Arsenal wygrywa z Wolves 1-0, grając w osłabieniu!

Arsenal wygrywa z Wolves 1-0, grając w osłabieniu! 10.02.2022, 21:40, Łukasz Wandzel 2984 komentarzy

Po nieudanym dla Arsenalu styczniu i przerwie zimowej przyszedł czas na pierwsze lutowe spotkanie w Premier League. Można było się spodziewać, że na Molineux Stadium Kanonierów czeka wymagające spotkanie z Wolvehamptonem, jednak chyba nikt nie spodziewał się, że piłkarze Mikela Artety będą musieli włożyć w nie aż tyle sił. To starcie nie obfitowało w gole, ale Arsenal zdołał objąć prowadzenie w pierwszej połowie, by w drugiej bronić rezultatu do ostatniego gwizdka końca i wywieźć z trudnego terenu komplet punktów, nawet pomimo gry w osłabieniu.

Składy obu drużyn:

Wolverhampton: Sa – Kilman, Coady (81' F. Silva), Saiss – Semedo, Dendocker, Neves, Marcal (63' Ait-Nouri,) – Trincao (62' Chiquinho), Jimenez, Podence.

Arsenal: Ramsdale – Cedric, White, Gabriel, Tierney – Partey, Xhaka – Saka (71' Holding), Odegaard (68' Smith Rowe), Martinelli – Lacazette (81' Nketiah).

Kanonierzy żwawo zaczęli i na początku sprawnie przechwytywali stracone piłki oraz przesuwali grę pod bramkę Wilków. Szybko jednak ich pressing przestał być tak intensywny a gra mocno się uspokoiła, przez co brakowało groźnych okazji. Sytuacja zmieniła się w 25. minucie. Przy rzucie rożnym dla Arsenalu Ben White zgrał głową piłkę, którą musnął butem Alexandre Lacazette, a Gabriel wpakował ją do siatki, czym otworzył wynik spotkania.

Wolverhampton w pierwszej połowie najlepsze minuty zaliczył po straconej bramce. Gospodarze ruszyli do ataku i kilkukrotnie zmusili przyjezdnych do obrony własnego pola karnego. Sam Aaron Ramsdale musiał się bezpośrednio wykazać dopiero przy główce Raula Jimeneza, jednak golkiper The Gunners dał się zaskoczyć.

Wydawało się, że największym problemem, jaki Wilki sprawiły Arsenalowi były żółte kartki, które jeszcze przed przerwą mieli na swoim koncie dwaj środkowi pomocnicy – Thomas Partey i Granit Xhaka. I mimo że finalnie piłkarz Arsenalu wyleciał z boiska, nie był to ani Ghańczyk, ani Szwajcar.

Tuż po przerwie Arsenal nie bronił ciągle wyniku, ale także operował piłką na połowie rywala, stwarzając swoje okazje. Sprawy skomplikowały się w 68. minucie. Gabriel Martinelli sfaulował przeciwnika, utrudniając mu wyrzut z autu, lecz arbiter zastosował przywilej korzyści dla Wolverhamptonu. Sekundy później Brazylijczyk sfaulował kolejnego rywala i obejrzał dwie żółte kartki jedna po drugiej, ponieważ sędzia wrócił również do poprzedniego przewinienia skrzydłowego Arsenalu.

Moment po tym zapowiadało się na katastrofę, bo futbolówka wpadła do siatki po dośrodkowaniu Wolvehamptonu. Na szczęście dla Kanonierów był spalony. Tak jak przez ponad godzinę gry Aaron Ramsdale nie miał za dużo do wybronienia, tak po osłabieniu zespołu przez Martinellego miał pełne ręce roboty. Wilki raz za razem posyłały wrzutki w szesnastkę, lecz nie potrafiły przebić się przez obronę Arsenalu i ostatecznie londyńczycy zwyciężyli 1-0.

Premier LeagueRaport pomeczowyWolverhampton Wanderers autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Rafson95 komentarzy: 1056516.02.2022, 23:44

@inwilshereitrust napisał: "Ciekawostka - Senderos w sezonie 05/06 - dla młodych taki sezon gdzie Afc przegrał finał LM ustanowil rekord minut bez straconej bramki w LM, na srodku obrony grał Senderos w 7 spotkaniach z rzędu. Niezbyt wybitny zawodnik. Później wywożony na taczkach z Afc. Czasem jak drużyna jest naprawdę mocna nawet przeciętni zawodnicy wyglądają na bardzo dobrych."

Warto do tego dodać, że w tamtej edycji większość meczów na LO ze względu na długoterminową kontuzje Ashleya Cole'a grał Mathieu Flamini xd

I mieliśmy linię obrony Flamini - Senderos - Toure - Eboue

Alffik komentarzy: 104216.02.2022, 23:43

@losnumeros: @losnumeros napisał: "To wam się wydaje, że piłkarze są pokrzywdzeni bo mają bardzo ciężkie wysliłki i treningi."
Mnie się wydaje, że Ty po prostu mylisz pojęcia. Nikt nie pisze o morderczych treningach, tylko o czasie i przyjemnościach, które trzeba poświęcić, aby grać na takim poziomie, jakim jest PL lub inne rozgrywki na najwyższym poziomie. To nie jest tylko wysiłek fizyczny, ale i psychiczny, z którym nie każdy sobie poradzi. Zostają tylko najwytrwalsi.

alexis1908 komentarzy: 360316.02.2022, 23:43

@Be4Again: Jak w tym sezonie Arteta nie zrobi top 4 to już nie zrobi . Lepszej okazji nie będzie United jest w mega dołku Tottenham ma swoje problemy Lisy nie graja rewelacyjnie .

Marzag komentarzy: 41298 newsów: 116.02.2022, 23:41

@Rafson95 napisał: "Klopp przez swoje pierwsze dwa letnie okna transferowe to wychodził na plus z finansami, więc de facto nie dość że zbudował świetną drużynę to jeszcze nie stanowił żadnego obciążenia finansowego dla LFC."
Świetny z niego dyrektor sportowy, ciekawe jak dzielił czas między negocjacje cen piłkarzy przy sprzedaży a trenowanie drużyny. Człowiek orkiestra.

Theo10 komentarzy: 829316.02.2022, 23:40

Ferguson to jest ciekawy temat. Jego pierwsze sezony w ManU były bardzo ciężkie. W czwartym sezonie był nawet blisko spuszczeniu klubu do niższej ligi. I to mimo wielomilionowych inwestycji.

Dobrze, że nie mieli tam na stanowiskach kierowniczych naszych ambitnych ekspertów z k.com, bo by zdążyli go wyje*ac z klubu zanim zdobył pierwsze trofeum (puchar ligi w 4 sezonie, Arteta zdobył to samo już w pierwszym ;) )

Be4Again komentarzy: 340316.02.2022, 23:40

@losnumeros: No tak my mamy przecież czas na powrót do top 4. Ja proponuje dać Artecie 5 lat i 1mld funtów na przebudowę i dopiero w 5 roku jego "prezydentury" wspólnie jednym głosem zawołamy, że teraz mamy prawo oczekiwać top 4 :D Jak mu nie wyjdzie to przyjdzie nowy trener też dostanie 5 lat i 1 mld. W takim tempie nie wiem czy dożyje żeby zobaczyć jeszcze Arsenal w top 4 :D Nie mam chyba tyle czasu co niektórzy tutaj :)

alexis1908 komentarzy: 360316.02.2022, 23:38

@Rafson95: Co racja to racja Finał LE tez zrobil jak w skodzie nie było jeszcze Mane i Salaha . A w obronie grały takie ananasy jak Lovren i Skaho .

inwilshereitrust komentarzy: 49916.02.2022, 23:38

@Be4Again: a kim wygrał LM? :)

inwilshereitrust komentarzy: 49916.02.2022, 23:36

@alexis1908: Ciekawostka - Senderos w sezonie 05/06 - dla młodych taki sezon gdzie Afc przegrał finał LM ustanowil rekord minut bez straconej bramki w LM, na srodku obrony grał Senderos w 7 spotkaniach z rzędu. Niezbyt wybitny zawodnik. Później wywożony na taczkach z Afc. Czasem jak drużyna jest naprawdę mocna nawet przeciętni zawodnicy wyglądają na bardzo dobrych. Ichenacho w City -bramka co 100 minut. Leicester- 1 dobra runda wiosenna rok temu. Taki nowozytny przykład z miejsca. Odnosnie Fergusona oczywiście że mental trej drużyny z lat 2000-2013 spoko, ale chodzi mi o to żeby stworzyć taka drużynę mialby ogromne problemy.

Be4Again komentarzy: 340316.02.2022, 23:36

@inwilshereitrust: Tym Kariusem i Lovernem zrobił finał LM, to mało? Gdyby nie wykluczenie Salaha przez Ramosa nie wiem czy by tego nie wygrał jeszcze :D @Alffik: To jak inaczej to nazwać? Przytoczyć Ci skład jakim SAF wygrał LM? To już chyba level "zamiana wody w wino" :D

Rafson95 komentarzy: 1056516.02.2022, 23:35

Klopp przez swoje pierwsze dwa letnie okna transferowe to wychodził na plus z finansami, więc de facto nie dość że zbudował świetną drużynę to jeszcze nie stanowił żadnego obciążenia finansowego dla LFC. Niektórzy chyba zapominają że takiego Van Dijka to kupili bo sprzedali Cou, więc jeszcze na tym sporo zarobili.

losnumeros komentarzy: 1318916.02.2022, 23:34

Większość z was ma jakiś stary stereopyt, że piłkarze trenuja od samego rana do nocy.. Guzik prawda, przeczytajcie wywiad Kuby Modera, książkę SAF i nie tylko i wtedy dowiecie się jak wyglądają tenigni. Większości szczęka opadnie Jak mogą tylko do lanczu trenować i narzekać na wysiłek fizyczny?

alexis1908 komentarzy: 360316.02.2022, 23:34

@Alffik: Moim zdaniem to Ferguson teraz by wszedł do szatni United zrobił im Szuszarke i by zaczęli grać tym bardziej oni nie maja słabego składu ;)

losnumeros komentarzy: 1318916.02.2022, 23:30

@Be4Again napisał: "Kolega @losnumeros ma rację, że Klopp dostał większy szrot na start niż Arteta lub minimum porównywalny. W 2.5 doprowadził Liverpool do finału LM, w drugim swoim sezonie powrócił do top 4 i utrzymuje ten zespół na najwyższym poziomie do dzisiaj. Arteta w tym czasie wydał więcej od Kloppa i ma ciężary żeby skończyć w top 4 po 2.5 sezonu w klubie... Nie ma co nawet zestawiać tych panów obok siebie."

Arteta musi dostać tyle piniędzy ci @Be4Again napisał: "Kolega @losnumeros ma rację, że Klopp dostał większy szrot na start niż Arteta lub minimum porównywalny. W 2.5 doprowadził Liverpool do finału LM, w drugim swoim sezonie powrócił do top 4 i utrzymuje ten zespół na najwyższym poziomie do dzisiaj. Arteta w tym czasie wydał więcej od Kloppa i ma ciężary żeby skończyć w top 4 po 2.5 sezonu w klubie... Nie ma co nawet zestawiać tych panów obok siebie."

Mikel musi wydać 1 mld na transfery tyle samo co jego mentor, wtedy miżna go ocenić ;)

alexis1908 komentarzy: 360316.02.2022, 23:29

@Marcinafc93: Nikt sie nie zbliży jak dla mnie lepszego trenera nie było i nie będzie ;)

losnumeros komentarzy: 1318916.02.2022, 23:28

@Alffik napisał: "i co to ma do rzeczy? Ty na siłę chcesz udowodnić ludziom, że masz rację, a tak na prawdę nie masz żadnej wiedzy na temat prowadzenia klubu i zawodników. Coś Ci się tam wydaje, bo trochę pokopałeś w jakiejś śmiesznej polskiej lidze, gdzie ambicje trenerów sięgają pucharu Polski na poziomie juniora i niżej, bo do niczego więcej się na nadają."

W przeciwieńswyie do większości gram w piłkę i zaczynam trenować. To wam się wydaje, że piłkarze są pokrzywdzeni bo mają bardzo ciężkie wysliłki i treningi. Guzik maja a nie ciężkie wysliłki i po treningu mają odpowiednią odnowę biologiczną ( sam mogę podać jeden przykład),, piłkarze po lanchu do samej nocy mają czas dla siebie.

Alffik komentarzy: 104216.02.2022, 23:27

@alexis1908: nie ma co porównywać. Kiedyś piłka wyglądała zupełnie inaczej. Wiemy więcej o ludzkim organizmie, zmieniły się metody szkolenia, zmieniła się mentalność ludzi, inne zagadnienia taktyczne, prowadzenie zawodników, i można by tak wymieniać i wymieniać.

Be4Again komentarzy: 340316.02.2022, 23:26

Kolega @losnumeros ma rację, że Klopp dostał większy szrot na start niż Arteta lub minimum porównywalny. W 2.5 doprowadził Liverpool do finału LM, w drugim swoim sezonie powrócił do top 4 i utrzymuje ten zespół na najwyższym poziomie do dzisiaj. Arteta w tym czasie wydał więcej od Kloppa i ma ciężary żeby skończyć w top 4 po 2.5 sezonu w klubie... Nie ma co nawet zestawiać tych panów obok siebie.

Marcinafc93 komentarzy: 32837 newsów: 116.02.2022, 23:25

@alexis1908: a ktoś się zbliżył do niego? Przecież te jego ostatnie mistrzostwo z United było wybitne wręcz, patrząc kim grał w składzie, drugiego takiego już nie będzie w trenerce. Geniusz

alexis1908 komentarzy: 360316.02.2022, 23:24

@inwilshereitrust: United Fergusona miało taki mental ze nawet walcząc z takim City i LFC nadal byłoby głównym kandydatem do mistrzostwa ;) On wygrywał mając w składzie taki wybitnych grajków jak Wes Brown czy John O Shea . Watpie ze Arteta zbliży się chociaż do połowy osiągnięć Szkota ale oczywiście życzę mu tego .

inwilshereitrust komentarzy: 49916.02.2022, 23:22

Guardiola też sam obrone ogarnął bez ogromnych nakładów, Utd też, Tottenham też na obecnych zawodnikow nie wydal jakis 150-200 mln euro.

losnumeros komentarzy: 1318916.02.2022, 23:21

Ktoś kiedyś pisał o pewnych wartościach żeby zachować w tym klubie, co wpoił Wenger. Jednak Wenger większości wpoił cierpliwość do budowania drużyny i która może wygrać LM i ligę a i tak jesteśmy frajerami. Mam pewne wrażenie: AFC nie jest faworytem do wygrania ligi, ale w ostatniej kolejce mamy 2 pkt starty do lidera ( mamy lepszy bilans bramkowy) i lider mecz przegrywa tak samo jak my. Jakie komentarze? Przed sezonem nikt nie myślał o wygraniu ligi, tylko o TOP6, cóż udało nam się nawiązać walkę o mistrza, ale to był przypadek i trzeba zadowolić się 2 miejscem i z tego trzeba cieszyć się. 2 miesjce to wynik ponad stan.

inwilshereitrust komentarzy: 49916.02.2022, 23:20

@losnumeros: dlatego Klopp oczywiście nauczył Kariusa i Lovrena bronić zamiast kupić Allisona za 62.5 mln i jakieś 80 mln za van Dijka

Alffik komentarzy: 104216.02.2022, 23:19

@losnumeros napisał: "To trener musi umieć wykorzystać dany skład, a nie żądąć transferów i optymalnego składu do walki o TOP4."
Dobry kucharz nie zrobi pomidorowej z ogórków :)

losnumeros komentarzy: 1318916.02.2022, 23:11

@alexis1908 napisał: "Tak tak Laca i Firmino to ten sam poziom XD jak czytam takie głupoty to az się śmiać chce ;) Francuz stara się grać podobnie tylko wychodzi mu 10 razy gorzej ."

Jakby Laca miałby takich skrzydłowych jak Mane i Salah, to pokaząłby swoje umiejetnosci i byłby jeszcze lepszy. To trener musi umieć wykorzystać dany skład, a nie żądąć transferów i optymalnego składu do walki o TOP4.

Rafson95 komentarzy: 1056516.02.2022, 23:11

ale że Bercik dzisiaj bez gola? :O

inwilshereitrust komentarzy: 49916.02.2022, 23:11

@losnumeros: ale Ty śmieci potrafisz pisać, Mane przez prawie wszystkie lata w Lfc to klasa Alexisa, Salah jeszcze wyżej, Firmino zawsze miał problem ze skutecznością, a od jakiś 2 lat ogólnie to ma tendencję zniżkową. Arsenal jest młodym zespołem z potencjałem. Milion sezonów temu jak grali w finale pucharu ligi z Cfc (pierwsza bramka Theo) to może tamten skład miał podobny wiek do obecnego, gdzie ten gra w lidze. Pewnie też uważasz że Klopp z Mainz z sezonu 2002/03 jest trenerem na tym samym poziomie co Klopp co obejmował LFC jakieś 15 lat pozniej. Arteta popełnia błędy ale dostał niesamowicie ciężkie zadanie do wykonania i powoli idzie do przodu. Ferguson w Utd też przez 3 lata miał dramat (pewnie dorzucisz kolejne śmieci że inne czasy) ale jego praca przyniosła w końcu efekty. Z tym że gdyby miał na początku takich przeciwników jak City czy Lfc dzisiaj to jakby miał połowę tych mistrzostw do zdobył byłoby dobrze.

Alffik komentarzy: 104216.02.2022, 23:10

@losnumeros: i co to ma do rzeczy? Ty na siłę chcesz udowodnić ludziom, że masz rację, a tak na prawdę nie masz żadnej wiedzy na temat prowadzenia klubu i zawodników. Coś Ci się tam wydaje, bo trochę pokopałeś w jakiejś śmiesznej polskiej lidze, gdzie ambicje trenerów sięgają pucharu Polski na poziomie juniora i niżej, bo do niczego więcej się na nadają.

lordpat komentarzy: 336616.02.2022, 23:08

Wyobraźcie sobie, że w waszej pracy szefem jest losnumerosik. Z jednej strony mega beka, bo można się pośmiać z jego ekspertyz i długoterminowych planów skazanych od samego początku na porażkę. Z drugiej strony natomiast nie można byłoby tego po sobie pokazać i trzeba byłoby się mu kłaniać i mówić „Tak, tak Panie prezesie - świetny pomysł, to na pewno wypali!”

losnumeros komentarzy: 1318916.02.2022, 23:08

@Marcinafc93: Wielki Mikel jest tutaj 2,5 roku, a Ty i większość zadawalcie się tym, że mozemy grać w LE, a nie w LM bo mamy na to czas XD

alexis1908 komentarzy: 360316.02.2022, 23:07

Tak tak Laca i Firmino to ten sam poziom XD jak czytam takie głupoty to az się śmiać chce ;) Francuz stara się grać podobnie tylko wychodzi mu 10 razy gorzej .

Marcinafc93 komentarzy: 32837 newsów: 116.02.2022, 23:05

No tak porównywać doświadczenie Kloppa, a dopiero co wchodzącego być może do topu Artety i oczekiwać, że Arsenal w tym samym czasie będzie osiągał podobne wyniki, ewidentnie Pan @losnumeros ma coś nie tak z racjonalnym myśleniem, ale to już jego problem i niech żyje w tych swoich przemyśleniach.

losnumeros komentarzy: 1318916.02.2022, 23:05

@Alffik napisał: "weź już skończ, bo robi się to żałosne.." @lordpat napisał: "XD"

To sobie sprawdzcie jakim składem Klopp zdoył TOP4, po pół roku trenowania jak Mikel. A później piszcie swoje "mądrości" i głupoty w jednym.

TlicTlac komentarzy: 601916.02.2022, 23:04

A jeśli chodzi o ładną dla oka grę, to wcześniej mi się najbardziej podobał Bayern Juppa Heynckesa, jeszcze wcześniej Barcelona Guardioli (choć tutaj mnie irytowały strasznie symulki); 3 inne style gry, ale w swoich czasach dominowali.

Catalonczyk komentarzy: 519816.02.2022, 23:03

Lewandowski z niewielką pomocą Comana poprowadził swoją drużynę do cennego remisu na wyjeździe

arsenallord komentarzy: 29731 newsów: 11716.02.2022, 23:02

Firmino i Laca to zdecydowanie ten sam poziom i kaliber pilkarza.

lordpat komentarzy: 336616.02.2022, 23:01

@losnumeros: XD

Alffik komentarzy: 104216.02.2022, 23:01

@losnumeros: weź już skończ, bo robi się to żałosne...

losnumeros komentarzy: 1318916.02.2022, 23:00

@Taki napisał: "Klopp wygrał ławką. Wpuścił Firmino"

Przecież Firmino to taki sam napastnik ja Laca. Czekaj, trzeba umieć takiego napastnika wykorzystać tak samo jak Guendo lub Salibe. Jednak oni mają wygórowany charakter lub inne wady. ale trener tego nie potrafi wykorzystać. To wina zawodników i trzeba się ich pozbyć, trener potrzebuje 1 mld na transfery i 10 okienek żeby załapać jego filozofię gry. Klopp z Live w ciagu 1,5 sezonu mógł zdobyć TOP4, a dla Artety 2,5 roku to za mało na walkę o TOP4. Chociaż to Mikel miał lepszy skład i fundusze, niż Klopp.

sWinny komentarzy: 783616.02.2022, 22:59

Człowiek ogląda różne zespoły i jest tyle fajnych środkowych pomocników: Bissouma, camara, moder, Łukasz Trałka, czemu my się z tym Czaką tak męczymy?

TlicTlac komentarzy: 601916.02.2022, 22:57

Liverpool za Kloppa to jest chyba najprzyjemniejsza drużyna do oglądania.
Pressing, granie wysoko ustawioną linią obrony, świetne dośrodkowania z obu stron (mnóstwo asyst TAA i Robertsona), jakoś lepiej mi się ich ogląda niż City czy Bayern.

Marcinafc93 komentarzy: 32837 newsów: 116.02.2022, 22:52

According to @cfbayern, #Arsenal are interested in signing Stuttgart left-back Borna Sosa. https://t.co/a35vr3Suqe

Taki komentarzy: 204616.02.2022, 22:50

Klopp wygrał ławką. Wpuścił Firmino, Diaza, Hendersona, Keitę.

TlicTlac komentarzy: 601916.02.2022, 22:50

@Xanthi:

Oglądasz mecz czy na flashscore patrzysz?

Xanthi komentarzy: 98416.02.2022, 22:49

Mistrz wloch dostaje u siebie baty. Wloska liga jest w ciul przereklamowana

ZielonyLisc komentarzy: 2028516.02.2022, 22:48

dobra, kupony na noc obstawione, rano 160k na koncie i BMW F10

ZielonyLisc komentarzy: 2028516.02.2022, 22:48

fak, nie ta strona

Gunnerrsaurus komentarzy: 1190016.02.2022, 22:47

Jak Szpaku mógł zachować powagę mówiąc, że Lewy odwalił dużo roboty przy tej bramce Bayernu?

BizoNxd6 komentarzy: 288016.02.2022, 22:47

@ZielonyLisc:

Shit*

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 316.02.2022, 22:46

No nie, jeszcze Salzburg traci :/ co za lipny dzien

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com