Storey krytykuje Wengera

Storey krytykuje Wengera 11.09.2011, 10:33, Rafal Mazur 81 komentarzy

Legenda londyńskiego Arsenalu - Peter Storey - nie ma wątpliwości, że Arsene Wenger nie jest już odpowiednim człowiekiem do piastowania funkcji menedżera The Gunners, dodając przy tym, że Francuz stracił najwyraźniej rachubę w ostatnim dniu okienka transferowego.

Kanonierzy zaliczyli zdecydowanie najsłabszy start sezonu od wielu lat, bezbramkowo remisując z Newcastle i przegrywając z Liverpoolem oraz Manchesterem United. Mimo to, Wenger zdołał zebrać się w sobie i zakupił 5 nowych piłkarzy podczas ostatniego dnia okienka transferowego, co w oczach Storey'a nie zyskało uznania.

Peter Storey, który wystąpił w ponad 500 oficjalnych spotkaniach The Gunners, mówił również, że ekipa z północnego Londynu nie może pochwalić się już silnym i zgranym składem, a ostatnie transfery były tylko aktem desperacji.

- Pierwsze mecze w wykonaniu Arsenalu były po prostu fatalne. Zdaje się, że Wenger zwyczajnie spanikował i właśnie to może być powodem takiego zrywu w transferowym okienku. Popatrzmy tylko na umiejętności owych zawodników - każdy widzi, że nie są to piłkarze najwyższych lotów - mówił Storey.

- Po odejściu Fabregasa i Nasriego, ten zespół na pewno nie jest już tak mocny. Dodatkowo kontuzje nękające najlepszych graczy The Gunners, takich jak Vermaelen i Wilshere. To wszystko prognozuje bardzo trudny sezon dla Wengera - zakończył były piłkarz Arsenalu.

Arsene Wenger autor: Rafal Mazur źrodło: Goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
HusarzAFC komentarzy: 150212.09.2011, 22:37

Według mnie, niestety ma racje, ale nie zwalniałbym Wengera tylko starał się rozwiązać ten chory i skąpy zarząd i dla Arsenalu byłoby to najlepsze rozwiazanie.

brg2104 komentarzy: 36512.09.2011, 18:58

pete ma niestety słuszność

armata_PL komentarzy: 6219 newsów: 412.09.2011, 11:14

wenger juz wychodzil z trudniejszych sytuacji obronna reką

kubagoczek komentarzy: 9412.09.2011, 10:50

Haters gonna hate

donmarcel010 komentarzy: 19712.09.2011, 10:40

i ma racja wenger się pogubił i to już kilka sezonów temu

4Norbi4 komentarzy: 5512.09.2011, 10:25

Siema.Mam pytanie.Gdzie można zrobić własną koszulke z orginalnym tekstem arsenalu londyn.np. nr.4 i imię norbi.ale żeby literki byly takie jak naprawdę są na koszulkach piłkarzy.Błagam o pomoc.----->pisać na pocztę.

Taral komentarzy: 2012.09.2011, 09:59

Pytanie: z kim United ma remis w tabeli na tej stronie? No chyba nie z drużyną Wengera...

Ciuus komentarzy: 14412.09.2011, 00:39

Okienko zawalil tylko dlatego ze szczerze wierzyl ze pozostanie Fabregas i Nasri :) Mysle ze nastepne bedzie bardziej owocje. Wenger ma teraz caly sezon (bo mysle ze ten sezon raczej zostanie spalony) na przemyslenie i zbudowanie skladu oraz wizji jaka bedzie chcial wprowadzic za rok. Mozna tez znalesc pilkarzy odpowiednich do gry i staraci sie o nich. Niech se Wenger wynotuje pierwsza jedenastke oraz 2 nazwiska ktorymi chcial by zastapic Fabregasa i Nasriego :) Ja mysle ze nikt sie tu nie obrazi jak spalimy ten sezon myslac o nadchodzacym. Chociaz to za wczesnie ale mysle ze w pewnym momencie powinni przestac myslec o obecnym sezonie i patrzec w przyszlosc. Transferach i budowie skladu :D Strategia jak w F1 :P Zrezygnowali z rozwoju obecnego bolidu i skupili sie na przyszlorocznym co zaowocowalo mistrzostwem i najlepszym bolidem w stawce. Taka taktyke i budowe powinien podjac Wenger.

