Wenger o transferze Martiala

Wenger o transferze Martiala 02.09.2015, 17:53, 87 komentarzy

Arsene Wenger twierdzi, iż ogromne pieniądze wydane na nowego zawodnika Manchesteru United - Antony'ego Martiala - ukazują stagnację panującą na rynku transferowym. Media podają, iż nowy nabytek Czerwonych Diabłów kosztował ich około 36 milionów funtów, co czyni go najdroższym nastolatkiem w futbolu. Boss The Gunners uważa, że został poinformowany o kwocie transakcji, która łącznie z bonusami może wynieść około 80 milionów euro.

Menedżer Kanonierów, który oskarżany jest przez wielu fanów za brak sprowadzenia nowego napastnika przed upływem okienka transferowego, jest zdania, że fakt, iż United gotowe było zapłacić tyle pieniędzy za niesprawdzonego do końca piłkarza, pokazuje, że mało było utalentowanych zawodników dostępnych na rynku.

- Widzieliście, co się wydarzyło ostatniej nocy w Monako, które sprzedało swojego zawodnika do Manchesteru United za 80 milionów euro. Martial strzelił w lidze francuskiej 11 bramek, co bardzo dobrze o nim świadczy - powiedział Wenger dla beIN Sports.- Oznacza to, że pieniędzy oraz chęci inwestowania nie brakuje. Mamy po prostu małą liczbę dostępnych graczy, którzy mogliby wzmocnić twój zespół. Dużym problemem jest znalezienie kogoś odpowiedniego, kto zagwarantuje, że staniesz się lepszą drużyną.

- Martial ma 19 lat i to niewątpliwie wielki talent. Jest dobrą inwestycją. Jednak pokazuje to, że nie ma świecie zbyt wielu piłkarzy, którzy mogliby wzmocnić te zespoły.

Arsene Wenger bronił swojego transferowego rekordu, twierdząc, iż jest bardzo zadowolony z tego, że przeznaczył duże sumy pieniężne między innymi na Mesuta Özila, Alexisa Sancheza oraz Petra Cecha. Poprosił również członków UEFA o wyjaśnienie przebudowy przepisów Financial Fair Play.

- Jeśli spytasz mnie o to, co naprawdę oznacza Financial Fair Play, to nie mogę udzielić odpowiedzi. To zbyt skomplikowane, żeby było skuteczne i zbyt skomplikowane dla wszystkich do zrozumienia zasad. Dlatego myślę, że istnieje potrzeba, by uprościć cały ten proces - zakończył.

Arsene Wenger autor: źrodło: Sky Sports
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Dawid04111 komentarzy: 13296 newsów: 1405.09.2015, 09:49

Bądz co bądz to Wenga ma racje. Za takich Martialów pare lat temu płaciło sie 5 milionów, a nie 80.

Vebber komentarzy: 16803.09.2015, 16:33

Sanchez,Ozil,Koscielny po kolejnym sezonie bez mistrza czy też 4 miejscu zaczną w końcu się zastanawiać czy znajdują się w odpowiednim klubie...

arcik7 komentarzy: 3803.09.2015, 15:00

Nie jestem wielce zadowolony z tego okienka. Jednak realnie patrząc, nie pozostaje nam nic innego jak po prostu liczyć na Kanonierów w obecnym zestawieniu.

Jak dla mnie na takich zawodników jak Lacazette czy Martial trzeba było poczekać. Martial ma tego pecha (bądź przy wyjątkowej formie strzeleckiej szczęście), że został od razu rzucony na mega głęboką wodę. Jeżeli jest talentem na wzór Messiego, Ronaldo, Pogdy czy innych którzy za młodu dawali (lub też jak Pogda dają) czadu na boisku to tylko na jego plus.

Spełni się też prośba/zachcianka kibiców, którzy nie wróżyli u nas wielkiej kariery Lacazette'owi. Odczeka jeszcze jeden sezon w Lyonie i jeżeli znów jego lokalna gwiazda rozbłyśnie będzie to gotowy do boju na wyższym poziomie napadzior.

Dajmy czas też takim zawodnikom jak Welbeck. Jak strzelił bramkę z United to był zachwyt nad jego intuicją, szybkością. Teraz robi się z niego totalne 0, które nie potrafi kopnąć piłki. Prawda jest jednak taka, że w zeszłym sezonie dostał w lidze zaledwie 9 szans na występ 90-minutowy. O jakiej regularności my tu mówimy... Liczę, że w tym sezonie się odblokuje i będzie z niego dużo radości.

Jeżeli chodzi o pozostałe pozycje...
Bramka: co by ktokolwiek nie powiedział, została wzmocniona, szkoda Wojtka ale jemu to chyba teraz nie przeszkadza bo świetnie sobie radzi.

Linia obrony: prawa git, lewa git, środek ... mniejszy git, miejmy nadzieję na brak kontuzji.

DP: no to właśnie mnie martwiło przez całe
okienko, bo chyba tylko na tej pozycji byli do wyciągnięcia (realnie: finansowo jak i na odpowiednim poziomie) piłkarze lepsi od tych których mamy. Mega żal, że został Flamini bo on już nigdy na dobrym poziomie nie zagra, chyba, że ma cel na jakiś rekord/osiągnięcie we wkur*ieniu jak największej liczby kibiców. Arteta, dobry rezerwow. Piłkarze pokroju Schneiderlin czy Kongdobia na pewno pozycję DP by wzmocnili - bez dwóch zdań.

Ofensywa szeroko pojęta: Prawe skrzydło - pomijam, środek - pomijam, na tych pozycjach są duże rezerwy. Jeżeli chodzi o lewe skrzydło: Sanchez - wiadomo, ale żeby Wenger nie wykorzystywał w ogóle Cambella (i zamiast jego wpuszczał na boisko Flaminiego!!!!) to już zbrodnia. Lewe póki co też ok, jeżeli jakiekolwiek nadzieje dadzą nam szanse dane Cambellowi.

No i atak... też nie byłem za półśrodkami. Jak już kiedyś pisałem, każdy napastnik to inny typ zawodnika, nie ma 2 identycznych. Kokorin i Austin bez komentarza. Lukaku i Benteke - ewentualnie ten młodszy bo moim zdaniem jest lepszy technicznie i szybszy. Ale czy to napastnik z naszego słynnego TOPU? Wątpie... Nie komentuje Cavaniego, Benzemy, Lewego, Aguero bo to są gwiazdy w swoich klubach i nie mieli w interesie przechodzić do nas, ponieważ u siebie robili świetną robotę. Z tego wynika też że ich kluby olałyby każdą ofertę :)
Szkoda mi Jacksona Martineza i właściwie to tyle.

Rozliczymy się w połowie sezonu a teraz pozostaje gorąco kibicować. Ten sezon będzie na pewno inny, jak każdy. Komentarze w stylu, że nic się nie zmieni są śmieszne. Zmieni się choćby dlatego, że teraz nasi piłkarze złapią (a przynajmniej powinni) szybciej złapać optimum. Brak dużego turnieju jakim są MŚ na pewno pomoże.

COYG!

RVP87 komentarzy: 116403.09.2015, 14:51

piszecie o bramkarzach, to ja wam powiem narzekałem cały czas na gre Wojtka w pewnym sezonie to zostałem tu ośmieszony, no ale wyszło na moje już go tu nie ma, niech chłopak sie podszkoli i wraca a we Włoszech na pewno podszkoli się troszeczkę i będzie po prostu lepszy,

co do najlepszego bramkarza obecnie na świecie to sie nie ma co wypowiadać jest nim Gianluigi Buffon, zdecydowanie i nie dorównuje mu narazie nikt, zaraz za nim jest Neurer,

co do pozostałych bramkarzy to De Gea, jest porządnym gościem na tej pozycji, ale nasz bramkarz wydaje się być w pierwszej 5, Petr to poziom jakiego potrzebowaliśmy, i z nim w bramce jestem spokojny o ten sezon w którym myślę powalczymy z City o mistrza...

pozdro byki!!!

loool komentarzy: 95003.09.2015, 14:13

Skoro nie masz innego argumentu, możesz przyjąć taki :p
Ale nie wmówisz mi że jego transfer można porównać do transferu Ozila, który miał konkretne statystyki w Realu i padł ofiarą ich chorej polityki transferowej, bliżej mu do Sancheza ale on jest młodszy, więc miał lepsze perspektywy rozwoju :p

Piterson komentarzy: 12403.09.2015, 14:12

Wenger znalazł wytłumaczenie swoich nieudolnych działań na rynku transferowym.

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 503.09.2015, 13:00

Oczywiście, że się nie zgadzasz. Zgodziłbyś się, gdyby grał w United.

loool komentarzy: 95003.09.2015, 12:47

Buffon niema roku przerwy za sobą, poprostu nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że Cech przychodzi tu jako gwiazda( tylko dla kibiców Arsenalu), ale nie zaprzeczę, że może jeszcze odbuduje swoją dawną pozycje, chociaż równie dobrze może skończyć jak Casillas

pwntmaciek komentarzy: 2603.09.2015, 12:47

ToMo_18, ładnie to tak kłamać?

"WENGER: TRANSFER MARTIALA UKAZUJE REALIA RYNKU TRANSFEROWEGO"

Tytuł z ManUtd.pl

Axinus komentarzy: 1165 newsów: 103.09.2015, 12:06

@ loool

Nie rozumiem jak można nie doceniać umiejętności Cecha nabytych przez tyle lat. On nie zapomniał jak się broni. Czy Buffon który doszedł znowu do LM jakoś tak strasznie Ci przeszkadza ze swoją postawą?

loool komentarzy: 95003.09.2015, 11:49

ToMo_18

ManUtd-WENGER: TRANSFER MARTIALA UKAZUJE REALIA RYNKU TRANSFEROWEGO
Devilpage-ARSENE WENGER KWESTIONUJE TRANSFER MARTIALA

O ile ten drugi może naciągany, to w pierwszym nie widze nic złego, w drugim też w zasadzie.

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 503.09.2015, 11:36

@ loool:

To, że był rezerwowym nic nie znaczy. Nie został posadzony na ławkę ze względu na formę, lecz wiek. Każdy normalny trener mając w obwodzie bramkarza wcale nie gorszego od Cecha w dodatku 100 lat młodszego postawiłby na niego. Normalna kolej rzeczy. Jak bronił wcześniej mało mnie obchodzi. Na tej pozycji regularność to klucz, a Petr tego nie miał, dlatego nie ma się co dziwić, że mogły przydarzyć mu się jakieś wpadki. Nadal jest to światowy TOP co udowodnił już w meczach przedsezonowych, czy w spotkaniach o Tarczę Wspólnoty bądź ligowym z Liverpoolem. Popełnił dwa błędy z WHU, ale te popełnił już także Romero i Courtois. Zaraz kolejne mecze zawalą także Lloris, Hart, czy De Gea (jeżeli wróci do bramki). Zobaczymy kto na koniec zrobi tych błędów najmniej.

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1503.09.2015, 11:31

Na każdej stronie United ten news jest zatytułowany, że Wenger krytykuje ten transfer. Głupota redaktorów tamtejszej strony jest wręcz rażąca w oczy. Boss nigdzie nie powiedział, że Martial jest słaby czy ogólnie, jakieś słowo gorsze zatytułowane w jego stronę. On po prostu powiedział, że ta suma pokazuje jak ciężko jest kupić kogoś utalentowanego, bo od razu klub żąda za niego chore pieniądze i tu się z nim zgadzam w stu procentach.

page komentarzy: 1684 newsów: 403.09.2015, 11:17

@burakk5

"Poczekajmy ,wstrzymajmy sie z pseudofachowymi ocenami chociaz do polowy ligi.Wtedy bedzie cos mozna powiedziec."

Moim zdaniem tu się właśnie mylisz, ponieważ nasza drużyna jest prawie identyczna, jak w zeszłym sezonie, więc doskonale wiemy, czego się po niej spodziewać. Gdyby było odwrotnie i Wenger zrobił te 3-4 transfery, wtedy faktycznie musielibyśmy zaczekać z oceną. Ale teraz?

loool komentarzy: 95003.09.2015, 10:39

Cech to był gwiazdą parę ładnych lat temu, od roku był rezerwowym, wcześniej też już nie grał najlepiej.

burakk5 komentarzy: 10903.09.2015, 10:36

Ciekawe co napisalibyscie gdyby Arsen kupil Benzeme,albo Cavaniego lub Ibre,a nie byloby majstra.Juz widze te komentarze,ze Wenger kupill przereklamowanych wypalonych gwiazdrow.Poczekajmy ,wstrzymajmy sie z pseudofachowymi ocenami chociaz do polowy ligi.Wtedy bedzie cos mozna powiedziec.A ze Henry twierdzi ze Arsenal potrzebuje nowego stricera,to jego subiektywna opinia,przeciesz on nie jest z druzyna,kazdy z boku moze powiedziec ze potrzeba tego czy tamtego zawodnika.Tzrobil Van z

bialysul komentarzy: 369903.09.2015, 10:29

hot995

Oby więcej tak trzeźwo myślących kibiców miał ten klub!, na szczęście ci myślący inaczej nie mają wpływu na jego poczynania a obecny zarząd i trener nie myślą jedynie o spełnianiu swych ambicji bez względu na cenę, starając się rozsądnie budować jego prestiż i przyszłość...

Falcao, czy DiMaria za 60+ mln nie dał United LM czy chocby mistrzostwa angli...

myslicie ze Depay co prawda perspektywiczny ale z ogorkowej ligi czy 19 letni chlopak ktory jeszcze nawet nie wie na jakiej pozycji powinien grac!? da im cos więcej?

a 100+ mln? teraz to juz chyba 200mln co? wydane przez Tottenham nie dalo im nawet top 4

oczywiscie transfery moga pomoc ale nie nalezy w nich upatrywac sukcesu...

a Chelsea hmm myślę że swoj sukces w wiekszej mierze zawdzieczaja nie tyle transferom co solidnej, zgranej obronie (silnym charakterom) i menagerowi ktory potrafil poukladac i odpowiednio zmotywowac zespol.

