Porażka po jednej kontrze, Arsenal 0-1 Leicester

Porażka po jednej kontrze, Arsenal 0-1 Leicester 25.10.2020, 21:11, Łukasz Wandzel 1951 komentarzy

W ramach 6. kolejki Premier League Arsenal podejmował na własnym stadionie Leicester City. O tym meczu Kanonierzy z pewnością zechcą jak najszybciej zapomnieć. Przez długi czas przeważali, szczególnie w pierwszej połowie. Wtedy to zamknęli przeciwników na ich własnej połowie, kontrolowali grę i stworzyli wiele okazji na strzelenie gola. Na przerwę schodzili jednak przy bezbramkowym remisie, a po przerwie zabrakło im sił, by równie często zagrażać rywalom. Z kolei piłkarzom Brendana Rogersa wystarczyła jedna kontra, żeby Jamie Vardy ukąsił Arsenal i zdobył decydujące trafienie.

Składy obu drużyn:

Arsenal: Leno - Bellerin, Luiz (49' Mustafi), Gabriel, Tierney (81' Nketiah) - Ceballos, Xhaka, Partey - Saka (65' Pepe), Lacazette, Aubameyang.

Leicester: Schmeichel - Fofana, Evans, Fuchs - Castagne, Mendy, Praet (60' Vardy), Tielemans, Justin - Maddison (85' Albrighton) - Barnes (75' Ünder).

Londyńczycy mogli prowadzić już na samym początku spotkania. W 3. minucie Dani Ceballos dośrodkował w pole karne z rzutu rożnego, a Alexandre Lacazette strzałem głową umieścił piłkę w siatce. Sędzia liniowy jednak uniósł chorągiewkę, a po weryfikacji VAR, arbiter główny nie uznał gola. Choć strzelec bramki nie znajdował się na pozycji spalonej, to Xhaka znajdujący się na offsidzie brał czynny udział w tej akcji.

Lisy większość czasu spędzali na własnej połowie. Podopieczni Mikela Artety byli za to bardzo aktywni w ofensywie. Pomysłami Kanonierów na ofensywę były długie piłki za plecy obrońców, tych najczęściej próbował David Luiz, oraz wrzutki ze skrzydeł oraz ze stałych fragmentów. Z kolei adresatem potencjalnych ostatnich podań był Lacazette, który mocno pracował na gola, ale Francuzowi w polu karnym skutecznie przeszkadzali defensorzy Leicesteru.

Krótko po przerwie David Luiz opuścił murawę z powodu urazu, a jego miejsce zajął Shkodran Mustafi. Druga połowa była mniej ekscytująca od poprzedniej. Dopiero w 68. minucie Arsenal stworzył groźną sytuację. Tierney wypuścił Aubameyanga na lewej stronie, a ten dograł do Bellerina, który popisał się celnym strzałem z powietrza, ale trafił w bramkarza.

W meczu różnicę zrobili zmiennicy, jakich wprowadził do gry Brendan Rogers, i to do nich należała pierwsza i ostatnia sytuacja bramkowa w tym meczu. Cengiz Ünder otrzymał od Tielemansa fantastyczną piłkę za plecy obrońców i asystował przy główce Vardy'ego. Zwycięska bramka padła w 80. minucie, a The Gunners do nie mieli już pomysłu na to, jak sforsować obronę Lisów. Jedna kontra wystarczyła, aby Leicester City wywiózł z Emirates Stadium komplet punktów.

Leicester CityPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
ZielonyLisc komentarzy: 2028327.10.2020, 12:03

@thegunner4life: KOCHAM PIS! ONR i PiS ramię w ramię przeciwko lewactwu

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 227.10.2020, 12:02

@majkel_majkel napisał: "Otóż właśnie nie jest to kwestia subiektywna i ta sytuacja po raz kolejny potwierdza, że ludzie operują swoim widzimisię i przenieśłi dyskusję na ulicę, a przestali patrzeć na obowiązujące od lat prawo - w polskim prawie życie jest chronione od poczęcia do naturalnej śmierci. Nie musisz sięgać do SJP, bo wyraźnie wynika to z jednoznacznej regulacji prawnej, choćby z przepisów Kodeksu Karnego (dodajmy, ustalonego nie teraz przez PiS, a już w roku 1997). Mówią o tym wyraźnie art. 152, 153 i 157a KK - ochronie podlega już dziecko poczęte w okresie ciąży."

Niby tak, ale przez 20 lat przyjmowano zgodnie z orzeczeniem TK Zolla, że artykuł 38 nie wyklucza możliwości stopniowania tejże ochrony prawnej na różnym etapie rozwoju. Jak się siegnie gleboko w doktryne to można wszystko wydedukować i obrócic w swoją stronę taka prawda i powiedzieć słynne dwa wyrazy-to zależy.

thegunner4life komentarzy: 899727.10.2020, 12:00

@ZielonyLisc napisał: "Niech ci będzie, wspieram PiS, pasi?"

Jak Ty mój najlepszy best friendzie wspierasz PIS to ja też!

ZielonyLisc komentarzy: 2028327.10.2020, 11:58

@mikowhy: okej okej

mikowhy komentarzy: 3216 newsów: 1027.10.2020, 11:57

@ZielonyLisc: widać, że na proteście nie byłeś i gowno widziałeś. Otóż nie protestują tylko środowiska lewicowe, LGBT i feministki. Ludzie niezwiązani z tymi środowiskami również mają dosyć polityki PiSu i wpieprzanie się we wszystkie aspekty życia. Sam mam zdjęcia w telefonie jak ludzie maszerują z dzieciakami, z okien i przejeżdżających samochodow biją brawa. A jeśli bliżej ci do ONR i narodowców broniących „wartości” najlepszej religii świata, którzy dążą jedynie do napierdalanki, nawet z kobietami, to pozazdrościć ułomności.

damianARSENAL komentarzy: 851927.10.2020, 11:53

U mnie tez działa
***** ***

thide komentarzy: 32389 newsów: 185227.10.2020, 11:49

@Rafson95: zgłoszone do poprawek

Rafson95 komentarzy: 1054827.10.2020, 11:48

@thide:

****Ć **S

A mi tylko po części wygwiazdkowało

ZielonyLisc komentarzy: 2028327.10.2020, 11:47

@Alonso: dobra nawet nie chce mi się z tobą dyskutować... Niech ci będzie, wspieram PiS, pasi?

Alonso komentarzy: 1282427.10.2020, 11:46

@ZielonyLisc napisał: ", ja nikomu nie kibicuje w tym sporze"

@ZielonyLisc napisał: "a jak przyjdzie co do czego to będą spieprzać jak wczoraj bodajże w Poznaniu ;)"

A ja myśle że Ci się bardzo podoba to rozganianie protestów antyrządowych przez chuliganów i policje. Narzekasz na pis a jednocześnie ich wspierasz.

Ranczomen komentarzy: 1233027.10.2020, 11:45

Ty faktycznie zgadza się

Ranczomen komentarzy: 1233027.10.2020, 11:45

****** ** ***** ****** ******** ** ***** ******* ************ ** ****** ******** * **** ******

papiez4 komentarzy: 36027.10.2020, 11:43

masakra

thide komentarzy: 32389 newsów: 185227.10.2020, 11:43

@Spodek: tak, pracowaliśmy nad tym od ostatniego mistrzostwa Tottenhamu

ZielonyLisc komentarzy: 2028327.10.2020, 11:42

@kamo99111: zgadzam się, otóż mamy nowy porządek świata w pełnym wydaniu. Pełna kontrola nad ludźmi

Spodek komentarzy: 63127.10.2020, 11:41

@thide
mega spoko, jakis nowy feature na stronie?

Spodek komentarzy: 63127.10.2020, 11:41

**************

thide komentarzy: 32389 newsów: 185227.10.2020, 11:40

jak wpiszcie do komentarza!

thide komentarzy: 32389 newsów: 185227.10.2020, 11:40

wiecie, że jak wpiszecie hasło do waszego konta na kanonierzy.com to zostanie ono wygwiazdkowane? spójrzcie tylko

***** ***

kamo99111 komentarzy: 690727.10.2020, 11:38

@ZielonyLisc napisał: "Szkoda, że polskie społeczeństwo nie jest w stanie się zjednoczyć w momencie kiedy to podnoszone są podatki, czemu wtedy ludzie nie pójdą pod Sejm albo pod biura poselskie? Bo w sprawach światopoglądowych to pierwsi do awantur, a jak wszyskich uprzykrza się życie to ludzie mają to w dupie."

Tutaj pełna zgoda. Też mnie to dziwi. Co chwile jesteśmy nękani nowymi haraczami i nikt się nie buntuje, a tamci dają sobie podwyżki!

@ZielonyLisc napisał: "Oto w tym wszystkim chodzi, podzielić społeczeństwo, niech się żrą i kłócą, oni teraz po cichu wprowadzą kolejne podwyżki bo tematem tabu jest aborcja, ludzie wychodzą na ulice, zaraz wprowadzą kolejny lock down bo niby wzrośnie wskaźnik zakażeń przez protesty, a ludzi głupi się na to łapią."

Tu zgadzam się po części. Tu nie chodzi tylko o nowe daniny. Zobacz co zostało przegłosowane jak tk zajmował się aborcją. Wprowadzili obowiązek szczepień na covid. I może nie bezpośrednio ale pośrednio popezez zapis
""obowiązek stosowania określonych środków profilaktycznych i zabiegów”(w trakcie epidemii). Mam ogólnie negatywny stosunek do szczepień ale to już jest przeginka. Będą nam wstrzykiwać coś co jest jeszcze nie do końca zbadane jeżeli chodzi o skutki krótko i długofalowe. Nowe szczepionki będą typu RNA (chyba pierwsze w historii). Dodatkowo nikt nie wie co się będzie działo w organiźmie po 2,3,4,...,10 latach od przyjęcia specyfiku. Bo maksymalnie od czasu przyjęcia szczepionki przez ochotników do momentu masowych szczepień minie jakieś pół roku. Jeżeli nie poddasz się dobrowolnie to wojsko albo policja Cie przymusi, bo będą mieli do tego prawo wedle nowej ustawy. Mało tego w tym samym czasie przegłosowali ustawę zwalniającą lekarzy z odpowiedzialności za ewentualne błędy. Czyli lekarz coś źle zrobi w trakcie pandemii, umrzesz przez to albo doznasz ciężkiego uszczerbku na zdrowiu i nikt nawet nie będzie mógł walczyć o odszkodowanie z tego tytułu. A jak pokazują badania w Brazylii jedna osoba już umarła w trakcie testów szczepień na Covid. Także ten....

ZielonyLisc komentarzy: 2028327.10.2020, 11:36

@Alonso: póki co to ciebie gwizdek boli, ja nikomu nie kibicuje w tym sporze, niemniej jednak bliżej mi do tych ,,faszystów" niż poszajbusow w tych twoich lewicowych środowisk. Specjalnie unikałam słowa lewactwo itd no ale sam zacząłeś.

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 927.10.2020, 11:36

@ZielonyLisc napisał: "Kompletnie nie rozumiem atakowania kościołów"
Kościół jest atakowany ze względu na to, że wpieprza się w politykę.
Zamiast milczeć, to księża na ambonie potrafią nakłaniać ludzi do głosowania na PiS. Do podpisywania się pod ankietami dotyczącymi aborcji. W trakcie kazań potrafią wyciągać brudy związane z opozycją.
A sam znam wielu ludzi, którzy głosują na opozycję i chodzą do kościoła bo wierzą w Boga. Teraz część z nich przestała wierzyć w Kościół mimo wiary w Boga.
Księża sami kręcą na siebie bicz.

