Arsenal rozpoczyna sezon 2026/27 z Coventry City

Arsenal rozpoczyna sezon 2026/27 z Coventry City 19.06.2026, 11:27, Patryk Bielski 2127 komentarzy

Arsenal, jako obrońca tytułu mistrza Anglii, zainauguruje sezon Premier League 2026/27 meczem z Coventry City na Emirates Stadium. Spotkanie z beniaminkiem odbędzie się w piątek, 21 sierpnia o godzinie 21:00 czasu polskiego.

Pierwszy wyjazdowy mecz Kanonierzy rozegrają przeciwko triumfatorowi Ligi Konferencji UEFA, Aston Villi. Na początku września czekają ich pierwsze londyńskie derby z Chelsea. W listopadzie Arsenal zmierzy się po raz pierwszy z Manchesterem City, a w grudniu odwiedzi Tottenham Hotspur Stadium, co będzie częścią intensywnego okresu świąteczno-noworocznego, podczas którego Kanonierzy rozegrają osiem spotkań w stolicy.

Okres świąteczny przyniesie też starcie z Manchesterem United na własnym stadionie, a następnie wyjazd na Boxing Day do Crystal Palace i krótki wypad do Fulham, by zakończyć rok 2026.

Styczeń i luty to czas wielkich meczów z Manchesterem City i Liverpoolem. Wszystkie trzy wyjazdy do drużyn awansujących z Championship odbędą się w drugiej połowie sezonu. W styczniu Arsenal odwiedzi Hull City po raz pierwszy od 2016 roku, a w kwietniu po raz pierwszy zawita na CBS Arena, by zmierzyć się z Coventry.

Maj rozpocznie się derbami północnego Londynu na własnym boisku, a miesiąc zakończy się meczem z Brighton & Hove Albion na Emirates Stadium.

SIERPIEŃ
Pt 21 Coventry City (D)
Sob 29 Aston Villa (W)

WRZESIEŃ
Sob 5 Chelsea (D)
Sob 12 Sunderland (W)
Sob 19 Brighton & Hove Albion (W)

PAŹDZIERNIK
Sob 10 Leeds United (D)
Sob 17 Nottingham Forest (W)
Sob 24 Everton (D)
Sob 31 Liverpool (W)

LISTOPAD
Sob 7 Hull City (D)
Sob 21 Newcastle United (W)
Sob 28 Manchester City (D)

GRUDZIEŃ
Śr 2 Brentford (W)
Sob 5 Tottenham Hotspur (W)
Sob 12 Bournemouth (D)
Sob 19 Manchester United (D)
Sob 26 Crystal Palace (W)
Śr 30 Fulham (W)

STYCZEŃ
Sob 2 Ipswich Town (D)
Śr 6 Brentford (D)
Sob 16 Hull City (W)
Sob 23 Newcastle United (D)
Sob 30 Manchester City (W)

LUTY
Sob 6 Liverpool (D)
Śr 10 Ipswich Town (W)
Sob 20 Fulham (D)
Sob 27 Manchester United (W)

MARZEC
Śr 3 Crystal Palace (D)
Sob 13 Chelsea (W)
Sob 20 Sunderland (D)

KWIECIEŃ
Sob 10 Coventry City (W)
Sob 17 Aston Villa (D)
Sob 24 Bournemouth (W)

MAJ
Sob 1 Tottenham Hotspur (D)
Sob 8 Leeds United (W)
Sob 15 Nottingham Forest (D)
Ndz 23 Everton (W)
Ndz 30 Brighton & Hove Albion (D)

Zobacz pełny terminarz spotkań

Premier League autor: Patryk Bielski źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Ups147 komentarzy: 500223.06.2026, 13:14

@NicolasJover: Czy z Havertzem czy z Gyokeresem nasi skrzydłowi wyglądali w tym sezonie bardzo słabo.

Ups147 komentarzy: 500223.06.2026, 13:12

@Be4Again: A przypomnij mi kiedy Eze grał w lidze Europy, żebym też mógł sobie dodać ten liczby pod tezę.

Be4Again komentarzy: 665023.06.2026, 13:11

@NicolasJover napisał: "Jesus też dużo nie strzelał, ale przypomnij sobie jak nasza gra z nim wyglądała.
Też nie jestem za tym transferem od samego początku - jak gość ma DNA barcy to won, bo to proszenie się o kłopoty. Jednak jeśli ma tu przyjść i zrobić połowę goli Gyokeresa, a przy nim reszta ofensywy zrobi double-double (tak jak ze zdrowym jesusem w składzie) to ja to biorę w ciemno."


Przypisywanie plusów na siłę... Głupi Mikel, posadził Jesusa na ławie i nagle GM, Ode czy Saki zaczęli wykręcać mizerne liczby, a nasz styl zaczął przypominać Stoke w prime.

Tyle, że to nie była zasługa pożalsieboże Jesusa tylko założeń taktycznych Mikela. Nasz styl od sezony 22/23 zmienił się diametralnie i nie stoi za tym Jesus tylko Mikel. Po sezonie 22/23 Jesus niejednokrotnie miał szansę udowodnić swoją przydatność i jakoś nie odmieniał naszej gry...

Ten wymyślony "wpływ" Zinchenki i Jeusa na grę Arsenalu można włożyć między bajki. To są dwa flopy i nic więcej. City pozbyło się tej dwójki i od razu sięgnęli po potrójną koronę, My pozbyliśmy się jednego to sięgnęliśmy po mistrzostwo. Strach pomyśleć co możemy osiągnąć jak pozbędziemy się Jesusa...

NicolasJover komentarzy: 121923.06.2026, 13:11

@Barney napisał: "Szwed gral jak gral ,ale to przez niego skrzydłowi i odegaard grali jak fleje?"
Prawdopodobnie między innymi tak.

NicolasJover komentarzy: 121923.06.2026, 13:11

@alexis1908 napisał: "bo piszesz że cały sezon graliśmy bez napastnika czyli Gyokeres nic do tego mistrzostwa nie dołożył to nie jest umniejszanie ?"
Dobrze, nie cały sezon, tylko 3/4 sezonu graliśmy bez napastnika. I choć dołożył do mistrzostwa niewiele, to coś tam dołożył - 3 mecze. Reszta w roli statysty.

Barney komentarzy: 2725323.06.2026, 13:10

@Be4Again:

Dokladnie Rogers wygral tak jak saka PFA pyoung player of the year 2 lata temu , a zeszly sezon tez bardzo dobry byl okres gdzie sam ciagnal AV.

Garfield_pl komentarzy: 4393323.06.2026, 13:09

Newly-promoted Saudi League side Al-Diraiyah are committed to signing Leandro Trossard & have made an offer worth €20m to Arsenal. They are offering a ‘hefty salary’, which could reach at least €10m net. The ‘only question’ is whether the player wants the move. [@hbvl]

Barney komentarzy: 2725323.06.2026, 13:08

@NicolasJover:

Reszta ofensywy grala wielkie gowno , niech oni sami zaczna grac. Szwed gral jak gral ,ale to przez niego skrzydłowi i odegaard grali jak fleje?

NicolasJover komentarzy: 121923.06.2026, 13:05

@Ups147 napisał: "Gdyby to tak działało, to z Havertzem też nasi ofensywni gracze by wyglądali lepiej, a tak niestety nie jest."
A mecze oglądasz ?

Be4Again komentarzy: 665023.06.2026, 13:03

@Ups147 napisał: "Ja mam wrażenie, że tu mało osób widziało mecze Rogersa. Przeciez My Rogersa kupiliśmy już rok temu. Tylko, że nazywa się Eze. Jeden dobry mecz, a potem 3-4 tragiczne. Jak to ma być zbawienie naszego ataku, to ja nie wiem, już chyba wolę żeby Leo został."

Przypomnij mi w którym sezonie Eze wykręcił 14g/16a we wszystkich rozgrywkach? Chyba, że mi powiesz że Eze grał w słabszym CP i dlatego ma gorsze liczby od Rogersa. No to Eze grając w mistrzowskiej drużynie Arsenalu wykręcił w zeszłym sezonie 10g/6a we wszystkich rozgrywkach. Także ten....

Eze w wieku Rogersa dopiero zaczynał w EPL i miał problem żeby strzelić więcej niż 4 gole w sezonie... Dopiero w wieku 25 lat zaczął zwracać na siebie uwagę swoją grą. Rogers przyszedł do AV w połowie sezonu 23/24 i praktycznie z buta wywalczył sobie pierwszy skład. W dwóch pełnych sezonach wykręcił wynik 20+ w kanadyjce, a to wszystko przed 24 urodzinami.

Eze to dobry zawodnik, ale Rogers jest praktycznie w każdym aspekcie od niego lepszy, a do tego jest 4 lata młodszy. Poza "suchymi" liczbami, pod kątem taktycznym i w grze bez piłki Rogers też daje drużynie dużo więcej.

sidtsw komentarzy: 423023.06.2026, 13:01

no tak naprawdę musimy poczekać co ugotuje Berta bo narazie tylko ploteczki i brak konktretnych ruchow, a to wszystko pewnie dla zmyłki i nas zaskoczy chłop

Szogun komentarzy: 34585 newsów: 323.06.2026, 13:01

Myślę,że całe to gadanie o Barcelonie jest bardziej napędzane przez kataloński obóz. To,że piłkarz marzy żeby gdzieś trafić nie znaczy,że jest to możliwe. Pewnie Odegard chciał zostać w RM tak samo jak Ozil lecz potoczyło się to inaczej. To,że w RvP obudziło się dziecko nie skreśla tego co robił u Nas przez sezony. Alvarez cytując HandofArsenal nie skreślił Kanonierów a mówi o preferowanym kierunku. Poza tym facet zna ligę, przystosowany jest do ciężkiej pracy lecz widziałbym go bardziej na skrzydle zamieniającym się rolami np z Rodgersem jeśli to dojdzie do skutku. Facet jest profesjonalista i umie zrobić różnicę i nie oszukjmy się mimo tego "złego" okresu w AM to ich najbardziej wartościowy gracz.

Ups147 komentarzy: 500223.06.2026, 12:59

@NicolasJover: Gdyby to tak działało, to z Havertzem też nasi ofensywni gracze by wyglądali lepiej, a tak niestety nie jest.

alexis1908 komentarzy: 1205523.06.2026, 12:58

@NicolasJover: bo piszesz że cały sezon graliśmy bez napastnika czyli Gyokeres nic do tego mistrzostwa nie dołożył to nie jest umniejszanie ? To równie dobrze można napisać że cały sezon graliśmy bez prawego skrzydła i pół bez lewego. Przy Alvarezie każdy robi tak genialne liczby wystarczy spojrzeć na Atletico i tą pasję w ataku aż chce się ich mecze oglądać ahhh.

Womanizer komentarzy: 1090023.06.2026, 12:57

Za samo preferowanie Barcelony nad nami Argentyńczyk nie powinien być brany pod uwagę.

Argentyńska pchła strzeli z 16-17 goli we wszystkich rozgrywkach, a w lato 2028 udzieli wywiadu hiszpańskiej telewizji, że dla niego najlepszą opcją jest transfer.
I my mamy za taką operację zapłacić 123,5 mln euro.
(Oddać Gyokeresa kupionego za 73,5 + 50 dopłaty)

Jaja jakieś xD

Gunnerrsaurus komentarzy: 1338423.06.2026, 12:56

@fabregas1987:

Zobaczymy co będziesz pisać jak któryś z nich przez zignorowanie drobnego urazu wypadnie z gry na pół sezonu.

arsenallord komentarzy: 34637 newsów: 11723.06.2026, 12:53

@Barney napisał: "Taki Alvarez to max 10 goli zdobędzie"

Bez karnych 6 maksymalnie

NicolasJover komentarzy: 121923.06.2026, 12:47

@Barney napisał: "Taki Alvarez to max 10 goli zdobędzie"
Jesus też dużo nie strzelał, ale przypomnij sobie jak nasza gra z nim wyglądała.
Też nie jestem za tym transferem od samego początku - jak gość ma DNA barcy to won, bo to proszenie się o kłopoty. Jednak jeśli ma tu przyjść i zrobić połowę goli Gyokeresa, a przy nim reszta ofensywy zrobi double-double (tak jak ze zdrowym jesusem w składzie) to ja to biorę w ciemno.

fabregas1987 komentarzy: 2721123.06.2026, 12:47

ciezkie*

fabregas1987 komentarzy: 2721123.06.2026, 12:46

Kurcze jest taka narracja robienia bohaterów z Rice'a czy Saliby, ze graja z kontuzjami, ale w sumie to jest zycie. Mnie tez bola czasami plecy czy mam kontuzje barków i chodze dzień w dzień od lat z tym do pracy gdzie musze czasami dźwigać cienki rzeczy. Ludzie maja migreny nie dające im skupić myśli i pracują umysłowo itp. A z piłkarzy robi sie męczenników

ozzy95 komentarzy: 3891 newsów: 123.06.2026, 12:43

@Barney napisał: "Taki Alvarez to max 10 goli zdobędzie"

jak dostanie karne :P

Barney komentarzy: 2725323.06.2026, 12:39

Taki Alvarez to max 10 goli zdobędzie

Barney komentarzy: 2725323.06.2026, 12:39

Glupota sie pozbywac szweda po 1 sezonie i brac typa co pol roku w lidze bez gola byl jeszcze zakochany w Barcy i tez by pewnie chcial uciekac.
Nie potrzeba juz takich typow w Arsenalu ,mozemt brac pilkarzy dla ktorych ten projekt jest nr 1 jak Rogers

NicolasJover komentarzy: 121923.06.2026, 12:38

@alexis1908 napisał: "no mistrzostwo zdobyli wszyscy ale tylko Gyokeresowi się umniejsza jakby nie brał w tym udziału ;)"
Tak tak, wy wszędzie jakieś umniejszanie widzicie.
Gość jest za słaby i tyle. Mistrzostwo zdobył, nikt tego nie kwestionuje. Tak samo jak mistrzostwo zdobył Madueke z którego ciągle się nabijasz.

Marzag komentarzy: 51218 newsów: 123.06.2026, 12:33

@krzykus1990 napisał: "COPE:

Atletico Madryt chce negocjować z Arsenalem i zaoferować Julián Alvarez w zamian za 50 milionów euro + Viktor Gyökeres."

2 problemy rozwiazane jednoczesnie, to nie moze byc prawda. Takich plotek sie bedzie mnostwo pewnie pojawiac.

arsenallord komentarzy: 34637 newsów: 11723.06.2026, 12:29

@alexis1908 napisał: "nawet jak nie wzmocnimy napastnika to Havertz Gyo Merino nam wystarczą. LS musi być priorytetem"

Zgadzam się

alexis1908 komentarzy: 1205523.06.2026, 12:03

@arsenallord: plota na pewno nikt u nas na to nie pójdzie ja bym chciał Alvareza ale nie kosztem osłabiania pozycji można im Jesusa ewentualnie wrzucić xD nawet jak nie wzmocnimy napastnika to Havertz Gyo Merino nam wystarczą. LS musi być priorytetem

ozzy95 komentarzy: 3891 newsów: 123.06.2026, 12:02

@Ups147: zgadzam się, to generalnie dosyć zbliżony profil. Na papierze OPŚ którzy mogą zagrać na skrzydle. Dla mnie Eze kimś takim mógł być w głowie Artety, chyba miało być powolne wygaszanie Trossarda, a Eze miał wypełnić tę lukę na LS. Coś tam na tej pozycji zagrał, ale po AV, gdzie dał ciała przy bramce chyba pojawiły się spore wątpliwości. Przede wszystkim co do jego zaangażowania w grę defensywną. Trossard w tym elemencie wyglądał zdecydowanie lepiej. W ogóle mam wrażenie, że Belg pod tym kątem bywa lekko niedoceniany. Ja byłem do niedawna zwolennikiem pozostawienia Trossarda a sprzedaży Martinellego. Belg to jeden z moich ulubionych graczy, ale no nie wiem czy jednak nie potrzebujemy czegoś nowego, więcej świeżości na tej pozycji. Nie wiem jak u Rogersa wygląda kwestia zaangażowania w grze defensywnej, regularności. Ciężko mi to do końca ocenić, bo nie obserwowałem go tak często w zeszłym sezonie.

alexis1908 komentarzy: 1205523.06.2026, 11:57

@ozzy95: dla mnie to Paryż w tym finale nic takiego nie zagrał to było klepanie ja do mnie ty do Ciebie i strzały rozpaczy delikatnie mówiąc nie zachwycili mnie m.

Ups147 komentarzy: 500223.06.2026, 11:45

@ozzy95: Ja mam wrażenie, że tu mało osób widziało mecze Rogersa. Przeciez My Rogersa kupiliśmy już rok temu. Tylko, że nazywa się Eze. Jeden dobry mecz, a potem 3-4 tragiczne. Jak to ma być zbawienie naszego ataku, to ja nie wiem, już chyba wolę żeby Leo został.

arsenallord komentarzy: 34637 newsów: 11723.06.2026, 11:44

Mam nadzieję że to plotka. Dopłacimy i weźmiemy słabszego napastnika. #Gyostay

ozzy95 komentarzy: 3891 newsów: 123.06.2026, 11:39

@Be4Again: zgadzam się, ale jednak widzę przewagę Barcoli nad Martinellim pod kątem dryblingu/wygranych pojedynków. Druga sprawa jest taka, że patrząc pod kątem potrzeb idealnie byłoby mieć i Barcolę i Rogersa. Anglik wszedłby w buty Trossarda i robił za takiego właśnie wide playmakera grając na LS.

Be4Again komentarzy: 665023.06.2026, 11:39

@krzykus1990 napisał: "Atletico Madryt chce negocjować z Arsenalem i zaoferować Julián Alvarez w zamian za 50 milionów euro + Viktor Gyökeres."

Negocjować możemy, nasza kontroferta to 50 mln + GJ :)

Goonder komentarzy: 1543 newsów: 123.06.2026, 11:37

@Dziadyga napisał: "Ten Barcola jak i inni to koty w worku,nie ma prawie grajków co na 99% sie sprawdza jak jeszcze kilka lat temu kupowałeś goscia i wiedziałeś,że wypali"
Kogo kupowaliśmy kilka lat temu i wiedziałeś, że odpali?
Lacazette/Pepe, którzy strzelali we Francji?
doświadczony Sokratis lub Willian??
Mały waleczny Urugwajczyk - Torreira?
Ostr szkot - Tierney?
Gabriel? - ja przed przyjściem do nas za bardzo o nim nie słyszałem
Partey też miał być pewniakiem, ale kontuzje mu nie pozwoliły

Nigdy nie wiadomo jak zawodnik się odnajdzie w nowej lidze/klubie/kraju

Be4Again komentarzy: 665023.06.2026, 11:32

@ozzy95: Chodzi też o to, że u nas klasyczny "pędziwiatr" na skrzydle się nie sprawdzi. W jaki sposób my potrafiliśmy w zeszłym sezonie wykorzystać dynamikę Noniego lub GM? Sporadyczne sytuacje. Dlatego jak pojawiają się informacje o skrzydłowym, którego największą bronią jest dynamiką (Barcola) pojawiają się uzasadnione obawy czy nie będzie powtórki z rozrywki. Nasz skrzydłowy w pierwszej kolejności powinien być bardzo dobry pod kątem technicznym, mieć dobre podanie crossowe w pole karne, odnajdywać się w rozegraniu i ataku pozycyjnym. W domyśle kimś takim miał być Eze, ale jego niefrasobliwość w zadaniach defensywnych kosztuje nas zbyt dużo żeby mógł grać na boku. Chyba, że Mikel szykuje zamianę taktyki w ofensywie i postawi na szybsze budowanie akcji i większą bezpośredniość.

Co nam z super szybkiego skrzydłowego jak 90% naszych akcji jest rozwijana w takim tempie, że rywal zdąży cały zespołem wrócić w swoje pole karne zanim taki Barcole dostanie w ogóle podanie...

krzykus1990 komentarzy: 775223.06.2026, 11:30

COPE:

Atletico Madryt chce negocjować z Arsenalem i zaoferować Julián Alvarez w zamian za 50 milionów euro + Viktor Gyökeres.

ozzy95 komentarzy: 3891 newsów: 123.06.2026, 11:29

@alexis1908 napisał: "dystans między nami a PSG to nie strzelone karne Eze i Gabriela i to że ich czołowi zawodnicy mogą zagrać po 30 meczy gdzie u nas mają po 50 +"

Ligi nie zmienimy, niestety, dalej będziemy grać w PL. Trzeba myśleć o głębi ale i podniesieniu jakości 1 składu. Odpal sobie finał jeszcze raz. Odpowiedz sobie na pytanie, czy Paryż mógłby zagrać tak jak my w finale, a czy my mamy odpowiednią jakość z przodu by zagrać tak jak Paryż w finale.

Zagraliśmy świetnie z tyłu, owszem. Ale poza golem Havertza mieliśmy problem by wymienić kilka podań na połowie PSG. A Paryż miał genialnego Kvarę, któremu wystarczył moment dezorientacji Mosquery, by to wykorzystać i zrobić akcję która zdecydowała o korzystnym wyniku. Mamy za mało piłkarzy od takich momentów i pogódźmy się z tym w końcu, dlatego trzeba to zmienić. Ja jestem prawie pewien, że Arteta też coś w ten deseń myśli i dlatego mówił o wykonaniu kolejnego kroku po finale...

Dziadyga komentarzy: 1321623.06.2026, 11:24

@ozzy95

Ten Barcola jak i inni to koty w worku,nie ma prawie grajków co na 99% sie sprawdza jak jeszcze kilka lat temu kupowałeś goscia i wiedziałeś,że wypali.Oczywiscie jakies atuty ten Barcola ma,ale jak dla mnie to po prostu trzeba odswieżyć lewą strone kimś głodnym gry i samo to wystarczy,że będzie podniesiony poziom.Z Martinellego już nic nie będzie,Tross już dziadek się robi i po prostu odswieżenie to jeden z nie wielu atutów ponad tą dwójkę ma Barcola czy jakies Godtsy czy Tzolisy.

GunnersFan9 komentarzy: 9023 newsów: 823.06.2026, 11:20

Absolutne nie dla Alvareza w Arsenalu. Gościu zakochany w Barcelonie. Nie daj Boże sprowadzimy go na Emirates i jak tylko zgłosi się po niego Barcelona za rok czy dwa to będzie odwalał szopki. Już wolę Gyokeresa. Szwed rundę jesienną miał naprawdę dobrą. Niech przepracuje cały okres przygotowawczy i wtedy możemy go w pełni ocenić. Alvarez też nie daje nam gwarancji strzelenia 25 bramek w samej lidze i ponad 30 w sezonie.

alexis1908 komentarzy: 1205523.06.2026, 11:19

@ozzy95: dystans między nami a PSG to nie strzelone karne Eze i Gabriela i to że ich czołowi zawodnicy mogą zagrać po 30 meczy gdzie u nas mają po 50 +

ozzy95 komentarzy: 3891 newsów: 123.06.2026, 11:17

Ja to trochę niektórych nie rozumiem, ten nie, tamten zły, drugi Madueke czy Martinelli. Cholera po pierwsze to nie można na start kogoś skreślać. Po drugie zaraz wyjdzie, że generalnie to po co coś zmieniać, może jeszcze powinniśmy zostać z tym co mamy. My mamy rzucać wyzwanie PSG, skracać dystans do nich, a nie zadowalać się tym co jest. Po trzecie umówmy się nasza ofensywa nie zachwycała cały sezon, inni się wzmocnią a my nie możemy stać w miejscu. Tu trzeba czegoś szukać, wymieniać klocki z głową. Nie mam na myśli wielkiej rewolucji, ale z przodu bezsprzecznie trzeba nam wzmocnień i czegoś specjalnego.

Alvarez/Vini/Barcola to dla mnie gracze z odpowiednią jakością, powinniśmy mierzyć wysoko i to są gracze, którzy znają smak zdobycia pucharu LM. To są nasze aspiracje, po to było mistrzostwo, by na rynku zacząć mierzyć jeszcze wyżej. Dla mnie transfery pokroju Rogersa/Tzolisa/Godtsa są fajne/w miarę ok, ale odpowiedzmy sobie na pytanie, czy windują nas na wyższy poziom, czy skracają dystans do Paryża i Bayernu. IMO nam trzeba czegoś półkę wyżej. Rogers może być ale do ataku powinien przyjść jeszcze jeden gracz i to naprawdę ktoś z topu.

arsenallord komentarzy: 34637 newsów: 11723.06.2026, 11:11

@alexis1908 napisał: "wystarczy że będzie Saka grał na skrzydle za Madueke i ofensywa dostanie nowego życia."

Saka w formie. Bo ostatnio nie różni się od Madueke

Garfield_pl komentarzy: 4393323.06.2026, 11:00

With Folarin Balogun subject to a summer transfer as per @David_Ornstein, Arsenal could be set to benefit - @Football_LDN

Understand that a 17.5% sell-on clause was inserted into the sale in 2024, might take the total earned from the sale to ~£40m.

alexis1908 komentarzy: 1205523.06.2026, 10:58

@mistrzu973: no mistrzostwo zdobyli wszyscy ale tylko Gyokeresowi się umniejsza jakby nie brał w tym udziału ;)

mistrzu973 komentarzy: 181223.06.2026, 10:57

@Dzulian napisał: "Mi oczy krwawiły jak oglądałem mistrzostwa Chelsea i Liverpoolu. Tobie na pewno też.

Na 9 może grać nawet Wodnik Szuwarek. Byleby mistrzostwa wpadały co sezon"

Ale przecież mistrzostwa nie zdobył sam gyokeres

alexis1908 komentarzy: 1205523.06.2026, 10:55

@NicolasJover: wystarczy że będzie Saka grał na skrzydle za Madueke i ofensywa dostanie nowego życia.

Dzulian komentarzy: 397323.06.2026, 10:54

@Mastec30:
Mi oczy krwawiły jak oglądałem mistrzostwa Chelsea i Liverpoolu. Tobie na pewno też.

Na 9 może grać nawet Wodnik Szuwarek. Byleby mistrzostwa wpadały co sezon

Mastec30 komentarzy: 1234023.06.2026, 10:52

Chociaż żeby nie było średno się na Alvareza zapatruje. Spoko deal w połowie bo zniknąłby Gyokeres ale nie wiem czy sam Alvarez nas zbawi. On zawsze grał w ustawieniu z dwójką napastników. Samotnie to może być taki lepszy ale mimo wszystko Jesus 2.0 z jego warunkami fizycznymi. I do tego Argentyńczyk, który bardzo nieelegancko zachowuje się względem Atletico obecnie. A czegoś takiego nie lubie i to bardzo.

Jak go Arteta widzi to ok ale będę miał dystans do niego na początku

Dzulian komentarzy: 397323.06.2026, 10:50

@NicolasJover napisał: "A gdyby nie przebił, ale dzięki niemu reszta ofensywy dostała by nowego życia, bo zamiast drewnokeresa mieli by gościa, który potrafi piłkę przyjąć to transfer na + czy na - ?"

Jeśli w maju będziemy bez obrony tytułu i finału LM to na -

Szwed w pierwszej części sezonu strzelił 7 goli. W drugiej już 14. Więc poprawa znaczna.
Tutaj są papiery na lepszy sezon niż ten pierwszy.
Victor z tempem strzelania z 2026 roku to ~28 bramek w całym sezonie.
I ja chcę sie przekonać, czy przełoży te liczby z wiosny teraz na jesień.

Jeśli nie, to pchniemy go do Arabii/Serie A za 40 mln w lato 2027

Mastec30 komentarzy: 1234023.06.2026, 10:47

@Dzulian napisał: "Ja byłbym się nawet skłonny założyć o kafla, że gdyby Alvarez tutaj trafił.
To nie przebije w pierwszym sezonie wyniku strzeleckiego Victora (21)"


Ja to bym więcej kafli dał żeby mi oczy nie krwawiły po grze naszego napastnika. A z Alvarezem moje oczy powinny być trochę zdrowsze

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady