Porażka po jednej kontrze, Arsenal 0-1 Leicester

Porażka po jednej kontrze, Arsenal 0-1 Leicester 25.10.2020, 21:11, Łukasz Wandzel 1951 komentarzy

W ramach 6. kolejki Premier League Arsenal podejmował na własnym stadionie Leicester City. O tym meczu Kanonierzy z pewnością zechcą jak najszybciej zapomnieć. Przez długi czas przeważali, szczególnie w pierwszej połowie. Wtedy to zamknęli przeciwników na ich własnej połowie, kontrolowali grę i stworzyli wiele okazji na strzelenie gola. Na przerwę schodzili jednak przy bezbramkowym remisie, a po przerwie zabrakło im sił, by równie często zagrażać rywalom. Z kolei piłkarzom Brendana Rogersa wystarczyła jedna kontra, żeby Jamie Vardy ukąsił Arsenal i zdobył decydujące trafienie.

Składy obu drużyn:

Arsenal: Leno - Bellerin, Luiz (49' Mustafi), Gabriel, Tierney (81' Nketiah) - Ceballos, Xhaka, Partey - Saka (65' Pepe), Lacazette, Aubameyang.

Leicester: Schmeichel - Fofana, Evans, Fuchs - Castagne, Mendy, Praet (60' Vardy), Tielemans, Justin - Maddison (85' Albrighton) - Barnes (75' Ünder).

Londyńczycy mogli prowadzić już na samym początku spotkania. W 3. minucie Dani Ceballos dośrodkował w pole karne z rzutu rożnego, a Alexandre Lacazette strzałem głową umieścił piłkę w siatce. Sędzia liniowy jednak uniósł chorągiewkę, a po weryfikacji VAR, arbiter główny nie uznał gola. Choć strzelec bramki nie znajdował się na pozycji spalonej, to Xhaka znajdujący się na offsidzie brał czynny udział w tej akcji.

Lisy większość czasu spędzali na własnej połowie. Podopieczni Mikela Artety byli za to bardzo aktywni w ofensywie. Pomysłami Kanonierów na ofensywę były długie piłki za plecy obrońców, tych najczęściej próbował David Luiz, oraz wrzutki ze skrzydeł oraz ze stałych fragmentów. Z kolei adresatem potencjalnych ostatnich podań był Lacazette, który mocno pracował na gola, ale Francuzowi w polu karnym skutecznie przeszkadzali defensorzy Leicesteru.

Krótko po przerwie David Luiz opuścił murawę z powodu urazu, a jego miejsce zajął Shkodran Mustafi. Druga połowa była mniej ekscytująca od poprzedniej. Dopiero w 68. minucie Arsenal stworzył groźną sytuację. Tierney wypuścił Aubameyanga na lewej stronie, a ten dograł do Bellerina, który popisał się celnym strzałem z powietrza, ale trafił w bramkarza.

W meczu różnicę zrobili zmiennicy, jakich wprowadził do gry Brendan Rogers, i to do nich należała pierwsza i ostatnia sytuacja bramkowa w tym meczu. Cengiz Ünder otrzymał od Tielemansa fantastyczną piłkę za plecy obrońców i asystował przy główce Vardy'ego. Zwycięska bramka padła w 80. minucie, a The Gunners do nie mieli już pomysłu na to, jak sforsować obronę Lisów. Jedna kontra wystarczyła, aby Leicester City wywiózł z Emirates Stadium komplet punktów.

Leicester CityPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
gbn komentarzy: 379827.10.2020, 10:08

Aborcja, aborcja - ale protesty przybliżają tylko do pełnego lockdownu...a wiadomo jak się wywołuje gownoburza to znaczy, że chcą tym coś innego zaserwować ;) i w tym wszystkim do tego jeszcze celebryci ukazują swoją mądrość, reklamując gry albo ciuchy które opierają o ciężkie czasy, albo malując sobie piorun na twarzy wykorzystywany przez SS i inne nazistowskie ugrupowania.

grzegorz1211 komentarzy: 1030227.10.2020, 10:08

Co do aborcji to trzeba zauważyć, z mówimy to o około 1000 zabiegów rocznie. Bo tyle w ostatnich latach legalnych aborcji wykonywało sią w Polsce. To jak na 38 mln kraj ,jest żadnym wynikiem. Wiadomo że nielegalnych wykonuje się dużo więcej. Druga sprawa to nasza służba zdrowia. Mojemu koledze i jego żonie, od pierwszych badan prenatalnych. Lekarze mówili że jest duże prawdopodobieństwo że dziecko urodzi się z zespołem downa. Jeździli po różnych specjalistach do Rudy Śląskiej, Krakowa. wszyscy mówili to samo. Nikt nie powiedział że będzie miało zespół downa, tylko że jest duże prawdopodobieństwo. Kosztowało ich to dużo, nerwów, pieniędzy, czasu i mnóstwa łez. Dziś mają zdrowego i silnego 7 miesięcznego syna.

TheBestGooner komentarzy: 358427.10.2020, 10:06

@fabregas1987: Każdy może wyznawać co chce i żyć według swojej religii jeśli jest to zgodne z prawem polskim. Konstytucja w naszym kraju określa prawo do aborcji, a nie ksiądz. w 1997r.(?) powstał taki zapis w konstytucji. Obwiniać kościoła nie można, bo w Polsce w czasach PRLu było jeszcze bardziej zaostrzone prawo aborcyjne niż jest aktualnie, a chyba każdy się zgodzi, że to nie była władza związana miłością z kościołem katolickim.

lordpat komentarzy: 336627.10.2020, 10:04

@maniekuw napisał: "Nie każde uszkodzenia płodu zagraża życiu matki."
Tak, ale założyłem, że nie będziesz wchodzić w niepotrzebną dyskusję.
Po co opisywać dokładne wady najróżniejszych płodów (w tym agenezje kończyn, nerek, kardiomiopatie wrodzone - które nie zawsze są zagrożeniem dla życia). Natomiast jeśli dziecko nie ma dobrze wykształconego ośrodkowego układu nerwowego (czyli skrajny przykład, którym się straszy nasze „baranki”) jest to ewidentne zagrożenie życia matki, więc taką ciążę można usunąć.

lordpat komentarzy: 336627.10.2020, 09:57

@Bednar napisał: "dorobiłeś mi łatkę niszczyciela, anarchisty i w domyśle "baranka"."
Nope, skrytykowałem lewicę, nie ciebie ad personam.

@Bednar napisał: "Mówisz o skrzętnym wykorzystywaniu "baranków" przez PO i lewicę, ale taka prawda, że to PIS jest tutaj głównym graczem."
Si, PiS i telewizja reżimowa są główną machiną propagandową w tym kraju. Natomiast mają oni na sztandarach przynajmniej rodzinę i wiarę, nie jak opozycja „sex, drugs and rock&roll”.

fabregas1987 komentarzy: 2581527.10.2020, 09:55

@TheBestGooner: tak, ale skoro tak się ostatnio ważna zrobiła Konstytucja to przecież tam mamy wolność wyznaniową i poglądową, ba! można być legalnie w tym kraju ateistą. Dlaczego ateiści mają się stosować do praw, które wynikają ewidentnie z jakiejś jednej, konkretnej religii?

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 927.10.2020, 09:55

@Simpllemann: tak, racja. Czy ma zdrowie.
Dlatego na początku napisałem o kontrakcie Pay4Play. ale z drugiej strony przy tej ilości zawodników jaką mamy, to by blokowało rozwój innego zawodnika.
Ale brakuje takiego zdrowego Jacka, który nie bał się brać ciężaru gry na siebie i nie bał się dryblingu. Nie mamy nikogo takiego.

Spróbowałbym AMN albo Sakę na takiej pozycji. trzeba próbować, bo nic z tego nie będzie

SMTX komentarzy: 204827.10.2020, 09:55

@NineBiteWolf: Ja zagłosowałem na nich, bo moje poglądy na temat prowadzenia gospodarki mocno pokrywają się z tym co głoszą. Jeśli chodzi o tematy obyczajowe, to nikt w rządzie z liczących się kilku partii mi nie pasuje, bo dla mnie istotny jest balans, kompromis w tych kwestiach, a niestety tutaj sprzedają się dobrze tylko skrajne poglądy, którymi gardzę.

TheBestGooner komentarzy: 358427.10.2020, 09:53

@NineBiteWolf: Bosak z Winnickim na przestrzeni lat zmienili trochę retorykę i sposób prowadzenia dyskusji.

wejsun komentarzy: 65627.10.2020, 09:53

@Rowerinho: No niby tak ale nie do końca. Z tego co słyszałem to brat dyktatora Jarusia za swojej kadencji podpisał porozumienie z kościołem, które jasno określiło, że aborcja ma być dozwolona w przypadku ryzyka życia kobiety lub dziecka jak i późniejszych chorób itp itd. Ciekawostką jest że Lech Kaczyński przyznał wtedy, że takie porozumienie nie może być naruszane. Dzisiaj widzimy co o tym myśli zapatrzony w niego braciszek karakan ;).

maniekuw komentarzy: 263827.10.2020, 09:52

@lordpat: Nie każde uszkodzenia płodu zagraża życiu matki. Co kieruje ludźmi którzy chcą zakazać kobietom i rodzicom jaki kolwiek wybór? Czy naprawdę garstka ludzi ma narzucać społeczeństwu swoj światopogląd z którym większość się nie zgadza?

SMTX komentarzy: 204827.10.2020, 09:52

@lordpat: Nie znasz mnie, więc nie wiem skąd wysnuwasz wnioski o jakiejś mojej mierze. Z założenia wyszedłeś, że jestem po lewej stronie i dorobiłeś mi łatkę niszczyciela, anarchisty i w domyśle "baranka". Jestem za konfą, głosowałem na konfę, ale mocno nie zgadzam się tym, że popierają orzeczenie TK.

Uwierz mi, zdaję sobie sprawę, że mnóstwo polityki i nieodpowiednich osób bierze udział w tych protestach. Nie popieram tego, ale brak protestów to przyzwolenie na zgodę, więc niech protestują. Barany i oszołomy są na wszystkich protestach, bo to dobra okazja, żeby się wyżyć i pokazać swoje zje... poglądy pod płaszczykiem walki o coś.

Mówisz o skrzętnym wykorzystywaniu "baranków" przez PO i lewicę, ale taka prawda, że to PIS jest tutaj głównym graczem. Prawda jest taka, że temat aborcji wyciągnięty jest z dupy, żeby przyklepać znowu jakieś twarde gówno jak nikt się nie będzie interesować. To jest najgorsze.

Rowerinho komentarzy: 225227.10.2020, 09:48

@GenzoArs: Za orzeczeniami TK nie stoi religia, tylko konstytucja. W tej mamy wpisaną ochronę życia jako wartość nadrzędną, faktycznie od momentu poczęcia. Podobne wyroki zapadały już w latach 90-tych, ten wyrok jest zgodny z dotychczasową linią orzeczniczą. Już abstrahując od tego, czy ktoś się z wyrokiem zgadza czy nie.

Simpllemann komentarzy: 52843 newsów: 52427.10.2020, 09:46

@GenzoArs napisał: "Czy myślicie, że zakontraktowanie na umowę "pay4play" takiego Jacka Wilshare miałoby sens?
Zanim wyśmiejecie spójrzcie na to szerzej:
Czy mamy kogokolwiek na pozycji kreatywnego pomocnika, kto miałby jaja? NIE.
Czy Jack ma jaja - zdecydowanie miaŁ.
Czy potrafi grać z klepy -tak potrafiŁ
czy potrafi pociągnąć grę do przodu - tak potrafiŁ
czy widzielibyście go wchodzącego na ostatnie 15minut z lisami, żeby zrobić szum i z jajami wejść w pole karne rywala? kiedyś tak.
tylko jeden problem - czy Jack nadal ma potencjał?"


Nie zadałeś najważniejszego pytania - czy ma zdrowie? Nie. To go dyskwalifikuje i tak naprawdę z miejsca kończy dyskusję na temat powrotu Anglika do Arsenalu.

lordpat komentarzy: 336627.10.2020, 09:45

@maniekuw napisał: "bo rozporządzenie tk zabiera prawo do aborcji w przypadku uszkodzenia płodu."
W praktyce wygląda to tak, że:

uszkodzenie płodu = zagrożenie życia matki

Chodzi bardziej o to, że prawo idzie w prawo, a nie w lewo.

Nie śledzę tego, co tam robi konfederacja, ale nie wszyscy tam są asami politycznymi.

maniekuw komentarzy: 263827.10.2020, 09:40

@lordpat: bo rozporządzenie tk zabiera prawo do aborcji w przypadku uszkodzenia płodu. A konfederacja to się sama ośmieszyła jak część jej członków jednego dnia obwieszczało wielki sukces, ale jak się okazało, że duża część ich wyborców uważa inaczej to się nagle zaczęli wycofywać i stosować narrację, że im nie o to chodziło.

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 927.10.2020, 09:39

Wracając do tematu braku kreatywności.
Czy myślicie, że zakontraktowanie na umowę "pay4play" takiego Jacka Wilshare miałoby sens?
Zanim wyśmiejecie spójrzcie na to szerzej:
Czy mamy kogokolwiek na pozycji kreatywnego pomocnika, kto miałby jaja? NIE.
Czy Jack ma jaja - zdecydowanie miaŁ.
Czy potrafi grać z klepy -tak potrafiŁ
czy potrafi pociągnąć grę do przodu - tak potrafiŁ
czy widzielibyście go wchodzącego na ostatnie 15minut z lisami, żeby zrobić szum i z jajami wejść w pole karne rywala? kiedyś tak.
tylko jeden problem - czy Jack nadal ma potencjał?

Powiecie, że lepiej byłoby ogrywać Nelsona, Willocka czy ESR, ale czy oni mieliby jaja, żeby pociągnąć grę w ostatnich minutach?
Dzisiejsza młodzież się co prawda w tańcu nie pier**li i nie ma skrupułów, ale na naszych bym nie polegał w takich chwilach. Niestety

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 927.10.2020, 09:37

@TheBestGooner: tylko dlaczego za postanowieniami TK musi stać religia? Aborcja jest opcją a nie przymusem. Jesteś katolikiem i nie chcesz dokonać aborcji, twoja sprawa; nikt Cię nie zmusi.
Ale dlaczego ludzie, którzy już dawno odeszli od kościoła muszą przez to cierpieć?

PS. co do kościoła taki cytat wczoraj wyczytałem: "gdyby ministranci zachodzili w ciążę to aborcja byłaby sakramentem"

lordpat komentarzy: 336627.10.2020, 09:36

@Bednar napisał: "Konfa zagrała w taki sposób, jakby chciała się przypodobać katotalibanowi i obecnie rządzącym"

Dlaczego mieliby pozwolić na zabijanie dzieci z zespołem Downa i Turnera. Mierząc konfederację swoją miarą oczekujesz od nich popierania niszczenia kościołów oraz profanacji innych obiektów religijnych.
Na ulicę wyszły sobie „baranki”, które nie wiedzą generalnie o co walczą. Myślą, że Kaczyński zabrał im prawo do aborcji XD
W bardzo skrzętny sposób środowiska PO i lewicy wykorzystują pożyteczne „baranki” i chcą wprowadzić anarchię.
Nasze „baranki” myśląc, że walcząc o wolność (chodząc w maseczkach, o ironio) zapewniają dodatkowe argumenty dla opozycji w negocjacjach z rządem i są swojego rodzaju dźwignią dla objęcia władzy przez Budkę i jego kolegów.
Szczerze? Nigdy nie zaakceptuję niszczenia Polski przez PiS, ale na wprowadzenie anarchii nie wyrażę zgody.

maniekuw komentarzy: 263827.10.2020, 09:33

@sWinny: chodzi o zakaz aborcji w przypadku uszkodzenia płodu. Jak w badaniach okaże się, że płód jest nawet ciężko uszkodzony i nie ma szans za przeżycie poza ciałem matki i tak nie można dokonać aborcji. Zabrany zostaje jaki kolwiek wybór jeśli dochodzi do takiej sytuacji.

enrique komentarzy: 1915427.10.2020, 09:31

Cezary Kucharski aresztowany za szantażowanie Lewego.
CO za zwał mentalny.

ozzy95 komentarzy: 1953 newsów: 127.10.2020, 09:29

@songoku95 napisał: "Gdzieś czytałem, że PODOBNO (może ktoś mnie zweryfikować) najwięcej aborcji wykonywanych jest na płodach, które okazują się właśnie mieć zespół downa i m.in. to ma zakazywać obecna uchwała/orzeczenie (nie wiem co wydaje TK)."

Tak twierdzi Jarek i Jaki na podstawie IDZD, czyli Instytutu Danych z D**y.

Tak naprawdę to: "W 2016 roku zespół Downa był powodem tylko 37 proc. tzw. aborcji eugenicznych – pisze na postawie rządowego sprawozdania z wykonania ustawy o planowaniu rodziny i warunkach przerywania ciąży „Rzeczpospolita”[..] Sprawozdanie wskazuje wyraźnie że Zespół Downa bez współistniejących wad to jedynie 21 proc. aborcji."

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 327.10.2020, 09:29

@Simpllemann:

No i komentarz w pełni oddający to jak wyglądał ten mecz.

Parteyowi się bali podawać co koleś jednym przyjęciem ustawia piłkę do kolejnego podania...

Niezrozumiałe dla mnie to było totalnie.

TheBestGooner komentarzy: 358427.10.2020, 09:28

@fabregas1987: Problem w tym, że w wierze katolickiej aborcja jest morderstwem, a tak samo jak nie pozwalasz na morderstwo przypadkowej osoby na ulicy, tak samo nie zgadzasz się z aborcją. Ten argument do nich nie trafia i nie trafi. Ogólnie ciężko rozmawia się z ludźmi pochłoniętymi swoją wiarą, ideologią.

gunner1990 komentarzy: 371427.10.2020, 09:26

https://www.givemesport.com/1611431-arsenal-news-comparing-mikel-artetas-record-to-unai-emerys-after-10-leicester-loss

Za emerego więcej nawet strzałów oddawalismy

songoku95 komentarzy: 2348627.10.2020, 09:26

@GenzoArs: Co nie zmienia faktu, że bardzo mnie to zdziwiło.

@thide: Dzięki za sprostowanie!: )

SMTX komentarzy: 204827.10.2020, 09:25

Mnie Panowie mocno zawiodła Konfederacja w tej całej sytuacji. Pomijam już Korwina, bo to człowiek kontrowersyjny z zasady. Konfa zagrała w taki sposób, jakby chciała się przypodobać katotalibanowi i obecnie rządzącym. Dużo osób twierdzi, że Konfa ma zapędy szowinistyczne i nie zależy jej na głosach kobiet, a tym poparciem wyroku TK tylko temat zaogniają. W tym politycznym bagnie człowiek nabierze odrobinę sympatii do jakiejś partii\polityka ze względu na sensowne postulaty gospodarcze, to po chwili dostanie mokrą szmatą w ryj, jak teraz przy temacie aborcji.

TakKrzysiu komentarzy: 893627.10.2020, 09:22

@Alonso: @NineBiteWolf:
Otworzę nową działalność, tylko zastanawiam się nad reklamą.
"Dopadła Cię monotonia w trudnych czasach a ambicje wykraczają poza 500+?
Spółka TakKrzysiu Gwałt+ rozwiąże ten problem!
Bo u nas "nie!", znaczy "tak!"

thide komentarzy: 32389 newsów: 185227.10.2020, 09:20

@songoku95: nieprawda, ok. 1/3

thide komentarzy: 32389 newsów: 185227.10.2020, 09:19

@Simpllemann napisał: "Xhaka w meczu z Leicesterem zanotował 98 podań, Partey 54.
Magalhaes podał do Xhaki 35 razy, Szwajcar do Brazylijczyka 24 razy.
Obaj podali do Parteya po 8 razy.

Luiz zagrał do Ghańczyka 2 razy (z 47 podań w meczu), Mustafi 3 razy (z 49 podań)."


Zaraz dostaniesz zgłoszenie za offtopic xD

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 927.10.2020, 09:09

@songoku95: i dobrze, że wreszcie ludzie wyszli na ulice. to się w głowie nie mieści. do tej pory cofaliśmy się do czasów PRLu, teraz cofamy się do Średniowiecza.

@sWinny:
Ludziom na ulicach nie chodzi o dzieci z zespołem Downa. Chodzi im o płody (nie dzieci - płody), z których nie będzie dzieci. O płody, które albo nie dożyją drugiej doby, albo nie dotrwają do rozwiązania.
Przy dzisiejszej chirurgii, większość wad można eliminować jeszcze przed rozwiązaniem. Ale są wady, z którymi nic nie można zrobić i lekarze w 99,9% są w stanie oszacować, że taki płód nie dożyje drugiej doby.

Alonso komentarzy: 1282427.10.2020, 09:03

@TakKrzysiu: Kiedy myślisz że nic głupszego nie usłyszysz w danej sprawie, a wychodzi Korwin i mówi o handlu ludźmi xD

songoku95 komentarzy: 2348627.10.2020, 09:00

@fabregas1987: Na pewno to zostanie doprecyzowane, bo musi.

Powiem szczerze, że nie spodziewałem się aż takich manifestacji, sądziłem że będą protesty ,,online" czyli gwiazdy będą wrzucać posty, ktoś to udostępni itp. Spodziewałem się dużych protestów w Warszawie i Krakowkie, ale patrząc na moje okolice to jestem w szoku.

TakKrzysiu komentarzy: 893627.10.2020, 08:59

Całkiem rozsądnie i na chłodno do tej sprawy podchodzi Janusz Korwin-Mikke.
W pewnym sensie można nawet zawierać lukratywne współprace biznesowe.

https://koduj24.pl/rady-korwina-mikke-dzieci-poczete-z-gwaltu-trzeba-sprzedawac-na-wolnym-rynku/

fabregas1987 komentarzy: 2581527.10.2020, 08:51

Z resztą tu chodzi o posiadanie wolnego wyboru. Katolicy mogą się oburzać, ale nikt im nie każe się decydować na aborcję, a inne kobiety chcą mieć taki wybór i możliwość legalną we własnym kraju. Bo aborcja tak czy tak się odbędzie tyle, że w klinice w Czechach lub Niemczech

Simpllemann komentarzy: 52843 newsów: 52427.10.2020, 08:50

Xhaka w meczu z Leicesterem zanotował 98 podań, Partey 54.
Magalhaes podał do Xhaki 35 razy, Szwajcar do Brazylijczyka 24 razy.
Obaj podali do Parteya po 8 razy.

Luiz zagrał do Ghańczyka 2 razy (z 47 podań w meczu), Mustafi 3 razy (z 49 podań).

fabregas1987 komentarzy: 2581527.10.2020, 08:49

@sWinny: o to, że wszystkie choroby i deformacje płodu zostały wrzucone do jednego worka, właśnie ten przytoczony zespół Downa i jakieś rozszczepienie czaszki czy niewykształcony mózg, które nie dają szans na samodzielne przeżycie 48h, a będą musiały matki donosić takie ciąże

songoku95 komentarzy: 2348627.10.2020, 08:39

i jest to orzeczenie :).

songoku95 komentarzy: 2348627.10.2020, 08:39

Gdzieś czytałem, że PODOBNO (może ktoś mnie zweryfikować) najwięcej aborcji wykonywanych jest na płodach, które okazują się właśnie mieć zespół downa i m.in. to ma zakazywać obecna uchwała/orzeczenie (nie wiem co wydaje TK).

TerreccoAFC komentarzy: 27427.10.2020, 08:35

@sWinny: o mordowanie dzieci niepełnosprawnych, z zespołem Downa itp

sWinny komentarzy: 782727.10.2020, 08:28

"Ustawa nadal dopuszcza możliwość przerywania ciąży, gdy stanowi ona zagrożenie dla życia i zdrowia kobiety, a także gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie, że ciąża jest skutkiem czynu zabronionego - poinformowała we wtorek (27 października) prezes Trybunału Konstytucyjnego Julia Przyłębska."

Czyli o co Ci ludzie się biją na ulicy? O całkowitą legalizację aborcji? Czy może Pani z tk dopiero teraz się ocknela? Zna ktoś dobrze temat?

songoku95 komentarzy: 2348627.10.2020, 08:13

Też uważam, że granie na 3 zawodników takimi jak Partey,Xhaka, Ceballos nie ma sensu bo to nie są zawodnicy, którzy mogą dać to o czym piszę non stop. Czyli przełamanie linii obrony przeciwnika dryblingiem albo podaniem otwierającym. Nie ma nikogo w Naszej kadrze kto mógłby w ten sposób zagrać. Predyspozycje do takiej gry ma ESR i ja osobiście dałbym chłopakowi szanse, bo patrząc na to jak świetnie do drużyny weszli Gabi czy Saka to obowiązkiem jest dać mu szansę. Inaczej nie wyobrażam sobie innej opcji jak granie po prostu 442 z Auba, Laca, Saką i Pepe i stosować dużą wymienność pozycji. Po to kupiliśmy takiego klasowego piłkarza jak Partey aby mieć możliwość ustawienia bardziej ofensywnego.

A co do ustawienia Xhaki na pozycji na której wcześniej grał Tierney czyli LŚO to będzie to zdecydowane samobójstwo po gość nie jest obrońcą i o ile jeszcze za czasów Emerego to przechodziło bo wtedy Granit był pierwszym rozgrywającym tak obecnie przy osobie Luiza jego osoba na tej pozycji nie ma najmniejszego sensu.

damianARSENAL komentarzy: 851927.10.2020, 08:11

Wole żeby błędy popełniał Saliba, niż Mustafi który robi to od wielu lat.

TakKrzysiu komentarzy: 893627.10.2020, 07:36

Podzielę się z Wami moim indywidualnym wrażeniem.

W ostatnich meczach trochę osłabło to, co było zmianą na lepsze przez pierwsze miesiące. Czyli pressing, oraz płynne przechodzenia z obrony do ataku. Od jakiegoś czasu, często podania wsteczne idą już od napastników, przez pomocników, po obronę i aż do bramkarza, tylko po to, by piłka znowu dotarła tam, skąd przyszła. Rywal jedynie zwykle zdążył się na powrót przegrupować i odpowiednio ustawić podczas tego procesu. O ile po odbiorze, lub od stałego fragmentu gry widzę w tym sens, tak ostatnio trochę popadliśmy w skrajności co do tego aspektu.

Pressing z kolei jest jakby bardziej nieśmiały. Na początku przygód z Artetą w roli trenera, był zbyt intensywny i wystarczyło nam mocy na 1/3-4 meczu. Przynosiło to również i pozytywne wyniki, ale Hiszpan zauważył, że mecz trwa 90 min i trzeba ten nacisk poddać modyfikacji, oraz odpowiednio rozłożyć siły. W moich oczach efekt polega na tym, że teraz nie bardzo wiedzą kiedy tego narzędzia używać, angażuje się do wówczas zbyt mała ilość zawodników i do odbioru dochodzi o wiele, wiele rzadziej, niż kilka miesięcy temu.

Przegrana z "Lisami" wpłynęła na mnie szczególnie negatywnie, ponieważ w końcu stworzyliśmy sobie sporo okazji. Pod tym względem to chyba jeden z najlepszych, o ile nie najlepszy mecz w naszym wykonaniu w bieżącym sezonie. Wpływ na to miało zapewne "nowe" ustawienie i odpowiednie personalia, ale nieskuteczność w pierwszej i drzemkę w drugiej połowie, rywal przekuł nam w gwałtowne uderzenie, po którym nie udało się pozbierać.

Zmartwił mnie też Caballos, bo w środku zagrali zawodnicy, których życzyłem sobie od momentu dołączenia Parteya. Miałem nadzieję, że większość podań będzie przechodziła przez niego, a on sam zagra ze świadomością, co zrobić z piłką. Rzeczywistość do konała szybkiej weryfikacji i zarówno on, jak i Mustafi zawiedli mnie najbardziej.

Już nawet czasem aż się zastanawiam, czy przed Xhaką i Thomasem nie powinien grać Willian, lub Saka (przy Aubie na skrzydle...:/).
Aouar to mocno brakujący element.

Mam nadzieję, że Arteta wie, co przy obecnych możliwościach można i trzeba poprawić, bo należy zejść z tej paraboli i zacząć wygrywać.

WindKai komentarzy: 88527.10.2020, 07:32

@D14: Aouara ;)

GunnersFan9 komentarzy: 8703 newsów: 827.10.2020, 06:17

Nie pierwszy, nie ostatni raz sędziowie nas oszukali. W przypadku Lester uznana bramka sprawiłaby, że Lisy bardziej otworzyłyby się a nie szukały tylko szans z kontry. Jeszcze nie raz będziemy świadkami oszustw.

arsenal159 komentarzy: 17186 newsów: 29727.10.2020, 01:42

https://m.youtube.com/watch?v=2GiWWpMenf8

Ale youtube przypomnial meczyk, van Persie to byla maszyna. Theo tez :D Co to byly za mecze pelne emocji.

D14 komentarzy: 436627.10.2020, 00:22

Tak, Clattenburg to potwierdził w programie "Jej wysokość premier league". Xhaka nie miał wpływu na widoczność Smaichela, więc bramka niesłusznie nieuznana. Pod koniec programu dodali też, że w Arsenalu brakuje łącznika między linią obrony, a linią ataku.. ciekawe kogo brakuje? ;-)

Swoją drogą kto nie oglądał tego programu to polecam, bo to jest taka wisienka na torcie w każdy poniedziałek

kuzguwu komentarzy: 538627.10.2020, 00:03

Nawet Clattenburg przyznał, że z tym spalonym nas wyciukali.

Naburator komentarzy: 278426.10.2020, 23:19

@kudlaty_00 napisał: "Jak wytłumaczysz decyzję o sprzedaniu martineza?"

Bardzo prosto. 20 milionów to była oferta nie do odrzucenia. Dodatkowo pozwoliła nam ściągnąć Parteya. Piszesz o nie udanych transferach. Arteta póki co ściągnął Parteya, który raczej z miejsca jest kozakiem. Runarsona czy jak mu tam na rezerwę bramki i Gabriela który gra bardzo dobrze, wiec narzekanie na transfery Artety na ten moment nie jest uzasadnione

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com