Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie

Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 11.04.2026, 16:20, Patryk Bielski 1623 komentarzy

Arsenal musiał uznać wyższość Bournemouth, które na Emirates Stadium wygrało 2:1, mocno komplikując plany Kanonierów na mistrzostwo. Od początku było wiadomo, że Wisienki nie będą łatwym rywalem, co potwierdziło się w przekroju całego meczu.

Mocne otwarcie Bournemouth

Goście rozpoczęli mecz z dużą pewnością siebie - już po 17. minutach Eli Junior Kroupi wpisał się na listę strzelców, dając prowadzenie swojej drużynie. Szybko stracona bramka była dla Arsenalu zimnym prysznicem, ale trzeba przyznać, że Bournemouth zasłużyło na prowadzenie. Grali z determinacją i pewnością siebie, pokazując, że nie boją się wyzwań. Aby zdobyć tytuł, drużyny muszą radzić sobie z trudnymi momentami, a to była szansa dla Arsenalu na pokazanie charakteru. Jednak Bournemouth skutecznie broniło się, utrudniając Kanonierom tworzenie klarownych sytuacji.

Arsenal zdołał wyrównać jeszcze przed przerwą, gdy Viktor Gyokeres pewnie wykorzystał rzut karny. Po pierwszej połowie wynik był remisowy, a kibice oczekiwali, że Arsenal podkręci tempo w drugiej części meczu.

Dramatyczna druga połowa na Emirates

Arteta postanowił wprowadzić do gry Eberechiego Eze, Maxa Dowmana i Leandro Trossarda, by zwiększyć siłę ofensywną i przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Mimo tych zmian to Bournemouth ponownie wyszło na prowadzenie za sprawą gola Alexa Scotta. Ten cios zwiększył presję na Arsenal, który desperacko szukał wyrównania. Chociaż Kanonierzy grali z determinacją, Bournemouth utrzymywało solidną defensywę, ograniczając ich możliwości.

Gyokeres miał jeszcze jedną doskonałą okazję, ale jej nie wykorzystał, co podsumowało nieudane popołudnie Arsenalu. Mimo starań nie udało im się ponownie pokonać bramkarza rywali, a Bournemouth utrzymało prowadzenie do końca, przedłużając swoją serię bez porażki i zadawając poważny cios w ambicje mistrzowskie Kanonierów.

BournemouthRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: justarsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
arsenallord komentarzy: 34221 newsów: 11712.04.2026, 09:31

Skończymy też z tym gloryfikowaniem słowa "doświadczenie". Jest przydatne, ale jest wiele innych aspektów wpływających na wyniki.

Dziadyga komentarzy: 1293512.04.2026, 09:31

@Theo10 napisał: "Hipotetyczna sytuacja - w tym sezonie nie wygrywamy nic, wywalamy Artetę i zatrudniamy nowego trenera.
W pierwszym sezonie ten nowy trener robi 8 miejsce w lidze i nic więcej, ale już w kolejnym wygrywa puchar LKE.

To jest wg Was progres względem obecnej sytuacji czy regres?"


Zawsze tu czytam,że przeciwnicy obecnego stylu,czy trzymania kolejny rok Artety po kompromitacjach,że zawsze jestesmy negatywnie nastawieni i dajemy te negatywne przykłady a wy czym się różnicie? Jak o Mikelka chodzi to oczywiscie czarne mysli,że 8 miejsce będzie bez niego,a moze ktos wejdzie z buta i walnie potrójną korone? Skład jest mocny,wymaga poprawek i konkretnego kopa w dupe od trenera do zapieprzania i grania odważnego.Tyle i tylko tyle.Arteta to TCHÓRZ,jak na boisku jako piłkarz.

hetfield88 komentarzy: 57912.04.2026, 09:30

Myślicie że City wygra serią wszystko do końca?

Theo10 komentarzy: 1012812.04.2026, 09:30

@Dziadyga: okej, częściowo masz rację z tymi pucharami krajowymi, co już przyznałem wcześniej.
Mi głównie chodziło o tę LE i tutaj już to porównanie ma jak najbardziej sens.

@Marzag: “ A ja jestem pewien że jeśli wygramy ligę w tym sezonie to będziemy grać zupełnie inaczej niż obecnie o ile będziemy mieć do tego piłkarzy.”

Ja też miałem taką nadzieję, jednak w kontekście wczorajszego wyniku, to jednak nasuwa się pytanie - a co

Czeczenia komentarzy: 1311612.04.2026, 09:30

@Mastec30 napisał: "No jednak nasze DNA przez dekady było inne. Wielu jest wychowanych na Wengerze a gramy brzydzisj niż Mourinho z Simeone razem wzięci. Ciężko tutaj o jakąś wielką ekscytację fanów. Co innego było 2/3 lata temu ale tamten potencjał zmarnowano obecnym stylem"

Dlatego tu nie ma żadnej idei za którą kibic może stanąć. Ideą jest wynik, a jeżeli go nie ma...

losnumeros komentarzy: 1701812.04.2026, 09:30

Teraz wyskoczyło mi na FB, mieliśmy wypracowane 0,19 xG z otwartej gry wczoraj.

To jest dramat, ten problem był od początku sezonu tylko jeszcze obrona dowoziła mecze i coś tam graliśmy z przodu. Aktualnie? Wina Gyokeresa że nie strzela bramek, ogólnie drewno bo on powinien zabrać piłkę z własnego pola karmego, zrobić salto w powietrzu efektownie i efektywnie okiwać 10 rywali i na końcu ośmieszyć bramkarza zakładając mu siatkę lub coś innego

Theo10 komentarzy: 1012812.04.2026, 09:30

Dziadyga: okej, częściowo masz rację z tymi pucharami krajowymi, co już przyznałem wcześniej.
Mi głównie chodziło o tę LE i tutaj już to porównanie ma jak najbardziej sens.

@Marzag: “ A ja jestem pewien że jeśli wygramy ligę w tym sezonie to będziemy grać zupełnie inaczej niż obecnie o ile będziemy mieć do tego piłkarzy.”

Ja też miałem taką nadzieję, jednak w kontekście wczorajszego wyniku, to jednak nasuwa się pytanie - a co

Mastec30 komentarzy: 1212412.04.2026, 09:29

@Marzag napisał: "To jest totalne gadanie bzdur, walczymy do ostatnich kolejek o mistrzostwo od kilku sezonów, w tym sezonie jesteśmy bardzo blisko zdobycia tego mistrzostwa a także świetnie nam idzie w LM."

Chciałeś chyba powiedzieć że od kilku sezonów przegrywamy mistrzostwo w ostatnich kolejkach

@Marzag napisał: ". W ogóle nie biorą pod uwagę tego że przez 20 lat się nie znalazł taki co by się chociaż zbliżył do osiągnięć Artety ale teraz się lepszy znajdzie xd"

Bo przez 20 lat nie było takiej sytuacji że klub regularnie przeznaczał ogromne kwoty transferowe na wzmocnienie drużyny. Przez ostatnie 20 lat pchaliśmy Wengera żeby utrzymywał drużynę w tip4 żeby było z czego spłacać stadion. A potem była ogromna i konieczna transformacja składu. Fajnie ją przeprowadził Arteta ale nie może być tak że ma na wielu pozycjach najlepszych piłkarzy w lidze i wszystko przegrywa. Kiedy ostatnio była taka sytuacja że mieliśmy najlepszych piłkarzy w lidze na wielu pozycjach o nic nie wygraliśmy ? Jak nie chcesz być krotwowznoczny to popatrz szerzej i mi powiedz kiedy ostatnio tak było ?

Czeczenia komentarzy: 1311612.04.2026, 09:29

@ArsenalChampion napisał: "Czyli zwolnimy trenera, któremu często zarzucamy brak doświadczenia żeby zatrudnić szkoleniowca z jeszcze mniejszym doświadczeniem. Wy myślicie ze Fabregas do Arsenalu wejdzie z buta? Przecież mu też by zajęło czasu uczyć się prowadzenia topowego klubu w najlepszej lidze. Jak wymieniać Arteta to najlepiej na trenera z doświadczeniem w topowych klubach."

Trener to nie tylko doświadczenie. Mamy młody skład, ale taki który nic nie wygrał. Kluczem jest znalezienie trenera który dotrze do tej grupy. Doświadczony/niedoświadczony to zbyt duże upraszczanie.

Czeczenia komentarzy: 1311612.04.2026, 09:26

@thegunner4life napisał: "Na razie jeszcze szansa na mistrzostwo jest bardzo duża, ludzie zapominają, że City też nie jest bestią w tym sezonie. Żeby wykorzystać nasza porażkę, oni muszą najpierw wygrać swój zaległy mecz. A oni grają w kartkę."

Tak, ale widać tendencję. Mamy zapas, ale grając tak, jak gramy ostatnio, szybko to roztrwonimy. Nie możesz patrzeć w kierunku City kiedy wszystko masz w swoich rękach.

Od meczu z Brighton na początku marca, tylko dwa razy wychodziliśmy na prowadzenie przed 89 minutą. Raz z Mansfield i raz w rewanżu z Leverkusen.

darek250s komentarzy: 13346 newsów: 512.04.2026, 09:26

@Marzag napisał: "Takie rzeczy ostatnio w Arsenalu działy się ponad 20 lat temu a krótkowzroczni ludzie myślą że przyjdzie inny trener i będzie nagle lepszy. W ogóle nie biorą pod uwagę tego że przez 20 lat się nie znalazł taki co by się chociaż zbliżył do osiągnięć Artety ale teraz się lepszy znajdzie xd"

Chłopie ty się zatrzymałeś 20 lat temu. 20 lat temu to Arsenal wygrywał puchary nie mając takich miliardów jakie ma Arteta. Tak przyjdzie lepszy trener to pozamiata ligę. To jest fakt.

Marzag komentarzy: 51072 newsów: 112.04.2026, 09:25

W każdym sezonie Arsenal Artety oferował coś zupełnie innego, ale trolle próbują wmówić wszystkim że tak gramy od zawsze za Artety i że inaczej Arteta nie potrafi.

A ja jestem pewien że jeśli wygramy ligę w tym sezonie to będziemy grać zupełnie inaczej niż obecnie o ile będziemy mieć do tego piłkarzy.

bobslej22 komentarzy: 1074412.04.2026, 09:25

Zamiana trenera w trakcie sezonu w którym walczymy o lm i ligę to odklejka. Zmiana trenera po tym sezonie gdzie nic nie wygramy to moim zdaniem mus. To jego wina że kolejny rok w swojej karierze trenerskiej w kwietniu wywalamy się na ryj. Te ich komputerki z analizami i sfg i dark arts też już się skończyły. Wygląda to tak jakbyśmy nigdy nie mieli planu B.

Dziadyga komentarzy: 1293512.04.2026, 09:24

@Theo10 napisał: "Nie wiem skąd u was ta mania zdobywania JAKIEGOKOLWIEK pucharu.
To tak jakby tenisista około top10 ATP zawsze przegrywał w finałach/półfinałach i zaczął zazdrościć tym, którzy wygrywają puchary ITF czy Challengery…
Absurd."


Ale też jaja sobie robisz,bo taki carabao cup to jak ATP 250,czyli puchar pocieszenia by był i dla lepszego zawodnika,puchar Angli to już 500tka czyli już ważne,a liga masters 1000 a LM jak wygranie szlema.Wiec porównanie z dupy z tymi itfami xd

Theo10 komentarzy: 1012812.04.2026, 09:23

@kamo99111: oczywiście że progres.

A wiesz, że niegrzecznie jest odpowiadać pytaniem na pytanie?

Poza tym nie zrozumiałeś kontekstu pytania - ja tym pytanie nie próbuje wróżyć co osiągnie nowy trener, tylko pokazać że w aktualnej sytuacji włożenie trofeum LKE/LE do gabloty to regres, a nie progres. Przeczytaj wcześniejszą dyskusję.

Marzag komentarzy: 51072 newsów: 112.04.2026, 09:23

@Mastec30 napisał: "Akurat obecnie mamy trenera który daje znikome szansę. To już wolę przynajmniej takiego którego grę da się oglądać"
To jest totalne gadanie bzdur, walczymy do ostatnich kolejek o mistrzostwo od kilku sezonów, w tym sezonie jesteśmy bardzo blisko zdobycia tego mistrzostwa a także świetnie nam idzie w LM.

Takie rzeczy ostatnio w Arsenalu działy się ponad 20 lat temu a krótkowzroczni ludzie myślą że przyjdzie inny trener i będzie nagle lepszy. W ogóle nie biorą pod uwagę tego że przez 20 lat się nie znalazł taki co by się chociaż zbliżył do osiągnięć Artety ale teraz się lepszy znajdzie xd

arsenallord komentarzy: 34221 newsów: 11712.04.2026, 09:22

Z psychologicznego punktu widzenia brak dużego trofeum w tym sezonie będzie końcem tej drużyny. Udowodnili sobie, prowadząc wszędzie w każdych rozgrywkach, że przez dany moment mogą być najlepsi. Ale w kluczowym momencie jest gorzej. To inna sytuacja niż gonisz cały sezon i brakuje ci na końcu. Cały czas ten czas masz w głowie, że jednak jest ktoś nad tobą. Przy braku poważnego trofeum ta drużyna bez nowego bodźca na najwyższym stanowisku -trenera - zanotuje sporty spadek. Piłkarze wkrótce podchodzą i wrócimy do starych czasów.

Serio powinni w zarządzie wykonać pierwsze telefony do Fabregasa, Enrique (jak drugi raz wygra LM może będzie chciał spróbować coś innego) czy Alonso (nie jest powiedziane, że to musi być Liverpool).

Mastec30 komentarzy: 1212412.04.2026, 09:20

@Czeczenia napisał: "się naszych wartości sportowych,"

Ładnie powiedziane. I dlatego nie dziwię się kibicom że Emirates stało się spokojniejsze albo że szybciej opuszczają stadion. Z czym tu się utożsamiać? Nie ma wychowanków, gry nie da się oglądać. No jednak nasze DNA przez dekady było inne. Wielu jest wychowanych na Wengerze a gramy brzydzisj niż Mourinho z Simeone razem wzięci. Ciężko tutaj o jakąś wielką ekscytację fanów. Co innego było 2/3 lata temu ale tamten potencjał zmarnowano obecnym stylem

losnumeros komentarzy: 1701812.04.2026, 09:19

@marimoshi: Drugorzędni turniej europejski, drugorzędny puchar angielski i tak to się toczy w Arsenalu. Każda wymówka dobra, aby nie zgarnąć pucharów ;)

Dokładnie, mamy tyle tych pucharów krajowych czy europejskich w ostatnich latach wygrane, że możemy sobie wybrzydzać które trofeum jest ważniejsze i cenniejsze i przypominać sobie smak zwycięstwa. Nieważne że LE to mniej prestiżowe rozgrywki, graliśmy tam? Graliśmy i jedynie wciery dostaliśmy w finale i taka prawda. Z jednej strony zalatuje hipokryzja i wybujałym ego że część kibicow naszej drużyny wybrzydza trofea typu: fa cup i LE.

kamo99111 komentarzy: 1000712.04.2026, 09:19

@Theo10: @Garfield_pl: @Adek504:

To jest właśnie śmieszne trochę - mówicie: "trzeba patrzeć pozytywnie", "trzeba iść z głową do góry", "jak drużyna ma się nie zesrać jak kibice srają"...

Ale to wszystko działa tylko i wyłącznie w przypadku Artety. Jak tylko się mówi o nowym trenerze to zaraz jest - "to będzie koniec", "Arsenal wypadnie z t4, a w kollejnym sezonie to już w ogóle spadnie z ligi", itd...

Wytłumaczycie mi to? :-D

Theo10 komentarzy: 1012812.04.2026, 09:19

@Marzag: Ja się z Tobą generalnie zgadzam, Arteta jest aktualnie ofiarą własnego sukcesu, ale jednak dla mnie są dwie akceptowalne opcje:
1. gramy takie coś jak teraz i osiągamy sukces w PL/LM
2. jesteśmy w topie bez trofeów (jak teraz), ale gramy atrakcyjną ofensywną piłkę.

Zakładając czarny scenariusz, że mielibyśmy w tym sezonie znowu nie podnieść tej PL/LM, to ja nie mam ochoty oglądać kolejnego sezonu z tak toporną i nieatrakcyjną grą. Cel uświęca te niezbyt przyjemne środki, ale musi być w takim razie osiągnięty.
Mówię oczywiście o mojej kibicowskiej perspektywie, a nie o racjonalnym zarządzaniu klubem.

@marimoshi: Dzięki. I o to mi właśnie chodzi. Nie jesteśmy w miejscu gdzie możemy czegokolwiek zazdrościć spurs, bo dla nas ich pozycja to regres, obojętnie czy podnoszą puchar LE/LKE czy nie.

Czeczenia komentarzy: 1311612.04.2026, 09:16

@kamo99111 napisał: "Dla mnie brak trofeum w tym sezonie to powinien być koniec Artety w Arsenalu."

Brawo. Dla mnie to oczywiste. Wyrzekliśmy się naszych wartości sportowych, kosztem grania na wynik za wszelką cenę. Jeżeli wyniku nie będzie, to co tu kontynuować?

kamo99111 komentarzy: 1000712.04.2026, 09:14

@Theo10 napisał: "Hipotetyczna sytuacja - w tym sezonie nie wygrywamy nic, wywalamy Artetę i zatrudniamy nowego trenera.
W pierwszym sezonie ten nowy trener robi 8 miejsce w lidze i nic więcej, ale już w kolejnym wygrywa puchar LKE.

To jest wg Was progres względem obecnej sytuacji czy regres?"


Hipotetyczna sytuacja - w tym sezonie nie wygrywamy nic, wywalamy Artetę i zatrudniamy nowego trenera. W pierwszym sezonie ten nowy trener robi mistrzostwo PL i finał LM, ale już w kolejnym wygrywa puchar LM.

To jest wg Was progres względem obecnej sytuacji czy regres?

Mastec30 komentarzy: 1212412.04.2026, 09:12

Zresztą ja po czasie uważam że my przecenianiu Artete. Trzeba mu oddać że zrobił skok z poziomu LKW na LM ale jednak po 6 latach, regularnym wsparciu transferowym z takim składem jak teraz i z ogromną autonomią nie bałbym się wymagać więcej. A to do czego doszło w tym momencie to jakieś kuriozum. Jestem przekonany że szefowie i kibice takiej Barcy podziękowali by mu są taki styl. Już nie wspominając o pucharach bo nie wygrywając nic przez rok/dwa już by go w takim klubie nie było. A ludzie tutaj chcą mi praktycznie pomnik postawić. Wdzięczność tak ale bez przesady. Obecny Arteta jest bardziej rozczarowaniem dla mnie

Mastec30 komentarzy: 1212412.04.2026, 09:02

@Marzag napisał: "Tak, bo kaDy trener który ci zapewni walkę o mistrzostwo to jest szansa znikoma."

Akurat obecnie mamy trenera który daje znikome szansę. To już wolę przynajmniej takiego którego grę da się oglądać

Mastec30 komentarzy: 1212412.04.2026, 09:01

@Danielo_Gunners napisał: "Nie potrafie tego zrozumiec.Jak mozna stracic pkt w tak waznym momencie!Jak my nie dowieziemy Mistrza to bedzie trzeba podjac jakies trudne decyzje."

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że od kilku lat pod Arteta można mniej więcej określić moment sezonu i przeciwników z którymi będziemy mieli problem i to się co sezon powtarza. Dokładnie to samo z dokładnie tym samym przeciwnikiem praktycznie w tym samym momencie sezonu było rok temu. Można powiedzieć że chociaż w tym elemencie Arteta jest powtarzalny

Marzag komentarzy: 51072 newsów: 112.04.2026, 08:59

@Mastec30 napisał: "Czy serio potrzeba jakiegoś fachowca nie z tej ziemi żeby było trochę lepiej ?"
Tak, bo kaDy trener który ci zapewni walkę o mistrzostwo to jest szansa znikoma.

Krótkowzroczni ludzie sukces Artety wzięli za normę a to jest mega osiągnięcie żeby z drużyny środka tabeli zrobić pretendenta do tytułu, bardzo łatwo z tej drużyny zrobić zespół co się będzie do ostatnich kolejek bił o europejskie puchary ale krótkowzroczność ludzi sprawia że tego nawet nie biorą pod uwagę.

marimoshi komentarzy: 590412.04.2026, 08:58

@Theo10: regres

Danielo_Gunners komentarzy: 267112.04.2026, 08:57

Nie potrafie tego zrozumiec.Jak mozna stracic pkt w tak waznym momencie!Jak my nie dowieziemy Mistrza to bedzie trzeba podjac jakies trudne decyzje.

Theo10 komentarzy: 1012812.04.2026, 08:57

@marimoshi: Ale ja tu nie wróżę przyszłości, tylko stawiam hipotetyczną sytuację i chcę się dowiedzieć, czy taka wygrana LKE to jest wg. Was progres czy regres.

Mastec30 komentarzy: 1212412.04.2026, 08:52

W ogóle śmieszy czasami ten strach przed zmianą trenera. Nawet teraz jak przegrywamy puchary a gry zespołu nie da się oglądać. Czy serio potrzeba jakiegoś fachowca nie z tej ziemi żeby było trochę lepiej ? Mamy gotowy szkielet drużyny, najlepsi z przedłużonymi kontraktami w idealnym wieku. Do tego cierpliwych właścicieli wspierających budżetem transferowym. Przecież jak pójdzie info że szukamy trenera to do nas będą się zabijać drzwiami i oknami zeby zgarnąć te robotę. Będzie w kim wybierać. Naprawdę nie ma co kreślić jakichś scenariuszy z dupy że nagle spadniemy kilka miejsc w tabeli. Równie dobrze z Arteta zaraz możemy posunąć się w dół jak nadal będzie tak prowadził zespół bo nie da się dobrze punktować w nieskończoność z takim stylem. Obecny projekt stanął w miejscu żeby nie powiedzieć że zaczął się cofać. Trzeba zareagować

executer1 komentarzy: 344412.04.2026, 08:51

Mamy zbyt drewniany środek pola, można dużo zwalać na skrzydłowych czy napastnika natomiast cała nasza linia pomocy jest mniej kreatywna niż jeden Vitinha czy Pedri. Generalnie to nie tylko problem u nas ale większości angielskich zespołów. Wszystko teraz jest budowane pod kątem „fizycznościl, „motoryki”. Pierdu, pierdu, taki środek pola to kiedyś był domeną klubów z Championship.
Tu nie ma żadnego piłkarza, który weźmie piłkę i pociągnie do przodu, napędzi grę, puści prostopadłe piłki. Jedynie Eze próbuje ale to nie ten poziom

marimoshi komentarzy: 590412.04.2026, 08:42

@Theo10:
A może przychodzi nowy trener i wygrywa od razu mistrza jak Slot?
Czemu zwolnienie Artety ma się równać z upadkiem klubu?

Theo10 komentarzy: 1012812.04.2026, 08:39

Hipotetyczna sytuacja - w tym sezonie nie wygrywamy nic, wywalamy Artetę i zatrudniamy nowego trenera.
W pierwszym sezonie ten nowy trener robi 8 miejsce w lidze i nic więcej, ale już w kolejnym wygrywa puchar LKE.

To jest wg Was progres względem obecnej sytuacji czy regres?

Mastec30 komentarzy: 1212412.04.2026, 08:37

@marimoshi napisał: "Glasner gdzieś jest już zaklepany?"

Glasnera to bym gdzieś tam trzymał na 3 miejscu na liście. Fajnie się w CP pokazał ale za mała weryfikacja dla mnie. Ja bym pocisnal Nagelsmana. Duże doświadczenie jak na młody wiek i też jego styl jest taki, że mógłby dużo zbudować na fundamentach które już są. Bo nie ma co orać tego projektu. Trzeba go tylko usprawnić.

Theo10 komentarzy: 1012812.04.2026, 08:33

@marimoshi: okej, puchar ligi, FA Cup byłby oczywiście miłym dodatkiem.

Ale puchar LE? Podniecanie się pucharem turnieju, w którym nie gramy bo jesteśmy na niego za dobrzy? Jaka jest przewaga trofeum mistrza średniaków europejskich nad “mistrzem jesieni”? Chyba tylko taka, że to pierwsze jest materialne i możesz to wrzucić to gabloty.

Olczyck komentarzy: 204312.04.2026, 08:32

Już głowy sie uspokoiły po wczoraj? Moja jeszcze trochę boli ale to nie od meczu a mogli grać o 18:30 na trzeźwo ciężko sie to oglądało jednak teraz tak myśle że kibicem sie jest a nie bywa no cóż graja srake jednak chce zeby wygrali te dwa puchary nawet jeśli wyglada to nie za ciekawie mam nadzieje że następny mecz bedzie inny moze jestem głupi i jeszcze pijany ale no cóż takie życie kanoniera hehe

ArsenalChampion komentarzy: 955512.04.2026, 08:31

@Czeczenia napisał: "Jeżeli sezon zostanie położony, koniecznie trzeba monitorować sytuację Fabregasa. Wiemy, że Chelsea będzie próbowała go ściągnąć. Tak ważne jest to by ich uprzedzić.

Abstrahując od tego czy jesteście fanami Fabregasa czy nie, nie wierzę, że TAKIM przegranym sezonie piłkarze dźwigną temat. Taka kampania już się nie powtórzy. I nie chodzi mi o cztery fronty, a o intensywność tego haramball.

Widać, że piłkarze są już tym zmęczeni. Póki była wiara, że tak trzeba, że to przynosi efekt, wyglądało.to dobrze. Kiedy sypie się to jak domek z kart, nie ma żadnego punktu zaczepienia."

Czyli zwolnimy trenera, któremu często zarzucamy brak doświadczenia żeby zatrudnić szkoleniowca z jeszcze mniejszym doświadczeniem. Wy myślicie ze Fabregas do Arsenalu wejdzie z buta? Przecież mu też by zajęło czasu uczyć się prowadzenia topowego klubu w najlepszej lidze. Jak wymieniać Arteta to najlepiej na trenera z doświadczeniem w topowych klubach.

Olczyck komentarzy: 204312.04.2026, 08:26

@Dziadyga: nie jest odklejony juz w lato mowil ze jak odejdzie guehi to odejdzie

marimoshi komentarzy: 590412.04.2026, 08:26

@Theo10 napisał: "będąc na naszym poziomie chodzi o to, żeby być najlepszym na ligowym i/lub europejskim podwórku - tylko to się liczy."

O jakim poziomie mówimy? Mistrzów jesieni? Od4 lat przychodzi kwiecień i Arsenal przegrywa wszystko. Jeden miesiąc marnuję 8 miesięcy ciężkiej pracy. Rok do roku się powtarza. Więc wrzucenie nawet podrzędnego pucharu Ligi, gdzie jednak rywalizujesz z najlepszymi drużynami jest warte tego tym bardziej jak dochodzisz do momentu, gdzie grasz pierwszym garniturem.
Jesteśmy na takim etapie, że nie powinniśmy wybrzydzać żadnym trofuem.

marimoshi komentarzy: 590412.04.2026, 08:19

@Dziadyga:
On chyba ogłosił to jak sprzedali mu kapitana w zimę. Więc się pewnie już wkurzył, że gra co 3 dni i najważniejszą osobę mu sprezdają.

Theo10 komentarzy: 1012812.04.2026, 08:18

@marimoshi: będąc na naszym poziomie chodzi o to, żeby być najlepszym na ligowym i/lub europejskim podwórku - tylko to się liczy.
Czy możesz coś takiego powiedzieć po wygranej LE? Nie, bo to jedynie oznacza, że jesteś najlepszym z europejskich średniaków.
Czy po wygraniu pucharu ligi/anglii powiesz że jesteś najlepszy na krajowym podwórku? Dla mnie najlepszy jest ten, co zgarnia majstra PL.

Nie wiem skąd u was ta mania zdobywania JAKIEGOKOLWIEK pucharu.
To tak jakby tenisista około top10 ATP zawsze przegrywał w finałach/półfinałach i zaczął zazdrościć tym, którzy wygrywają puchary ITF czy Challengery…
Absurd.

Dziadyga komentarzy: 1293512.04.2026, 08:15

@marimoshi napisał: "Glasner gdzieś jest już zaklepany? Abstra****ąc już od tego, że Arteta pomimo przegrania na wszystkich frontach zostanie na dłużej to czemu nikt nie bierze szkoleniowca CP pod uwagę?"
Nie wymieniałem Glasnera wczoraj,bo trochę odklejony jest.W Eintrachcie robił awanturę i w Crystal i fakt,że miał rację,bo na wyższy poziom takie Crystal wprowadzić chciał po wygraniu pucharów,ale kto normalny pół roku przed końcem sezonu ogłasza na lewo i prawo,że się nie dogadał z właścicielem i odchodzi z drużyny,to jaką motywację daje zawodnikom?

marimoshi komentarzy: 590412.04.2026, 08:10

@Theo10:

Drugorzędni turniej europejski, drugorzędny puchar angielski i tak to się toczy w Arsenalu. Każda wymówka dobra, aby nie zgarnąć pucharów ;)

To, że mają szanse spaść to mi nie przeszkadza i będę się z tego cieszył. To jeszcze bardziej potęguje fakt, że tak słabo zarządzana drużyna wrzuca puchar do gablotki, a Arteta, który ma wszystko nie potrafi dowieźć.

thegunner4life komentarzy: 1143512.04.2026, 08:09

@Czeczenia napisał: "Jeżeli sezon zostanie położony, koniecznie trzeba monitorować sytuację Fabregasa. Wiemy, że Chelsea będzie próbowała go ściągnąć. Tak ważne jest to by ich uprzedzić."

Żadnych Fabregasów, jak on tu przyjdzie to ja osobiście nie zamierzam obejrzeć, żadnego meczu.

@kamo99111 napisał: "Pisałem o tym sezon temu i w tym... że obawiam się tego iż zanim coś wygramy to skład się zestarzeje, część poodchodzi i wszysyko od nowa."

Na razie jeszcze szansa na mistrzostwo jest bardzo duża, ludzie zapominają, że City też nie jest bestią w tym sezonie. Żeby wykorzystać nasza porażkę, oni muszą najpierw wygrać swój zaległy mecz. A oni grają w kartkę.

kamo99111 komentarzy: 1000712.04.2026, 08:09

...____________
./.....................\
(_____________ )
|........................|
|........................|
|........................|
|........................|
|........................|
|______________|

Oto wiadro!

Nie byle jakie - piękne, stalowe wiadro.

Normalny człowiek użyłby go do przeniesienia wody albo zgarnięcia liści z sadu, żeby trawnik mógł spokojnie rosnąć.

Ale ja mam dla niego lepsze zastosowanie. Wyślę je do Mikela Artety i jego kopaczy z Arsenalu.

Bo kiedy znowu zesrają się metr przed kiblem - a wszyscy wiemy, że to ich ulubiona konkurencja - przynajmniej zrobią to do wiadra, a nie na podłogę lub w majtki.

A patrząc na dane historyczne oraz obecną formę w tej dyscyplinie, poczwórna korona jest już naprawdę blisko.

Theo10 komentarzy: 1012812.04.2026, 08:05

@marimoshi: serio? I to że aktualnie mają dużą szansę na relegację Ci nie przeszkadza, bo wygrali puchar drugorzędnego turnieju europejskiego?

Szogun komentarzy: 34169 newsów: 312.04.2026, 08:02

Igor Thiago przechodzi do historii Premier League!

Napastnik Brentford ma na swoim koncie już 21 trafień, dzięki czemu został pierwszym Brazylijczykiem w historii ligi, który przekroczył barierę 20 goli w jednym sezonie. 24-latek pobił również klubowy rekord pszczółek, zostając najskuteczniejszym strzelcem Brentford w pojedynczym sezonie Premier League.
Olise 29 bramek i niedorzeczna ilość asyst a my mamy problem żeby oddać strzał po akcji na bramkę.

marimoshi komentarzy: 590412.04.2026, 08:00

Glasner gdzieś jest już zaklepany? Abstra****ąc już od tego, że Arteta pomimo przegrania na wszystkich frontach zostanie na dłużej to czemu nikt nie bierze szkoleniowca CP pod uwagę?

W przeciwieństwie do Iraoli czy Fabregas gość poznał co to granie co 3 dni, a to jest bardzo duża przewaga.
Porównując jeszcze głębie składu CP do Arsenalu to jest przepaść.
Teraz może im w lidze nie idzie wybitnie, ale co chwilę tracą gwiazdy zespołu.

marimoshi komentarzy: 590412.04.2026, 07:56

@Theo10:

Niby tęsknią, a w międzyczasie wygrali LE, której nie potrafił Arteta.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady