20 milionów funtów na nowych piłkarzy

20 milionów funtów na nowych piłkarzy 06.06.2010, 19:24, Wojciech Stankiewicz 107 komentarzy

Według portalu Footylatest.com, Arsenal wyda około 20 milionów funtów na pozyskanie trzech nowych piłkarzy.

Arsene Wenger ma zamiar pozyskać serbskiego pomocnika Miloša Krasića, bramkarza Fulham Marka Schwarzera oraz skrzydłowego Chelsea Joe Cole'a.

Krasić jest wyceniany na 16 milionów funtów, Joe Cole miałby dołączyć na zasadzie wolnego transferu, natomiast Schwarzer kosztowałby około 3 miliony funtów.

Niektórzy fani Arsenalu byliby zadowoleni z tych transferów, inni nie. Zarząd klubu na pewno byłby szczęśliwy z pozyskania trzech uznanych piłkarzy za stosunkowo niewielką kwotę.

Jednak każdy z trójki wymienionych zawodników budzi pewne wątpliwości, zwłaszcza Schwarzer, który w wieku 37 lat nie może być długoterminowym zastępcą Manuela Almunii i Łukasza Fabiańskiego.

25-letni Krasić jest wysoko cenionym zawodnikiem. Jednak pojawia się pytanie: Czy jest wart swojej ceny? Joe Cole, który przyszedłby za darmo to z pewnością wielka okazja, lecz jego żądania płacowe mogą być problemem dla The Gunners.

Transfery autor: Wojciech Stankiewicz źrodło: Footylatest.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
Kisiex komentarzy: 46412.06.2010, 12:02

Z tej trójki chcę widzieć u nas tylko Cole'a.

klozio93 komentarzy: 708.06.2010, 08:59

ja bym za ta kwote sprowadził Cola i Mexesa wtedy byłbym zadowolony ale na szczęście ja nie jestem trenerem:)
zamiast Krasica (który i tak byłby na ławce bo Cole byłby o wiele lepszy od niego) to dołożyłbym trochę kasy i sprowadziłbym van der Vaarta:) jeszcze jakiegoś obrońcę i możemy z optymizmem patrzyć na przyszły sezon:):)

laskowski19051995 komentarzy: 494507.06.2010, 20:18

Wenger ma na oku dobrych zawodników ale ciekawe czy uda mu się pozyskać tego kogo chce :]

Witoo komentarzy: 2407.06.2010, 15:33

Weźcie mi ich... Boss jak coś wymyśli.... Nie lepiej Harta i Van der Wiela? No powiedźcie, nie lepiej kupić bramkarza raz a porządnie? a nie, w przyszłym roku znowu szopka z bramkarzem będzie ;/

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1507.06.2010, 15:15

Krasnic nie jest wart 16 milionów. Schwarzer za słaby na Arsenal - jeden dobry sezon bramkarza światowej klasy z niego nie zrobi. Jedyna dobra opcja stąd to Joe Cole, co z tego że tygodniówka 100 tysięcy, skoro jest za darmo.

Szogun komentarzy: 28656 newsów: 307.06.2010, 12:32

sport.pl/pilka/10,65050,6774359,Dlaczego_Fabianski_moze_wygryzc_z_bramki_Almunie.html

samir87 komentarzy: 259307.06.2010, 12:14

Ja bym se dał spokój z tym Krasicem i zajął się obsadą bramki. Schwarzer jak dla mnie może być, bo jest jednym z najlepszych bramkarzy w PL. W ogóle nasz Łukasz ma ambicje na bluzę z nr 1 u nas. W dzisiejszej "Gazecie Wyborczej" jest z nim wywiad. Polecam bo ciekawych rzeczy można się dowiedzieć

Szogun komentarzy: 28656 newsów: 307.06.2010, 11:19

Może ten Krasic czy jak mu tam jest szykowany jako ktos kto zastąpi Rose bo tamten jest kojarzony z którymś z niemieckich klubów.

lukasz19031989 komentarzy: 136207.06.2010, 10:45

Z tych 3 graczy najprawdopodobniej dołączyć może bramkarz.

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 307.06.2010, 10:26

Miloša Krasića to kojarzę dobry jest, ale wątpię, żeby do nas przeszedł a jak tak to po co jeśli cole byłby już u nas...?

gabi86 komentarzy: 26607.06.2010, 08:52

Jeśli przyjdzie Cole to nie ma potrzeby sprowadzać Krasića. Lepiej niech Wenger szykuje kasę na obrońcę i bramkarza.

samir87 komentarzy: 259307.06.2010, 08:29

Z tym Krasićiem to pewnie znowu jakieś pierdoły

samir87 komentarzy: 259307.06.2010, 08:28

Kondzior12

Krasić to naprawdę świetny piłkarz obecnie grający w CSKA Moskwa ale po co on by miał do nas przyjść to nie wiem. Mamy aż nadmiar pomocników a do tego może zakontraktujemy Cole`a więc ściągnięcie jego,jeszcze za 16 mln będzie bez sensu

tomczynski komentarzy: 5407.06.2010, 08:26

Arsenal już nie potrzebuje obrońców ?? dziwne że chcą kupić krasića który jest ofensywnym pomocnikiem jak Arsneal ma luki w obronie.

Kondzior12 komentarzy: 490007.06.2010, 07:46

Kto to ten Krasić??? Po co on nam???

Endrjum komentarzy: 1356 newsów: 207.06.2010, 00:45

Skoro na celowniku Wengera brak obrońców to wniosek nasuwa się tylko jeden - w przyszłym sezonie będziemy grać trzema obrońcami - Vermaelen, Clichy, Sagna. Będzie jeszcze bardziej ofensywny styl niż ma (tfu!) Barca.

pedro61 komentarzy: 219907.06.2010, 00:28

Zastanawia mnie ,po co nam Cole i Krasić,czyli skrzydłowi.Po lewej stronie jest Arszawin(nie ukrywam,że płakać w razie jego odejścia nie będę) i perspektywiczny Vela,któremu należy zacząć dawać szanse,bo nam ucieknie.Na prawej stronie są Walcott,grający tam często Nasri oraz uniwersalny Eboue.Zdecydowanie bardziej potrzebny jest drugi DP oraz jeszcze jeden środkowy obrońca,bo Kościelnego uważam już za piłkarza Arsenalu.

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2006.06.2010, 23:50

O, siema Vpr, fajny flejm.

Gunner48 komentarzy: 792906.06.2010, 23:46

Panowie!
Spokojnie:P Wenger taki głupi nie jest żeby pozostawic dziure w obronie:D
Napewno szykuje nam fantastyczną niespodzianke...mysle ze oprócz Kocielnego przyjedzie ktos jeszce z wyzszej połki;P Richards? Czas pokaze:P

mdr_AFC komentarzy: 305006.06.2010, 23:32

Przyszedł Chamakh, najprawdopodobniej przyjdzie Cole i mamy jeszcze 20 mln na Schwarzera i jakiegoś obrońcę. ;) Spokojnie, będzie dobrze. Koscielnego powinniśmy kupić za 20mln ;P

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 706.06.2010, 23:17

@Vpr
Zgodzę się, ale jak mówiłeś o Assulinie, to mogłeś porównać z Velą, a nie z Arshavinem. Arshavin to twardziel jak ja swój wzrost przecież. :(

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56706.06.2010, 22:47

itachi > nie wiem co bierzesz, ale lepiej to odstaw. Eboue do podstawowego składu? Wywalić Sagnę? Van der Wiel lepszy? O mój Boże... Człowieku, ja rozumiem, że Bac nie jest idealny w ofensywie, ale jakbyś nie zauważył naszym problemem nie jest atak, tylko obrona, a akurat pod względem defensywy nie ma lepszych RB od niego. Ja rozumiem, Eboue jest fajniejszy, bo drybluje, strzela, fajnie tańczy i opowiada śmieszne dowcipy, ale może trochę realizmu na odmianę?

Perełka #2 - Gai Assulin wspaniałą opcją? O. M. G. Nie dość, że odrzut z rezerw Barcelony, to jeszcze chucherko takie, że Arszawin wyglądałby przy nim na bestię. W EPL wgnietliby go w murawę, to raz. Skoro nie gra nawet w rezerwach Barcy, to jak miałby być "wspaniałą opcją" dla nas? Dwa, albo i trzy lata młodszy Wilshere wyprzedza tego całego Assulina o lata świetlne. Fajnie, chłopak umie sztuczki, ale to nie wszystko.

Gorczi komentarzy: 44006.06.2010, 22:33

powtórze za swoimi poprzednikami gdzie obrońcy? Zamiast 2pomocników nowych chciałbym zobaczyć dwóch dobrych obrońców!!:)

holyart32 komentarzy: 36106.06.2010, 22:14

Po cholerę jeszcze Krasić. Albo Cole albo on wolę Cola. Potrzebni obrońcy kurde nooo...

Jedlina komentarzy: 19706.06.2010, 22:09

a gdzie obrońca? nie mozemy walczyc o trofea z silvestrem w obronie;/

Pegaz komentarzy: 57706.06.2010, 22:06

na pewno nie kupimy dwóch skrzydłowych, a więc Cola i Krasica. Nie ma takiej opcji :)

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11506.06.2010, 22:06

Erzet --> nie jestem zwolennikiem jego talentu, ale trochę obiektywizmu i już widać, że chłopak jest coraz lepszy. Niemniej nie na pozycji defensywnego pomocnika, gdzie po prostu się marnuje. Denilson nie jest typowym przecinakiem, który biegałby za swoim rywalem do ostatniego gwizdka sędziego. Lepiej wygląda, kiedy rozgrywa piłka, uderza z dystansu, a na tyłach pomocy nie miałby do tego zbyt wiele okazji.

youtube.com/watch?v=EbDyncbc2BA - filmik z jego sezonem w tle ;) Grał naprawdę nieźle, ale nie na DP tylko w środku pomocy :)

Simpson to jeden z moich ulubieńców, ale co z tego, skoro nadal nie imponuje mi niczym innym jak dobrą grą na poziomie Championship. Do najmłodszych już nie należy, ale czas na wypożyczenie do PL. Nic nie da mu takiego ogrania jak regularne występy w pierwszej lidze. CC i FA Cup to jednak nie to samo.

Zgadza się, Cahill jest nierealny, ale gdybyśmy wyłożyli trochę więcej pieniędzy niż wcześniej i włączyli Wilshere'a na wypożyczenie wszyscy byliby za. Z drugiej strony przepłacilibyśmy, ale taka już cecha Anglików, że ich cena nie jest adekwatna do ich umiejętności. Albo zapłacimy więcej, albo żegnamy się z nim i w jego miejsce wskakuje niewiadoma taka jak Kościelny.

I ostatnie, no właśnie. Skoro mamy pieniądze z tamtych transferów, a do tego dojdzie wspomniane 20 mln lub więcej, o których się mówiło możemy rozbić bank w ciągu tego okienka ;) To się jednak nie uda :)

soprano komentarzy: 44706.06.2010, 21:58

20mln to są żarty??? Za te pieniądze to możemy kupić dwóch 19 latków... Miały byc transfery z najwyższej półki a tymczasem wenger jak zwykle będzie robił to co do tej pory...

dejmien komentarzy: 5706.06.2010, 21:57

No i zostaniemy z dwoma srodkowymi obroncami i 30 ofensywnymi graczami. Bardzo dobre myslenie Wengera. Kupowanie 37 letniego bramkarza zamist konkretnego typu Hart, Neuer, Akinfeev na dlugie dlugie lata

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2006.06.2010, 21:53

Aha, jeszcze całkiem realny jest, z tego co tutaj czytam:
blaugrana.pl/news/5227/przyszlosc_gaia_coraz_dalej_od_camp_nou.html
Gui Assulin. Byłaby to wspaniała opcja.

marcel134 komentarzy: 1082 newsów: 406.06.2010, 21:49

Krasic -> Jeśli ktoś rzeczywiście ogląda piłkę nożną (choćby reprezentacyjną ostatnio z Polską) to mógł go zobaczyć w akcji. Po za tym był jednym z lepszych asystentów i strzelców w LM w minionym sezonie (barwy CSKA). Nie jest zły, ale żeby go kupić trzeba by sprzedać Walcotta abo Nasriego, a uważam że taka wymiana nie ma większego sensu.

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3506.06.2010, 21:47

Axxxe - nie rozumiem o co Ci chodzi, jeśli mówisz o Denilsonie. Facet coraz lepiej gra jako defensywny pomocnik, powoli zaczyna wyglądać jak Gilberto Silva vol.2. Rozegrał dobry sezon, oczywiście nie odbyło się bez wpadek, aczkolwiek mnie Denilson nie zawiódł. Kilka naprawdę świetnych spotkań, jak np. to z Liverpoolem na Anfield, gdzie Brazylijczyk kompletnie wyłączył z gry Gerrarda, albo wejście na boisko w pierwszym meczu z Barceloną, gdzie Denilson zaimponował mi opanowaniem i doświadczeniem. Myślę, że jego czas właśnie nadchodzi i w sezonie 10/11 będziemy obserwować 'level up' Denilsona, taki jaki oglądaliśmy teraz w przypadku Songa ;)

Dalej, Simpsona nie ma co wypożyczać znwou. Facet nie jest już młody, musi zacząć grać w pierwszym składzie, nawet w tym Carling Cup. Wiadomo, że wypożyczenie da mu więcej niż przesiadywanie na ławce, ale kiedyś trzeba go sprawdzić.

Jeśli chodzi o Cahilla, to niestety już możemy go sobie odpuścić. Podobno Gary jest wycenialny przez Bolton na [uwaga] 20 milionów funtów, co wydaje się być śmieszne przy cenie, za którą sprzedaliśmy Toure.

PS. Zresztą, Gazidis albo Hill-Wood mówili ostatnio, że Wenger dostaje całą kasę ze sprzedaży zawodników. Pieniądze z Toure i Adebayora cały czas są w banku w takim razie, bo przecież Vermaelen przyszedł do nas kiedy jeszcze Kolo był naszym zawodnikiem. Campbell, Chamakh przyszli za friko, tak więc teoretycznie tamte 40 milionów cały czas powinno być w sejfie :P

Olimpijczyk komentarzy: 109006.06.2010, 21:45

Mieli być gracze z najwyższej półki a tu co...? Schwarzer który najlepsze lata ma za sobą , co prawda bramkarz im starszy tym lepszy ale bez przesady pogra max 2 sezony no może 3 , ale w jego wieku łatwiej o kontuzje. Krasic? nigdy o nim nie słyszałem i taka cena... Nie chodzi mi żeby byli to gracze pokroju Messiego ale tacy np. jak Cole. Czy niewarto przeznaczyć w końcu więcej pieniędzy na płace?

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2006.06.2010, 21:45

Axxxe,
1) Sakho powiedział jakiś czas temu, że nie interesuje go Arsenal.
2) Frey nierealny. IMO na 60 % będzie Schwarzer, na 25% brak transferu, na 10 % Hart i na 5% inny bramkarz.
3) Eboue do pierwszego składu, Sagnę wywalić- jak się uda, to za 15 mln. G. van der Wiel wspaniałą opcją. Już teraz jest lepszy od Bacary'ego.
4) Toure, Rodwell, Matuidi nierealni. Już prędzej Krasić czy Gourcuff.
5) Hazard raczej nierealny, ale byłbym wniebowzięty.

ONA81 komentarzy: 84006.06.2010, 21:40

Joe Cole by się przydał, nawet jeśli miałby zarabiać to 100 tys. funtów, czy ileś tam. A tych dwóch pozostałych plotek transferowych (póki co), po prostu nie skomentuję.

marcel134 komentarzy: 1082 newsów: 406.06.2010, 21:39

axxxe -> przede wszystkim zapomniałeś o Upsonie. Teraz zabiega o niego wiele klubów i po MŚ na pewno odejdzie z WHU. Darowałbym sobie Hangelanda bo on i tak powiedział że zostaje. Sprowadzanie kolejnego napastnika to nieporozumienie. Sprzedać Eduardo i to wszystko.
Ważny jest Upson, jako drugi może być ten Koscielny. Cole + Chamakh. I dziękujemy. Mógłby być bramkarz (nie Schwarzer) ale wtedy sprzedajemy jednego z obecnych.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52006.06.2010, 21:38

Nie zdziwię się i specjalnie nie rozczaruję
jeśli żaden z nich do nas nie przejdzie.
Za Colem oprócz tego że jest za darmo
i jest bardzo dobry nic do mnie specjalnie nie przemawia bo przyjdzie i co zajmie miejsce
Walcottowi albo Nasriemu. To samo Krasić. Do tego to jednak trochę też legenda Chelsea i myślę poszarpią się w mediach i weźmie taki kontrakt jaki mu dadzą.

Skupić lepiej się należy nad uporządkowaniem defensywy i tu szukać wzmocnień.
Bramkarza + stoperzy ew. uniwersalny DP=ŚO
Może jakiś bramkarz zachwyci na mundialu.
Ale z goalkeeperami to mamy gównianą sytuację
pod każdym względem.
W kadrze dobrzy ale nie na Arsenal
jednocześnie chciałbym widzieć Akinfeeva
a z drugiej żeby Szczęsny bronił za 2 lata
jako nr 1 i to się trochę wyklucza.
Z drugiej strony chcesz walczyć o mistrza
musisz na teraz zaraz mieć bramkarza światowej klasy bo taki Cesc myśli brak bramkarza brak szans na trofea.
Najlepsza opcja na teraz to
np. Buffon za Almunia + Eduardo+$
lub ktoś podobnej klasy
w wieku 32 do 34-5 lat
Fabian sprzedaż/wypożyczenie a Szczęsny nr 2

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11506.06.2010, 21:37

Krasiciem bardziej interesuje się MU, więc lepiej byłoby odpuścić i zakontraktować za free o wiele lepszego Cole'a. Nie mieliśmy w planach pozyskania nowego skrzydłowego, więc nie ma sensu marnować pieniędzy na zawodników, których nie chcemy ;)

marcel134 komentarzy: 1082 newsów: 406.06.2010, 21:34

Po pierwsze: Krasić to jest nieporozumienie nie będę tego komentował zbytnio, powiem tylko że on jest nam absolutnie niepotrzebny chyba, że sprzedajemy np. Denilsona albo Rosickiego.
Po drugie: Schwarzer? Skoro sie tak na niego uparli (czego nie popieram) to niech od razu sprzedadzą Łukasza żeby się tutaj nie marnował...
Po trzecie: Cole'a nie możemy kupić tylko zakontraktować za free. Mówienie, że Arsenal kupi Cole'a z tych 20 mln jest śmieszne..
Po czwarte i ostatnie: A co z obrońcami? Zamiast zajmować się poważnymi transferami to jak zwykle pchają kolejnego bramkarza (bez sprzedania innych) i tak samo z pomocnikami czy napastnikami. Obrona nam się sypie (środek) same staruszki i kończące się kontrakty, a tu ani słowa o obrońcach. Trzeba sprowadzić co najmniej dwóch: partner dla Vermaelena i perspektywiczny młody w okolicach 20 lat.

Dlatego dobrze, że ta informacja nie jest z Arsenal.com, bo chyba bym się załamał...

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11506.06.2010, 21:34

Bez sensu. Niby skąd jakieś tabloidy mogą wiedzieć o pieniądzach, którymi w tym okienku dysponować będzie Arsenal? Jak dla mnie mamy na letnie zakupy więcej niż te 20 milionów. Pomijając już, że nawet za taką kwotę umielibyśmy się wzmocnić lepiej byłoby, gdybyśmy dysponowali większą gotówką. IMO darmowe pozyskanie Chamakha i Cole'a mogą nie wystarczyć podczas, gdy zanosi się na to, że ES opuści większa liczba zawodników. W dodatku z innych pozycji, więc trzeba będzie wydać trochę pieniędzy, żeby uzupełnić braki. Na tę chwilę marzę o takich ruchach z naszej strony:

Na bramce:
IN: Schwarzer/Hart/Frey
OUT: Almunia/Fabiański
Wypożyczenie: Szczęsny/Fabiański
Na plus: 5 mln
Na minus: 3 mln

Najbliżej nam do pozyskania Schwarzera, który mógłby u nas krótko pograć. W tym czasie Szczęsny ogrywałby się u jego boku lub na wypożyczeniu. Podobnie byłoby z Freyem, chociaż on jest trochę młodszy. Z drugiej strony są najlepszymi opcjami podczas, gdy świetnie zapowiadający się Hart mógłby zamknąć Polakowi drogę do bramki. Fabian lub Almunia powinni odejść. Dla jednego z nich nie ma miejsca u nas w drużynie.

W obronie:
IN: Cahill,Kościelny, Hangeland/Sakho/Subotić/Van der Wiel
OUT: Senderos, Gallas, Silvestre, Campbell
Na plus: -
Na minus: 20 mln

W tej formacji będziemy mieć jak co sezon największe problemy :| Nie chcę odejścia Gallasa, Campbella i Senderosa, ale wiele wskazuje na to, że większość z nich nas opuści. Nie pozostaje zatem nic innego jak ich zastąpić. Hangelanda, Sakho czy Suboticia nie wymieniało się od dawna, natomiast Cahill i Kościelny mogą być u nas od zaraz. Życzyłbym nam piłkarza Boltonu, ale jeśli Wenger tak bardzo zabiega o Laurenta to widocznie musi coś w nim być ;) Van der Wiel to tylko rozwiązanie w razie odejścia Eboue lub Sagni w co nie wierzę :)

W pomocy:
IN: Cole, Matuidi/Yaya Toure/Rodwell
OUT: -
Na plus: -
Na minus: 10-25 mln

Od kiedy odeszli od nas Diarra i Flamini nadal nie mamy dobrego zmiennika dla Songa, który w styczniu znów wyjedzie na PNA. Eastmond pokazywał się w tym sezonie z dobrej strony, ale szukamy kogoś lepszego. Na pewno też nie Denilsona i Diaby'ego na tej pozycji, którzy tracą tu połowę swoich umiejętności. Rodwell to tylko moje marzenie, które raczej się nie spełni, bo chłopak występuje w swoim ukochanym Evertonie. Zapewne woli wyjściowy skład w drużynie The Toffees bardziej niż ławkę w Arsenalu ;) Toure już nas skreślił, ale media przekonują, że zmierzymy się o niego z MU. Najlepszym rozwiązaniem jest zakup Matuidiego, który chętnie zamieniłby słabe St. Etienne nawet na rezerwę na ES.

W ataku:
IN: Hazard
OUT: Eduardo
Wypożyczenie: Simpson/Vela
Na plus: 10 mln
Na minus: 20 mln

Mamy już Chamakha, a z wypożyczenia wraca Simpson, ale tego drugiego lepiej wypożyczyć. Podobnie jak Velę, który raczej u nas zostanie. Wierzę w powrót do formy Eduardo, ale jednocześnie chciałbym w jego miejsce kogoś innego. Hazard to ryzykowna opcja, bo jest jeszcze młody, trochę by nas kosztował i ma ciekawe nazwisko, ale byłby ok. W obliczu kontuzji w naszej drużynie Chamakh i RvP mogą nam nie wystarczyć...

Na koniec dodam, że to tylko moje wymysły i marzenia, które nawet w połowie się nie spełnią ;) Mimo wszystko dla Arsenalu może to być bardzo udane okienko. Zatrzymaliśmy Ceska, ściągnęliśmy za darmo Chamakha i już chyba na pewno Cole'a, ale to jeszcze za mało :)

dnx_the_gunner komentarzy: 35206.06.2010, 21:23

Tylko nie Schwarzer...

Oldgunner3 komentarzy: 973106.06.2010, 21:22

Na pewno trzeba nam środkowego obrońcy bez tego nie ma co zaczynać sezonu;po za tym pomocnik Krasic za 16mln funtów to chyba lekka przesada.J.Cole to byłoby to.Schwarzer niby dobry bramkarz,ale czy dość dobry;oglądając wczorajszy mecz Australii z USA [1:3] bronił tak sobie przy 2 golu mógł zdecydowanie lepiej interweniować.Mimo wszystko na rok można by go wziąć chociaż po co dawać 3mln lepiej dodać jeszcze pare baniek i kupić kogoś na dłużej.Przecież miło być 40 baniek na transfery,a nie 20;może kogoś trzeba sprzedać skoro brakuje kasy - spać nie można MC,mu i chelsea ostro się zbroją.

cacapa komentarzy: 76906.06.2010, 21:20

po co nam Krasić? kupmy J. Cole'a, jakiegoś dobrego bramkarza(nie Schwarzer), przedłużmy kontrakty z Gallasem i Senderosem no i ewentualnie obrońce kupmy i będzie git

Cisow komentarzy: 138406.06.2010, 21:16

Jakoś wcześniej nie słyszałem o tym Krasicu a wogóle w jakim klubie gra?

Kamilo199513 komentarzy: 106.06.2010, 21:08

Ja bym Kupił Harta Krasicia i Joe Cola i było by ok ;)

Kozak0700 komentarzy: 92006.06.2010, 21:03

sory ale my potrzebuje wzmocnien przedewszystkim na obronie i wypadaloby 2 pilkarzy kupic

kubex komentarzy: 575306.06.2010, 21:02

Pewnie nie przejdzie do nas :p

maras11 komentarzy: 63006.06.2010, 20:57

Pewnie dostanie numer 10 po Gallasie

Edward komentarzy: 36706.06.2010, 20:55

Dodaj do tego, że w polskiej wersji wikipedi J. Cole jest w Arsenalu. Bo w Angielskiej wersji jest nada w Chelsea.

Alek1992 komentarzy: 17606.06.2010, 20:51

sory że podałem taki link:*******.
A więc wpiszcie sobie na wikipedii Joe cole i zobaczcie że jest już w arsenalu :D.
W każdym razie news jest tylko dobry w 1/3. Zgodze sie ze wszystkimi że potrzebujemy ŚO i to nawet dwóch. Warto jeszcze przyjrzeć soe Teylor'owi z NEWC.

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com