tam się wyróżniał ze względu na swoją skalę talentu i umiejętności! Co mi się w Arsenalu bardzo nie podoba to fakt,że za dużo szans dostają średni piłkarsko zawodnicy tacy jak Guendozi który powinien gdzieś być na wypożyczeniu jak Danny z Realu.Martinelliego który jest o dwa lata młodszy od Guendo nigdzie bym nie wypożyczył ponieważ piłkarsko zjada Francuza na śniadanie.To gołym okiem widać.Tak samo zawsze twierdziłem na temat Iwobiego.........Większość przez lata czekała jak on odpali aż udało się go sprzedać frajerom z Evertonu.Nasze miejsce w tabeli po prostu pokazuje,że w Arsenalu za dużo dostają szans średni zawodnicy!Jak my mamy wrócić do ligi mistrzów grają średniakami?Nie da się tego zrobić przy takiej konkurencji.Ja nie wróżę z fusów tylko stwierdzam fakty.

Redzik komentarzy: 15391 newsów: 9217.01.2020, 10:37

@Simpllemann napisał: "Świetny w defensywie Lacazette:
- 5 przechwytów
- 16 odbiorów

Fatalny w defensywie Ozil:
- 3 przechwyty
- 10 odbiorów

Ceballos:
- 1 przechwyt
- 19 odbiorów"


Lacazette w lidze:
- 5 goli
- 2 asysty

Ozil w lidze:
- 0 goli
- 1 asysta

Ceballos w lidze:
- 0 goli
- 2 asysty

call_me komentarzy: 272717.01.2020, 10:34

Jeśli można wtrącić swoje "pięć groszy" do dyskusji.
W mojej opinii nadal brakuje kreatywnego pomocnika. Pisałem już o tym, że chyba widać delikatną poprawę w defensywie (co nie zmienia faktu, że obrońca potrzebny). Niestety ciągle brakuje kreatora. Jak widać na Ozila to chyba nie ma co za bardzo liczyć.

Pampiszon komentarzy: 29217.01.2020, 10:28

Nie dałoby się grać środkiem Torreira Ceballos Ozil? Myślę że to by była poezja. Ceballos jest nowoczesną 8mką, a więc radzi sobie w defie.

Jack_Herrer komentarzy: 6192 newsów: 19217.01.2020, 10:27

Jak dla mnie skonczy na 5mln za Kurzawe i jak dla mnie będzie to dobry deal biorąc pod uwagę, że może grać z marszu i fakt, że nie mamy na ten moment żadnego LB. Do przyjścia Bernata grał wszystko.

El_Artillero komentarzy: 108317.01.2020, 10:19

@Simpllemann: Choć te statystyki nie oddają w pełni użyteczności danego zawodnika w defensywie, to ludzie piszący o tym, że Mesut jest fatalny w defie, wywołują u mnie uśmiech z politowania.

Pablo11 komentarzy: 82617.01.2020, 10:18

Zdaniem francuskiego "L'Equipe", PSG jest gotowe sprzedać Kanonierom Kurzawę już w styczniu. Klub ze stolicy Francji oczekuje jednak, że Arsenal sprosta ich oczekiwaniom finansowym za lewego obrońcę i zapłacą około €7 milionów.

coooyg11 komentarzy: 318317.01.2020, 10:18

@Dominik11: 7 mln za miernego Kurzawe z 0.5 rocznym kontraktem ? Hahaha to chyba jakaś kpina

El_Artillero komentarzy: 108317.01.2020, 10:17

@ziom: Fusy Ci to podpowiedziały? To, że Joe czy Matteo nie grają teraz tak jak Cesc w ich wieku to o niczym nie świadczy. Powiedz, gdzie był Santi w ich wieku? Powołujesz przykłady, które z automaty obalają Twoją własną bezsensowną teorię. Wyluzuj, poczekaj i daj każdemu szansę ;)

Dominik11 komentarzy: 2016317.01.2020, 10:16

Zdaniem francuskiego "L'Equipe", PSG jest gotowe sprzedać Kanonierom Kurzawę już w styczniu. Klub ze stolicy Francji oczekuje jednak, że Arsenal sprosta ich oczekiwaniom finansowym za lewego obrońcę i zapłacą około €7 milionów.

ziom komentarzy: 190017.01.2020, 09:58

Marzeniem byłoby pojawienie się talentu z Akademii na poziomie Cazorli albo Cesca.Willoc czy Guendozi nigdy nie zbliżą się do ich umiejętności ponieważ to nie ta półka odnośnie skali talentu.Jak sobie pomyślę jak grał Cesc mając 17 lat albo Wilshere to serce mnie boli jakich mamy jakościowych młodych zawodników.Wilshere z Cesciem to były talenty na skalę światową.Fabregasowi i tak udało się zrobić dużą karierę ze względu na fakt,że rzadko miał ciężkie kontuzje.

ziom komentarzy: 190017.01.2020, 09:54

@thegunner4life: To prawda,że nie byli demonami szybkości ale byli wybitnie wyszkolonymi zawodnikami technicznie z wspaniałym strzałem i przeglądem pola.Gdyby byli demonami szybkości to Cesc zapewne dalej grałby w Barcelonie.Cazorla i Cesc mieli dobrą dynamikę na pierwszych metrach i byli zwrotni.Na dłuższym odcinku przegraliby pojedynek biegowy z szybkim zawodnikiem.Na dowód dobrej dynamiki Cesca zobaczcie sobie jego bramkę z Tottenhamem.Widać po nim dużą dynamikę prowadząc piłkę,takiej bramki nigdy nie zdobędzie nasz Xhaka czy Guendzoi.Zobaczcie dynamikę Cesca przy jego zdobytej bramce. https://www.youtube.com/watch?v=Tcr5eEmxW24

Simpllemann komentarzy: 52841 newsów: 52417.01.2020, 09:02

Świetny w defensywie Lacazette:
- 5 przechwytów
- 16 odbiorów

Fatalny w defensywie Ozil:
- 3 przechwyty
- 10 odbiorów

Ceballos:
- 1 przechwyt
- 19 odbiorów

thegunner4life komentarzy: 897717.01.2020, 08:51

@Ech0z:
Pewnie go sprzedadzą w lato to jakieś słabszej ekipy w La Liga. Nie dał rady się przebić u nas do środka pola kiedy my jesteśmy w środku tabeli i mamy piach w pomocy to w Realu też nie ma czego szukać.

Taki komentarzy: 204617.01.2020, 08:47

@losnumeros napisał: "Lepiej mądrze stać, niż głupio biegać."
W PL każdy zawodnik zespołu musi mądrze biegać. Jeśli choć jeden będzie stał, nawet jeśli będzie stał mądrze, to cały zespół traci siłę i jest łatwiejszy do pokonania. Takie realia. Takie wymagania.

Ech0z komentarzy: 1040717.01.2020, 08:46

@ZielonyLisc: jak on w Arsenalu na ławce siedzi to w Realu może liczyć na u23 co najwyżej

losnumeros komentarzy: 1318917.01.2020, 08:40

@coooyg11: Lepiej mądrze stać, niż głupio biegać. I coś w tym jest.

losnumeros komentarzy: 1318917.01.2020, 08:39

@Naburator: Logiczne, że rozchodzilo mi się o zmianę gry Ozila pod wodzą Artety. Ozil to nie Laca, ale jak trzeba to też biega. Niemiec nawet jak podbiega do zawodnika i go nie atakuje, to i tak skraca pole gry przeciwnika i też potrafi odbierać piłkę lub powalczyć.
Ceballos widocznie jest słaby na treningach i przez to nie gra, nawet z ławki nie wchodzi jak na niej jest. I bardziej ufam w tym wyborze trenerowi, niż na siłę wpychać zawodnika do składu który nic znaczącego nie pokazał w tym sezonie. Bez odzewu już z mojej strony.

thegunner4life komentarzy: 897717.01.2020, 08:35

@coooyg11:
No był dobry i nawet teraz by się przydał ktoś chociaż na jego poziomie. Najbardziej brakuje jednak kogoś na pozycję Cazorli lub Fabregasa właśnie. Ozil czasami potrafi zagrać dobrze, tylko te jego czasami właśnie robi tutaj różnicę.

coooyg11 komentarzy: 318317.01.2020, 08:32

@thegunner4life: Arteta bardzo dobrze regulował tępo gry, zgodzę się z tobą, że dużo grał na boki i do tyłu, jednak był bardzo inteligentny i jego przygoda z Arsenalem na pewno była na +. Chciałem tylko pokazać koledze, że nie trzeba być szybkim jak Adama Traore, wystarczy czasem myśleć i dobrze czytać grę, wtedy można wszystko nadrobić samym ustawieniem się.

thegunner4life komentarzy: 897717.01.2020, 08:28

@coooyg11 napisał: "@ziom: Fabregas, Cazorla, Arteta to byli demoni szybkości ... Oni nie byli szybcy, a każdy wie jak grali :)"

Co do Cazroli i Fabregasa zgoda klasa sama w sobie. Ale co w tym zestawieniu robi Arteta? On najczęściej rozgrywał na boki albo do tyłu.

coooyg11 komentarzy: 318317.01.2020, 08:25

@ziom: Fabregas, Cazorla, Arteta to byli demoni szybkości ... Oni nie byli szybcy, a każdy wie jak grali :)

miki9971 komentarzy: 6424 newsów: 217.01.2020, 08:17

@Naburator napisał: "Przechwyty na mecz 0.3
Próby odbioru na mecz 0.8"


Przynajmniej próbuje :D

ziom komentarzy: 190017.01.2020, 08:15

@losnumeros: Zgadzam się z tobą od odnośnie Danniego.Według mnie nasza liga motorycznie go przerosła.Powiedzmy szczerze,w lidze angielskiej jeśli nie jesteś szybkim piłkarzem pomimo,że jesteś dobrze wyszkolony technicznie to będziesz mieć wielkie problemy z grą na wysokim poziomie.Danni to nie jest szybki piłkarz,podobnie jak Xhaka czy Guendozi.On bazuje na dobrym wyszkoleniu technicznym,podobnie jak tamci obaj z tym,że Granit ma najlepiej z nich ułożoną nogę.Jeżeli masz rywala szybszego od ciebie to w pojedynku o stykową piłkę on będzie od ciebie szybszy.Według mnie Danny nie ma żadnych szans przebić się do podstawowej jednostki Realu.Tam zawodnik musi robić różnicę na swojej pozycji.Modric jak grał w Tottenhamie to był gwiazdą naszej ligi kiedy odchodził z Realu.Luka to najlepsza ósemka ostatnich lat na świecie.Szybkość,dynamika,zwrotność,drybling,przegląd pola,wspaniały strzał z dystansu to cechy Chorwata.Dla mnie Luca to jeszcze lepszy zawodnik od naszego Cazorli ze względu na lepszą dynamikę i szybkość.Obaj to wirtuozi.Xhaka,Danny czy Guendozi to zawodnicy w umiejętnościach o dwie półki niżej od nich.

Naburator komentarzy: 278417.01.2020, 08:07

@losnumeros: jeżeli ni widzisz różnicy między pressingiem chociażby laci a ozila to oczym tu mówić. Podbiegnięcia i odpuszczenie? Ozil w 3 meczach pokazał, ze umie grac? Rozumiem, ze zmiana trenera nie miała tutaj znaczenia? Ile Dani miał szans pokazania się w meczetach pod wodza Artety?

losnumeros komentarzy: 1318917.01.2020, 07:33

@Naburator: Weź ochloń. Jeśli nie wiesz, co daje podbiegnięcie do przeciwnika, to nie wiem po co dyskutujesz na ten temat. Ceballos zagrał aż 1 dobry mecz z Burnley, reszta to była beznadzieja lub kontuzja go złapała i nie grał. Ozil pokazał w 3 meczach, że jeszcze dużo potrafi i to nie był przypadek, więc chyba narzekasz na niego dla zasady. Dani niech się ogarnie, popracuje na treningach i później niech narzeka, a nie na odwrót. Widocznie na treningach jest słaby i przez to nie gra.

iluzbg komentarzy: 34617.01.2020, 05:12

@ZielonyLisc: Do Realu nie wróci, mówi sie o VdB i byc moze Odegaard wróci z wypożyczenia.

mallen komentarzy: 2123917.01.2020, 01:15

Arteta się wypowiadał, że dla niego Ceballos to typowa 10.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268317.01.2020, 00:57

https://pliki.meczyki.pl/big/322/5e20bfc0c8304.jpg

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 317.01.2020, 00:43

@Naburator:

Jeśli nie wiesz co daje samo dobiegnięcie do rywala i skrócenie pola gry i mozliwości podania przez pierwszą linie to ja nie znajac calego kontekstu rozmowy mogę stwierdzić, że nie ma sensu z Tobą dyskutować.

Oglądałeś Ozila na żywo? Mi wystarczyło raz, żeby zobaczyć to czego nie zobaczysz w tv.

Naburator komentarzy: 278417.01.2020, 00:34

@kwiatinho: Dobrze, powiedz mi co daje dobiegniecie Ozila do zawodnika i odpuszczenie metr od niego? Ozil przebiega 12 km na mecz? o.0 Masz jakaś statystykę poza pojedynczym meczem? Co do Daniego to w Arsenalu zagrał 8 meczy jako SPO i 8 jako SP. Masz racje, nie ma co dyskutować bo i tak się nie dogadamy xd Również, życzę dobrej nocki

kwiatinho komentarzy: 1312816.01.2020, 23:58

@Naburator:
Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem? Napisałem że smutno odbiera piłki? Mam to jakoś przetłumaczyć? Napisać drukowanymi?
Wiesz co daje taki pressing? To że piłkarz drużyny przeciwnej ma mniej czasu żeby pomyśleć jak zagrać piłkę a do tego zamyka mu jedną ze stron.
Każdy trener od trampkarzy uczy żeby naciskać na przeciwnika z piłką.
Czy to jest nic? Nie zgodzę się.

Poza tym temat zdecydowanie dotyczył gry w obronie Ceballosa. Dani nigdy nie grał jako 10 ani u nas ani tym bardziej w Realu. On żyje z piłek. Dostaje je najczęściej od obrońców i drugiego pomocnika. To jest rola 6
Oczywiście włącza się do akcji bo ma kopa i techniczne uderzenie.

Słuchaj dajemy już sobie z tym spokój bo to nie ma sensu. Chyba że masz nowe argumenty to chętnie wysłucham. Jeśli nic nowego to spokojnej nocy

Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com