Wenger krytykuje

Wenger krytykuje 02.01.2010, 13:46, Damian Romankiewicz 49 komentarzy

Menedżer Arsenalu - Arsene Wenger - jest niezadowolony z polityki dużej części klubów z Premier League, które wydają duże pieniądze i coraz bardziej się zadłużają.

Połowa zespołów jest w posiadaniu zagranicznych inwestorów wpompowujących do budżetu nowe fundusze na transfery.

Brmingham zostało przejęte przez hongkońskiego biznesmena - Carsona Yeunga, Portsmouth ma poważne problemy finansowe pod wodzą Ali Al-Faraja, zaś Manchester City, na którego czele stoi Abu Dhabi Group najprawdopodobniej znowu będzie szastać gotówką podczas zimowego okienka transferowego.

- Profesjonalny futbol polega na wygrywaniu i posiadaniu zrównoważonego budżetu. Kluby powinny należeć do kibiców i posiadać wyrównane szanse. Pragnę czystej gry, jeśli chodzi o finanse. Od zawsze dbam o to, by mój zespół dysponował stabilnym budżetem - powiedział Wenger.

Na pytanie o Chelsea i zlikwidowaniu przez Romana Abramowicza dużej części długu poprzez przerobienie pożyczek na udziały, Francuz odpowiedział: - Tak więc widzisz, żyjemy w okresie magików.

Arsene WengerPremier League autor: Damian Romankiewicz źrodło: Sky Sports
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
Arsenalius komentarzy: 151703.01.2010, 09:12

Wenger wie co mówi. On wie jak zarządzać pieniędzmi Arsenalu w końcu to nie tylko menager ale też ekonomista. On wie jak stworzyć wielki klub.

MagicznyRolnik komentarzy: 7103.01.2010, 00:15

A tak na serio to mimo, że ma rację to jednak nie jemu do tego...

MagicznyRolnik komentarzy: 7103.01.2010, 00:14

tomcio909:
Jesteś głupi,Wenger ZONDZI

Henry komentarzy: 49702.01.2010, 22:39

Ciekaw jestem, jakto będzie gdy za jakiś czas trzeba będzie zacząć spłacać te długi.

Bob_Marley komentarzy: 43702.01.2010, 22:15

Tak już teraz w tym świecie jest że Bilionerzy kupują kluby i największe gwiazdy a takie kluby jak Arsenal co mają stabilne finanse i krok po kroczku spłacają kredyt na wybudowanie nowego stadionu muszą dążyć dalej swoją drogą i pokazać tym Magikom że pieniądze to nie wszystko.

baska_17skc komentarzy: 3161 newsów: 202.01.2010, 22:05

To nie jest nasza sprawa. To jest problem innych drużyn. Z każdą chwilą będą się zadłużać i po jakimś czasie na pewno odbije się to na wynikach tych zespołów.

tomcio909 komentarzy: 13402.01.2010, 21:34

Ma rację, ale co go to obchodzi ? Niech lepiej intresuje się Kanonierami.Jego wypowiedzi są coraz bardziej żenujące.Szanuje go bardzo,ale ostatnimi czasy bardzo często wtrąca sie w "życie" innych klubów.Troche mnie to irytuje ;)

Heh,pewnie zaraz posypią sie komentarze typu :"Jesteś głupi,Wenger ZONDZI"

wschowiak komentarzy: 159702.01.2010, 20:39

mam nadzieję , że kiedyś wejdzie to , że będzie przepis mówiący o tym , że Jakie dochody klub generuje, tyle może wydać, żadnych zewnętrznych inwestorów i limity kredytowe. a nie tak jak w przypadku Chelsea czy Man City... przychodzi jakiś Rusek czy Szejk i wykłada setki milionów ...

Czepelin komentarzy: 3802.01.2010, 20:24

Zgadzam się z Boss'em, pieniądze zdecydowanie niszczą współzawodnictwo w piłce, a tak naprawdę marzy mi się żeby Man City nic nie osiągnęło : Araby się wycofały, a klub został z długami i wściekłymi nie opłacalnymi piłkarzami.

Kondzior12 komentarzy: 490002.01.2010, 19:38

Niestety , ale Arsene ma racje :/
Futbol opętali bogaci własciciele , którzy myśla ze kupia wszystkie gwiazdy ale tak nie jest.
Arsenalu polityka transferowa jest najlepsza :))

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1502.01.2010, 19:22

Jakby Arsenal wygrał lige i Lige Mistrzów, zamknal by usta wszystkim ktorzy sypia ogromne pieniedze na transfery. Poki jego polityka sie sprawdza, Arsenal nie potrzebuje wielkich pieniedzy.

R4d3k99 komentarzy: 169002.01.2010, 19:16

Baa.. aktualnie piłka nożna na najwyższym poziomie, to jeden wielki BIZNES!

galon komentarzy: 72702.01.2010, 18:55

Denerwuje mnie już to pierniczenie. Nie ma nic złego w tym,że ktoś zakochany w danym klubie wydaje na niego ogromne pieniądze. Gorzej gdy robi to tylko na zasadzie "intratnego businessu". Wkładanie setek milionów w klub aby przyciągnąc dobrych piłkarzy ,wygrywać zwiekszając jednocześnie rozpoznawalność klubu na całym świecie i na końcu sprzedaz z zyskiem to działania dobre dla developerów

Kanonierka15 komentarzy: 2185 newsów: 502.01.2010, 18:33

Wenger nie potrzebnie się zamartwia finansami innych klubów. Najważniejsze jest to, że nam się dobrze wiedzie. Ma ktoś może aktualne informacje o naszym długu ?
Poszukałam na stronie Arsenalu rozliczenia z maja ubiegłego roku i wyszukałam, że na początku roku wynosił on 250.2 mln funtów, a zaplanowano, że pod koniec ma wynosić 244,9 mln funtów. Jednak nie zbyt znam się na angielskim z dziedziny ekonomi, w ogóle zresztą nie mam jakoś do tego głowy, więc gdyby ktoś mądrzejszy znalazł jakieś informacje i je przedstawił, byłabym wdzięczna ;).

Michal95 komentarzy: 111302.01.2010, 18:21

Boss ma rację. Pieniądze niszczą piłkę. Do czego to podobne, aby zawodnik przenosił się do klubu, gdzie nie ma szans na grę tylko zarabia duże pieniądze? NIeistotne stają się szkółki juniorów czy poszukiwania talentów, kiedy Real Madryt czy Manchester City może kupić każdego za dowolna sumę.

To, co dzieje się w naszym klubie było kiedyś stawiane za wzór w magazynie "Futbol" jako prowadzący idealną politykę finansową. Nie mogę się doczekać, kiedy spłacimy dlugi za stadion i nie będziemy musieli oszczędzać na transferach. Wtedy mamy szansę stać się otęgą jak obecnie Barca i na to liczę.

trumi komentarzy: 114602.01.2010, 17:59

Niestety taka jest prawda. Pieniądze rządzą piłką nożną. Wszystkim się to nie podoba ale myślę że jakby nas przeją bogaty inwestor i zaczął sprowadzać gwiazdy nikt by nie narzekał.

sebo656 komentarzy: 182502.01.2010, 17:47

Wenger ma racje, niestety w tych czasach pieniadze w sporcie to sukcesy i trzeba zdac sobie z tego sprawe.

Zobaczcie na Chelsea, jak w 2003 Romek wydał astronomiczną kase, od tamtej pory są potęgą na świecie, a w 2005 byli blisko pobicia rekordu naszych The Invincibles.

Gdyby Wenger miał nieograniczony budżet plus jego umiejetnosci trenerskie Arsenal co sezon bylby stawiany w roli faworytów do PL i LM.

grabos komentarzy: 59202.01.2010, 17:29

tak se porównajmy Arsenal wydał mało i ma jak narazie 3 pozycje a manchester city ;O ponad 100 mln a jest na 5 pozycji i ciągle rozczarowuje a podobno mieli być na 1 lub 2 pozycji ;)

Piotrex komentarzy: 112902.01.2010, 17:27

Każdy ma prawo wydawać ile mu się podoba ale powinien wiedzieć ,że są tego konsekwencje.

Wenger zamiast patrzeć na inne kluby i je krytykować powinien bardziej śledzić rynek transferowy.

kedziorxd komentarzy: 98802.01.2010, 16:48

Chwalić Wengera za to, że z rozsądkiem wydaje pieniądze, a nie szasta na prawo i lewo.

