Komentarze użytkownika kamo99111

Znaleziono 9565 komentarzy użytkownika kamo99111.
Pokazuję stronę 12 z 240 (komentarze od 441 do 480):

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 19:49

Saka zrobił więcej w 2 minuty niż Madueke przez 55...

Ktoś jeszcze będzie pisał, że Madueke>Saka??

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 19:47

Yeah!! Merino z Jesusem mogą zrobić.różnicę...

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 19:46

Merino za Ode?

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 19:43

@minio7 napisał: "Kiedy ostatnio Eze zrobił jakąś różnicę w meczu że tak go chcesz na boisku?"

Tu potrzebny jest po prostu 11 zawodnik na boisku. Bo Ode... po prostu nie ma na boisku.

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 19:41

@DyktatorArsene napisał: "Jedyny kto może nas zatrzymać w walce o mistrzostwo to Arteta i jego pupile. Ode nic kompletnie nie gra od 2 sezonów a jest oczkiem w głowie Artety niestety."

No niestety....

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 19:39

Problemem jest to, że Ode to pupil Mikela i co by się nie działo to będzie grał. Ewentualnie zmiana w 89 minucie... jak już będzie za późno.

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 19:36

Ode zgruzowany....

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 19:28

@minio7 napisał: "no jakbyśmy byli zajebiści to mielibyśmy 60 punktów po 20 kolejkach. Piłka nożna tak nie wygląda na szczęście. A tak poza tym mój komentarz był sarkastyczny :P bez spinki kolego!"

Nie spinam się ;-) po prostu trzeba wykorzystywać potknięcia przeciwników....

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 19:22

@Barney napisał: "Ode jak w tym sezonie nie pokaze jakiejs suoer formy to jest so sprzedania poki typ jest cos warty."

Ode jest za bardzo himeryczny. A największym jego problemem jest to, że jak zespół go potrzebuje to on znika...

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 19:21

@minio7 napisał: "Przecież odskakujemy na cały punkt na razie, o co Ci się rozchodzi?"

No to rzeczywiście odskoczenie xD gdybyśmy nie grali jak sieroty to po dziisejszym meczu mielibyśmy jakieś 11 pkt przewagi, a to już by było dużo...

A tak póki co jest 7... To niewiele znając możliwości City w robieniu serii..

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 19:19

Odegard jak zwykle... 2 mecze zagrał dobrze i teraz zniknie na pół roku...

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 19:16

Mamy drugą szansę z rzędu aby odskoczyć City... musimy to wykorzystać, bez kitu! Niech oni się wezmą w garść bo wyglądają jak ostatnie sieroty!

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 18:58

Martinelli xD

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 18:45

@krzykus1990 napisał: "Aha czyli łatwy to mecz nie będzie"

Dla nas praktycznie żaden mecz nie jest łatwy...

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 18:40

Nosz kurła.... i tu faulu nie było??

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 18:29

Dzisiaj tylko 3 pkt!! Go go gunners!!

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 17.01.2026, 15:30

Jak zwolnili Amorima to pisałem, że mecz z nimi będzie ciężki. Patrząc na to jak dzisiaj zagrali z City jestem przekonany, że o punkty będzie mega ciężko. Patrząc choćby na nasz mecz z Liverpoolem to nie będzie lekko.

Tak czy inaczej dzisiejsza wygrana z NF to mus.

Komentowany temat: Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 16.01.2026, 20:18

Apropos City vs Arsenal myślę, że warto przeanalizować inny czynnik - stope zwrotu :-p od przejęcia przez szejków w 2009 w 2012 świętowali pierwszy tytuł.... Nasze poważne zakupy zaczęły się w roku 20/21 gdzie Przyszedł Partry i Maglhaes. Tak więc od 20 w tym roku minie 6 lat....

Porównywanie kwot z tego czy tamtego okresu nie ma sensu gdyż tak jak niektórzy to zauważyli, City było już uzbrojone po zęby w 20/21, a w latach 2009-12 były inne ceny za piłkarzy. Teraz być może za tych piłkarzy wydaliby więcej niż ten słynny Miliard Artety... Dlatego nie jestem zwolennikiem porównywania kwot bo to inne okresy, a oprzeć się na "stopie zwrotu" czyli kiedy transfery zaczęły się spłacać w postaci poważnych trofeów.

@krzykus1990 napisał: "Mamy zły wynik Arteta wprowadza dwóch napastników będzie moc!"

W pucharze może sobie pozwolić... W meczu logowym albo LM takie akcje dopiero w 85 minucie jak przegrywamy.

@BizoNxd6 napisał: "Zubi potrafi się super odnaleźć w ofensywnie, super transfer."

Spokojnie, za kilka dni znowu będzie flopem xD

Komentowany temat: Remis z Liverpoolem - 6 punktów przewagi 09.01.2026, 15:30

@adek504 napisał: "To automatycznie powoduje ze nie mamy możliwości zagrac słabego meczu?

Zdradzę Ci tajemnice, każdy z Mistrzów ma x słabych meczow I nikt jeszcze w tej lidze nie zrobił kompletu punktów"


Oczywiście każdy może zagrać słabszy mecz, czy to mistrz czy oststnia drużyna w tabeli... Chodzi o zmarnowaną szansę na odskoczenie City. Tak jak mówię takie szanse jak z Chelsea czy wczoraj Live trzeba wykorzystać. Bo słabsze mecze jeszcze na pewno się przytrafią, a nie wiadomo jak dalej City będzie radzić. 3 lata temu było podobnie... City do połowy sezonu grało średnio i wieszczono nam autostradę do tytułu. Aż tu nagle Pep zrobił myk, przesunął Stones'a do środka i nagle zrobił serię marzeń zabierając nam tytuł. Wolałbym czegoś takiego uniknąć. Tym bardziej, że zaraz dostanie Semenyo i może kogoś jeszcze np. Guehiego i może się okazać, że maszyna ruszy. Z tej perspektywy tym bardziej trzeba wykorzystywać słabości mocnych rywali i jak jest możliwość odskoczyć City to to zrobić, a nie być solidarnym. @adek504 napisał: "Faktycznie są takie, ze nie dojeżdżał w tym sezonie z forma i zaczął byc rezerwowym, może z Salahem byłoby im jeszcze gorzej niż z Frimpongiem, bo Holender chociaż wspomagał w obronie"
A może Salah miałby błysk geniuszu i objechał MLS i lepiej dograł niż Frimpong?? @adek504 napisał: "Odwrotny czyli jaki? xd bo odwrotność remisu to dalej remis
O ile Ekitike rzeczywiscie pewnie by dal dużo, tak Isak czy Salah raczej niekoniecznie"


No źle napisałem. Chodziło mi o to, że moglibyśmy doznać porażki...

Myślę, że i tak Salah>Frimpong, Isak>Wirtz na 9.... @adek504 napisał: "Nie zmienia, ale w tamtym momencie to oni z niego drwili i te mistrzostwa mało znaczyły skoro dostawał oklep"

Jak to mówią - jedna jaskółka wiosny nie czyni. Jeżeli jakiegoś rywala pokonujesz 5 razy i raz dostaniesz w czambo to sobie nic z tego nie.robisz. tym bardziej, że masz świadomość że w kolejnym sezonie wrocisz na właściwe tory. Inaczej się patrzy z tej perspektywy niż z tej, że miałeś wszysyko w swoich rękach ale "znów nie wyszło". @adek504 napisał: "Jesteś spełniony? Czyli co wygramy jedno mistrzostwo I potem wszystko sie anuluje? Myślisz ze ludzie przestaną sie śmiać Arsenalu? A nawet jak będą sie śmiać to kibice będą im pokazywać 1 palec jak zdobyte mistrzostwo?

Pilka nozna jest tak dynamiczna i tak generująca emocje, ze kibice śmieją sie z innych druzyn od zawsze i na zawsze i zadne puchary tego nie zmieniają"


Śmiać się zawsze będą. Na tym to polega. Tylko to jest tak - jesteś najprzystojniejszym mężczyzną czy tam najpiękniejszą kobietą na świecie. Podchodzi do Ciebie zwykły szaraczek i mówi: "jesteś brzydki...". Zlewasz wtedy taka osobę. Ale np. Inaczej trafia do Ciebie przekaz jeżeli masz.duże problemy z otyłością i ktos podejdzie do Ciebie i powie: "Grubas!!!". No generalnie Twój odbiór w tych dwóch sytuacjach będzie zgoła odmienny. @adek504 napisał: "Ale w tamtym momencie to była chwilą LFC, również dobrze my możemy sie śmiać z LFC bo mają 14 pkt straty i muszą myśleć czy zakwalifikują sie do LM"

Ale to jak powiedziałeś - jest chwilowe. W kolejnym np. wygraja mistrza i śmiechy się skończą ;-) a tak czy inaczej zawsze moga pokazać 2 palce na jednej ręce i 0 na drugiej ;-) @Garfield_pl napisał: "Zawsze da się odgryźć :)"

Oczywiście, że da się.. Tylko pytanie jaki będzie odbiór... czy taki jak w przypadku pięknej kobiety czy jak w przypadku grubasa z powyzszego przykładu...

Komentowany temat: Remis z Liverpoolem - 6 punktów przewagi 09.01.2026, 15:14

@Numer10 napisał: "Generalnie tamten sezon zjadły nam problemy zdrowotne i uratowały nas kontuzje. Uważam może kontrowersyjnie, że i tak wyciągnęliśmy z niego tyle co się dało wyciągnąć (poza LM)."

Nie neguje kontuzji w zeszłym sezonie. Pogodziłem się z tym i sezon poszedł po prostu na straty - zdarza się. Ale niby skład szerszy, kontuzji mniej, a problemy pozostały... To mnie najbardziej zastanawia.

Komentowany temat: Remis z Liverpoolem - 6 punktów przewagi 09.01.2026, 14:56

@adek504 napisał: "Tak tak, on wyciągnął 5 palców, a kibice dalej śpiewali sack in the morning"

No i co, że śpiewali. Nawet jakby to się sprawdzilo i by zostal wywalony... 5 mistrzostw zdobył i przyśpiewka kibicow tego nie zmieni... @adek504 napisał: "nawet jak coś wygramy to i tak będą szpilki"

To na pewno. Ale wtedy jest troche inaczej. Masz pole do odgryzienia. I tak jak w powyższym przypadku - możesz tylko się z tego śmiać bo wiesz , że jesteś spełniony czy to jako trener czy jako kibic. @adek504 napisał: "a czas w piłce bardzo szybko ucieka i co bylo po tych palcach Guardioli jak w tamtym momencie to Liverpool byl na fali, a Xity w największym kryzysie"

I co z tego?? On dobrze wiedział, że to chwilowe. I jak widać w tym wrócił już do walki o tytuł....

Komentowany temat: Remis z Liverpoolem - 6 punktów przewagi 09.01.2026, 14:52

@adek504 napisał: "No tak, zawsze to my mamy szczęście ze ktos nie dojechali, a może to oni mieli szczesci ze my mieliśmy zły dzień? Czemu nigdy w ta stronę nie pomyślisz?"

Bo to ponoć my gramy o mistrzostwo ;-) @adek504 napisał: "A niby jakie absencję, w graczach podstawowego składu bylo 1:1 u nich Ekitike u nas Calafiori, bo Salah przed wyjazdem nie byl już graczem pierwszego wyboru"

Kiedy to było?? Na pewno Salah by wrocił do łask... Takich zawodników nie odstawisz na długi czas...

Do listy możesz dopisać Endo i Isaka... @adek504 napisał: "Tak naprawdę kontuzje ograniczyły ich w możliwości zmian, ale praktycznie cała podstawowa 11 grała, wiec nie wiem gdzie tu kontuzje"

Druga kwestia nie napisałem nigdzie słowa "kontuzje"... Jakby był Salah i Ekitike/Isak (nawet w tak mizernej formie) to myślę, że wynik mógłby byc odwrotny....

Komentowany temat: Remis z Liverpoolem - 6 punktów przewagi 09.01.2026, 14:46

@Garfield_pl napisał: "Mocna szpilka będąc 14 punktów za AFC i remisując 0:0 wczoraj, na pewno się przejęli tym kibice Arsenalu, i płaczą po domach xD"

Niestety dopóki nie wygramy czegoś znaczącego zawsze tak będzie i nie bardzo jest się jak odgryźć. Pamiętam jak w zeszłym sezonie kibice na Anfield coś tam się burali do Guardioli... Ten w odpowiedzi uśmiechnął się, wyciągnął rękę i pokazał 5 palców ;-)

Komentowany temat: Remis z Liverpoolem - 6 punktów przewagi 09.01.2026, 14:42

@adek504 napisał: "Mecz był niestety slaby z obu stron"

I całe szczęście, że oni też nie dojechali... Bo mogłoby być inaczej. Aczkilwiek do zastanowienia jest to, że tak osłabiony Liverpool wciągnął nas w drugiej połowie w swoją grę. A.my się daliśmy jak bolki.

Bonus: ich jednak można wytłumaczyć absencjami (czyli jeden z Twoich ulubionych argumentów naszego niepowodzenia z zeszłego sezonu), a nas??

@Numer10 napisał: "Można wymieniać, ale w sumie po co. Zabrakło szczęścia, jakości i nie wiem czego, bo dało się z tego meczu wynieść 3 punkty na spokojnie mimo tragicznej gry w drugiej połowie. Wniosek z tego taki, że i grę w 2 połowie trzeba poprawić, i elementy wykańczania akcji"

Ale to nie jest problem, który występuje od dziś. My z finalizacją akcji mamy problemy conajmniej od zeszłego sezonu gdzie z otwartej gry mieliśmy jedni z najniższych xG...

Komentowany temat: Remis z Liverpoolem - 6 punktów przewagi 09.01.2026, 13:15

@Numer10 napisał: "ale tak naprawdę to my tutaj lepiej tworzyliśmy sytuację a przecież o to chodzi w piłce żeby strzelać bramki.."

Dlatego nasze xG wyniosło zawrotne 0,53 :-D

Komentowany temat: Wyrównać rachunki: Arsenal vs Liverpool 09.01.2026, 08:29

@NicolasJover napisał: "Te pierwsze 30 minut było dobre, później naszym grajką coś się w głowach przestawiło, i grali jak by złapali zadyszkę. Zero woli walki. Po prostu zawodnicy nie dowieźli. Arteta nimi nie steruję kontrolerem jak ty w fifie."

Może i nie steruje. Ale to on odpowiada za motywowanie piłkarzy, przygotowanie do meczu, taktykę, zarządzanie obciążeniami itd itp. Do tego ma też sztab składający się z wielu osób od asystentów po trenererów, fizjoterapeutów, lekarzy, analityków itd itd. Do tego wszystkiego jest też sprzęt, który monitoruje patametry zawodników. Więc na taki mecz my powinniśmy byc przygotowani na 200%. A my wychodzimy jakbyśmy nie chcieli tego wygrać. Zresztą jak można Sakę tłumaczyć zmęczeniem jak w zeszłym meczu odpoczywał... Dla mnie coś jest nie tak ostatnimi czasy gdyż oprócz meczu z Villą strasznie się meczymy...

Komentowany temat: Wyrównać rachunki: Arsenal vs Liverpool 09.01.2026, 08:20

@adek504 napisał: "Ważne, że City też straciło w tej kolejce, więc tak naprawdę status został utrzymany, a do tego nam ubył ciężki zespół z terminarza"

I takie patrzenie jest moim zdaniem błędem....

Bo jak City traci powinniśmy budować przewagę aby w przeciwnych okolicznościach mieć bezpieczny zapas... Wczorajszy mecz był jak najbardziej do wygrania. Liverpool jest jak na nich mega słaby w tym sezonie. Takie rzeczy trzeba wykorzystać. Bo w końcowym rozrachunku będzie ponowne oglądanie się na City i ich wyniki. Mecz wczorajszy oraz ten z Chelsea to tak po prawdzie porażki naszego zespołu. To jest strata 2 punktów, a nie zyskanie jednego. W obu meczach rywal chciał nam oddać punkty ale my się przed tym broniliśmy... I tak jak pisałem wczoraj - żeby w finalnym rozrachunku się nie okazał, że tych dwóch pubktów zabraknie. Bo jak to mówią - historia lubi się powtarzać.

Komentowany temat: Wyrównać rachunki: Arsenal vs Liverpool 09.01.2026, 08:05

@ksowa90 napisał: "no właśnie. I oba zespoły skończyły z zerowym dorobkiem bramkowym"

No akurat pogoda nie jest tutaj raczej powodem. Jak widać lista wymówek się rozszerza:

- sędziowie błędów nie popełnili
- rywal ma więcej absencji niż my

No to teraz będzie, że ppgoda w naszych meczach nie dopisała. Czekam na kolejne... Ciekawe kiedy dojdziemy do skrajności typu: wiatr wiał nie z tej strony, słońce powinno świecić z innej lub ziemia obraca się nie w tę stronę....

xD

Komentowany temat: Wyrównać rachunki: Arsenal vs Liverpool 09.01.2026, 07:13

@ksowa90 napisał: "Nie chce też tłumaczyć gorszego występu pogoda, bo nie wiem jak duży wpływ miała na wystep."

Pogoda dla obu zespołów jest taka sama....

Komentowany temat: Wyrównać rachunki: Arsenal vs Liverpool 09.01.2026, 07:00

Widać niektórzy tutaj chyba nie oglądają Arsenalu. U nas wiele meczów tak wygląda, tyle, że po prostu my te mecze przepychamy. Zespłół w ostatnich tygodniach, tak pewnie wygrał jedynie z Aston Villą. Na 21 rozegramynych meczów 9 wygraliśmy tylko jedną bramką (a więc to 43%) 2 przegraliśmy i 4 zremisowaliśmy. Czyli tylko 28% meczów wygraliśmy więcej niż jedną bramką... Więc sama gra z Liverpoolem nie jest dla mnie zaskoczeniem. W zasadzie tego nawet się spodziewałem. Największy mój ból jest taki, że to była dla nas szansa na odskoczenie City. Jeden z tych meczów, które można określić jednym z "kluczowych" w kontekście mistrzostwa. I ok. Ktoś zaraz wyskoczy: "dobra, dobra ale jesteśmy liderem, do końca sezonu jeszcze daleka droga itp itd.". Tylko patrząc na tę statystykę remisy i porażki nie są taką odległą perspektywą. I nie chodzi mi o to, że Arsenal zaraz zacznie przegrywać pp 3:0. Ale przy jednobramkowym prowadzeniu wystarczy jakaś głupia ręka w polu karnym czy rykoszet i jesteśmy w ciemnej... Nawet jeżeli przeciwnik gra kupę, a my dominujemy. To przy jednobramkowym prowadzeniu strzał życia jak ten Bournemouth czy nawet głupia decyzja sędziego może nam zabrać 3 punkty. Na szczęście do tej pory udawało się przepychać "ciężkie" dla nas mecze. Jeżeli w ten sposób wygramy mistrzoztwo - ok. Nie mam nic przeciwko i pogratuluję Artecie i zespołowi. Niestety jednak jak już historia pokazała na takiej minimalistycznej postawie nie zajeżdżamy daleko. To wszystko jest dla mnie jeszcze bardziej zadziwiające patrząc ile i jakie transfery zrobiliśmy przed sezonem. Ciekaw jestem tylko jakie wymówki będą tym razem jeżeli się okaże, że to jednak nie ten sezon?

Komentowany temat: Wyrównać rachunki: Arsenal vs Liverpool 08.01.2026, 23:37

@Cartman_KG napisał: "pierwszej połowie byl potrajany nawet Saka bo.mial.mnostwo siły a drugiej było widać zajechanie."

Był ale przestrzenie między poszczczególnymi piłkarzami Live były większe. W drugiej połowie zagrali "ciaśniej" @Cartman_KG napisał: "Gdzie Liverpool opanował środek pola?"
A może nie. Zaraz mi jeszcze powiesz, że Zubi z Rice schowali ich do kieszeni? xD @Cartman_KG napisał: "wszystko szło prawą stroną na Ping Ponga"

No właśnie. Ale skądś te piłki dostawał ;-)

Komentowany temat: Wyrównać rachunki: Arsenal vs Liverpool 08.01.2026, 23:35

@Garfield_pl napisał: "No i zagrał jak średniaki okopany i liczył na kontry. Mówisz że my bezproduktywnie klepiemy? Spójrz na tabelę, zastanów się jeszcze raz i wróć :) dlaczego tak o tym mocno nie piszesz gdy wygrywamy? ;)"

Wygrywać wygrywamy... Oczywiście - zgadzam się. Zgadzam się też z tym, że jesteśmy liderem. Ale ile meczów cieszylismy się z jakiegoś.2:1 albo 1:0 po słabym meczu uratowanym przez sfg? Gdyby nie one to raczej nie byłoby tak różowo. Dziś znowu zostało to udowodnione, że my przeciwko murującym zespołom nie potrafimy grać. Od lat to się nie zmienia i Arteta nie potrafi tego zmienić. @Garfield_pl napisał: "No można całe życie pesymistycznie podchodzić i poddawać się od początku. Widzisz z lepszymi zespołami wygrywamy, sprawdź sobie ;) jak ktoś idzie na wymianę ciosów to dostaje zazwyczaj oklep ;) ja wam tu nieraz pisałem, że będą różne mecze nasze i rywali, ale jakoś jak was rozpieszczają wygrane, to potem o tym zapominacie, a rada prosta, mniej emocji, więcej chłodnego spojrzenia:) przypomnę, że live u siebie też broniło i strzał życia dał im 3pkt ;) City na Emirates też murarka, i ciężko znaleźć miejsce żeby wcisnąć. Były okazję, zabrakło szczęścia, za to było szczęście pod naszą bramka, i w sumie to jedyna taka akcja live. Teraz wygrać z Forrest, live straci kolejne punkty i kolejna drużyna z wygranym remisem przeciwko AFC się nie rozpędzi;)"

Zaraz czeka nas też United z którymi też zawsze ciężkie mecze są niezależnie od ich formy/sytuacji. Pierwszy mecz szczęśliwie wygrany, gdzie wszyscy nastawiali się na "spacerek", a przynajmniej większość. Zonaczymy jak będzie dalej. Ale tak jak napisałem - takimi meczami jak dziś wygrywa się lub przegrywa mistrzostwo.

Komentowany temat: Wyrównać rachunki: Arsenal vs Liverpool 08.01.2026, 23:30

@Cartman_KG napisał: "to jaka to była taktyka opisz mi ją. Bo ja tam taktyki nie widziałem, żadnej. Nawet małej."

Przede wszystkim opanować środek pola i wyłączyć nasze skrzydła przez podwajanie Saki i Trossa. I to się im udało. My nie bylismy w stanie.dotrzeć do ich pola karnego. A.nawet jak Saka czy Tross mieli piłkę to ją tracili. Zauważ zmianę gry na Sake w stosunku do pierwszej połowy. Gdzie Anglik sobie objeżdżał Kerkeza raz po raz. W drugiej Kerkez miał zawsze kogoś bliżej siebie do asekuracji i Sace już było trudniej.

Komentowany temat: Wyrównać rachunki: Arsenal vs Liverpool 08.01.2026, 23:25

@Cartman_KG napisał: "czytaj że zrozumieniem. Ja cały czas pisze o Liverpoolu... i taktyce chaosu"

A ja na to Ci odpowiadam, że w drugiej połowoe to nie była żadna taktyka chaosu. Gdyby tak było to byśmy byli chociaż stroną dominujacą. A to oni byli bliżej bramki w drugiej połowie niż my. Z resztą w pierwszej przez naszą głupptę też. I całe szczęście, że tam Bradley tego nie wpakował bo z tą grą to znowu z nimi w.trąbę by było.

Komentowany temat: Wyrównać rachunki: Arsenal vs Liverpool 08.01.2026, 23:22

@Garfield_pl napisał: "potem sobie live poklepało bezproduktywnie :)"

Czyli dokładnie to co my robimy przez pół sezonu. A należy też wziąć pod uwagę, że Liverpool ma ogromne problemy kadrowe. Jak my takie mieliśmy to wielce jęczałeś, że biedny Arczi bo nie ma kim grać. @Garfield_pl napisał: "była słaba w naszym wykonaniu niezaprzeczalnie, ale tych dram nie zrozumiem , bo są przesadne. Zwyczajnie potwierdza się to co zawsze, niektórzy czekają żeby pomyje wylewać, gdy tylko okazja, a że rzadko, to jazda bez trzymanki xD przemyśl na spokojnie, bo jestem pewien,e teraz będziesz wałkował kilka dni ten temat , co innego gdy seria wygranych, wtedy tak aktywni nie jesteście;)"

Żeby na koniec nie było tych dram o 2 pkt. Możesz pisać co chcesz. Ja tam zawsze jestem aktywny. Przed meczem też.dużo pisałem. Tak jak nieraz to mowisz - też mam swoje życie i nie zawsze mam tyle czasu aby pisać. Aczkolwiek po dobrych meczach zostawiam zawsze choć jeden komentarz z "dobrym słowem". Nasza druga połowa była tragiczna i to jest to co zawsze mowię - "taka gra z lepszym przeciwnikiem nie da nam pubktów". Ale na ten moment Liverpool nie jest jakimś "lepszym przeciwnikiem". Przy ich formie i brakach kadrowych to my powinniśmy być chociaż lepsi - a nie byliśmy. Druga sprawa jest taka, że właśnie takimi meczami pezegrywa się mistrzostwo. Guardiola się wzmacnia i żeby potem nie było wymówek jak 2 i 3 sezony temu - "no z Pepem robiącym taka.serię.na wiosnę.to nie da się wygrać...."

Komentowany temat: Wyrównać rachunki: Arsenal vs Liverpool 08.01.2026, 23:17

@Cartman_KG napisał: "ma potrzeby. Gdzie ta wybitna taktyka slota co zezłomowala Artete? Weź mi to napisz bo jestem ciekaw"

65:35 w ppsiadaniu piłki w drugiej połowie. My chyba strzału do 91 minuty nie oddaliśmy. Więc sprry jeżeli twierdzisz, że to taktyka haosu to sppko... Szkoda, że Arteta w zeszłym sezonie takiej taktyki nie prowadził mając braki kadrowe jak obecnie Live.

Komentowany temat: Wyrównać rachunki: Arsenal vs Liverpool 08.01.2026, 23:09

@Cartman_KG napisał: "to po co piszesz *******y ze Slot cokolwiek zrobil? Oni zagrali totalnie bez pomysłu i na far ie beż jakiejś wielkiej taktyki"

Obejrzyj jeszcze raz drugą połowę...

Komentowany temat: Wyrównać rachunki: Arsenal vs Liverpool 08.01.2026, 23:08

@Garfield_pl napisał: "Gdzie tam miałeś taktykę live, jak nas zezłomował, pełnymi majtkami i murarka w 1 połowie, czy chaosem w 2 połowie? xD a Slot jest wyśmiewany, bo to słaby trener, co udowadnia w tym sezonie, mając już drużynę po swojemu ustawioną;)"

Tak zabrakło w mojej wyppwiedzi odniesienia do drugiej połowy. Posiadanie piłki w tejże cześci spptkania to 65:35 na korzyść Live.... Nie mogła być to zatem taktyka haosu... Gdyby tak było to nie mielibyśmy takiego problemu aby w ogóle ppdejść dp ich pola karnego.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady