Porażka w szlagierze: Arsenal 0-3 Liverpool

Porażka w szlagierze: Arsenal 0-3 Liverpool 03.04.2021, 23:01, Jakub Całka 844 komentarzy

Dziś na The Emirates przyjechał zmagający się w tym sezonie z problemami i znajdujący się na 7. miejscu w tabeli mistrz Anglii - Liverpool. Wydawało się, że jest to najlepszy moment, by szukać swojej szansy na punkty w starciu z The Reds. Jeśli Arsenal miał jeszcze nadzieje na kwalifikację do europejskich pucharów poprzez ligę, to nie mógł pozwolić sobie na kolejną wpadkę i musiał ekipę Jurgena Kloppa pokonać. Podopieczni Mikela Artety nie wykorzystali jednak swojej szansy i zostali rozgromieni przez Liverpool 0-3.

Arsenal: Arsenal: Leno - Chambers, Holding, Gabriel, Tierney (46' Cedric) - Partey, Ceballos (58' Elneny) - Pepe, Odegaard, Aubameyang (77' Martinelli) - Lacazette

Liverpool: Alisson - Alexander-Arnold, Kabak(84' Williams), Philips, Robertson (61' Jota) - Fabinho, Thiago, Milner - Mane, Firmino(78' Wijnaldum), Salah

W pierwszej połowie gra toczyła się w większości w środku pola, lecz widać było znaczącą przewagę Liverpoolu. O przebiegu pierwszych 30 minut spotkania mówi sam fakt, że Kanonierzy nie byli w stanie oddać w nich ani jednego strzału oraz zaliczyli zaledwie jeden kontakt z piłką w polu karnym przeciwnika. Najpoważniejszą szansę na otwarcie wyniku w pierwszej części spotkania miał James Milner, który oddał groźny strzał zza szesnastki, lecz przeleciał on tuż obok słupka. Złe nastroje kibiców Kanonierów spowodowane złą grą pogłębiło zdarzenie z końcówki pierwszej połowy, w którego skutek z powodu kontuzji murawę opuścić musiał Kieran Tierney.

Początek drugiej połowy nie różnił się zbytnio od przebiegu pierwszej części - Liverpool dominował grę, a Arsenal szukał swoich szans z kontry. Losy spotkania odwróciła zmiana, którą przeprowadził w 61 minucie Jurgen Klopp. Na boisku pojawił się Diogo Jota i już 3 minuty po wejściu wykorzystał perfekcyjne dośrodkowanie Trenta Alexandra-Arnolda i wpisał się na listę strzelców. Nie minęło 5 minut i błąd Gabriela wykorzystał Mohamed Salah, który strzałem po ziemi pokonał będącego dziś w nienajlepszej dyspozycji Bernda Leno. Niemiec zrehabilitował się za błąd przy drugiej bramce w 74 minucie, kiedy obronił sytuację sam na sam z Salahem, lecz nie był w stanie nic poradzić na strzał Diogo Joty, który w 82 minucie wykorzystał chaos w polu karnym Kanonierów i podwyższył wynik, a zarazem swój dorobek strzelecki w tym spotkaniu. Ekipa Mikela Artety zdecydowanie nie może być zadowolona ze swojej dzisiejszej dyspozycji oraz może już praktycznie zapomnieć o kwalifikacji do europejskich pucharów, chyba że wygra Ligę Europy. Sam Hiszpan oraz jego podopieczni nie mogą jednak długo opłakiwać porażki i muszą już zacząć przygotowania do bardzo ważnego czwartkowego spotkania ze Slavią Praga.

LiverpoolPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Jakub Całka źrodło: Własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
losnumeros komentarzy: 1318904.04.2021, 11:39

@Pietraszko: A wiesz co jest w tym najlepsze? To trener, w większości za wszystko odpowiada. Jednak co tam, najlepiej zrzucić wszystko na zawodników, murawę, deszcz, sędziów itp.

arsenallord komentarzy: 29722 newsów: 11704.04.2021, 11:39

@Garfield_pl: Pewniaka nie ma nawet jakby Klopp tu przyszedł czy Guardiola. Pewne jest to, że taki Allegri wprowadzi swój styl i gorszy od Artety nie będzie bo się nie da. Nie mamy piłkarzy na takie miejsce w tabeli. To wina trenera. Jak odpadniemy ze Slavią co będziesz mówił? Daj Boże ich przejść ale idę później o 50 zł na cel charytatywny, że Unai nas wyjaśni.

Rafson95 komentarzy: 1054804.04.2021, 11:38

@Garfield_pl:

Tu NIKT nie wymaga mistrza, tylko podjęcia walki o top4 bo to jest realne.
A z Artetą bujamy się w przedziale miejsc 10-12 w towarzystwie Leeds czy Aston Villi, a taki Everton juz wydaje sie poza naszym zasiegiem.

arsenallord komentarzy: 29722 newsów: 11704.04.2021, 11:35

@Rafson95: Ja też

Garfield_pl komentarzy: 2805004.04.2021, 11:35

@MarkOvermars napisał: "jeśli nie wygramy Ligi Europy to powinniśmy zwolnić Artete bo to znaczy że nic więcej z nim nie osiągniemy a będziemy mieli kolejny stracony sezon"
Podaj mi pewniaka, który przychodzi i robi nam mistrza w dwa lata w sytuacji jaka jest w klubie :)

Rafson95 komentarzy: 1054804.04.2021, 11:34

Pierwszy raz dałem plusa Pietraszkowi

Rafson95 komentarzy: 1054804.04.2021, 11:33

@Garfield_pl napisał: "I powiem Ci kolejny raz, że dla mnie czy to Arteta, czy inny trener byłby teraz w klubie, jeśli byłoby widać, że robi się porządki i jest wreszcie konkretny plan do realizacji w klubie ( chodzi o cały syf w klubie,bo boisko to najmniejszy problem), to dostałby czas tak samo, ja jestem w stanie przecierpieć ten sezon, bo wiele już zostało zrobione, ale wiele też trzeba jeszcze zrobić, szkoda, że tego nie rozumiesz i ziejesz nienawiścią do trenera, dziś tego, a jeśliby go zmienili, będziesz pisał to samo o nowym..."

Tylko, że za ogólną politykę kadrową klubu i porządki, to zdaje się bardziej odpowiadają inne osoby jak np. Edu, a nie Mikel któremu próbujesz przypisać za to zasługi.
Najważniejszym zadaniem Artety jest wygrywanie spotkań i dbanie o grę drużyny i z tego powinien być rozliczany, a nie z "porządków" za które nawet nie wiadomo faktycznie w jakim stopniu odpowiada.

Pietraszko (zawieszony) komentarzy: 141904.04.2021, 11:31

Powiedzcie mi jak ten projekt ma wypalić po kilku okienkach transferowych skoro kupieni piłkarze zaliczają tylko regres. Świetnym przykładem jest Gabriel, który przez pierwsze tygodnie był świetny, mówiono wręcz, że trzeba tylko załatwić drugiego takiego śo i obronę mamy na lata. W tej chwili trzeba dwóch załatwić, bo Gabriel jest do wymiany. Partey nie gra jeszcze źle, ale też zaliczył mały regres. Tutaj wydane 200 mln nie pomoże, bo nowi piłkarze zaliczają tylko regres.
Doszliśmy do momentu, że siłę zespołu stanowi taki Xhaka (przeciętniak) i Luiz (emeryt, przeciętniak)

Vermaelen5 komentarzy: 265904.04.2021, 11:31

Trenera należy wywalić, ale ilu zawodników w tym składzie się nadaje do walki o mistrzostwo albo nawet wygranie LE? Aubameyang z poprzednich sezonów, Saka i Leno. Koniec listy. Na razie nie liczę niektórych młodych ani zawodników typu Thomas, bo za krótko są w tym klubie.

Bellerin, Chambers, Pepe, Elneny, itd nagle nie zaczną grać jak klasa światowa. A lista jest długa. I nie chodzi nawet o umiejętności, bo mentalnie już przed meczem też są przegrani. Tutaj się jeszcze przez lata nic nie zmieni, bo klub zaliczył poważny zjazd.

arsenallord komentarzy: 29722 newsów: 11704.04.2021, 11:31

Arteta sprzedał Mustafiego i Ozila i do decyduje że widać plan na przyszłość. Kapitalny trener

losnumeros komentarzy: 1318904.04.2021, 11:31

@Rafson95 napisał: "Ja na szczęście wczorajszy wieczór spędziłem pijąc wódeczkę w rodzinnym gronie, ale widzę, że z projektem Artety wszystko stabilnie :D"

I zrobiłeś bardzo dobrze, lepiej spędzony czas.

losnumeros komentarzy: 1318904.04.2021, 11:30

@ArsenalChampion: Po co ma zostać, jak nie wygra LE? Prawdopodobnie następny sezon szykuje się bez europejskich pucharów, niby mamy łatwy terminarz, ale Arsenal nie ma czegoś takiego jak łatwe mecze. Był trener do wzięcia, Tuchel, jest jeszcze Allegri. Tylko to są niewygodni trenerzy, do naszego zarządu, bo im zależy tylko na kasie, a nie osiągnięciach sportowych.

Garfield_pl komentarzy: 2805004.04.2021, 11:29

@Dominik11 napisał: "Jestem pewien że jak by taka sytuacja była z innym managerem niż Arteta to by tutaj obrońcy Artety jechali równo po trenerze i pierwsi go zwalniali.

Arteta ma jednak tą przewagę że jest byłym piłkarzem. No i dlatego został zatrudniony bo nie było innych czynników.

Były zawodnik bez wymagań, szansa dla niego która się zdarza raz w życiu. Nie odrzuci jej a i nie będzie miał wymagań jakoś to będzie.

Ale jest źle. Jedyna szansa to wygrana LE to uratuje sezon."

Wszystko zależy od tego jak by temu trenerowi szło, a bzdurzenie o tym że dostał pracę po znajomości i że dlatego,że był kapitanem ma parasol ochronny to durna narracja. Boli Cię ten Arteta, ale jestem pewien że powody jego zatrudnienia były całkowicie inne, niż te, które próbujesz wmówić ludziom... I powiem Ci kolejny raz, że dla mnie czy to Arteta, czy inny trener byłby teraz w klubie, jeśli byłoby widać, że robi się porządki i jest wreszcie konkretny plan do realizacji w klubie ( chodzi o cały syf w klubie,bo boisko to najmniejszy problem), to dostałby czas tak samo, ja jestem w stanie przecierpieć ten sezon, bo wiele już zostało zrobione, ale wiele też trzeba jeszcze zrobić, szkoda, że tego nie rozumiesz i ziejesz nienawiścią do trenera, dziś tego, a jeśliby go zmienili, będziesz pisał to samo o nowym...

Rafson95 komentarzy: 1054804.04.2021, 11:24

Ja na szczęście wczorajszy wieczór spędziłem pijąc wódeczkę w rodzinnym gronie, ale widzę, że z projektem Artety wszystko stabilnie :D

MarkOvermars komentarzy: 913904.04.2021, 11:24

Powinniśmy dać szanse Ryanowi na bramce

ArsenalChampion komentarzy: 803704.04.2021, 11:21

@losnumeros: Ja jestem zdania ze mimo nawet jesli Arsenal odpadnie z ligi europy, czyli zagra słaby sezon. To Arteta powinien zostać na jeszcze jeden sezon. Latem powinien dostać środki aby budować ten skład po swojemu. Bo to jaki *******nik dostał, gdy przejmował Arsenal to jest nie wyobrazalne. Część piłkarzy to tu nawet grać nie chciała, a trzymały ich wysokie kontrakty. Nie da sie budować druzyny w takich warunkach. Po za tym znaleznie w tym momencie następcy Artety, gdzie bedzie pewność ze ta druzyna ruszy do przodu, graniczy z cudem.

Dominik11 komentarzy: 2017004.04.2021, 11:18

@ArsenalChampion napisał: "Takze Arteta cały czas takim Dominikom11 moze zamknąć morde"

No i niech mi zamknie mordę.

losnumeros komentarzy: 1318904.04.2021, 11:14

Dla mnie sprawa jest jasna. Ten sezon, można uratować wygraną LE, w co wątpię. Jeśli będzie LM, to niech Mikel zostaje, jeśli odpadnie z LE, to musi wylecieć.

Embix komentarzy: 199004.04.2021, 11:14

Wczoraj powinniśmy zagrać w środku Mopem Elnenym lub Chambersem, przed nim Partey i Odegaard. Ceballos nieporozumienie. Auba z przodu dużo nie dawał, sporo za to pracował w defensywie. Pepe znikł to nie zamiast Auby powinien zagrać Martinelli tylko zamiast Pepe. Cedric ma ambicje ale po zejściu Kierana byliśmy jechani lewą stroną poza tym chyba Cedric grał z 1 min. Nie można było już przeczekać i zmiany zrobić w przerwie... Chambers grał na prawej solidnie.

arsenallord komentarzy: 29722 newsów: 11704.04.2021, 11:12

Dani Ceballos to najgorszy pomocnik za mojego kibicowania Arsenalowi. Sto razy wolałem Denilsona. On chociaż miał konkretny strzał z dystansu. Kallstrom też jak grał te kilka razy to bardzo przyzwoicie.

losnumeros komentarzy: 1318904.04.2021, 11:12

@ArsenalChampion napisał: "Takze Arteta cały czas takim Dominikom11 moze zamknąć morde."

Czekam, aż zamknie mi tą mordę. Pisałem wcześniej, jak Arteta okaże się strzałem w 10, to przeproszę za pisanie ArtetaOut Jednak, jeśli okaże się niewypałem, to ty, przyznasz się do błędu?

MarkOvermars komentarzy: 913904.04.2021, 11:11

@ArsenalChampion: jeśli nie wygramy Ligi Europy to powinniśmy zwolnić Artete bo to znaczy że nic więcej z nim nie osiągniemy a będziemy mieli kolejny stracony sezon

Rynkos7 komentarzy: 680404.04.2021, 11:06

@Dominik11:
Na papierze tak, ale jak się ogląda mecze Arsenalu to można mieć wątpliwości czy rzeczywiście tak nie jest. Dla mnie sytuacja z Artetą jest taka iż wygrywa Ligę Europy, dostaję ostatni sezon, po kwalifikacjach do LM mamy więcej pieniędzy na wzmocnienia i albo w przyszłym sezonie walczymy o TOP4 albo dziękujemy sobie za współpracę. Nie wygranie LE również powinno zakończyć się rozwiązaniem kontraktu.

Craz komentarzy: 357704.04.2021, 11:04

Panowie umówmy się gdyby Arteta był teraz na pozycji numer 5 ,6 , gralibyśmy całkiem przyjemną piłkę , golimy u siebie AV , Burnley ale no przychodzi mecz z LFC czy innym City i co prawda przegrywamy , ale WALCZYMY i się nam chce to tylko głupek by się do Artety przyczepił . Jak ktoś by tu wtedy napisał Arteta out to sam bym go wyśmiał . Sytuacja jednak wygląda tak , że on ma słabsze wyniki niż wskazuje na to materiał piłkarski jaki posiada. Od roku jest męczenie buły i fragmenty przebłysków . Tak to nie może wyglądać

ArsenalChampion komentarzy: 803704.04.2021, 11:04

Sezon Arsenalu bedzie rozliczany z ligi europy, dopóki Arsenal gra w tych rozgrywkach to nie ma co wydawać pochopnej oceny. Zwalnianie Artety w tym momencie jest idiotyczne, jesli Arsenal wygra lige europy, tym samym dostając sie do ligi mistrzów. To sezon bedzie udany, bo główny cel został spełniony. Takze Arteta cały czas takim Dominikom11 moze zamknąć morde.

dellz12 (zawieszony) komentarzy: 10704.04.2021, 11:04

@Artu: "mają wyniki jakie mają a że te nie są zbyt dobre uważam że są przeciętną drużyną. A porażki z Evertonem, Brighton, Fulham to tylko potwierdzają. Miałem nie wspominać Villa-Live 7:2"

Chłopie, United Fergusona też miało słabsze sezony, ale nikt ich przeciętną drużyną nie nazywał.

Przeciętni, bo stracili punkty ze słabszymi ? Przecież Oni je nie stracili, bo byli słabi, tylko byli nieskuteczni. Mają/a raczej mieli zjazd formy na zimę i tyle. Dalej są w TOP2 drużyn w UK i nie zmieni tego miejsce w tabeli. Jakoś ta przeciętna drużyna potrafi grać w 1/4 LM ...

Alffik komentarzy: 104204.04.2021, 11:02

@Dominik11: Moyes w zeszłym sezonie ledwo utrzymał się w PL, gdyby to wtedy zwolnili to nie wiadomo, gdzie by teraz byli.

Dominik11 komentarzy: 2017004.04.2021, 11:00

@Rynkos7 napisał: "Chodzi o to, że może Mikel nie ma możliwości wprowadzić 100% swoich pomysłów i tak naprawdę ma jedno wielkie gó*no, a musi z tego ulepić piękna glinianą rzeźbę."

Nie przesadzajmy. Nie mamy gorszych piłkarzy niż Everton , WHU czy Leicester. A gramy szkoda gadać.

Właśnie dobry trener potrafi jednak nawet ze słabych zawodników coś wycisnąć ale tutaj trzeba fachowca a nie amatora.

KapitanJack10 komentarzy: 5400 newsów: 404.04.2021, 11:00

@losnumeros napisał: "Gdyby, to Emery był teraz na ławce a nie Mikel,to wszyscy by go zwalniali, za takie wyniki."
Po wczoraj z tego co widzę, to Artetę też wszyscy zwalniają

losnumeros komentarzy: 1318904.04.2021, 10:59

Gdyby, to Emery był teraz na ławce a nie Mikel,to wszyscy by go zwalniali, za takie wyniki. Mikel jest broniony, bo był asystentem Guardioli i naszym kapitanem. Ten zespół jest nieobliczalny i nie wiadomo jak zagra i w którą stronę pójdą. Na zwycięstwo w LE nie liczę, bo wystarczy, że rywal wyjdzie na nas pressingiem i Arsenal nie istnieje.

madderns29 komentarzy: 3233 newsów: 204.04.2021, 10:59

Problemem Artety jest też to, że jesteśmy z nim w patowej sytuacji. Gdy dalej nie będzie wyników zarząd go zwolni i trudno, z kolei gdy zaczną być wyniki na miarę tego klubu to Hiszpan raz dwa dostaje ofertę z Barcelony i jesteśmy bez trenera

Dominik11 komentarzy: 2017004.04.2021, 10:58

@Rynkos7: Właściwie możemy powiedzieć że nie wiadomo jaki jest potencjał Artety.

Bo nigdy nie trenował klubu i trudno powiedzieć na co go stać.

Jesteśmy dla niego pierwszym klubem i on się uczy.

Bo jednak siedzenie u boku Pepa a trenowanie klubu i to takiego jak AFC jest jednak duża różnica.

SMTX komentarzy: 204804.04.2021, 10:57

@Rynkos7: Co to zmienia? Potrzebujemy trenera, który z kompromisów urzeźbi jakiś styl i wyniki. A transfery a'la Partey czy zawodnicy pokroju Aubameyanga to wcale nie są takie krzywdzące kompromisy.

aguero10 komentarzy: 856504.04.2021, 10:57

Auba to jest porażka . Gość podpisał nowy kontrakt i ma wywalone na grę . Kolejny człowiek któremu trzeba płacić ogromne pieniądze do końca kontraktu .

Dominik11 komentarzy: 2017004.04.2021, 10:55

Ja nawet nie mam za bardzo pretensji do Hiszpana. Bo wiadomo dostał szansę ktora zdarza się raz w życiu.

I z niej skorzystał. A to że nie wyszło trudno, on sam nie odejdzie. I wcale mu się nie dziwię bo co wróci do Pepa pytanie czy będzie go chciał znowu.

Pójdzie do innego klubu? Tyle że w innym klubie po fatalnym sezonie wyleci. A u nas ma fajnie cieplutką posadę więc głupi by był jak z niej zrezygnował.

Dopóki piłkarze będą się z nim dogadywać i nie będzie tego co z Emerym to Mikel ma pewną posadę.

Rynkos7 komentarzy: 680404.04.2021, 10:54

@Dominik11:
Masz racje, ale uważam, że tak naprawdę nie wiemy na ile widzimy projekt Artety a na ile widzimy kompromisy, na które musi się godzić bo nie otrzymał tyle wzmocnień ile chciał, nie pozbyto się niechcianych zawodników odpowiednio szybko. Chodzi o to, że może Mikel nie ma możliwości wprowadzić 100% swoich pomysłów i tak naprawdę ma jedno wielkie gó*no, a musi z tego ulepić piękna glinianą rzeźbę.

Rynkos7 komentarzy: 680404.04.2021, 10:51

@Craz:
To jest prawda, ale to o czym mówisz to tylko kropla w morzu.

Dominik11 komentarzy: 2017004.04.2021, 10:50

@Rynkos7: Ale ja nigdzie nie napisałem że mamy skład na mistrza itp.

Chodzi o to że Arteta zawodzi i jego projekt poległ. No chyba że chcemy czekać 5-10 lat że może jednak uda się z tego coś zrobić. To inna sprawa.

Brak pomysłu na grę to boli najbardziej.

Craz komentarzy: 357704.04.2021, 10:50

Ludzie o czym wy piszecie? Chłop ma skład na okolice 5-6 miejsca. Jest tu od roku i nie ma progresu . Dostał Gabriela , Parteya , Odegaarda , a środek pola wczoraj znowu nie istniał . Nie ma kogo wziąć obecnie za niego , ale no nie brońcie Artety że on nie ma kim grać . Tak jak pisałem poniżej logika niektórych z was to świetny trener ,ale bez wyników . Kolejny argument to nie ma wyników bo im nie biegać nie chce . A kto za to odpowiada żeby zespół był zaangażowany i im się chciało ? Skoro nie potrafi tego zrobić manager , czyli lider tego zespołu to widocznie jest słaby i sobie nie radzi.

Rynkos7 komentarzy: 680404.04.2021, 10:49

@Dominik11:
No dobrze, ale wchodzi Martinelli i zostaje jeszcze środek ataku i drugie skrzydło. Kto miał wczoraj tam zagrać? Laca i Pepe również prezentują żenujący poziom. Martinelli sam meczu nie wygra.

Rynkos7 komentarzy: 680404.04.2021, 10:48

Dokładnie. Tutaj nie chodzi o obronę Artety, ale niektórym tak mocno jad wylewa się z ust, że nie potrafią spojrzeć trzeźwo na całą sytuacje, która jest bardziej skomplikowana.

Barney komentarzy: 2093904.04.2021, 10:47

@simson16:

To jak nie grałeś nie pomożesz mam coś problem z wykonywaniem brutality i niektórych fatali.

W nowe postacie mam wywalone możę oprócz Mileny. I tak gram tylko Scorpionem i Sub Zero :)

ELAdzik komentarzy: 250804.04.2021, 10:47

Arteta jest słabym trenerem i ostanie mecze tylko to pokazały. Śmieszy mnie to jego bronienie na pół strony i obrażanie innych ze są głupi bo mają inne zdanie itd xD Media, Guardiola i niektórzy piłkarze zrobili z niego wielkiego trenera, a tabela itd pokazuje co innego. Z tego składu można wycisnąć więcej, ale ktoś taki jak Arteta tego nie zrobi bo jest za słaby. Mówię już od dawna że on jest jak Guardiola dawać kasę może coś z tego będzie.

Dominik11 komentarzy: 2017004.04.2021, 10:47

@Rynkos7 napisał: "„Jak ci piłkarze są fatalni to trzeba nowych”"

Jak ktoś gra fatalnie to na ławkę i innych do składu o to mi chodzi.

Gra fatalnie Auba. Jest za niego Gabi.

Gra fatalnie Bellerin jest Chambers, Soares.
Itp

Ale nie bo Arteta musi udowodnić że ma racje.

Dobrze że się chociaż opamiętał z Bellerinem.

losnumeros komentarzy: 1318904.04.2021, 10:45

Ja się tylko zastanawiam, dlaczego nie gra Cedric w pierwszym składzie? Gość co ma zapał i chęć do walki, siedzi na ławce, to samo Martinelli. Pepe jak zaczynał się rozkręcać, to nagle zaczynał mecze na ławce, a jak jest bez formy, to zaczyna w podstawie.

simson16 komentarzy: 461404.04.2021, 10:45

@Barney: Nie, ale Fajne są Nowe postacie xD

Alffik komentarzy: 104204.04.2021, 10:45

@Dominik11: Arteta jest tak samo uparty, jak Ty ;)
I zrozum to, że nikt tutaj nie broni Artety, więc przestań używać tego zwrotu, ignorancie.

Rynkos7 komentarzy: 680404.04.2021, 10:45

@Dominik11:
W jakich meczach widziałeś jak gra Martinelli? Z jakimiś ogórkami gdzie cała drużyna spisywała się na medal? Może masz jakieś wtyki i codziennie jesteś na treningach drużyny? I nawet gdyby to jeden Martinelli a reszta? Kto do środka? Kto do obrony?

SMTX komentarzy: 204804.04.2021, 10:44

@Rynkos7: Przerzucacie się skrajnościami i się dziwicie, że nie możecie się dogadać. Arteta nie ma kim grać? Szkoda czasu, żeby takie tezy szerzej komentować.

Do wszystkich wojowników pro i anty Arteta. Poczekajcie spokojnie do końca sezonu, albo chociaż do potencjalnego dnia odpadnięcia z LE. Wyniki niech będą odzwierciedleniem potencjału trenera. Arteta gorszego składu od Wengera czy Emerego nie ma.

Barney komentarzy: 2093904.04.2021, 10:44

Siemka grał ktoś może w MK 11 ?

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com