Porażka w szlagierze: Arsenal 0-3 Liverpool

Porażka w szlagierze: Arsenal 0-3 Liverpool 03.04.2021, 23:01, Jakub Całka 844 komentarzy

Dziś na The Emirates przyjechał zmagający się w tym sezonie z problemami i znajdujący się na 7. miejscu w tabeli mistrz Anglii - Liverpool. Wydawało się, że jest to najlepszy moment, by szukać swojej szansy na punkty w starciu z The Reds. Jeśli Arsenal miał jeszcze nadzieje na kwalifikację do europejskich pucharów poprzez ligę, to nie mógł pozwolić sobie na kolejną wpadkę i musiał ekipę Jurgena Kloppa pokonać. Podopieczni Mikela Artety nie wykorzystali jednak swojej szansy i zostali rozgromieni przez Liverpool 0-3.

Arsenal: Arsenal: Leno - Chambers, Holding, Gabriel, Tierney (46' Cedric) - Partey, Ceballos (58' Elneny) - Pepe, Odegaard, Aubameyang (77' Martinelli) - Lacazette

Liverpool: Alisson - Alexander-Arnold, Kabak(84' Williams), Philips, Robertson (61' Jota) - Fabinho, Thiago, Milner - Mane, Firmino(78' Wijnaldum), Salah

W pierwszej połowie gra toczyła się w większości w środku pola, lecz widać było znaczącą przewagę Liverpoolu. O przebiegu pierwszych 30 minut spotkania mówi sam fakt, że Kanonierzy nie byli w stanie oddać w nich ani jednego strzału oraz zaliczyli zaledwie jeden kontakt z piłką w polu karnym przeciwnika. Najpoważniejszą szansę na otwarcie wyniku w pierwszej części spotkania miał James Milner, który oddał groźny strzał zza szesnastki, lecz przeleciał on tuż obok słupka. Złe nastroje kibiców Kanonierów spowodowane złą grą pogłębiło zdarzenie z końcówki pierwszej połowy, w którego skutek z powodu kontuzji murawę opuścić musiał Kieran Tierney.

Początek drugiej połowy nie różnił się zbytnio od przebiegu pierwszej części - Liverpool dominował grę, a Arsenal szukał swoich szans z kontry. Losy spotkania odwróciła zmiana, którą przeprowadził w 61 minucie Jurgen Klopp. Na boisku pojawił się Diogo Jota i już 3 minuty po wejściu wykorzystał perfekcyjne dośrodkowanie Trenta Alexandra-Arnolda i wpisał się na listę strzelców. Nie minęło 5 minut i błąd Gabriela wykorzystał Mohamed Salah, który strzałem po ziemi pokonał będącego dziś w nienajlepszej dyspozycji Bernda Leno. Niemiec zrehabilitował się za błąd przy drugiej bramce w 74 minucie, kiedy obronił sytuację sam na sam z Salahem, lecz nie był w stanie nic poradzić na strzał Diogo Joty, który w 82 minucie wykorzystał chaos w polu karnym Kanonierów i podwyższył wynik, a zarazem swój dorobek strzelecki w tym spotkaniu. Ekipa Mikela Artety zdecydowanie nie może być zadowolona ze swojej dzisiejszej dyspozycji oraz może już praktycznie zapomnieć o kwalifikacji do europejskich pucharów, chyba że wygra Ligę Europy. Sam Hiszpan oraz jego podopieczni nie mogą jednak długo opłakiwać porażki i muszą już zacząć przygotowania do bardzo ważnego czwartkowego spotkania ze Slavią Praga.

LiverpoolPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Jakub Całka źrodło: Własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Rynkos7 komentarzy: 680704.04.2021, 10:43

@aguero10:
Tak. Z obecnym zaangażowaniem uważam, że mamy skład na środek tabeli. Chcesz mi powiedzieć, że Pepe, Ceballos, Holding itd to skład na mistrza?

Rynkos7 komentarzy: 680704.04.2021, 10:42

@Dominik11:
„Jak ci piłkarze są fatalni to trzeba nowych”
Nie no teraz to serio widać, że grasz za dużo w Football Managera. Jeżeli myślisz, że można sobie tak w jednym oknie wymienić pół kadry to gratuluje. Zejdź na ziemie.

Dominik11 komentarzy: 2017104.04.2021, 10:42

@Rynkos7 napisał: "Nie kumam. To kogo to jest wina, że trener nie ma kim grać?!"

Właśnie nie kumacie fani Artety.

Musi za wszelką cenę grać Aubą? Skoro ten koleś jest w tym sezonie fatalny. Tak samo Bellerin.

Nie musi ma na pozycję Auby Martinelliego który aż się pali by grać . I jak gra to gra dużo lepiej od niego.

Lub na jednej stronie Saka a na drugiej Pepe ale nie bo musi grać Auba.

Na siłę musi udowodnić ze ma rację. Auba gra z meczu na mecz co raz gorzej ale i tak będzie grał co mecz.

Nie wystawił go na mecze z Chelsea i Tottenhamem i fajnie zagraliśmy i wygraliśmy.

aguero10 komentarzy: 856804.04.2021, 10:42

@Rynkos7:

Czyli mamy skład na środek tabeli ?

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 304.04.2021, 10:41

Z młodymi nasza gra lepiej wygląda bo naszym młodym chce się biegać i wystawiać na pozycje, a naszym "starym" zawodnikom się po prostu nie chce i ta gra wygląda turbo statycznie.

Jak widziałem wczoraj biednego Odegarda, który zakładał pressing od gościa do gościa, a Laca i Pepe nie ogarniają, że oni też muszą podbiec jak Ode podbiega, żeby odciąć pozycje to mi się go turbo szkoda robiło...

O Aubie to nawet nie wspominam bo to już jest chłop na emeryturce, który na pewno nie będzie biegać jak ESR czy Gabi. Chłop nigdy nie będzie już grać dobrze na środku bo nawet nie wychodzi na prostopadłe piłki i nie potrafi tej piłki przytrzymać jak Laca plecami do bramki. W sumie to aktualnie nie wiem co potrafi taki Auba... Skręcać warkoczyki.

Młodym się po prostu chce i na młodych powinien opierać swój zespół. Luiz też niby klocek, ale jak on nie gra to gra z tyłu jest bardzo szarpana. W środku każdy na Xhakę naparza, że drewno - wiadomo - ale też wiadomo, że lepszego do środka po Parteyu nie mamy...(potrzebny transfer).

Można tak wymieniać i wymieniać.
Jak dla mnie Negelsman razem z Haallandem i Geaglishem tu nie pomoże, a przynajmniej nie ma takiej pewności.

Po pierwszym roku Artety powinien wywalić wszystkich olewaczy Arsenalu ze składu i oprzeć nawet specjalnie grę na młodych...

Odsunięcie od składu Gabriela od momentu złapania Corony przez niego gdzie grał wtedy wybitnie to tez turbo dobry pomysł był. Tak samo Pepe, który złapał wiatr w żagle.

losnumeros komentarzy: 1318904.04.2021, 10:40

Od 2003 roku Arsenal oddał na bramkę rywala w spotkaniu Premier League trzy lub mniej strzałów dokładnie pięć razy - cztery z tych spotkań miały miejsce za "panowania" Mikela Artety.

Sknerusy Siwego i Łysego

Dominik11 komentarzy: 2017104.04.2021, 10:39

@Garfield_pl napisał: "ypadł Xhaka, Saka,Luiz,ESR i w trakcie meczu Tierney, połowa podstawowego składu"

Tak naprawdę nie ma Saka, ESR i Xhaka i nie ma AFC.

I A rteta liczył że oni jakoś pociągną do końca sezonu ale lipa kontuzje i jego nadzieja prysła.

Teraz liczy na to ze wrócą i jakoś to będzie, a w następnym sezonie?

Może jakoś to będzie może rywale będą słabsi.

A może wywalimy 50% składu i Arteta dostanie nowych piłkarzy. A jak nie wyjdzie to znowu jego obrońcy powiedzą a kim ma grac ?

Jak ci piłkarze są fatalni trzeba nowych.

Rynkos7 komentarzy: 680704.04.2021, 10:36

@Dominik11:
Nie kumam. To kogo to jest wina, że trener nie ma kim grać?! Jak już wspomniałem Mikel nie ma takich możliwości jak w City czy Chelsea, gdzie powie, że potrzebuje 6 nowych graczy albo więcej. Na letnie okno dostanie 60-70 mln i tak na prawdę starcza to na jeden głośny transfer, dwa jakieś tanie, budżetowe opcje lub wolne transfery. Reszta z akademii. Nie wiem co ma tutaj Mikel do sprawy, że nie mamy zmienników dla piłkarzy pierwszej 11. Ogarnij trochę bo serio wygląda to tak, że twój hejt na Mikela jest tak ogromny, że nie potrafisz trzeźwo spojrzeć na to co się dzieje.

Dominik11 komentarzy: 2017104.04.2021, 10:34

Jestem pewien że jak by taka sytuacja była z innym managerem niż Arteta to by tutaj obrońcy Artety jechali równo po trenerze i pierwsi go zwalniali.

Arteta ma jednak tą przewagę że jest byłym piłkarzem. No i dlatego został zatrudniony bo nie było innych czynników.

Były zawodnik bez wymagań, szansa dla niego która się zdarza raz w życiu. Nie odrzuci jej a i nie będzie miał wymagań jakoś to będzie.

Ale jest źle. Jedyna szansa to wygrana LE to uratuje sezon.

losnumeros komentarzy: 1318904.04.2021, 10:33

@Garfield_pl: Nie wierzę w niego, bo nie ma podstaw do tego, mecz w grudniu z CFC i wczorajszy z Live pokazał, że bez młodych graczy Mikel nie istnieje, a na młodych graczach daleko się nie zajedzie, nie można na nich całej gry opierać. Dostanie kolejnych zawodników i będzie lipa, historia kołem się toczy. Niektórzy bronią Mikela tym, bo fachowcy wypowiadają się o nim bardzo dobrze. Tylko na jakiej postawie? To, że był asystentem Guardioli? Niesamowity wyczyn, za to powinien dostać nagrodę dla najlepszego trenera na świecie.

Alffik komentarzy: 104204.04.2021, 10:32

@Dominik11: jakbyśmy się ciągle tylko bronili i grali z kontry przez cały mecz, to nie mielibyśmy 55%-65% posiadania piłki, tylko w okolicach 34%.

"Arteta! Graj młodymi, im się chce grać, a nie jakimiś staruchami"
* Arteta gra młodymi:
- "Młodzi uratowali posadę trenera"

Nie dogodzisz ;)

Z tą mega formą Auby też mocno naciągane. Auba jest graczem, który bazuje na szybkości i prostopadłych podaniach, żeby mógł sobie wyjść z bramkarzem sam na sam, jak tego nie ma to Auba po prostu znika. Nigdy nie był typem piłkarza, który wziąłby ciężar gry na siebie.

Garfield_pl komentarzy: 2808504.04.2021, 10:31

@Dominik11: nie Ty mówisz że zawsze grają defensywnie co jest kompletną bzdurą. Wypadł Xhaka, Saka,Luiz,ESR i w trakcie meczu Tierney, połowa podstawowego składu i zrozum to wreszcie, że tak, nie ma kto ich zastąpić ( sam i Luiza i Xhaki nie chce dłużej w AFC), i to jest przykre, bo np Elneny to jest dobry na końcówkę przy wygranym meczu do dogrania po prostu... Ceballos zawiódł kompletnie niestety i nie ma co już na niego liczyć, choć myślałem że ten sezon wywalczy sobie miejsce. W obronie Luiz Gabriel dobrze sobie radzili, Holding na ławkę ujdzie, ale szału nie ma. LO, PO są potrzebni itd. Wciąż masa wzmocnień konieczna, co widać, gdy zabrakło kilku zawodników. Oby wrócili na LE, Luiz wiadomo że out do końca sezonu nawet, ale Xhaka, Saka, ESR, niech wracają jak najszybciej, bo jeszcze LM do ugrania.

kamilo_oo komentarzy: 2356704.04.2021, 10:29

Partey miał być zdaniem wielu naszym zbawcą, a tu wypada Xhaka i nie istniejemy w środku pola...

Dominik11 komentarzy: 2017104.04.2021, 10:28

@ostriket napisał: "Mikel się zapatrzył w Guardiole jak w obrazek I nic swojego nie umie wymyślić"

A co Arteta ma umieć jak do tej pory żadnego klubu nie trenował. Tak jest jak się bierze kogoś z zerowym doświadczeniem. I jedyny jego sukces to to że fajnie o nim inni mówią.

A co mają mówić. Jak słyszę to każdego chwalą nie tylko Mikela.

I o każdym fajnie mówią co zaczyna trenerkę.

Viera, Henry, Gerrard.Lampard itp

O każdym fajnie gadają ale jak na razie to tylko Gerrard coś udowodnił.

Dominik11 komentarzy: 2017104.04.2021, 10:24

@kamilo_oo napisał: "Jeśli dobrze to opracujesz i będziesz miał do tego wykonawców, to się uda. Pokazał to chociażby Leicester."

Tak tylko że Arteta nie ma do tego piłkarzy za wszelką cenę chce tak grać ale to nie wychodzi i nie wyjdzie.

Garfield_pl komentarzy: 2808504.04.2021, 10:24

@losnumeros napisał: "I to samo będzie z Arsenalem, nadzieje przed początkiem sezonu, może jakiś dobry transfery, wszystko będzie dobrze wyglądać na początku sezonu, a potem znowu wpadniemy w kryzys i zaczniemy odpadać z walki o mistrzostwo i wygraniu jakiegoś pucharu, może uda się wygrać Fa Cup lub ten 2 śmieszny pucharek. Historia kołem się toczy."
Dlatego czas przerwać ten cykl, wzmocnić skład kolejnymi piłkarzami, którzy będą podnosić poziom i dać pełne wsparcie latem od właściciela i zarządu, pozostawiając Artetę. I tak nie ma nikogo poza Nagelsmanem, kto by mógł przyjść, ale wciąż wtedy będą Ci sami piłkarze, nowe szanse itd...trzeba wywalić resztę szrotu, i kupić Kilku nowych, lepszych graczy w najbliższych okienkach. Oby udało się wygrać LE, wtedy będzie dużo łatwiej i szybciej to zrealizować.

Dominik11 komentarzy: 2017104.04.2021, 10:23

@Garfield_pl: Od 5 lat nie opuściłem prawie żadnego meczu i każdy oglądałem do końca. Jeden mecz opuściłem Live 4-0 AFC 2017 r bo nie miałem prądu.

Ale chyba w żadnym normalnym klubie nie wypada 3 piłkarzy i nie ma kim grać.

Nie ma ESR ,Saka, Xhaka i nie ma AFC.

Ale tutaj nawet nie chodzi o to. Tutaj chodzi o to że Arteta nie ma pomysłu na zespół i liczy na szczęście i na że rywale zagrają słabo.

Dobrych meczów i Artety było może z 5-10 tyle reszta to słabizna. I ja mówię o wszystkich rozgrywkach.

kamilo_oo komentarzy: 2356704.04.2021, 10:19

@Dominik11 napisał: "Jedynym pomysłem na mecz jest bronienie się i kontry, to się nie uda nie w lidze Angielskiej."

Jeśli dobrze to opracujesz i będziesz miał do tego wykonawców, to się uda. Pokazał to chociażby Leicester.

ostriket komentarzy: 662804.04.2021, 10:19

My już chyba lepiej graliśmy rok temu z wahadłami... Potem Mikel dostał zawodników co chciał I gra siadła więc o co chodzi?
Do tego można liczyć masę juniorskich błędów z braku doświadczenia bo kadra zbudowana jest na odwal się. Jak można zostać z jednym obrońca w kadrze i jechać nim co 3 dni? To że u Pepa nawet środkowy pomocnik ogarnie pozycje nie znaczy że w AFC będzie tak samo.... Do tego multum zmian z meczu na mecz, brak zgrania, schematów i mamy kupę co chwilę w TV. Mikel się zapatrzył w Guardiole jak w obrazek I nic swojego nie umie wymyślić a u nas to nie działa więc chyba pora zacząć sondować rynek albo się ogarnąć...

Garfield_pl komentarzy: 2808504.04.2021, 10:18

@steelhand napisał: "****y, nie piłkarze. Wstyd patrzeć na to jak gra ukochana drużyna. Z wyjątkiem kilku piłkarzy, to pozostali zawodnicy maja ten klub w dupie."
Wstyd patrzeć na takie komentarze, poniżej poziomu.

losnumeros komentarzy: 1318904.04.2021, 10:18

@Simpllemann napisał: "Wczorajsze 0:3 to najwyższa domowa porażka Arsenalu z Liverpoolem od 1923 roku."

Kolejny rekord do gabloty Mikela. Który to już negatywny rekord, 5?

Garfield_pl komentarzy: 2808504.04.2021, 10:17

@Dominik11: Ty to jednak nie oglądasz meczów, to wiele wyjaśnia... Płacz sobie dalej, ale w końcu zdecuduj się jakiej narracji się trzymać, bo co chwila sam sobie zaprzeczasz. Nie wiem czy wiesz, ale właśnie trzeba na kimś opierać skład, ba mieć takich 11, i na ławce w razie kontuzji itd, takie samo zastępstwo, a w AFC do tego daleko, więc skończ bzdury wypisywać.

Simpllemann komentarzy: 52843 newsów: 52404.04.2021, 10:16

Wczorajsze 0:3 to najwyższa domowa porażka Arsenalu z Liverpoolem od 1923 roku.

losnumeros komentarzy: 1318904.04.2021, 10:16

Wczoraj chyba Pełka to mówił. Szkoda, że większość piłkarzy nie dojechała na mecz, tak jak Partey, zapomniał dodać, że trener Arsenalu, też nie dojechał na ten mecz.

steelhand komentarzy: 24304.04.2021, 10:16

****y, nie piłkarze. Wstyd patrzeć na to jak gra ukochana drużyna. Z wyjątkiem kilku piłkarzy, to pozostali zawodnicy maja ten klub w dupie.

losnumeros komentarzy: 1318904.04.2021, 10:14

@Garfield_pl napisał: "Nie uda się, to się nie uda, jedziemy dalej, robimy transfery latem, miejmy nadzieję, że będzie normalny okres przygotowawczy i nowy sezon to już być albo nie być dla Mikela."

@Garfield_pl napisał: "Z kolejnym trenerem historia zatoczy koło, i będziesz pisał to samo, tylko wstawisz nowe nazwisko"

I to samo będzie z Arsenalem, nadzieje przed początkiem sezonu, może jakiś dobry transfery, wszystko będzie dobrze wyglądać na początku sezonu, a potem znowu wpadniemy w kryzys i zaczniemy odpadać z walki o mistrzostwo i wygraniu jakiegoś pucharu, może uda się wygrać Fa Cup lub ten 2 śmieszny pucharek. Historia kołem się toczy.

Dominik11 komentarzy: 2017104.04.2021, 10:13

Arteta opierał skład na 3 piłkarzach Saka,ESR, Xhaka tak Xhaka ich nie ma i nie ma AFC.

Młodzi pociągnęli klub i fajnie ale chyba Arteta myślał że tak się da cały czas. I się przeliczył.

Arteta nie ma pomysłu na grę co mecz to samo bronimy się i czekamy na kontry. To może się udać w 3-5 meczach w sezonie ale nie w 38.

Z każdym gramy def byle by nie stracić a i tak tracimy.

W tamtym sezonie był w mega formie Auba to jakoś wyglądało ale nie napastnika w formie i jest problem.

Ja wiem że piłkarze odwalają różne rzeczy na boisku. Ale chodzi o pomysł na mecz i na piłkarzy. Jedynym pomysłem na mecz jest bronienie się i kontry, to się nie uda nie w lidze Angielskiej.

Tak owszem można zagrać z City, Live . Ale nie z resztą . Nie da tak się grać z Volves, czy z Leicester lub z Burnley.

Tak samo granie Aubą to już jest przesada. Gość wygląda tak słabo że jak wychodzi na boisko to widać że będzie źle.

Zero chęci motywacji nic kompletnie nic. Ale co tam kapitan. Liczy się obecna sytuacja a nie co było rok temu.

rosiu71 komentarzy: 77004.04.2021, 10:04

Jak dla mnie projekt Arteta przestał istnieć.... Z takim składem grają jak cioty, zamiast zrobić krok naprzód robią co chwilę dwa w tył .. dramat. Niech dogra sezon do końca, niezależnie od wyników w LE i rozejść się kulturalnie. A już teraz dogadywać nowego trenera.

Alffik komentarzy: 104204.04.2021, 10:04

@Dominik11: Ty potrafisz zrozumieć, że to nie jest tylko wina Artety?! I NIE JESTEM JEGO PSYCHOFANEM... Ciągle tylko płaczesz i płaczesz, weź przestań myśleć o tym człowieku i zobacz, co poszczególni piłkarze robią na boisku. Kogo by Arteta nie wystawił to nie ma pewności, że dany piłkarz czegoś nie odpier**li. Na całą kadrę mamy może 4-5 zawodników, którzy trzymają regularną formę, a reszta to loteria... albo zagra na odpowiednim poziomie albo nie. Nie da się Tobie przegadać, że zmiana trenera w tym momencie nic nie da, i już nie jeden klub na świecie się o tym przekonał. Powiedziałeś niedawno, że Arteta po przegranym meczu potrafi tylko ładnie mówić, że było dobrze i takie tam, a teraz jak powiedział, że taka postawa jest niedopuszczalna, to Tobie znowu nie pasuje... To co ma powiedzieć na tej konferencji? Że piłkarze to bezwartościowe pachołki? Nie rozumiem Twojego toku rozumowania. Chcesz mieć rację przed innymi, i potem chwalić się na ośce jaki Ty to jesteś ekspert? Już jest mnóstwo takich osób, nie bądź jednym z wielu. Arsenal stacza się od dobrych 10 lat, a ludzie oczekują, że przyjdzie czarodziej, pokręci różdżką i to załatwi sprawę od ręki na najbliższe 5 sezonów...
Wina bardziej leży w mentalności zawodników, niż w osobie trenera...
I WBIJ SOBIE DO GŁOWY, ŻE TYM POSTEM NIE MAM NA CELU BRONIENIA ARTETY!!!

losnumeros komentarzy: 1318904.04.2021, 10:03

@darek250s napisał: "Nagelsmann, już powinni chłopa kontraktować, negocjować jeżeli maja ambicje"

Nie wiem,jak wyglądało pierwsze 30 min meczu RB vs Bayern, ale stawiam, że to Monachium dominowało 1 połowę. Jednak na drugą połowę gracze RB, wyszli odmienini i to oni zdominowali 2 połowę meczu, jednak zabrakło chłodnej głowy w kluczowych momentach. To jest materiał, na znakomitego trenera, Arteta to wielka niewiadoma, którą wszyscy chwalą, tylko nie wiadomo za co.

Catalonczyk komentarzy: 519804.04.2021, 09:55

@Craz napisał: "Ogólnie Arteta to świetny trener, tylko wyników nie ma"

xD

Catalonczyk komentarzy: 519804.04.2021, 09:54

@darek250s napisał: "Nagelsmann, już powinni chłopa kontraktować, negocjować jeżeli maja ambicje"

Nie ma szans żeby tutaj trafił. Chrapke mają na niego "więksi" oczywiście nie ujmując Arsenalowi.

PietrasM komentarzy: 249404.04.2021, 09:53

Z jednej strony cały czas wierzę, że Mikel jest dobrym trenerem z drugiej strony nie mam pojęcia jak można tak słabo dobrać skład. Przecież ten zespół przegrał jeszcze przed gwizdkiem.
Współpraca Auba z Lacą nie istnieje.
Wiadomo, że skład troche przetrzebiony, ale nadal jest Martinelli I Balogun. Nawet bym na Nelsona postawił.
Może jak ktoś siedzi w środku to tak bardzo jest przesieknięty fantastycznymi wynikami na treningach, że nie jest w stanie obiektywnie ocenić sytuacji.

darek250s komentarzy: 10300 newsów: 504.04.2021, 09:48

Nagelsmann, już powinni chłopa kontraktować, negocjować jeżeli maja ambicje

arsenallord komentarzy: 29724 newsów: 11704.04.2021, 09:44

@Naburator: A jak dostawaliśmy kilka bramek od Aston Villi czy WHU gdzie byłeś? To też mistrzowie Anglii?

Naburator komentarzy: 278404.04.2021, 09:44

@Simpllemann: Zgadzam się, to jeden z najgorszych naszych meczów w ostatnim czasie. Jednak, jak to wyglądało za Wengera? Najczęściej też dostawaliśmy baty, zwłaszcza na wyjazdach z BIG 6

XandeR komentarzy: 968404.04.2021, 09:42

Won Amatorze

Craz komentarzy: 357704.04.2021, 09:41

Ogólnie Arteta to świetny trener, tylko wyników nie ma

Simpllemann komentarzy: 52843 newsów: 52404.04.2021, 09:38

@Naburator napisał: "Wow, czytam tak te komentarze i wychodzi na to, że dostaliśmy kilka bramek od jakiegoś Sheffield czy innego WBA a nie od mistrza Anglii."

Nie chodzi tylko o sam wynik, który oczywiście boli. Bardziej bolesne jest to, co zaprezentowali wczoraj piłkarze Arsenalu. Liverpool rozegrał średnie zawody i to w zupełności wystarczyło na fatalny zespół Artety. Kanonierzy nie zrobili nic, kompletnie nic, by przeciwstawić się gościom. Wręcz przeciwnie. Od samego początku była prośba o jak najniższy wymiar kary. I to jest smutne.

Naburator komentarzy: 278404.04.2021, 09:38

@Dominik11: Są rzeczy, które zostały poprawione za Artety i co najważniejsze pozbyliśmy się szrotu, który był zbędny. Zwolniliśmy ogromne tygodniówki. Do tego wyłumacz mi jedno. Co Arteta ma zrobić jeżeli zaczynamy dominować w meczu, ale nasz generał środka pola postanawia strzeliś samobója czy tak jak Pepe pokazać, że ma jaja i zasługuje na czerwoną kartkę? Prawda jest taka, że straciliśmy bardzo dużo punktów przez błędy które nigdy nie powinny się wydarzyć. Ciężko znaleźć ekipę, która traci tak głupie bramki jak my, a w 90% jest to błąd indywidualny

Craz komentarzy: 357704.04.2021, 09:37

Wczoraj doskonale było widać w którym kierunku chcemy iść. Prosto do championship

Garfield_pl komentarzy: 2808504.04.2021, 09:34

Wesołych Świąt kanonierzy!!

Garfield_pl komentarzy: 2808504.04.2021, 09:34

@Dominik11 napisał: "Arteta kogo chciał tego dostał. Chciał Williana, Gabriela, Partey, Ceballosa, Ode garda dostał ich. I co i nagle nie ma kim grać ma Sake, ESR, Kierana, Lacazette, Pepe i co nie ma kim grać?"
No ma, tylko w momencie gdy kilku z podstawowych wypada, widać ile jeszcze wzmocnień potrzebne, a to zajmie trochę czasu, co najmniej dwa letnie okienka. Ty za to jesteś zaślepiony nienawiścią do Artety i nie potrafisz szerzej spojrzeć na całą sytuację w klubie. I powtórzę Ci jeszcze raz, to nie jest przypadek, że tyłu ludzi znających się na piłce, wypowiada się dobrze na temat Artety, jego metod szkoleniowych i filozofii, i o tym, że powinien kontynuować to co zaczął. Z kolejnym trenerem historia zatoczy koło, i będziesz pisał to samo, tylko wstawisz nowe nazwisko. Wiadomo że ten sezon to dno, z różnych powodów, w tym złych decyzji Artety, ale wreszcie widać w którym kierunku chcemy iść, może to za trudne dla Ciebie do zrozumienia, że potrzeba czasu, a w tym sezonie ugrać jak najwyższe miejsce w PL i oczywiście spróbować wygrać LE. Nie uda się, to się nie uda, jedziemy dalej, robimy transfery latem, miejmy nadzieję, że będzie normalny okres przygotowawczy i nowy sezon to już być albo nie być dla Mikela. I ja mocno trzymam kciuki, żeby zarząd wsparł odpowiednio Mikela na rynku transferowym i jasno dał wam do zrozumienia, że Mikel zostaje. Jeśli go zwolnią, to ten klub jeszcze długo się nie pozbiera. I nie porównuj mi Chelsea Tuchela, gdzie takiego syfu jak u nas nie było, i Abramowicz sobie dla chyba prania hajsu zmienia trenerów :D to kompletnie 2 różne sytuacje w klubach.

Dominik11 komentarzy: 2017104.04.2021, 09:28

@Naburator: Aha to Fulham , Brighton może wygrywać z Live a AFC nie?

Bo to mistrz, takim tokiem myślenia to dajmy im koronę mistrza przed sezonem bo wygrali poprzedni sezon.

I tutaj nie chodzi o porażkę ale o to co prezentujemy w tym sezonie.

Arteta jak na razie nic ne poprawił.

Projekt pod nazwą niech mnie młodzi ratują nie wypalił.

Bo młodzi nie pociągną AFC i tak dobrze że oni są bo byśmy bili się o utrzymanie.

Naburator komentarzy: 278404.04.2021, 09:27

@cobi90 napisał: "Swego czasu kazdy marudzil na sprzedawanie przez Wengera naszych gwiazd typu Van Persie, Sanchez a to moze tez byly ich ostatnie dobre sezony u nas i gdyby podpisali kontrakt jak Ozil i Auba zagrali by taki sam piach w następnym sezonie."
Taa, dlatego taki RVP jak odszedł to zdobył mistrza i był królem strzelców ligi xd Większość gwiazd, które od nas odchodziły grały w swoich nowych klubach i często zdobywali tam mistrzostwa

xValorx komentarzy: 38004.04.2021, 09:25

Od odejścia Wengera wiadomo, że trzeba przebudować skład ale do dzisiaj tego się nie doczekaliśmy. Ogólnie rozstanie z Arsenem po najgorszym jego sezonie było bez sensu, szczególnie że już wtedy gra była tragiczna. Bardzo dużo błędów po drodze popełniono.

Jeżeli nie uda się wygrać LE to ciężko mi sobie wyobrazić przyszłe okienko transferowe,bez którego kolejny sezon też nie zapowiada się wesoło.

Naburator komentarzy: 278404.04.2021, 09:23

Wow, czytam tak te komentarze i wychodzi na to, że dostaliśmy kilka bramek od jakiegoś Sheffield czy innego WBA a nie od mistrza Anglii. Tak samo gadanie. Wywalić Artete! A zastąpimy go? Brzęczkiem?

cobi90 komentarzy: 125704.04.2021, 09:23

@steelhand: A wszystko rozpoczęło się od ściągania szrotu z Chelsea. Tłumaczono to doświadczeniem ale Ci gracze nic nie wnosili do zespolu. Gallas, Cech, Luiz, Wilian to sa wypalone szroty,które nie powinny nigdy u nas zagrac. Swego czasu kazdy marudzil na sprzedawanie przez Wengera naszych gwiazd typu Van Persie, Sanchez a to moze tez byly ich ostatnie dobre sezony u nas i gdyby podpisali kontrakt jak Ozil i Auba zagrali by taki sam piach w następnym sezonie.

mihaal komentarzy: 24304.04.2021, 09:21

@Simpllemann napisał: "50 meczów, 21 zwycięstw, 12 remisów, 17 porażek. Bardzo przeciętny bilans Artety w PL."
Gorszy niż pierwsze 50 meczów Unaia i ostatnie 50 Wengera.

SemperFidelis47 komentarzy: 53904.04.2021, 09:21

Smutne jest to panowie , że zawsze kiedy nasz rywal jakąś poważna wpadkę zaliczy ( czyt wczoraj Chelsea) to Arsenal jest klubem który zawsze zaliczy większą , to naprawdę jest żałosne . Można przegrać po walce 1:2 ale nie 0:3 w tak bezradny sposób. Najgorsze jest to że ciężko ocenić gdzie leży wina , poczesci w zarządzie przeplacaniu

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com