Wenger: Nie wydam wielkich pieniędzy

Wenger: Nie wydam wielkich pieniędzy 03.01.2009, 12:51, Łukasz Klimkiewicz 57 komentarzy

Arsene Wenger wyznał, że nie będzie ryzykował finansowej przyszłości Arsenalu w zimowym okienku transferowym, pomimo tego, że zarówno fani jak i prasa domagają się wielkich transferów.

Francuz planuje wzmocnić swój zespół przed ostatecznym terminem przeprowadzania transakcji, który upływa 2 lutego o godzinie 18:00, jednak nie ma zamiaru wydawać wielkich pieniędzy na sprowadzonych graczy, z jakimi już teraz prasa łączy Kanonierów.

Wenger odmówił komentarza na temat budżetu, jakim dysponuje w obecnym okienku, jednak stwierdził, że nie zamierza iść w ślady Chelsea czy Manchesteru City, które wydają "szalone" pieniądze na graczy. Francuz uważa, że przyszłość klubu jest najważniejsza.

- Nie patrzę tak na to. Sądzę, że to, co zasadniczo chcemy zrobić, wcale nie musi łączyć się z pieniędzmi - słyszałem o śmiesznych ilościach pieniędzy, które są szalone - powiedział Wenger.

- Kiedy podpisywałem umowę z Arsenalem wiedziałem, jakie będę miał możliwości oraz jakie ograniczenia mogą obowiązywać w przyszłości. Pogodziłem się z tym i nie mam żadnych pretensji o to, jakim budżetem dysponujemy. Ważne jest to, że klub posiada wspaniały stadion i mamy dobrą sytuację finansową.

- Zobaczcie ile klubów to zrobiło i czy dalej grają na takim samym poziomie jak kiedyś oraz czy nie mają kłopotów z pieniędzmi. Nasz klub jest z dnia na dzień coraz silniejszy, ale musimy skupić się na kontynuowaniu naszej gry, a nie na życiu w krainie marzeń, gdzie podsuwa się nam piłkarzy za £30-40 milionów.

- Chelsea nie postawiła nowego stadionu, a i tak tracą około £100mln rocznie. Wątpię żeby na Emirates obyło się to bez bankructwa. Musimy być odpowiedzialni.

Fani Arsenalu oczekują, że podczas tego okna transferowego Arsene Wenger znacznie wzmocni zespół za duże pieniądze. Francuski szkoleniowiec jest temu przeciwny, ale już nie raz udowodnił, że jest w stanie znaleźć piłkarza światowego formatu za niewielką sumę.

- Nie chodzi o to, że nie chcemy wydawać. Wierzę, że mamy swoją politykę transferową i musimy działać logicznie, a pewne zasady w klubie muszą zostać uszanowane. Skupiamy się na sprowadzaniu młodych zawodników, nie nazwisk.

- Musimy trzymać się tego co jest ustalone, pokazać naszą siłę i nie zmienić co tydzień zdania. Jeśli spojrzymy na najlepszych piłkarzy, jakich mieliśmy w ciągu ostatnich dziesięciu, dwunastu lat, to zawsze byliśmy na szczycie. Najlepsi nasi zawodnicy nigdy nie kosztowali po £30-40 milionów. Takie działania nie są mądre.

Arsene WengerTransfery autor: Łukasz Klimkiewicz źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
loopik1991 komentarzy: 304.01.2009, 11:59

***** jestem fanem arsenalu ale z dnia na dzien przestaje byc..co to ***** ma byc dla nich wydanie 20 mln to nic wielkiego. A oni kupuja 17 latków co beda dobrz yza 6 lat to jest chore jak fabregas odejdze a tak bedzie moze za sezon to juz po arsenalu adebayor do interu. wypusci tych slabiaków co nnawet pol sezonu nie wytrzymaja ***** niech spierdalaj z tej LM i o 1 miejscu moga soebie pomarzyc wszylo ***** wszystko te "transfery" wengera ostatnim dobry byl fabregas a to bylo 5 lat temu Sprzedali henrego i teraz gówno graj co to za wyniki 1:0 w kazdym meczu lub 2:1 zalosna jak na taki klub ***** i jeszcze ten tu sykakuje ze nie da kasy na transfery niech sie *******a !!!!!!!!!!!!

Oldgunner3 komentarzy: 973404.01.2009, 00:19

Nihil Novi - to było jasne już dawno,że na wielkie transfery nie ma co liczyć,zwłaszcza zimą.Pozostaje liczyć na to,że w jakiś magiczny sposób wydając niewiele znajdziemy gracza który da nam to czego oczekujemy czyli wysoka jakość gry i to nie za rok,2 czy 5 lecz teraz.Jeżeli to się uda to ja z chęcią się podpiszę pod słowami bossa.Może założenie jest takie: po co kupować klient-a/-ów za powiedzmy 20mln i zająć 4 miejsce skoro mozna nikogo nie kupować,kasę mieć i przy odrobinie[?] szczęścia również zająć to upragnione 4 miejsce,a w najgorszym wypadku zagramy w UEFA C.[tracąc zaledwie kilkanaście mln].Polityka sciągania młodych i kreowania ich na gwiazdy jest na pewno szczytna,często owocna,godna uznania,ale też niestety na tym poziomie nie zawsze wystarczająca.Fajnie byłoby więć,od czasu do czasu nieco ''poszaleć'' i kupić 1 ,ale z najwyższej półki.Póki co pozostaje nam liczyć na dynamiczny rozwój kariery młodzieży,rychłe powroty rekonwalescentów i musimy zaufać Wengerowi i wierzyć,że jeśli nawet w tym sezonie nic wielkiego nie osiągniemy to przyszły będzie zdecydowanie lepszy.

waldek_89 komentarzy: 573503.01.2009, 23:25

Wenger dobrze mówi i niech się trzyma tego co powiedział, dobry piłkarz za nie wielką sumę, tak w sumie jest najlepiej, z tego co widzę to inne kluby wydają miliony a grają czasami gorzej, niż drużyna składająca się z przeciętniaków( czy może lepiej z piłkarz godnych zaufania i nie drogich).
Z kolei powiem tak, że liczę na transfer zawodnika z doświadczeniem...Ale czy to kiedyś nastąpi, to się przekonamy, wszystko w rękach Wengera ;)

Wiola04 komentarzy: 3702 newsów: 303.01.2009, 21:45

Myślałam, że chociaż teraz Wenger kupi dobrych piłkarzy za odpowiednią sumkę...a tu kicha:(
Mam jednak nadzieję, że zmieni zdanie. W takiej sytuacji jak teraz powinien!

Wiola04 komentarzy: 3702 newsów: 303.01.2009, 21:36

To jest bez sensu:/
Takim sposobem niczego nie osiągniemy...niestety:(

Lee komentarzy: 1471 newsów: 8303.01.2009, 21:29

Knolek >> prawie robi wielką różnicę.. ;D

Knolek komentarzy: 266403.01.2009, 19:43

kondzior12- zastanow sie, czy lepiej wydac duze pieniadze za dobrego pilkarza, czy male pieniadze za wcale nie gorszego?

GrzywkArsenal komentarzy: 5603.01.2009, 19:41

gada głupoty o mądrych działaniach .. woli zaoszczędzić kase niz kupić jakiś 2 walczaków co będą zapierdzielać i zdobywać mu punkty...jakoś inne kluby nie oszczędzają pieniędzy tylko się wzmacniają... przecież w Arsenalu jest już marna rywalizacja na pozycjach jakby każdy z 1 składu miał dublera równego sobie to na pewno wkładał by w grę więcej zaangażownia

Kondzior12 komentarzy: 490003.01.2009, 19:13

Ale jakiegoś dobrego piłkarza za duże pieniądze nie zaszkodziło by kupić.

Fierce_girl komentarzy: 219403.01.2009, 19:05

Tylko gdzie teraz można kupić doświadczonego, ogranego i o wysokich umiejętnościach zawodnika za niewielką sumę?!
Skoro mamy tyle kasy to dlaczego raz chociaż nie kupić dobrego ziomala?! Po co sprowadzać 17-21 latków, którzy kiedyś może zaowocują wynikami, a teraz cieszmy się z tego co mamy. Takie nastawienie?!
Czyli musimy czekać dalej na trofea? Aż oni się wreszcie ograją i coś wskórają...

groch876 komentarzy: 68403.01.2009, 18:11

No i Wenger znowu swojeee:(
Kiedy on wyda grubą kase za jakiegos swietnego zawodnika ???

lecho komentarzy: 96903.01.2009, 17:19

To czy nasza polityka się opłaca dowiemy się dopiero za kilka lat, gdy młodzi zawodnicy pokażą swój prawdziwy potencjał. Problem w tym, że my cały czas rozwijamy piłkarzy, a potem często ich sprzedajemy i dalej kupujemy młodzież.

Knolek komentarzy: 266403.01.2009, 16:34

zacznijmy od tego ze nam nie jest potrzebna zadna wielka gwiazda , to fani sobie to ubzdurali..

zespołowi jest po prostu potrzebna osoba, niekoniecznie slawna, ale taka która potrafi dobrze grać w środku pola i nie ma znaczenia czy nazywa sie alonso czy kowalski jesli bedzie dobrze wypelnial powierzona mu role, jak dla mnie Wenger moze kupic 2 graczy placac za nich lacznie 10 mln ale jesli beda robic to po co zostana sprowadzeni to nie widze powodu zeby narzekac ze nie zakupiono zadnych ''gwiazd''

wasze podejscie do transferow jest troche nietrafione..

domin515 komentarzy: 27603.01.2009, 15:16

arsenal potrzebuje paru bardziej doświadczonych graczy co wezmą ciężar gry na siebie !! do środka pola jest ktoś potrzebny ;)

domin515 komentarzy: 27603.01.2009, 15:14

Może niech nie wydaje dużych pieniędzy ale niech kupi kogoś do środka pola bo arsenal ma z tym problemy :(:( bo nie ma fabregasa :( i jeszcze walcott jest kontuzjowany. arsenal ma problemy z pomocą

Rapido komentarzy: 148 newsów: 8403.01.2009, 15:00

Do kluch_Ibn

Wenger jest mądrym człowiekiem i zapewne wie co robi, ale spójrzmy prawdzie w oczy - Arsenal z roku na rok jest co raz słabszy

kluch_lbn komentarzy: 176503.01.2009, 14:42

Nie wiem jak was ale mnie bardziej cieszy oglądanie mało znanych i młodych zawodników którzy osiągają sukces niż "ukształtowanych" których każdy zna, którzy rzygają kasą i skupiają się bardziej na byciu gwiazdeczkami niż piłkarzami. Nie lubię ludzi którzy mówią że kochają futbol a wolą się lansować w klubach niż ciężko pracować. Dlatego popieram politykę Wengera chociaż czasem jest może trochę chybiona. Nie wiem jaki kibic ma satysfakcję z dopingu klubowi który jest bardziej supermarketem niż zgraną i tworzącą więzi drużyną. Kocham Arsenal za to że nie podąża za wszystkimi i nie wydaje kasy tylko po to żeby udowodnić że jest najbogatszy i najlepszy. Póki co liczy się jeszcze to co zespół pokazuje na boisku a nie cyferki na koncie.

martin93 komentarzy: 106303.01.2009, 14:40

pridogy- brak defensywnego pomocnika jest faktycznie problemem,i to sporym ale co w takim wypadku z Songiem Denilsonem i Diabym? szkoda ze ten ostatni nie gra na def. pomocniku . gdyz trapia nas liczne kontuzje :/ przydał by się chociaż jeden doswiadczony i wybiegany pomocnik , nie koniecznie z jakąs bajeczną techniką...dużo jest takich zawodnikow więc Arsene ma spore pole do popisu, a co do X Alonso to jest to niestety nierealny transfer,

Lee komentarzy: 1471 newsów: 8303.01.2009, 14:27

wojt >> na pewno nie zrobił wystarczająco dużo, aby zatrzymać Flaminiego i Hleba + duży wpływ miał na to fakt, ze od kilku lat nic nie wygraliśmy. I tak się będzie działo w kolejnych latach, jeśli znowu drużyna zawiedzie. Błędne koło...

prodigi komentarzy: 11103.01.2009, 14:15

wojt - masz rację, ogólnie to popieram zarówno polityke transferowa Wengera jak i szanuję go jako trenera, czego nie rozumiem to brak defensywnego pomocnika w naszym zespolu po odejściu Flaminiego i Gilberto. Brakuje mi tutaj jakiejkolwiek logiki... no chyba ze Wenger naprawdę wierzył że z Denilsona, Diaby'ego lub Songa eksploduje talent... tak sie nie stało i po średniej grze Fabregasa i jego kontuzji pomoc mamy b.słaba.

wigrus komentarzy: 24303.01.2009, 14:11

Jeszcze zdanie do refleksji:
Od kiedy Arsene mówi o tej przyszłości? 2004,2005? No to te 3-4 lata to już jest przyszłość. I co wychodzi z tej przyszłości? Dalsze brnięcie w przyszłość...

wojt komentarzy: 7703.01.2009, 14:09

MAmy problemy finansowe takie, ze wybudowalismy nowy stadion. Co wiazalo sie z niemalymi kosztami. Poza tym na dawnym Highbury wybudowalismy apartamenty, zeby wiecej zarobic na sprzedazy mieszkan. Niestety kryzys finansowy i nie wyglada to najlepiej. Ale to wszystko bylo wliczone bo nowy stadion przynosi duzo wieksze zyski niz stary, ale mamy pozyczki do splacenia. A Wenger jako magister(?) ekonomii nie chce wydac 40 mln na jakiegos pilkarza bo wie ze niekoniecznie moze to wyjsc jak np z Szewczenka
Theo 10 Wenger sie "nie pozbyl" Hleba Flaminiego i Gilbero.
Hleb mogl sam upuscic klub na prawie Webstera(w sensie ze mogl wykupic swoj kontrakt a Wenger mogl tylko patrzec). Jak sam poznij przyznal nie spodobala mu sie Anglia. Co do Flaminiego to kontrakt mu sie konczyl dostal nowy z podwyzka, ale nie taka jak w Milanie. Flamini natomiast jest w polowie Wlochem i (tak gdzies czytalem) jego tata namawial go na te kierunki. Wenger nikim ich nie zastapil bo wierzy w to co robi. Nie po to sciagal pare lat temu Denilsona i Songa zeby zawsze byli tylko mlodzi. Kiedys musieli zaczac grac i wierzyl ze nadszedl dobry moment. Ja osobiscie uwazam ze pomysl moze i by byl dobry...ale za szybko to sie stalo strata 3 zawodniku i sporo kontuzji. Do takich roszad powinno dochodzic w dluzszym odstepie czasu

wigrus komentarzy: 24303.01.2009, 14:09

nie wiem czy dobrze że to powiem. Ale chyba muszą się sparzyć, żeby zobaczyli(zobaczył), że źle robi. Tylko z drugiej strony, Arsene jest już cały w bąblach po tych oparzeniach i nic z tym nie robi...
Do tego czym się chwalić w oknie transferowym biorąc Bischofa, który jest tak słaby jak zwietrzałe piwo ;/
Ale jest jeszcze jedno uzasadnienie. Wegner kryje zarząd, który nie daje kasy na wzmocnienia...

sochagol komentarzy: 135403.01.2009, 14:08

Jeśli Wenger będzie chciał kupić zawodnika za 30mln funtów( heh jak się robi znaczek funtów na klawiaturze?) to załatwi taką kasę, ale nie zrobi tego bo:
1 - młody zawodnik za takie pieniądze to przeważnie aktor, który się popisuje, a nie gra.
2 - a doświadczony zawodnik (28 lat?) za takie pieniądze to inwestycja może na 3 lata, Wenger jest przyszłościowcem, że tak się wyrażę, więc mu to nie leży!!

POzdro all ;]

Lee komentarzy: 1471 newsów: 8303.01.2009, 14:04

wojt >> może byliby dobrzy w takim Newcastle, które walczy o utrzymanie, a nie w klubie z aspiracjami na LM i PL. Chyba, że Wenger już nie ma takich aspiracji..

Lee komentarzy: 1471 newsów: 8303.01.2009, 14:01

Nie kapuje tylko jednej rzeczy - tamten sezon dobitnie pokazał, że młodzi nie mają sił na cały sezon, na kilku frontach, po nowym roku dostali zadyszki. I nie mówcie o kontuzjach Rosy czy Eduardo, bo każdy klub z top4 miał problemy z kontuzjami. I co robi w lato Wenger? Puszcza tak doświadczonych zawodników jak Lehman, Gilberto, Hleb oraz Flamini i Senderos, którzy mimo wieku mieli już niemałe doświadczenie. A kto do nas przychodzi? Młodziutki Nasri i Silvestre - odpadek z manu. Gdzie logika? W tamtym sezonie Wenger narzekał na krótki skład, a po letnim oknie transferowym, był jeszcze krótszy i gorszej jakości. Jednak według Wengera jest w czym wybierać i jest konkurencja w składzie.. No proszę Was..

Quenza komentarzy: 4903.01.2009, 14:00

Nie wiem dlaczego ale caly zdaje mi sie ze Arsenal ma jakies problemy finansowe...
Albo to tylko moje wyobrażenia...

Ale wiem co zrobic zebyśmy byli pewni ze nie ma zadnych trudnosci...załóżmy konto i wpłacajmy kase.. i moze wyjdzie na jakiegos "Cesca Fabregasa"?! : DD

Theo10 komentarzy: 828303.01.2009, 13:59

"Nasz klub jest z dnia na dzień coraz silniejszy,"

Raczej z sezonu na sezon coraz słabszy....rok temu jeszcze mieliśmy duże szansę na mistrzostwo....ale mimo kontuzji takich graczy jak Rosa i Eduardo Wenger nie zdecydował się na wzmocnienie zespołu tylko w letnim okienku pozbył się jednych z najważniejszych piłkarzy...Hleb, Flamini , Gilberto , Lehman....kim nam ich zastąpił? Jednym Nasrim...a choć Nasri jest świetny to roboty za 4 powyżej wymienionych piłkarzy a w szczególności Flaminiego i Gilberto nie jest w stanie odwalić....

"Ważne jest to, że klub posiada wspaniały stadion i mamy dobrą sytuację finansową."

Hmm... może to jest dla pana Wengera najważniejsze....dla mnie ważnie jest jeszcze zdobywanie pucharów o którym Boss widocznie (może celowo) zapomniał.....

"Najlepsi nasi zawodnicy nigdy nie kosztowali po £30-40 milionów."

Nie chodzi o to by był to zawodnik z nie wiadomo jakim nazwiskiem i za nie wiadomo jaką cenę...wystarczy jakiś w miarę doświadczony pomocnik za jakieś 15mln....na to nas chyba stać, nie potrzebna jest nam kolejna młodzież. Wystarczy że kupimy tego 1-2 doświadczonych zawodników za sumę około 10mln za każdego..i oczywiście nikt już nie może odejść...i odrazu myślę że będzie dużo lepiej.

wojt komentarzy: 7703.01.2009, 13:58

Ja nie mowie ze to nas cel mial byc i nie mowie ze jest. Tylko ludzie juz licza straty jakie niesie wypadniecie z ligi mistrzow. Wierze ze cos w tym sezonie ugramy.
Poza tym nie wierze ze Alonso byl do wyciagniecia za 10 baniek. Jego transfer byl uzalezniony od transferu Barrego do liverpoolu, skoro ten nie poszedl tam, to do nas nie trafil Alonso.
Bedntner i Song to dla mnie dobrzy zawodnicy moze na dzien dzisiejszy nie podstawowi, ale nie pozbywalbym sie ich z druzyny. Kreatywny pomocnik i doswiadczony defensywny pomocnik i sklad dla mnie jest kompletny

prodigi komentarzy: 11103.01.2009, 13:58

akurat Eduardo i Nasri to 2 b.dobre transfery, pech chciał ze Eduardo doznał kontuzji w momencie gdy strzelał bramke za bramką...

mlody13 komentarzy: 337403.01.2009, 13:57

Ja bym z checia zobaczyl Kadera Keitę w Arsenalu. Mysle, ze bylby swietny

baska_17skc komentarzy: 3161 newsów: 203.01.2009, 13:51

Pewnie nie chce wyjawic ile dostał kasy na transfery, ponieważ jest to kilkukrotnie mniej niż Barca, Chelsea, czy Manchester City.
Mimo to nadal popieram Wengera. Niech sprowadza do klubu osoby które uzna za stosowne. Niech sprowadza do klubu nawet 15-latków ale Arsenal musi być zawsze na takim poziomie aby być wstanie wywalczyć puchar LM i wygrać EPL

Lee komentarzy: 1471 newsów: 8303.01.2009, 13:47

wojt >> top4 to dla nas absolutne minimum, to nie powinien być nasz cel na sezon..

Lee komentarzy: 1471 newsów: 8303.01.2009, 13:46

crisadus >> Nasri i Eduardo jak na standardy Wengera kosztowali majątek.

Wenger narzeka, że nie kupi piłkarza za 30 baniek, ale jak w wakacje Xavi Alonso był do wyciągnięcia za jakieś 10 to nic nie zrobił.. Chyba nie zauważył, że od kilku lat, w których nic nie wygraliśmy, Arsenal nie jest już taki pociągający dla najlepszych, bo oni chcą zdobywać trofea, a w Arsenalu grając takimi wirtuaozami jak Bendtner czy Song nie ma na co liczyć..

Btw. lepiej zaryzykować kolejny chudy rok, niż finansową przyszłość..?

Maciekkk10 komentarzy: 258303.01.2009, 13:44

Właśnie sobie przypomniałem o defensywnym pomocniku. Tylko nie wiem czy on jest jeszcze bez kontraktu bo w pewnym momencie - gdzieś we wrześniu przestałem o nim słyszeć. Mowa o Appiah'u, który był bez kontraktu. Nie wiem jak jest teraz więc jak coś to sorry ;]

wojt komentarzy: 7703.01.2009, 13:40

A ja np popieram Wengera... ja sie zawsze tym chwalilem ze my nie wydajemy ogromnych kwot na "gwiazdy".Mysle ze zloty sordek bylby tu najlepszy.W sensie, ze nie kupic kogos za 40 mln funtow, ani tez 14 latka z afryki. Ale pilkarza co nie gra jeszcze w jedny mz najlepszych klubow swiata, ale ma juz ogranie na arenie miedzynarodowej. Wydaje mi sie ze w takim kierunku Wenger tez bedzie podazal. Osobicie marzylby mi sie jakis Anglik ale nie widze zadnego do wziecia o wystarczajacych umiejetnosciach. Chociaz mzoe kogos podkupic Aston Villi i jeszcze bardziej skrocic ich lawke rezerwowych? A co do Big Four to wierze ze spokojnie tam sie znajdziemy.

Szef komentarzy: 1303503.01.2009, 13:39

hmmm nie wierze ze mozemy wypasc z big four

prodigi komentarzy: 11103.01.2009, 13:37

"Ważne jest to, że klub posiada wspaniały stadion i mamy dobrą sytuację finansową." - i wszyscy oprócz kibiców sa happy :).

A tak na powaznie to Wenger ma zachowawczy plan który rzeczywiście może się sprawdzić w przyszłości, ale szanse na jego powodzenia są takie sam jak na niepowodzenie.

Maciekkk10 komentarzy: 258303.01.2009, 13:36

Tymi słowami Energiser pogrążył Arsenal ;] ale niestety ma rację.. a tak w ogóle popatrzmy na te transfery za 30-40mln. Porównajmy zakup Berby do MU i Robinho do MC. Transfery o podobnej wartości, a jednak jak wiele więcej potrafi zdziałać Robinho w drużynie, która walczy o utrzymacie, a jak stosunkowo mało Bułgar w drużynie walczącej o tytuł.
A teraz istotna sprawa. Mam kolegę, który kibicuje MU i uświadomił mnie ostatnio, że Czerwone Diabły mają większe długi niż Leeds za czasów świetności więc mam nadzieję, że klub z Old Traford skończy jak Leeds w odległych ligach ;]

Energiser komentarzy: 1292 newsów: 13003.01.2009, 13:30

Arsenal jest w Big Four, a zachowuje się w stosunku do pieniędzy tak jak Burnley.

Maciekkk10 komentarzy: 258303.01.2009, 13:28

Jest trochę racji w tym co mówi Christian. Podobno gdy wypadniemy z "Big Four" i zakwalifikujemy się tylko do Pucharu Uefa (a raczej bodajże Ligi Europejskiej czy coś takiego ;D ) to stracimy na tym około 25mln funtów. Mimo, że jest kryzys jeśli chodzi o pieniądze to trzeba kogoś kupić, bo jest też kryzys w naszej drużynie.

Christian komentarzy: 342703.01.2009, 13:28

Zoso> a prawda jest inna;/
To niech Wenger jedzie do jakiejś wioski i za 40 tys kogoś ściągnie.
i to będzie nasz super transfer, ale on dba o dobro finansowe ;/ nie rozumiecie że Za mistrzostwo do stajemy premię od sponsora, od ligi, więcej kibiców jest na meczach, gadżety się sprzedają w większych nakładach.

Zoso komentarzy: 7203.01.2009, 13:24

Christian, ty chyba sam nie wiesz o czym ty mówisz..

Freddie komentarzy: 26703.01.2009, 13:16

Spowadzanie zawodników za 30-40 mil to faktycznie przesada, ale kogoś trzeba ściągnąc na Emirates. Właśie przeczytałem, że Charles N'Zogbia "zrobi wszystko by opóscić Newcastle... a przejscie do Arsenalu spełiło by jego marzenia".

Christian komentarzy: 342703.01.2009, 13:15

Najlepsze jest to że ośmieszył całą obronę właśnie piłkarz za taką kasę jak mówi Wenger 30-40 mln
Robinho od razu widać ile jest wart przyszedł do obcej ligi gra w przeciętniaku a strzelił więcej bramek niż któryś z naszych piłkarzy.
Wenger nie rozumie że raz wyda 20-25 mln na jednego piłkarza i to będzie lepsze niż kupi 5 za tą kwotę.
Jak sobie pomyślę że mogliśmy mieć Riberego za 25 mln a teraz jest wart najmniej 50 to się płakać chcę.
Przecież my jesteśmy w najlepszej sytuacji finansowej z pośród klubów na wyspach.
Mamy sponsora który ma więcej kasy niż Abramowicz;/

Wenger gdybyś chciał to pozbyłbyś sie drewniaka a kupił napastnika który zasługuje na to by być kanonierem. On się broni że dba o przyszłość Arsenalu super ;/
Tylko że mistrzostwa dają kasę, popularność klubu wzrasta, a co za tym idzie.
idzie kasa.

cacapa komentarzy: 76903.01.2009, 13:08

:/

Sztofort komentarzy: 259603.01.2009, 13:04

Obysmy nie spadli do UEFA..

wigrus komentarzy: 24303.01.2009, 13:04

właśnie Robinho za takie ceny nam nie potrzebny. Sagna, Dudu to najlepsze przykłady mądrze wydanych pieniędzy.

arsen1 komentarzy: 107803.01.2009, 13:04

Wenger jestes poprostu sknerą i tyle ..

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 103.01.2009, 13:04

Sory za blad *sprzedajesz

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com