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 503.09.2015, 09:28

Wenger jak to ma w zwyczaju po raz kolejny świetnie podsumował okienko. Transfer Martiala do United pokazuje tylko, że żaden klasowy napastnik nie był dostępny tego lata. Zapewniam Was, że LvG wolałby mieć w swoich szeregach Benzemę, Cavaniego, Lewandowskiego, czy Müllera. Zarówno Arsenalowi jak i Manchesterowi nie udało się sprowadzić żadnego z nich, bo po prostu byli nie na sprzedaż. Nie ma tutaj znaczenia, czy ktoś starał się o nich pierwszego sierpnia, czy pierwszego września. Zakup Anthony'ego to zwykły przejaw frustracji czego na szczęście na Emirates nie zobaczyliśmy. Arsene od trzech lat idzie swoją drogą i sprowadza zawodników tylko z dopiskiem "najwyższy światowy poziom". Tak było z Alexisem i Mesutem, tak jest i z Cechem. Cała w/w trójka to piłkarze, którzy są jednymi z najlepszych na swoich pozycjach od lat, więc głupotą byłoby zakup kogoś pokroju Chicharito, Austin itd. Napastnicy, których Boss mógł mieć w swoim zespole mogli tylko podnieć konkurencję, ale to za mało. Tutaj potrzeba "jakości" kogoś, kto z miejsca wzniesie drużynę na wyższy poziom i zacznie grać w podstawowym składzie - dokładnie tak samo jak Chilijczyk, Niemiec i Czech. Zakontraktowanie jednego z "półśrodków" teraz automatycznie zablokowałby zakup "top quality" w następnym roku i AW dobrze o tym wie. Wbrew przekonaniom niektórych tutaj Francuz dobrze rozpoczął i zakończył to okienko. Na temat wzmocnień innych pozycji nie ma sensu dywagować, bo te po prostu nie były potrzebne (ani ŚO, ani DP). Chelsea nie ma praktycznie żadnego godnego następcy Matića, City z kolei "nie ma" zmiennika dla Fernandinho i nikt tam nie panikuje. Dopóki Arteta jest w kadrze Arsenal nie potrzebuje "dziesiątego" defensywnego pomocnika.

Srubaa komentarzy: 5903.09.2015, 08:45

Jaki napastnik klasy top, który wchodzi do składu AFC był dostępny?

Nie ogarniam nieco tych wszystkich komentarzy i jęków. Super chłopaki, że kibicujecie AFC, a nie jakiejś ekipie z rodzimej ekstraklasy.

Popiszcie sobie: "Wenger won!" - na pewno Was zarząd usłyszy. :D

losnumeros komentarzy: 1318903.09.2015, 07:23

A za 2-3 lata jak by go chciał kupić to moze by kosztował z 2 razy więcej. Zawodnicy byli dostępni tylko widać o co walczy Arsenal o 1/8 LM i TOP4. A j po zawodnika nie jedzie się kilka godzin przed zamknięciem okienka

kowalski komentarzy: 269703.09.2015, 07:11

W tym okienku paru piłkarzy o "odpowiedniej jakości" zmieniło kluby za w miarę dostępne ceny: Schneiderlin, Kondogbia, Martinez.

LeBob komentarzy: 152303.09.2015, 04:44

Ja sobie ciągle zadaje pytanie, jeśli nasi dotychczasowi napastnicy nie strzelają to dlaczego w takiej sytuacji Wenger nie daje szansy Campbellowi?

ronix11 komentarzy: 73003.09.2015, 00:35

Pizarro jest do wzięcia za darmo ostatnio reprezentowal bayern. może starszy jest ale mu się kontrakt skonczyl co by trafil w lidze to by trafil , ciekawy transfer dopóki Wenger nie kupi Napastnika

WojO komentarzy: 225203.09.2015, 00:22

Dokładnie, niby dobrych zawodników mało, ale każdy kupuje, a tylko u Wengera kończy się na gadaniu. Niektóre kluby zrobiły dziwne transfery, ale jestem przekonany, że będzie też kilka niespodzianek. Niestety u nas zawodnicy rywalizują z kontuzjami, a nie z drugim piłkarzem. Prawda jest taka, że od 2004roku nie mamy rywalizacji w zespole, nie licząc jakiś pozycji gdzie może grać 10zawodników(ŚP/skrzydła).

bialysul komentarzy: 369902.09.2015, 23:52

zeby AFC moglo pozwalac sobie na transfery topowych pilkarzy i na rowni rywalizowac z klubami jak Barca, Real, Bayern... na te chwile potrzeba by zewnetrznych pieniedzy... klub z budzetu nie bedzie przeplacal 2-3 krotnie wartosci pilkarza mimo ze budzet maly nie jest a rynek jest tak obecnie spieprzony ze trzeba przeplacac zeby wyjac najlepszych

a na to sie nie zanosi, dlaczego Usmanow czy Kroenke nie daja z wlasnych kieszeni, czy dlaczego klub nie chce aby dawali... tego nie wiem

i nie wiem czy bym chcial...;)

michio komentarzy: 38802.09.2015, 23:45

Legendy klubu tylko wspierają Wengera w jego "nic nie mogę".

Wszystkich do tego przekonał - nie ma transferu, no bo się nie dało.

Inni jakoś transfery robią, choć rynek jest ten sam. Arsenal FC to dziecko we mgle. Dotyczy to bardzo wielu środowisk związanych z klubem. Najbardziej trzeźwo myślący są kibice, ale cóż z tego, skoro ich wpływ na obsadę managera jest niewielki. Nikt nie chce zmieniać Wengera po tylu latach, to chyba najdłużej obecnie pracujący z jednym klubem trener świata. Fakt ten działa na jego korzyść, a na niekorzyść reform.

Myślę, że włodarzom to nie przeszkadza, Arsenal mimo tej mizeroty sportowej radzi sobie całkiem nieźle.

raidenarsenal komentarzy: 10002.09.2015, 23:18

bialysul

City nie mialo tak zgranej druzyny jaka my mamy teraz, bo trzeba przyznać momentami nasz srodek pola jest niesamowity, dlatego tyle wydali ale kiedy popatrzysz na ich druzyne w tym momencie to mozna powiedzieć, ze sa druzyna kmpletna z postawiona przyslowiowa kropka nad i. Byl problem ataku bez aguero kupili bez namyslu wyrozniajacego sie snajpera BPL, demichelis odstawal jest juz zastepstwo, 2 rownorzednych DM swiatowej klasy tez jest.

a my?
pol się sezonu ogladalem monreala i wcześniej sagne na CD wniskow brak

zmiany typu gips na skrzydli na ostatnie 15 min flamini żeby cisnienie podniesc 2 DM brak ( fakt jest bielik i chambers ale to na przyszłość bo w tym miejscu momencie taki silva bierze ich na balans cialem)

zenujace staty w ataku. kontuzja ziru pudla welbecka troche nieporadny z mocnym rywalem walcot ...brak wnioskow

skrzydla!!
ramsey wilsher ozil chamberlin bez formy to nie sa typowi skrzydlowi ( i nie mowie tu o taktyce na zmieniajacych pozycje 3 ofensywnych pomocnikach tylko na typowa gre skrzydlami na dobrze broniace teamy) ...wniskow brak

WZMACNIA sie druzyne caly sezon a nie w DD
plan tych wzmocnien powinnnien byc kreslony duzo wcześniej z uwzgednieniem okresu przygotowawczego jaki zawodnik powinnien przepracowac z druzyna inaczej moze nie eejsc w sezon ( nie kazdy to Sanchez)

Reus, lacazette, grizman, depay nie do wyciagniecia?
Benzema czy Martinez lub nawet Martial tylko duzo wcześniej nie w DD nie do wyciagniecia?
Carvalhio czy krychowiak nawet song od biedy dla pewności nie do wyciagniecia?
odtamendi czy mangala nie do wyciagniecia?

i nie mowie tu wyciagnieciu wszystkich ale chociaz
jedna pozycje wzmocnic.
Calkowicie przespane okienko i zeby byla jasnosc ostatnie sezony pokazaly gdzie konczymy kiedy trafiaja sie 3-4 kontuzje na raz.

Kibicowanie kibicowaniu ale czy widzicie Arsenal tylko w top 4 i kto tu napisal ze jesteśmy w czolowce swiatowej? bez zadnego pucharu na arenie międzynarodowej od wielu wielu lat...jeden final z barca that's it!
Panowie ten sklad z postawieniem kropki nad i ( np suarez u nas zamiast w barcy lub inny klasowy zawodnik) i mozemy byc pewni ze na mecz wychodzimy walczyc o zwyciestwo!
Braklo jaj tyle

raidenarsenal komentarzy: 10002.09.2015, 23:17

bialysul

City nie mialo tak zgranej druzyny jaka my mamy teraz, bo trzeba przyznać momentami nasz srodek pola jest niesamowity, dlatego tyle wydali ale kiedy popatrzysz na ich druzyne w tym momencie to mozna powiedzieć, ze sa druzyna kmpletna z postawiona przyslowiowa kropka nad i. Byl problem ataku bez aguero kupili bez namyslu wyrozniajacego sie snajpera BPL, demichelis odstawal jest juz zastepstwo, 2 rownorzednych DM swiatowej klasy tez jest.

a my?
pol się sezonu ogladalem monreala i wcześniej sagne na CD wniskow brak

zmiany typu gips na skrzydli na ostatnie 15 min flamini żeby cisnienie podniesc 2 DM brak ( fakt jest bielik i chambers ale to na przyszłość bo w tym miejscu momencie taki silva bierze ich na balans cialem)

zenujace staty w ataku. kontuzja ziru pudla welbecka troche nieporadny z mocnym rywalem walcot ...brak wnioskow

skrzydla!!
ramsey wilsher ozil chamberlin bez formy to nie sa typowi skrzydlowi ( i nie mowie tu o taktyce na zmieniajacych pozycje 3 ofensywnych pomocnikach tylko na typowa gre skrzydlami na dobrze broniace teamy) ...wniskow brak

WZMACNIA sie druzyne caly sezon a nie w DD
plan tych wzmocnien powinnnien byc kreslony duzo wcześniej z uwzgednieniem okresu przygotowawczego jaki zawodnik powinnien przepracowac z druzyna inaczej moze nie eejsc w sezon ( nie kazdy to Sanchez)

Reus, lacazette, grizman, depay nie do wyciagniecia?
Benzema czy Martinez lub nawet Martial tylko duzo wcześniej nie w DD nie do wyciagniecia?
Carvalhio czy krychowiak nawet song od biedy dla pewności nie do wyciagniecia?
odtamendi czy mangala nie do wyciagniecia?

i nie mowie tu wyciagnieciu wszystkich ale chociaz
jedna pozycje wzmocnic.
Calkowicie przespane okienko i zeby byla jasnosc ostatnie sezony pokazaly gdzie konczymy kiedy trafiaja sie 3-4 kontuzje na raz.

Kibicowanie kibicowaniu ale czy widzicie Arsenal tylko w top 4 i kto tu napisal ze jesteśmy w czolowce swiatowej? bez zadnego pucharu na arenie międzynarodowej od wielu wielu lat...jeden final z barca that's it!
Panowie ten sklad z postawieniem kropki nad i ( np suarez u nas zamiast w barcy lub inny klasowy zawodnik) i mozemy byc pewni ze na mecz wychodzimy walczyc o zwyciestwo!
Braklo jaj tyle

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57002.09.2015, 23:00

Takie niezadowolenia, a proszę co można znaleźć na portalach innych klubów :)

"kralo11: Powiem tak Arsenal za kilka lat będzie potęgą a dla czego już mowie za Arsena oni nie wydają dużo pieniędzy w jego następca będzie mógł wydawać rocznie po 200 mln tak jak teraz my :)"

Wenger akurat w tej kwestii mądrze się wypowiedział. Pieniądze są astronomiczne, a Francuz od 1996 roku ma swoją filozofię, w której nie ma miejsca na Iguaina za ok. 60 mln. Oczywiście go nie bronię, jeśli chodzi o brak transferu napastnika i def. pomocnika, bo powinni w tym okienku trafić do Arsenalu, ale mówi się trudno, trzeba liczyć na Koklę, Artetę, Żiru i Welbecka.

Wszyscy wiemy, że jakby było ograniczenie, że w ciągu jednego okienka max. 15 mln funtów można wydać na zawodników, to LM należy do Arsenalu :)

adrianjestem komentarzy: 45702.09.2015, 22:43

Serio chcielibyście żeby przyszedł jakiś kokolino czy inny typ żeby blokował miejsce żeby pózniej kogoś pozyskać ? Widzę ze tu połowa osób to gimbusiarnia...
A w tym okienku nikogo z TVP nie dało by redy wyciągnąć za normalne pieniądz bo gdysmy dali 80 za lewgo cavaniego beneme to byśmy 2 razy przepłacili. A śmiesza klauzura u higuaina 70 milionów jest bardziej śnieżna niż jego gra

adrianjestem komentarzy: 45702.09.2015, 22:38

Sory za błędy i literówki ale taki słownik w telefonie :

adrianjestem komentarzy: 45702.09.2015, 22:33

Ja tam sie cieszy ze nie kupiliśmy jakiegoś napastnika który miałby tylko rywalizować z żwirkiem. Za rok bedzie juz pewny inny trener albo ten sami bedzie można a nawet jestem pewnie ze za rok przyjdzie napastnik typu lewy cavani benzema a teraz jak byśmy kupili jakiegoś zapchajdziurę który by tylko zajmował miejsce i wenger by w niego wierzy przez 5 lat ze na niego cud spadnie to przez te 5 lat nikt inny by nie przyszedł a tak za rok na pewno przyjdzie ktoś z topu. A z tym składem pokazaliśmy ze możemy walczyć z każdy w drugiej polwie tego sezonu wiec teraz liże na wiecmistrza a za rok na majstra bo city jest w gazie i po takich transferach i takim składzie cieżko bedzie ich powstrzymać. Niestety. A to ze nie wydaje dużo to i dobrE zespół jest zgrany a jak pokazuje Liverpool i totenham pieniądze lepiej wydać mądrze albo wcale :) lepiej je zostawić na następny rok niż kupić kogo bo kupić żeby zadowolić kibiców. Jeśli sie kogoś kupuje to musi wzmocnić skład i pasować do drużyny. A my bez zwirka gramy piach bo z nim w składzie gramy długie podania on zgrywa głowa włączy i robi sie miejsca dla alexisa oxa i reszty

M4RJANO komentarzy: 69902.09.2015, 22:31

Wenger ten amator nie potrafil wyrwać Reusa i Lacazetta bo oni chcą coś wygrać i za rok odejdą do np PSG lub Barcy lub innej potęgi co znów sypnie kasą a on znów będzie czekał na okazję cienias. Z nim nic nie wygramy nigdy poza FA Cup niestety to szczera prawda.

bialysul komentarzy: 369902.09.2015, 22:29

raidenarsenal

no serio:P

kibicuje klubowi nie transferom i pucharom

zobaczcie ile musialo wydac City zeby siegnac po 2 mistrzostwa, birac pod uwage same transfery do tej pory pekl pewnie miliard nie liczac pensji...

2 cholerne mistrzostwa a i dalej sa w dupie (zeszly sezon) czy LM...

Inter tez za Mourinho wygral LM nakupowali pilkarzy... i teraz gdzie sa?

mysle ze nie tedy droga, tymbardziej ze AFC korzysta tylko z budzetu klubowego

widac ze polityka klubu sie zmienila Sanchez,Ozil, Suarez...,Cech

ale to byly duze pieniadze rozsadnie wydane nie przeplacanie za graczy za wszelka cene...

rako017 komentarzy: 902.09.2015, 22:22

Wypowiadanie się o transferach innych zespołów niestety wychodzi Wengerowi najlepiej... Lepiej by było gdyby już skończył z trenerką i zostałby chociażby ekspertem. Wydaje mi się, że tak byłoby najlepiej. Niestety, brak transferu powoduje walkę o TOP4 przez następny rok. Przykre ale prawdziwe. Szczytem będzie osiągnięcie tego rezultatu co w tym roku. Jeśli się jednak będę mylił (bardzo bym tego chciał) to pierwszy się do tego przyznam. COYG !!

NeverLie2Me komentarzy: 39102.09.2015, 22:18

Wszytko fajnie, ale zawodnicy typu Reus i Lacazate zostali w swoich klubach. Przy odpowiednim przyciśnięciu mogliśmy ich mieć. Moim zdaniem tego właśnie brakuje i ci zawodnicy byli na wyciągnięcie ręki. Trzeba było chcieć, a nie wychodzić z założenia, że jest wszytko cacy. Nasze wyniki pokazują coś odwrotnego.

A to, że Martial może nie wypalić. Oczywiście, że może, tak samo jak może wypalić. Moim zdaniem inwestycja w Depaya i Martiala to dobre posunięcie i da wiele spokoju na lata.

raidenarsenal komentarzy: 10002.09.2015, 22:07

Oldgunner3 zgadzam sie z Toba i nawet sklaniam sie w strone teorii że Wenger celowo nie wzmocnil składu wdlug swojego uznania bo to jego ostatni sezon w AFC... za rok następca ( moze Klopp) dokona odpowiednich zakupow adekwatnych do swojej wizji druzyny. Fakt jest jeden jezeli sie nie rozwijasz to sie cofasz zwlaszcza w swiecie profesjonalizmu

atemisan komentarzy: 131002.09.2015, 22:03

Ja mimo wielkich obaw i kilkuset razy przeklinania Wengera w myślach i tak wierzę w Papcia.
Nie wszystko wiemy , wypowiadamy się tylko na podstawie oglądanych kilku /kilkuastu meczy ,a na transfer parcuje wiele osób skautów i wogóle zawodnicy są prześwietleni.Skoro Papa nikogo nie kupił tzn nie było odpowiedniego dla nas. Patrzcie na zakupy ManU od kilku lat , na zakupy Kogutów no i na Liverpool który kupuje już od czasu przyjścia Beniteza i wcale nie wygrywają trofeów.
Może rzeczywiście Joel dostanie szansę i wypali.Wierzę w Welbecka . Coby nie mówić mimo,że wcześniej żygałem Żwirkiem to w poprzenim sezonie mocno się poprawił i jest solidnym napadziorem. Papa ma jakiś zamysł i ja mu wierzę, choć pewnie nieraz będę się wściekał .

bartek2815 komentarzy: 84902.09.2015, 21:56

ja tam licze na Joel'a, oby chlopak dostal szanse ;)

Oldgunner3 komentarzy: 973102.09.2015, 21:53

Biedna argumentacja i usprawiedliwienie własnej nieudolności - niestety przez swoje poczynania ,a właściwie ich brak Wenger nie tylko pozbawił nas szans na mistrzostwo ;ale i pokazał swoje lekceważenie kibicom;przecież nie tylko klasowy napastnik by sie przydał.Każdy piłkarz bez względu na pozycję lepszy od naszych występujących na danej pozycji powinien zostać pozyskany.Jasnym jest,że jak się to robi o czasie to można się swoich ''starych'' graczy sprzedać;wypoż. etc.Kibicem AFC jestem ok. 25 lat w tym oczywiście całą erę Wengera,ale w końcu muszę przyznać,że facet się wypalił i najlepiej dla wszystkich jakby powiedział pa,pa.Argumentów jest wiele;a 3 główne to - brak taktyki i elastyczności w grze co wybitnie ukazują dotychczasowe spotkania; - infantylne uprawiedliwianie swojej indolencji transferowej;- i najgorsze - coraz większa bufonada,upartość i niedostrzeganie faktów.Widać,że niestety i na nim czas odcisnął swe piętno i potrzeba nam nowej ''strzelby''.Trochę to może smutne ,ale taka jest kolej rzeczy.Dotychczas przez te wszystkie lata ,a zwłaszcza ostatnie 10 zawsze znajdowałem wytłumaczenie wszelkich poczynań boss`a,ale początek tego sezonu pokazał,że jednak pewna formuła sie wyczerpała;a trwanie przez niego na stołku trenera tylko zaszkodzi klubowi i to jest bolesne;szkoda,że AW i inni decydenci zatrzymali się w pół drogi;szkoda tych kilku naszych graczy którzy mają większe ambicje niż 3/4 miejsce;a przede wszystkim nas kibiców.

raidenarsenal komentarzy: 10002.09.2015, 21:50

bialysul Ty tak serio? Mamy 3 kontuzje... ziru, merta i gebriel ( oboje wiemy ze realne) ... pytanie jak wyglada nasz sklad na mecz o wyjscie z grupy z FCB? Ich atak: Roben Lewy Costa obrona alaba boateng benatia lahm

Thierry77 komentarzy: 339602.09.2015, 21:50

al_jazeera

Lepszy i dostępny ?
Javier Hernandez, lepszym młodszy i mający dłuższy staż w Premier League.
Koleś w idealnym wieku na napastnika. MU by go sprzedało nawet Nam bo miał rok kontraktu tylko. Koleś jest szybki, zwinny, potrafi dryblować i w powietrzu do cieniasów nie należy.

raidenarsenal komentarzy: 10002.09.2015, 21:39

Panowie sklad mamy kompletny ( według naszego trenera) wiec w tym roku walczymy o majstra! ...nie przejmujcie sie, ze nie uzupelnilismy skladu pilkarzami takimi jak Martinez, Cavani, Ibraa, carvalhio, otamendi, czy sprzatniety z przed nosa wengera Martial itd itp bo mamy szeroka rowna kadre z kilkoma zmiennikami na pozycje w tym kilku baaardzo obiecujacych mlodzikow ( nie wazne ze wiekszosc w tym okienku zostala wypozyczona:) ) Sezon zapowiada sie obiecujaco! Na spokojnie i tak zadnego meczu nie obejrzycie takze COYG

bialysul komentarzy: 369902.09.2015, 21:28

dzieciaki!

"komentuje transfery innych zamiast sie skupic na robocie"

no raczej nie polecial do gazety i nie poprosil o wywiad zeby komentowac zakup ManU tylko to jego zapytali...

"Lukaku i Lacazette 5x lepsi od Giroud?"
naprawde zabawne zaden z nich nie udowodnil jeszcze swojej wartosci ich statystyki goli/asyst/sytuacji stwarzanych na strzelenie gola kolegom sa bez porownania gorsze od tych Giroud i za Giroud nie trzeba zaplacic 40 mln...

oczywiscie i Wenger kupilby ktoregos z nich za 10-15 mln ale przeplacaniem to niech sie zajma United City i inne podobne twory...

za duzo fify panowie...

"Bo na pewno nie powinno od dawna to zadowalać kibica Arsenalu."

nikt nie zmusza nikogo do kibicowania temu klubowi, jest wiele inncyh zespolow wyznajaca polityke "kupimy sobie mistrzostwo" droga wolna... Arsenal jest sportowo w czolowce swiatowej nie korzystajac przy tym z zewnetrznych wplywow... i nie spodziewajcie sie ze klubowe pieniadze ile ich by nie bylo w puli... nagle beda wydawane lekka reka zaburzajac finanse klubowe tylko po to zeby uszczesliwic kibicow a co i tak nie daje pewnosci ze pomoga wzmocnic faktycznie sklad czy odniesc jakies sukcesy

Verminator97 komentarzy: 1490002.09.2015, 21:27

W sumie chciałbym u nas Martiala, ale pieniądze za niego wydane są chore. Taka prawda. Według mnie to świetny transfer United pod względem samego zawodnika, ale patrząc na cenę to już tak dobrze ten deal nie wygląda.

adrianpilsczek2000 komentarzy: 154202.09.2015, 21:25

rafnar

Niech przełoży formę z repry na klub :)

rafnar komentarzy: 7302.09.2015, 21:10

Jak na razie Welbeck gra piach.
Niestety

adrianpilsczek2000 komentarzy: 154202.09.2015, 21:10

Ja uważam, że transfer przepłacony. A jeśli chodzi o tą całą zasadę FFP to gówno.

rafnar komentarzy: 7302.09.2015, 21:06

wnw46

Oby!!!

Uzill komentarzy: 34002.09.2015, 21:02

KochamArsenal88

Czlowieku Lukaku i Lacazette sa 5x razy lepsi od naszego czolowego snajpera czyli Giroud , zastanów sie co Ty mowisz :D

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com