LoveUnited komentarzy: 13111.09.2011, 22:06

Zwolnienie Wengera w niczym nie pomoże. Przyjdzie taki idiota jak Benitez i co? 2ga dziesiątka welcome to.

LaKo komentarzy: 12411.09.2011, 21:51

A ja tam wierze w Wengera. Tak , Wenger zawalił troche okienko transferowe co nie zmienia faktu żę jest to trener światowej klasy i wie co robic.

niski93 komentarzy: 581611.09.2011, 21:47

Słuszna krytyka. Każdy ma do niej prawo...

radzio_TRN komentarzy: 2722 newsów: 1311.09.2011, 21:47

No właśnie, jeśli Wenger faktycznie jest takim geniuszem, to dlaczego pozwolił aby nastąpiła taka sytuacja w jakiej się obecnie znajdujemy? Z definicji taki człowiek powinien charakteryzować się wysoce ponadprzeciętnymi umiejętnościami i instynktem, co w tym przypadku oznacza, że Arsenal z Wengerem powinien zgarnąć już kilka trofeów przez ostatnie lata.
Owszem, Wenger swego czasu odnosił tu ogromne sukcesy, szczytowym momentem jest oczywiście Arsenal niepokonany przez cały ligowy sezon, ale ludzie się zmieniają i niestety istnieje też takie pojęcie jak regres - w każdej dziedzinie.

I o ile nie można zarzucić Wengerowi braku kunsztu, o tyle można spekulować, że regres szkoły trenerskiej Wengera (przyczyny..? być może wiek, rutyna, przerost ambicji..? cokolwiek) plus opieszałość i pazerność zarządu sprawiły, że mamy to co mamy.

szym254 komentarzy: 255611.09.2011, 20:49

Zarząd wywalić a nie trenera.

meisterek komentarzy: 228911.09.2011, 20:21

Wenger zostaje, koniec tematu, bo zmiana trenera jedynie może pogorszyć sytuację! Wenger the best!

clash123 komentarzy: 188311.09.2011, 20:17

krytykowac kazdy idiota potrafi....

FrancescFabregas04 komentarzy: 93811.09.2011, 20:13

Z jednej strony Wenger trenuje Arsenal już od 16 lat, zna słabe i mocne strony zawodników, wie, nad czym trzeba popracować, a co wychodzi Kanonierom bardzo dobrze. Trenował Niezwyciężonych i pomógł drużynie wywalczyć wymarzone trofea. Ale z drugiej strony, taki trener powinien zaradzić kryzysowi, jaki się teraz pogłębia w drużynie. 6 lat bez żadnego trofeum po tym, co się działo w 2004 roku? Jak to w ogóle możliwe, że Arsenal, który do tej pory był jedną z najlepszych drużyn PL, który wygrywał z drużynami takimi jak Chelsea, ManU czy Barca, tak fatalnie wystartował nowy sezon? Myślę, że nasz menadżer powinien porządnie się zastanowić nad tym, co zrobić, żeby skończyć passę niepowodzeń Arsenalu.

Awesome komentarzy: 38111.09.2011, 19:53

Zgadzam się.

Tomasz komentarzy: 48011.09.2011, 18:13

grzybek88 Twoim zdaniem Guardiola jest trenerem do gotowej drużyny . Uważam ze sie mylisz i nie masz pojęcia jakim trenerem jest Pep , ani co zaszło w Barcelonie po tym jak "objął stery" tego katalońskiego klubu. O ile nie przepadam za Barcą to Guardiola wywarł we mnie podziw . Moze nie wiesz ale ten "trener gotowej drużyny" doprowadzil Barcelone B (w lidze angielskiej druzyna rezerw) do Segunda Division . Gdy zostal trenerem pierwszej druzyny wprowadzil dyscypline , w wynku czego z zespolem musieli pozegnac sie tacy pilkarze jak Ronaldinho czy Deco . Radze Ci zanim zaczniesz pisac takie bzdury poczytaj troche na jego temat . Na pewno w internecie znajdziesz sporo o tym co zrobil dla tego klubu. Moze opisalem to troche chaotycznie i bez ladu , ale nie chce mi sie tego poprawiać :p

grzybek88 komentarzy: 69211.09.2011, 16:50

tak Guardiola ludzie to jest trener który potrafi ustawić drużynę i tyle...(każdy trener z dobrej drużyny europejskiej potrafiłby pokierować tamtą drużyną bo tam TYLKO piłkarze odwalają kawał dobrej roboty)Pep (chociaż go szanuje) to nie jest człowiek, który będzie potrafił pokierować młodymi piłkarzami... który będzie potrafił ich wychować mentalnie i piłkarsko... to jest trener do "gotowej drużyny"

AaroNn komentarzy: 43011.09.2011, 16:33

No ... to ciekawe kogo wy (hejterzy) byście zatrudnili zamiast Wengera ... Tylko on to może odbudować.

HellSpawn komentarzy: 618511.09.2011, 16:30

Ameryki to on nie odkrył, ale z tymi transferami to się nie zgodzę bo Arteta i Santos to b.dobrzy piłkarze.

henry1996 komentarzy: 131711.09.2011, 15:55

borekenema 100% racji

arekm07 komentarzy: 20211.09.2011, 15:52

Ale z was ułomy myślicie że z tym zażadem inny trener by zdobył cos przez 6 lat .

To do tych co narzekaja na Wengera niewiadzac co zrobił dla klubu

matt21 komentarzy: 541411.09.2011, 15:42

Wenger zostanie, nawet gdy nie będziemy w top4.

Borekenema komentarzy: 7887 newsów: 111.09.2011, 14:44

Wenger podniesie Arsenal! On stworzył potęge tego klubu i on ją odbuduje

The0dore komentarzy: 17411.09.2011, 14:13

Czytałem gdzieś, że Pep Guardiola nie podpisze nowego kontraktu z farsą (nie ma żadnego konfliktu). Chce spróbować swoich sił gdzie indziej. Tak więc widzę takie rozwiązanie. Osobiście nie chce odejścia Wengera ale jeżeli musi tak być to może zamiana Wenger in farsa, Pep in Arsenal??
To jeden z nielicznych trenerów którzy dali by sobie rade. 2 sprawa kluby grają prawie taką samą piłkę to obaj trenerzy mieli by łatwiej się zapoznać z drużyną.

triumphst955 komentarzy: 107311.09.2011, 14:12

Ciekawe czy Wenger nie wzniesie wyżej tej druzyny jeszcze w tym sezonie. Licze na to gorąco i wtedy takim typom bedzie łyso bo Wenger to Wenger i wszystko jest mozliwe;).

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 111.09.2011, 13:51

Wenger zawalił to okienko, co nie zmienia faktu, że na miejsce menadżera Arsenalu nie widzę lepszego trenera.

fabregas1987 komentarzy: 2581511.09.2011, 13:48

za rok Wenger - out !
Hazard - in, oczywiscie nie jako menager :D

DB10 komentarzy: 149611.09.2011, 13:40

PH-W - Lincz i po problemie \o/

kaziurt komentarzy: 6111.09.2011, 13:35

bialysul
Przeczytaj moje posty jeszcze raz. Kibicuje Arsenalowi mysle ze kilkukrotnie dluzej niz ty. I nie pisze ze to wszystko jego wina, ale skoro to wina tylko zarzadu to dlaczego nie mowi sie o tym oficjalnie? I nie mowi odrazu o skladaniu dymisji Wengera tylko o tym ze powinien o tym mowic oficjalnie, a nie przyjmowac wine na Siebie bo tak jest. Skoro nie ma mozliwosci normalnie pracowac w klubie to powinien cos z tym zrobic. I nie powiesz ze nie bylo paniki z transferami w ostatnie 2-3 dni okienka wiedzial ze jak nikogo nie kuipi wina spadnie na niego i transfery nie sa zle, ale byla straszna panika.

piresfan komentarzy: 104111.09.2011, 13:29

Błąd: zamiast "nie swoją polityką"
powinno być: "ze swoją polityką".
Przepraszam.

bialysul komentarzy: 369911.09.2011, 13:29

kaziurt

macie dziadka... dobre hehe

ale bzdury wypisujesz!

zawsze znajda sie krytycy, *******eni hejterzy, ludzie ktorzy maja choc troche poukladane w glowie, widza ze Wenger to Arsenal, za innego trenera, ta druzyna nie moglaby konkurowac z swiatowymi potegami, przy tak malych placach, i budzecie transferowym, calkowicie nowa druzyna, zbudowana z mlodych ogorkow, pokaz mi taka?

co roku jest coraz blizej sukcesow, i co roku jest coraz dalej, przez straty w postaci waznych pilkarzy, Henry, Flamini, Hleb, Adebayor, Toure, Fabregas, Nasri, Clichy, kontuzje (Rosicky)(Eduardo)(Ramsey)(Vermalen)(RVP), plus czeste mniejsze kontuzje trapiace nasz sklad, to wszystko nie pozwala odniesc sukcesow, takich na jakie bylo by stac ten klub

kazdego zawodnika trzebabylo zastapic, napewno nie jest to latwe, w druzynie ktora jest budowana, za male pieniadze, niema tu gwiazdorow, a sila jej tkwi w zgraniu, stylu, taktyce, nie mowiac o tym ze grajac w najsilniejszej lidze swiata, w LM, rywalizujemy
swiezym ogorkiem, Koscielnym... + Djorou ktorego byl to pierwszy pelny sezon, jak to sie ma do zgrania...podobnie na innych pozycjach... dla mnie Wenger to geniusz:P

piresfan komentarzy: 104111.09.2011, 13:29

Gdyby problemem był tylko trener,
wystarczyłoby go wymienić. Jest jednak
znacznie gorzej, bo to zarząd nie swoją
polityką finansową blokuje sprowadzenie
graczy z górnej półki. O'Neil odszedł w podobnej
sytuacji z Aston Villi i drużyna do tej pory
nie wróciła do dawnej potęgi. Moyes ma cały
czas to samo w Evertonie.
Wielu z nas widzi problem w samym
Wengerze, bo on sam wypowiada się
jakby wszystko zależało tylko od niego.
Ale to nieprawda. Facet jest lojalny i robi
dobrą minę do złej gry. Wolałbym, żeby
odkrył prawdę, złożył dymisję, a zarząd
pod presją fanów i mediów zmienił politykę.
Tak stało się w MU i Liverpoolu z dobrym
skutkiem.

kaziurt komentarzy: 6111.09.2011, 13:28

Wiadomo ze to nic nie da, ale trzeba sie troche wygadac:P Nie no Wenger jest bardzo dobrym menagerem, ale ostatnio cos jest nie tak i nie wiadomo co... Juz sam nie wiem czy on sie zestarzal czy to wina zarzadu...

executer1 komentarzy: 262111.09.2011, 13:22

Powiem wam tak nie ma co panikowac puki bo jest to poczatek sezonu i o takich rzeczach mozna rozmawiac przed zakonczeniem sezonu lub po chociarz i tak te rozmowy nic nie daja ;]

kaziurt komentarzy: 6111.09.2011, 13:16

Zobaczymy co bedzie po tym sezonie czy potrafi utrzymac w czolowce czy potrafil... Skoro to wina zarzadu to dlaczego On nic z tym nie robi? Dlaczego kibice oficjalnie nie zaprotestuja?

Waskitcz komentarzy: 448811.09.2011, 13:16

Co roku to samo, prorokują klęskę, krytykują Wengera, a na koniec sezonu zarzucają Wengerowi że jego drużyna miała mistrzostwo w zasięgu ręku a nie dała rady w końcówce. Ja tam mam swoje zdanie, że ja nie znałem ani Fabregasa, ani Nasriego zanim nie przyzli do Arsenalu. Wierzę w tego starego kacapa i wiem że on wie co robi ;)

arsenalForever84 komentarzy: 20611.09.2011, 13:12

wenger trzyma ten klub w czolowce to nie jego wina ze nie ma gwiazd w klubie sam mowil ze chetnie by sprowadzil swiatowa czolowke ale te buraki z zarzadu nie chca placic wysokich tygodniowek przecierz wenger nie bedzie im dawal z wlasnej kieszeni on trzyma ten zespol w czolowce od 14 lat i robi kawal dobrej roboty bez niego to spadniemy na psy co z tego ze przyjdzie nowy trener skoro i tak transferow nie zrobi bo zarzad nie da kasy na wyplaty rzedu 150000 tys tyg i bedzie wieksza lipa bo wenger umie zgrac zespol z tych zawodnikow co ma a ja mu ufam i wierze ze jeszcze nas poprowadzi do sukcesow

kaziurt komentarzy: 6111.09.2011, 13:11

Wlasnie dlatego pisze ze On moze jest juz poprostu za stary, a powinniscie wiedziec ze nie kazdy, ale mysle ze wlasnie z nim tak sie stalo jest zbyt utwierdzony w tym co mysli i nie potrafi zmienic zdania. Tak jak starsze osoby kiedys nei dalo sie ich przekonac do tv teraz do komputera lub telefonow. Tak samo moze jest z Wengerem, ale nikt tego nie moze wiedziec.

Insekt komentarzy: 148711.09.2011, 13:10

jak nizej panie kolego ;]

executer1 komentarzy: 262111.09.2011, 13:05

Najwiekszym minusem Wengera jest ustalanie takiej samej taktyki do kazdej druzyny lub jej brak.Czasami trzeba poprostu zagrac inaczej,a my gramy z Chelsea tak samo jak gramy ze Swensea czy Ipswich nawet jak nasi najwazniejsi pilkarze sa kontuzjowani.To odroznia Wengera od Fergusona,ten drugi ustala taktyke od sytuacji i od tego czym dysponuje oraz potrafi niesamowicie zmotywowac swoich graczy

concrete13 komentarzy: 869811.09.2011, 13:02

to ,że ktoś trenował Bercelonę nie oznacza od razu, że jest świetnym trenerem..a już na pewno nie Guardiola

kaziurt komentarzy: 6111.09.2011, 13:02

Skro to wina "gory" nie Wengera to powinien zaczac mowic o tym publicznie najwyzej poleci, ale wtedy bylaby rewolucja i zmiany w klubie moze rok 2 bysmy przez to cierpieli jak np Juve ci co naprawde sa zwiazani z klubem by zostali, a reszta won i moze to by cos zmienilo.

kaziurt komentarzy: 6111.09.2011, 12:59

ArsenalFam92->
Słuchaj przychodzi pewien wiek w ktorym pilkarz konczy kariere tak samo trenerzy i menagerowie, nie mowie ze to juz czas dla Wengera, nikt nie zna tak do konca sytuazji w klubie, ale skoro Wenger milczy na temat zarzadu i pensji itp bo tak oficjalnie nic na ten temat nie mowil wiec nie wiadomo do konca. Macie dziadka?
Wenger jest juz stary i nie kazdy czlowiek w jego wieku nadaje sie na takie stanowisko nie mowie ze On tez, ale fakt faktem panika byla z jego strony napewno co do transferow. Zrobil sporo dla klubu, ale to bylo ladnych pare lat temu teraz jest o te kilka lat starszy i ma juz swoj wiek wiec ciezko to ocenic/

David92 komentarzy: 640011.09.2011, 12:58

To jak duzo zrobil dla Arsenalu to ma u nas zostac nawet jak by to oznaczalo kolejnych pare lat bez pucharow ? W Barcelonie Rijkard tez duzo wygral ale mial potem sezon tez bez niczego i do widzenia...

concrete13 komentarzy: 869811.09.2011, 12:54

popieram ..akt desperacji i uzupełnienie braków.. konkretny transfer = Gerwazy... bo jeżeli reszta transferów to były mocno przemyślane transfery i dołączyli do nas gracze, którzy mieliby mieć to coś o czym Wenger wiele razy mówił to ja nie wiem o co Mu już tak naprawdę chodzi

ArsenalFan92 komentarzy: 183511.09.2011, 12:53

Teraz po nim jedziecie, tak? Bez Wengera niemielibyśmy Henry'ego. I najprawdopodobniej nie wygralibyśmy Premier League. Wcześniej był dla was jak Bóg, a teraz jedziecie po nim jak po podłodze. OGARNIJCIE się!!! Arsenal bez Wengera to nie ten SAM Arsenal!!! Ile on zrobił dla Arsenal'u? DUŻO!!!!

nicram62 komentarzy: 17811.09.2011, 12:49

Niektórzy zwyczajnie są za młodzi i pamiętają ostatnie 2 - 3 sezony i nie wiedzą ile Wenger zrobił dla klubu

DB10 komentarzy: 149611.09.2011, 12:46

@ damcio

Upadles na glowe ?

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com