Alonso komentarzy: 1282427.10.2020, 11:34

@ZielonyLisc: Tą straż kościelną organizuje Robert Bąkiewicz, onrowiec, stały ekspert w rządowych mediach TVP. Zwyczajnie go pisowcy napuścili by z policją tłumił protesty Na marsz niepodległości ONR zaprasza faszystów z innych krajów jak Forza Nuova, a potem zdziwienie że ktoś mówi że w marszu uczestniczą faszyści. Ty nawet nie wiesz komu kibicujesz w tym sporze ale ważne że lewaków dupa boli.

ZielonyLisc komentarzy: 2028327.10.2020, 11:30

Trzeba coś obstawić, essaa

TlicTlac komentarzy: 600927.10.2020, 11:29

Na dzisiaj Atalanta - Ajax czy może Borussia - Real? Kusi mnie ten 2 mecz.

maniekuw komentarzy: 263827.10.2020, 11:21

Tak spojrzałem to strasznie ogórkowa ta kolejka LM

ZielonyLisc komentarzy: 2028327.10.2020, 11:21

@maniekuw: wszyscy niszczą ten kraj, bez różnicy czy to PiS czy po czy inne kure...

maniekuw komentarzy: 263827.10.2020, 11:16

@ZielonyLisc: no i to jest najgorsze, PiS niszczy ten kraj od ładnych paru lat, a jedyne co wychodzi społeczeństwu to podziały na kolejne grupy i wzajemne kłótnie

ZielonyLisc komentarzy: 2028327.10.2020, 11:12

Już widzę co będzie 11 listopada. Marsz niepodległości będzie zakłócany przez wszystkie poszajbusowe środowiska LGBT, kodu i kobiet bo ci wystawili straże w obronie kościołów itd. Ci będą faszystami, a tamci postępowymi europejskimi ludźmi ,,wolności", a jak przyjdzie co do czego to będą spieprzać jak wczoraj bodajże w Poznaniu ;)

ZielonyLisc komentarzy: 2028327.10.2020, 11:03

Szkoda, że polskie społeczeństwo nie jest w stanie się zjednoczyć w momencie kiedy to podnoszone są podatki, czemu wtedy ludzie nie pójdą pod Sejm albo pod biura poselskie? Bo w sprawach światopoglądowych to pierwsi do awantur, a jak wszyskich uprzykrza się życie to ludzie mają to w dupie.

ZielonyLisc komentarzy: 2028327.10.2020, 11:01

Oto w tym wszystkim chodzi, podzielić społeczeństwo, niech się żrą i kłócą, oni teraz po cichu wprowadzą kolejne podwyżki bo tematem tabu jest aborcja, ludzie wychodzą na ulice, zaraz wprowadzą kolejny lock down bo niby wzrośnie wskaźnik zakażeń przez protesty, a ludzi głupi się na to łapią. Kompletnie nie rozumiem atakowania kościołów ale oni to robią tylko dlatego, że kościół jest za PiSem, a samo atakowanie świątyń jest po prostu skandaliczne i huligańskie. Poziom hipokryzji protestujących osiągnął apogeum głupoty.

majkel_majkel komentarzy: 1342 newsów: 4227.10.2020, 10:45

@NineBiteWolf: nie powołałem się na przepisy KK w odnośnie oceny jaki zakres aborcji jest legalny, bo te przepisy należy interpretować łącznie z ustawą aborcyjną.

Odwołałem się do tych przepisów w kontekście definicji pojęcia "człowiek" i kwestii tego, od kiedy w polskim prawie podlega ono ochronie - pisałeś o 20-tygodniwym płodzie poddając w wątpliwość czy jest to człowiek, więc przytoczyłem Ci przepisy z których wynika, że płód (niezależnie od tygodnia) w polskim prawie podlega także ochronie prawnej jak człowiek.

Konstytucja jest aktem generalnym i często nie precyzuje wielu pojęć, ale składa się na cały system prawny - w ten sposób ustawy precyzują jej zapisy. Jedną z takich ustaw jest KK, i łącznie interpretując takie akty prawne tworzy się definicje prawne.

A piszę o tym wszystkim głównie dlatego, że w całej obecnej sytuacji ludzie kierują się wyłącznie emocjami (szczególnie patrząc na skajną ulicę - wczoraj wracając z pracy widziałem na Rondzie Radosława delikatnie mówiąc krzyczące około 10-latki w zielonych włosach i z kolczykami gdzie się da, wątpie by miały szersze pojęcie czego dotyczył wyrok TK), a zapomnieli że zarówno my, a tym bardziej TK, działamy w granicach istniejącego systemu prawnego.

I to prowadzi do tego co pisałem wcześniej - jeżeli dana grupa społeczna chce dokonać tak istotnych społecznie zmian to powinno się to odbywać w drodze zmianych przepisów i dostępnych instrumentów: wybory, referendum, obywatelska inicjatywa ustawodawcza, czy nawet cywilozwane protesty

enrique komentarzy: 1915327.10.2020, 10:42

Mam pytanie robił ktoś z Was certyfikat Comptia Network+ ?

TheBestGooner komentarzy: 358427.10.2020, 10:41

z mocy ustawy*

TheBestGooner komentarzy: 358427.10.2020, 10:41

Jak się tak już bawimy w te wszystkie ustawy to 90% tych protestujących powinno zostać pociągniętych do odpowiedzialności z ustawy o języku polskim.

maniekuw komentarzy: 263827.10.2020, 10:38

@majormati: to jest coś więcej niż strona piłkarska, to jest strona o życiu ;)

Marcinafc93 komentarzy: 32837 newsów: 127.10.2020, 10:36

youtube.com/watch?v=1Cm-u4tHCGk

Dziki trener zawsze w sedno trafi ;)

Spejsik komentarzy: 341827.10.2020, 10:30

Obecne atakowanie kościółków nie ma najmniejszego sensu. Ktoś ich nie lubi, czuje to nich niechęć? Ok, niech omija szerokim łukiem, w żaden sposób nie wspiera i tyle, a obecnie, przez to, że garstka ludzi chce wykorzystać strajk kobiet to wyładowywania swojej nienawiści, mamy wojne lewica - prawica, a nie obywatele - PiS, czyli dokładnie to o co rządzącym chodzi.

maniekuw komentarzy: 263827.10.2020, 10:30

@gbn: W powszechnej opinii widząc taki symbol raczej nikt nie ma skojarzeń z ugrupowaniami nazistowskim. Skrajne ugrupowania przywłaszczaly sobie różne symbole. Niektóre takie jak swastyki tworzą od razu negatywnym odbiór, a inne które były stosowane są zwyczajnie neutralne. Dyskusja o symbol ma budować narrację niechęci do protestujących, tak samo jak to że protestują podobne same lewaki albo 15 latki bo im się w domu nudzi.

majormati komentarzy: 191527.10.2020, 10:29

Życzylbym sobie nie pakowania polityki/światopoglądu na stronie pilkarskiej. Wylew z kazdej strony, strach nawet lodówkę otworzyć.

gbn komentarzy: 379227.10.2020, 10:22

@maniekuw: Symbol pojedynczej błyskawicy funkcjonował w zjednoczonej Europie w latach 1939-1945 w dwóch organizacjach: Hitlerjugend i Wehrmachthelferindienst czyli służba pomocnicza kobiet. Te ostatnie nazywano Blitzmädels - "błyskawiczne dziewczyny". Nosiły naszywki z Blitz - błyskawicą.

Symbol sam w sobie nie jest złem. To kontekst w jakim się pojawia o tym stanowi. Kontekst definiuje treść.

majkel_majkel komentarzy: 1342 newsów: 4227.10.2020, 10:18

@NineBiteWolf: A tu Art. 38.
"Ciekawe i chyba dość istotne jest zdefiniowanie słowa "człowiek". Według Słownika Języka Polskiego jest to:
"istota żywa, która wyróżnia się najwyższym stopniem rozwoju psychiki i życia społecznego". Czy to pasuje do ludzkiego płodu w 20 tygodniu ciąży? Kwestia subiektywna."

Otóż właśnie nie jest to kwestia subiektywna i ta sytuacja po raz kolejny potwierdza, że ludzie operują swoim widzimisię i przenieśłi dyskusję na ulicę, a przestali patrzeć na obowiązujące od lat prawo - w polskim prawie życie jest chronione od poczęcia do naturalnej śmierci. Nie musisz sięgać do SJP, bo wyraźnie wynika to z jednoznacznej regulacji prawnej, choćby z przepisów Kodeksu Karnego (dodajmy, ustalonego nie teraz przez PiS, a już w roku 1997). Mówią o tym wyraźnie art. 152, 153 i 157a KK - ochronie podlega już dziecko poczęte w okresie ciąży.

lordpat komentarzy: 336627.10.2020, 10:17

@maniekuw napisał: "Dalej brak odpowiedzi co jest przesłanką dla odebrania ludziom możliwości wyboru?"
Z przykrością muszę napisać:
„Dura lex, sed lex”

Ja przyjmuję zasadę, że skrajne środowiska zarówno lewicowe, jak i prawicowe (czyli łącznie 10% naszego społeczeństwa) są dla ogólnego stanu państwa bardzo niekorzystne.
Bo zaczyna się od profanacji, a następnie dojdzie do palenia kościołów, a potem zabijania księży. I z drugiej strony, jeśli narodowcy zaczną używać przemocy fizycznej, to też mogą zrobić krzywdę niewinnej osobie.
Skrajny scenariusz? Takie obrazki już pojawiały się wielokrotnie w historii.

grzegorz1211 komentarzy: 1030227.10.2020, 10:16

https://www.youtube.com/watch?v=1Cm-u4tHCGk

gbn komentarzy: 379227.10.2020, 10:15

Poza tym aborcja jest tak indywidualną sprawa, że ciężko o tym polemizować i każdy przypadek powinien być rozstrzygany indywidualnie, nie powinno być ani kategorycznego zakazu ani pełnej swobody w tej kwestii, bo już widziałem plakaty typu "zrobiłam 21 aborcji..."

maniekuw komentarzy: 263827.10.2020, 10:15

@gbn: elektrycy nazistowskie ugrupowanie no i Ac dc największy nazistowski zespół bo używają przy nazwie symbolu pioruna

Mickeylo komentarzy: 274127.10.2020, 10:13

Cała ta Aborcja to tylko temat zastępczy żeby właśnie przepchnąć ustawę anty-covidową która nie wiem chyba już przeszła? Wiem że jest tam zapis o obowiązku szczepień pod przymusem. Jeśli nie będziemy się chcieli zaszczepić, Policja i żandarmeria wojskowa mogą użyć przeciw nam siły fizycznej na polecenie lekarza.

I to jest prawdziwy problem.

maniekuw komentarzy: 263827.10.2020, 10:11

@lordpat: ale to dalej jest zmuszanie do rodzenia chorych dzieci. Nie każdy czuje się na siłach, żeby brać na siebie taką odpowiedzialność i nie każdy jest wstanie zapewnić dziecku w takim wypadku godziwą opiekę. Dalej brak odpowiedzi co jest przesłanką dla odebrania ludziom możliwości wyboru?

TheBestGooner komentarzy: 358427.10.2020, 10:10

@NineBiteWolf: Poglądy raczej mają stałe. Nie rozumiem u nich kwestii światopoglądowych, przecież temat homoseksualistów nie ma tak znaczenia dla osób postronnych jak aborcja, którą potrafię zrozumieć w ich przypadku.

TheBestGooner komentarzy: 358427.10.2020, 10:09

I tutaj nie chodzi o popieranie kogokolwiek lecz o zdrowy rozsądek. Nie jestem wierzący (informuję żeby zaraz ktoś nie wyskoczył ze zbędnymi określeniami psującymi atmosferę). To zwyczajnie ludzie w Polsce popierają takie rozwiązania, demokratyczna większość jest zapewne wierząca.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com