Komentarze użytkownika Be4Again

Znaleziono 4275 komentarzy użytkownika Be4Again.
Pokazuję stronę 1 z 107 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia123456następna
Komentowany temat: Nie dać się przechytrzyć lisom: Leicester vs Arsenal 15.02.2025, 14:53

Najważniejsze, że mamy w składzie Zine, Kiwiora i GJ. To że weszliśmy w sezon z nimi to była tak świetna decyzja, że wręczyłbym medal MA za to.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 12.02.2025, 14:59

Ten sezon jest tak naprawdę efektem fatalnego okienka transferowego w lato 2024! To wtedy był czas na "załatanie" największych dziur i sprzedaż zawodników pokroju GJ czy Zinny. Weszliśmy w sezon z bezużytecznym szrotem dodatkowo niewyleczeni z bolączek poprzedniego sezonu (brak klasycznej 9tki, brak skrzydłowego do rotacji dla Saki, brak zastępstwa dla Ode). Za to kupiliśmy Merino i Kalafiorego, którzy nie są ogórkami, ale zgodnie z moimi przypuszczeniami okazali się raczej zawodnikami szerokiego składu niż podstawowymi zawodnikami.

Zemściło się to na nas przeokrutnie. Okienko zimowe to nie jest moment na łatanie dziur w 3-4 pozycjach na boisku. Havertz i Saka, którzy do tej pory cieszyli się żelaznym zdrowiem w tym sezonie wyłapują kontuzje. Mści się brak rotacji w formacji ofensywnej.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 07.02.2025, 16:12

@MarkOvermars napisał: "Właśnie rozmawiałem ze znajomym, który jest fanem Liverpoolu. Twierdzi, że jeśli wygrają zaległy mecz z Evertonem to będą mieli przewagę psychologiczną i zdobędą majstra. Co by nie mówić przyznałem mu rację XD"

Stracić 9 pkt w 14 spotkaniach będąc w takiej formie? Nie wiem co jest bardziej nieprawdopodobne, że LFC straci 9pkt czy, że my będziemy wygrywać wszystko do końca? :D LFC coś tam zgubi, ale nie jestem przekonany czy my to wykorzystamy :D

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 07.02.2025, 14:46

@Thierry_H napisał: "Proces po prostu musi trwać :p."

Jak zbiórka w kościele na dach, trzeba zbierać tak żeby zbierać, ale nie nazbierać :D

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 07.02.2025, 14:25

@Thierry_H napisał: "Sukces zawsze nadejdzie w przyszłym sezonie. To jest głębsza filozofia, proszę pana."

W myśl zasady nie liczy się cel tylko droga do tego celu :D Jak widać my delektujemy się każdym milimetrem :D

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 07.02.2025, 14:22

@Ups147 napisał: "Marzag mówił, że w przyszłym sezonie Saka, Saliba i Gabriel podpisują i nie ma co się stresować. Myśle, że legit info."


Niewkluczone, że tak będzie. Jednak to nie zmienia faktu, że bez argumentów w postaci trofeów będzie bardzo ciężko go przekonać. Saka to może trochę inna para kaloszy, Anglicy z reguły nie chętnie wyjeżdżają poza UK dodatkowo Londyn to jego rodzinne miasto. Saliba jakie ma mieć sentymenty? Wystarczy, że utraci wiarę w możliwość wygrania czegokolwiek w AFC, a reszta to już efekt domino. Gabriel ma rocznikowo 28 lat i trendy rynkowe są teraz takie, że raczej nikt nie zapłaci 80-100mln za obrońcę w takim wieku, a tyle by trzeba realnie za niego położyć. RM jest w stanie dużo płacić ale za zawodników poniżej 25 roku życia. Jakbym miał stawiać kto pierwszy odejdzie z naszych najważniejszych graczy to stawiałbym właśnie na Salibe.

Po pierwsze wystarczy sobie przypomnieć te wszystkie zakulisowe działania jego otoczenia w momencie negocjowania ostatniego przedłużenia. Po drugie to zawodnik wzbudzające olbrzymie zainteresowanie. Po trzecie on może być jeszcze lepszy i nawet wysoka cena może się potencjalnie zwrócić w postaci jakości samego zawodnika.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 07.02.2025, 13:58

@maniekuw napisał: "Obstawiam, że przyszły sezon będzie decydujący."

A to nie ten miał być? :D

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 07.02.2025, 13:56

@Barney napisał: "Dokładnie ,jak puchary nie będą wpadać to odejścia najlepszych będą robić się coraz bardziej realne."

Trzeba mieć dziecinną naiwność żeby myśleć inaczej.

Zawodników t.j. Totti czy Del Piero już nie ma i nie będzie. Czasy wartości t.j. lojalność i przywiązanie do barw już dawno minęły. Za takimi zawodnikami jak Saliba stoi sztab ludzi i u gwiazd takiego formatu wszystko musi się zgadzać. Zasięgi, marka osobista i prestiż klubu. Jak piłkarz zaczyna wyrastać ponad klub to niestety takie przypadki nie kończą się dobrze. Chcesz mieć topowych zawodników musisz wygrywać topowe trofea, tak to niestety działa.

My kibice będziemy pokornie bić pokłony MA za to za jakiego marazmu wyciągnął ten klub, ale dla takiego Saliby to nie ma żadnej wartości. On zaczął grać w AFC jak już było wszystko "posprzątane" i dlaczego ma mieć jakieś sentymentem względem tego? Chłopak wyrasta na absolutny top i niestety jest, że jak chcesz być najlepszy to musisz wygrywać najważniejsze trofea. O to w tym sporcie chodzi...

Nie wiem czy to będzie to okienko czy następne lub nawet w ogóle. Jednak z całą pewnością można stwierdzić, że brak trofeów nie będzie pomagał w próbach zatrzymania w składzie najlepszych graczy.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 07.02.2025, 10:55

@Taki napisał: "Oni byli niestety lepsi nie tylko taktycznie. Pokonali nas jakością i to w każdej formacji. Byli lepsi i raczej nie tego się spodziewaliśmy."

Z tą jakością nie byłbym taki pewien, ponieważ oni nie zagrali żadnych piłkarskich "fajerwerek". Oddawali nam inicjatywę. Dochodzili do sytuacji bardzo prostymi metodami. 2-3 podania, kontra i stwarzali zagrożenie. Wszystko jest wynikiem taktyki. Wiadomo, że Newcastle to nie są jakieś ogórki, ale poza Isakiem i Gordonem tak naprawdę na każdej pozycji mamy bardziej jakościowych graczy. Dlatego to nie jakość czy umiejętności były decydujące a taktyka obu zespołów. Oni nas neutralizowali, a my ich nie. Oni mieli na nas odpowiedź, a my na nich nie. Przecież oni każdą akcje mieli praktycznie w tym samym schemacie, piłkę na środek, zgranie z pierwszej piłki na szybkiego Isaka lub Gordona i ten albo strzela albo zagrywa w pole karne.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 07.02.2025, 10:25

@arsenallord napisał: "Gdzie Saliba i Real. Przecież on jest zakochany w procesie Artety i po co mu trofea?"

No właśnie liczy się progres, rozwój i wartości niemierzalne w żadnych trofeach. On jest racjonalnym facetem i nie będzie decyzji podejmował na podstawie ostatniego sezonu czy dwóch. Poczeka spokojnie do 30stki i wtedy będzie mógł w pełni ocenić czy warto przechodzić do Realu czy nie. 3-4 lata to stanowczo za krótko żeby móc cokolwiek ocenić lub nie daj Boże wymagać.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 07.02.2025, 10:18

Przykład zagrania Gordona przy golu na 0:1, zagrał na pamięć z pierwszej piłki, będąc tyłem do naszej bramki. Takie akcje praktycznie co mecz ma też LFC. U nas by było kółeczka z piłka przy nodze, rywale dostają czas żeby się ustawić i cyk zagranie płaskim podaniem do boku lub do tyłu do obrońcy...

Brakuje chęci wykorzystania nadążających się okazji.

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 07.02.2025, 10:13

@GunnersFan9 napisał: "Bo my gramy ciągle taką samą taktyka. Piłka do boku i liczenie na skrzydłowych lub laga na Havertza. Taka taktykę bardzo łatwo rozpracować. Podwojenie, potrojenie skrzydeł i nas nie ma. Przez środek nie istniejemy gdy rywal nisko ustawi obronę. Wtedy załącza się tryb bezsensownych wyrzutek które nic nie daja"

Pełna racja, zwłaszcza że my wychodzimy ciągle 2xŚPD. Rice próbuje grać wyżej, a`la 8mka i czasami mu coś tam wyjdzie, ale nie ma się co oszukiwać, pomimo szeregu zalet i bycia topem, to wirtuozem z podaniem a`la Ozil to on nie jest. W takich meczach potrzeba nam w środku kogoś z wizją i umiejętnościami rozwiązywania obrony niekonwencjonalnym podaniem. Najlepiej z pierwszej piłki...

Komentowany temat: Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 07.02.2025, 09:58

Naprawdę mamy za słaby skład na Newcastle? Bez napastnika za 150mln nie mamy z nimi szans?

Trochę to śmieszne... Można mówić wiele o ekipie Howa i sposobie w jaki grają, ale fakt jest taki że Sroki w tym dwumeczu były po prostu lepsze pod względem taktycznym od nas. Byliśmy dla nich czytelni jak otwarta księga, doskonale wiedzieli jak mają zagrać na ES, a następnie u siebie żeby nas odprawić z kwitkiem.

MA nie uczy się na błędach. Nadal nie ma odpowiedzi taktycznej na takie zespoły jak Newcastle, AV czy Bou. Rywal z solidną obroną i pomocnikami wspierającymi obronę, szybcy atakujący + niska obrona i Mikelowi wiesza się Windows. Tak to niestety wygląda...

Będąc całkowicie obiektywnym to na co liczył nasz przystojny Hiszpan? Że Newcastle przy zaliczce 2:0 będzie z nami wchodzić w wymianę? Że się otworzą? Zagraliśmy dokładnie tak samo jak w pierwszym meczu i skończyliśmy z dokładnie takim samym rezultatem. Top napastnik ma odmienić taki stan rzeczy? Nie wydaje mi się.

Nawet największy laik wiedział jak będzie wyglądał ten mecz, a my nadal graliśmy wolno, zachowawczo, przewidywalnie i do bólu asekuracyjnie. Rozumiem zalety takiej taktyki, ale jak jedziesz odrabiać straty to albo ryzykujesz albo wracasz z niczym...

Nawet w samych zawodnikach nie widzę wiary w możliwość odwrócenia niekorzystnego wyniku. Dwa lata temu mieliśmy ten "ogień" w takich sytuacjach, cały zespół potrafił atakować przypartego do muru rywala który zaciekle broni remisu. Teraz tego nie ma... Gramy po obwodzie i na wrzutki licząc, że rywal się pomyli... Jak się nie myli i nie wychodzą nam rożne to tak naprawdę jesteśmy bezzębni.

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 06.02.2025, 13:12

@ArsenalChampion napisał: "Więc z tym twoim ocenianiem po kilku miesiącach, to sobie daj na wstrzymanie"

Mamy wykładnik 5 lat, a nie kilku miesięcy. O czym Ty mówisz?

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 06.02.2025, 13:09

@ArsenalChampion napisał: "Jak to wyśmiałem, to aż ci piana na pysku leciała przed klawiaturą. Efekt jest taki że dzisiaj są na 15 miejscu. Więc z tym twoim ocenianiem po kilku miesiącach, to sobie daj na wstrzymanie"

Uważaj co mówisz bo chyba lekko Ci się szeleczki poluzowały, jak nie potrafisz z kulturą to nie pisz w ogóle. Chelsea jednego sezonu wygrywa CL drugiego notuje zjazd. KFC po sprzedaży Kane`a zajęli 5 miejsce w lidze, więc 3 lokaty wyżej niż z Kanem w składzie. Poradzili sobie czy nie?

To co się dzieje po dwóch latach to jakie to ma znaczenie? Zadziało się szereg innych czynników, ale momencie kiedy to pisałem miałem rację.

My też w przyszłym sezonie możemy mieć plagę kontuzji i w teorii możemy spaść na 6 miejsce to co jak dzisiaj piszesz o progresie zespołu to za rok to już to nie będzie miało sensu i "farmazoniłeś" bo teraz zespół jest na 6 pozycji? Bezpośredni wpływ sprzedaży Kanea będziemy oceniać przez kolejne 10 sezonów? Chyba to nie ma sensu. Kluczowy dla oceny jest sezon bezpośredni po sprzedaży tak kluczowego zawodnika, a oni poradzili sobie lepiej niż w ostatnim sezonie Kanea w KFC. To co się dzieje teraz lub za dwa lata będzie lekkim nadużyciem przypisywać sprzedaży Harrego.

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 06.02.2025, 13:00

@ArsenalChampion napisał: "Zajął 2 miejsce i zbudował zespół, który jest zdolny do walki o mistrzostwo przez najbliższe lata. No sorry ale pilka nozna wygląda tak że wygrywa tylko 1 zespol I każdy normalny spojrzy na całokształt, a nie tylko czy trofeum udało się zdobyć czy nie."

Dlatego Ty będziesz znał odpowiedź na moje pytanie gdzie leży granica? Ja sam jestem fanem MA, żeby była jasność, nawet w napływie największej frustracji nie pisałem tutaj "ArtetaOUT", ale chciałbym wiedzieć w którym momencie skończy się wdzięczność za wyciągnięcie zespołu z okolic środka tabeli do pozycji nr 2, a kiedy zaczną się prawdziwe ambicje i konsekwentne rozliczanie? Kiedy to przestanie wystarczać? Czy MA po prostu jak schyłkowy Wenger nie będzie nic wygrywał, ale miejsce w top4 to jak trofeum i to wystarczy? 100-200mln co rok na transfery i max 1/4 lub 1/2 CL/Carabao/FA i 2-3 miejsce w lidze. Jak długo to będzie zaspokajać apetyty?

Kolejne 5 lat bez trofeów będzie ok tylko dlatego, że jak porównamy się do czasów 2018-2021 to będzie to po prostu progres, bez względu na to że minęło już 10 lat?

Kiedy skończą się sentymenty?

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 06.02.2025, 12:49

@Imtari napisał: "Sam piszesz, że alternatywy dla Artety na ten moment nie widzisz, więc jak byś chciał go rozliczyć? Obniżyć mu pensje?:D"

Chłopie to nie jest moja kompetencja, kibice LFC płakali po odejściu Kloppa i też nie wyobrażali sobie, że może być ktoś równie dobry, efekt?

Ja oceniam z swojej perspektywy, rozliczanie trenera nie jest w mocy kibiców. My sobie możemy przy piwku popitolić głupotki i ewentualnie wywiesić transparent na trybunach stadionu. To trochę tak jak z politykami, po wyborach jaki masz wpływ na to co robią? Praktycznie żaden, a 80% społeczeństwa żaden temat bardziej nie grzeje jak polityka...

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 06.02.2025, 11:43

@adek504 napisał: "A myślisz, że nie ma w każdym sezonie odpowiedzialności za realizację stawianych celów?"

Sorry, ale ja tego nie widzę. Wiadomo, nie wszystko do nas dochodzi, ale tak to niestety wygląda. MA dostaje przedłużenie kontraktu na początku sezonu, po sezonie gdzie nic nie wygrał. O jakim rozliczeniu może być tutaj mowa? W opinii wielu to właśnie bieżący sezon miał być "tym" sezonem, papierkiem lakmusowym całego legendarnego procesu przebudowy MA, a trener dostał kolejny kredyt zaufania jeszcze przed finalnym rozliczeniem. Jakby istniała presja i nacisk na wyniki to kontrakt przedłużyli by z nim pod koniec sezonu na warunkach, które by odpowiadały bieżącym osiągnięciom, a tak? Zerwą z nim kontrakt jak znowu zostaniemy z 2 miejscem w lidze? Wiadomo, że nie.

Sam pracuje w firmie gdzie rozliczany jestem bardzo skrupulatnie z wyników. Nie ma możliwości żeby dostał podwyżkę, nagrodę czy jakikolwiek bonus bez realizacji celów. Takie rzeczy dzieją się właśnie przeważnie w styczniu-lutym, jak przychodzi czas podsumowań.

Chyba, że dla zarządu celem jest pozycja nr 2 w lidze. Wtedy wszystko jasne.

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 06.02.2025, 11:26

@Armata500 napisał: "To nie pozostaje nic innego jak zgarnąć LM w tym sezonie. I ja to piszę całkiem serio. Dlaczego mam w to nie wierzyć?"

Ja w to wierzę i tego trofeum potrzebujemy bardziej niż tlenu... Jednak umiejętności radzenia sobie w pucharach przez MA naprawdę nie napawają optymizmem... ManU grało w osłabieniu i nas odprawiło z FA, Newcastle bez większego trudu wbiło nam 0:4 w dwumeczu. Dlaczego w CL miałoby być lepiej? Trenerzy z Europy nie oglądają EPL? Wystarczy zagrać niską obroną w pierwszym meczu, strzelić na 1:0 z kontry i jest po zawodach. MA wpuszcza Sterlinga, który jak nie wywalczy jakimś cudem karnego to nie zrobi nic więcej i tyle w temacie. Jedynym ratunkiem są stałe fragmenty, które ostatnio się lekko "przycięły" i po rożnych dostajemy srogie kontry...

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 06.02.2025, 11:17

@Dziadyga napisał: "Oj przestań,zaraz Cie Garfieldy,Adki,Marzagi i Czempiony zjedzą :) nie można nic wspominać,bo nie ładnie tak."

Ja nic nie wypominam, pytam gdzie jest granica sentymentów-wdzięczności, a gdzie odpowiedzialność za realizację stawianych celów?

MA mógłby zrobić jeszcze raz tą prezentację w PowerPoincie i wyjaśnić kibicom, na jakim etapie obecnie znajduje się zespół w tym jego legendarnym "planie"?

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 06.02.2025, 11:07

@coooyg11 napisał: "W tym sezonie pewnie nic nie wygramy (wierzyć trzeba do końca) i jeżeli przyszły będzie taki sam to na stadionie będzie można zobaczyć pierwsze #ArtetaOut"

Jeżeli w tym nic nie wygramy to będzie to po prostu porażka MA. Dlaczego? Głównie dlatego, że nie potrafił wykorzystać zadyszki City i że nie uczy się na własnych błędach. Znowu tracimy punkty z podobnymi rywalami (podobnie grającymi) co sezon i dwa wcześniej. Ja naprawdę nie dam sobie wmówić, że mamy za słaby skład na Everton, Brihton czy Fulham. Everton powinien być ogrywany przez naszą ławkę. Z Brighton dwa razy prowadziliśmy i dwa razy daliśmy im odrobić straty. Gdyby nie remisy z Evertonem i 2xBrighton kwestię mistrzostwa rozgrywalibyśmy na Anfield. Slot nie zrobił wielkich transferów, a wprowadził ten zespół na level wyżej. Nie zawsze transfery są lekarstwem na wszystko. U nas przede wszystkim kuleje podejście taktyczne do meczy z niżej notowanymi rywalami...

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 06.02.2025, 10:49

W pomeczowym wywiadzie pewien redaktor zapytał Haalanda czy dzisiejsza porażka 5:1 jest sytuacją 1:1 i rewanżem za mecz z 2023 kiedy to City rozbiło u siebie Kanonierów 4:1?

Haaland odpowiedział, że nie i uargumentował to tym, że City po tej wygranej w 2023r sięgnęło po mistrzostwo, a Arsenal tego nie zrobi. Dzisiaj City i Arsenal walczą o lokaty 2-4, a nie jak w 2023 o 1-2.

Ciężko się z nim nie zgodzić. My wypadamy bardzo dobrze w meczach z topką, punktujemy ich niemiłosiernie. Jednak w lidze to nie ma większego znaczenia, zgarniemy 4 pkt z City, ale tracimy 4 z Brighton, 4 z Fulham i Evertonem, 6 z Bou i Newcastle. W zeszłym sezonie mistrzostwo przegraliśmy dwumeczem z Fulham i porażką u siebie, z będącym w fatalnej formie WHU. Sezon 22/23 został położony dwumeczem z Sotton i Forest. Żeby wygrywać z takimi zespołami musimy mieć atak warty 300-400mln?

Sezon w sezon tracimy frajersko punkty z drużynami z głębokiego dołu tabeli lub środka. Ta sytuacja się powtarza... Nie do końca przemawia do mnie fakt, że jeden napastnik odmieni tą sytuacje jak za pomocą czarodziejskiej różdżki.

Naszym głównym powodem strat punktowych z słabszymi zespołami jest fakt, że MA próbuje grać dokładnie tak samo z spadkowym Sotton jak z City czy LFC. Efekt jest tego taki, że jak zespół wychodzi z nastawieniem na nas żeby podjąć walkę i gra wyżej ustawioną obroną to się źle dla niego kończy. Jednak jak przychodzi taki mecz jak wczoraj, Newcastle wyszło po prostu po remis w tym meczu, ustawili się głęboko na swojej połowie, z przodu zostaje tylko Isak i Gordon i my zaczęliśmy walić głową w ścianę i dostawaliśmy kontrę za kontrą.

MA nie ma odpowiedzi taktycznej na takie mecze. Dla nas groźniejszy jest spadkowicz czy po prostu drużyna grająca na szybkie kontry grająca nisko niż RM czy City. Nawet na dół tabeli wychodzimy 2xŚPD z Ode, który bardziej gra jako 8mka i rozgrywa od swojej bramki niż jako typowy ŚPO.

W meczach z słabszymi rywali jesteśmy zbyt czytelni, oni wychodzą po remis, żeby przetrwać i nierzadko udaje im się wyrwać coś więcej. Dostajemy kare za zbyt zachowawczy styl, za zbytnią asekuracje...

Komentowany temat: Kto zamelduje się w finale EFL Cup? Newcastle vs Arsenal 06.02.2025, 10:26

Powiedzcie mi jak to jest, po pełnych 5 latach i 800mln wydanych na budowę zespołu mamy w końcu prawo rozliczać MA z trofeów czy jeszcze nie? Ja jestem wdzięczny trenerowi, że wyciągnął ten zespół z dna marazmu i na stałe zagościliśmy w czubie tabeli. Jednak to się wydarzyło już 2 lata temu i od tego momentu jest stop. Prawdopodobnie skończymy 3 sezon z rzędu z vicemistrzostwem i smutnym korniszonkiem w dłoni, a na pocieszenie będziemy wspominać wygraną 5:1 z City.

Chodzi mi to gdzie jest ta granica? Musi pęknąć 1mld żeby móc liczyć chociaż na Carabao Cup? Kiedy odejdą na bok sentymenty za proces przebudowy, a kiedy zaczniemy rozliczać trenera z trofeów?

Nie żebym był przeciwnikiem MA, nie widzę nikogo innego kto mógłby go zastąpić na ten moment, ale zastanawiam się czy nie jest tak, że przez pryzmat "rewolucji", której dokonał ściągany jest z niego obowiązek wygrywania najważniejszych trofeów.

Ciągle słyszę opinie typu: "Może nie wygrywa trofeów, ale spójrz gdzie byliśmy 6-7 lat temu?", "Spójrz szerzej, ten zespół w ciągu 5 lat przeszedł gruntowną przemianę we wszystkich strukturach". Zgadzam się ze wszystkim, tylko pytanie jak długo to nam będzie wystarczało? Jak długo będziemy traktować jako sukces sam fakt, że nawiązujemy walkę i co sezon potykamy się przed metą?

Gdzie jest ta granica?

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 16:29

MLS i Nwaneri to jak transfery za 100mln. Kalafior kupiony za 45mln wygląda (mimo szczerej sympatii) przy MLS jak uczniak. Nwaneri w 200minut zrobił 10 razy więcej niż Sterling przy podobnym czasie na boisku (w lidze). Na siłę szukamy wzmocnień w momencie gdy w akademii mamy takie perełki.

Mamy oczywiste braki i nie wszystko można załatać adeptami akademii. To oczywiste, ale dla przykładu Zina+Tierney kosztowali nas łącznie ponad 60mln, a finalnie obaj się odbili od pierwszego składu jak ping pongi. GJ kupiony za 52mln w ciągu 3 lat tylko raz zdołał przebić granicę 10 goli (11) w lidze... Pepe za 80mln okazał się mimo wszystko flopem dekady.

W ostatnich latach przepaliliśmy od groma hajsu na "półśrodki" z nadzieją, że odpalą, że MA ich odbuduje. Dlatego jak mamy płacić słono za jakiś średniaków czy ściągać na wypożyczenia jakieś odrzuty to naprawdę wolę żeby szansę dostawali młodzi z akademii. Arsenal nie jest już desperatem na rynku gdzie musimy przepłacać żeby ktokolwiek chciał do nas przyjść. Te czasy się skończyły. Jesteśmy w ścisłym topie i obiektywnie rzecz biorąc w top 5 najlepszych klubów do wyboru dla młodych zawodników na świecie.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 16:14

@Er4s napisał: "No i pięknie ale na stronie wciąż niektórzy czekają?"

Czekają na kolejny sezon, jak na ulubiony serial na Netflixie :D

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 15:53

@Er4s napisał: "Co tam okienko u Nas dalej jest grane?"

Nie ściągnęliśmy szrotu na bzdurne wypożyczenia (Morata, Muani) i nie przepłaciliśmy za średniaka pokroju OW jak Szejkowie z Arabii, więc można ocenić że nie najgorzej.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 14:37

@Jogurt napisał: "Mnie ciekawi co sie z Yamalem stanie.
W tym sezonie ma 1532 min w lidze.

Nwaneri ma niecałe 300, a jest starszy pare miesięcy"


Na pewno nie jest to odpowiedzialne. Są zawodnicy jak Saka, którzy praktycznie nie łapią urazów i są tacy jak Wilshere, który jak tylko skończył 20 lat praktycznie co sezon łapał kontuzje.... Jack w wieku 17/18lat miał już ponad 1 000 minut na poziomie EPL. Najpierw w Boltonie (wyp.) potem u nas. Sam o tym wspominał, że po sezonie 2010/2011 jechał już na przeciwbólach.

Też się jaram Ethanem, ale nie możemy z nim zbytnio przeszarżować.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 13:57

Z tym umieszczaniem Nwaneriego w wszelakich drabinkach byłbym mocno ostrożny. Ten chłopak ma 17 lat, on jeszcze nawet nie dojrzał pod względem fizyczny, trzeba być bardzo ostrożnym z stopniowym obciążaniem minutami na boisku. Żeby nie skończyło się tak, że chłopak w wieku 21-22 lat już będzie miał po karierze... Mało jest takich przypadków?

Na Nwaneriego trzeba dmuchach i chuchać, nieprzemyślana eksploatacja tego chłopaka może nas sporo kosztować. Póki co sprawdza się bajecznie jako joker z ławki i przy tym bym pozostał. Jak wychodził w podstawie nie zawsze to wyglądało tak dobrze. W meczu z Brighton poza bramką notował stratę za stratą. Lepiej wygląda na skrzydle niż na ŚPO, ale to się jeszcze może zmienić.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 11:36

@kwiatinho napisał: "Myślę że 40 mln to była uczciwa wycena ze strony Arsenalu. Dla Villi wart był więcej i też to rozumiem i szanuję."

To była bardzo uczciwa cena zważywszy na to, że OW będzie już tylko tracił na wartości, bieżący sezon ma mocno przeciętny i dodatkowo nikt się o niego nie zamierza "wykrwawiać".

Po prostu AV była skłonna przyjąć jedynie ofertę a`la to co Szejkowie zaproponowali za Durana... Czyli po prostu oferta nie do odrzucenia.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 11:19

@Mastec30 napisał: "I to zdanie to jest usprawiedliwianie tego, że ten sezon sobie utrudniliśmy do granic możliwości ale spoko. Wszystko w imię mitycznych letnich kozaków. Zresztą już niżej udowadniałem że taka praktyka w przeszłości nie przyniosła nam takiej korzyści jak wszyscy myśleli"

Ty to wszystko spłycasz do jakiegoś infantylnego poziomu jakby życie realne było grą na konsole i dodatkowo masz kody na kasę. Ilu "kozaków", w swoim prime Arsenal ściągnął w ostatnich 10-15 latach? Tak szczerze to pod to miano chyba tylko Ozila można podpiąć i ew. Rice`a i Aube. Alexis był rezerwowym w Barcy i w momencie zakupu na pewno nie miał statusu giga top playera. Więc można śmiało stwierdzić, że Arsenal to nie jest i nigdy nie był klubem, który co sezon ściąga "kozaków" z ścisłej topki na świecie. Więc nie wiem skąd takie wymagania? Jak w lato przyjdzie Zubi + Sesko to będą wystarczające "kozaki" czy dla Ciebie to będzie za mało wtedy? Jeżeli już to my częściej kupujemy zawodników z tzw. drugiego rzędu i stawiamy na ich potencjał (Saliba, Gabriel, Ode, Timber, White, GM), a nie bijemy swoje rekordy transferowe w sezon w sezon.

Zachowujesz się jak małe rozwydrzone dziecko, które rzuca się po podłodze w sklepie tylko dlatego, że mama nie chce mu kupić zestawu Lego za 500pln. Dostałeś informację, że Arsenal próbował kupić OW, wystosowali uczciwą propozycję cenową, która została odrzucona i kolega Garfield wrzucił info dzisiaj, że klub po prostu nie chciał pogarszać swojego bilansu transferowego dla OW, ponieważ wystosowanie oferty na poziomie 60mln+ miałoby swoje konsekwencje. Cunha to też by był zakup 60mln plus. To są zbyt wysokie kwoty na zawodników wobec, których istnieje bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że są po prostu za słabi na pierwszy skład. Tel chciał mieć gwarancję minut i dlatego wybrał KFC, bo jaką gwarancję MA może dać rezerwowemu z Bayernu?

Jakie miałeś inne opcje na rynku 9tek? Nawet za jakiś średniaków trzeba było srogo przepłacić dodatkowo na rynku mieszają arabowie i kupują Durana wycenianego na 40mln za 80mln... Pewnie gdyby nie ten fakt to dogadalibyśmy się z AV na 40-45mln bo oni też głupi nie są i wiedzą, że to ostatni dzwonek żeby cokolwiek zarobić na OW, a pod względem potencjału Duran zjada OW. Jednak dostali ofertę, które po prostu ciężko było zignorować i to zamknęło sprawę OW chyba że byśmy chcieli przepłacić jak Szejkowie.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 10:48

@thegunner4life napisał: "No dla mnie jest różnica wzmocnić swojego potencjalnego rywala w lidze biorąc od niego niechcianego zawodnika, dając mu do tego zastrzyk gotówki i ściągając mu limit FPF, bo ma sprzedaż. A wzmocnić tak samo drużynę z innej ligi, która spotyka się sporadycznie w LM.

Jeżeli dla Ciebie i @Marzag: nie to ok, macie prawo do swojego zdania."


Ja naprawdę nie jestem fanem Havertza, ale Chelsea w jego przypadku robiła wszystko żeby go zatrzymać. Niemiec przyszedł do nas nie dlatego, że był niechciany w Chelsea tylko dlatego że chciał go MA. Interesował się nim też RM oraz Bayern. Chętnych nie brakowało więc to nie jest tak, że my byliśmy ostatnią "deską ratunku" dla Chelsea. Po drugie jakim zagrożeniem jest dla nas Chelsea od transferu Kaia? To nie jest nasz bezpośredni rywal o mistrzostwo. Porównywania Arsenalu i Chelsea w analogii do RM-FCB jest lekkim przestrzałem. Chelsea to póki co zespół środka tabeli, jak zakończą sezon w top5 to będzie dla nich olbrzymi sukces. Więc jaki to dla nas rywal? Szczerze to więcej nam krwi napsuła AV w ostatnich latach niż smerfy

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 10:36

@thegunner4life napisał: "Taka różnica, że Real tę Chelsea spotyka 2 razy na rok w najlepszym wypadku raz na jakiś czas.

Tę Barcelonę spotyka rok w rok w lidze i pucharach."


No i co z tego? Flop to flop. Co to zmienia w naszym kontekście? Jakąś masz pokrętną logikę.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 10:34

@thegunner4life napisał: "A kupili Hazarda z Barcelony"

A co to za różnica skąd?

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 10:27

@thegunner4life napisał: "Nie no City i Real Madryt nie kupują np. Dembele od Barcelony za X mln i potem nie kończą z brakiem napastnika na pół roku. Albo City mogłoby kupić sobie np. Pogbę swego czasu z United albo go wypożyczyć i nim męczyć bułę, bo może odbuduje formę."

No tak RM nie kupił Hazarda za 120mln i nie popłynął na tym :D Podobnie Barca z Griezmanem czy Coutinho. Sam Perez przyznał, ze transfer Hazarda odbił się na klubie i m.in. z tego powodu nie mogli sobie pozwolić żeby szybciej kupić Mbappe.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 10:06

@Piotrek_175 napisał: "Klub się zmienił, ewoluował ale jak trofeum Ligi/Ligi Mistrzów nie było tak nie ma. Ten klub zadowala się 2 miejscem i wychowaniem świetnych graczy bo takich właśnie miernych kibiców to zadowala"

Rozumiem, że Watkins miał to odmienić? :D Naprawdę? Jeżeli ty chcesz polityki transferowej a`la Real Madryt czy City to chyba pomyliłeś kluby.

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 10:02

@sidtsw napisał: "ja pitole wkolko to samo, wystrczylo przyzwoite wypo zeby bylo z kim Havertza zmienic np w 70 minucie, tyle i az tyle, zeby juz nie szarpac budzetu panstwa kroenke"

Czyli np. kto?

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 10:01

@executer1 napisał: "Taki ktoś jak Ollie Watkins który w wieku 29 lat strzelił 1 gola w LM, w reprezentacji 3 bramki nie licząc towarzyskich nie będzie żadnym wzmocnieniem dla naszej drużyny. Prawdopodobnie te liczby nie wiele się zmienią przez kolejne sezony."

No raczej, Watkins co najwyżej to mógłby być rezerwowym. W bieżącym sezonie, teoretyczny zbawca naszego ataku i top snajper w swoim "prime age" ma:

- O. Watkins: 10goli/24mecze

Nasza niedorajda i najbardziej hejtowany zawodnik, powód wszystkich naszych bolączek w ataku:

- K. Havertz: 9goli/21meczy


Przecież to jest aż śmieszne :D

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 09:55

@Garfield_pl napisał: "Aside from Ollie Watkins, Arsenal ultimately felt the best options simply were NOT available in January. They did not want to be financially reckless, or compromise for a player they did not believe would serve them in the long term.

They have preserved their budget & protected their summer plans — one they believe will substantially improve the options at Mikel Arteta’s disposal. There is an acknowledgment this will be a BIG summer for Arsenal — that it has to be. [@gunnerblog]"


No i wszystko w temacie, a tych spłakanych desperatów, którzy by chcieli zapchać szatnię szrotem aby tylko się coś działo trzeba po prostu ignorować. Klub się zmienił, ewoluował, ale niektórzy kibice mentalnie zostali jakieś 5-6 lat temu...

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 09:50

@alexis1908 napisał: "Ty serio porównujesz zawodnika który od kiedy jest w PL zawsze strzela dwucyfrową liczbę bramek do piątka nie wiem co palisz ;) nie wiem jak można nie widzieć że nasze 3 ostatnie okienka były tragiczne i przegrywamy mistrza krótką ławką ."

To właśnie Ty próbujesz robić z solidnego ligowca, który umówmy się, lepszy po prostu już nie będzie, zbawcę naszego ataku. Człowieku ogarnij się. Nie ważne kto aby tylko mieć dodatkową opcje... Watkins to by był ciekawy ruch, ale na zasadach podobnych co np. Trossard czy Jorgi, czyli okazja rynkowa. Każdy funt ponad 40mln to po prostu przepłacanie za zawodnika, który rocznikowo ma 30lat, ligi na kolana swoją grą nigdy nie rzucił, a pod względem wykorzystywania okazji bramkowej nie jest dużo lepszy od Havertza. Po co nam to? Arsenal to nie jest klub, który co okienko będzie przepalał po 200-300mln na zawodników. Jeżeli taka polityka Ci się marzy to wybrałeś do kibicowania nie tą część Londynu.

Mistrzostwo ligi niestety nie zależy już od nas. Moglibyśmy ściągnąć 3 topowych zawodników za 300mln i tak by to mogło nie wystarczyć, ponieważ wszystkie argumenty w swoich dłoniach ma LFC, które jak widać nie łapie zadyszki nie chce tracić punktów. Poświęcać przyszłość klubu na rzecz teraźniejszości gdzie tak naprawdę poza CL drugim trofeum, na które mamy największą szansę jest FA CUP gdzie musimy na wyjeździe odrobić 0:2? Teraz te zasady w CL się pozmieniały, ale jak Watkins grał w AV w CL w tym sezonie więc chyba u nas by w tym sezonie już niestety nie mógł.

Trzeba być naprawdę giga ignorantem i nieogarem żeby wierzyć, że po wydaniu 60mln w zimę na 30 latka w lato byśmy poszli po Sesko, za którego będzie trzeba położyć 60-70mln lub po Isaka/Gyoka za 100mln+. Nie ma takiej opcji, transfer Watkinsa by zablokował ruchy transferowe na tej pozycji na min 2-3 okienka. Warto?

Komentowany temat: Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 04.02.2025, 00:39

@alexis1908 napisał: "no masz rację nie warto było dołożyć sobie opcji w ataku lepiej zostać z Kaiem który strzela jedną na 10"

Idąc takim bzdurnym rozumowaniem to w sumie mogliśmy też ruszyć po Krzysia Piątka lub z emerytury ściągnąć Ibre. Zawsze dodatkowa opcja, co nie? :D

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - West Ham 22.02.2025 - godzina 16:00
? : ?
Leicester - Arsenal 15.02.2025 - godzina 13:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool22165153
2. Arsenal23138247
3. Nottingham Forest23135544
4. Manchester City23125641
5. Newcastle23125641
6. Chelsea23117540
7. Bournemouth23117540
8. Aston Villa23107637
9. Brighton23810534
10. Fulham2389633
11. Brentford23941031
12. Manchester United23851029
13. Crystal Palace2369827
14. West Ham23761027
15. Tottenham23731324
16. Everton2258923
17. Leicester23451417
18. Wolves23441516
19. Ipswich23371316
20. Southampton2313196
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland171
A. Isak155
C. Palmer146
C. Wood142
B. Mbeumo133
Y. Wissa112
Matheus Cunha104
O. Watkins104
J. Kluivert103
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady