Komentarze użytkownika Numer10

Znaleziono 1027 komentarzy użytkownika Numer10.
Pokazuję stronę 11 z 26 (komentarze od 401 do 440):

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 06.01.2026, 19:27

I żeby nie było, dla mnie Hincapie też jest w hierarchii daleko za Mosquerą na ŚO i nie podoba mi się że wygryzł MLS na LO, bo Anglik przy większej ilości meczów pokazał w tamtym sezonie że potrafi bronić, a w ataku może dać na pewno więcej niż kiepski z piłką Pierro

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 06.01.2026, 19:25

@Marzag: ja go nie uniewinniam, ale uważam że miał dobry motyw ;)
Druga linia asekuruje, ale czy to znaczy że w kluczowej strefie jaką jest przedpole ma nie być żadnego pomocnika? Saka i wracający z boku Hincapie to ma być nasza jedyna 2 w środku pola, reszta może stać w polu karnym?

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 06.01.2026, 19:20

@Marzag: ja bym się nie zgodził. Moim zdaniem działania Hincapie:
1. Przed podaniem asekurował Trossarda (co boczny obrońca moim zdaniem powinien robić),
2. W momencie podania nastąpiło wspomniane niżej zawahanie czy biec za młodym czy w miejsce Saliby (tutaj powinien wrócić sprintem, ale ta chwila zaważyła na tym że tego nie zrobił), później było już za późno.

Niemniej jednak raczej nie on odpowiada za tą strefę tak jak mówiłem, a tak jak kapitanJack wspomniał, nie może być tak że w momencie gdy nie ma dośrodkowania i pójdzie piłka do środka to nasza 2 linia nie istnieje, dlatego wątpię że w oczach Artety to sam Hincapie tutaj powinien zachować się lepiej - powinien lepiej się zachować cały zespół.

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 06.01.2026, 18:59

@Marzag napisał: "Moim zdaniem ani trochę Trossard był blisko na nogach i był gotów na to jeśli Travernier gdzieś ruszy, ale nawet jeśli wtedy Trossard go łapie, fauluje, i spowalnia a w najlepszym wypadku i tak Travernier może co najwyżej dośrodkować, wtedy jest kilka sekund żeby ktoś kto w tamtym momencie stal w bloku obronnym do niego dobiegł albo nawet Hincapie jeśli byłby bliżej."

W jednym momencie jak sobie przeklatkujesz to naprawdę tak to wygląda i myślę że Pierro właśnie dlatego został w ryzach. Druga sprawa że raczej i tak on nie odpowiada za strefę przedpola w środku pola, więc tak samo można się czepić jego, jak i Saki że nie przyasekurował dobrze zawodnika, a nawet Odegaarda że widząc taką lukę w środku pola postanowił być w gotowości do kontry, a nie wrócić i załatać ewidentną dziurę. Oczywiście Pierro jest obrońcą więc jego błąd bardziej obciąża, ale nie miał w tej sytuacji łatwo. Najważniejsze żeby wyciągnęli wnioski ;)

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 06.01.2026, 18:21

@Marzag: ale w pewnym momencie wyglądało na naprawdę prawdopodobne że Trossard pójdzie na raz i Tavernier po linii będzie miał autostradę do naszego pola karnego. Boczny obrońca musi go w tej sytuacji raczej asekurować.
To że później nie ogarnął sytuacji - tu się zgadzam, ale miał na to naprawdę już mało czasu, drużyna nie może polegać tylko na bocznym obrońcy w tej sytuacji i w tej strefie. Tam było kilka błędów kilku zawodników tak naprawdę

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 06.01.2026, 18:11

@Alffik: i na pewno Mikel tego bez analizy nie pozostawił. Jestem pewien że znajdą na to całkiem proste, ale przy tym genialne rozwiązanie i ta sytuacja już się nie powtórzy :D

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 06.01.2026, 17:45

Szkoda też że Odegaard nie zorientował się w całej sytuacji z bo można odnieść wrażenie że gdyby wykonał zdecydowany sprint do tyłu to też mógłby tą akcję spowolnić. No ale tu w ogóle daleko jestem do obwiniania go

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 06.01.2026, 17:43

@Alffik napisał: "Myślę ten moment zawachania zadecydował o jego zagubieniu się w obronie. Jeżeli wcześniej widziałby, że Saliba biegnie do końca to by do niego zdążył"

Zgadzam się, to właśnie błąd komunikacji i luka w strefie w środku pola. Rzeczywiście Hincapie nie jest bez winy w całej tej sytuacji, ale też jest w jaki sposób go usprawiedliwiać i na pewno nie jest to jego bramka jak na przykład Gabriela była pierwsza w tym meczu

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 06.01.2026, 17:39

@Marzag: zaczęło się od tego że chciał zaasekurować skrzydło, bo Tavernier (?) był 1v1 z Trossardem i gdyby wziął go na raz to byłby sam w strefie Hincapie właśnie. Gdy jednak ten zdecydował się na podanie to Pierro powinien się lepiej ustawić, ale był już daleko od całej akcji i rzeczywiście nie pomógł. To jednak nie zmienia faktu że to nie on sam stworzył taką lukę w środku pola, bo i nie boczny obrońca odpowiada za krycie tej strefy (chyba że u Mikela odpowiada, nie znam się szczerze mówiąc aż tak na taktyce w defensywie żeby udawać mistrza)

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 06.01.2026, 16:34

@Marzag: ale naturalne dla bocznego obrońcy jest odcięcie drogi/możliwości dośrodkowania piłki z bocznej strefy.

Tak samo w polu karnym wszyscy nasi zawodnicy skupili się na pokryciu zawodników przy dośrodkowaniu, tam ilość obrońców większa niż ilość napastników też jest pożądana.

Ciężko moim zdaniem mówić o jakimś błędzie jednego zawodnika, najbardziej winić można Hincapie, ale jest to błąd raczej systemowy

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 06.01.2026, 15:04

@adek504: jaka tolerancja 5 cm znowu? Każdy spalony o czubek buta jaki widziałem był gwizdany

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 06.01.2026, 14:13

@KapitanJack10: też się zgadzam, był to zawodnik Hincapie w rozumieniu gry 1v1, ale w tak dobrze zorganizowanej drużynie nie może być takiej dziury w środku pola jeśli drużynie przeciwnej uda się wycofać piłkę do środka z pozycji do dośrodkowania

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 06.01.2026, 10:57

Generalnie to była bardzo sprytna rozgrywka Bou, idealnie wykorzystali można powiedzieć luki w naszym systemie obrony - na pewno Liverpool teraz analizuje jak stworzyć sobie podobne sytuacje. To była bardzo trudna sytuacja dla Hincapie bo musiał mieć oczy dookoła głowy żeby zauważyć czy akurat ktoś pokrył jego strefę i jednocześnie agresywnie wejść za gościem do środka.

Przydałby się jakiś coach od obrony który by nam tu przeanalizował sytuację

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 06.01.2026, 10:49

Przejrzałem jeszcze raz bramkę Bournemouth i rzeczywiście to był zawodnik Hincapie. Jednakowoż- Pierro po prostu nie wiedział czy ma iść w swoją strefę defensywy gdzie poszedł Saliba czy iść za chłopem, bardziej błąd w komunikacji albo zrozumieniu zadań.
My tutaj nie wiemy jaki plan na takie sytuacje ma Arteta i najważniejsze jest żeby to on to przeanalizował abyśmy nie dopuszczali do takich sytuacji. Pamiętajmy że Pierro grał u nas głównie na ŚO i tej lewej obrony w naszym systemie się trochę uczy

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 05.01.2026, 12:07

@krzykus1990 napisał: "Amorim do Chelsea a Maresca do MU"

Idę stawiać dom, a nawet nie jestem hazardzistą

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 05.01.2026, 00:11

Może ten Goncslo Garcia z Realu byłby do wyjęcia gdyby Mbappe dalej grał jako 9 :D

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 22:12

Nie da się we współczesnej piłce nie rozgrywać piłki z bramkarzem, kiedyś chyba nawet Arteta mówił że jest w to wliczone ryzyko błędów. Dobrze że na ten błąd potrafiliśmy fajnie zareagować i obyśmy już wyczerpali swój limit :D

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 20:41

@daniken napisał: "plus dwie małe córeczki"

Trochę różnica klas vs Declan Rice i jego podejście do rodziny. No ale skupmy się na boisku, gdzie w sumie też jest różnica klas :D

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 20:38

@Olczyck: @alexis1908:

Jak wrócił to w porządku, ale odkleiło go totalnie xd

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 20:33

@Numer10: o co chodzi?*

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 20:33

@daniken napisał: "Enzo ten który porzucił żone i dzieci daje czelsi remis xd"

Boję się zapytać, ale k co chodzi?

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 20:26

YEEESSSS

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 20:10

@Mario145: w pierwszej połowie tak, w drugiej Chelsea trochę się poprawiła i grają po równo

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 20:04

Co się stało z Pedro Neto? Pamiętam jak w tamtym sezonie w meczu z nami błyszczał, a dzisiaj chłop nie umie prosto kopnąć piłki. Każdą akcję spowalnia albo w ogóle traci piłkę

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 19:17

Masakra z tą Chelsea, myślę że nie ma co na nich liczyć..

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 17:59

@Dawid04111 napisał: "Na Liverpool chciałbym MLS na LO i Kaia na szpicy. Reszta bez zmian."

chce Pan skrzydeł Madueke- Martinelli czy pomocy bez Rice jak z Villą? :D

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 13:47

@Tomi7: To też jego pierwszy sezon w Anglii, więc na pewno musi się przystosować do warunków. Pamiętam jak w meczu z United ktoś mu wszedł z bara i komentator powiedział coś w stylu "witamy w Anglii", bo w Hiszpanii to by była pewnie żółta kartka. I tak przez pierwsze miesiące był chwalony jako najlepszy nasz transfer, pózniej trochę spuścił z tonu i ostatnio jakby znowu zaczynał dawać coś extra (bo poniżej swojego poziomu raczej nigdy nie zszedł, może z Wolves)

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 13:41

@krzykus1990: Trossard prawdopodobnie dlatego został na ławce w meczu z Bou. Też czekam na prawdziwego Eze na LS, ale chyba to nie jest ten mecz :D

Na 9 raczej bez szans na Trossarda, jakby miała to być opcja to grałby tam przy kontuzjach naszych 3 napastników, a nie kiedy są zdrowi

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 13:37

@Tomi7 napisał: "Lubię Zubiego, cieszę się, że przyszedł, ale przyznam, że oczekiwałem czegoś więcej. To idealny zawodnik dla słynnej dominacji Artety. Ja natomiast, spodziewałem się nieco więcej podań prostopadłych, dobrych przerzutów, ogólnego rozrzucania piłki po boisku etc. - mam na myśli głównie to, że jednak dużo jest tego "klepania do najbliższego", a myślałem, że będzie więcej rozrzucania i że Ode nie będzie musiał się cofać i będzie grać nieco wyżej. Co Wy na to?"

Czasem też mam takie wrażenie. Oczywiście zdarzają mu się fajne mecze i rozgrywa w porządku, ale liczyłem że będzie u nas bardziej Rodrim. Niemniej jednak widać że ma na to potencjał i niektóre rzeczy robi też swietnie- generalnie widać po nim że gdziekolwiek na boisku się znajduje to daje radę, szczególnie na pozycjach 6, 8 i 10 w trakcie meczu

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 13:25

@krzykus1990: bez Trossarda?

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 12:47

Sprawa z Eze jest dla mnie prosta: to fajny zawodnik, ale musi poprawić grę w defensywie (jak sam Arteta powiedział chyba na konferencji) i musi rywalizować z naszymi najlepszymi zawodnikami w tym sezonie.

Sam byłem zwolennikiem jego transferu z myślą że przejmie pozycję LS, ale to co w tym sezonie robi Trossard było nie do pomyślenia i ciężko mu będzie go teraz wygryźć, tym bardziej że na skrzydle póki co u nas nie miał chyba żadnego dobrego meczu (może jak wszedł w debiucie to fajnie kręcił).
Na prawej ofensywnej 8 gdzie gra Ode - wyglądał ok, inny typ zawodnika niż Odegaard, mniej uczestniczył w rozgrywaniu, szczególnie od tyłu, ale za to był z przodu i można było do niego zagrać piłkę aby ją utrzymał i coś czasem fajnego zrobił. Umie się chłopak ustawić i znaleźć miejsce do strzału. Odegaard wrócił do składu i świetnej formy, jest naszym kapitanem- nie gra. Na końcówki nic dziwnego że Arteta woli wprowadzić Merino, po prostu jest wiele lepszy w defensywie i tyle.

Na lewej 8 (gdzie gra Rice) wyglądał fajnie w kilku (?) meczach z gorszymi rywalami, gdzie ustawienie razem Ode i Eze dawało nam dużo fajnych opcji w rozegraniu, bo Eze lepiej rozgrywa i spełnia rolę "ósemko-dziesiątki" niż Rice, który gdy tam gra jest o wiele bardziej box-to-box. Ale no właśnie na low blocki to fajna opcja, ale raczej nie na stałe, chyba że nagle by się nauczył tego co robi Rice, a o to go nie podejrzewam.

LS- uważam że ta pozycja głównie czeka na niego jeśli ma być u nas starterem. Tak jak ktoś niżej napisał - chcemy być klasowym zespołem to nawet tacy zawodnicy będą u nas siedzieć na ławce.

Gyokeres to inny temat bo po prostu brakuje i nas 9, ale jego gra póki co nie porywa i wszyscy czekamy aż się do końca tam odnajdzie, jakąś tam poprawę tam widać ale dla mnie Anglik jest lepszym piłkarzem jeśli z jakiegoś powodu mamy porównywać

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 00:49

@RamboAFC napisał: "Jak ktoś oglądał mecz przeciwko AV i dzisiejszy, to z naszej strony było to kilka poziomów niżej praktycznie w każdym wizualnym aspekcie - dzisiaj był po prostu chaos."

Może nie w całym meczu, ale były długie okresy gry, szczególnie w 1 połowie gdzie rzeczywiście był chaos na boisku. Zresztą po pierwszej połowie nawet napisałem komentarz oceniający grę naszych zawodników po kolei i tak naprawdę poza Ode każdemu można było coś zarzucić, nie spodziewałem się takich rzeczy po tak dobrym meczu z Villą

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 00:47

@RamboAFC napisał: "zupełnie nie rozumiem dlaczego Lewis skelly wciąż jest trzymany na ławce kosztem Hincapie, gdzie gość radzi sobie na tej stronie naprawdę przeciętnie. Sufit anglika na tej pozycji jest znacznie wyżej i naprawdę szkoda, że trener wraz z sztabem nie dają mu tylu szans i nie potrafią wykrzesać z niego tego, co najlepsze."

Zgadzam się z tym, z zastrzeżeniem że podejrzewam że Mikel woli stawiać na pewnego w obronie Hincapie niż niepewnego w tym sezonie MLS. Mimo że Hincapie też błędy w obronie popełnia, zdarza mu się irytujący często się poślizgnąć to jednak tu przyznam mu rację - bo na AV MLS mógłby po prostu nie dowieźć w defensywie, a dziś też bardzo byłbym ostrożny w ujmowaniu nam tej "jakości" w defensywie, bo naprawdę był to dla nas ciężki mecz i gdyby Bou dopisało trochę szczęścia w swoich akcjach to mogłoby nam szczególnie w pierwszej połowie trochę wcisnąć (szczęścia albo gorszego zachowania naszych stoperów).
MLS a Hincapie z piłką to jednak niebo i ziemia

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 04.01.2026, 00:41

@kamo99111: no trzeba patrzeć całościowo dlatego moim zdaniem tego meczu nie zdominowaliśmy, z gry można nawet powiedzieć że mieliśmy niewiele więcej od nich. Natomiast też nie wymeczyliśmy tutaj żadnej wygranej z bo tak naprawdę poza 2 szkolnymi błędami to Bou te strzały oddawało naprawdę zewsząd i raczej nie były one jakieś super groźne. My mimo oddania głupiej bramki na początku strzeliliśmy 3 pewne bramki z akcji i oddaliśmy kolejnego gola brakiem krycia w środku. Właśnie dla takich meczów xG może być uznawane za zakłamujące rzeczywistość, bo ta jedna sytuacja z początku meczu stworzona nawet nie przez ich dobrą grę tylko przez błąd obrońcy zrobiła im jej większą część. Generalnie ta statystyka jest dość dobra do pokazania kto miał jakie okazje i ile z jego gry wynikało w czasie meczu, ale jak każda statystyka- trzeba dobrze ją czytać.

Z PSG nie wiem czy optycznie wyglądaliśmy gorzej (poza 1 połową 1 meczu), a statystyki oddawały to, że gdyby na bramce nie stał Donnaruma w chorej dyspozycji to mogłoby się różnie to skończyć :D

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 03.01.2026, 23:24

@kamo99111 napisał: "Garfieldzie mój przyjacielu xG na korzyść Bournemouth przy podobnej ilości strzałów. Czyli w teorii stworzyli sobie lepsze sytuacje. To, że akurat im wszedł strzał życia nie znaczy, że nie zasłużyli na tę bramkę. Generalnie mecz z naszej steony bardzo szarpany i nie było to pewne zwycięstwo jak z Villą. Dla mnie ten mecz w naszym wykonaniu był po prostu średni..."

Akurat lwią część z ich xG stanowiła pewnie pierwsza akcja bramkowa gdzie strzał był praktycznie na pustą.

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 03.01.2026, 21:49

@Tomi7: nie no, akurat za ostatnie wejścia ciężko Jesusa nie pochwalić, szczególnie z Villą gdzie strzelił bramkę w pierwszej akcji. Można było w tych meczach odnieść wrażenie że potrafi mieć duży udział w grze drużyny i swoją techniką dużo pomóc. To że teraz zagrał słabo jeszcze nie znaczy że jest bezużyteczny - też dopiero wrócił po długiej kontuzji więc dziwne by wręcz było gdyby był w formie życia.

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 03.01.2026, 21:20

@Tomi7: każdemu może się przydarzyć słabsze wejście, ale generalnie się zgadzam z oceną sytuacji. Napastnik to aktualnie nasza jedyna pozycja gdzie ewidentnie przydałby się ktoś jeszcze (oczywiście narazie będziemy próbować bo życie to nie Fifa)

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 03.01.2026, 21:10

@MarkOvermars: to by się akurat mogło w końcu zmienić. Szkoda tej straconej drugiej bramki bo można było się tam lepiej zachować przy kryciu, a dobrze by było jakbyśmy już zaczęli te spotkania wyjazdowe wygrywać pewnie i nie drżeć o wynik w końcówce

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 03.01.2026, 21:08

@adek504: nawet w pierwszej połowie wyglądał dość dobrze, może nie miał tych podań prostopadłych ale widać że szukał ciekawych rozwiązań i tchnął trochę życia w naszą 2 linię

Komentowany temat: Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth! 03.01.2026, 20:59

Ja o Declanie mam niepopularną opinię, że z nim na lewej 8 wyglądamy gorzej w ofensywie niż z Eze czy Merino. Oczywiście wiele razy mówiłem że za to kapitalnie zabezpiecza tyły i głupio to pisać po meczu kiedy strzelił 2 bramki, ale jakoś ta gra wygląda dla mnie, nawet dzisiaj wyglądała - bardziej przewidywalnie. Już fajniej z akcjami wychodzimy kiedy Declan zostanie z tyłu i jego miejsce zajmie Zubi- po prostu ta lewą strona zostaje osamotniona, nie ma z kim tam poklepać, też jest prawonożny i ciężej mu może grać bliżej linii z lewej strony.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady