Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym!

Arsenal wygrywa 1-0 na Old Trafford po rzucie karnym! 01.11.2020, 18:28, Łukasz Wandzel 1714 komentarzy

Ostatnimi czasy nie ma nic bardziej pewnego w meczu piłkarskim niż rzut karny dla Manchesteru United. Tymczasem Arsenal chyba zakrzywił czasoprzestrzeń, ponieważ opuścił Old Trafford z kompletem punktów po wygranej właśnie dzięki temu, że sędzia wskazał na wapno.

Starcie ekipy Mikela Artety z zespołem Ole Gunnara Solskjaera można by określić mianem meczu dla konserów, w którym najważniejsza była taktyka. Nie oglądaliśmy indywidualnych popisów i efektownych strzałów, a Arsenal wygrał dzięki swojemu ustawieniu i wyłączeniu z gry kluczowych piłkarzy rywala.

Składy obu drużyn:

Arsenal: Leno - Holding, Gabriel, Tierney - Bellerin, Partey, Elneny, Saka - Willian, Lacazette (76' Nketiah), Aubameyang (87' Mustafi).

Manchester United: De Gea - Wan-Bissaka, Lindelof, Maguire, Shaw - Fred (62' Matić), McTominay, Pogba, Fernandes (76' Van De Beek) - Rashford, Greenwood (75' Cavani).

Kanonierzy dobrze zaczęli, zepchnęli gospodarzy na ich własną połowę i podwajali skrzydła, by wypracować miejsce na dośrodkowanie. Wrzutki od początku do końca spotkania były forsowane przez londyńczyków. Niewiele z nich jednak wynikało, ponieważ główny adresat podań, Pierre-Emerick Aubameyang albo nie zdążał do piłki, albo nie potrafił jej przyjąć, albo uderzał niecelnie.

W pierwszej połowie Czerwone Diabły były najgroźniejsze między 20. a 35. minutą.Świetnie podkręconym podaniem w szesnastkę popisał się Marcus Rashford, ale strzał Masona Greenwooda powstrzymał Bernd Leno. Gracze Arsenalu jak najszybciej starali się doskakwiać do przeciwników, przez co Mike Dean względnie szybko pokazał Robowi Holdingowi i Gabrielowi po żółtym kartoniku.

Po przerwie to Manchester na pewien czas przejął inicjatywę. Arsenal odpowiedział dopiero w 52. minucie. Wtedy to Alexandre Lacazette przechwycił futbolówkę na połowie przeciwników, a Aubameyang uderzył tuż obok słupka. Chwilę później to Maguire mógł wpisać się na listę strzelców. Po dośrodkowaniu z rzutu wolnego strzał Anglika wydawał się zmierzać w światło bramki, ale także minął bramkę. Przez moment nie przestawało się dziać i z dystansu uderzał także Thomas Partey, lecz trafił prosto w Davida De Geę.

Kluczowym momentem spotkania była jednak 69. minuta spotkania. Niespodziewanie Paul Pogba faulował Hectora Bellerina w polu karnym, a sędzia odgwizdał przewinienie. Do piłki ustawionej na 11. metrze podszedł Pierre-Emerick Aubameyang, który silnym uderzeniem przy prawym słupku dał swojej drużynie prowadzenie.

Ostatni kwadrans meczu piłkarze Arsenalu spędzali głównie we własnym polu karnym. O wielkim szczęściu może mówić Gabriel, bo choć zaliczył bardzo dobry występ, był bliski otrzymania drugiej żółtej kartki. Do kuriozalnej sytuacji doszło też w 85. minucie, kiedy to oblężenie przed polem karnym prowadzili piłkarze United. Dogrywana przez Czerwone Diabły piłka odbiła się od Elneny'ego, następnie od głowy Leno, by finalnie odbić się od słupka. Dobrze ustawieni piłkarze The Gunners do końcowego gwizdka nie pozwolili rywalom oddać groźnego strzału, dzięki czemu wywieźli z Old Trafford 3 punkty.

Manchester UnitedPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
FabsFAN komentarzy: 25234 newsów: 304.11.2020, 13:53

@Bednar:
Ale co daje Polsce ten Trump? Wysysa z kraju pieniadze za przestarzale technologie

papiez4 komentarzy: 35604.11.2020, 13:52

@adamkanonier: Może być tak, że musisz usunąć z konta poprzednie urządzenie i dodać nowe.

Argudo komentarzy: 10886 newsów: 604.11.2020, 13:49

Arsenal have won the title in three of the last four seasons where they have beaten Man Utd at Old Trafford in the league.

Er4s komentarzy: 302204.11.2020, 13:48

@Bednar:
Już nawet abstrahując od stosunków z Polską choć oczywiście dla tych lepszym wyborem jest Trump to Biden jest marionetką. On nie jest prawdziwym kandydatem na prezydenta, jest tylko twarzą kampanii demokratów i kontynuacją polityki Clintonów czy Obamy. Ja rozumiem, że Prezydent w wielu krajach ma ogroaniczone możliwości w wielu kwestiach i często pełni drugoplanową rolę ale cholera musi mieć za grosz charyzmy i swojego wizerunku. Ten Biden to taki flak.... mam wrażenie, że w jego miejsce mogliby postawić każdego mojego kolege z pracy z j. angielskim.
Ogólnie te wybory w USA to podobna batalia jak w Polsce. Zwolennicy Trumpa vs antyTrumpowcy. Obstawiam, że conajmniej 50% głosujących na Bidena nie wie o gościu nic oprócz tego jak ma na nazwisko a takie coś mnie strasznie irytuje.

enrique komentarzy: 1894804.11.2020, 13:47

Naprawdę nie wiem skąd Wyborcza czy inne tego typu portale czerpią info że Biden faworytem bo każdy mały update pomału powiększa przewagę Donalda w decydujących stanach.

enrique komentarzy: 1894804.11.2020, 13:45

@Gofer999: News Editor na iPhone ;)

Er4s komentarzy: 302204.11.2020, 13:43

@enrique:
Trump urósł też w Nevadzie widzę mocno - 0,6% straty tylko, w Wisconsin też bym go nie przekreślał. Pensylwania pewniak za Donaldem, tam na ulicach jest taka rozróba że ludzie nie pozwolą dalej lewakom wiązać rąk policji i innym służbom mundurowym.

Gofer999 komentarzy: 1452304.11.2020, 13:42

@enrique: Gdzie sledzisz? Na google czy gdzie?

SMTX komentarzy: 204504.11.2020, 13:41

@enrique: @Er4s: Widzę, że śledzicie wyniki tak samo jak ja. Kogo byście woleli?

Ja osobiście uważam, że dla naszego kraju, w szczególności kiedy u władzy jest PIS, lepiej byłoby gdyby Trump wygrał. On jeszcze przynajmniej chce z nami gadać. Inna sprawa, że za Bidenem nie przepadam, za jego lewe poglądy i supportowania akcji typu BLM.

Er4s komentarzy: 302204.11.2020, 13:40

California w USA jest jak Pomorskie w Polsce.
Wielki Bastion Lewactwa.

enrique komentarzy: 1894804.11.2020, 13:40

@Er4s: W Georgii i Karolinie różnice wynoszą już ponad 1% dla Trumpa przy 94% zliczonych więc raczej tutaj Biden już nie wygra, w Pensylwanii 64% zliczonych ale przewaga ponad 8% dla Trumpa.
Michigan naprawdę będzie decydujące.

Er4s komentarzy: 302204.11.2020, 13:37

@enrique:
Już chyba po liczeniu Milwakuee i Detroit więc możliwe ze bedzie rósł.
w Wisconsin też teraz Trump urósł o chyba 0,3%

enrique komentarzy: 1894804.11.2020, 13:36

Michigan wzrosło z 0,2% do 0,3% dla Trumpa.

adamkanonier komentarzy: 101604.11.2020, 13:30

Czesc mam pytanie w sprawie IPLI. Wykupilismy z kumplem na pół pakiet polsat sport premium i to jest na dwa urządzenia.
Czy orientuje sie ktos czy jesli kolega sie zalogowal na TV a ja na smartfonie i chcialem jednak na lapku a mi pokazywalo ze mam przekroczony limit urzadzen mimo ze z tel sie wyloowalem to musze juz tylko na tel ?

enrique komentarzy: 1894804.11.2020, 13:28

Zobaczcie jak ludzie są podzieleni w wielu krajach - taki Biden czy Trump prawdopodobnie wygra wybory jednym stanem różnicą kilkunastu tysięcy głosów, wybory w Polsce wygrane 2% głosów, Brexit przegłosowany 1% głosów.
Gdzie te czasy kiedy liderzy byli wybierani przez PRAWDZIWĄ większość.

ljungberg77 (zawieszony) komentarzy: 202304.11.2020, 13:28

W stanach nieważne kto wygra, czy wrócą liberalowie czý dalej neokonserwatysci, i tak za nimi wszystkimi wiadomo kto stoi od dekad. ;)

FabsFAN komentarzy: 25234 newsów: 304.11.2020, 13:27

Ciekawe, do kogo teraz za ocean beda lataly pisiory, aby cyknac sobie focie przed wyborami xd

Gofer999 komentarzy: 1452304.11.2020, 13:27

No to juz mozna salutowac Trumpowi na pozegnanie. Najwieksze miasta decyduja a one sa za bidonem.

FabsFAN komentarzy: 25234 newsów: 304.11.2020, 13:27

@sWinny napisał: "Biden otwarcie powiedział, że nie lubi Polaków"

A dziwisz sie mu:D?

sWinny komentarzy: 772904.11.2020, 13:26

Wystarczy, że pojedziemy do naszych sąsiadów i będzie można poczuć się jak w stanach. Białoruś już dogonila USA w kwestii prawilności wyborów.
Ciekawe kiedy Polska przestanie być zaściankowa.

enrique komentarzy: 1894804.11.2020, 13:23

Michigan będzie decydujące - 49,3% Donalda vs. 49,1% Bidena.
Można już przyznać że Biden wygrał w Nevadzie i Wisconsin, a Donald w Georgii, Pensylvanii i Karolinie Północnej.

Nie wiem czemu kurs jest lepszy na Bidena, chyba wiedzą o czymś o czym my nie wiemy.

pLYTEK komentarzy: 410704.11.2020, 13:18

Biden 1.45 kurs w tym momencie vs 2.55 Trump

Nie wyglada to dobrze dla Donalda. Beda dymy, bo nie uzna

SMTX komentarzy: 204504.11.2020, 13:07

Patrząc na obecne wyniki głosowania, to wygląda na to, że Michigan zdecyduje o tym, kto zostanie prezydentem.

FabsFAN komentarzy: 25234 newsów: 304.11.2020, 12:33

@Gunner72:
Opinia. Imo gdyby wystawili jakiegoś młodego byczka, który sie po prostu nie jaka nie ma demencji, to.ten zmiotlby Trumpa w tych wyborach, ale oni znowu poatawili na okrutnie zlego kandydata.

Gunner72 komentarzy: 167804.11.2020, 12:30

@FabsFAN napisał: "Biden nie wie, jak sie nazywa i gdzie przebywa, a miałby zostać prezydentem . XD demokraci to memy, jak mogli wybrać sobie takiego kandydata"
To jest kontrast do Trumpa, czy po prostu Twoja opinia?

damianARSENAL komentarzy: 842604.11.2020, 12:29

Będzie ten Trump czy nie

FabsFAN komentarzy: 25234 newsów: 304.11.2020, 12:19

Biden nie wie, jak sie nazywa i gdzie przebywa, a miałby zostać prezydentem . XD demokraci to memy, jak mogli wybrać sobie takiego kandydata

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 104.11.2020, 12:15

@QnLeo: Masa świetnych, jak Jammin' In New York [1992] czy Complaints and Grievances [2001]. To jak naprawić budżet to majstersztyk.

QnLeo (redaktor) komentarzy: 31404.11.2020, 12:12

@polandblood napisał: "Aż George Carlin mi się przypomniał. Illusion of choice.
https://www.youtube.com/watch?v=KVJI3HHsWyg"

Stary, dobry George. Szkoda, że już go z nami nie ma. Jeżeli ktoś nie miał jeszcze okazji, to polecam pełną wersję "Life is worth losing". Niby komedia, a sporo prawdy w tych słowach.

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 104.11.2020, 11:54

@QnLeo napisał: "a potem pozwalają ludziom głosować na wybranych przez siebie kandydatów, dając im pozory demokracji, to trudno to nazwać prawdziwą demokracją. Całe te wybory w USA bardziej przypominają cyrk niż cokolwiek innego."
+1
Aż George Carlin mi się przypomniał. Illusion of choice.
https://www.youtube.com/watch?v=KVJI3HHsWyg

ZielonyLisc komentarzy: 2020204.11.2020, 11:50

@lym: jak na moje to po kuponie ale sprawdź jeszcze czy tam nie ma żadnej adnotacji jak to wygląda, co buk to inne zasasy

grzegorz1211 komentarzy: 1026904.11.2020, 11:48

@lym: przegrana

lym komentarzy: 76804.11.2020, 11:47

@ZielonyLisc: Myślę że zwrot, ale wolę fachowców spytać

ZielonyLisc komentarzy: 2020204.11.2020, 11:47

@lym: no a jak myślisz

lym komentarzy: 76804.11.2020, 11:45

Chłopaki, jeżeli obstawię że dany piłkarz w meczu dostanie żółtą kartkę, a dostanie od razu bezpośrednie czerwo to jak rozliczany jest zakład?

QnLeo (redaktor) komentarzy: 31404.11.2020, 11:40

@Gunner72 napisał: "Yup, zgadzam się w 100%. Tylko pytanie czy lepiej jest legalnie, gdzie wyborca widzi jakie są koneksje i może zdecydować czy głosować na taką osobę, czy po x latach się dowiedzieć, że ktoś lobbował bo mu podrzucali dziewczynki albo mieli na niego taśmy?"
Zastanów się kolego. Legalizując lobbing, tak naprawdę oddajesz władzę w sposób legalny w ręce oligarchów. Skorumpowanych polityków można z czasem odsunąć od władzy w świetle prawa. Jeżeli natomiast zalegalizujesz wpływ wielkich korporacji na politykę, to sam z własnej woli wyrzekaż się demokracji, bo z definicji wybrani politycy nie będą realizować woli ludu, tylko wolę najbogatszych. Może jestem naiwny, ale taka postawa jest dla mnie nie do przyjęcia.

Rafson95 komentarzy: 1045104.11.2020, 11:37

@Gunner72 napisał: "Mocne słowa jak na asystenta Wengera. Ale oby miał rację, Arteta może być lepszy od Guardioli, mimo wszystko wziął Arsenal w największym kryzysie od kilkudziesięciu lat. To dopiero pierwszy rok jego pracy, a już jest dużo, dużo lepiej niż kiedykolwiek za Unai'a (pamiętam serię 22 meczy bez porażki, ale bądźmy szczerzy, ilość szczęścia była niewyobrażalna + masa remisów)."
Na serię 22 meczów bez porażki Emerego składało się 17 zwycięstw plus 5 remisów, więc to bardzo mocna przesada z tą "masą" remisów.

Ciągle mamy ten sam problem co był za Unaia - problemy z kreowaniem sytuacji i w konsekwencji ze strzelaniem goli.

Nasze wsystkie wygrane w tym sezonie to:
- 2 spotkania po karnych
- 4 spotkania wygrane jedną bramką
- 3 mecze wygrane przynajmniej 2 bramkami (Dundalk, Fulham, Leicester w pucharze)

Do tego trzy porażki, w których łącznie strzeliliśmy jednego gola.

Zrobiliśmy dzięki Artecie postep na wielu płaszczyznach, ale najważniejszy mankament naszej gry wciąż pozostaje nierozwiązany. Obecnie, tak jak wtedy podczas seri Unaia punktujemy, ale wydajemy się drużyna niezdolną do zniszczenia rywala dużą liczbą bramek.
Już wtedy 2 lata temu mówiło się, ze nasze zwycięstwa nie są przekonywujące i mało strzelamy, a teraz patrząc na statystyki strzelamy niestety jeszcze mniej goli niż za czasów tej serii Emerego.

Gunner72 komentarzy: 167804.11.2020, 11:28

@QnLeo: Jeśli chodzi o same wybory to bez dwóch zdań, ale chodzi mi o demokratyczne mechanizmy funkcjonowania państwa na co dzień. Mimo wszystko lepiej niż w PL moim zdaniem. Ale najlepiej jest prawdopodobnie w krajach zachodnich Europy. Choć lepszą skalą chyba byłoby mówienie gdzie jest gorzej, a nie gdzie jest lepiej

Gunner72 komentarzy: 167804.11.2020, 11:26

@Trequartista napisał: "Różnica jest taka, że w Ameryce lobbing jest legalny, i tak naprawdę korporacje mają swoich senatorów, a to już przesada."
Yup, zgadzam się w 100%. Tylko pytanie czy lepiej jest legalnie, gdzie wyborca widzi jakie są koneksje i może zdecydować czy głosować na taką osobę, czy po x latach się dowiedzieć, że ktoś lobbował bo mu podrzucali dziewczynki albo mieli na niego taśmy?

ArsenalArshawin komentarzy: 2024 newsów: 704.11.2020, 11:17

@enrique: Trump już dzisiaj zapowiedział, że pójdzie do sądu i że ma przygotowaną rzeszę prawników.

Gunner72 komentarzy: 167804.11.2020, 11:16

@mallen napisał: "Jest prawdziwym generałem, najlepszym trenerem jakiego Steve widział od dawna."
Mocne słowa jak na asystenta Wengera. Ale oby miał rację, Arteta może być lepszy od Guardioli, mimo wszystko wziął Arsenal w największym kryzysie od kilkudziesięciu lat. To dopiero pierwszy rok jego pracy, a już jest dużo, dużo lepiej niż kiedykolwiek za Unai'a (pamiętam serię 22 meczy bez porażki, ale bądźmy szczerzy, ilość szczęścia była niewyobrażalna + masa remisów). W składzie Artety nie ma takich nazwisk jak Messi, Eto'o, Henry, Iniesta, Xavi, Yaya Toure, Pedro, Busquets, Dani Alves, Puyol i Pique, więc też nie możemy od niego oczekiwać cudów, ale w przyszłości liczę na dominację w Anglii. Potencjał jest, byleby tego nie zaprzepaścić

gnabry_ komentarzy: 5704 newsów: 104.11.2020, 11:16

Bidet to globalistyczna marionetka.

QnLeo (redaktor) komentarzy: 31404.11.2020, 11:13

@Gunner72 napisał: "Tylko, że tak masz w każdym państwie. Arystokracja zawsze była u władzy i nawet jeśli ktoś ją obali, to rewolucjoniści zostaną nową arystokracją. Problem nie do uniknięcia, kto ma pieniądze ten ma władzę"
No tak, ale jeżeli masz system dwupartyjny, gdzie partie wybierają kandydata na prezydenta w dość szemrany sposób (sprawa Berniego Sandersa z ostatnich prawyborów jest tu najlepszym przykładem), a potem pozwalają ludziom głosować na wybranych przez siebie kandydatów, dając im pozory demokracji, to trudno to nazwać prawdziwą demokracją. Całe te wybory w USA bardziej przypominają cyrk niż cokolwiek innego.

Gunner72 komentarzy: 167804.11.2020, 11:09

Ogółem polecam piosenkę Rammstein'u- Amerika, trafia w sedno

enrique komentarzy: 1894804.11.2020, 11:09

@ArsenalArshawin: Dlatego jestem pewien że to skończy się w sądzie, jeśli nagle "czerwone" stany staną się "niebieskie". Jakiś czas temu czytałem że Trump bardzo zabezpieczył się w tej kwestii i Republikanie mają na to opracowaną strategię.

ArsenalArshawin komentarzy: 2024 newsów: 704.11.2020, 11:07

@enrique: Wiadomo, że każdy może wygrać, ale wiele osób spodziewało się obrotu spraw gdy wpłyną brakujące głosy z metropolii. Tak samo w Michigan brakuje jeszcze dużej ilości z głosów z Detroit oraz głosów korespondencyjnych, które w znacznej większości były na korzyść Bidena. Także tak naprawdę jeszcze wszystko może się wydarzyć :D

mallen komentarzy: 2123804.11.2020, 11:06

Mikel ma fantastyczną umiejętność pracy z drużyną. Spędza na boiskach treningowych długie godziny. Ma swoją wizję - Mesut Özil się w nią nie wpisał i widzieliśmy co się stało, to bardzo proste. Nie mogę się nachwalić Artety.
Kiedy rozmawiam z moim przyjacielem, który nadal pracuje w klubie i prowadzi drużynę U-23, Stevem Bouldem, zawsze słyszę "Tone, ten gość ma wszystko."
Jest prawdziwym generałem, najlepszym trenerem jakiego Steve widział od dawna. On naprawdę rozumie tę grę. Jest bardzo pewny siebie i to widać - na litość boską, to jego pierwsza praca w roli menadżera, a on wykonuje znakomitą, naprawdę znakomitą robotę.

/ Tony Adams

enrique komentarzy: 1894804.11.2020, 11:04

@ArsenalArshawin: Przewaga jest minimalna, 0,3% przy 89% głosów. Tutaj jeszcze każdy może wygrać.
Jeśli jednak Trump straci Wisconsin a potem którykolwiek z dużych stanów (poza Alaską) to wtedy przegra te wybory.

Er4s komentarzy: 302204.11.2020, 11:03

@Gunner72:
No Obama to faktycznie spore zastrzeżenia do pracy.
Prezydent, który rujnował życia preciętnych amerykanów i mordował w białych rękawiczkach, można mieć małe zastrzeżenia.

Trequartista komentarzy: 536604.11.2020, 11:02

@Gunner72:
Różnica jest taka, że w Ameryce lobbing jest legalny, i tak naprawdę korporacje mają swoich senatorów, a to już przesada.

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6