Komentarze użytkownika KapitanJack10

Znaleziono 5687 komentarzy użytkownika KapitanJack10.
Pokazuję stronę 6 z 143 (komentarze od 201 do 240):

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 10.07.2024, 21:09

Chyba pierwszy raz w życiu widzę głupią stratę Rice'a w tej strefie boiska i od razu najgorsza kara..

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 09.07.2024, 21:16

Jednak brak Carvajala zbyt odczuwalny.
Navas doświadczony, ale jednak mocno asekuracyjnie przeciwko Mbappe gra i bramka po części na jego konto, a teraz jeszcze żółtko. Oj będzie autostrada dla Kyliana.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 06.07.2024, 13:25

@pablofan: Ludzie chyba oczekują od Lewego jakiejś boskiej gry i jeśli jej nie widzą, to obarczają go winą za wyniki całej drużyny.
Z drugiej strony taki Buksa wystarczy, że przyjmie kilka razy piłkę z obrońcą na plecach i już jest w wysokiej formie i musi grać.

Lewy bez formy > Piątek/Buksa/Świder/Milik. Z tym, że całą drużynę mamy do bani i kto by nie zagrał wygląda to źle. Tylko jak gra Lewy, to gramy źle, bo Lewy jest słaby, a jak nie gra Lewy to po prostu ogólnie jesteśmy słabi.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 05.07.2024, 19:42

Ale mi szkoda Havertza.. Gość do momentu strzału robi wszystko prawie idealnie, a nawet do tego wykończenia ciężko się przyczepić, bo nie jest dramatyczne, ale zawsze trochę brakuje..

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 05.07.2024, 19:27

Czy brak żółtej kartki na początku meczu to mało poważny błąd sędziowski? Teraz sytuacja z Kroosem idealnie pokazuje, że nie, bo gość sobie może teraz spokojnie robić taktyczny faul w kluczowym momencie, bo wie, że nie miał kartki.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 05.07.2024, 11:53

Ja myślę, że wymiana Kiwiora na Kalafiora jest trochę taka jak z Rayą i Ramsem. Nadarzyła się okazja na Włocha i korzystamy. Kiwior z całym szacunkiem dla niego, ale raczej nie ma perspektywy wygryzienia Gabriela ze składu, a LO nie jest dla niego naturalną pozycją.
Kiwior mógłby zostać do rotacji, ale teraz jeszcze możemy odzyskać te 20-30mln. Po kolejnym roku na ławce raczej będziemy wciskać go za bezcen.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 03.07.2024, 12:42

@alexis1908: A czy ktoś tu twierdzi, że on nie robi błędów? Szczególnie w tym sezonie było ich dużo, dlatego dla bezpieczeństwa wychodził Kiwior, który grał jak najbezpieczniej.
Ale ja się kłócę z ludźmi, co odbierają Zinie jakąkolwiek przydatność dla drużyny, uważają go za flop i gracza niegodnego Arsenalu. Uważam to za absolutną bzdurę. Teraz łatwo się go krytykuje po słabszym sezonie i trochę gorzkich słów mu się należy, ale na koniec sezonu 22/23 jakby ktoś go nazwał flopem, to by go tu userzy zjedli. Szybko zapominamy o tym, co było.

Równie dobrze ktoś po porażce 3:1 z City mógłby powiedzieć, że Tomiyasu popełnia takie błędy, że jest niegodny gry w Arsenalu. Nie o to w tym chodzi.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 03.07.2024, 09:34

@lordoftheboard: No jasne, że to nie sam Zina, ale nie można mu odebrać wpływu na nasz styl zwłaszcza w debiutanckim sezonie. Ukrainiec mocno odcisnął piętno na naszym przejściu na wyższy poziom.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 03.07.2024, 08:22

@alexis1908 napisał: "Nadawał się do drużyny walczącej o 4 nie nadaje się do drużyny walczącej o mistrza nie bez powodu u Guardioli siedział na ławce czego tu nie rozumieć ?"
WTF?
Literalnie z momentem przyjścia Ziny przestaliśmy się bić o top4 i zaczęliśmy grać o mistrza.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 02.07.2024, 23:48

@Marzag napisał: "Po prostu nie nadaje się na obecny poziom, ale jak przychodził to był bardzo przydatne, lepsi na LO są: Tomiyasu, Timber, Kiwior. Zinczenko jest fatalny w obronie, gra na alibi. Nie może grać na takim poziomie w takim klubie jak Arsenal bo się do tego nie nadaje. Tu nie ma miejsca na grę na alibi."
Czyli fatalny Zina w obronie podnosi poziom drużyny do której przychodzi, ale nie może grać w takim klubie jak Arsenal, bo się do tego nie nadaje. W jego miejsce powinni grać lepsi LO, tacy jak Timber, który zagrał całe 2 mecze u nas przez rok.

To już jest jakieś totalne deprecjonowanie Ukraińca, w ogóle nie trzymające się kupy.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 02.07.2024, 22:33

@Marzag napisał: "Prędzej Zinczenko bo się do niczego nie nadaje, nie można na niego liczyć."
Mi to się aż nóż w kieszeni otwiera, jak czytam taką jednowymiarową krytykę Ziny..
Chłop po przyjściu i przyjęciu roli rozgrywającego LO miał chyba największy wpływ na przemianę Arsenalu przegrywającego walkę z Totkami o top4 na Arsenal walczący z City o Mistrzostwo.
Przez niego i Jesusa City już nie chce z nami robić transakcji bo oddając ich stworzyli sobie konkurencje.
Dodatkowo ma posłuch w szatni i przyniósł do nas inną mentalność. Widać nawet w naradach w trakcie meczu, jak dużo czasu dostaje na przemówienia. Więcej niż Ode.

Miał słabszy sezon, przeplatany kontuzjami i już jest bezużyteczny? Flop transferowy? To jakiś żart. W jednym sezonie dał tej drużynie więcej niż Tomiyasu i Kiwior razem wzięci.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 02.07.2024, 13:52

@Nicsienieda: Ale po co o tym mówić.. To niedobra jest..

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 30.06.2024, 22:19

@Paul77 napisał: "kilka dobrych lat pracowałem ciężko fizycznie. Bywało że 6 dni w tygodniu po 10/12 godzin. Na montażu sieci telekomunikacyjnych. Nie mów mi że piłkarzyna jest bardziej przemęczona.

Oni żyją pod kloszem, mają naprawdę dobre życie. Oczywiście treningów, mecze ale to nie porownanie do przeciętnego Cieszków pracującego człowieka. I nie opowiadaj bajek jak to fizyczni pracownicy się opier...ą. to tak uprzedzając Twoja odpowiedź."

Mnie teraz zastanawia jakim cudem ludzie zapieprzają fizycznie po 8-10h/dzień, czyli dużo więcej niż piłkarze, a wyglądają często jak typowe Janusze z bebzolem. Tymczasem są poddani większemu wysiłkowi niż takie piłkarzyki, co to 2h treningu i do domku na chill a w weekend 1,5h biegania i znowu chill.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 30.06.2024, 20:45

@Rynkos7: Wychodzisz najmocniejszym składem na pierwszy mecz. Grasz turniej. Okazuje się, że nie wygląda to najlepiej. Masz w kadrze 23 jakościowych zawodników i trzymasz do skutku tych samych ludzi, żeby się zgrali? Teraz jest 4 mecz na turnieju i znowu gra wygląda jak gówno, ale jest awans rzutem na taśmę, bo Judowi wyszło coś w końcu w 95'.
I dalej grają ci sami. Tak jak mówiłem wcześniej, wyjście w podstawie z Palmerem albo Gordonem, to nie jest jakiś szalony pomysł, bo to wciąż super grajki.
Ty uważasz, że w turnieju, gdzie jest max 7 meczów, po 3 słabych dalej powinien grać ten sam skład, bo muszą być zgrani. Ja uważam, że trzeba reagować.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 30.06.2024, 20:22

@Rynkos7 napisał: "Jak jakaś reprezentacja gra słabo i trener zbyt mocno rotuje to pojawiają się zarzuty, że Mistrzostwa to już nie czas na eksperymenty, że żelazna jedenastka musi się zgrywać a jak mało rotuje to pojawia się taki zarzut jak twój że tylu piłkarzy gotowych do gry, że zmiany zmiany zmiany. Podzielam opinie, że Southgate to kompletny ogór, ale akurat problemem Anglii nie są poszczególne występy zawodników a taktyka tej drużyny, system gry, sposób gry itd. i tu jest największy problem z Southgatem, że on kompletnie nie ma pomysłu na tych piłkarzy."
Ale jak się ma ta żelazna jedenastka wyklarować? Bo u Anglików to chyba się wyklarowała na podstawie wartości z transfermarkt. Jak grasz dobrze, ale jakiś mecz ci nie wyjdzie to ok, nie rób rewolucji, zostaw żelazną 11, ale jak ci nie idzie, a na ławce masz taką jakość to aż się prosi o zmiany.
Zgadzam się, że to Southgate jest winowajcą, ale trenera teraz nie zmienią, więc skoro nie ma pomysłu na grę to chociaż ludźmi można trochę porotować, bo rezerwowi mogą pokazać coś świeżego, a i rywale będę trochę zaskoczeni.

Druga bramka to akcja Palmer-Eze-Toney-Kane. 3 rezerwowych. Może jednak warto im dawać więcej czasu.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 30.06.2024, 19:55

No i zamknął mi mordę Jude xd

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 30.06.2024, 19:49

@Rynkos7: Saka nam robił robotę praktycznie co tydzień, a w jego miejsce mógł wejść najwyżej Nelson. Anglia jest po 3 beznadziejnych meczach w grupie, gdzie najbardziej kulała ofensywa i najbardziej nietykanymi piłkarzami są gwiazdy w ofensywie.

Ja rozumiem, że Polska nie może sobie pozwolić na posadzenie Roberta bez formy, bo za niego są takie tuzy jak Piątek i Buksa. Jak Jude zagrał 3 słabe mecze, na ławce jest Palmer i Eze, a i Foden może się odnaleźć w centrum i wtedy Gordon czy Bowen na skrzydełko, a Southgate mimo wszystko w kolejnym meczu wychodzi identyczną ofensywą, to jest po prostu indolencja trenera.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 30.06.2024, 19:35

Po co robić zmiany? Przecież Foden jest mistrzem kraju, a Jude jest kandydatem do złotej piłki. Przecież to oczywiste, że są najlepsi i zaraz zaczną grać super.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 30.06.2024, 18:39

Tak wygląda drużyna, która jest po prostu zebraniem 11 ludzi, którzy mieli dobrą formę w sezonie i mają największe poparcie wśród kibiców, ale nie mają żadnego planu na mecz.
Mam wrażenie że Southgate'a mogłoby nie być, kibice wybraliby na twitterze dokładnie taką 11 jak dziś, a piłkarze by weszli i grali cokolwiek.

Teoretycznie wyszedł najmocniejszy skład, ale już grupa pokazała, że to tylko teoria. Mnóstwo ciekawych chłopaczków siedzi na ławie głodnych pokazania się na ławce i nawet nie mają się po co rozgrzewać. Eze, Bowen, Toney, Gordon... Rozumiem, że ciężko posadzić Fodena, Sakę czy Jude'a, no ale chyba najwyższy czas.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 28.06.2024, 22:10

@Dzulian napisał: "Albo skasujemy po 30 od głowy. Jak za Baloguna i Willocka."
Wymieniłeś wszystkie udane transfery out przez ostatnie 5 lat. Ja nieudanych wypisywał nie będę, bo spamu nie chce na stronie robić :)

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 28.06.2024, 21:45

@Mastec30 napisał: "Omari Hutchinson przenosi się z Chelsea do Ipswich Town za kwotę 22 milionów funtów."
My tyle dostaniemy za ESR i Nketiaha razem. Oczywiście odejdą w ostatnim dniu okienka po 30 informacjach, że Arsenal nie ma innego wyboru, bo musi się pozbyć ich tygodniówek. Ostatecznie Edu zgodzi się na po 10mln za każdego i będziemy się cieszyć, że udało się zaoszczędzić na ich kontraktach, a co więcej zarobić jakiekolwiek pieniądze.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 26.06.2024, 22:46

@Koroniarz napisał: "Kvara jest do wzięcia z napoli ?"
Raczej wątpię. De Laurentis nie puści Osihmena i Kvary w jedno okienko, a Nigeryjczyk wygląda na to, że odejdzie.

A szkoda, bo Kvara byłby zdecydowanie upgradem dla Gabiego.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 25.06.2024, 22:03

@Dzulian napisał: "Na tym Euro to oprócz Hiszpanów i Niemców to nie ma dobrych drużyn, dajcie spokój z takimi turniejami po sezonach z 50 meczami w nogach."
Zgadzam się. Nawet Niemcy ze Szwajcarią już słabo wyglądały. Będzie słaby Mistrz na końcu, to pewne. Myślę, że właśnie takie ekipy jak Anglia albo Portugalia mogą skorzystać na tym i jakimś rzutem na taśmę wygrywać kolejne mecze.

No chyba, że jednak Hiszpanie wygrali tę grupę nieprzypadkowo i pociągnął z formą do końca

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 21.06.2024, 22:50

@Garfield_pl napisał: "Przecież ta kadra ośmiesza się co chwilę mając tak wielkie nazwiska i graczy z topowych klubów, to może Ci mniej znani , sama ambicja więcej ugrają, bo będzie im się chciało, żeby ich kariera się rozwinęła;)"
Nie no sory, ale to jest brednia do kwadratu.
Tak to się mogą bawić Anglicy wymieniając Fodena na Maddisona, ale nie my..
"Słuchaj Krzychu, może i strzeliłeś 17 bramek w sezonie w Turcji, ale tu mamy Patryka Klimalę ze Śląska co może ugra więcej na ambicji" xD

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 21.06.2024, 22:01

@Garfield_pl napisał: "Nie wiemy czy nie mamy nikogo lepszego, bo grają typki za nazwisko."
Przecież u nas wystarczy zagrać 15min w jakimkolwiek klubie z top5 i zaliczyć jedną asystę, żeby się pojawiły 3 reportaże na temat tego, że trzeba dać mu szansę. Nie licząc Santosa każdy wprowadzał debiutantów. Probierz miał w szerokiej kadrze z 50 osób.
Naprawdę uważasz, że w grupie takich asów jak Dziczek, Jóźwiak, Kownacki, Helik itp są lepsi ludzie od Piątka albo Grosika? A może jeszcze dalej szukać? Może Getinger i Rosołek z ekstraklasy? Nie próbujemy ich bo musi grać Piątek za nazwisko, a oni mogliby uzdrowić tę kadrę i być konkurencyjni dla Austrii.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 21.06.2024, 20:53

@Garfield_pl napisał: "Nie chodzi o lepszego, tylko o pozbycie się tych pseudo celebrytów, zaufanie selekcjonerowi ( np Probierzowi) i budowanie kadry nie co pół roku nowej, tylko z jakimś dłuższym planem, może w u23,u21 itd mamy jakichś grajków co ,a jakiś czas zgraja się, nabiorą doświadczenia i chociaż z grupy będą regularnie wychodzić. Jak dla mnie to tu układy PZPN itd mają wpływ na wybór kadry , a nie same sportowe aspekty. Nie oglądam polskiej piłki, i kadra mnie nie jara, ale słabsze drużyny grają lepiej bez wielkich nazwisk,niż te nasze gwiazdeczki.."
Czyli defacto "nie mamy nikogo lepszego, to nie chociaż będą inne mordy, najlepiej młodsze".
Tylko nie zbudujesz nowej generacji na byle kim. Już budowaliśmy na Bieliku, teraz próbujemy na Sliszu i Urbanskim, za 2 lata trafi się jakiś nowy wonderkid, zagra 3 mecze i będziemy na nim budować.

Nie możesz zanegować obecności poszczególnych piłkarzy i nie dawać absolutnie nikogo w zamian konkretnego. Każdy głupi umie wymienić kto gra słabo. Nikt nie podaje rozwiązania.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 21.06.2024, 19:49

@Garfield_pl napisał: "Nadal brać piątków, grosickich itd do kadry, na pewno kiedyś to ruszy xD"
A z kim by ruszyło? Bogusz na ratunek? Albo Milik? Za Grosickiego kto? Marczuk, Płacheta?

Łatwo rzucić nazwiskami ludzi, co są mierni, ale ciężko rzucić nazwiskami kogoś, kto by był lepszy. Takie mamy karty i takimi gramy.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 21.06.2024, 19:47

Po meczu posmieszkujemy jeszcze z Czesia, że był brzydki styl i będzie git.
My się nie nadajemy do prowadzenia gry z Piotrowskim, Sliszem w środku i Bednarkiem i Dawidowiczem w obronie.
A oni i tak są najlepszymi wyborami. Czyli jak wychodzimy najlepszymi ludźmi i gramy źle w ataku pozycyjnym, to rozwiązać to można jedynie dostosowując taktykę pod nich, a nie ich pod taktykę..

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 21.06.2024, 19:37

@Theo44 napisał: "Gdyby Lewy nie wszedl pewnie by wygrali mysle."
Tak. Z Holandią przegrali po "ładnej grze" dzięki temu, że
brakło Lewego, a teraz po takim samym meczu przegramy przez to że Lewy zagrał.

Kibice desperacko potrzebują sobie udowodnić, że to Robert jest naszym problemem.

Komentowany temat: Wielkie podsumowanie sezonu + Goście specjalni 14.06.2024, 22:48

@Jack_Herrer napisał: "Nie mogę już słuchać tych niemieckich komentatorów na tvp..."
Nie rozumiem tej uszczypliwości. Dzisiaj na boisku jest jedna drużyna i myślę, że 90% Szkotów powiedziało by tak samo.
No i w czasie pisania trafili xD

Komentowany temat: Wielkie podsumowanie sezonu + Goście specjalni 14.06.2024, 10:04

@Be4Again: Wszyscy teraz wołają 100mln na wstępie i nie da się negocjować.. To jest chore. Kluby wydają fortunę na kota w worku tylko dlatego, że jak nie zapłacą to zapłaci ktoś inny.
Im więcej klubów przestanie grać w tę grę, tym więcej będzie takich Belottich i coraz większej ilości klubów zmięknie rura.
Też przydałoby się jakoś zaostrzyć FFP, żeby kluby musiały trochę dokładniej liczyć wydawane funty.

Komentowany temat: Wielkie podsumowanie sezonu + Goście specjalni 11.06.2024, 15:09

@Gunner27 napisał: "Lewy nie zagra w Niedzielę z Holandią. To jest właśnie ta głupota rozgrywania meczów towarzyskich przed turniejami międzynarodowymi"
Lepiej rozgrywać po. I zbierać 23 osoby na turniej, które widziały się ze sobą i grały poprzednio 3 miesiące temu.

Komentowany temat: Wielkie podsumowanie sezonu + Goście specjalni 10.06.2024, 21:17

I czytam opinie, że Świder przez swoją głupotę xD no na pewno typ po strzeleniu gola dla reprezentacji pierwsze o czym myśli, to żeby na spokojnie się cieszyć, bo przecież coś się może stać

Komentowany temat: Wielkie podsumowanie sezonu + Goście specjalni 04.06.2024, 16:37

@Nicsienieda napisał: "Piłkarz nie mówiący po polsku to dla niego persona non grata i nie oszukujmy się, że były tu jakiekolwiek inne powody. Piękna polska ksenofobia, tj. tradycjonalność."
Roger, Obraniak, Boenish, Polanski, Cionek. No faktycznie ksenofobia Polskiej piłki. No chyba, że Smuda był nowoczesnym selekcjonerem.

Też bym chciał Casha, ale też nie dorabiajmy filozofii. Ma problemy ze zdrowiem, a i tak grałby Frankowski. Uważam, że powinien z łatwością mieć pewne miejsce w składzie repry, ale udowodnił też, że nie jest do grania choćby nie wiem co.
Ja bym go wziął osobiście, ale rozumiem argumenty przeciw. Dobrze, że jego kosztem nie pojechał jakiś Kędziora.

Komentowany temat: Wielkie podsumowanie sezonu + Goście specjalni 03.06.2024, 22:41

@Matelko napisał: "Prezes Napoli będzie potrzebował pieniążków bo pucharów brak… może Psg, United lub Chelsea się po niego zgłosi?"

I to jest właśnie koszmar obecnego rynku transferowego.
Ktoś miał dobry sezon? Chcemy 100mln. Miał później słabszy? To nic, cena rośnie szybko, ale spada powoli. Klub awansował do pucharów? Nie sprzedamy taniej, bo mamy kasę i nie potrzebujemy. Klub nie awansował do pucharów? Nie sprzedamy taniej, bo potrzebujemy pieniędzy. Może wziąć na przeczekanie, aż zmiękną na koniec okienka? Chelsea, MU czy inne PSG nie będą czekać, tylko wyłożą ile trzeba.

Zrobić dobry, drogi transfer w obecnych czasach to dramat. Nie ma żadnego buforu czasowego. Ktoś kopnie dwa razy dobrze piłkę i już musisz brać, bo za miesiąc już będzie na liście połowy Europy, a jak dalej będzie dobrze kopał to po 3 miesiącach cena wzrośnie 4x.

Jeśli chodzi o kupno zawodników, to Edu z Mikelem powinni dostać dyplomy za wysoki procent dobrych transferów. Sprzedaż przemilczmy.

Komentowany temat: Wielkie podsumowanie sezonu + Goście specjalni 31.05.2024, 19:08

@alexis1908 napisał: "Tak jak czytam o tym mitycznym wejściu Jesusa do Arsenalu to sie przypomina tytaniczna robota Laci . Pograł fajnie parę meczy ale bramkowo i tak wyglądał mizernie"
Nie no Jesus przyszedł po sezonie, w którym mieliśmy 5 miejsce i 69pkt i po pierwszych meczach zbieraliśmy szczęki z ziemi. Zrobił nienajgorszy wynik liczbowy w lidze jak na liczbę meczów. W tym sezonie zdecydowanie gorzej, ale weźmy też kontuzje pod uwagę. Niełatwo wrócić do formy po urazie.

Uważam, że potrzebujemy napastnika, ale nie róbmy z Jesusa jakiegoś Nketiaha. Jakbyśmy po jednym słabym sezonie odstrzeliwali ludzi, to nie byłoby Xhaki rok temu, nie byłoby Ode, Gabiego, Jorginho..

Komentowany temat: Wielkie podsumowanie sezonu + Goście specjalni 31.05.2024, 11:00

Szczerze to największą zaletą Sesko w porównaniu do innych opcji jest jego cena.
Gyokeres za 100mln to żart. Toney z rocznym kontraktem i brakiem formy po 8 miesiącach bez gry nawet na 60 będzie żartem. Osihmen za 120? No błagam.
Sesko chyba jedyne sensowne nazwisko na "9" w granicach 50-60mln.

Komentowany temat: Wielkie podsumowanie sezonu + Goście specjalni 28.05.2024, 11:53

Po co nam ten Cash. Nic nie pokazał w tych kilku meczach. Musimy trzymać się swoich podstawowych zawodników typu Bereszyński albo Kędziora, bo z nimi wyglądamy dobrze.

Ciekawe jak w tej kadrze ma się cokolwiek zmienić na lepsze.

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 26.05.2024, 18:02

@Marzag napisał: "No tak, i będziemy stali przed wyjściem:
1. Wspierać Artetę i dalej walczyć o najwyższe trofea
2. Postawić na kogoś nowego kto nie da żadnej gwarancji trofeów

I znajdzie się masa użytkowników którzy by chcieli opcji nr 2."

Dokładnie. I weźmiemy kogoś z dużym nazwiskiem, żeby był gwarantem tytułów. Na przykład Conte albo Mourinho. Na pewno się nam wtedy uda, Totki najlepszym dowodem.

Komentowany temat: Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 26.05.2024, 13:16

@Furgunn: Można. Fajnie by było i też im zazdroszczę. Jednak za nic na świecie nie wymieniłbym się z United na sytuację w klubie, nawet gdyby to oznaczało wygranie tego FA Cup. A po niektórych komentarzach odnoszę wrażenie, że trofeum ponad wszystko.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Manchester United 4.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady