Komentarze użytkownika Be4Again

Znaleziono 5671 komentarzy użytkownika Be4Again.
Pokazuję stronę 10 z 142 (komentarze od 361 do 400):

Komentowany temat: Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City 22.09.2025, 14:36

@Marzag napisał: "To u Be4Again standardzik, cherry pickuje sobie dane tak by mu pod tezę pasowały, a gdy mu to ktoś wytknie to się nigdy do tego nie odnosi."

Moja teza brzmiała: w starciach z bezpośrednimi rywalami do tytuły (czyt. City i LFC) jesteśmy -3pkt względem ubiegłego sezonu. Nie porównywałem miejsca w tabeli czy zdobyczy pkt po GW5 tylko starcia bezpośrednie. To jakie mecze miałem wziąć pod tą tezę? Z Leeds? Czy z ATB?

O wiele prościej by było jakbyś czytał od początku wątku.

Komentowany temat: Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City 22.09.2025, 14:33

@thegunner4life napisał: "Nie trzeba robić licencji UEFA PRO, żeby zobaczyć, że ten środek ma problemy z kreacją."

To dla "fetyszystów". Są tutaj zagorzali wyznawcy Artetyzmu, którzy osiągają ekstazę w takich spotkaniach jak na Anfield, gdzie nasz środek pola poza neutralizowaniem ataków nie robi nic więcej...

Komentowany temat: Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City 22.09.2025, 14:30

Ciekawostka dla fetyszystów "pragmatyzmu taktycznego"

Wyniki Arsenalu w meczach, w których w podstawie wychodzili Rice i Merino w środku pola:

3 - zwycięstwa
6 - remisów
4 - porażki

5/13 spotkań w ogóle nie byliśmy w stanie strzelić gola oraz wykręcić wyżej niż 1XG.

Komentowany temat: Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City 22.09.2025, 14:27

@alexis1908 napisał: "papcio by nakupował dzieciaków którzy by cieszyli oko gra ;) co jak co on miał nosa do talentów tylko często kasy brakowało , ale pod koniec już jak ktoś na nas wyszedł pressingiem to nie było fajnie jego czas minął szkoda tylko że nie odszedł jak Klopp był dostępny ."

Wenger zmienił Premier League w wielu aspektach. Od podejścia do obcokrajowców po dyscyplinę poza boiskową. Dzisiaj pewnie nie wielu pamięta, ale Giggs i Scholes jeszcze jako nastolatkowie wcale nie kryli się z tym, że po meczyku szli sobie na dwa-trzy piwka do pubu gdzie wypalali do tego po ramce szlugów. Wenger to wszystko wywrócił do góry nogami i wprowadził Japoński "porządek i dyscyplinę".

Jednak w pewnym momencie przestał nadążać za zmianami. Kwestie finansowe miały olbrzymie znaczenie, ale on też w pewnym momencie z rewolucjonisty i prekursora stał się konserwatystą i "żywą skamieliną". Kluby zaczęły zatrudniać doświadczonych i profesjonalnych dyrektorów do spraw sportowych, technicznych czy rozwojowych, a Wenger chciał bez zmian zarządzać klubem władzą dyktatorską na każdym jego szczeblu. Przez to pod koniec popełniał coraz więcej błędów, nie tylko na polu sportowym, ale też na polu zarządzania zespołem.

Uważam, że inaczej byśmy wspominali Wengera jakby odszedł po ostatnim vicemistrzostwie w 2016r. Te dwa kolejne lata nic nie dały, a tylko okazały się "rysą" na jego pomniku.

Komentowany temat: Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City 22.09.2025, 14:13

@Kaczaza napisał: "uważam podobnie, chciałbym zobaczyć małą zmianę,
--------------Zubi------Rice------
Saka/Madu--Eze--Gabi/Leo
-------------------Bestia--------------"


Zwłaszcza, że Eze jest naprawdę pracowity w pressingu i odbiorze. Nie wygląda to tak, że jest osłabieniem środka jak nie mamy piłki.

Komentowany temat: Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City 22.09.2025, 14:10

@marimoshi napisał: "Rice w obecnej formie wygląda gorzej niż Merino, a to dużo mówi"

Kolejny schemat, który się powtarza... Rok temu Rice na początku sezonu też wyglądał słabo po kątem fizycznym. Teraz jest podobnie. Poza tym, że jest, coś tam biega to nie wiele wnosi do gry.

Może za bardzo sobie folguje na wakacjach? Może ma dobrany zły trening indywidualny? Coś na pewno jest na rzeczy.

Nie można powiedzieć, że gra źle, ale nie jest to tez blisko jego top formy, do której nas przyzwyczaił.

Komentowany temat: Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City 22.09.2025, 14:04

@Furgunn napisał: "i nawet późny Wenger z takimi możliwościami transferowymi byłby lepszy niż Arteta, przynajmniej gralibyśmy miło dla oka xD"

Gdybać można do rana... Jednak to co jest pewne to to, że Papcio by oddał obie nerki za taki budżet na transfery.

Komentowany temat: Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City 22.09.2025, 13:50

@Furgunn napisał: "Ja bym wyluzował z tym premier league, z tym kasztanem na ławce maks 2 miejsce ugramy choć i w to wątpię, natomiast doczłapanie się gdzieś do półfinału LM jest jak najbardziej możliwe do tego w końcu jakiś puchar krajowy. Tyle panowie. Więc relaksik"

Z taką kadrą to chyba nawet Probierz by ugrał 1/2 CL :D Jak ktoś to uznaje za sukces w bieżącej sytuacji to znaczy, że mentalnie został gdzieś przy późnym Wengerze...

Komentowany temat: Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City 22.09.2025, 13:46

@Garfield_pl napisał: "Naszym problemem nie były i tak mecze z top6 a strata punktów ze słabszymi , to trzeba ogarnąć"

Dwie rzeczy trzeba było ogarnąć przed sezonem:

Wyjazdy na Etihad, St James Park, Anfield i Craven Cottage.

Na każdym z tych stadionów od dwóch sezonów tracimy punkty. Anfield już odhaczone, teraz Newcastle.

Drugi aspekt to low blocki i patrząc jak graliśmy z City, które od 10 minuty broniło nisko to widać, że jest lepiej (druga połowa). Klucz to Eze, musi grać w podstawie. Z nim wszystko jest łatwiejsze.

Komentowany temat: Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City 22.09.2025, 13:40

@marimoshi napisał: "Skoro piszesz, że już jesteśmy -3pkt to nie możesz sobie wybiórczo brać spotkań. Bierzesz albo wszystkie albo żadne."

Napisałem o spotkaniach z bezpośrednimi rywalami gdzie sami mamy możliwość urwać im punkty. Remisując z City u siebie i dostając w garnek na Anfield na początku sezonu sami skazujemy się na czekanie aż LFC się zacznie wykolejać... Na co jak widać nie za bardzo się zapowiada.

Komentowany temat: Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City 22.09.2025, 13:38

@Ashburton napisał: "Co ty gadasz panie, przecież liverpool spuchnie"

Pewnie tak samo jak rok temu. Gdzieś na wiosnę, jak sami już będziemy leżeć na plecach :D

Komentowany temat: Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City 22.09.2025, 13:34

@marimoshi napisał: "Zaraz gramy z Newcaslt więc w przypadku wygranej mamy +2 pkt w stosunku do poprzedniego sezonu."

Żeby to zrównoważyć musimy wygrać z LFC u siebie i z City na Etihad. Nie ma innej opcji.

Wygrana z Newcastle to obowiązek, ale musimy "odebrać" punkty rywalom w bezpośrednich starciach. Nie ma co liczyć, że LFC nagle zacznie hurtowo gubić punkty.

Komentowany temat: Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City 22.09.2025, 13:32

@Damper napisał: "Wystarczy wygrać teraz z Newcastle zeby to wyrownac. Tylko wlasnie, trzeba wygrac."

W obecnej sytuacji to wręcz obowiązek!

Komentowany temat: Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City 22.09.2025, 13:30

@marimoshi napisał: "Hmmm zapomniałeś o meczu z United."

Co ma do rzeczy? Chodziło o spotkania z głównymi rywalami, gdzie nie bez kozery mówi się, że to spotkania o przysłowiowe 6pkt.

LFC na pewno gdzieś się potknie, ale to nie zmienia faktu, że póki co to oni na nas zanotowali progres, tak samo jak City, a nie My na nich...

Komentowany temat: Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City 22.09.2025, 13:20

Jak tak dalej pójdzie to nie wróże Mikelowi zbyt dobrze. Miliard na przebudowę, 6 lat i znowu obejdziemy się smakiem?

Jak on nie ugra chociaż FA CUP w tym sezonie to już się zrobi tak memiczne, że ciężko będzie robić żart z żartu.

Jakby ten jego "pragmatyzm" taktyczny przynosił jeszcze trofea... a prawda jest taka, że to drużyna utknęła na mieliźnie i stoi w miejscu. Kadra jest na tyle silna, że to raczej bardziej niż pewne że skończymy w top 2, ale ja osobiście nie widzę żebyśmy byli lepsi niż w zeszłym sezonie... A to właśnie progres względem zeszłego sezonu miał być kluczem. Wygrywać tam gdzie nie udawało się wygrać i wyciągać wnioski z potknięć?

Efekt? W sezonie 24/25

LFC (A) - 1pkt
City (H) - 3 pkt

Sezon 25/26

LFC (A) - 0pkt
City (H) - 1pkt

-3pkt w pysk na dzień dobry względem zeszłego sezonu... Fajny progres.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 22.09.2025, 11:41

@arsenallord napisał: "Niepokojąca już jest ta strata do LFC a najgorsze, że oni dopiero się rozkręcają bo jeszcze nic nie grają."

Najgorsze jest to, że to wszystko na własne życzenie Mikela. W obu tych meczach próbował chować głowę w piach w momencie kiedy miał argumenty żeby zagrać odważniej. W obu tych spotkaniach LFC i City było do zrobienia. Niestety za asekuranctwo spotkała nas kara...

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 22.09.2025, 11:36

@alexis1908 napisał: "potężny niemiec by wczoraj zrobił dokładnie tyle samo co Szwed xD"

Może też by nie strzelił, ale na pewno drużyna by nie grała w 10tkę przez niego...

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 22.09.2025, 11:35

@Matelko napisał: "zgadzam się, Gyokeres z nowych nabytków póki co spisuje się poniżej oczekiwań. Nie bez przyczyny zbiera słabe noty. Halland jak dostał piłkę to urywał się na momencie od naszych obrońców. Gyokeres mam wrażenie , że strasznie ociężały jest ale cały czas w niego wierzę."

Ja mam wrażenie, że on próbuje grać jak w Portugalii, gdzie miał czas przyjmować piłkę na dwa razy, obrócić się w stronę bramki i pościgać się z obrońcą. Z Leeds mu to wyszło, ale z rywalem na poziomie LFC czy City nie ma na to szans, że któryś obrońca da się tak nawinąć. Słabo też wygląda jego gra z pierwszej piłki. Dwa razy mniejszy od niego Silva bez większego trudu go pressował i zmuszał do wycofania.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 22.09.2025, 11:31

Gyo ma mocne zderzenie z EPL. Widać, że kuleje u niego czas reakcji. Zanim pomyśli o próbie przedryblowania przeciwnika to nie ma już piłki.

To będzie dobry napastnik na słabszych rywali, gdzie niższej klasy obrońcy po prostu nie będą w stanie sobie z nim radzić. Na kluby z top 6 musi być Havertz.
W takich meczach jak wczoraj i wcześniej na Anfield potrzebujemy napastnika potrafiącego grać tyłem do bramki. LFC czy City nie dają sobie wrzucać w co drugiej akcji piłki za kołnierz, a bez tego Gyo po prostu jest bezużyteczny...

Szwed albo doszlifuje swoje umiejętności grania w ataku pozycyjnym albo wróci Niemiec i posadzi go na ławce. Na to się póki co zanosi...

To nie Arsenal ma się dostosować do Gyo, tylko on do koncepcji Mikela.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 22.09.2025, 11:23

@vitold napisał: "Z takim stylem i takim rozprowadzaniem piłki, zwłaszcza z betonowym środkiem to każdy rasowy napastnik w prime nie dałby rady się odnaleźć i strzelać bramki."

Poniekąd masz rację, sam o tym pisałem przed meczem, że z środkiem Rice-Zubi-Merino skazujemy się na impotencje w ofensywie i to się niestety sprawdziło...

Jednak z drugiej strony nie można w całości tłumaczyć w ten sposób nieporadności Gyo w tym meczu. Ok, brak sytuacji bramkowych wynikał z braku "odpowiedniego serwisu" i tego, że od 10 minuty zaczęło grać niskim pressingiem i bronić 1:0 jakby to był co najmniej finał CL. Ale co z resztą? Szwed miał problem z prostym przyjęciem piłki i odegraniem do najbliższego kolegi. Niby jest napakowany samymi mięśniami i waży więcej niż radziecki czołg z tkanką tłuszczową na poziomie 7%, a przestawić go potrafił Reijnders...

Skuteczność podań 50%, 0% wygranych pojedynków z piłką na ziemi, 50% wygranych główek, 13 utraconych pozycji, 0 udanych driblingów i zero strzałów. Za co też odpowiadają pomocnicy?

Nie może być tak, że Gyo strzela tylko w ściśle określonych sytuacjach. Jak przeciwnik pasuje, jak cała ofensywa jest ułożona pod niego, i każda piłka jest grana w wolną przestrzeń. Klasę zawodnika ocenia się przede wszystkim przez pryzmat adaptacji do zmiennych warunków. W EPL każdy mecz jest inny.

Póki co Gyo prezentuje się najsłabiej z wszystkich nowych zawodników (Norgard był kontuzjowany więc ciężko o ocenę).

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 22.09.2025, 08:32

Druga sprawa to kwestia Gyo. To jest napastnik na Leeds, Burnley czy inne Sunderlandy. W ciężkich meczach, z lepszymi rywalami znika. Wygląda jak niepasujący puzzel w układance. Ja rozumiem, że on nie dostaje tyle podań na wybieg ile by sobie życzył, ale nie w każdym meczu jest to też możliwe.

Potwierdzają się największe obawy sprzed sezony. Szwed to zawodnik jednowymiarowy. Z obrońcami z dołu tabeli będzie sobie radził, ale dla topki jest prosty w neutralizacji, w jego wachlarz zalet tak naprawdę ogranicza się do dwóch aspektów: wybiegania w wolne pole i znajdywania się w polu karnym. Jak to nie wchodzi to Szwed staje się bezużyteczny…

Kto by pomyślał, że będziemy tęsknić z Havertzem?

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 22.09.2025, 08:26

Nasz trener musi w końcu zrozumieć, że chowając się za podwójną gardą w co drugim meczu nie wygra mistrzostwa… Po prostu.

City nie zagrało lepiej niż rok temu u nas jak dostali łaty 5:1. Poza dwoma kontrami nie mieli praktycznie nic. Oni byli na luzie do rozmontowania, ale żeby to zrobić potrzeba więcej niż 45min.

Pierwszą połowę zmarnowaliśmy… w imię czego? W imię idei taktycznych i udowodnienia wszystkim że to świat się myli, a nie trener? Każdy kto miał więcej niż 5 szarych komórek w głowie wiedział, ze środek Merino-Rice-Zubi nie da nam zwycięstwa w tym meczu. Miało to być chociaż gwarantem nie stracenia gola… to też się nie udało. Błąd z Anfield został popełniony po raz kolejny… Po co?

Druga połowa dobitnie udowodniła, że naprawdę nie musimy grać 3xŚPD żeby móc w pełni kontrolować środek pola. Eze ma bardzo dobry odskok i odbiór plus posyła podania jakich nie powstydziłby się Ozil. Wystawianie go na skrzydle lub trzymanie na ławce to po prostu tchórzostwo.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 20:16

@mistrzu973 napisał: "Uważam, że gyokeres kompletnie nie czuje gry, albo jest tempo spóźniony, albo tempo za wcześnie, do tego statyczny, no i jak na takiego chłopa to za łatwo daje się przepychać i mało główek wygrywa, za mało zadziorności"

Zagrał słabo. Jednak taki napastnik będzie wyglądał słabo jak w środku pola biega 3xŚPD gdzie żaden (może poza Zubim) nie potrafi zagrać długiej piłki na wybieg. Taki napastnik jak Gyo potrzebuje ŚPO lub fałszywej 9tki obok jak tlenu. Nie kupiliśmy go dla umiejętności grania tyłem do bramki bo wiedzieliśmy, że w tym aspekcie jest co najwyżej średni. Kupiliśmy go do wybiegania w wolne pole i strzelania bramek. Jednak ciężko to robić jak chłop jest odcięty od podań... Merino i Declan cała pierwszą połowę grali do najbliższego lub na skrzydło.

Eze jak tylko wszedł zaczął próbować przełamywać defensywę podania na wybieg. Czy to do Saki czy do GM.

Jak mamy mieć pożytek z Gyo to absolutnie nie możemy wychodzić Rice-Zubi-Merino. To nie działa. Pokazała to pierwsza połowa z City, mecz z ATB i mecz na Anfield.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 20:11

@Marzag napisał: "Moim zdaniem nie, City po prostu zagrało bardzo defensywnie, wyłączając Gyokeresa z gry, ze skrzydeł jedyna groźna persona jaka mogła im zagrozić to Saka, ale tam go potrajali. Zagrali tak jak powinni w takiej sytuacji."

To wynikało z czegoś. Kiedy ostatni raz widziałeś City w tak głębokiej defensywie? Bronili 1:0 od początku drugiej połowy. Haaland w roli 5 obrońcy praktycznie non stop. Osobiście nie pamiętam takiego meczu Pepa (nie licząc sytuacji jak grali w osłabieniu). Wysokim pressingiem ich gnietliśmy.

Jestem przekonany, że jakby Eze wyszedł w środku od początku wygralibyśmy to.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 20:07

@Er4s napisał: "Strata 2 pkt na konto Artety. City było dzisiaj do jebniecia kilka do zerka bez problemu. Problem tej drużyny siedzi w golfie na ławce."

Jakby nie obs**ał zbroi przed meczem i wyszedł z Eze w podstawie w środku to byśmy ich spokojnie pyknęli 2:1. Jednak tak się kończy wychodzenie z zamiarem trzymania podwójnej gardy i wyczekiwanie aż przeciwnik sam się znokautuje. Straciliśmy przez ten "pragmatyzm" punkty na Anflield i tracimy teraz...

Mam nadzieję, że przez ten "pragmatyzm" i asekuracje nie stracimy szansy na mistrza.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 20:03

Szacunek za drugą połowę, naprawdę. Brawo. City było zgniecione.

Szkoda, że pierwsza przez fatalny dobór środka pola, wyglądała po prostu źle. Ospałe, powolne i do bólu przewidywalne akcje sprawiały, że tacy średniacy jak Kusanov czy Riley wyglądali jak najlepsi obrońcy świata.

W drugiej nastąpiła refleksja i niespodzianka. Można grać dobrze i z kontrolą środka pola bez 3xŚPD w podstawie.

GM pięknie zamyka pyski hejterom. Sprawdza się jak przepowiednia moje słowa sprzed sezonu, że GM wchodzący z ławki to będzie cichy bohater tego sezonu. Oby więcej takich wejść.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:12

Dawaj Miki Norgard za Leo, przy 0:1 będziesz miał pole do popisu w wymówkami na konfie pomeczowej

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:10

Dlaczego nie z pierwszej?

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:08

Ile mieliśmy sytuacji bramowych z gry?

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:00

Madueke to spoko opcja na jakieś Leeds czy Burnley. Z LFC wyglądał bardzo słabo i teraz z City też.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 17:58

@miki9971: Ok, fajnie biegają. Ale samym bieganiem to My mistrzostwa nie zdobędziemy

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 17:57

Jedyna nadzieja w Joverze…

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 17:54

Gdzie My jesteśmy lepszym zespołem? Względem zeszłego sezonu w spotkaniach z LFC (A) i City (H) jesteśmy na ten moment -6pkt… Gdzie ten progres?

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 17:52

Taktycznie wyglądamy fatalnie

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 17:45

Gdzie jest ten fetyszysta, który marszczyy freda do taktycznego reżimu Mikela? :D

Chyba póki co bez wzwodu :D A już balsamik i chusteczki były przygotowane. Szkoda.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 17:40

I koniec, nie ma czego bronić :D Trzeba robić zmiany.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 16:40

@determinat00r napisał: "Merino nie jest SPD. To zawodnik box-to-box, który zdecydowanie lepiej niż Odegaard porusza się po boisku. W tym meczu będzie wspierał Szweda w walce o górne piłki."

Zależy z której strony spojrzeć. Dla mnie Merino nie jest kreatywnym zawodnikiem. Z całą sympatią do niego, ale poza wygranymi pojedynkami i całkiem przyzwoitym wykończeniem nie wiele wnosi do gry. Na pewno nie jest to ofensywny kreator, który balansem ciała zgubi obrońcę i rozwiążę ostatnim podaniem defensywę rywala. On jak dogrywa to z reguły do najbliższego lub do tyłu...

A tego nam może brakować w tym meczu. City gra wysoko i żeby ich skarcić trzeba mieć kogoś kto kiwnie w środku, przetrzyma piłkę i pośle ładne prostopadłe podanie do Gyo lub Mado. Czy Merino to ma? Tego typu rzeczy to raczej nie jest jego mocna strona.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 16:35

Różne są fetysze, jedni lubią jak się im stawia kloca na klacie, a drudzy lubią oglądać kopaninę w środku pola i rwaną grę w imię reżimu taktycznego...

Wszystko fajnie, ale w tym sporcie chodzi przede wszystkim o zdobywanie goli, a nie o jakieś "małe rzeczy"...

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 16:33

Trzymamy kciuki za Jovera! Bez niego będzie ciężko ugrać 3pkt w tym meczu.

Ile jeszcze sezonów potrzebuje i miliardów na transfery żeby wyhodować wystarczająco duże cohones żeby wychodzić na takie City z podniesioną głową, a nie za podwójną gardą?

City gra na wyjeździe i wychodzą jednym ŚPD... my u siebie trzema...

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 16:28

Tak jak myślałem zbroja obs**na. W sumie trzeba się cieszyć, że kosztem Eze nie wystawił Norgarda...

Jak on tego nie wygra to wyleje się na niego kaskada hejtu...

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady