Komentarze użytkownika Numer10

Znaleziono 1682 komentarzy użytkownika Numer10.
Pokazuję stronę 3 z 43 (komentarze od 81 do 120):

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 31.03.2026, 23:03

@Dziadyga napisał: "Bestia bohaterem.Strzeli w finale LM a i tak będzie rypany przez tutejszych ekspertów."
Bestia akurat dziś zagrała to samo co w Arsenalu w większości meczów, czyli była kasowana w 80% sytuacji albo odgrywała do tyłu. Raz zrobił fajną kiwkę i niedokładnie podał, no i właśnie - strzelił bramkę.

Mecz wpisuje się w mój jego obrazek- słaby piłkarz ale świetny napastnik - w decydującym momencie jednak pojawił się znów znikąd i zapakował - to też trzeba umieć

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 31.03.2026, 23:01

@Arsenal2004 napisał: "no ale w końcówce już naprawdę nie mieliśmy siły żeby biegać. Uważam że na końcówke, Szymański albo Zielu powinein pojść piętro wyżej a do środka żeby wszedł nawet ten Slisz . No ale trudno, nie udało się, ale walczyli przynajmniej, najbardziej i tak zbulwersował mnie sędzia z Lindelofem."
Mi się wydaje że Slisz by nam średnio pomógł, tam zabrakło chłodnej głowy w tej akcji i tyle. Znaczy no może rzeczywiście jakby tam był typowy DM to by coś dał w zabezpieczeniu tej akcji, ale Szymański i Zielu trzymali środek (a w zasadzie dominowali) naprawdę długo

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 31.03.2026, 22:52

@Arsenal2004 napisał: "Dla mnie największym błędem Urbana dzisiaj było nie wprowadzenie kogoś do środka na końcówkę i kogoś za Casha. Po wejściu Bergvalla zabrakło kogoś kto by miał siły w środku, żeby do niego szybko doskakiwać."
Wiesz, tak naprawdę oni zrobili jedną akcję i to w zasadzie po różnym. Tak to my ich gnietliśmy w środku, więc bez sensu chyba było coś zmieniać jako że chcieliśmy dalej grać swoje. Cash też moim zdaniem przez komentatorów został za szybko skreślony, chłop ma cały sezon w nogach, ale dalej robił swoje, a Skóraś pewniejszy w obronie od niego by nie był na pewno. Zabrakło szczęścia, opanowania i umiejętności w defensywie i tyle..

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 31.03.2026, 22:48

@Nicsienieda napisał: "Bez przesady, wznowił za szybko, ale Kiwior miał dużo więcej czasu niż żeby wjeżdżać wslizgiem na ślepo. Tak samo mógł się potem nie dać zrobić w balona na skrzydle, a Wiśniewski mógłby się nie wywalać o własny cień."
Dokładnie, nie ma co Grabary winić, to obrona zawaliła ten mecz i tyle

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 31.03.2026, 22:47

Człowiek miał już ambiwalentny stosunek do tego meczu, ale tak fajnie graliśmy że teraz naprawdę jest smutno że odpadliśmy. Mogliśmy coś fajnego na tym mundialu pograć z taką grą.. Szwedzi na pewno nic tam nie osiągnął bo ich poziom to pretensje do sędziego, symulowanie fauli w obronie i pała na Gyokeresa..

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 31.03.2026, 22:44

@Marzag napisał: "to był pewnie ostatni mecz Lewandowskiego w kadrze"
Może zagra jeszcze taki pożegnalny, ale na Euro już go raczej nie będzie do dyspozycji więc dobrze by było zacząć budowę drużyny bez niego. Ależ szkoda że w takich okolicznościach..

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 31.03.2026, 22:43

@pawel_1986 napisał: "Ależ potężny faul hahahaha :D"
Ten sędzia to w ogóle dramat dziś. 13 zawodnik Szwecji

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 31.03.2026, 22:41

@Arsenal2004 napisał: "Ta żółta dl Piatka to sknadal"
Yep..

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 31.03.2026, 22:41

Mecz dla Szwecji i sędziego, to co dawał się chłop nabierać na ich symulki to niesamowite. No ale przegraliśmy przez braki w obronie, mecz naprawdę dobry i odpadami, ale chociaż z honorem. Urban powinien zostać.

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 31.03.2026, 21:42

Pietuszewski za Świderskiego na drugą połowę? Myślę że jednak tak trzeba postąpić bo Kamiński może i w ataku jest średni, ale wybiega nam mecz a Świder robi tylko ruch przy wrzutkach, ale z piłką średnio.

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 31.03.2026, 00:45

@Nicsienieda: Ot co :D

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 31.03.2026, 00:03

@alexis1908 napisał: "dla mnie Kosa to jeden z najlepszych SO jacy grali w Arsenalu"
Ja myślę z perspektywy czasu (ale i być może zapominając o tym jak grał), że był raczej po po prostu najlepszym ze średniaków. To znaczy - dobry na poziom walki o top 4, ale też kilka meczów zawalił i na pewno nie można go nazwać gościem który sam zapewniał spokój w tyłach (bo wtedy czegoś takiego u nas nie było). Na dodatek na koniec uciekł do Bordo jako kapitan w niezbyt ciekawy sposób więc jakoś nie mam sentymentu

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 30.03.2026, 23:56

@TlicTlac napisał: "Watkins może i miał lepsze sezony.
jeszcze powiedzonko "że gra z gorszymi zawodnikami" (co dla mnie jest głupotą, bo np. taki Lukaku w Evertonie strzelał dużo więcej niż w "lepszych" klubach)."

To nie takie czarno białe raczej ;)
Ronaldo w United strzelał mniej niż w Realu, Messi w gorszej lidze strzelał nieporównywalnie mniej niż w ostatnich sezonach w Barcy. Generalnie to zależy od zawodnika, od taktyki, od zespołu itp. Czasem zawodnik bardziej pasuje do zespołów ze środka tabeli, a już do topu nie bardzo. Inny znowu przyjdzie do topu i zacznie strzelać bo ma lepszych podających i dominującą drużynę :D

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 30.03.2026, 23:51

@determinat00r napisał: "Może lekko kontrowersyjnie, ale jakbyśmy w zimowym okienku rok temu podpisali kontrakt z Watkinsem to raczej transfer mocno na plus by był."
Myślę że by też nie robił jakiś wielkich liczb i jego niefrasobliwość w wykańczaniu by tu była na cenzurowanym. Ale więcej by uczestniczył w grze, w porównaniu do Gyo na pewno ma kilka plusów. Ciekawe by było go zobaczyć na pewno

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 30.03.2026, 23:49

@Garfield_pl napisał: "Bukayo Saka - Red zone fatigue, this rest has come at the perfect time. Sent home on the advice of England medical staff. Wait to see how he trains this week before Arteta makes a call for this weekend."
Z jednej strony dobrze że nie kontuzją, z drugiej - chłopak przecież w tym sezonie mimo wszystko trochę odpiczywa, miał kontuzję, cośtam gra Madueke, kilka razy schodził wcześniej - trochę niepokojące są takie rzeczy szczególnie przed mistrzostwami

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 30.03.2026, 23:47

Myślę że nasi zmiennicy by ich na spokojnie posadzili na stałe na ławkę, nawet poczciwego Nacho mimo wszystko..

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 30.03.2026, 23:46

@alexis1908 napisał: "nie no Luiza to jeszcze nie było był Kościelny był Per był Monreal młody Bellerin Sagna o ile mnie pamięć nie myli ;)"
Montreal może by się odnalazł, Kościelny to raczej mimo wszystko średni defensor, Per strasznie wolny - do aktualnej defensywy by się nie nadal, Bellerin czy Sagna też raczej średni zawodnicy

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 30.03.2026, 22:06

@alexis1908 napisał: "jakby do tamtej drużyny wrzucić Rica i powiedzmy Gabriela myślę że też by mogła grać o kilka pucharów ;) teraz ogólnie skład mamy mocniejszy bardziej fizyczny i szerszy wtedy był bardziej kreatywny i nastawiony na atak ale jeśli chodzi o napastników to chyba łatwiej się grało w tamtym Arsenalu skoro nawet legendarny Yaya Sanogo mógł bramkę strzelić :D"
Może rzeczywiście łatwiej się grało. No ale Gabriel z Mustafim czy Luizem, Bellwrinem i Kolosinacem raczej dalej by nam obrony nie połatał, w sumie ciężko stwierdzić no

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 30.03.2026, 21:16

@TlicTlac napisał: "Może przez styl gry Arsenalu, ale szczerze powiedziawszy, to nigdy nie widziałem, żeby Gyokeres wykorzystał tą szybkość, nawet ostatnio jak oglądałem skrót Ukraina-Szwecja; to miał mnóstwo miejsca za sobą, a i tak go obrońcy dogonili, nie oglądałem też Sportingu, ale on strasznie wolno/koślawo prowadzi piłkę; może wina tego, że Arsenal raczej nie gra z kontraataku, ale nawet piłki na wolne pole, to go obrońcy na luziku doganiają.

Giroud za to pamiętam jedną sytuację z meczu narodowego, gdzie dostał piłkę na skrzydło, pognał i jak dobrze pamiętam, to nawet asystę zrobił do Griezmanna (chyba), i byłem zszokowany jego przyspieszeniem, także te "ewidentnie szybszy" to bym nie powiedział :>"

Wiesz no, to jedna sytuacja, ale generalnie Giroud właśnie przez bycie ociężałym i powolnym nie został takim prawdziwym topem napastników którego potrzebuje Arsenal. Gyok wyprzedzał obrońców już w Sportingu, nawet z nami poszedł przecież jak dzik przez pół boiska w tamtym sezonie.. Kwestia prowadzenia piłki może się kłania u Szweda

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 30.03.2026, 21:14

@alexis1908 napisał: "jak sobie przypomnę Girouda w 1 sezonie to mi się śmiać chce potem faktycznie otrzaskał się z ligą i był dobrym napastnikiem tyle dobrym bez dorabiania tu teorii. Ale trzeba oddać że tam był też Cazorla Prime i Ozil któremu się jeszcze chciało :D u nas od odejścia Van Persiego zawsze był problem z tą 9 Auba trochę to załatał ale to też nie był poziom Robina."
No też porównujemy właśnie do prime Girouda, a w pierwszych sezonach on w ogóle był nie do grania też bo przeskok z ligue 1 do Premier league był ciężki. Może to też jest nadzieja dla Gyoka, w tym sezonie mimo wszystko coś strzela, ale jednak gra bardzo słabo - w przyszłym może jakoś się już otrzaska z tą ligą i będzie i fajna gra, i trzaskanie bramek :D

Z jednej strony miał Cazorlę i Ozila, z drugiej to teraz jesteśmy faworytem do mistrzostwa i gramy o kilka pucharów :D

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 30.03.2026, 20:53

@TlicTlac napisał: "Dla mnie Gyo jest bardzo średnim napastnikiem, szczególnie jak widziałem co robił z nim Chalobah w ostatnim meczu z Chelsea, a nie oszukujmy się Chelsea ma tragiczny środek obrony.

Szczerze to dla mnie poziom tytanicznego Lacazette póki co. Francuzowi wybaczało się więcej, bo miał obok Aubę, a był holernie nieskuteczny, Gyo za to w ogóle rzadko dochodzi do sytuacji czy sam sobie coś tworzy.

Giroud ciut wyżej niż obaj, już solidny poziom, da się przeżyć, do walki o top4; a Auba poziom wyżej, tylko Aubę po RvP można było nazwać naprawdę dobrym napastnikiem - nawet na miarę walki o mistrza."

Myślę że to jest tak zwany "złoty środek" opinii w który każdy powinien celować. Nawet wydaje mi się że większość to robi i ta dyskusja to przekonywanie się nawzajem o te 10% w skali przeciętności Szweda w jedną albo drugą stronę

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 30.03.2026, 20:48

@Marzag napisał: "Ale gdzie jest ta szybkość jeśli go każdy piłkarz z jakim się ścigał z łatwością dogania? Nie bardzo rozumiem, gdzie ty tą szybkość widzisz, wszystkie prostopadłe na wolne pole jakie dostał to zmarnował przez to że go z palcem w tyłku doganiali"
Dlatego napisałem to raczej tak na dodatek - Szwed jest ewidentnie szybszy niż Giroud, ale póki co większość piłek na niego na dobieg kończy się i tak stratą przez kiepską technikę. No ale szybszy jest, też nie ma co udawać że nie bo Girouda to wyprzedzali wszyscy na boisku jeśli mu nie zagrałeś na nogę

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 30.03.2026, 19:13

@Marzag napisał: "Różnica między Giroudem i Gyo jest taka, że Giroud był bardzo przydatny na boisku i przy okazji gwarantował te 15+ goli w samej lidze w sezonie a Gyo pewnie będzie miał problemy żeby dobić do 15 goli ale za to jest bezużyteczny na boisku."
Ja się generalnie zgadzam, ale i nie zgadzam - Giroud był.lepszym.pilkarzem od Gyokeresa, ale był tak ślamazarny że też nasza ofensywa na tym traciła. Francuz świetną grą kombinacyjną i główkami nadrabiał po prostu swoje braki w innych obszarach. Gyok strzelaniem i powiedzmy szybkością nadrabia swoje braki w technice, choć moim zdaniem jednak póki co nie na tyle by ich ze sobą równać. Ale też zauważmy że Giroud miał łatwiej tą grę kombinacyjną klepać z Ozilem, Alexisem, Cazorlą i Wisherem/Diabym/Ramseyem/Rosickym (w zależności który akurat nie był w szpitalu) niż Gyokeres gdy cała ofensywa wygląda ślamazarnie, a lewe skrzydło raz jest a 2 razy nie istnieje.

Arsenal potrzebuje w dzisiejszym odcieniu lepszych napastników niż obaj ci panowie. Havertz też licząc bramki na mecz się kręci powiedzmy w widełkach na 15 goli na sezon i też gra fajnie kombinacyjnie - a nie bez powodu szukaliśmy nowej 9

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 30.03.2026, 14:19

@alexis1908 napisał: "ja nigdzie nie pisze że Gyokeres jest idealny wielokrotnie to mówiłem że ma rzeczy do poprawy i więcej bramek się po nim spodziewałem ;) ale obwinianie go o słabą formę Saki czy Trossarda jak to robi jeden średnio rozgarnięty osobnik na tej stronie to kpina."
Moim zdaniem każdy ma generalnie na każdego wpływ. Kiepska gra Gyoka wpływa na to że skrzydłowym ciężej jest znaleźć miejsce, a kiepska gra skrzydeł sprawia że Gyok też ma trudniej :D

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 30.03.2026, 13:40

@nielegalny napisał: "rzeczywiście, zapomniałem o tym co się tam dzieje :/"
W sumie nad Dunajem by akurat mogli.. :D

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 30.03.2026, 13:38

@alexis1908 napisał: "moim zdaniem i wywalczenie i wykonanie się liczy odejmij takiemu messiemu lewemu czy Ronaldo karne z tych najlepszych sezonów i już te liczby nie będą taki imponujące. Ale zgadzam się że Gyokeres musi normalnie podbijać statystki a nie karnymi zresztą ile on tych karnych uderzał 2 ?"
Sam Lewy zawsze mówił że gol to gol, jak umiesz strzelać karne najlepiej z drużyny to dlaczego mają ci tych bramek nie liczyć. No i ja się z nim zgadzam, lecz z drugiej strony porównując napastnika do innego napastnika - kierowanie się większą liczbą strzelonych bramek tylko o te 2/3 karne więcej to też droga do nikąd. Moim zdaniem Gyokeres po prostu jest kiepski z piłką i w rozegraniu, daje bardzo mało zespołowi i to nie jest kwestia tego że mu nie podają, lecz właśnie tego że kiepsko się ustawia i kiedy już dostanie piłkę to najczęściej ją po prostu traci. Na plus to miał kilka fajnych meczów (Chelsea w CC, Leeds, jeszcze kilka by się znalazło) i ma najwięcej bramek w drużynie (co z jednej strony jako 9 nie powinno samo w sobie być wyznacznikiem, ale jednak nie można mu odebrać tego że w ten sposób wywiązuje się ze swojego głównego zadania).

Jakbym miał określić to Gyok jest dobrym napastnikiem, ale kiepskim piłkarzem - przyda się w tym sezonie, zobaczymy czy rozwinie się na przykład w przyszłym. Jeśli dalej z piłką jednak będzie wyglądał tak jak w myślę 60-70% meczów u nas (czyt. tragicznie) to powinniśmy poszukać kogoś innego i tyle

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 30.03.2026, 11:15

@nielegalny napisał: "mam nadzieję, że Ci wszyscy kontuzjowani i wycofani z repry wraz z resztą drużyny siedzą teraz w Dubaju i ładują baterię :)"
Z tym Dunajem teraz to ciężko

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 29.03.2026, 22:48

@Dziadyga napisał: "Lepiej Jesus za 300 k tygodniowo, z piz***watym strzałem od zawsze,zdrowiem jak u staruszka i z 2 bramkami na sezon"
Ale to że Jesus jest kiepski czy Havertz nie trafił kiedyś karnego nie jest kontrargumentem do dyskusji. Bardziej atakiem na ewentualne przekonania rozmówcy. Gyokeresa można bronić, ale potrzeba do tego argumentów w stylu: bierze na siebie obrońców, walczy, z nim mamy lepsze wyniki..

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 29.03.2026, 19:01

@vitold napisał: "Nie Arczi tylko selekcjonerzy którzy na to sie zgodzili ;pp"
Pod pejczem wielkiego negocjatora Artety który zagroził że nie puści ich na mundial jak będą zajechani

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 29.03.2026, 17:36

@krzykus1990: Eze to chyba jeszcze w tym meczu z Bayerem?

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 29.03.2026, 16:41

@Damper napisał: "Ale przecież bardzo często był starterem. Nie zapominajmy, że nie gra już 2 miesiące z powodu kontuzji, a i tak nazbierał w tym sezonie 20 meczów w pierwszym składzie, z czego 10 w lidze, a 6 w LM (6 meczów na 7 do rozegrania, gdy był dostępny). Tak naprawdę gdy był zdrowy to nie grał mniej w pierwszym składzie niż Eze czy Odegaard"
No tak, ale Eze nie był jeszcze1 wyborem, a Ode też od początku sezonu trapią kontuzje barku

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 29.03.2026, 16:39

@Theo10 napisał: "Przy formie Merino z tego sezonu i formie reszty naszej ofensywy, to nie rozumiem czemu u nas on nie jest starterem."
Bo to w sumie bardziej 8 i to nastawiona defensywnie :D
Chociaż patrząc na formę naszych 9 czasami to gorzej by nie było (i nie było jak grał)

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 29.03.2026, 13:46

@vitold napisał: "Merino i Arteta to dobrzy przyjaciele. Pewnie niejednego drinka pod hiszpańską palemką obalili. Arsenal dla Merino to dom i rodzina. Zaraz będzie miał 30 lat, pewnie nie mysli o wyjazdach i ciągnięciu kariery. Mysle ze odejdzie dopiero za pare lat i dogra 2 sezony w jakims klubie hiszpanskim i na emeryturke"
Zgadzam się że może tak być, ale ja bym się nie zdziwił jakby jednak Merinos stwierdził że chce spróbować gdzieś indziej wywalczyć pozycję startera

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 29.03.2026, 13:42

@KapitanJack10 napisał: "Chory świat jeśli 17-latek łapie sporo minut u vicemistrza Premier League, pokazuje się z dobrej strony, ale rok później już nie ma miejsca w składzie i już w sumie przestaje być super talentem.

Yamal zepsuł rynek, bo kiedyś 20-latek wchodzący do składu był traktowany jak przyszła gwiazda, ale jeszcze do ogrania, bo młody. A teraz chłop skończył tydzień temu 19 lat i skoro nie gra pierwszych skrzypiec, to w sumie po karierze."

Chyba właśnie jednak o tą pierwszą część chodzi. U młodych piłkarzy ludzie oczekują widocznego progresu, a u obu naszych młodych w tym sezonie sytuacja i grą wygląda dużo gorzej niż w poprzednim. Oczywiście to nie znaczy że nie zrobią kariery, sinusoida formy to u tak młodych zawodników bardzo normalna rzecz

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 29.03.2026, 13:39

@Damper napisał: "Wątpię, aby w ogóle myślał o odejściu. Ma dobrą pozycję w Arsenalu, jeśli tak spojrzeć, nawet na obecny sezon i okres przed kontuzją to wcale tak mało tych meczów w pierwszym składzie nie zagrał, a nawet jak nie zacznie meczu w 11 to i tak jest jednym z pierwszych do wejścia. Także nie ma powodów, aby narzekać na swoją rolę- zadomowił się w Arsenalu, jest w grupie liderów, kilku rodaków w drużynie, trenera, który potrafi go dobrze wykorzystać. Przecież w Realu, czy Barcy nie dostanie jakichś gwarancji i lepszego statusu, a do słabszego klubu jaki jest sens odchodzić? Gra na tyle, żeby i tak mieć stabilną pozycję w reprezentacji. Wg mnie to i klub jest zadowolony z Merino i Merino jest zadowolony z życia w klubie."
Teraz tak, ale jednak dalej jest opcją numer 3 na 2 pozycje. Siłą rzeczy będzie grał, ale nie jest takim typowym starterem jak powiedzmy Saka. W takiej Barcy czy Realu mógłby się odnaleźć z taką formą- z Pedrim razem przecież hulają w Hiszpanii i dobrze to wygląda, zawodnik Barcelony robi za Merino to w czym nie jest najlepszy - rozgrywa pod presją i wychodzi spod pressingu dryblingiem/podaniem. Merino może się skupić na tym co ma najlepsze. Pytanie czego oczekuje zawodnik- czy rywalizacji jak w AFC czy Barcy, czy może właśnie jednak pewnego miejsca w takim Atletico/AV?

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 29.03.2026, 13:36

@Arsenal2004 napisał: "Dla mnie to byłby taki zastępca Trossarda, tylko młodszy. Bo szczerze to bym go nie widział jako żelazny zawodnik pierwszej 11 tylko bardzo dobre uzupełnienie składu."
Brzmi fajnie, ale pytanie jak by sobie poradził na lewej

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 28.03.2026, 22:25

@KapitanJack10 napisał: "W środku mamy aktualnie Zubi-Norgaard, Rice-Merino, Ode-Eze.
Nasza kadra jest wypchana po brzegi, a do tego mamy diamenciki jak Nwaneri i Dowman nadprogramowo do zagospodarowania. Dopóki nie zaczniemy sprzedawać, to wszystkie plotki trzeba brać za wyssane z palca."

Coraz częściej myślę, że Merino może od nas odejść gdzieś po sezonie. Gość u nas nie ma szans na wyjściowy skład mecz w mecz kiedy wszyscy są zdrowi, a umiejętności ma na 11 w praktycznie każdym topowym klubie, w szczególności w Hiszpanii.

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 28.03.2026, 19:58

@pioafc napisał: "Arsenal mający w składzie Odegaarda, Sakę, Eze, Havertza, Dowmana, Nwaneriego (CAM - RW) - miałby iść po Brahima?

Nie klei mi się to."

Tak patrząc mnie też, ale może Arteta stwierdzi że kogoś takiego potrzebujemy do ofensywy?

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 28.03.2026, 17:54

@Ranczomen napisał: "No i jeszcze były przy tym Marca Asensie, Jesse Rodriguezy, czy inne Dani Cebajosy."
Jak w życiu, raz się uda, a raz się nie uda.
"Ide albo nie ide"

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 28.03.2026, 17:52

@alexis1908 napisał: "statystki nie powalają ale zobacz ile on minut zagrał i jak był rzucany po pozycjach byś wziął staty Ode z Laligi też nie rzucały na kolana"
Niby tak, z tym że Ode jeszcze po przyjściu do nas nie grał na jakimś super poziomie. Wykazywał potencjał, ale dużo się jeszcze musiał nauczyć

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady