Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie
11.04.2026, 16:20, Patryk Bielski
1623 komentarzy
Arsenal musiał uznać wyższość Bournemouth, które na Emirates Stadium wygrało 2:1, mocno komplikując plany Kanonierów na mistrzostwo. Od początku było wiadomo, że Wisienki nie będą łatwym rywalem, co potwierdziło się w przekroju całego meczu.
Mocne otwarcie Bournemouth
Goście rozpoczęli mecz z dużą pewnością siebie - już po 17. minutach Eli Junior Kroupi wpisał się na listę strzelców, dając prowadzenie swojej drużynie. Szybko stracona bramka była dla Arsenalu zimnym prysznicem, ale trzeba przyznać, że Bournemouth zasłużyło na prowadzenie. Grali z determinacją i pewnością siebie, pokazując, że nie boją się wyzwań. Aby zdobyć tytuł, drużyny muszą radzić sobie z trudnymi momentami, a to była szansa dla Arsenalu na pokazanie charakteru. Jednak Bournemouth skutecznie broniło się, utrudniając Kanonierom tworzenie klarownych sytuacji.
Arsenal zdołał wyrównać jeszcze przed przerwą, gdy Viktor Gyokeres pewnie wykorzystał rzut karny. Po pierwszej połowie wynik był remisowy, a kibice oczekiwali, że Arsenal podkręci tempo w drugiej części meczu.
Dramatyczna druga połowa na Emirates
Arteta postanowił wprowadzić do gry Eberechiego Eze, Maxa Dowmana i Leandro Trossarda, by zwiększyć siłę ofensywną i przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Mimo tych zmian to Bournemouth ponownie wyszło na prowadzenie za sprawą gola Alexa Scotta. Ten cios zwiększył presję na Arsenal, który desperacko szukał wyrównania. Chociaż Kanonierzy grali z determinacją, Bournemouth utrzymywało solidną defensywę, ograniczając ich możliwości.
Gyokeres miał jeszcze jedną doskonałą okazję, ale jej nie wykorzystał, co podsumowało nieudane popołudnie Arsenalu. Mimo starań nie udało im się ponownie pokonać bramkarza rywali, a Bournemouth utrzymało prowadzenie do końca, przedłużając swoją serię bez porażki i zadawając poważny cios w ambicje mistrzowskie Kanonierów.

21.05.2026, 11:59 34 komentarzy
20.05.2026, 08:43 15 komentarzy
18.05.2026, 23:19 1194 komentarzy
12.05.2026, 23:14 24 komentarzy
10.05.2026, 22:41 9 komentarzy
10.05.2026, 19:54 3951 komentarzy
10.05.2026, 12:19 1677 komentarzy
09.05.2026, 16:18 6 komentarzy
09.05.2026, 16:15 27 komentarzy
09.05.2026, 16:10 2 komentarzy
| Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
|---|
| Zawodnik | Bramki | Asysty |
|---|
-
Najgorszy Mistrz w historii?
- 21.05.2026 34 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne #39: Skrzynka narzędziowa
- 16.10.2025 7 komentarzy
-
80 procent: Gdy statystyka przestaje być przypadkiem
- 29.09.2025 28 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #38: Porażka na Anfield
- 09.09.2025 9 komentarzy
-
Okiem kibica #2: Marzenie młodego chłopca
- 28.08.2025 7 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@cwalin:
Ja się wychowywałem pod okiem tatusia.
@cwalin napisał: "Te krzyki o zmianie trenera to totalna bzdura.Komentarze dzieciaków w najlepszym razie wychowanych na orlikach pod okiem mamusi."
Czemu?
Bo spadniemy z ligi, bo będzie gorzej?
A co Arteta tutaj wygrał praktycznie nic a jest 7 lat.
To jest mnustwo czasu w piłce.
@Marzag: zazdrościsz mu!
@Dominik11 napisał: "No tak ale kto ich trenuje i kupił? Arteta."
to za co Berta pensje bierze?
@alexis1908: Do pewnego momentu tak myślałem bo Szwed jest w grze pozycyjnej bezużytecznym klocem. Ale jednak przychodzi co do czego i cośtam mimo to strzela czyli w jakiś sposób ze swoich zadań się wywiązuje - w przeciwieństwie do reszty
Alonso na miesiąc na umowę zlecenie, byłoby gorzej? XD
@alexis1908 napisał: ": jak nikt z przodu nie dojeżdża odstawisz Gyokeresa i wszystkie problemy miną"
Serio sądzisz że jedynym problemem jest Gyo? .
Co by nie mówić jest naszym najlepszym strzelcem.
@mistrzu973: no ale to są przypadkowe puchary, Arteta też na początku wygrał FA Cup i nikt o tym nie pamięta bo oni tamte, ani ten puchar nie świadczyły o poziomie drużyny. Po prostu to fajny wynik w pucharze, tylko i aż tyle.
Jest usprawiedliwieniem taka liczba kontuzji, bo ciężko bez 9 konkurować z Liverpoolem który miał Salaha stukającego po 30 goli. Nie było też Gabriela dłuższy czas, generalnie wielu zawodników wypadało na długi okres. W tym sezonie zresztą też tak jest, ale już mamy zmienników i to nie jest już rzeczywiście wymówka- natomiast wtedy Merino na 9 to nie była opcja- to był jedyny wybór na który wszyscy patrzyli z politowaniem. Myślisz że dlaczego w tamtym sezonie zaczęliśmy grać tak topornie w stosunku do jeszcze poprzedniego? Taktyka dostosowana została do zespołu aby wymaxować wyniki. To że teraz na tym cierpimy bo zawodnicy się zmienili a taktyka została to już argument w innej dyskusji ;)
Te krzyki o zmianie trenera to totalna bzdura.Komentarze dzieciaków w najlepszym razie wychowanych na orlikach pod okiem mamusi.
Iwobi przy naszych wirtuozach odegardzie i eze wygląda jak prime Messi, u nas żaden piłkarz oprócz rica którego to nie zadanie nie umie przyjąć kierunkowo lub przyjac obrócić sie z piłką w stronę bramki przeciwnika zmylić go balansem zwodem czymkolwiek i zrobić przewagę, wszystko do boku gdzie grają upośledzeni technicznie skrzydłowi i wrzuta albo rzut różny, D N O
@pablofan: a za co bertę ? Transfery z wyjątkiem Madueke były trafione, problem leży w ich formie i zgraniu, a za to odpowiedzialność ponosi Arteta
@pablofan napisał: "To raz, a dwa to , że w drużynie nie powinno być miejsca dla zawodników, którzy mają problem z podstawami gry w piłkę."
No tak ale kto ich trenuje i kupił? Arteta.
No nie wierzę że taki ktoś jak LT czy Martinelli, Eze , Odegaard nie potrafią grać swietnie. Tym bardziej że nie raz to udowodnili.
@Numer10: jak nikt z przodu nie dojeżdża odstawisz Gyokeresa i wszystkie problemy miną
Henry dobrze podsumiwał, gramy jakbyśmy od pierwszej minuty prowadzili już 3:0 i utrzynywali wynik
@Koroniarz: obstawiam, że bertę pogoniom
Jeśli City jutroi wygra zgarnie mistrza Porażka za tydzień to będzie cios po którym się nie podniosą
@Dominik11: „Ale tutaj musi przyjśc ktoś kto będzie potrafił postawić kropkę nad i.”
To raz, a dwa to , że w drużynie nie powinno być miejsca dla zawodników, którzy mają problem z podstawami gry w piłkę.
@Dominik11: zgadzam się, że Arteta out jeśli nie wygra majstra, ale pewnie zarząd go zostawi i kolejny sezon będziemy się męczyć z betoniarzem
@aguero10 napisał: "Tylko nikt nie odbiera Artecie to co zrobił do tej pory w Arsenalu . Wyciągnął klub z marazmu po Wengerze . Wróciliśmy do elity w LM i kazdy mowi o nas znowu ze to topowy klub"
Właściciele wyciągnęli klub z marazmu. Uważam, że lepszy trener 2-3 lata temu przy takim zaangażowaniu zarządu wygrałby już dawno mistrzostwo. Amen.
Interimo, adapare
Dori me
Ameno, Ameno
Latire
Latiremo
Dori me
Ameno
Omenare imperavi ameno
Dimere, dimere matiro
Matiremo
Ameno
Omenare imperavi emulari, ameno
Omenare imperavi emulari, ameno
Ameno dore
Ameno dori me
Ameno dori me
Ameno dom
Dori me reo
Ameno dori me
Ameno dori me
Dori me am
Ameno
Omenare imperavi ameno
Dimere dimere matiro
Matiremo
Ameno
@Garfield_pl:
Tylko nikt nie odbiera Artecie to co zrobił do tej pory w Arsenalu . Wyciągnął klub z marazmu po Wengerze . Wróciliśmy do elity w LM i kazdy mowi o nas znowu ze to topowy klub . Poprostu brakuje tej wisienki na torcie w postaci mistrza na krajowym podwórku po tylu latach . Ja sie nie dziwię kibicom i ich frustracji . Co jesli znowu nie wygramy mistrzostwa w tym sezonie ? Znowu Arteta powie ze zabrakło nie wiele innych trzeba kolejnych setek milionów na transfery bo ma slaba kadrę. Poprostu Hiszpan musi to wygrać zeby zamknąć buzię krytykom . Bo osobiście jak patrzę na Arsenal tak grający to chce sie spać albo przełączyć na inny kanal .
Z drugiej strony zarząd i tak nie zwolni Hiszpana bo hajs sie zgadza .
@Numer10 napisał: "dobrze, 89 pkt. Powinniśmy, ale spójrz na to inaczej. My jesteśmy pretendentem do mistrza od 2 sezonów - 2022/23 to była drużyna mlodziaków która jakimś niewiadomym dla wszystkich cudem wypaliła tak, że prawie dowiozła mistrza. Wcześniej Arteta to szukał sposobu na wyjście drużyny z marazmu w środku tabeli. Dlatego mnie mierzi szczerze mówiąc argument że on nic nie wygrał przez tyle lat. Teraz jest czas na wygrywanie i owszem, teraz trzeba go już z tego rozliczać - ale no na te 3 sezony to my teraz dalej jesteśmy 1 w lidze i trzeba to dowieźć (styl to jest osobna dyskusja), w ostatnim sezonie zniszczyły nas kontuzje więc trener jest w pełni usprawiedliwiony jak dla mnie, a w jeszcze poprzednim mieliśmy 89 pkt. i po prostu City wygrało doświadczeniem. Argumentem przeciwko Artecie jest styl z tego sezonu, jest chęć zatrudnienia jakiegoś trenera który ma doświadczenie w wygrywaniu czy może byłby w stanie spojrzeć na ten skład pod innym kątem, ale na pewno nie kwestia nie wygrywania 6 czy ileś lat bo to jest po prostu bardzo krótkowzroczny argument"
Byłby usprawiedliwiony jakby 15 na 25 zawodników było kontuzjowanych i połowa składu to byli juniorzy. Szczerze się tak utarło że w poprzednim sezonie przegraliśmy przez kontuzje, ale nie było ich znowu jakoś znacząco więcej niż w poprzednich sezonach. A to co powiesz o Emerym? On nie dostał tyle czasu. A że nie wygraliśmy nic to jest argument, bo w tym czasie nawet cienki Tottenham wygrał lige Europy, cienka Chelsea lige mistrzow czy lige konferencji czy nawet crystal palace puchar Anglii. To nie jest żadne usprawiedliwienie że nic nie wygraliśmy przez ten czas.
@Garfield_pl: W przypadku braku PL/LM byłbyś za pozostaniem Artety?
Jeśli nie wygramy mistrza Arteta do zwolnienia. Tutaj nie ma nic, nie widać świetełka w tunelu. Gramy słabo cały sezon, z pojędynczymi fajnymi meczami.
Do stycznia obrona była mega to można było sobie średnio grac w ofensywie.
Ale od stycznia z tyg na tydzien jest co raz gorzej.
Zwalanie wszystkiego na Zubi lub Goy mija się z celem. Bo w głównej mierze odpowiada za to Arteta.
On im nakreśla plan na mecz taktykę itp.
Arteta za bardzo chce mieć kontrolę nad meczem. A to zabija naszą ofensywność.
Wydane mnóstwo kasy na transfery, czas na zbudowanie drużyny.
Oczywiscie to Arteta wykorzystał na duży plus, i nikt tego nie podwarza.
Ale tutaj musi przyjśc ktoś kto będzie potrafił postawić kropkę nad i.
Fabs? Nie wydaje mi się. Tutaj rzeba kogoś doświadczonego.
@mistrzu973 napisał: "Jak widzę jak raz po raz wychodzi z piłką za linię końcową bo mu boiska brakło to mnie coś strzela"
To samo robił w Chelsea. Nie rozumiem, czemu co roku musimy od nich kogoś brać.
Może za Gyo w lato teraz naprawdę kupią tego Nicolas Jacksona.
@Numer10 napisał: "No ale jednak jak grał Saka w pierwszej połowie sezonu to by nam się przydał z tymi wrzutkami jak już nawet mamy tak wymęczyć tego mistrza. Ja nie mówię o graniu jak 2 sezony temu, ale tu trzeba po prostu zacząć robić cokolwiek z przodu bo póki co to nikt z przodu nie dojeżdża."
Tu chodzi o doświadczenie, a i bez formy czasem może dać coś jak z Evertonem, a z ławki potem może sobie Madueke czy Dowman szaleć.
@thegunner4life: tak jak niżej odpowiedziałem mistrzowi, 89. 15 czy 20 - to jest czas w którym oni sobie wybierają trenera który akurat teraz najlepiej im zrobi wynik. My jesteśmy na ich poziomie ze 3 sezon - zarząd nie będzie więc postępował jak oni bo cała historia drużyny i sytuacja jest inna
@thegunner4life napisał: "Dla mnie najbardziej przykrym faktem jest, że znowu kupiliśmy jakiś wynalazek z Chelsea. Po raz kolejny okazuje się, że bez powodu oni nam go oddali.
Gość ma te same grzechy, które miał w Chelsea. Kiwa się sam ze sobą nic z tego nie wynika, niewiele wnosi do gry."
Jak widzę jak raz po raz wychodzi z piłką za linię końcową bo mu boiska brakło to mnie coś strzela
@Arsenal2004 napisał: "wiadomo, że lepiej grać na PS Saką niż Madueke co się kiwa sam ze sobą, ale po prostu patrząc na całokształt, to nie mam przekonania czy jak on wróci to że nagle będziemy grać lepiej. Już bardziej chyba liczyłbym na powrót Ode, bo on przynajmniej do piłki wychodzi i się przed nią nie chowa w środku, ale on się znowu łamie co 2 mecze. Dziwny jest ten sezon, bo jesteśmy ciągle pierwsi, a w ataku prawie nikogo nie można u nas chwalić xd"
Zgadzam się, oby to jakoś dociągnąć naprawdę i w lecie musi być jakaś rewolucja bo przyszły sezon pojdzie na straty - a tego ten klub nie potrzebuje
Dla mnie najbardziej przykrym faktem jest, że znowu kupiliśmy jakiś wynalazek z Chelsea. Po raz kolejny okazuje się, że bez powodu oni nam go oddali.
Gość ma te same grzechy, które miał w Chelsea. Kiwa się sam ze sobą nic z tego nie wynika, niewiele wnosi do gry.
@Moegi14 napisał: "Arteta pewnie wie że City -60 pkt i olał już sezon xD"
Skoro z pucharów odpadamy z drużyną z połowy tabeli drugiej ligi, to ja nie wiem, czy nas United nie wyprzedzi
@mistrzu973: dobrze, 89 pkt. Powinniśmy, ale spójrz na to inaczej. My jesteśmy pretendentem do mistrza od 2 sezonów - 2022/23 to była drużyna mlodziaków która jakimś niewiadomym dla wszystkich cudem wypaliła tak, że prawie dowiozła mistrza. Wcześniej Arteta to szukał sposobu na wyjście drużyny z marazmu w środku tabeli. Dlatego mnie mierzi szczerze mówiąc argument że on nic nie wygrał przez tyle lat. Teraz jest czas na wygrywanie i owszem, teraz trzeba go już z tego rozliczać - ale no na te 3 sezony to my teraz dalej jesteśmy 1 w lidze i trzeba to dowieźć (styl to jest osobna dyskusja), w ostatnim sezonie zniszczyły nas kontuzje więc trener jest w pełni usprawiedliwiony jak dla mnie, a w jeszcze poprzednim mieliśmy 89 pkt. i po prostu City wygrało doświadczeniem. Argumentem przeciwko Artecie jest styl z tego sezonu, jest chęć zatrudnienia jakiegoś trenera który ma doświadczenie w wygrywaniu czy może byłby w stanie spojrzeć na ten skład pod innym kątem, ale na pewno nie kwestia nie wygrywania 6 czy ileś lat bo to jest po prostu bardzo krótkowzroczny argument
@Dziadyga napisał: "Czemu bana ma dostać? Za prawdę?"
Za wyzwiska nieustanne. @Dziadyga napisał: "Pisałem po meczu,że młody Kroenke już powinien nawiązać wstępne kontakty z Iraola,Alonso,Fabregas.Enriwue był y najlepszy,ale nierealny."
I jedynie Enrique mógłby coś wygrać, a i tak nie w 1 sezonie prawdopodobnie, a reszta? Alonso spalił w Realu, Fabregas gra w lidze włoskiej, żaden gwarant ( aczkolwiek chciałbym go zobaczyć w PL w jakimś średniaku na początek,bez presji) a Iraola niby fajny, ale nadal od lat w Bou, i jest duża szansa, że skończy w większym klubie jak np. Frank. A tu chodzi o to, żeby zostać w tej czołówce minimum co sezon, po tylu latach walki o to, bo ja wiem trofea oczywiście muszą być, ale ja bym nie chciał wygrać mistrzostwa, a potem bujać się na miejscach 5-6 i drżeć o LM. Dla mnie walka o top4 to nie jest walka na miarę Arsenalu, a walka co sezon o mistrzostwo i finał LM, i zdaje sobie sprawę, że nie da się tego co sezon wygrywać, ale sztuka jest obecnie się w tej walce regularnie utrzymywać. Wiadomo że jest presją na tytuł, i po jego wygraniu na pewno będzie się łatwiej grało, bo liczymy od nowa. Patrząc na to co tutaj się wyprawia, jak krótką pamięć ludzie mają, jestem świadomy tego, że jak wygramy mistrzostwo, a za rok go nie obronimy, i np zajmiemy 2czy 3 miejsce to znów na taczkach będą ludzie wszystkich z klubu wywozić, i nawet jakbyśmy grali w pięknym stylu co mecz. Mi zależy na jednym i na drugim, i dlatego nie będę wyrzucał trenera za to że zajmował 2 miejsce, ani nie będę go wyrzucał bo ostatnio przegrali w pucharach i dziś, bo wciąż w sezonie może się wiele wydarzyc i możemy wygrać mistrza. Chciałbym żebyśmy grali piłkę jak za najlepszej gry za Artety, wybrali inną drogę w tym sezonie i będę do końca im kibicował, żeby dała upragniony tytuł. Nie będę się przejmował setkami artykułów, któryś już raz w sezonie jak to Arsenal się sypie itd, wywalone mam w to, nie interesuje mnie, i nie narzuci mi to tej narracji, szkoda że wielu kibiców jej ulega kolejny raz, zamiast wręcz robić pismakom i rywalom na złość. No ale jak lubią się ludzie sami niszczyć, to ja im nic na to nie poradzę;)
Ci co chcą Artetę zwalniać teraz natychmiastowo są odklejeni xd
Arteta najzwyczajniej w świecie zasłużył na to, żeby zebrać to co go czeka na koniec sezonu. Jeśli się podniesiemy to na chwałę i szansę odmiany gry Arsenalu w kolejnym sezonie. Jeśli się zesramy to na zostanie pośmiewiskiem i zerwanie kontraktu bez sentymentów. Nie wyobrażam sobie, że Arteta zostaje po sezonie jeśliby przegrał wszystko w tak koszmarny sposób, tak samo jak nie wyobrażam sobie, że zostaje zwolniony gdyby dał te mistrzostwo i\lub LM.
@Numer10 napisał: "w żadnym klubie by ci nie zwolnili gościa po sezonie jak poprzedni w którym wszystko zepsuły kontuzje, a wszystkie sezony wcześniej to była fala wznosząca z peakiem 2 sezony temu na 90 parę punktów."
Nigdy nie było 90 pkt. @Numer10 napisał: "To nie Manchester City gdzie kasa i zespół się zgadzają już od 20 lat, tylko tu trzeba też jednak patrzeć co zrobił Arteta"
Manchester City istnieje tak naprawdę od 2009 roku nie od 20 lat. Jak przyszedł tam Mancini czy ja kto się piszę, to się zaczęło tak na poważnie.
@Numer10 napisał: "Także jak już wiele razy pisałem, jak ktoś liczy na wywalenie trenera po tym sezonie to na to nawet nie ma 1% szans i to nawet"
Oni go będą trzymać nawet jak położy przyszły. Póki jest LM będzie trenował.
@Numer10: wiadomo, że lepiej grać na PS Saką niż Madueke co się kiwa sam ze sobą, ale po prostu patrząc na całokształt, to nie mam przekonania czy jak on wróci to że nagle będziemy grać lepiej. Już bardziej chyba liczyłbym na powrót Ode, bo on przynajmniej do piłki wychodzi i się przed nią nie chowa w środku, ale on się znowu łamie co 2 mecze. Dziwny jest ten sezon, bo jesteśmy ciągle pierwsi, a w ataku prawie nikogo nie można u nas chwalić xd
@mistrzu973: Mielismy 89, dopisuja sobie ;p
Arteta pewnie wie że City -60 pkt i olał już sezon xD
@Arsenal2004 napisał: "Ja już się przestałem się łudzić, że jak ktoś wróci to sie polepszy, bo po powrotach i tak grają to samo. A druga sprawa, że jak jeden piłkarz wróci to drugi zaraz magicznie łapie kontuzje za niego xd"
No ale jednak jak grał Saka w pierwszej połowie sezonu to by nam się przydał z tymi wrzutkami jak już nawet mamy tak wymęczyć tego mistrza. Ja nie mówię o graniu jak 2 sezony temu, ale tu trzeba po prostu zacząć robić cokolwiek z przodu bo póki co to nikt z przodu nie dojeżdża.
@Numer10 napisał: "w żadnym klubie by ci nie zwolnili gościa po sezonie jak poprzedni w którym wszystko zepsuły kontuzje, a wszystkie sezony wcześniej to była fala wznosząca z peakiem 2 sezony temu na 90 parę punktów. To nie Manchester City gdzie kasa i zespół się zgadzają już od 20 lat, tylko tu trzeba też jednak patrzeć co zrobił Arteta i jak wygląda jego kariera w Londynie. Ten sezon jest do wygrania jeszcze i wtedy nie ma w ogóle gadki o jakimś zwalnianiu go. Szczerze to już bardziej fanatyzmem był nazwał właśnie ludzik którzy chcą go zwolnić, a najlepiej jeszcze w trakcie sezonu jeśli ktoś się taki trafi. Kluby piłkarskie tak nie działają (chyba że są Chelsea, United albo Tottenhamem, ale widzimy jak to się kończy). Także jak już wiele razy pisałem, jak ktoś liczy na wywalenie trenera po tym sezonie to na to nawet nie ma 1% szans i to nawet jeśli przesramy wszystkie mecze do końca sezonu. Jeśli jednak w przyszłym gra się nie poprawi to wtedy już rzeczywiście zarząd może zacząć się zastanawiać ;)"
Nie zdobyliśmy nigdy ponad 90 pkt. No ale chłop trenuje 6 pełny sezon i nie wygrał nic znaczącego, jedynie Puchar Anglii w swoim pierwszym niepełnym sezonie. Nie dziwi irytacja kibiców, bo przez ten okres powinniśmy zdobyć więcej.
@pioafc napisał: "Słyszałeś kiedyś o instytucji: "Real Madryt"? xD"
To też jest jak dla mnie stan umysłu, ale no dalej to jest zupełnie inna sytuacja niż z naszym klubem. Oni też są na topie już z 15 lat i mogą sobie pozwolić na dobór trenera pod zespół. My dopiero weszliśmy (a złośliwi powiedzą że wejdziemy jak wygramy coś poważnego) na ten najwyższy poziom i to Arteta nas tutaj przyprowadził. Arsenal peakował w górę praktycznie z sezonu na sezon do poprzedniego sezonu gdzie kontuzje zepsuły kampanię ligową (a i tak w LM zrobiliśmy fajny wynik). Zwolnienie gościa w takim momencie nie jest logiczne po prostu. To zupełnie inny przypadek :D
@Numer10 napisał: "więc może powrót Saki/Ode/Timbera będzie taką defibrylacją która pozwoli dociągnąć tą ligę.."
Ja już się przestałem się łudzić, że jak ktoś wróci to sie polepszy, bo po powrotach i tak grają to samo. A druga sprawa, że jak jeden piłkarz wróci to drugi zaraz magicznie łapie kontuzje za niego xd
Ogólnie 3 z 4 ostatnich meczów i co ciekawe te3 porażki to Kai na ŚPO
@arsenallord napisał: "Strasznie brakuje tego przyjęcia kierunkowego Parteya w środku pola i przyśpieszania gry. Zubi ma swoje zalety, ale całościowo mega osłabiony mamy środek pola. + Jorginho też dawał więcej niż Norgaard."
Jak są te zalety Zubimendiego? Ciężko żeby Norgaard coś dawal skoro w ogóle nie gra.
@arsenallord napisał: "Strasznie brakuje tego przyjęcia kierunkowego Parteya w środku pola i przyśpieszania gry. Zubi ma swoje zalety, ale całościowo mega osłabiony mamy środek pola. + Jorginho też dawał więcej niż Norgaard."
Jorgingo to dawał chyba nawet więcej niż Zubimendi w aktualnej dyspozycji. Był wolny i nieobecny w defensywie (chociaż Zubi z jego błędami też czasem jest), ale za to dawał fajne przeszywające passy. Tego nie robi Hiszpan praktycznie w ogóle już od dłuższego czasu. Generalnie ten wirus gry z przodu się zaczyna rozprzestrzeniać. Na początku sezonu nie mieliśmy LS i 9, teraz nie mamy już PS, 10 i boków obrony, 6 też zaczyna odpadać. Tu trzeba walnąć prądem - Havertz powoli okazuje się niewystarczający więc może powrót Saki/Ode/Timbera będzie taką defibrylacją która pozwoli dociągnąć tą ligę..
@Numer10 napisał: "@Dziadyga: w żadnym klubie by ci nie zwolnili gościa po sezonie jak poprzedni w którym wszystko zepsuły kontuzje,"
Słyszałeś kiedyś o instytucji: "Real Madryt"? xD
Znowu się zaczyna wywyższanie EPL... Nie idzie klubowi z EPL w LM to zwalana jest wina na zmęczenie sezonem, a jak wygrywa to znaczy ze jest lepszy.. tak samo wszyscy pilkarze z EPL (średni) byliby topką w kazdej innej lidze... ehh ile mozna jeszcze xd
@arsenallord napisał: "Zaczyna też nie mieć rywala w LM"
Jedno z drugim się wiąże, zobacz ile odpoczynku ma Bayern ,wrzuć ich do PL i pogadamy;) świeży Arsenal tego Kompanego klepnął luźno , ale Bayern nie musi w lidze grać na 100% co mecz a chyba i z pucharów krajowych odpadł? Coś mi się kojarzy.
@Dziadyga: w żadnym klubie by ci nie zwolnili gościa po sezonie jak poprzedni w którym wszystko zepsuły kontuzje, a wszystkie sezony wcześniej to była fala wznosząca z peakiem 2 sezony temu na 90 parę punktów. To nie Manchester City gdzie kasa i zespół się zgadzają już od 20 lat, tylko tu trzeba też jednak patrzeć co zrobił Arteta i jak wygląda jego kariera w Londynie. Ten sezon jest do wygrania jeszcze i wtedy nie ma w ogóle gadki o jakimś zwalnianiu go. Szczerze to już bardziej fanatyzmem był nazwał właśnie ludzik którzy chcą go zwolnić, a najlepiej jeszcze w trakcie sezonu jeśli ktoś się taki trafi. Kluby piłkarskie tak nie działają (chyba że są Chelsea, United albo Tottenhamem, ale widzimy jak to się kończy). Także jak już wiele razy pisałem, jak ktoś liczy na wywalenie trenera po tym sezonie to na to nawet nie ma 1% szans i to nawet jeśli przesramy wszystkie mecze do końca sezonu. Jeśli jednak w przyszłym gra się nie poprawi to wtedy już rzeczywiście zarząd może zacząć się zastanawiać ;)
Strasznie brakuje tego przyjęcia kierunkowego Parteya w środku pola i przyśpieszania gry. Zubi ma swoje zalety, ale całościowo mega osłabiony mamy środek pola. + Jorginho też dawał więcej niż Norgaard.