Warzywo21 komentarzy: 5002.01.2010, 16:34

Olać ich to są ich problemy tylko brawa dla Wengera, że super prowadzi nasz budżet, a to czy ini mają problemy czy nie to powinniśmy mieć głeboko w dupie za przeproszeniem ;P

cescfabregas1991 komentarzy: 136602.01.2010, 15:47

zgadzam się.... to przecież przechodzi ludzkie granice, a my jesteś my najmniej zadłużonym klubem:P i zobaczcie, aby być KIMŚ nie trzeba wcale wielkich pieniędzy.....

PvL komentarzy: 185002.01.2010, 15:42

Nie wiem po co Wenger tak narzeka. Jak ma inną filozofię to niech się do niej stosuje a nie ocenia innych.

fabregas1987 komentarzy: 2582202.01.2010, 15:32

Boss to honorowy i odpowiedzialny gosc...
szkoda tylko, ze Arsenal natym nie zyskuje...

sosnix komentarzy: 38302.01.2010, 15:32

a ciebie zuczek1987 i Ciachowy jeszcze bardziej

sosnix komentarzy: 38302.01.2010, 15:28

papieram cie waldek_89

Ciachowy komentarzy: 13802.01.2010, 15:27

Dokładnie, panie Wenger. Zgadzam się. Dajmy przykład takiego Liverpoolu, który teraz musi posprzedawać paru cennych piłkarzy, by zyskać pieniądze potrzebne na spłatę długu.

zuczek1987 komentarzy: 640302.01.2010, 15:26

ma strasznie dużo racji a nie trochę ;/ To co sie dzieje obecnie to już nie jest sport tylko biznes który nie wychodzi wszystkim najlepiej np. Liverpool. Powinno być tak jak wcześniej był pomysł żeby ustalać budżet od obrotu jaki klub ma w przeciągu roku. Odrazu spadną ceny piłkarzy i te chore zarobki a kluby zaczną inwestować w młodzież przez co piłka będzie napewno jeszcze bardziej ciekawa

waldek_89 komentarzy: 573502.01.2010, 15:12

no trochę w tym Wenger racji ma.;p

KxAxNxOxNxIxExR komentarzy: 49802.01.2010, 15:07

Nom Gresiex popieram cię.Oby się nie starał przejąć.

Gresiex komentarzy: 72002.01.2010, 15:02

Ciekawe co sie stanie z Arsenalem jak amerykanin... zacznie starac sie przejac klub

Lee komentarzy: 1471 newsów: 8302.01.2010, 14:44

GunnersFan9 >> mistrzostwo głupoty w transferach można przypisać Realowi, który dał ponad 60 melonów za słabego od 2 sezonów Kakę...

Lee komentarzy: 1471 newsów: 8302.01.2010, 14:43

Manuel Al Mhunia ;D pwnage

tidzejjj komentarzy: 138502.01.2010, 14:36

z kolei polityka wengera tez nie jest jakas opłacalna na dzień dzisiejszy, ale zobaczymy co przyniesie czas ;)

kamel1886 komentarzy: 37302.01.2010, 14:35

właściciele mogą się zmieniać i zmieniać i odsprzedawać sobie udziały itd a taki klub za paręlat bd miał już takie długi że choćby sprzedał 100% udziałów i wszelkich praw będąc najlepszą drużyną na świecie od dekady dominującą nawet niebd w stanie wyjść z tych tarapatów finansowych.do czego to zmierza właściwie?wyścig szczurów gogusiów,którzy zakładają,że wpompuje 300mln funtów i jego klub zdobędzie każde trofeum i da po stokroć większe zyski albo człowiek inwestujący zasłynie w świecie futbolu..tylko jako kto?wystarczy spojrzeć na ruska z ****sów..dorobił się szacunku?.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56702.01.2010, 14:35

KySiO > już kiedyś mówiłem - tylko czekać aż inne kluby zostaną wykupione przez firmy takie jak Teo Whalcott czy Manuel Al Mhunia xD

wschowiak komentarzy: 159702.01.2010, 14:34

i co z tego , że mają siano i kupują za duże pieniądze zawodników jak i tak są dopiero na 5 miejscu.... i niech się cieszą jak na koniec sezonu tez będą mieli maksymalnie 4 miejsce :D...

GunnersFan9 komentarzy: 8705 newsów: 802.01.2010, 14:23

Zacznijmy od tego ze City kupuje tylko i wyłącznie zawodników z nazwiskami, nie patrząc na to czy owy piłkarz będzie paskował do koncepcji trenera. To chyba ich jedyny sukces w tym sezonie-sukces zawojowania rynku transferowego i pokazanie światu ze pod tym względem można im przypisać mistrzostwo,ale głupoty.

maniek56 komentarzy: 300702.01.2010, 14:22

Najlepszym rozwiązaniem byłoby ograniczenie wydatków przez kluby poprzez wprowadzenie przepisu umożliwiającego wykorzystanie jedynie funduszy z przychodów klubu tzn. biletów, sprzedaży zawodników czy premii za osiągnięcia w lidze mistrzów czy PL. W tej chwili panuje chora sytuacja, w tej chwili każdy, nawet najgorszy klub może się stać finalistą ligi mistrzów jeśli znajdzie tylko inwestora który stanie się prezesem tego klubu i wpompuje w niego swoje pieniądze. I tym właśnie w pierwszej kolejności powinna się zająć UEfA i wszystkie organizacje które za to odpowiadają a nie bezsensownym ograniczaniem liczby obcokrajowców w klubach.

KySiO komentarzy: 66702.01.2010, 14:22

"Manchester City, na którego czele stoi Abu Dhabi Group "

Abu Dhabi - Szejkowy odpowiednik Abou Diaby`iego

gooner80 komentarzy: 129302.01.2010, 14:13

Salary Cap stosowane od lat z powodzeniem w NBA byłoby tutaj dobrym rozwiązaniem, wiem, że wiele osób krytykuje ten system uważając, że w futbolu by się to nie przyjęło i spowodowałoby upadek komercyjnego wymiaru futbolu przez mniejszą ilość gwiazd w składach zespołów, ale coś za coś...

piter1908 komentarzy: 510702.01.2010, 14:10

no tak Wenger dba o Finanse bo jest w Klubie od kilkunastu lat i zalezy mu na klubie i jego zdanie jest najważniejsze
a w takim city trener przychodzi na 0,5 roku dostaje gwiazdy i nie potrafi z nimi sobie poradzić czasu na wychowanków nie mają bo przez pół roku nie przyjżą sie zawodniko itp itd ...

radzio_TRN komentarzy: 2723 newsów: 1302.01.2010, 14:09

"Tak więc widzisz, żyjemy w okresie magików. "

Czyżby riposta dla Ancelottiego :D ?

Cesc_Fabri_4 komentarzy: 113402.01.2010, 14:03

Ma racje, naprawdę świętą rację On ma.

crisadus komentarzy: 850702.01.2010, 14:00

Gdyby wszystkie kluby należały do kibiców, to nikt by nie miał z nami szans :)

Wenger naprawdę dobrze mówi.

maniek56 komentarzy: 300702.01.2010, 13:55

Zgadzam się z Wengerem, nie może być tak że kluby są finansowane z pieniędzy prywatnych inwestorów którzy pompują swoje prywatne pieniądze w klub, powinny zostać wprowadzone przepisy które zakażą takiego postępowania, wtedy można by wprowadzić przepis który pozwoliłby wykorzystywać tylko pieniądze z przychodów klubu takich jak np. pieniądze z biletów, sprzedaży zawodników czy premii za osiągnięcia w LM i PL.

arsenal122 komentarzy: 113002.01.2010, 13:55

GunnersFan9--> dobrze powiedziane...

Was15 komentarzy: 43402.01.2010, 13:51

mam nadzieje że z Arsenalu nigdy nie stanie coś na wzór MC albo Smerfów

GunnersFan9 komentarzy: 8705 newsów: 802.01.2010, 13:50

skoro klub jest dla kibiców to dlaczego mamy najdroższe bilety na mecze hmm? Poza tym radził bym żeby Wenger nie oglądał się na innych tylko robił swoje,bo jak na razie to tylko krytykuje i krytykuje.

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com